redelijk

bestelde spullen zijn niet op het juiste adres geleverd, wordt zover ik nu heb begrepen opgelost

Beste Marco, Dank voor jouw review én natuurlijk jouw bestelling die, zoals wij het lezen, niet gelijk op de juiste plaats van bestemming was afgeleverd. Dat is erg vervelend. Uiteraard hebben we met de betrokken leverancier gebeld en het bleek dat een deel van je bestelling per abuis niet goed is afgeleverd. Onze excuses hiervoor en we gaan ervanuit dat het in de toekomst niet meer zal gebeuren. Bij het onderzoeken kwamen we er ook achter dat jij je proefabonnement hebt omgezet in een jaarabonnement, dat vinden we fantastisch nieuws. Van harte welkom bij de Farmers4all Familie we proosten op heul veul voordeel. Voor jou en je bedrijf alle goeds toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Snel

Beste Lennard, Dan doen wij het ook snel: Top review! Voor jou en je bedrijf alle goeds toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Kort en krachtig

Snelle offertes en afhandeling

Beste Jos, Ja, we 'doen' ook in offertes: Energie, verzekeringen, afvalcontainers etc. Niet alle offertes gaan snel, bij de zakelijke verzekering bijvoorbeeld duur het iets langer en vinden er heen en weer nogal wat telefoontjes plaats. Daarnaast is een bedrijfsbezoek ook niet ondenkbaar, onze verzekeraar mag graag het bedrijf, vee of land zien. In jouw geval betrof het een contract dat je een scherp tarief opleverde, fijn dat je Farmers4all hierin het vertrouwen hebt gegeven. Voor jou en je bedrijf alle goeds toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

de site word steeds beroerder

de site en en aanbod word steeds minder intressant

Beste Ingrid, Dank voor je reactie. Natuurlijk is dit niet wat wij willen bereiken, zeker niet als we zoveel wijzigingen hebben doorgevoerd én ons assortiment is uitgebreid. Omdat we graag willen weten waarom jij dit zo ervaart en wat jij mist gaan we regelen dat Dennis jou opbelt. Jouw input stellen we echt op prijs. We hopen dat je even tijd voor ons wilt maken. Voor jou en je bedrijf alle goeds toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

goed bereikbaar bedrijf

pas een keer hier besteld dus kan nog niet alles beoordelen ik vindt het lidmaatschapsgeld wat aan de hoge kant ga in de toekomst kijken of dat voor mij uitkan verder tot op heden toe tevreden.

Beste Gerard, Dank voor je review en ook op dit specifieke punt. Vlot de telefoon opnemen vinden wij belangrijk. Wat betreft het lidmaatschap, daarvoor hoef je dit jaar niets te betalen omdat je vanuit ons zusje MKB Bespaarnu bent overgekomen en het productaanbod daardoor minder groot is dan voor de Agrarische ondernemer. Ondertussen heb je uitgebreid kennis gemaakt met ons Salesteam/Stefan, fijn dat dit contact goed verloopt. Uiteraard hebben wij scherpe tarieven voor de smeermiddelen, deze vindt je hier: https://www.farmers4all.nl/bedrijfsalgemeen.html/machines-werktuigen/ontvetten-reinigen/ Mocht je geïnteresseerd zijn voor een hogere afname i.v.m. je bedrijf, neem dan contact op met Stefan, hij kan een offerte op maat voor je laten maken. Welkom bij Farmers4all en alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

prijsbewust organisatie

klantvriendelijk bedrijf met goede service

Beste Emiel, Ja, we vinden het belangrijk dat we goed met elkaar omgaan, de wereld is al hard genoeg. Een glimlach en goed meedenken met de boer kost niets maar levert veel op. Dank voor het compliment, we gaan het doorgeven aan ons team. Mocht je iets missen op onze webshop, geef het gerust aan, we gaan met plezier op zoek naar een passend product voor een voordelige prijs. Voor jou en je bedrijf alle goeds toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

niet goed duidelijk aangegeven waar winkelmandje zit op pagina voor bevestigen

moest opbellen om bestelling toch bevestigd te krijgen snap nu ook niet wat je met aanbevelen ? bedoeld hieronder

