Snelle levering en goed verpakt aangekomen!

Bestelproces eenvoudig.

Alles super.

Gute Qualität, schnelle Abwicklung, schnelle Lieferung.

Snel vetstuurd, goed verpakt

Super bedankt dat u de moeite heeft genomen voor deze geweldige feedback.

Geweldige persoonlijke benadering

Ik had een opmerking geplaatst en werd daar keurig over opgebeld en van goed advies voorzien. Bedankt Steven!

Wow Mike, teveel eer. Maar natuurlijk hoort het zo ook te zijn. Wij spreken wat dat betreft dezelfde taal denk ik. Super dat je deze recensie ook nog even dropt (no joke intended).

Ze staan voor je klaar, leveren super snel en het zijn super producten

Dat is precies waar wij bekend om willen staan en bekend om staan. Geweldig om te horen, daar doen we het allemaal voor. Dank voor deze opsteker en de positieve energie die je ons hiermee geeft.

jammie

gemakkelijk besteld, vlot geleverd, netjes verpakt, ruime keuze en goede kwaliteit.

Zo 'simpel' scoor je blijkbaar een cijfer 10! Uitleg in een notendop door onze klant. Voor alle duidelijkheid; klanten hoeven niet te reageren met een recensie op Kiyoh. Stel je voor hoe groot de (suiker)kick voor Snoepdiscounter iedere keer weer is als we de ultieme score behalen en dat iemand de moeite wil doen om dat te delen met al onze andere (potentieel toekomstige) klanten. Bedankt Mark voor deze gerse reactie.

Slecht

Verpakt alles 2 keer in plastic zakken En dan is het netto gewicht van wat je koopt gewoon te weinig En qua prijs is die gewoon duur rekent alles aan 100 gram om Kun je beter originele zakken kopen die gemiddeld 250 tot 300 gram zijn en die dan geen € 4,50 kosten Koop als verkoper goede kwaliteit zakken of doosjes (papier)en spaar het milieu

Beste Ron, wij kunnen ons geheel niet vinden in uw conclusie 'Slecht'. Dat is niet gebaseerd op de kwaliteit van onze produkten en ook niet op onze snelle afhandeling en snelle levering? Uiteraard is het voordeliger om grotere verpakkingen te kopen dat mag nauwelijks een verrassing zijn? Sterker nog wij vermelden zelf dat het voordeliger is per kilo en soms nog voordeliger per 3 kilo bijvoorbeeld. En let op: dat is niet eens vanzelfsprekend met de huidige prijzen. Als mensen het milieu willen sparen dan moeten ze zeker NIET ONLINE KOPEN. Als u zich realiseert wat pakketten te verduren hebben tijdens transport dan zijn wij door vele jaren ervaring ons ervan bewust wat er nodig is om uw aankopen te beschermen. Als wij uw aankopen niet verpakken zoals wij gedaan hebben dan had u ons nog steeds een cijfer 1 gegeven omdat alle snoep los door de doos ligt. Sowieso een cijfer 1 geven staat ook totaal niet in verhouding tot onze keurige levering. U krijgt nog meer referentie van ons: De prijzen zijn lager dan bij de Nederlandse snoepwinkels waar u voor 100 gram snoep scheppen de hoofdprijs betaalt. De varianten die u bij ons online heeft gekocht zijn bijzondere soorten en deze zijn niet eens per 100 gram te krijgen in deze snoepwinkels. Dit is wederom een service van ons. Andere online verkopers bieden dit ook niet aan. Dus u beseft niet welke luxe wij creëren en u MAG het kopen, wij verplichten u nergens toe. Prijzen staan erbij, geen verrassingen u ziet wat u krijgt, u kiest de gewenste hoeveelheid en u rekent af als u besluit om het te kopen. Wat betreft uw suggestie om papier te gebruiken als verpakking moet ik echt op de kosten wijzen van dergelijke verpakkingen. Dit zal absoluut prijsverhogend werken wat verpakkingsmateriaal is kostbaar en als u de prijzen nu al te hoog vindt dan geeft u ons de volgende keer weer een cijfer 1 omdat het nog duurder is geworden. De papieren zak is trouwens kapot gegaan tijdens transport in dat geval en uw snoep ligt weer los door de doos. U ziet, we kunnen het soms niet winnen. Willen we ook niet proberen. Onze keuzes nader verklaren, doen we echter met elke vorm van genoegen.

Super aanbod, gegoten in zorgzaamheid.

Een heel ruim aanbod aan snoepgoed en chocolade. De prijzen zijn ook budget vriendelijk. De verzending was zeer snel en ook heel zorgzaam verlopen. Alles was goed ingepakt tegen het breken. Ik heb amper snoepjes ontvangen met gebreken aan. Het enige dat ik lastig vind, maar dat is eigenlijk een miniem dingetje, dat het winkel karretje zich snel reset. Ik moest heel wat dingen zoeken om de pakketjes voor op school goedkoop te houden,maar met toch wat variatie in en dat vraag de nogal wat tijd. Het winkel karretje vond de tijd vaak "te lang" En heeft tussendoor vaak zich terug leeg gemaakt. Dat was niet zo handig. Al bij al, wel een hele fijne ervaring met deze verkoper.

