Snelle le levering. Leuk kadootje bijgevoegd ;-)

Online bestellen op website gaat makkelijk. Goede service en snelle reactie via mail over de bestelling.

Prima webshop

Ondanks dat het soms wel eens iets langer duurt dan gepland altijd netjes en correct tewoord gestaan. Laatste keer een klein cadeautje ivm vertraging waarvoor dank!

Snel en netjes

Prima spullen, snel bezorgd. Met nog een cadeautje ook, waarvoor dank.

Regelmatig koop ik daar. Het komt wel eens voor dat de voorraad in de winkel niet meer toereikend is om iedereen zijn complete bestelling te leveren maar dan krijg je altijd een paar flesjes extra. Misschien een tip om de voorraad groter te maken? Ik was afgelopen woensdag in de winkel en de flesjes met liquid gaan met 25 stuks tegelijk de deur uit met een extra flesje van de zaak. Kijk dat is service. Als je smoker stuk is wordt die meteen gemaakt en met alles nemen ze de tijd voor je. Goede zaak en service.

Als back-up een aantal SMY 35 modjes gekocht, als cadeautje 1 extra gekregen!

snelle verzending en keurige oplossing na een foutje

Spullen besteld en er was 1 ding foutief geleverd. Keurig opgelost door de Vaper, alsnog de goede verstuurd.

Snelle verzending, vriendelijk, snelle reactie TOp

Prima en zeer klantgericht,klantvriendelijkheid, die je niet vaak meer ziet

Super!!!

Altijd goede service en levering. Contact is altijd prettig en professioneel. De prijzen zijn goed en meestal extra flesje liquid als een cadeautje. Ik bestel nergens anders meer.

Altijd nette en juiste levering

Elke keer word ik verrast met een cadeautje :-) Zeer attent!

Snelle levering en behulpzaam

Als je iets besteld dan is het erg snel, neem telefonisch contact voor advies dan zijn ze erg behulpzaam en erg vriendelijke.

Snel en goed en nog vriendelijk ook!

Snel en goed en nog vriendelijk ook!

Altijd vriendelijk en goede service

Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan in de winkel en via de app. Zijn niet alle producten op voorraad? Dan stellen ze niet de complete bestelling uit totdat alles in één keer verstuurd kan worden maar verzenden alvast wat ze wel hebben en dan volgt de rest (kosteloos) later. Kijk, dat is de ouderwetse service waar ik naar op zoek ben. Voor mij geen andere winkel voor mn vape goederen! Had ik al gezegd dat de prijs ook nog eens concurerend is? :-)

Bestelling altijd vlug geleverd en altijd een flesje kado! Dat noemen we service

prima ervaring.

Goede en snelle verzending.

Snelle levering goede service en een leuk kadotje erbij extra flesje 😋

TOP!!

In 1 woord TOP!! altijd bereikbaar voor vragen en altijd een cadeautje!

Zeer goede service en kwaliteit

Ik ben zeer professioneel geholpen door de eigenaar die meer dan voldoende tijd heeft genomen om mijn vragen te beantwoorden en te adviseren. De verzending van producten zou wat mij betreft wat sneller mogen maar dat mag de overige pret niet drukken. Wel heb ik het gevoel dat de eigenaar meer weet dan zijn personeel, vandaar dat ik 4,5 sterren geef. Ik bestel hier voortaan mijn spullen

goede service

Je wordt netjes geholpen als je ze belt, en het pakket was er snel. PRIMA, en een leuke verassing het gratis flesje dank u wel

Prima eerste indruk, heel fijne

Had nog nooit van het bedrijf gehoord totdat ik een aantal weken de winkel zag in Lelystad en werd daar prettig geholpen, zij verwees me ook door naar de webshop daar ik in Groningen woon, dus eerste order geplaatst, snel en doen wat men beloofd. Groet Hans Ps bedankt voor het cadeautje

Goed om te horen! We zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Siham Klantenservice de Vaper

Prima webshop goed aanbod

Goede ervaring met de vaper, vooral erg leuk dat er al een aantal keer een tweetal flesjes liquid cadeau bij zat, altijd spannend als de zak met flesjes weer op de mat valt op deze manier!

Bedankt voor uw reactie! Wordt zeer gewaardeerd.

Vage klantenservice

Zat al 2 dagen op mijn bestelling te wachten, na contact te hebben gehad werd gezegd dat het besteld was, en dat ik het dan 3/4 dagen later zou krijgen. Aangegeven dat dit niet netjes is omdat er op de site ook niet staat dat het niet op voorraad is. Toen werd het opeens gelijk opgestuurd! Al met al een vage webshop!

Beste heer Dennis, Bedankt voor uw reactie en vervelend om te horen dat onze service naar uw mening niet naar tevredenheid was. We hebben even nagekeken wat er precies gebeurd is. U heeft op donderdag 1 augustus een bestelling geplaatst. U heeft vervolgens na 1 dag op 2 augustus gebeld waar de bestelling bleef. Onze medewerker had helaas een verkeerde bestelling voor zich toen zij met uw sprak, waardoor er verwarring was over de leverdatum. Nog tijdens dit gesprek werd zij erop gewezen door een collega dat deze bestelling dezelfde dag nog verstuurd zou worden en dat heeft zij u toen ook aangegeven tijdens het gesprek. Dat stond los van uw eigen inbreng, maar wij kijken altijd met elkaar mee als team van De Vaper om zodoende enige miscommunicatie te voorkomen en alle klanten goed te kunnen helpen. De bestelling is dan ook dezelfde dag verstuurd en had u dus ook zaterdag 3 augustus binnen om 10:09 in de ochtend. U heeft dus donderdag besteld en zaterdag de bestelling ontvangen. Ons excuus voor de verwarring die mogelijkerwijs kan ontstaan zijn. Wij hopen u hiermee wat duidelijkheid te hebben verschaft en excuus voor enige miscommunicatie, echter was uw bestelling wel binnen 2 dagen binnen bij u. Met vriendelijke groet, Peter Klantenservice De Vaper

Snelle levering met klein presentje

Wij hebben 14 flesjes e smoker olie besteld. De levering was prima, en we kregen er een gratis bij. Prijs is ook prima. Top!

Bedankt voor uw reactie! Wordt zeer gewaardeerd.

goede service

besteld en mail ontvangen dat er geleverd zou zijn. gemaild dat ik nog niets had ontvangen. Er werd gelijk contact met mij opgenomen. Daarna snel de levering alsnog ontvangen met aantal gratis flesjes. Wat een service!

Beste Richard, Bedankt voor uw reactie!! Doen we graag en we staan ook bekend om onze service. We doen altijd ons uiterste best met een klein team om alle klanten goed te helpen, dus dit soort reacties doen ons veel goed. Bedankt! Met vriendelijke groet, Peter Klantenservice De Vaper