alles goed

goede prijs verzending ok service ok

snelle afhandeling van de bestelling en op tijd geleverd.

de website is prima. de prijzen van de artikelen zijn oké. voorraad en levering is ook oké en beter dan bij sommige andere winkels.

Duurt te lang

Laptop besteld, na 2 dagen nog niet verwerkt. Deze bestelling geannulleerd omdat laptop vrij snel nodig was en paasweekend tussen zat. Na 1e werkdag mail ontangen van de verwerking maar na de 4e werkdag nog steeds niets verwerkt... Ben benieuwd hoelang de verzending zelf dan zou duren als ik wel ging wachten op de laptop

GOOD!

Great satisfaction with the company and with the delivery. Keep it up.

super.

Via de website bestelt voor 14uur en zoals beloofd de volgende dag al geleverd. Supersnel dus waar vele bedrijven dus hun belofte niet waarmaken een voorbeeld aan kunnen nemen.

Super opgelost!

Na eerst een reeks problemen met levering en Laptop dat kwijtgeraakt was heeft men persoonlijk contact opgenomen en dit super opgelost door een recenter model aan te bieden.

Supergoede prijs, mooie laptop

Had een leuke laptop nodig, niet perse het nieuwste model, dus refurbished was prima. . Vond hier een geschikte Dell voor een supergoede prijs. Toe die geleverd werd, bleek hij in (bijna?) nieuw conditie. Heel erg blij mee. Ook contact met het bedrijf is snel en prettig verlopen: snelle, uitgebreide antwoorden op mijn vragen gehad.

Laptop

De 1e toezending van de laptop duurde langer dan verwacht. Laptop bleek het niet goed te doen en heb een klacht ingediend. Er werd excuses aangeboden en verzekerde me dat de kwaliteitscontrole verbeterd zou worden. Daar heb ik vertrouwen is. Vervolgens hebben ze mijn een goede oplossing aangeboden. Jammer dat het zo moest gaan maar uw gebaar was perfect.

Ze gaan er bij Telecomweb voor om je tevreden en blij te maken.

Ik bestelde een HP laptop. I.v.m. omstandigheden startte ik deze pas 2 weken later op en merkte toen dus pas, dat er iets met de beeldscherminstelling niet in orde was. Geen probleem. Terugsturen en zeg maar wat je zou willen. Ik werd verrast door een veel grotere HP laptop welke in zeer goede staat was. Ze hebben echt veel moeite gedaan om deze (met een nieuwe voeding) voor mij gereed te maken.

Netjes en snel

Goede service, goed product ontvangen en kan idd zo door voor een nieuwe. Bedankt

Snel bezorgt

Super makkelijk via de website besteld en de volgende dag in huis. Je wordt op de hoogte gehouden via de app zodat je nooit onnodig lang hoeft te wachten. Al vaker wat besteld bij Telecomweb en altijd een topservice/ bezorging!

SUPER, komt afspraken na, en leverd zelfs 'n betere GSM als besteld

Groot COMPLIMENT !! +++ KEES NL

Mooi spul

Snelle levering, laptop als nieuw en prima prijs. Nog voor de feestdagen weer aan het werk.

Goede communicatie, snelle levering en voldoende informatie op de website

Geweldige service en kwaliteit

De service was geweldig en de kwaliteit van het product was ook super.

Ik kreeg een mail dat het wat later ging zijn. Woensdag bestelt en vrijdag ontvangen. 1 dag vertraging waar ze me op de hoogte hebben van gehouden. Laptop ziet er tiptop uit zoals nieuw. Voor herhalingvatbaar om hier nog te kopen

op service. Komen afspraken na tegen een prima prijs

Via de klantenservice advies gevraagd. Goed geholpen. Daarnaast een overzichtelijke site met veel filter mogelijkheden en informatie. Bezorging de volgende dag. Netjes van te voren gebeld hoe laat ze er zouden zijn. Heel fijn

Ruime keus en betrouwbare levering

Overzichtelijke webshop. Gewenste dag van levering was goed aan te geven. Alles klopte weer.

Fantastisch..!!

Ik had een haar krasje op mijn display, en kreeg van hun een hele nieuwe zelfde Telefoon erbij..!! Ik heb in mijn Leven nog nooit zo'n goede KlantenService ervaren - Dank Jullie Hartelijk, en met name Wendela <3 Ik hoop dat zo'n goede Onderneming goude zaken gaat doen.

Snelle levering, top klantenservice

Ik heb een Nokia Lumia batterij besteld, snel geleverd. Helaas had mijn oude mobiel toestel een ander probleem, werkte ook niet met de nieuwe batterij. Telecomweb.eu bood me een nieuwe batterij gratis aan voor mijn andere telefoon. Ik ben een zeer tevreden klant en ik raad Telecomweb.eu aan.

Perfect product, perfecte levering!

Uitstekend product, voldoet volledig aan de verwachtingen, vlot geleverd met uitstekende informatie over het tijdstip van levering.

Klant vriendelijk. Meedenkend en oplossing aandragend. In mijn geval goede communicatie met betrekking tot het opnieuw leveren van een headset waar ik zeer tevreden mee ben Dank u wel.

Echt heel tevreden

Samsung besteld en volgende dag geleverd. Netjes uitgepakt en heel tevreden. Wat ik ook goed vind is dat je bij de servicelijn niet hoeft te wachten. ze bellen je terug op het moment dat ze tijd hebben. dat was overigens binnen 10 minuten. Echt heel tevreden.

disastrous

Article ordered in December. Two shipments of defective products, and refusal to reply and refund from telecomweb.eu No customer service worthy of the name. This company is a bunch of crooks.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Geweldige service

Ik heb een laptop besteld die niet meer voorradig was. Mij werd een duurdere laptop gestuurd voor de zelfde prijs. Waar maak je dit nog mee.