Snelle bezorging, tevreden als altijd!

Snel bezorgd en super klantvriendelijk

Stel toppers zijn het! Altijd een leuke attentie erbij en als er iets niet op voorraad is, denken ze mee in oplossingen zodat je alsnog snel een goed alternatief geboden krijgt. Ik ben in ieder geval super tevreden en kan iedereen aanraden om hier te bestellen!

Toch nog met 2 dagen binnen gekregen Ondanks alles

Bedankt

Heel tevreden. Goede service. Klantvriendelijk.

Donderdag besteld zaterdag in huis.

5 groete sterren

De Vaper is de beste

Snel bezorgd

Ondanks de verkeerde kleur hebben ze het perfect opgelost ben zeer tevreden

Groot assortiment. Vriendelijk personeel. Online bestellen is gratis thuis bezorgd.

Goede service en snel geregeld

Net bedrijf. Fijn dat er een chat is. Wordt kort maar krachtig op gereageerd. En er zat een cadeautje bij de eerste bestelling met een leuk briefje. Dat maakte het extra okay en eentje om te onthouden :D

Bezorging was snel. Moet alleen nog wat dingen proberen omdat ik soms druppeltjes vloeistof in me mond krijg

Bedankt voor de kadotje

Ik had een bestelling geplaats voor 5 flesjes Fuci Menthol 0.3 mg, echter zijn we erachter gekomen bij het ontvangst van het pakketje dat die uitverkocht was. Ondanks dat jullie niet 0.3 mg niet op vooraad hadden hebben jullie een flesje begegeven en i.p.v. 0.6 mg ook nog 5 flesjes 0.0 mg mee gegeven met een lief briefje met instructies om die beide te mengen en excuses. Nooit heb ik zoiets mee gemaakt maar ik waardeer het enorm dat jullie het op deze manier goed wouden maken! Heel professioneel! Super bedankt voor alles. <3

Ondersteuning en service

Via de chat werd ik gelijk geholpen bij het vinden van de juiste dingen. Handig, want er is nog al keuze. Nadat ik later doorgaf een onderdeel van mijn vaper verloren te hebben, kreeg ik deze kosteloos toegezonden als service. Top, kan het niet anders zeggen

Prima, net zoals de vorige keren

Snel, niet duur, goede service. Aan te bevelen.

Altijd super goed

Ik bestel online alleen maar bij De Vaper. Altijd goede service en vriendelijk.

Super bedankt

Super bedankt

Excellente service

Meer dan de moeite waard, TOP.

Perfect, ga zo door

Ik kreeg 2 extra flesjes erbij als kadootje

geweldig

zeer snel en eenvoudig te regelen via de site.

Uitstekend, snel, kwaliteit en service

Bestel hier nu al een tijd en alleen maar positieve ervaringen. Een liquid van mij was niet op voorraad, toen hebben ze allemaal vergelijkbare liquids toegestuurd (meer dan besteld) en bij de volgende bestelling alsnog nagestuurd! Top service dus!

Ik had 10 flesjes Miller voor mijn Justfog e-sigaret besteld, ik heb er meerdere gekregen omdat er waarschijnlijk niet genoeg op voorraad waren en in 2 keer geleverd.

De bestelling die ik had geplaatst was snel geleverd, compleet en zelfs een extra smaakje erbij. Prima service.

Heel prettig

Klantvriendelijk. Ruime keus snelle levering