Met dieselolie zijn geen problemen,met vuilnis halen wel.

redelijk

Farmers4all is een prettige partner om zaken mee te doen.

Al enkele jaren lid van farmers4all en kan daar zo met verschillende benodigdheden voor mijn bedrijf zo mijn voordeel mee doen. Telefonisch altijd vriendelijk en correct geholpen

correct en snel bezorgd

goed en snel

Bevalt goed zijn tevreden over

scherpe prijs, trage website

de prijs van de producten is meestal scherp, soms wel erg grote aantallen als minimale bestelling. Helaas is de website niet geweldig, reageert traag en zet tekst over elkaar. De telefonische helpdesk is weer erg goed.

Gewenste levertijd niet gerealiseerd.

Had voor adblue 3 september opgegeven. Niet geweest en geen andere levertijd gecommuniceerd.

Beste Martin, Dank je wel voor je bericht. We hebben de afspraak met onze leveranciers dat zij al onze klanten op de hoogte stellen als er niet of later op hun verzoek kan worden ingegaan. Dit had ook bij jou moeten gebeuren en helaas ben je niet gebeld. Dat vinden wij echt vervelend en hebben dit ook namens jou aan onze leverancier laten weten. Gelukkig zien we dat er wél is uitgeleverd op 5 september jl. Fijn dat dat wel goed is gegaan. We gaan er vanuit dat het bij een volgende bestelling naar behoren zal verlopen. Alle goeds toegewenst voor jou en je bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

goede en snelle service

prijs was goed

tarwe besteld maar geen bevestiging. Dus maar eens bellen of goed kwam. Lastig

Snelle afwikkeling van de bestelling

Beste Vincent, Dank voor de mooie review. Alles in één keer goed, prima verlopen dus. Tot een volgende keer op onze webshop:-) Alle goeds toegewenst voor jou en je bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

keurig geregeld

oke

Beste Bert, Kort maar krachtig: Bedankt voor de mooie 8! Alle goeds toegewenst voor jou en je bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

vlot

snelle afhandeling

Beste Willeke, Dát is precies wat we willen, dat het jou als lid van Farmers4all tijdsvoordeel oplevert mét een goede service. We gaan het doorgeven aan ons team. Alle goeds toegewenst voor jou en je bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

super

Iemand die met je meedenkt en service biedt

Beste Henry, Dat is goed om te horen, we doen er dagelijks ons uiterste best voor. Met prima medewerkers uit de praktijk kunnen we je goed helpen. Alle goeds toegewenst voor jou en je bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

Likstenen van Tromp via Farmers4all besteld. Snelle levering en goede prijs.

Beste Paul, Bedankt voor de 5 sterren, we gaan het doorgeven aan ons team. We hopen dat je koeien blij zijn met de likstenen. Alle goeds toegewenst voor jou en je bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

deze zending niet wat werd voorgesteld

bestelde green dip via telefoon wat ik normaal waardeer bestelde 1 set werd volgende dag keurig bezorgt heb altijd bij schippers vandaan maar denk probeer dit een keer maar toen de rek kwam zat er 19.95 verzendkosten bij toen ik hierover belde werd gezegd dat dat kwam doordat ik 1 set besteld had 2 was gratis verzending dit was mij niet verteld maar staat ook niet bij de aanbieding was voor mij teleurstelling normaal ben ik wel over jullie te vrede maar dit viel mij goed tegen

Beste Johan, Uiteraard hebben wij uw bestelling uitgezocht, het blijkt dat u een proefbestelling wilde doen, dat is dan ook de reden dat u niet een ander soort bestelling is aangeboden. Nadat u ons gebeld heeft, voor 4 augustus, is u ook aangeboden om bij de volgende bestelling de verzendkosten te vergoeden. Het verbaast ons dan ook om deze review te zien. Wellicht dat e.e.a. elkaar gekruist heeft? We hopen van harte dat u tevreden bent over de Green Dip, bestelt u gerust weer, wij regelen de korting op de factuur. Eind goed al goed:-) Alle goeds toegewenst voor u en uw bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

Betrouwbaar

Tot nu toe altijd de afspraak nagekomen

soper

Beste familie Nagel, Dank u voor het mooie cijfer, daar is ons team blij mee. Belt u gerust 0523- 681357 als u iets nodig heeft, we zijn op werkdagen bereikbaar van 8.30 uur tot 17.00 uur. Alle goeds toegewenst voor u en uw bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

Vlotte verwerking van de bestelling

Klantgericht te werk gaan.

Beste Diko, Dank voor de review, dat is precies waar ons team zich op richt, denken aan en voor de klant. We stellen alle feedback zeer op prijs, als je iets mist op de webshop meld het ons dan. Met plezier gaan we dan kijken of we het kunnen regelen voor je. Alle goeds toegewenst voor jou en jullie bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

goedd

hrtdjuhymk,dr6yl.6

goed.

goed.

Beste Marian, Ons team is blij met jouw dikke 8. Daar doen we het voor:-) Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

de meeste zaken gaan goed maar soms ook heel erg fout

Bij de energie contracten gaat het te vaak fout en niet zo n klein beetje ook .