Beste Harry, Hartelijk dank voor jouw review, we hebben begrepen dat je gebeld hebt inzake je bestelling. Onze collega Linda heeft je door je bestelling heen geholpen en zij gaat je straks ook nog even bellen om zeker te weten dat het hele bestelproces begrijpelijk voor je is. Dan kan jij snel je voordeel halen op de webshop. Wat betreft de 'aanbeveling', elke klant die een bestelling heeft geplaats krijgt automatisch een uitnodiging hiervoor. Het is geheel vrijblijvend voor jou, wij krijgen door een review een goed beeld van hoe de klant ons ervaart. Elke review is voor ons een onderwerp van gesprek, of het nu een compliment is of stevige feedback, we nemen het allemaal serieus. We hopen dat zo een en ander duidelijker is. Voor jou en je bedrijf alle goeds toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Website mocht wel wat eenvoudiger

Beste Hans, Dank voor je review en je mooie beoordeling. Uiteraard zijn wij benieuwd naar jouw bevindingen en stellen de input en feedback van onze leden bijzonder op prijs. We willen graag het gesprek met je aan gaan en hopen dat je even tijd voor ons maakt. Onze collega Linda weet alles van onze webshop af en neemt contact met jou, zo komt alle informatie gelijk op de juiste plaats aan. Voor jou en je bedrijf alle goeds toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Altijd goedkoper, goede service

Fijn contact en snelle levering.

Beste Jantine, Hartelijk dank voor je fijne review, daar worden we blij van. We doen ons uiterste best om in samenwerking met de leveranciers ook snel te kunnen leveren, missie geslaagd dus als wij je review lezen. Bestel gerust nog eens:-) en mocht je iets missen op onze webshop neem dan contact met ons op. We breiden hierdoor regelmatig ons assortiment uit. Voor jou en je bedrijf alle goeds toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

prima bedrijf

Beste Henk, Hartelijk dank voor de hoge score, dat past dan mooi bij onze drive waarin we de lat ook hoog leggen om zo goed mogelijk het beste eruit te halen voor jou als ondernemer. Mocht je in de buurt zijn, kom gerust aan voor een praatje, we hebben heerlijke koffie en thee. Alle goeds toegewenst voor jou en je bedrijf. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

heel goed, datum gevraagd om te leveren wordt dan ook geleverd

we hadden de wikkelfolie de volgende dag eigenlijk al nodig. dus dat bij opmerking geplaatst. is ook de volgende dag geleverd bedankt

Beste familie Stigter, Fijn dat alles zo soepel is verlopen. Het helpt ons altijd als klanten het opmerkingenveld invullen. Zo wil de één het graag snel en geeft de ander juist aan wanneer ze niet thuis zijn. In overleg met de leverancier kunnen we het meestal wel regelen. Veel succes met het maaien en inwikkelen. Alle goeds toegewenst voor u en uw bedrijf. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Makkelijk bestellen en wordt correct afgehandeld

Beste Petro, Dank voor je mooie review, fijn dat jij het bestelproces als makkelijk ervaart. Daar zijn we de afgelopen maanden druk mee bezig geweest. En de ontwikkeling staan niet stil, ook hierin continue vernieuwingen. We hopen dat bij jou op het bedrijf het ook soepel verloopt. Alle goeds toegewenst voor jou en je bedrijf. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Heldere site met een snelle levering.

Mooi site met duidelijke foto's. Alleen productomschrijving mag soms iets beter niet altijd duidelijk wat de verschillen zijn in producten.

Beste Jan, Hartelijk dank voor je feedback. Kun je aangeven bij welke producten ( we hebben er nogal wat:-)) je dit hebt ervaren, dan gaan we nl gelijk aan de slag om het duidelijker te verwoorden. Je kunt je feedback mailen naar info@farmers4all.nl onze collega Linda gaat het dan aanpassen. We horen graag van je. Alle goeds toegewenst voor jou en je bedrijf. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

kon niet goed inloggen en dan wejt wa

kon niet goed inloggen maaaar er werd wel super mee geholpen

Beste Gerard, Wat vervelend dat het inlogproces niet soepel is verlopen, dat is nu net niet wat we willen. Gelukkig is er dan ons fijne team dat jou goed op weg helpt. We gaan er vanuit dat het éénmalig was en anders horen we het graag zodat we het goed kunnen oplossen. Alle goeds toegewenst voor jou en je bedrijf. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Zeer uitstekend geholpen

Beste Rene, Hartelijk dank voor dit mooie compliment, we gaan het doorgeven aan ons leuke team. Keiharde werkers en altijd goed gemutst en zeer gemotiveerd om jou en de andere leden zo goed mogelijk te helpen in jullie ondernemerschap. Alle goeds toegewenst voor jou en je bedrijf. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Snelle levering scherpe prijs

