Duurde wat langer, maar netjes een briefje erbij met uitleg waarom

Prima webshop

Altijd goed en snel, ook bij een foutje wordt er direct naar een gepaste oplossing gezocht!

Bestelling snel binnen met zelfs 1 artikeltje gratis, heel fijn

Snelle verzending, altijd een cadeautje erbij. Prima service!

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en snel!

Er was iets misgegaan met de bestelling. Los van het feit dat de Vaper een persoonlijke noot en een “verrassing” had bijgevoegd, nam ik telefonisch contact met hen op. Zij hielpen mij direct en heel service gericht. Een en ander werd gecorrigeerd en kosteloos aangepast. Daarnaast adviseerden zij mij omtrent nieuwe andere producten die ik mag proberen! Geheel vrijblijvend! Buitengewoon en ongekende goeie service die ik nog niet eerder heb meegemaakt!

Perfecte service

Altijd snelle levering en goede communicatie!

Snelle levering, een verrassing door 2 flesjes kado te krijgen en een aardige klantenservice

Zie bovenstaande :-)

Geweldige en persoolijke service

Altijd behulpzaam, goed assorti,ent, goed advies, wat wil je nog meer

Alles compleet en snel verzonden

Goede service!

Product besteld, is netjes aangekomen en zelfs een coil gratis bijgekregen. Hartelijk dank hiervoor!

Snel, duidelijk, scherp geprijsd en altijd verrassend

Goede service, altijd vriendelijk

Word altijd goed geholpen. Hebben altijd alles op voorraad en zo niet, dan word dit zsm geregeld. Top service!

Prima levering

Vanwege corona maar online besteld, perfect geleverd met als kadootje een extra flesje!

Zeer tevreden!

Zeer klantvriendelijk. Goede uitleg over mogelijkheden. Snelle service en bestellingen worden snel afgehandeld.

Heel erg goed

Heel erg goed en altijd leuk dat je er een kadootje bij krijgt!! 👍🏻👍🏻

eenvoudig te bestellen, geleverd binnen paar dagen.

alles wat ik zoek op de site, snel verzonden.

De meest klant vriendelijke die ik ken.

Paar verkeerde flesjes gekregen, gratis 5 nieuwe toegestuurd. Goed bezig👍👍👍👍

Netjes, snel, klantvriendelijk

Prima producten, goeie prijs. Snel geleverd.

Bestellingen altijd netjes op tijd. Waren zelfs bereid het naar mijn vakantie bestemming te sturen toen de bezorger zelf vertraging had. Ik bestel nergens anders meer.

Esmoker stuk krijg nieuwe ik blij

Your information was clear, I got it at the right time, and I loved the little gift. Thank you!

Eenmalig gevraagd snel te leveren omdat mijn liquid op was en ja hoor volgende dag in huis. Elke keer kadootje erbij doet ook 👍

snelle verwerking van de bestelling en leuk kado :-)

mooie prijs in vergelijking met andere aanbieders Gratis verzending

Fijne webshop

- veel soorten e-liquids - snelle levering - leuk extratje bij de bestelling ontvangen!