Top, snel, lekker.

Snelle levering, goeie kwaliteit en prijsverhouding. Vaders is blij met z'n droppies voor vaderdag (en heeft de helft al opgegeten nog voor het daadwerkelijk vaderdag is).

Snelle levering, en goed op de hoogte gehouden tijdens de besteltijd.

Bestelling bij Snoepdiscounter zelf verliep vlotjes, helaas een klein probleem bij DPD. Gelukkig heeft Snoepdiscounter dit prima opgelost. Nog bedankt!

Alles van mijn bestelling was in orde.

Goede kwaliteit, vlotte levering.

De Snoepdiscounter biedt prima kwaliteit, rekent een redelijke prijs en levert binnen een mum van tijd. Een echte aanrader!

Voor het eerst iets besteld, levering was snel en prima in orde.

Binnen een paar dagen het bestelde thuis bezorgd.

Bestelling verliep soepel en een paar dagen later werd het bestelde keurig thuisbezorgd.,

Prima verpakt en snel verzonden.

Neem aub een andere bezorgdienst! Zat keurig thuis te werken omdat het pakket geleverd zou worden. Werkkamer grenst aan de straat en is naast de voordeur. Niemand geweest maar kreeg wél een mail dat ze langs waren geweest en ik niet thuis was....? Gelijk gebeld en de bestelling zou de volgende dag weer aangeboden worden. Is niet gebeurd! Moest het bij het distributiecentrum afhalen.

geweldig

goede kwaliteit en snelle levering

Geweldige service!!

De service om alles op tijd te leveren, ging veel verder dan je zou verwachten! Het werd persoonlijk thuisbezorgd, zodat we alles op tijd zouden hebben voor de bruiloft. Dit werd zeer gewaardeerd.

Uitstekende communicatie.

Snel bestellen, goede bezorging en nog belangrijker een goede up to date service.

netjes en snel

bestelling volgens afspraak en netjes ingepakt.

Super geholpen en meegedacht

Voor een give-away zochten wij hollandse snoepjes. Snoep Discounter zocht mee naar oplossingen en belde zelfs later nog wanneer we het bezorgd wilde hebben (wij zijn een bedrijf en op zaterdag is ons magazijn gesloten). al met al een vette aanrader!

Lolly’s kapot

Ik heb een display lolly’s besteld maar de helft is stuk. 24 stuks en het zouden diverse smaken moeten zijn maar ik heb maar 6 soorten en de rest is dubbel. Zou dit hier niet nog een keer bestellen.

Xxxx

Xxxxx

Top,

Snelle levering, heerlijk snoep

super

prima, kan niet beter, vandaag besteld, de volgende dag in huis

Dacht dag het snoepgoed per stuk in plastic zat

Snoep is prima, echter heb ik 6 zakken besteld omdat ik deze in een snoeppot wilde doen in de gedachte dat deze per stuk gesealed waren ivm hygiëne.

Supersnel en breed assortiment

Geweldig breed en leuk assortiment. Volgende dag geleverd, top!

Duur en helft is uitverkocht

Te duur voor wat je krijgt!

Geen producten mogen ontvangen

Via mailwisseling jullie op de hoogte gesteld van het feit dat het pakket door de vervoerder ondanks hun toezeggingen niet is bezorgd. Hoe word.ik nu schadeloos gesteld

geweldig!

Snelle levering en alles was netjes verpakt. Tot snel!

Totaal niet als verwacht

Ik zocht al een tijdje een bepaald soort snoep wat overal erg duur was, tot ik Snoepdiscounter vond! Het verbaasde mij hoe particulier vriendelijk het bedrijf is! Ik kocht misschien wat veel chocola voor een persoon maar dit had iedereen kunnen doen! De verzendkosten waren gratis en de levertijd was veel sneller dan verwacht, conlusie: top bedrijf en erg gemakkelijk om bij te bestellen! Keep it up :) <3