De diesel is het scherpste in mijn omgeving, de levering is zeer vlot en daarbij is het bestellen gemakkelijk. Ook is het handig dat ik bij opmerking een trekker kan laten afvullen om zo in een hogere staffel te komen. Verder heb ik mijn contributie er al uit met de oormerken tov mijn andere leverancier. Kwaliteit ben ik erg over te spreken en de uitval is nihil. Levering ook zeer vlot

Beste Familie De Groot, Dát is nu precies wat we willen bereiken: Voordeel en tijd besparen zodat u tijd overhoudt om goed te boeren. U contributie haalt u er inderdaad al uit met zo'n 110 koeien. Doordat we met korte lijnen werken en zelf de oormerkproductie voor onze rekening nemen, kan er snel geschakeld worden tussen u en ons team. Zo kennen wij geen lange wachttijden, ook niet voor de voorraadbestellingen. Ons uitvalpercentage is inderdaad nihil, sterker nog, landelijk hebben wij het laagste uitvalpercentage! Oormerken bestellen kan via deze link: www.oormerkenbestellen.nl Alle goeds toegewenst voor u en uw bedrijf (en de kleine:-) Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

prima service, goede prijs

aangesloten bedrijven leveren goede service tegen een lage prijs.

Beste Peter, We proberen zo goed mogelijk om lage prijzen tegen een hoog servicelevel uit te onderhandelen. Fijn om ook dit te horen dat we daarin slagen. Uiteraard gaan we dit ook terug geven aan onze leveranciers. Dank voor uw lidmaatschap! Alle goeds toegewenst voor u en uw bedrijf. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Bestellngen correct afgehandeld.

Van de bestellingen die ik doe is toch wel het meest kunstmest. De prijzen zijn actueel, en wanneer er prijsstijgingen er aan zitten te komen, krijg ik daar altijd een mail over

Beste Garwin, Ja, de kunstmest is echt één van onze hardlopers maar vergeet niet dat er nog veel meer voordeel te behalen is. Welke dat zijn lees je in onze wekelijkse nieuwsbrieven. En de prijsstijgingen, die kun je op de gekste momenten van ons verwachten, het is maar net wat de markt doet op dat moment. We proberen zoveel mogelijk mee te denken en onze leverancier geeft het gelukkig op tijd aan zodat elke ondernemer nog even scherp kan inkopen. Alle goeds toegewenst voor u en uw bedrijf. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Makkelijk en betrouwbaar

Zij versterken mijn onderhandelingspositie en nemen mij werk uit handen om voor mij te onderhandelen.

Beste Familie Heesen, Het is toch mooi dat Farmers4all na 17 jaar nog steeds doet wat het beloofd: Tijd en voordeel besparen voor de agrarische ondernemer. Mocht u nu een product missen op onze webshop, geeft u het dan gerust aan. We gaan dan op zoek naar mogelijkheden en kijken of we ook hiervoor een goed aanbod kunnen doen en ons assortiment kunnen uitbreiden. Blijf vooral goed meedenken, met elkaar vormen we een sterke groep die het beste eruit kunnen halen voor de boer. Alle goeds toegewenst voor u en uw bedrijf. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

goede service en levering

goede service en snelle levering

Beste Jan, Hartelijk dank voor jouw hoge beoordeling. Het is deze dagen nogal een uitdaging om alles op tijd geleverd te krijgen. De handelswereld is door de komst van het Corona-virus behoorlijk op z'n kop gezet en dat merken we bij al onze leveranciers. Goed om te horen dat jouw bestelling snel uitgeleverd is mét een goede service. We blijven ons best doen om dit te continueren. Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Zakelijk en positief

Zakelijk en positief

Beste Gerrit en Angela, Wat fijn dat jullie ons met deze twee woorden beoordelen. Dat is precies wat we willen uitstralen. Vanuit ons team willen dat niet alleen maar ook nog dicht bij onze leden blijven. Met elkaar de schouders eronder en steeds het beste voor jullie uit onderhandelen. Alle goeds voor jullie en jullie bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Zeer lange levertijd.

Plastic voor de kuilen besteld. was pas na 6 weken geleverd. Erover bellen helpte uiteindelijk wel. 6 dagen geleden touw besteld. Niks meer van gehoord of gezien.

