Fijn bedrijf

Krijg altijd 2 flesjes gratis bij grotere bestelling. Echt super service!

Ruime keuze, direct gevonden wat ik zocht. Goede communicatie en snelle levering.

Geweldig klantgericht bedrijf

Super tevreden

Goede service. Zeer klantvriendelijk.

Grandioos!!

Snelle service Nette prijzen Dit word mijn webwinkel!!!

Dikke 10 voor deze winkel en personeel

Super personeel en winkel! Erg netjes! Ik had perongeluk verkeerde besteld en mocht hem netjes ruilen echt een super bedrijf

Perfecte service

Zoals altijd super tevreden over de service, verzending en aanbod van De Vaper. Netjes verpakt en altijd een leuke attentie erbij. Bedankt weer!

Echt goede service

Ik had een bestelling gedaan, aantal liquids en coils, kreeg ik 2 flesjes als kado erbij! Ik vind dat dan echt super aardig, bedankt nogmaals voor de fijne service, en snelle bezorging

Makkelijk, overzichterlijk en veel keus.

Prima website met veel keus. Duidelijk omschreven. En als verrassing een leuk cadeautje.

Bestelling razendsnel binnen en zeer vriendelijke mensen daar bij de vaper.

Snel

Wederom een zeer goede en snelle service

Perfect zoals altijd

Klein missertje bij de verzending. Na telefoontje gelijk recht gezet en met extraatje. De vaper weet hoe ze klanten kunnen binden

super goede service

Reageren snel. Zorgen voor een goed alternatief en spullen zijn zeer snel geleverd. Top

Zeer positief!

Wat ik bij de Vader bestel, is altijd veel goedkoper dan elders! Verder hoef ik geen verzendkosten te betalen en krijg ik ook nog eens een kadootje :)

Prima sevice

Snelle levering dezelfde dag! Het restant werd een paar dagen later geleverd volgens afspraak.

Veel keus, goede service, snelle levering

Bestel hier altijd, en altijd tevredeb

Prima en snel

Zoals elke adere keer is deze order prima verlopen. Snel en volledig afgeleverd.

Snelle levering en zeer behulpzaam

Het bestelde product was niet meer leverbaar. Dit heeft De Vaper erg netjes opgelost met een goed alternatief. Ik ben tevreden!!

Top service!

Zeer klantvriendelijk. Goede service. Een aanrader.

Super bedrijf om te bestellen!

Goede service, goede prijzen en vriendelijk personeel.

Goede ervaring

Snelle levering en een mooie goed werkende vape.

Product was niet wat ik nodig had

Zonder foto's verwacht ik meer beschrijving van de producten. Nu heb ik een batterij met een heel algemene beschrijving die niet op mijn clearomizer past. Ik koop liever bij website met meer info of buitenlandse website met foto's.

Super goed!!!!

Toen ik deze site zag eerste keer zag... dacht ik maakte een bezoekje en zag dat ze een leuke vape smok te koop hadden. Eerst verkeerde besteld die ik niet wou maar gelijk meteen bericht gestuurd naar ze en het kom annuleert en heb toen de juiste besteld en dat liep ook super en had hem binnen 2 dagen binnen en toen ik binnen had was ik onder indruk en nu 1 week in bezit ben ik heel blij met mij product en kreeg ook gratis 2 batterij erbij echt een top service !! ik raad deze bedrijf zeker weten aan en het is echt een top kwaliteit ook ! ik ga sowieso binnenkort weer eens iets bestellen wie weet !! Nog maals super erg bedankt DeVaper voor de goeie en snelle service jullie hebben een trouw klant bij!

Wederom zeer snel in huis met 2 extra flesjes Miller.