Heel goed verpakt en toch vlug geleverd ondanks de Corona

fansnoeptastish!

bestelling geleverd. heb bananekauwgum .bananasplit fini..superlekker komt nog wat room uit. en haribo banaan doos .en grote anaconda slangen snoep lekker zoet. doe zo voort 2 snoepkousen uit pelt. met voorkeur banaan

Er liep iets mis met de bezorgende partij dpd in dit geval ik heb daarna contact gehad met de snoepdiscounter waar ik tot alle tevredenheid geholpen werd

Top👍🏼

Snelle service en een goed assortiment.

Bestelling geheel conform wens afgeleverd.

Geweldig ! Persoonlijke klantvriendelijke benadering !

Bedrijf is per mail direct te benaderen. Zeer klantvriendelijk en snelle actie! Fijn dat zulke bedrijven nog bestaan !!!

Goedkoper en snel geleverd

Pakket was op 1 artikel na open gegaan. Helaas nog geen reactie ontvangen na melden hiervan. Verder goed voor elkaar en een aanrader.

Top service!

Bestelde product was niet leverbaar(waarschijnlijk door het coronavirus) kreeg meteen een mailtje, ander vergelijkbaar product als vervanging gekregen(zelfs iets meer), was heel snel geregeld. Kortom top service! Zeker een aanrader!

lekker

keurig verpakt, snel geleverd. Prima drop. Ook de zakjes van een ons die ik had besteld om te proeven zijn netjes verpakt.

Snel,maar niet top kwaliteit.

Snelle service, alleen spijtig van 2 gebroken sillo's van de 8 geleverde.

In 1 zin perfect. En snel geleverd.

Zeer goede service

Snelle afhandeling bestelling

Bestelling heel snel en correct geleverd!

Wij krijgen alleen maar complimenten van onze relaties!

Onze relaties kijken namelijk iedere maand uit naar het (snoep)cadeautje, dat zij dan van ons ontvangen...

super

snel geleverd en veel keuze super

Lekker en snel

Heerlijke drop Tijdens het vervoer is de puntzak dropstaafjes kapot gegaan, niet zo heel erg maar iets beter verpakken, zat te veel in 500 gr

Niet zo goed

Doos zeer zwaar beschadigd artikels lagen overal in de doos Prijzig

Goede snelle service

Binnen 1 dag de artikelen die ik heb besteld bezorgd netjes goed gedaan ik ga zeker in de toekomst gebruik maken van jullie service en ook doorgeven aan familie en vrienden

Super !!!!!

Zou iedereen aanbevelen Op die site te bestellen want ze hebben super heerlijke snoep en vooral goeie Producten Nou ik ben ieder geval super tevreden En ik zou vooral weer bestelen Groetjes

Prima bezorging en pakket is goed te volgen

Ik wilde mijn vader een zak lolly’s kado doen voor zijn verjaardag, helaas in deze tijd geen markt, dus op internet op zoek gegaan, voor een prima prijs 300 lolly’s besteld, echt top!

Snel geleverd alles ok

Prima verlopen

heel erg te vrede

Vlotte bezorging

Snelle levering, goed verpakt ,top!