Geweldige website

Heb 2 capi bloempotten besteld. Werd netjes op de hoogte gehouden van de staat van levering. Snel geleverd en goed verpakt.

Superrrrr

Binnenplant besteld, goedkoopst bij tuincentrum Osdorp. Volgende dag geleverd, plant is perfecte en gezonde staat, goed ingepakt. Superrrrr blij mee!!

Helemaal goed, mooi product en super ingepakt

Ik had 3 bloempotten besteld. Er zat een hele grote deuk/gat in de doos bij aankomst, dus was bang dat alles kapot zou zijn, maar was zo ontzettend goed ingepakt. Nog nooit meegemaakt. Hele mooie potten en helemaal heel. Super!!!!

Snelle levering van planten en aarde.

Snelle levering van planten en aarde. Goed verpakt en in perfecte staat. Fantastisch in aanbod en service.

Snelle levering. Mooi product en goed beschermend verpakt.

Very good 👌🏼

The plants were shipped and packed in good conditions. The plants arrived with NO damage and it was shipped to me in 1-2 days. The plant size was as mentioned in the website and prices are absolutely reasonable 😁

Goede snelle service

3 bloempotten gekocht, ontzettend goed stevig en beschermd ingepakt! Ook was de levering snel, altijd fijn.

Gemak dient de mens…

Bestelling via de website gedaan, super gemakkelijk en 2 dagen erna al in huis.. Daarbij was het ook een erg aantrekkelijke aanbieding van deze Elho plantenbak..

Voor herhaling vatbaar

Heb twee cadeaubonnen besteld via de webwinkel en, zoals aangegeven stond, twee dagen later lagen ze in de brievenbus. Keurig in dicht geplakte enveloppe

Simpel bestellen, afrekenen en je bestelling volgen tot aan de deur.

Je kunt makkelijke selecties maken op wat je zoekt. Wat je besteld wordt goed ingepakt en je wordt op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Tijdens de verzending kan je je bestelling goed in de gaten houden met track en trace.

Helemaal top!

Snelle levering en zeer goed verpakt helemaal top!

Hele snelle levering. De bloempot past precies bij de kleuren van mijn interieur. Super blij mee! Dank!!

Buitengewoon goed!

Mijn eerste bestelling liep zeer goed. Ik was op de hoogte gebracht via email van mijn order, betaling en levering. Het pakket was stevig ingepakt. Ik kan niet anders zeggen dat het geef mij een gevoel dat zo moet een bestelling verlopen!

Buitengewoon goed!

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Een kleine own grill kamado besteld afgelopen week, binnen één dag geleverd. Vervolgens advies gevraagd omtrent een regenhoes voor de kamado. Ook hier vlot goed advies gekregen en de bestelling snel in huis gekregen. Een aanrader.

Perfecte levering tegen zeer nette prijs.

2 breekbare items besteld, met enige huivering. Want de laagste prijs van NL, dus gaat dat goedkomen? Welzeker!!! Wat een perfecte levering. Meer dan keurig en veilig verpakt, netjes op tijd. En dat dus tegen de beste prijs. Een voorbeeld voor anderen!

Leuke spullen, goede service

Heb veel leuke spullen gekocht, goede kwaliteit. Helaas een paar keer online besteld en kwam het stuk aan. Ik verdenk meer PostNL ervan dan dat het slechte kwaliteit is. Als je het 2 keer buiten in de kou zet, open en bloot voor mijn deur, dan vraag ik me af wat je bezield. Efin service van Tuincentrum Osdorp was top. Goed en netjes opgelost

Twee keer nu besteld en super service vanuit de winkel

Niet te duur en het word snel en netjes verpakt geleverd, mijn honden zijn er ook blij mee !

Erg snelle levering en hele goede prijs!

Fijne service, snelle levering, goede prijs. Hele fijne zaak!

Snelle service voor een scherpe prijs

Persoonlijk heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad met dit tuincentrum. Bestellingen worden snel geleverd, vriendelijk personeel in het tuincentrum en producten worden vaak tegen een voordelige prijs aangeboden (in vergelijking met andere tuincentra in de nabije omgeving).

Zeer goede ervaring. Producten waren via de website makkelijk te bestellen en het werd vervolgens (heel netjes verpakt) supersnel geleverd!

Was op zoek naar een specifieke bloempot. Gevonden en online besteld bij jullie. Levering was ondanks feestdagen heel snel. En netjes verpakt. Hopelijk vinden de bewoners van ons verzorgingshuis hem ook mooi.

Goede prijs-kwaliteit en snelle verzendingen

Een aantal mooie producten van Lemax besteld met flinke korting. Snelle verzending en goed ingepakt!

Goede service die aan je verwachtingen voldoet

In mijn zoektocht naar een gietijzeren bbq-rooster ben ik uitgekomen op de website van Osdorp. Osdorp had keuze in verschillende diameters en zodoende vond ik al snel het juiste rooster voor een goede prijs. Via de website verliep de bestelling eenvoudig en eenmaal besteld ontving ik het pakket de volgende dag keurig ingepakt thuis. Al met al een betrouwbare leverancier, die ook online doet wat je van hen verwacht.

Super leuke glazen ballen besteld, helaas waren er 2 stuk maar werd snel en goed opgelost! Ik kom hier zeker terug!

Osdorperweg 247 1069LL Amsterdam-osdorp

Over Osdorp.nl

Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is een familiebedrijf opgericht in 1960 waar je terecht kunt voor al je tuin- en woonartikelen. Met 16.500 m² aan winkeloppervlak en meer dan honderd medewerkers die hun uiterste best doen om onze klanten naar tevredenheid te helpen zijn wij een van de grootste tuincentra van Nederland. Het tuincentrum is 7 dagen per week en 361 dagen per jaar geopend, alleen op Koningsdag, 1ste & 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Wil je gewoon een leuk dagje tuincentrum of ben je op zoek naar mooie en betaalbare tuin- en woonartikelen? Kom dan zeker eens langs bij ons in het tuincentrum in Amsterdam! Kijk voor meer informatie op onze website of kom langs