Beste Jan, Uiteraard zijn wij hierin gedoken, we willen immers dat al onze leden tevreden zijn. Graag licht ik het e.e.a. toe. Bij het afsluiten van een energiecontract is het van belang dat alle aangeleverde informatie correct is, in uw geval is dit niet gebeurd wat wij natuurlijk betreuren. Op basis daarvan is er een contract opgemaakt, Farmers4all is daarin afhankelijk van onze leden. Zo vragen wij altijd om de offerte goed te controleren, dit ook omdat wij geen inzage hebben in systemen waar bijvoorbeeld EAN codes staan vermeld of dat er verschillende beleveringsadressen zijn, dit kunnen wij helaas niet controleren, dit 'moet' echt door de leden zelf gebeuren. Een Kamer van Koophandel nummer kunnen wij wél opzoeken. Uiteraard heeft ons team u goed op weg geholpen om u door te verwijzen naar hoe nu te handelen. Mocht u daar nog ondersteuning bij nodig hebben, dan horen wij het graag. Dank voor uw aanbeveling. Alle goeds voor u en uw bedrijf toegewenst. Vriendelijke groet, Farmers4all Team

Beste familie Overschild, Dank voor uw review, uw 'goed' klinkt ons goed in de oren:-) Mocht u nog suggesties hebben over hoe wij van 3 naar 5 sterren kunnen gaan, hier staan wij zeer zeker voor open. Alle goeds voor u en uw bedrijf toegewenst. Vriendelijke groet, Farmers4all Team

Duidelijke site prima service

Beste Freek, Hartelijk dank voor de vijf sterren die je ons geeft, we gaan het doorgeven aan ons team. Wat betreft de site, daar werken we continue aan om deze te verbeteren, makkelijker te maken en door te ontwikkelen. Fijn dat je deze zo goed waardeert. Echter blijven wij scherp om het continu te vernieuwen. Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

voldoende

vooraf geen telefonisch contact opgenomen over tijdstip van levering. dit was wel gevraagd ivm lossen. graag dit meenemen volgende keer.

Beste Marc, Ai, dat is vervelend om te horen. We gaan contact opnemen met de leverancier en dit doorgeven aan hen met het verzoek om aandacht te hebben voor het Opmerkingenveld en sturen jouw review door. We gaan er vanuit dat dit eenmalig is geweest, dank voor jouw review en feedback, dat stelt ons team op prijs en houdt ons scherp in de samenwerking. Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Goed, snel, vriendelijk, wat wil je nog meer horen

Beste Hugo, Ja, nou... niks meer natuurlijk, ons team is superblij met deze 9 van jou. Mochten we iets voor je kunnen doen, bel ons gerust 0523- 681357. Alle goeds voor jou je bedrijf toegewenst. Vriendelijke groet, Farmers4all Team

Voor het bestellen van de kunstmest top geregeld

Verder ben ik niet onder de indruk over de prijzen die jullie hanteren. Kom vaak voordeliger klaar

Beste Siem, Dank voor je review. Het bestelproces rondom de kunstmest is inderdaad top geregeld, ik zal je complimenten overdragen aan ons team. Jammer dat we niet hetzelfde realiseren over de andere producten. Natuurlijk maak je ons daar wel nieuwsgierig mee want het is wel ons doel om het voordelig aan te bieden. Daarom gaat Dennis je benaderen en we hopen dat je even tijd voor hem wilt vrijmaken om jouw ervaringen met hem te delen. Wij leren graag van onze relaties en wie weet kunnen we dan iets voor jou betekenen. Voor jou en je bedrijf alle goeds toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Over Farmers4all B.V.

Farmers4all is het bemiddelingscollectief voor u als agrarisch ondernemer, om u het voordeel in tijd en geld te bieden dat u verdient. Het is een webshop waar u bijna alles vindt van wat u nodig heeft voor uw bedrijfsvoering, waar en wanneer u wilt, u bepaalt het zelf. Alleen als u lid bent ziet u de productprijzen. Ons aanbod varieert van oormerken tot diesel, en van ledverlichting tot energie. Met meer dan 3000 leden staan we samen sterk. Farmers4all is in 2004 opgericht door Richard Kimmann, voormalig melkveehouder. Hij heeft van zijn levensmissie zijn werk gemaakt: zo veel mogelijk voordeel halen voor agrarisch ondernemers. Samen met zijn deskundige team spreekt hij met leveranciers scherpe tarieven af, zodat u geen tijd kwijt bent met prijsvergelijk en een eerlijke prijs betaalt. Bovendien wordt de kwaliteit van de producten nauwlettend in de gaten gehouden. Kortom: Farmers4all zet uw voordeel op nummer 1. Top 5 voordeel voor agrarisch ondernemers Kostprijsverlaging Tijdsbesparing Kwaliteitsbewaking Deskundig team staat voor u klaar Wekelijkse online nieuwsbrief met voordeel Geniet van al dit voordeel voor slechts € 89,50 excl. btw per jaar. Omgerekend nog geen € 0.25 per dag. Dit lidmaatschapsgeld heeft u bij aanschaf van onze producten snel terug verdiend! Liever eerst een proefabonnement? Uiteraard is dat ook mogelijk. Bovendien kunt u gebruikmaken van een gratis voordeelberekening voor uw agrarische onderneming. Na 3 maanden stopt het proefabonnement automatisch. Belt u gerust met ons team 0523- 681357