ik vond dat de levering erg traag was, kreeg hem op maandag 13-09

had de bestelling verwacht voor het weekend.....

Correct en vlug

Correcte en vlugge levering. Inhoud is datgene dat ik verwachtte.

Makkelijk bestellen, heldere communicatie en snelle levering. En product van goede kwaliteit!

Mooi verpakt en snel geleverd

Snel op bestemming en zoals beschreven op de site

Het gevraagde werd heel snel geleverd en klopte volkomen met de beschrijving op de tekening

Prettig communicatie en erg tevreden over het geleverde product.

Goede en duidelijke communicatie. Levering was onverwacht goede service. Super dat er zo met ons mee werd gedacht.

Simpel bestellen

Snel geleverd, goed verpakt en de prijs van bloemenlollies vind ik veel te hoog, maar ze zijn wel goed

Supersnel verzonden en bezorgd

Een prima site en niet duur

Makkelijk bestellen. Snelle levering.

Makkelijk bestelproces. Snelle en tijdige levering.

Helaas klopte niet heel de bestelling

Helaas zaten de radband drop/fruit er niet bij. Beetje teleurgesteld

Goeie verpakking

Snelle levering, concurrerende prijzen

De prijs is prima. Zelfde artikel was bij Bol 20% duurder. Gratis levering vanaf 50,-.

Super netjes verpakt op tijd geleverd

Correcte afhandeling

Meer moet dat niet zijn. Gewoon goed....

Simpel bestellen en snel leveren.

Dik op orde.

Over het algemeen goed

De bestelling verliep vlot , alles duidelijk. Levertermijn was ook niet lang , ook fijn op te hoogte gehouden ivm levering . Het enige minpunt is dat de houdbaarheidsdatum maar héél kort is . Levering was op woensdag 9 september en vervaldatum is 27 september. Ik had 2 dozen besteld om voorraad te hebben . Had op zijn minst ergens vermeld kunnen zijn

Snelle levering, goede klantenservice.

Snel en correct

Heel snel verstuurd. Goed verpakt.

Ik heb hier eerder besteld. Tevreden klant de site zegt duidelijk wanneer je de bestelling zal ontvangen. En dat klopt ook. Op tijde en alles is geleverd. Ik zou iedereen aanraden hier te bestellen

De juiste artikelen voor een goede prijs

wat een grote hoeveelheid snoep

Wat een grote snoepwinkel is snoepdiscounter! Heel veel om uit te kiezen. Na betaling werd de doos na drie dagen bezorgd. Kom terug!

2021

zou er niet nog is kopen behalve bij goede aanbiedingen de rest is beetje duur verder wel goede verzending

Goede service, website kan update gebruiken

Mail reactie was snel en duidelijk en ook levering was prima! Wat de website betreft Zou graag volgende zien - meer items op een pagina - meer zoek mogelijkheden. Bv ingepakt per stuk - vegan en vegetarisch en halal zoek mogelijkheid .

gewoon goed

snelle correcte levering