iPhone besteld, omdat de IPhone van mijn zoon aan vervanging toe was. Deze is keurig binnen 2 dagen bezorgd. En de kwaliteit van het refurbisched toestel overtreft al mijn verwachtingen! Echt heel mooi! Hele goede ervaring met telecomwereld.eu dus!

niet goed

laptop is al in herstellig voor defecte baterei

Prima refurbished PC

Hoewel ik een ander type PC ontving dan besteld (Dell Optiplex 3010 i.p.v. 3020), was hij wel zodanig ge-upgrade dat hij minimaal gelijkwaardig was. Het was wel netter geweest als dit vooraf gemeld was. Hij werd keurig op tijd en goed verpakt geleverd en de Windows-versie was netjes kaal, geen overbodige reclame-apps. Al met al erg tevreden!!

Goed afgehandeld

Ik was eerst sceptisch hoorde niks meer. Maar na een mail gestuurd te hebben had ik de laptop binnen 2 dagen binnen. Een ben erg blij mee

Prima telefoon, niet van nieuw te onderscheiden.

Helaas stond er niet duidelijk bij dat deze refurbished was, alleen een omschrijving, van "ongebruikt" of iets dergelijks. het was natuurlijk wel te verwachten met een oud model Xcover 3, maar niet helemaal netjes om dat weg te laten bij aankoop. Het verzenden zonder track en trace kan voor sommige mensen frustrerend zijn, dan weet je waar je aan toe bent. Voor mijzelf was dat op zich geen probleem. De telefoon was namelijk wel snel geleverd

uitstekend

zeer goede klantenservice, vriendelijk en reageren zeer snel terug. zeker aanbevolen bij vrienden kennissen en familie. uitstekende service daar kunnen andere bedrijven een puntje aan zuigen

Moest er enige op wachten, maar gelukkig is mijn Nokia 6070 op een correcte wijze afgeleverd

Moest er enige op wachten, maar uiteindelijk is mijn bestelde Nokia 6070 op een correcte wijze afgeleverd. Kwam door de overbezetting van de pakketbezorgers. Ik vergeef het jullie, want het apparaat werkt picobello. Ik hecht namelijk aan een degelijke mobiel zonder poespas. Op het moment dus dat ik 'm ontving was mijn dag goedgemaakt. Dank daarvoor.

Zeer goed.

Artikel bekend, geen opmerkingen. Verpakking, levertijd en afhandeling bij vragen zeer adequaat.

zeer klantvriendelijk bedrijf

bestelling vond ik lang duren gebeld en allervriendelijks behandeld volgende dag tel in huis

prima verlopen

snelle goede behandeling

Prima levering, netjes verpakt en correcte klantenservice.

Goed!

Zeer tevreden.

Snelle service / bezorging.

Snelle nette levering en fijn geholpen aan de telefoon

Nette levering en na een belletje fijn geholpen.

super snel

snelle levering. Enige webshop waar ik deze oude telefoon nog kon bestellen!

Precies vlag afspraak.

niet van toupassing

de computer is te klein en windosw starten niet meteen op het een raar computer

Blij met de koop

Goede service + indien iets stuk is correcte afhandeling! Minpuntje je moet geduld hebben maar,alles komt goed!

Het heeft veel te lang geduurd voor het pakje is gearriveerd

Het heeft veel te lang geduurd voor het pakje is gearriveerd

Goede service wel jammer van langdurige bestel tijd maar begrijpelijk door de corona zal ms nog wel bestellen graag een folder of nieuws mail

Hele betrouwbare site.

Uitstekende service. Een telefoon besteld op maandag en dinsdagochtend in huis.

Goed geregeld

Goed geregeld

Uit productie, toch snel geleverd.

Snelle levering van de Nokia C2. Nog gauw een besteld, voordat Mark Rutte ze allemaal opkoopt.

vlotte afhandeling

Ik ben zeer tevreden over uw afwikkeling en snelle toezending van mijn Samsung mobile Phone.

mijn bestelling was goed verpakt en met Bpost toegekomen. na dagen

mijn bestelling was goed verpakt en met B post toegekomen. na vier dagen