Alles perfekt.

Super schnelle Lieferung von den Niederlanden nach Deutschland. Die bestellten Süßigkeiten sind lange haltbar und von bester Qualität.

Perfecte levering op beide adressen

Voor mij is het perfect gedaan. Moest op twee adressen geleverd worden alles op tijd,geen klachten.

Datgene wat ik heb besteld is snel geleverd. Ik ben daarnaast erg tevreden over de geleverde producten.

Had meer verwacht van de smaak van de snoep

ik heb de snoepjes al meerdere malen ergens anders gekocht maar de smaak met deze scheelt enorm Helaas valt het ook wat tegen en zal er meer deze snoep geen 2e bestelling komen.

Alles was netjes

Alles was netjes verpakt goede sevice zeker een aanrader

Tevreden....

Snelle levering.. Netjes verpakt!

snelle reactie

Ik had een vraag over de hoeveelheid, dezelfde dag kreeg ik reactie op mijn vraag.

Bij leveringsproblemen werd gelijk contact opgenomen, dat werd snel opgelost en het snoepgoed werd ook snel en deugdelijk verpakt afgeleverd met DPD.

Slecht

Heb mijn pakket niet binnen en word niet onderzocht waar die is en eord ook niet opgenomen

Top bedrijf

De snoepdiscounter is een bedrijf dat haar afspraken nakomt en goede kwaliteit levert.

Snel.

Alleen helaas waarschijnlijk door de transporteur zijn/haar ruwe gedrag met het pakket was de zak met snoepgoed kapot gegaan.

Ik kocht 'tietensnoepjes' omdat ik deze als grappig cadeautje wil aanbieden richting verloskundigenpraktijken. Ik ben namelijk lactatiekundige en begeleid bij borstvoeding. Snoepdiscounter was het meest voordelig en had ruime keuze. Levering was de volgende dag, netjes verpakt en ook passend verpakt. Dat maak ik wel eens anders mee (enorme doos, voor een klein pakje).

Zeer goede ervaring, snelle levering

Snoepringen besteld voor onze bruiloft. Na mailcontact zijn ze diezelfde dag nog opgestuurd waardoor ik ze de volgende dag in huis had. Echt goede service !!

En geweldige ervaring en ook nog eens snel geleverd.

Wat een geweldige ervaring. Bestellen en het snel geleverd thuis krijgen. Een ruime keus aan assortiment. Apart verpakte snoepjes ideaal om uit te delen.

Snelle levering en precies zoals verwacht !

Prima webshop voor snoep en chips

Prima webshop, goede keuze en kwaliteit en zeer snelle levering

Snel

Snel geleverd, en assortiment waarvan een aantal artikelen bijna nergens meer te koop is.

Gewoon goed!

Prima levering, prima product!

Snel !

Fijne service, snel en betrouwbaar.

Makkelijk, Snel geleverd, Lekker

Makkelijk, Snel geleverd, Lekker

Supersnelle levering

na mn bestelling kreeg ik vrij snel daarop een bevestigingsmail. Daarna kreeg ik keurig verpakt, de bestelde artikelen. Kortom een zeer tevreden klant.

Ruim assortiment mét unieke buitenlandse dingen.

Ruim assortiment aan snoep, voor elk www wat wils. Bijvoorbeeld de Snickers Peanutbutter. Snelle behandeling van de orders.

Top!!!

snel en netjes verzonden

In een woord, geweldig.

De bestelling is in goede orde ontvangen. Zodra de bestelling was verzonden kreeg ik een mail met track en trace code erin. De dag erna was de bestelling er al.