Bestelling altijd vlug geleverd en altijd een flesje kado! Dat noemen we service

prima ervaring.

Goede en snelle verzending.

Snelle levering goede service en een leuk kadotje erbij extra flesje 😋

TOP!!

In 1 woord TOP!! altijd bereikbaar voor vragen en altijd een cadeautje!

Zeer goede service en kwaliteit

Ik ben zeer professioneel geholpen door de eigenaar die meer dan voldoende tijd heeft genomen om mijn vragen te beantwoorden en te adviseren. De verzending van producten zou wat mij betreft wat sneller mogen maar dat mag de overige pret niet drukken. Wel heb ik het gevoel dat de eigenaar meer weet dan zijn personeel, vandaar dat ik 4,5 sterren geef. Ik bestel hier voortaan mijn spullen

goede service

Je wordt netjes geholpen als je ze belt, en het pakket was er snel. PRIMA, en een leuke verassing het gratis flesje dank u wel

Prima eerste indruk, heel fijne

Had nog nooit van het bedrijf gehoord totdat ik een aantal weken de winkel zag in Lelystad en werd daar prettig geholpen, zij verwees me ook door naar de webshop daar ik in Groningen woon, dus eerste order geplaatst, snel en doen wat men beloofd. Groet Hans Ps bedankt voor het cadeautje

Goed om te horen! We zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Siham Klantenservice de Vaper

Prima webshop goed aanbod

Goede ervaring met de vaper, vooral erg leuk dat er al een aantal keer een tweetal flesjes liquid cadeau bij zat, altijd spannend als de zak met flesjes weer op de mat valt op deze manier!

Bedankt voor uw reactie! Wordt zeer gewaardeerd.

Vage klantenservice

Zat al 2 dagen op mijn bestelling te wachten, na contact te hebben gehad werd gezegd dat het besteld was, en dat ik het dan 3/4 dagen later zou krijgen. Aangegeven dat dit niet netjes is omdat er op de site ook niet staat dat het niet op voorraad is. Toen werd het opeens gelijk opgestuurd! Al met al een vage webshop!

Beste heer Dennis, Bedankt voor uw reactie en vervelend om te horen dat onze service naar uw mening niet naar tevredenheid was. We hebben even nagekeken wat er precies gebeurd is. U heeft op donderdag 1 augustus een bestelling geplaatst. U heeft vervolgens na 1 dag op 2 augustus gebeld waar de bestelling bleef. Onze medewerker had helaas een verkeerde bestelling voor zich toen zij met uw sprak, waardoor er verwarring was over de leverdatum. Nog tijdens dit gesprek werd zij erop gewezen door een collega dat deze bestelling dezelfde dag nog verstuurd zou worden en dat heeft zij u toen ook aangegeven tijdens het gesprek. Dat stond los van uw eigen inbreng, maar wij kijken altijd met elkaar mee als team van De Vaper om zodoende enige miscommunicatie te voorkomen en alle klanten goed te kunnen helpen. De bestelling is dan ook dezelfde dag verstuurd en had u dus ook zaterdag 3 augustus binnen om 10:09 in de ochtend. U heeft dus donderdag besteld en zaterdag de bestelling ontvangen. Ons excuus voor de verwarring die mogelijkerwijs kan ontstaan zijn. Wij hopen u hiermee wat duidelijkheid te hebben verschaft en excuus voor enige miscommunicatie, echter was uw bestelling wel binnen 2 dagen binnen bij u. Met vriendelijke groet, Peter Klantenservice De Vaper

Snelle levering met klein presentje

Wij hebben 14 flesjes e smoker olie besteld. De levering was prima, en we kregen er een gratis bij. Prijs is ook prima. Top!

Bedankt voor uw reactie! Wordt zeer gewaardeerd.

goede service

besteld en mail ontvangen dat er geleverd zou zijn. gemaild dat ik nog niets had ontvangen. Er werd gelijk contact met mij opgenomen. Daarna snel de levering alsnog ontvangen met aantal gratis flesjes. Wat een service!

Beste Richard, Bedankt voor uw reactie!! Doen we graag en we staan ook bekend om onze service. We doen altijd ons uiterste best met een klein team om alle klanten goed te helpen, dus dit soort reacties doen ons veel goed. Bedankt! Met vriendelijke groet, Peter Klantenservice De Vaper

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen Top

Ook de tweede levering snel geleverd, met een extra flesje als kado. De Vaper eigen merk is een heerlijke Liquid. Hier ga ik gerust nogmaals een bestelling plaatsen.

Beste Ben, Bedankt voor uw reactie!! Doen we graag en we staan ook bekend om onze service. We doen altijd ons uiterste best met een klein team om alle klanten goed te helpen, dus dit soort reacties doen ons veel goed. Bedankt! Met vriendelijke groet, Peter Klantenservice De Vaper

Jammer dat je de bestelling niet kan volgen, maar na een appje een foto doorgestuurd gekregen met de track en trace code👍🏻 Heel leuk om er een kadootje bij te krijgen!!

Goede klantenservice met betrekking op levering van gedane bestelling.

Bestelling was niet op voorraad waardoor levering op zich liet wachten. De compensatie voor de langere bezorgtijd was ruim voldoende!!!! :)

Topservice

Zeer goede service! Enige minpuntje...de levertijd, maar daar kun je rekening mee houden!

Prima, snelle levering!!

Duurde even, maar netjes opgelost

Even geduld moeten hebben met mijn bestelling wegens omstandigheden met de leverancier, maar top opgelost achteraf toen ik mijn pakketje kreeg ;-)

De tabak van eigen merk is echt de moeite van het proberen waard! Ik zei dit niet hardop want eenmaal geproefd wil je niet anders meer. Attent dat er vaak een cadeautje bij de bestelling zit. En als ik niet snel genoeg afhaal, ligt de bestelling al in de bus. Top!

Alles correct

Snel geleverd, met een extra flesje als kado. Dat is nog eens een goed begin!

Goed!

Nette service en altijd een cadeautje erbij super bedrijf!

Perfecte service

Binnen 24 uur op de mat zoals beloofd!

Weet ik nog niet!

Vorige week besteld, nog niet ontvangen. Is hier iets fout gegaan?

Beste heer Holtland, Excuus voor het ongemak. Uw bestelling heeft u ondertussen uiteraard al ontvangen en er is iets mis gegaan met de verzending, waarvoor ons excuus. We hebben er extra flesjes bij gedaan voor het ongemak en volgende keer zorgen we dat het op tijd wordt geleverd. Mvg, Peter Klantenservice De Vaper

uitstekend

alles okay kan niet beter

goede service en vriendelijk personeel

verbeterpunt is misschien de levering mag iets sneller

super klantvriendelijk!

ik had voor het eerst een bestelling gedaan en er was iets niet op voorraad. daardoor duurde het leveren een paar dagen langer. en voor het wachten wat extra flesjes liquid gekregen. helemaal top dikke 10! jullie hebben er een vast klantje bij :-)