1ste keer bestelling gedaan en is goed verlopen. Was zelfs de mogelijkheid om het op te halen.

Alles goed, geen klachten

Snel binnen kan niet beter.

Goed verzorgd….

Maar zal niet weer bestellen….jullie zijn verschrikkelijk duur!!

Dat is een opvallende reactie. Uiteraard zijn we absoluut niet duur, maar opvallend goedkoop met een enorm assortiment. We hebben razendsnel verzonden en ook nog uw verzendkosten betaald. Als we duur zouden zijn, dan was Snoepdiscounter geen succesvol bedrijf met over de honderdduizend klanten. U heeft gekozen voor een enorme lijst met wichtgoed dat handmatig voor u is afgewogen. Dat is de minst voordelige variant uiteraard maar een service die vrijwel niemand online levert. Dan nóg zijn deze prijzen marktconform en niet hoger dan in een snoepwinkel waar u snoep schept. Dit zijn ook nog eens A-merken en 100% vers. In dezelfde keuzelijst kunt u voor elk van dit artikel ook nog de keuze maken om (omgerekend) bijna voor de helft van het geld een complete kilo te bestellen. Dat is echt enorm voordelig. U maakt zelfde de keuze, dat hebben wij niet voor u gedaan. Ook het afrekenen gaat in drie stappen dus als het echt niet gewenst was om te bestellen dan had u dat niet hoeven doen. Maar dan liever niet, achteraf, ineens over de prijs uw beklag doen, dat is niet netjes en ook niet eerlijk naar ons.

Snelle levering,

Snelle levering, goed verpakt. Keurig op de hoogte gehouden

Dankjewel Rianne! Graag tot een volgende keer.

Niet alles was heel

Hoewel het ook tijdens transport kan gebeuren, waren van nagenoeg alle pakjes de dipsticks gebroken in 2 of 3 stukken.

Wij zullen u nooit een artikel versturen dat op enige wijze schade heeft. Indien er tijdens transport overduidelijk een beschadigde doos door de pakketdienst wordt aangeboden dan mag die ook geweigerd worden. Ook mag u ons (eerst) informeren en dan kunnen we naar uw foto's kijken van hetgeen dat u beschrijft. Nu weten we nergens van, anders dan uw reactie op Kiyoh waarmee Snoepdiscounter alleen maar voor het blok gezet wordt. Daar kunnen we constructief noch inhoudelijk iets mee aanvangen helaas. Dat is jammer want dat hoeft niet op deze wijze.

Goed en sneller levering

Goed en snellere levering Klantenservice ook top

Dankjewel Renate, we staan altijd voor iedereen klaar. Fijn dat u ons waardeert met deze ultieme score.

Super snel

Volgende dag geleverd. Goed verpakt.

Dat is wat we voor elke bestelling nastreven. Onze pakketdienst is razendsnel en we doen ook altijd standaard een zaterdag-levering indien het vrijdag verstuurd wordt. Bedankt voor uw waardering.

Heerlijke snoep

Heerlijke snoep

'Heerlijk snoep'.. Dan heeft u goed gekozen! Applaus voor jezelf eigenlijk. Super om te horen dat het allemaal in de smaak valt. Letterlijk. Dank voor uw prachtige cijfer 10.

Aardig

Alles netjes op tijd binnen wel jammer jammer niet meer de dopsleutels van toen zijn qua smaak

Dat is een interessant punt dat u benoemt. Het begrip 'van toen' of 'vroeger' is zeer relatief. Voor 'jonge twintigers' gaat het dan over 10 jaar geleden maar het kan ook over 40 jaar geleden gaan. Het is maar net welke referentie van toepassing is. Voor dropsleutels kan de enige referentie 'RED BAND' zijn. Dat was de enige producent die de dropsleutel met succes verkocht. Inmiddels is dit artikel een paar jaar van de markt en komen er soms fabrikanten die een soortgelijk artikel aanbieden. Natuurlijk is een ander merk gegarandeerd een ander recept. En dat vertaalt zich direct in de smaak. Kan ook beter zijn dan het origineel maar meestal werkt dat niet zo omdat we automatisch refereren aan de nostalgie en de herinnering van het 'origineel'. Dit laatste is dus gevaarlijk want wat is echte muntdrop bijvoorbeeld? RedBand? Niet als je een liefhebber bent van Venco of Klene. Kortom smaak is subjectief. Snoepdiscounter is geen producent dus gelieve ons niet af te rekenen op smaakbeleving. We begrijpen echter precies wat u zegt.

Goed , zoals afgesproken, lekker maar natuurlijk veel te ( grapje) weinig.

Er is nog veel meer, waar dit vandaan kwam! Maar soms is kwaliteit nog belangrijker dan kwantiteit. Maar ja, als de kwaliteit goed is, doe dan ook maar gelijk 'heul veul'. Geniet ervan.

Onze pakketdienst DPD doet geweldig werk, mag gezegd worden. Dank voor uw commentaar en waardering.

Geleverd volgens verwachting

Snelle levering, prima kwaliteit. Geen op- of aanmerkingen op de bestelling

Dankjewel voor de duidelijke informatie. Kwaliteit betaalt zich altijd uit. Dat doen we met onze produkten en de zorg die we hebben voor het goed verpakken. Onze DPD pakketdienst doet structureel echt een hele goed job met het snel en correct uitleveren in Nederland en België. Uw cijfer 10 is geweldig. Dank nogmaals.

Ging voor de heerlijkste drop.

