Levering was super snel

Op de 21e in de avond besteld, op de 22e in de middag bezorgd. Dat is ongelooflijk snel. Heel blij mee. Over het algemeen geldt dat voor alles wat je besteld.

Goedemorgen Arno, We zijn blij met een review als dat van u. In deze roerige tijden kan het zijn dat er op bepaalde producten echt wel een langere levertijd zit dan dat u van ons gewend bent. Gelukkig is dit bij u nu niet het geval geweest. We hopen dat we u nog vaak van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

vrachtwagen met dieselolie stond bij ons achter de stal, maar we hadden niks besteld.

Echter de dieselolie paste er bij lange na niet in, dus de chauffeur vroeg het aan ons. Zelfs de naam en adres klopten. Na heen en weer gebeld bleek het een buurman te zijn die besteld had. Uiteindelijk goed gekomen gelukkig.

Goedemorgen Van van Uden, Wat spijtig om te horen dat dit fout is gegaan. Gelukkig was u thuis en kon de fout op deze manier nog enigszins op tijd ondervangen worden. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u ervan ondervonden heeft! Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Prima geregeld

Snel en eenvoudig

Goedemiddag Kees, We zijn blij met een review zoals dat van u! Bedankt daarvoor. Ons team is elke dag druk bezig om de website zo overzichtelijk mogelijk te maken en te houden. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Correct en vriendelijk

Vriendelijk personeel

Goedemorgen Harrie, Uw review brengt een glimlach op ons gezicht! We vinden het mooi om te horen dat u het contact met ons team als vriendelijk ervaren heeft. We wensen u al het goeds met uw bedrijf en horen het graag wanneer u vragen en/of hulp nodig heeft. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

heel vriendelyk

heel goed.

Goedemorgen Martien, Bedankt voor uw mooie review. Hier doen we het als team voor! We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Weer Netjes geleverd

Beste Hein, Ons team wordt altijd blij van zo'n mooie review! Dankjewel hiervoor, we gaan verder op de ingeslagen weg :) Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

goed geregeld

Goedemorgen Mts. Groendijk, Mag ik u bedanken voor uw korte maar krachtige review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent, en dat we daarvoor zo'n mooi cijfer krijgen. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

boerenlogica ontbreekt

voor het eerst KAS besteld, ga er maar aan staan.... ik wil bestellen in silo nr 4. Je kunt kiezen uit Big-bags, bulk en losgestort. Dacht dat bulk wel silo zou zijn, toch maar voor de zekerheid gebeld, en blijkt dat bulk= big-bags?? losgestort= silo. Sorry zei de dame ik werk hier nog maar een half jaar, begrijp het zelf ook niet helemaal. Kreeg vervolgens 2 bestelbevestigingen... weer gebeld, kreeg toen door een andere medewerker uitgelegd dat losgestort is gekiept... en bulk is big-bags, maar als je erbij zet "in silo" komt het goed. Misschien ben ik de enige die het niet begrijpt, (het schijnt al jaren zo te zijn) maar dit kan duidelijker.

Goedemorgen Henk, Excuses voor het ongemak, soms is het voor ons als team ook even uitzoeken hoe het nu precies in zijn werk gaat. Ik ga hieronder even het een en ander voor u op een rijtje zetten: Big-Bags: Grote zakken van respectievelijk 600 of 1000 kg. Los gestort: Vrachtauto kiept het product op een daarvoor bestemde plaats op de grond. Bulk: Het product wordt onder luchtdruk in een silo geblazen. Daarnaast heeft U twee bestelbevestigingen gekregen waarvan er dus 1 geannuleerd is omdat dit om de verkeerde bestelvorm ging. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Uierpapier premium geen premium meer!

Als een alternatief van een product aanbiedt, moet het wel een vlolwaardig alternatief zijn. Als ik dit had geweten had ik het niet besteld, nu zit ik hier met een palletvol. Ik schenk u mijn vertrouwen in het aanbieden v e alternatief en dat is het niet..

Goedemorgen Jan, Helaas is uw ervaring van een alternatief product niet wat u ervan verwachte. Mijn collega heeft contact opgenomen met onze leverancier en samen met u overlegd dat de geleverde pallet wordt omgeruild voor het product dat u normaal gesproken besteld. We hopen dat u nu weer met alle tevredenheid uw koeien melkt. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Ben steeds vlot geholpen, alleen jammer dat het product ook vlot uitverkocht was.

