Snoep besteld ging makkelijk, achteraf wilde we nog een silo erbij. Mailtje is `s avonds nog beantwoord en kon. Goede service

Veel keus, zwart wit poeder is erg lekker. Keurig verpakt en snel bezorgd.

Geweldig!!

Keurig en persoonlijk overleg met goede oplossingen. Snelle levering. Doen er echt alles aan om het de klant naar de zin te maken. Echt TOP!!!

Ik ben zeer tevreden.

Het bestellen ging gemakkelijk en de zending werd netjes afgeleverd.

Snel bezorgd, prima verpakt

Twee soorten snoep in een hoeveelheid van elk 1 kilo besteld, om een aantal mensen op te trakteren. In plaatselijke winkels moeilijk tot helemaal niet verkrijgbaar. Snoepdiscounter bleek een prima uitkomst.

Fantastisch en op tijd

Ik bestel hier steeds witte kinder bueno. Snel geleverd en in een goede doos. Alleen zou het een paar €'tjs goedkoper maken. Het is wat duurder als in de winkel en in bulk kopen.. al is het maar10%!! Gewone tip eh

gewoon perveckt

snel geleverd en netjes verpakt, dus voor herhaling vatbaar

Prima service, snelle levering

Snel geleverd, duidelijke communicatie

Stressverlagend :)

Ik heb wat snoepgoed besteld, omdat ik geen is verzonden mailtje kreeg toch maar na het weekend gebeld, omdat er toch i.v.m. met vakantie wat spoed op zat, de lolly's die ik wilde waren niet in het assortiment dus de eigenaar wilde al contact opnemen met mij, heel prettig gesprek en zelfs laat op de avond is er nog een reactie op mijn mail gekomen dat het snoep echt verzonden is. Thanxs!

Prima! Duidelijke site , bestellen, betalen op de hoogte gehouden via de mail en volgende dag in huis! Tot de volgende keer.

Duidelijke website, snelle levering, kwaliteit

Duidelijke website. De levering was snel en goed verzorgd. De afgeleverde producten kwamen overeen met de informatie op de website.

Erg goed zeer klantvriendelijk

Jullie kunnen altijd onze bestelling leveren en handelen alles erg snel en persoonlijk af.

Een goede en snelle levering. Goed snoep. Een aanrader.

Een zeer klantvriendelijk bedrijf .ze helpen je als er iets niet meer is en zodra het weer binnen is krijg je gelijk een bericht van ze.en wat je koop is super lekker vind ik teminst. Een aanrader dit bedrijf. Voor jong en oud .ik blijf zeker een klant met een groote tevredenheid

Verzending prima, product niet...

De lolly's die ik heb besteld zijn erg plakkerig... verpakking zit aan de lolly's vast. Heel jammer. Lijkt alsof ze heel oud zijn

Lekker snoep en goede service!

Mijn bestelling gedaan en kon hem op afspraak gewoon bij hun ophalen. Goede service!

Goede producten tegen redelijke prijs.

Goede producten tegen redelijke prijs.

Snelle levering ook nog betaalbaar en super lekker zal zeker vaker bestellen

Top! Bestelling verliep soepel en zeer vriendelijk geholpen!

En bovendien lekker snoep :-)

Prettige en beleeft contact.

Goede prijs kwaliteit verhouding en correcte levering.

alles tip top in orde!

perfect!

Snelle correcte levering.

Transparante website en uitstekende communicatie.

Pluspunten

Opzich weinig klachten.

Verzendkosten veel te hoog

Pluspunten

Ik vond er wat ik zocht. Snelle levering. Geen verbeteringspunten.

Over Snoepdiscounter