Super goed!!!!

Toen ik deze site zag eerste keer zag... dacht ik maakte een bezoekje en zag dat ze een leuke vape smok te koop hadden. Eerst verkeerde besteld die ik niet wou maar gelijk meteen bericht gestuurd naar ze en het kom annuleert en heb toen de juiste besteld en dat liep ook super en had hem binnen 2 dagen binnen en toen ik binnen had was ik onder indruk en nu 1 week in bezit ben ik heel blij met mij product en kreeg ook gratis 2 batterij erbij echt een top service !! ik raad deze bedrijf zeker weten aan en het is echt een top kwaliteit ook ! ik ga sowieso binnenkort weer eens iets bestellen wie weet !! Nog maals super erg bedankt DeVaper voor de goeie en snelle service jullie hebben een trouw klant bij!

Wederom zeer snel in huis met 2 extra flesjes Miller.

Goede zaak.

Het is een goede en vriendelijk winkel. Service is altijd goed.

Altijd goed, behulpzaam en klantgericht

Ik kan niet anders zeggen dan zeer positief, altijd bereid te helpen, goed advies te geven, denken niet aan de centen maar puur de klant. Kortom toppers!

Zeer goede service

Nog nooit wat mis gegaan. Snelle levering

Gewoon goed

Ik was op zoek naar een drip tip voor mijn vaporesso luxe en zag hem bij de vaper op de site staan even met hun ge’apt op de site om te vragen of het echt de juiste was kreeg snel antwoord en bestelde het gelijk En was snel bezorgd dus ik ben helemaal blij ga zo door

Langer dan 2 dagen, maar wel met compensatie

Kreeg bestelling te laat binnen maar wel compleet en netjes verpakt. Zat een onleesbaar briefje bij met een extra Liquid erbij als compensatie. Maar vooral door ruim assortiment zou ik nog een keer willen bestellen.

geweldig

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Makkelijk snel goedkoop

Ik heb pas een keer besteld ging allemaal snel binnen 2 dagen binnen top

Heel goed!

Mooi product en kreeg er een gratis batterij bij!

Ondanks wat latere bezorging toch zeer tevreden. Erg attent dat er een geschreven briefje bij zat met excuses voor de vertraging. Kreeg er 2 extra coil bij als cadeautje, erg blij mee.

Super bedrijf!

Wederom alles snel en netjes geleverd gekregen met weer een leuke attentie dus ben ik zeer tevreden over De Vaper!

Heel fijn , snel en perfecte service

Above and beyond!

Very quick shipping. They even included a "kadootje", which was very much appreciated. I won't hesitate to order from De Paper again!

Top service. Goed advies. Snelle levering. Goede prijs. Had een hele grote bestelling gedaan en kreeg er wat extra's bij (heel erg bedankt daarvoor). Echt super.

Snel en betrouwbaar

Altijd alles worst netjes verpakt en snel geleverd. Tip bedrijf

Beter nog in 1 woord: TOP

Altyd extra en goed

Snel geleverd.

Binnen 2 dagen in huis!

Heel tevreden!

Snelle bezorging, producten naar wens

Helemaal top

Goede en snelle service helemaal top

Prima en snel geleverd.

Blij met de extra attentie. Wat de webshop betreft had ik wel dat als ik het aantal van het glas en de coils veranderde dat dat niet opgeslagen werd, elke keer bij de volgende stap tijdens het bestellen veranderde dat weer naar 1 stuk. Terwijl ik er al twee keer 2 van gemaakt had. Bij de vloeistof ging dat wel goed, maar daar was het aantal al aangegeven voordat het in de winkelmand geplaatst werd. M.v.g Eric

Goede service. Zeer klantvriendelijk en snelle levering. Ik ben vaste klant.

Dank nog voor hetcadeautje