Goede service, klantvriendelijk. Snelle levering.

Ok

Goed werkend bedrijf

Goed en gul bedrijf gezien de attenties die je ontvangt bij elke bestelling weer. Als een product niet op voorraad is dan stuurt men een vervangend artikel met een notitie erbij. Keep up the good work.

Prima service, met extraatje. Erg leuk!

Zie boven

Top winkel

Dank voor Het kado de extra flesjes

Altijd helemaal goed

Aanrader geen op of aanmerkingen

Vlugge verzending + 2 liquids als cadeau gehad , thanx

Boven verwachting !

Supersnelle en vooral vriendelijke service ! Ook in het geven van advies ben je hier aan t juiste adres ! Zelfs nog een cadeau bij de bestelling gehad :-)

Wilde online een bestelling plaatsen om 22.00 maar mijn wachtwoord werkte niet meer. Meteen online chatten en probleem opgelost.

Mijn bestelling was een dagje te laat (totaal niet erg) en toen ik mijn pakketje open maakte zaten er allemaal cadeaus in voor het ongemak! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Verzenden duurt lang

Op zich goed, kreeg bevestiging snel. Alleen verzenden duurt lang. Vrijdag 12 juni besteld en het is nu 17 juni. Als het goed is komt het vandaag binnen.

Prima snel geleverd

Netjes afgeleverd met extra aantal cadeau gekregen

Geweldige winkel en service

Altijd vriendelijk en goede service

Dit is klasse bedrijf !

Bestelling gedaan, bleek dat echt ‘snachts de laatste ervan de deur uit was gegaan. Kreeg vriendelijk bericht met oprechte excuses, en mocht iets bestellen met een meerwaarde van €20 ter compensatie, kreeg ook nog wat extra’s bij levering. Snelle communicatie, super geweldige service zoals je bijna nergens meer ziet. Top bedrijf !

Goede service!

De bestelling die had enige vertraging opgelopen,maar een extratje bij de bestelling maakt dat weer helemaal goed!! Super service! Ik ga hier zeker meer bestellen.

Goede informatie en feedback

Snelle informatieve reactie op bestelling, van zodra bestelling verstuurd wordt, word je opnieuw geïnformeerd. Communicatie is top. Naar België versturen duurt +/- 4 werkdagen, maar als je dit weet kan je er rekening mee houden. Correct en betrouwbaar.

Positief

Betrouwbare webshop,snelle levering, prima product

Altijd fantastische service, medeleven en super lieve oplossingen geboden door deze toppers!

Ik heb regelmatig contact met de mensen van de Vaper. Voor vragen, advies of tips. Altijd meteen reactie en ze komen de mensen en zeker de vaste klanten op een ontzettende fijne manier tegemoet. Als je het over klantvriendelijkheid hebt, staan ze bij de Vaper bovenaan de lijst.

Top dampwinkel!

Top dampwinkel

Geweldige, vriendelijke en goede service!

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen! Als er iets afwijkt of anders is, dan nemen ze direct contact met je op en komen met een oplossing! Doorgaans is alles netjes aangegeven op de site qua voorraad en komt dit gelukkig zelden voor. Ze leveren wat ze afspreken! Soms is het een dag later, maar heeft wellicht ook te maken met de drukte in de winkel en de vertraging van de bezorging buiten hun invloedssfeer om. Prijzen zijn goed, diensten zijn goed! Absoluut een vaste klant!

Goede service!

Goede prijs

Goede prijs , direct contact met klantenservice.

Goed, vlug, en altijd een leuk kadootje erbij. Wie wordt daar nou niet blij van.

Good service

It took long time to deliver order (covid19 problems in the country) but after 4 weeks it was in mailbox with additional liquids. This is again good to see business which care about customers. All additional liquids cover all inconveniences and make me happy again.