Order

I ordered but didnt got Order number is 92901 Still waiting for order

Niets gehoord of ontvangen na bestelling - behalve de vraag hoe tevreden ik wel niet ben

De dag na het schrijven van onderstaande review iig de spullen ontvangen. De andere zaken blijven zoals ze waren, dus (Kiyoh?): vragen om een review nog voordat de goederen zijn ontvangen, telefoonnummer bestaat niet, niet kunnen inloggen en wachtwoord niet kunnen resetten. Blijft dus ruim onvoldoende. Heb bestelling geplaatst en account aangemaakt en uiteraard betaald. Daarna niets meer gehoord (ook geen bevestiging) totdat de vraag over de beoordeling binnenkwam (3e werkdag). Inloggen op account kan niet ("gebruikersnaam of wachtwoord fout") en bij "wachtwoord vergeten" volgt : error 404 pagina niet gevonden. Het op de site getoonde telefoonnummer is "niet in gebruik" aldus de melding bij het bellen. Hoeveel sterren verwacht je dan?

Verkeerd geleverd

Ik had voor een ander adres besteld zeekant 20e dus na lang wachten.. 4 dagen.. Dacht ik zaterdag middag ik ga weer naar huis.. Kan nog wel even duren ivm de drukte overal Bij thuis komen zie ik een pakketje in de tuin liggen Geen formulier in het pakketje En half adres op de buitenkant.. Ik snap dat het druk is Maar vond dit niet zo netjes Gelukkig nog gecheckt voor ik op vakantie ging anders had ik zonder gezeten

Top service en snelle levering

Super jammer dat men in den Haag heeft besloten dat dit moet stoppen. Vrije keuze en vrije marktwerking worden zo de deur uit gedaan. Dit was een prima shop voor alle benodigdheden met een uitstekende dienstverlening.

Top service en eerlijke prijs

Goede service en betaalbare kwaliteit.

Top als altijd

Superfijn store

perfect

Goed service Perfect product Snel verzenden Dank u wel De vaper

Snelle levering, goede voorraad

Super tevreden!

Jammer dat de winkel moet sluiten. Zal de fijne winkel en goede service missen.

Goede levering

Fijne web shop met goed personeel en snelle levering, post-it met hand geschreven extraatje maakt het menselijk.

Zeer vriendelijk en de klant wordt zeer gewaardeerd!(met extra cadeau)

Goed en snel

En altijd leuk dat kadootje

Prima kwaliteit/service

Na bestelling/ betaling altijd netjes geleverd na paar dagen

Top Vapewebshop/winkel

Onlangs had ik Aspire Oby pods en E-liquid besteld, maar de Oby pods waren op dit moment niet leverbaar. Kreeg keurig dit bedrag teruggestort en voor het ongemak 2 extra eliquids cadeau gehad. Dit noem ik nou klantvriendelijk en klantbinding! Gewoon top service!!

Snel en goede bezorging.

De 2 producten die ik besteld had waren niet meer in het plastic verpakt. Wat wel was bij de vorige, precies dezelfde bestelling van een paar maanden daarvoor?

Altijd TOP

Altijd super snel en verrassend

Zo kan het ook! 100%

Makkelijke site om te bestellen, snelle levering, prijs kwaliteit goed, boven een bedrag van €30 geen verzendkosten meer. P.s dank je wel voor de toepasselijke gift.

goed en vlot bezorgt

goede kwaliteit

Niet op voorraad

Bestelling geplaatst maar dit bleek achteraf niet op voorraad te zijn

Perfecte service en levering.

Toppers!

Als een winkel en online shop tien sterren kon krijgen, dan was dat hier van toepassing. Snelle levering, kado verstopt in de online bestelling, appje als iets niet op voorraad is, altijd meedenken. Ze gaan helaas stoppen en ik ga jullie erg missen! Heel veel dank voor de jarenlange service.

besteld en niet opvoorraad

helaas product niet op voorraad wel netjes terug gestort gekregen

Altijd goed