Dankuwel voor deze fijne en eerlijke beoordeling, daar hebben onze klanten wat aan. En wij ook want we lezen dat er een technische verbetering mag plaatsvinden inzake het winkelwagentje. We geven het door aan de webbuilders en nogmaals dank voor de info.

Producten netjes verpakt, snel verzonden en goede kwaliteit.

Dankjewel! Als je het zo leest dan denk je 'dat moet elk bedrijf toch kunnen?'. Wij kunnen het zeer zeker, fijn om de erkenning schriftelijk en publiekelijk van u te mogen ontvangen. Graag tot de. volgende keer.

Voor herhaling vatbaar

Dit was mijn eerste aankoop bij jullie. En zeker en vast niet de laatste. Jullie service is uitstekend. Heb geen minpunten ervaren.

Jeetje kijk die cijfers eens op een rijtje inmiddels. We gaan in 2023 gewoon verder waar we gebleven waren. Constante kwaliteit leveren op alle vlakken is de norm. Dank voor de erkenning en we zien u graag terug natuurlijk. Alleen leuke klanten mogen kopen bij Snoepdiscounter ;-)

Snel en correct en goede kwaliteit

Soms kan een recensie nog korter en krachtiger zoals we hier lezen, met nog steeds dezelfde conclusie. We hebben het weer goed gedaan cq kan bijna niet beter. Fantastische recensie uit Weert, waarvoor dank.

goed bedrijf, slechte bezorgingspartner

dpd heeft mijn pakket 2 dagen te laat geleverd en nooit excuses aangeboden. misschien een idee om dhl te gaan contacteren

Geachte klant, wij doen sinds een aantal jaren zaken met DPD en hetgeen u noemt is natuurlijk net zo het geval met letterlijk alle andere pakketdiensten. We praten over honderdduizenden pakketten op jaarbasis die verwerkt worden. Hetgeen 'fout' gaat is nihil en nog niet in een promillage uit te drukken. Later geleverde pakketten gebeurt meestal met een technische reden. Via de track-and-trace is in de meeste gevallen zichtbaar in welk stadium er eventueel een vertraging is (verkeerd gesorteerd bijvoorbeeld). Een chauffeur wil niet liever dan van de pakketjes af zijn en met een lege bus terug naar het depot. Hij/zij gaat niet onnodig twee extra dagen rondrijden met een pakket. Maar goed het is aangekomen dat telt. Precies om deze reden zullen wij NOOIT zeggen dat er de volgende dag geleverd wordt, simpelweg omdat een derde partij hiervoor verantwoordelijk is en wij weten niet wat daar eventueel allemaal kan gebeuren. En we wéten dat er heel veel kan gebeuren omdat we ook zaken hebben gedaan met PostNL en DHL. We kunnen er boeken over schrijven, zo dramatisch als het er daar aan toe gaat. Dus nee, DHL is echt niet de oplossing, nog los van het feit dat onze verzendtarieven dan nog eens met ruim € 2 verhoogd zouden moeten worden dus dat werkt überhaupt niet voor ons en voor onze klanten. Nogmaals wij hebben een extreem goede verstandhouding met DPD alsmede een correct uitleverings percentage waar nog geen enkele pakketdienst in de buurt heeft kunnen komen. Incidentele situaties zullen er altijd zijn maar dat is al onderhevig vanaf de dag dat er ooit met post is begonnen. Dat is niet 100% uit te sluiten natuurlijk. Ik zou u willen vragen om de jongens en meisjes van DPD het voordeel van de twijfel te geven en mocht er iets zijn dan mag u ons altijd contacten natuurlijk, daar zijn we (ook) voor.

Slechte bezorging door de dpd

De bezorging van jullie producten is niet op orde. Mijn pakket zou zaterdag komen. Heb neerzettoestemming gegeven. Nu moet ik zelf mn pakket gaan halen bij een picknick up point. Dus ben goed pissed waarvoor betaal ik dan 6.95 bezorgkosten. Voor Jan met de korte achternaam.

Geachte Kiyoh, gelieve bijgaande commentaar te evalueren op inhoud en taalgebruik. We zijn niet op de hoogte van hetgeen deze 'mevrouw' hier zo publiekelijk uitkraamt. Het betreft blijkbaar een zaak met de vervoerder waar wij Snoepdiscounter verder geen enkele invloed op hebben. Sterker nog, wij hebben het pakket verzonden naar het opgegeven adres hetgeen aantoonbaar is, dus we hebben in het geheel niets verkeerd gedaan. Ik denk dat deze persoon even verteld moet worden dat dit een situatie is met een pakketdienst en dit zegt niets over de prestatie van Snoepdiscounter. Erg teleurstellend dat er nog steeds mensen zijn die het EN niet begrijpen EN ook nog eens (publiekelijk) zo denken te moeten reageren. Daar vinden wij wel iets van.

