Bestelde artikel is van goede kwaliteit voor een juiste prijs.

Goed product tegen een juiste prijs. Snelle levering g van het bestelde product.

Snel en netjes geleverd

Goede prijs. Snelle bezorging en goed verpakt. Voldoet volledig aan de verwachting.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en goeie prijs, snelle levering en heel goed verpakt waardoor er eigenlijk geen schade kan ontstaan. De communicatie was ook prima👍

Prima sevice!

Pakket.was.goef ingepakt

Heel fijn

Heb 3 grote serveer planken gekocht. Snelle service, goed materiaal en fijne prijs. Dus zeer tevreden!

Uitstekend verpakt en keurig op tijd bezorgd

Hoefde niet lang te wachten op bezorging. Goed verpakt en daardoor onbeschadigd gearriveerd

Fijne webshop

13inch bbq gekocht kwaliteit is goed ziet er ook degelijk uit gewoon top👌

Nog niets ontvangen.

Mijn pakje is nog steeds niet bij Post.nl

Beste Klant, Dank voor uw review en vervelend om te horen. Helaas neem postnl in het weekend geen pakketten aan. Wij hebben uw bestelling dan ook gister naar postnl gebracht. Deze staat momenteel klaar in het sorteercentrum om verwerkt te worden. Wij gaan er dan ook vanuit dat u uw bestelling spoedig ontvangt. Met vriendelijke groet, Tuincentrum Osdorp.

Mooie deal en snel geleverd

Dat was een mooie deal! 6 balkonbakken voor €53,- in mijn favo kleur. Ook nog eens snel geleverd. Alleen jammer dat de verpakking enorm is, maar die sleep ik wel een keer naar de stort. Thanks Tuincentrum Osdorp!

Goed verpakt en snelle levering zeer blije en tevreden klant

Geweldig goede service binnen 2 dagen in huis

Alles geleverd zoals afgesproken

Redelijk tevreden

Had een philodendron José Buono besteld, alleen was het nieuwe blad afgeknipt. Vond ik wel jammer. Daarnaast wel goede communicatie. Had ook een philodendron ring of fire besteld, maar er bleek geen voorraad meer te zijn. Verder vond ik het pakket zeer goed ingepakt. Overal tevreden. Communicatie 9/10 Verzending 8/10 Kwaliteit 6/10

Zorgvuldig, vlot en goed geprijsd

Aantrekkelijke prijzen en een uitgebreid assortiment. Er wordt zorgvuldig gecommuniceerd, vlot verzonden en heel netjes verpakt.

Snel verzending, erg goed verpakt verstuurd. Top !!

Snelle bezorging

2 plantjes gekocht...vlg dag in huis..perfect verpakt!zeer tevreden!

Snelle bezorging

2 plantjes gekocht...vlg dag in huis..perfect verpakt!zeer tevreden!

Goed verpakt en snel geleverd

Ik was benieuwd of mijn product van keramiek heel zou aankomen maar er was flink werk van gemaakt om het goed te verpakken en dus kwam het prima heelhuids aan.

Met veel zorg en supersnel geleverd

De kwetsbare lampen waren heel goed verpakt om veilig te vervoeren. Ik ben heel blij met de 2 buitenlampen en bovendien zijn ze heel snel geleverd

Prima planten , had kleiner verwacht echt boven mijn verwachting,ben super blij.

Echt prima...

Snel en makkelijk bestellen en andere dag in huis.

Snelle levering en goed ingepakt

Snelle levering en goed ingepakt

Mooie kwaliteit en prima service

Alles werd snel geleverd, mooie kwaliteit. Blij mee!!

Totaal geen klachten

Heel goede service

Bezorging heel.al 3 keer besteld volgende keer weer

Osdorperweg 247

1069LL Amsterdam-osdorp

Over Osdorp.nl

Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is een familiebedrijf opgericht in 1960 waar je terecht kunt voor al je tuin- en woonartikelen. Met 16.500 m² aan winkeloppervlak en meer dan honderd medewerkers die hun uiterste best doen om onze klanten naar tevredenheid te helpen zijn wij een van de grootste tuincentra van Nederland. Het tuincentrum is 7 dagen per week en 361 dagen per jaar geopend, alleen op Koningsdag, 1ste & 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Wil je gewoon een leuk dagje tuincentrum of ben je op zoek naar mooie en betaalbare tuin- en woonartikelen? Kom dan zeker eens langs bij ons in het tuincentrum in Amsterdam! Kijk voor meer informatie op onze website of kom langs