duidelijke site en uitleg prijs

makkelijk te vinden. goed overzicht dagprijs en historie

Beste R. Meijers, Wij zijn erg blij met het mooie compliment over de webshop, daar is ons team de afgelopen tijd ook erg druk mee geweest. Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Onduidelijk over verzendkosten

Na het bestellen van een aantal producten wordt gezegd nog een x bedrag voor gratis verzending. Vervolgens wordt bij betalen niet duidelijk hoe of wat de verzendkosten zijn en pas na akkoord wordt bij de verschillende producten los van elkaar verzendkosten zichtbaar. Zo kocht ik touwtjes voor 5 euro waar dan 20 euro verzendkosten op zitten. Andere duurdere producten zit dan maar 7 euro op. Had touwtjes nooit gekocht als ze zo duur worden

Netjes en geholpen !

Netjes geholpen maar kan geen prijs voordeel er in zien !??

redelijk

ik zou teruggebeld worden maar moest er zelf achteraan omdat er een prijsverhoging kwam. Toen is het wel netjes geregeld.

een prettig bedrijf om zaken mee te doen.

vlotte afhandeling van de bestelling en scherpe prijzen.

Beste Henk, Wat een mooie review! Daar worden wij als team nou echt blij van ;) Wij hopen dat we u in de toekomst nog vaak mogen helpen. Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

De sloomste website ooit.

Verzendkosten extra rekenen bij een bestelling.

Beste Tonnie, Farmers4all blijft altijd bezig met het optimaliseren van de webshop, helaas kost dit de nodige tijd. We hebben het intern bekeken en het blijkt dat u contact heeft gehad met een collega. Helaas kon Farmers4all u niet bieden wat u wou. Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Goed geregeld!

Duidelijk en snel

Beste, Ons team wordt altijd blij van zo'n mooie review! Dank je wel hiervoor, we gaan verder op de ingeslagen weg :) Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Goede ervaring

Alles netjes op tijd geleverd goede service

Beste Gert, Bedankt voor de 8 en deze mooie review. Ons team doet elke dag hun best om alles soepel te laten verlopen. Fijn dat alles op tijd geleverd is! Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

waardeloos!

meerdere malen slechte ervaring opgedaan. Afspraken niet nakomen. altijd een uitvlucht klaar en ligt nooit aan F4all! Klant is altijd de dupe. Voor mij heeft deze firma afgedaan!

Beste heer Looman, Uiteraard hebben wij nogmaals gekeken naar wat precies fout is gegaan bij uw laatst bestelling. Helaas komen wij tot de conclusie dat de benaming van het product niet juist is verwerkt op de website. Hierna hebben wij gelijk contact met u opgenomen en konden wij u helaas niet een nieuw product aanbieden maar een tweedehands. Nogmaals excuses voor het ongemak. In ieder geval wensen wij u alle goeds toe voor u en uw bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

zeer goed

Door een samenloop van omstandigheden was er geen 1500 liter diesel geleverd. Daardoor geen recht op korting die daarbij hoort. situatie uitgelegd en nu de korting toch gekregen. SUPER

Beste Henk, Wij zijn erg blij om te horen dat het goed is opgelost en u toch de korting heeft gekregen. De klant staat bij ons voorop! Fijne feestdagen en alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

graag eerder terug bellen

via mail op de site een vraag gesteld, uiteindelijk duurt het meer dan een week voordat ik de juiste persoon aan de lijn heb

Beste heer Van der Weide, Wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten. Wij gaan hier intern naar kijken en proberen dat dit proces in de toekomst sneller verloopt. Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Goede afspraken

Goed klant contact. Geen moeilijk gedoe.

Beste Bert, Dank voor je review, fijn om te lezen dat alles naar wens verloopt. Bij vragen bel ons gerust 0523-681357, we zijn op werkdagen bereikbaar van 8.30 uur tot 17.00 uur. Alle goeds toegewenst met uw bedrijf. Vriendelijke groet, Farmers4all Team

Altijd vriendelijk en duidelijk aan de telefoon

Vaak direct aan de telefoon en vriendelijk te woord

Beste Harrie, Bedankt voor de 10 en deze mooie review. Ons team doet elke dag hun best om onze leden op de best mogelijke manier te helpen. Fijn dat u dat ook zo ervaart. Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

vlot

Wij hadden TL buizen besteld. er stond dat er een lange levertijd zou zijn maar de lampen werden met 2 dagen geleverd!