De drop deed er een poosje over om te komen, maar daar was ie dan. 1 kilo piemeldrop! De website is bijzonderlijk uitnodigend, heeft mij dan ook moeite gekost niet veel meer te bestellen. Oh ja, verzendkosten is wel erg hoog!

Dank voor de positieve en eerlijke reactie. De verzendkosten zijn een 'noodzakelijk kwaad' maar in alle realiteit je kunt er zelf niet voor rijden (en parkeren). Het wordt voor u ingepakt, voor verzending aangeboden bij de pakketdienst en (als het goed) aan de deur geleverd. Let wel, de verzendkosten zijn feitelijk hoger tegenwoordig dus we rekenen nog niet eens de volledige kosten door aan onze klanten. Sterker nog, bij een bestelling boven de € 55 nemen wij de volledige verzendkosten voor onze rekening. Voor zowel levering in Nederland als in België. Moet u nagaan wat wij per maand betalen aan verzendkosten. De bestelbusjes rijden niet op water en de logistieke infrastructuur van de pakketdienst is gigantisch. Allemaal om het ons makkelijk te maken. Het hoort erbij.

Goeie service

Fijn telefonisch contact, goed meegedacht en geadviseerd.

Bedankt Nico voor de mooie bestelling en goed afgestemd met ons, het is wederzijds.

Geen bestellingen ontvangen

Jammer genoeg, geen bestellingen ontvangen.

Geachte klant, gelieve deze waarderingssite NIET te gebruiken voor deze commentaren zonder dat er überhaupt contact met ons is geweest. Wij weten niets van een bestelling die niet ontvangen zou zijn. Via de track-and-trace is zeer nauwkeurig te zien dat uw zending keurig is verwerkt en afgeleverd. Gelieve uw pakketdienst in Belgie te benaderen. Als u er niet uitkomt zijn we altijd bereid om u te assisteren, maar niet op deze wijze publiekelijk een onvoldoende geven aan onze service, dat is geheel onterecht. We zullen Kiyoh verzoeken om deze waardering op de juiste waarde in te schatten.

Lekkere verse dropberen

Lekkere verse Katja dropberen goedkoper dan elders

Vers af fabriek, fijn dat het zo gewaardeerd wordt!

lmfao

makker neem geen contact met mij op waarin je huilt

Graag een serieuze reactie, We weten (begrijpen) niet waarom u een cijfer 1 zou uitdelen? We zullen Kiyoh op de hoogte stellen. Het is de bedoeling dat klanten een objectief beeld kunnen vormen van Snoepdiscounter, gebaseerd op de ervaringen van al onze klanten. Uw bijdrage is op deze wijze geenszins constructief of representatief. Kost ons wel een goede naam en daar zijn we niet van gediend. Daar werken we veel te hard voor.

Superlekker en goede service

Superlekker en goede service

We zijn zeer dankbaar als we gewaardeerd worden op ons werk en hoe we als Snoepdiscounter onze naam hebben gevestigd door service en kwaliteit van produkten. Graag gedaan en tot de volgende keer.

Snelle levering, netjes verpakt

Heel bevredigend om te lezen hoe het de klanten opvalt met welke zorg wij de produkten verpakken. We besteden daar dagelijks veel extra tijd aan en niet voor niets onderscheidenen we ons daarmee. Pakketpost is verre van ideaal voor sommige artikelen en we doen ons uiterste best om daarop te anticiperen. Vriendelijk dank voor het mooie cijfer dat we hebben ontvangen van u.

Prima geregeld

Super lekker en snel geleverd

En dat in alle hoeken van Nederland! (en België). Geniet ervan.

Goed en snel

Goed verpakt want ze zijn breekbaar ( bubbeltjes plastic en eierdoos ) en snelle verzending.

Leuk dat u de uitdaging herkent waarvoor we dagelijks staan. Sommige artikelen hebben echt maximale bescherming nodig. De eierdozen/trays zijn geweldige schokbrekers. Niet alleen voor op de bodem maar soms ook zijdelings en bovenop. De dubbelfolie is onmisbaar. Elk product dat ook maar enigszins in de categorie 'breukgevoelig' valt, zal nog eens deze extra bescherming krijgen. Alles individueel verpakt. We gaan zo snel als we kunnen. Super bedankt voor uw ultieme waardering.

veel soorten en snelle levering

Dagelijks komen er nieuwe soorten bij, maar helaas verdwijnen er ook snoepsoorten met de jaren (Trekdrop, Caramac). We doen ons uiterste best om het assortiment zo breed mogelijk te houden. Meer lekkers om uit te kiezen dat is ons doel. De keuze is gigantisch inmiddels. Indien mogelijk versturen we de bestelling dezelfde dag en onze pakketdienst DPD is razendsnel met leveren. Dank voor uw waardering.

Netjes en op tijd geleverd!

Bestelling werd netjes en op tijd geleverd. We zijn dik tevreden.

Als u tevreden bent dan hebben we ons werk goed gedaan. Cijfer 10 is de ultieme beloning, daar kunnen we nooit genoeg van krijgen. Graag tot een volgende keer!

Supersnel

Supersnel geleverd en heel netjes ingepakt. De site is ook makkelijk om te bestellen. Precies de snoep wat ik wil.

Dat is nog eens een samenvatting! We zijn zeer dankbaar voor uw heldere toelichting/ review en dit zal nieuwe klanten absoluut helpen en overtuigen om zorgeloos bij Snoepdiscounter te bestellen. Graag tot de volgende bestelling.

Bedrijfsgegevens

Kromhout 167

3311RG Dordrecht

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.