Beste Tonnie, Dat is natuurlijk vervelend om zo'n review te krijgen, we zijn gelijk op onderzoek uitgegaan. Het kuilplastic heeft langer dan normaal op zich laten wachten. Het is op dit moment echt lastig voor leveranciers om hun producten geleverd te krijgen, deze leverancier heeft daar ook problemen van ondervonden. Wij vinden dit echt vervelend en we hopen dat de levering nog op tijd is binnen gekomen. De bestelling van uw touw is afgelopen vrijdag verstuurd, dit is later verzonden i.v.m. Hemelvaartsdag, deze dag waren wij gesloten, wij hebben hiervan melding gemaakt in onze nieuwsbrieven om klanten hierop te attenderen en zo teleurstellingen te voorkomen. We hebben echter gezien dat u deze niet geopend heeft wat natuurlijk jammer is. We kondigen dit soort berichten maar ook prijsstijgingen altijd ruim van te voren aan en hopen zo met u mee te denken in uw ondernemerschap. Om het een beetje goed te maken versturen we u vandaag iets met de post, dit zou redelijkerwijs woensdag/donderdag bij u aan moeten komen. Fingers crossed! Alle goeds voor u en uw bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

vlot afgehandeld

alleen konden we geen prijsvergelijking doen in verschillende aanbieders diesel.

Beste familie Meijers, Dank voor uw mooie review. We zijn gelijk op zoek gegaan naar 'waarom u geen prijsvergelijk' kon doen. Dit heeft te maken met het feit dat er in uw postcodegebied slechts 1 dieselleverancier uitlevert. In het Noorden van ons land is dat anders, daar zou u dus wel de keuze hebben en een prijsvergelijk kunnen doen. We hopen dat u met uw dieselbestelling een mooi voordeel heeft kunnen behalen. Alle goeds voor u en uw bedrijf toegewenst. Vriendelijke groet, Farmers4all Team

vaak concurende prijzen

Ik tref vaak concurende prijzen aan. site is nogal traag.....waarom. bij concurrent-colega,s geen last van.

Beste Adri, Dank voor de mooie review én je feedback. De prijzen houden we graag scherp, zo zijn Stefan en Dennis er wekelijks mee bezig om te onderzoeken of het nog 'goed boeren' is bij ons. Fijn om te horen dat je dat ook zo ervaart. Wat betreft de snelheid van onze webshop, deze is al een heel stuk verbeterd. Maar net als u zijn ook wij nog niet tevreden. De komende week staat hier al een afspraak over ingepland, gaan we er met uw feedback nóg een schepje bovenop doen om ook hierin nog iets meer snelheid te krijgen. Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Vriendelijke groet, Farmers4all Team

Hoi Pieterjan, Ons team wordt altijd blij van zo'n mooie review! Dank je wel hiervoor, we gaan verder op de ingeslagen weg:-) Alle goeds voor jou en je bedrijf toegewenst. Met vriendelijke groet, Farmers4all Team

Over Farmers4all B.V.

Farmers4all is het bemiddelingscollectief voor u als agrarisch ondernemer, om u het voordeel in tijd en geld te bieden dat u verdient. Het is een webshop waar u bijna alles vindt van wat u nodig heeft voor uw bedrijfsvoering, waar en wanneer u wilt, u bepaalt het zelf. Alleen als u lid bent ziet u de productprijzen. Ons aanbod varieert van oormerken tot diesel, en van ledverlichting tot energie. Met meer dan 3000 leden staan we samen sterk. Farmers4all is in 2004 opgericht door Richard Kimmann, voormalig melkveehouder. Hij heeft van zijn levensmissie zijn werk gemaakt: zo veel mogelijk voordeel halen voor agrarisch ondernemers. Samen met zijn deskundige team spreekt hij met leveranciers scherpe tarieven af, zodat u geen tijd kwijt bent met prijsvergelijk en een eerlijke prijs betaalt. Bovendien wordt de kwaliteit van de producten nauwlettend in de gaten gehouden. Kortom: Farmers4all zet uw voordeel op nummer 1. Top 5 voordeel voor agrarisch ondernemers Kostprijsverlaging Tijdsbesparing Kwaliteitsbewaking Deskundig team staat voor u klaar Wekelijkse online nieuwsbrief met voordeel Geniet van al dit voordeel voor slechts € 89,50 excl. btw per jaar. Omgerekend nog geen € 0.25 per dag. Dit lidmaatschapsgeld heeft u bij aanschaf van onze producten snel terug verdiend! Liever eerst een proefabonnement? Uiteraard is dat ook mogelijk. Bovendien kunt u gebruikmaken van een gratis voordeelberekening voor uw agrarische onderneming. Na 3 maanden stopt het proefabonnement automatisch. Belt u gerust met ons team 0523- 681357