Goeie service

Snelle reactie en medewerking.

Prima!!

Super service! Foute adres ingegeven, snel aangepast

Bedankt dat u zelf zo snel reageerde, alles is op te lossen als we het maar weten.

Meer keuze als in de winkels

Snoepdiscounter heeft de snoep waar je in de winkel naar op zoek ben en niet kunt vinden, toppie, groot assortiment.

Snel geleverd.

Goederen werden netjes en snel geleverd. In dit geval lollies, die op zich niet snel breken, desalniettemin was de plastic pot goed ingepakt en de doos voorzien van extra vulling om eventuele schade te voorkomen. Snelle levering ook, zondagavond laat besteld en dinsdag in huis.

Goede webwinkel

Snelle levering. Helaas was 1 doos met snoep kapot

Dank voor uw waardering. Mogen wij zelf de eervolle vermelding toevoegen dat Snoepdiscounter (zeer duidelijk zichtbaar) er alles aan heeft gedaan om uw producten tegen transportschade te beschermen. En dat ondanks deze goede zorg (extra bubbleplastic, alle kanten gemarkeerd als 'Breekbaar') toch de hardplastic silo is beschadigd. Dat is ook wat vermeld staat bij alle silo's in onze webshop. Ze zijn kwetsbaar voor transport, bestellen op eigen risico. Wij doen het maximale aan bescherming (geen enkel webshop in onze branche verpakt zoals wij dat doen) maar alles kan stuk als er maar ruw genoeg mee omgegaan wordt.

Snel en juist

Snel en juist bezorgd

Makkelijk besteld, prima en snel geleverd

Erg goed en voor herhaling vatbaar.

Helemaal goed

Pakket was netjes afgeleverd en mijn partner is zo blij als een kind met dat snoep

Netjes en snel

Spullen netjes verpakt en snel geleverd

Snel en goeie qualiteit

Snel en goeie qualiteit

Uitstekende supersnelle service

Super klantenservice

Vreselijk

Op de site stond de foto niet duidelijk en dus de verkeerde bestelling ontvangen. Ik belde om een retour te regelen, uiteindelijk een heel vervelende discussie met de eigenaar. Nooit zoiets meegemaakt. Uiteindelijk wel mijn geld terug gekregen nadat ik beloofde om een review te schrijven.

Geachte Kiyoh, we hebben een donkerbruin vermoeden dat we hier met een online hater te maken hebben en zoals we allemaal weten is dat een zeer kwalijke zaak en een groot maatschappelijk probleem. Dat moet echt serieus worden aangepakt. Het betreft een geschil uit oktober 2022 (het is nu februari 2023 !!). Deze dame hebben wij keuring te woord gestaan en het betrof een situatie waarin de fabrikant de productie gewijzigd had waardoor het artikel anders was dan voorheen. Wij hadden zelf reeds waargenomen dat dit aan de hand was echter was niet geheel duidelijk of het een tijdelijke eenmalige wijziging was tgv grondstof tekort of vele andere oorzaken, of dat dit een definitieve wijzing betrof. We hebben beide afbeeldingen (oud & nieuw) op de website vermeld alsmede de tekst dat de afbeelding kan afwijken van het geleverde produkt. Het is de toon die de muziek maakt en deze dame wist absoluut de verkeerde toon te raken vanaf de eerste zin. We hebben de zaak keurig opgelost zoals we dat altijd doen. Standaard procedure. Produkt retour genomen en bedrag gecrediteerd. Deze dame heeft zich op enorm glad ijs begeven door een poging tot chantage, middels het dreigen met online publicatie van haar ongerief als wij niet zouden doen wat zij eiste. Dat is geheel misplaatst en zegt vooral alles over deze persoon. U begrijpt onze gereserveerdheid wellicht om dergelijke mensen tegemoet te komen in hun 'wensen'. Het is namelijk een no-go. Dergelijke eisen dienen nooit en te nimmer worden ingewilligd. Wij hebben nog duidelijk begrip gevraagd voor het feit dat ons bedrijf precies midden in een verhuizing zat. Dus tussen alle bedrijven door hebben wij het gewoon geregeld daar is werkelijk niets op af te dingen en verdient niets dan respect uit ons oogpunt. Om dan ruim 3 maanden na dato hier nog mee aan te komen zetten is werkelijk wanstaltig. Een trap na geven als alles keurig is opgelost? Dit is niet waar de keurige Kiyoh waarderings site voor is bedoeld. Open en eerlijk communiceren 'ja'. Achterbaks gedrag, chantage en online haat 'nee'. Mogen wij ons aansluiten bij het alles zeggende commentaar van Shanda uit Zuid Holland en daar tevens moet uit putten; 'Nooit zoiets meegemaakt'. Dat klopt helemaal en we hopen het ook nooit meer mee te maken. Enneh.... het gaat over snoep. Serieus.