Perfecte levering tegen zeer nette prijs.

2 breekbare items besteld, met enige huivering. Want de laagste prijs van NL, dus gaat dat goedkomen? Welzeker!!! Wat een perfecte levering. Meer dan keurig en veilig verpakt, netjes op tijd. En dat dus tegen de beste prijs. Een voorbeeld voor anderen!

Leuke spullen, goede service

Heb veel leuke spullen gekocht, goede kwaliteit. Helaas een paar keer online besteld en kwam het stuk aan. Ik verdenk meer PostNL ervan dan dat het slechte kwaliteit is. Als je het 2 keer buiten in de kou zet, open en bloot voor mijn deur, dan vraag ik me af wat je bezield. Efin service van Tuincentrum Osdorp was top. Goed en netjes opgelost

Twee keer nu besteld en super service vanuit de winkel

Niet te duur en het word snel en netjes verpakt geleverd, mijn honden zijn er ook blij mee !

Erg snelle levering en hele goede prijs!

Fijne service, snelle levering, goede prijs. Hele fijne zaak!

Snelle service voor een scherpe prijs

Persoonlijk heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad met dit tuincentrum. Bestellingen worden snel geleverd, vriendelijk personeel in het tuincentrum en producten worden vaak tegen een voordelige prijs aangeboden (in vergelijking met andere tuincentra in de nabije omgeving).

Zeer goede ervaring. Producten waren via de website makkelijk te bestellen en het werd vervolgens (heel netjes verpakt) supersnel geleverd!

Was op zoek naar een specifieke bloempot. Gevonden en online besteld bij jullie. Levering was ondanks feestdagen heel snel. En netjes verpakt. Hopelijk vinden de bewoners van ons verzorgingshuis hem ook mooi.

Goede prijs-kwaliteit en snelle verzendingen

Een aantal mooie producten van Lemax besteld met flinke korting. Snelle verzending en goed ingepakt!

Goede service die aan je verwachtingen voldoet

In mijn zoektocht naar een gietijzeren bbq-rooster ben ik uitgekomen op de website van Osdorp. Osdorp had keuze in verschillende diameters en zodoende vond ik al snel het juiste rooster voor een goede prijs. Via de website verliep de bestelling eenvoudig en eenmaal besteld ontving ik het pakket de volgende dag keurig ingepakt thuis. Al met al een betrouwbare leverancier, die ook online doet wat je van hen verwacht.

Super leuke glazen ballen besteld, helaas waren er 2 stuk maar werd snel en goed opgelost! Ik kom hier zeker terug!

De ene dag besteld, de volgende dag bezorgd. Prima voor elkaar. Deze webshop doet wat het beloofd.

Een kerstboom besteld, kwam snel onze kant op. Goed verpakt, alles prima in orde.

snelle levering en keurig behandeld uitstekend

binnen een dag geleverd netjes op de hoogte gehouden

Alles was top!

Zowel het bestellen online als het leveren volgens schema was alles top geregeld. Ook nog in de zaak geweest en daar was ook alles perfect! Heel leuk alles opgesteld en alles was er!

Bestellen gaat gemakkelijk, website is gebruikersvriendelijk. Verder complimenten aan de zorg die is besteedt aan het inpakken van de bestelling. Zeker een aanrader!

Snelle levering en netjes verpakt!

Fijn dat er milieuvriendelijke verpakking en geen plastic is gebruikt! Daar hou ik van. Hier ga ik vaker bestellen. Dank!

Uitstekend waarmaken van verkoop

Product, LED wilgboom 180cm is snel en goed geleverd. Vraagstelling vooraf over juiste lengte via email snel en correct behandeld.

Snelle levering, goede service

Zeer eenvoudig de juiste kunst kerstboom besteld, snelle terugkoppeling over de bestelling en levering. Echt netjes hoe je wordt geïnformeerd. Nog sneller geleverd dan eerst was verteld.

Snelle levering, goede service

Perfect!

Mijn pakketje arriveerde zeer snel en het was superdegelijk verpakt. Kortom, perfect!

Snelle service en vriendelijk allemaal

Hele fijne ervaring met tuincentrum Osdorp. Ze verzenden super snel, volgende dag had ik het al in huis. Heel goed verpakt’ super blij mee.

Snelheid levering Osdorp 100% .

Topproduct van Lemax . Een aanwinst in mijn collectie. 1 min puntje is dat attractie met vrije val nogal hard neer komt .

Prima kolen, snel geleverd

Goede kwaliteit kolen, snel geleverd en een prima prijs.

Mooi product en snel geleverd

Ik kwam mijn weber product tegen op de website en wilde deze "nog snel even" hebben voor de kerstdagen. Dit is gelukt super service, snel geleverd.

Over Osdorp.nl

Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is een familiebedrijf opgericht in 1960 waar je terecht kunt voor al je tuin- en woonartikelen. Met 16.500 m² aan winkeloppervlak en meer dan honderd medewerkers die hun uiterste best doen om onze klanten naar tevredenheid te helpen zijn wij een van de grootste tuincentra van Nederland. Het tuincentrum is 7 dagen per week en 361 dagen per jaar geopend, alleen op Koningsdag, 1ste & 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Wil je gewoon een leuk dagje tuincentrum of ben je op zoek naar mooie en betaalbare tuin- en woonartikelen? Kom dan zeker eens langs bij ons in het tuincentrum in Amsterdam! Kijk voor meer informatie op onze website of kom langs

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.