Beste Alies, Dankjewel voor deze mooie review! Wij zijn blij te horen dat de TL buizen zo snel bezorgd zijn, daar doen we het als team voor! Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Keurig op tijd geleverd

Keurig op tijd kreeg ik mijn bestelde producten aan huis

Beste Stan, Dank voor de mooie review. Alles in één keer goed, prima verlopen dus. Tot een volgende keer op onze webshop ;) Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Nog maar 1 ervaring en die is gewoon

Voldoende

Beste P.C. Spelt, Bedankt voor deze review. Maar voor ons is voldoende niet goed genoeg, wij proberen de ervaring voor de klant altijd te verbeteren, Wil je ons laten weten waar onze verbeterpunten liggen, zodat we eraan kunnen werken? Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Goed en goedkoop, leuke aanbiedingen

Duidelijk, Goede service bij vragen .

Beste Henk, Bedankt voor de 10, daar zijn wij erg blij mee! Services staat bij ons ook hoog in het vaandel. En uiteraard proberen we voor de boer altijd geld te besparen en leuke acties te bedenken! Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Normaal zaken doen zonder poespas

Beste Freek, Dit is precies waar wij naar streven, fijn dat u het ook zo ervaart! Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Zijn tevreden

Beste Klaas. Ons team wordt altijd blij van zo'n mooie review! Dank je wel hiervoor, we gaan verder op de ingeslagen weg:-) Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

ik kon niet vinden wat ik zocht

Ik heb gebeld en toen is het opgelost

Beste Herman, Wat vervelend dat u niet kon vinden waar u naar zocht. Toch zijn wij blij te horen dat het met behulp van telefonisch contact het is opgelost. Alle goeds toegewenst voor jou en jullie bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

super te vreden

Beste Roel, Fijn dat u tevreden bent over Farmers4all, dat is waar wij het voor doen! Alle goeds toegewenst voor jou en jullie bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

goede omschrijving scherpe prijs

super

Beste Andre, Dank voor deze review. Wij blijven de omschrijvingen altijd verbeteren, iets wat nooit klaar is met meer dan 10.000 producten op de website ;). Alle goeds toegewenst voor jou en jullie bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

altijd netjes geholpen als er vragen zijn

Goede service, vriendelijke hulp. Prijzen zijn scherp, elders kopen is bijna altijd duurder.

Beste J.A. Maasland, Bedankt voor deze prachtige review! Beter kan niet. Wij zijn hier erg blij mee, ons team werkt er ook hard aan om dit te waarborgen. Alle goeds toegewenst voor jou en jullie bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

werkt prima

kun je ook prijzen van anderen checken

Beste Jan, Bedankt voor deze review, we zijn blij dat u Farmers4all waardeert. Helaas is het niet mogelijk om prijzen van andere bedrijven te checken, dat zou u dan zelf moeten doen op de desbetreffende websites. Alle goeds toegewenst voor jou en jullie bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

Dikke prima

Even snel telefonisch kunnen bestellen, ideaal!!!

Beste H.J. Overschild, Dank voor de review, dat is precies waar ons team zich op richt, denken aan en voor de klant. Wij zijn ook erg blij met onze salestoppers :). Alle goeds toegewenst voor jou en jullie bedrijf. Vriendelijke groet, Team Farmers4all

Over Farmers4all B.V.

Farmers4all is het bemiddelingscollectief voor u als agrarisch ondernemer, om u het voordeel in tijd en geld te bieden dat u verdient. Het is een webshop waar u bijna alles vindt van wat u nodig heeft voor uw bedrijfsvoering, waar en wanneer u wilt, u bepaalt het zelf. Alleen als u lid bent ziet u de productprijzen. Ons aanbod varieert van oormerken tot diesel, en van ledverlichting tot energie. Met meer dan 3000 leden staan we samen sterk. Farmers4all is in 2004 opgericht door Richard Kimmann, voormalig melkveehouder. Hij heeft van zijn levensmissie zijn werk gemaakt: zo veel mogelijk voordeel halen voor agrarisch ondernemers. Samen met zijn deskundige team spreekt hij met leveranciers scherpe tarieven af, zodat u geen tijd kwijt bent met prijsvergelijk en een eerlijke prijs betaalt. Bovendien wordt de kwaliteit van de producten nauwlettend in de gaten gehouden. Kortom: Farmers4all zet uw voordeel op nummer 1. Top 5 voordeel voor agrarisch ondernemers Kostprijsverlaging Tijdsbesparing Kwaliteitsbewaking Deskundig team staat voor u klaar Wekelijkse online nieuwsbrief met voordeel Geniet van al dit voordeel voor slechts € 87,50 excl. btw per jaar. Omgerekend nog geen € 0.24 per dag. Dit lidmaatschapsgeld heeft u bij aanschaf van onze producten snel terug verdiend! Liever eerst een proefabonnement? Uiteraard is dat ook mogelijk. Bovendien kunt u gebruikmaken van een gratis voordeelberekening voor uw agrarische onderneming. Na 3 maanden stopt het proefabonnement automatisch. Belt u gerust met ons team 0523- 681357