Goedemorgen Teus, Bedankt voor de mooie review. Jammer genoeg was het product dat u wilde bestellen ook geliefd bij uw collega boeren waardoor u helaas achter het net viste. We doen ons uiterste best om iedereen te helpen maar in deze "gekke" tijd kan het zo zijn dat de voorraden voor bepaalde producten niet zo zijn dan dat u van ons gewend bent. We hopen dat u de eerstvolgende keer dat u een bestelling wil plaatsen meer geluk heeft. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Prettig te woord gestaan en snel geleverd

Zie boven

Goedemorgen E.J.M. Logtenberg, Wat een mooie review geeft u ons, bedankt daarvoor. Als team doen we elke dag weer ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk te woord te staan en te helpen daar waar dat nodig is. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Prettig

Goedemorgen W.E.J., Dodewaard, We vinden het leuk om te horen dat u onze samenwerking als prettig ervaren hebt. We hopen dat in de toekomst voort te mogen zetten. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Makkelijk bestellen, snelle levering

zoals boven

Goedemorgen Joost, Bedankt voor uw mooie cijfer, we hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Het is vaak lastig om de prijzen te vergelijken via bedrijven benaderen of vertegenwoordigers te raadplegen. Bij Farmers4All heb je alles bij elkaar in een oogopslag.

Goedemorgen Garwin, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze website en daardoor de mogelijkheid tot het vergelijken van prijzen. Ons team is elke dag weer bezig om deze zo goed als mogelijk up to date te houden. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

bestelling doorgegeven. kort gesprek, lekker duidelijk

Diesel bestelling telefonisch doorgegeven. kort gesprek, lekker duidelijk. Geen moeilijke vragen, dus weer gauw door met mijn werk.

Goedemorgen Joost, Wat fijn om te horen dat de bestelling vlotjes verliep zodat je je gauw weer kon bezighouden met andere zaken. Als team streven we naar een zo goed mogelijke service en daarom zijn we ook erg content met het cijfer dat u ons geeft. Bedankt! We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Goedemorgen Hains, Wat een prachtig cijfer geeft u ons! Hier worden we als team ontzettend blij van. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

goed hoor

Goedemorgen Albert, Bedankt voor uw korte maar krachtige review! Soms is iets gewoon wat het is en hoeft er niet veel meer aan toe gevoegd te worden. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

makkelijk

er is veel keuze in producten en zodoende ideaal om snel te bestellen. soms wel onduidelijk 1 product wel automatisch incasso en het andere niet

Goedendag Alphons, We zijn blij om te horen dat u onze ruime assortiment op prijs stelt. We snappen dat het soms onduidelijk is qua betalingsverkeer. Ons team is elke dag weer druk bezig om de website zo overzichtelijk mogelijk te maken, daarin blijft altijd ruimte voor verbetering. We hopen u nog vaak te mogen voorzien van uw benodigdheden. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

met farmers 4 all verder wel goed.

Alleen is er die dag van levering schade gereden, en er zijn 2 transporteurs geweest en geen een heeft het gedaan, daar kan ik slecht tegen. zit wel met 6 kapotte roosters waar ik weer 6 maand op kan wachten.

Goedemorgen Wouter, We vinden het mooi om te horen dat u Farmers4all een goede partij vindt. Minder zijn we te spreken over de schade die u geleden heeft. We snappen dat het uiterst frustrerend is dat een chauffeur niet de verantwoording neemt die bij zijn vak hoort! Na uw telefoontje aan ons kantoor hebben wij desbetreffende leverancier gebelt. Deze heeft u terug gebelt en inderdaad zoals u aangeeft, zegt dat hun chauffeur hier niet verantwoordelijk voor is geweest. We betreuren het voorval ten zeerste. We wensen u natuurlijk al het goeds voor u en uw bedrijf en hopen dat we u ondanks dit voorval nog vaak van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Product lijkt goed. Omschrijving en uiteindelijke factuur waren wel verwarrend (tmr broei remmer)

Goedemorgen Guus, Mag ik u bedanken voor het mooie cijfer dat u ons geeft! Zoals u aangeeft was er een onduidelijkheid in de omschrijving en de factuur van het product. Bij vragen zijn wij op werkdagen de bereiken vanaf half 9 t/m 5 uur op ons algemene telefoonnummer 0523-681357. Dan gaat ons team op onderzoek uit, en geven we u graag duidelijkheid over de kwestie van dien. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij ze graag :-) Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Pas op met dieselprijzen!!

