telefonische aankoop snel geregeld en vlug terug gebeld

Bestellen via de webside lukte niet. telefonisch snel opgelost

Snel en correct prijsbewust geleverd blij mee

Contributie ieder jaar nog waard geweest.

Super bedrijf en snelle service

Snelle levering en een goed produkt.

Vrijdags kunstmest besteld en maandag al geleverd.Mooie stofvrije KAS. Prima!! Gr Bart.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Scherpe prijzen en bij problemen wordt er goed aan gewerkt om deze zo netjes mogelijk op te lossen. Mag soms wel wat sneller.

Beste Ard, Dank voor je bericht en fijn dat je de moeite neemt om te reageren. Fijn dat je onze service waardeert, we doen elke dag onze stinkende best, ook voor jou:-). En ja, soms willen wij ook wel eens dat het sneller gaat. Alleen groeit het gras nooit harder dan het zelf wil. Zullen we afspreken dat we voor jou altijd een stapje sneller zullen lopen? Zeggen we het niet tegen de anderen. Goed gaan Ard! Team Farmers4all

Niet alles is voordeliger

Sommige Producten die worden aangeboden zijn elders stukken goedkoper. Contributie kan niet uit.

Goedendag Marinus, Ook dank voor jouw bericht. Graag nemen wij contact met jou op om te laten zien dat de contributie wél degelijk uit kan. We gaan één van onze allerleukste collega's vragen om contact met jou op te nemen. Kunnen we gelijk aan jou vragen welke producten er elders goedkoper zijn. Tot snel Marinus! Team Farmers4all

Slecht

Ik heb 2 keer telefonisch contact gehad over ledverlichting ,waarbij er navraag bij de leverancier zou volgen . Niks meer vernomen

Goedendag René, Hartelijk dank voor je bericht. Jammer dat het zo liep. Wij hadden jou gelijk een mailtje gestuurd maar daar was geen reactie op gekomen. Daarna troffen we elkaar gelukkig wel en konden we alsnog een mooie bestelling voor jou plaatsen. Eind goed al goed René:-) Tot een volgende keer, Team Farmers4all

Farmers4all zorgt voor een scherpe en efficiënte inkoop

Doordat farmers4all een deel van de inkoopwerkzaamheden van de boer overneemt, scheelt dit veel tijdsbesparing op voor de melkveehouder.

Hoi Harald, Dank ook voor jouw mooie review. We doen elke dag ons best om jou zoveel mogelijk tijd te besparen, fijn dat je het waardeert. Betekent dat we ons werk goed doen! Oant sjen Harald, Team Farmers4all

Zeer tevreden over farmers4all

Onze ervaringen zijn goed met Farmers4all, klantenservice is behulpzaam en heeft verstand van zaken. We bestellen er vaak kunstmest, oormerken, adblue e.d. Enige nadeel dat niet alle prijzen altijd de scherpste zijn maar je hebt dan wel een goede vergelijking.

Hoi Paul, Dat is een mooi compliment voor ons team, dank je wel. Hmm, beetje jammer dat je onze prijzen niet als scherp ervaart. Eén van onze collega's gaat jou hierover even bellen, zijn wij natuurlijk nieuwsgierig naar en wij worden ook graag op scherp gezet, niet alleen onze prijzen. Zo leren wij ook weer van jou Paul. Groeten, Farmers4all Team

Lang niet altijd de goedkoopste

Nuttige prijsvergelijker, echter lang niet altijd de goedkoopste. Site niet heel overzichtelijk met namen bij zoekopdrachten. Service wel altijd goed

Meestal goed

De meeste producten die ik door de jaren heen besteld heb, waren goed. Maar het is niet altijd makkelijk of mogelijk om de producten van te voren op kwaliteit in te schatten of juist te kunnen vergelijken met andere aanbieders. Er zou beter beeld materiaal en of beschrijving bij mogen zitten. En eventueel een link naar de leverancier of fabrikant van het product.

Goedemorgen Henry, Dank voor je reactie en waardevolle bijdrage. Je hebt zeker een punt, dat vonden wij nl ook op een aantal punten. Zo wordt de website de komende weken gewijzigd op productinformatie en beeldmateriaal. Kortom onze Marketingafdeling draait op volle toeren en er zal veel verbetert worden. Hou ons in de gaten Henry. Farmers4all heeft afspraken met leveranciers dat wij juist géén link hebben naar fabrikant, dit inruil voor de scherpe prijzen. Het voordeel is dus altijd voor de klant. Bel gerust als je vragen hebt of advies wilt, we zijn op werkdagen bereikbaar op telefoonnummer 0523 681357. Team Farmers4all

Bij vragen snelle reactie en bestellingen goed afgehandeld

Positief

Beste familie Buis, Hartelijk dank voor de positieve aanbeveling. Kunnen wij u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons weten, voor nu een fijne dag toegewenst. Hartelijke groet, Farmers4all Team

Kan nog geen betrouwbaar oordeel geven echter lidmaatschap lijkt zich terug te verdienen.

Heb ledigen 1100 liter afvalcontainer besteld (container in eigendom) 1 week voor de kerst heb nog niets vernomen van de afvalverwerker. Zal wel met vakanties en einde jaars drukte te maken hebben. We wachten het rustig af. Als je naast een afvalcontainer nog bv een 200 liter vat Petronas motorolie zou bestellen dan is het lidmaatschap terugverdiend. Veel andere overige producten zijn niet echt goedkoper dan elders. Het is wel fijn dat je Farmers4all altijd kunt bellen voor uitleg.

kan beter

Als deelnemer van het eerste uur moet ik toegeven dat de scherpte er niet meer lijkt te zijn. Tijd terug geinformeerd naar energieprijzen, nooit meer iets gehoord. Prijzen (bijv. onthardingszout, grondstoffen) zeker niet altijd de goedkoopste. Pas bestelling via nieuwe website gedaan, dat viel nog niet mee. Keuze schermen overlappen steeds de items die je wil bekijken, erg irritant. Stond om het punt om de bestelling daardoor af te breken, toch afgerond. Paar dagen later wordt er gebeld dat producten van verschillende leveranciers komen, daardoor extra transportkosten, dus deel van order maar weer gecancelled. We bestellen nog wel oormerken, dat loopt wel, en kwaliteit is goed (gelukkig). Maar daar laten we het voorlopig ook maar bij.

Meer dan 1500 euro bespaard in één jaar!

Ik ben goed tevreden over Farmers4all. Altijd zeer behulpzaam aan de telefoon. Ik heb 1500 euro op jaarbasis bespaard met het bestellen van mineralen - diesel - energiecontract ondergebracht - afvalcontainer en de motorolie. Lid worden zou ik zeggen

Niet met alles de scherpste in prijs

De informatie voorziening mocht wel iets beter op de site. De meeste artikelen zijn zeker niet duur maar soms valt het ook wat tegen en vind je het zelfde product ergens anders goedkoper.

Gewoon goed

Mijn ervaring is positief.

Beste Wim, Hartelijk dank voor je aanbeveling. Voor het geval het heel koud wordt in WINTERswijk, een warm cadeau is onderweg naar jou. Hartelijke groeten, Farmers4all Marjan

afspraak goed nagekomen

gewoon goed

Ik kan op elk moment bestellen, en weet dat t goed komt

Ik heb alleen maar goede ervaring met de producten die ik via Farmers 4 all bestel

matig

ik vind het prijsniveau niet erg scherp. kan zelf via internet zeker net zo goedkoop, zo niet goedkoper inkopen. Levering duurde ongeveer 1 week, vind ik niet snel. Het zal moeilijk worden om het lidmaatschap terug te verdienen.

Voldoende keuze voor goede prijzen met vlotte levering.

over het algemeen scherpe prijzen

scherpe prijzen, correcte levering, product info en verzend info op de website mag soms uitgebreider

goed verzorgt komen afspraken en reageren snel op vragen

zoals altijd, prima.

maar waarom weer zo''n k.. enquete ? geen bericht is goed bericht

Over Farmers4all B.V.

WAAROM FARMERS4ALL? Farmers4All is hét inkoopcollectief voor agrarische ondernemers die niet langer teveel willen betalen! ✓ De beste prijs ✓ Ruim aanbod ✓ Persoonlijk advies ✓ Snelle service Farmers4all onderhandelt met leveranciers zodat haar leden voor de beste prijzen kunnen inkopen. Ons Inkoop collectief bespaart u tijd en geld! Met onze vrijblijvende voordeelberekening profiteert u direct mee met meer dan 3000 tevreden collega's. Jaarlijks duizenden Euro’s voordeel en een gegarandeerde kostprijsbesparing Bel 0031523681357 of mail info@farmers4all.nl Vriendelijke groeten, Farmers4all Team