Bestelde diesel via jullie, prijs was 1.60 euro Had andere dagprijzen doorgekregen via andere aanbieders. Heb uiteindelijk diesel rechtstreeks via ons besteld voor 1.44 euro!!!! Hoe kan dit?

Goedendag mevrouw van Uden, Naar aanleiding van uw reactie hebben wij het één en ander uitgezocht. De leverancier geeft aan dat er in de persoonlijke bestelprocedure handmatig een foutieve verkoopprijs is doorgevoerd. Dit in het voordeel van u. Wanneer de prijs doorgevoerd zou zijn die op dat moment gehanteerd diende te worden, zou uw factuurbedrag hoger uitgevallen zijn. Excuses voor de verwarring! We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

snel en goede service

prijs kwaliteit en snelle lveringen

Goedemiddag Mark, Bedankt voor de mooie review die u ons gegeven heeft. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

zeer vriendelijk Helpen je goed als je vragen hebt goeie oornummers snelle levering

Goedemorgen J. en E. Hofman, Bedankt voor de mooie 8! We zijn blij om te horen dat u onze service als goed ervaren heeft. En hopen dat we nog lang onze goede oormerken voor u mogen maken. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

prima attentie, waardoor tijdig besteld

Beste Henny, Mooi om te horen dat alles goed is gegaan met uw bestelling. We bedanken u voor uw mooie review. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

misleid

ik wilde bij Fieten dieselolie bestellen met korting en er werd automatisch een volume aangegeven van 800 ltr waar achteraf geen korting op geldt. Ik heb voor de zekerheid toen 1000 ltr ingevuld en dit gaf hetzelfde bedrag per liter dus dacht 800 is ook goed voor korting, achteraf is dit niet zo. Het zal toch zo moeten zijn dat je de volume die je te zien krijgt ook korting ontvangt.

Beste P. Op de site hebben we korting aangegeven vanaf 1000 liter. Diesel is te bestellen vanaf 800 liter. Van 800 tot 999 liter is dus de basisprijs. De korting wordt verrekend in de winkelwagen. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Over Farmers4all B.V.

Farmers4all is het bemiddelingscollectief voor u als agrarisch ondernemer, om u het voordeel in tijd en geld te bieden dat u verdient. Het is een webshop waar u bijna alles vindt van wat u nodig heeft voor uw bedrijfsvoering, waar en wanneer u wilt, u bepaalt het zelf. Alleen als u lid bent ziet u de productprijzen. Ons aanbod varieert van oormerken tot diesel, en van ledverlichting tot energie. Met meer dan 3000 leden staan we samen sterk. Farmers4all is in 2004 opgericht door Richard Kimmann, voormalig melkveehouder. Hij heeft van zijn levensmissie zijn werk gemaakt: zo veel mogelijk voordeel halen voor agrarisch ondernemers. Samen met zijn deskundige team spreekt hij met leveranciers scherpe tarieven af, zodat u geen tijd kwijt bent met prijsvergelijk en een eerlijke prijs betaalt. Bovendien wordt de kwaliteit van de producten nauwlettend in de gaten gehouden. Kortom: Farmers4all zet uw voordeel op nummer 1. Top 5 voordeel voor agrarisch ondernemers Kostprijsverlaging Tijdsbesparing Kwaliteitsbewaking Deskundig team staat voor u klaar Wekelijkse online nieuwsbrief met voordeel Geniet van al dit voordeel voor slechts € 87,50 excl. btw per jaar. Omgerekend nog geen € 0.24 per dag. Dit lidmaatschapsgeld heeft u bij aanschaf van onze producten snel terug verdiend! Liever eerst een proefabonnement? Uiteraard is dat ook mogelijk. Bovendien kunt u gebruikmaken van een gratis voordeelberekening voor uw agrarische onderneming. Na 3 maanden stopt het proefabonnement automatisch. Belt u gerust met ons team 0523- 681357