Gemakkelijk om prijzen te vergelijken

?

heel goede ervaringen

mijn man belt met Richard en zaagsel is er altijd snel

Goedemorgen meneer/ mevrouw, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer dat u ons geeft. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de service die wij bieden. Behalve zaagsel hebben we nog meer producten die wellicht interessant voor u zijn. U kan hierbij denken aan Diesel, energie, runderoormerken, meststoffen enz. Mogen er van uw zijde nog vragen zijn bel dan ons algemene telefoonnummer (0523-681357) en wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Klasse

Wordt goed verzorgd en geregeld. Samen inkopen geeft voordeel

Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw mooie review en het voortreffelijke cijfer dat u ons geeft. Elke dag doen we ons best om voor onze klanten zoveel mogelijk voordeel te kunnen behalen. We vinden het dan ook fijn om te horen dat u tevreden bent met onze inspanningen. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

matig

Het product is misschien niks mis mee. Maar na de bestelling ging alles mis, werd zelfs op een verkeerde plek bezorgd. adressen door elkaar gehaald.

Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw review. We vinden het fijn dat u de tijd heeft genomen om een reactie te plaatsen. Wat we minder leuk vinden is dat het niet helemaal goed is gegaan met de levering van uw bestelling. Bij ons is er maar één adres bekend en het is mij dan ook een raadsel waarom uw bestelling op een verkeerd adres bezorgd is. Maar zoals het gezegde:" Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt." al aangeeft, kan dat helaas gebeuren. Uiteindelijk is het allemaal opgelost. We hopen ondanks deze vergissing, dat we u nog vaak van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

kunt mooi vergelijken

Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw review en het prachtige cijfer dat u ons geeft. We vinden het leuk om te horen dat u de site gebruikt om prijzen te vergelijken maar zouden het nog fijner vinden dat u ook echt gaat besparen op uw benodigdheden en uw producten via onze website besteld. Wanneer u een product of productgroep mist horen we dat graag zodat we zo mogelijk onze website kunnen aanvullen. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

duidelijk, niet opdringerig en overzichtelijk

zie boven

Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw review en het fantastische cijfer dat u ons geeft. Bij Farmers4All streven we naar een goede service en vinden het fijn dat u dat ook zo ervaren heeft. Mogen er vragen zijn dan helpen we u graag. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Maïs was heel snel geleverd

We hadden iets te weinig maïs besteld. De extra zakken waren heel snel geleverd.

Goedemiddag mevrouw, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer dat u ons geeft. Soms moet je net die extra stap zetten om alles goed te laten verlopen en gelukkig konden we deze zetten :-) We hopen op een goede oogst en staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Farmers4all

Goede ervaring, letten op veel dingen wat een argrarisch bedrijf nodig heeft heeft

Alleen 1 dingentje,Had afgelopen een afspraak gemaakt met meneer Geerdink , komt ie niet opdagen en neemt verder geen contact op. Verder wel een goed bedrijf wat alles op de rit heeft.

Goedemorgen meneer/ mevrouw, Bedankt voor de mooie review en het bijbehorende cijfer dat u ons geeft. We vinden het fijn dat u tevreden bent met onze diensten. Wat betreft de afspraak, onze excuses hiervoor. Ik heb het doorgezet naar meneer Geerdink en deze gaat contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

gewoon goed

prijs interessant en betrouwbaar

Goedemorgen meneer/ mevrouw, Bedankt voor uw mooie review en het fantastische cijfer dat u ons geeft. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze inspanningen en bedanken u voor uw vertrouwen in ons. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

duidelijk en snelle levering

fijne mensen die voor je klaar staan

Goedemorgen meneer/ mevrouw, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer. We doen elke dag ons best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. We vinden het dan ook fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is en bedanken u voor het mooie compliment dat u ons geeft. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Top bedrijf en staan waarvoor ze staan

Gezocht naar lavameel voor de tuin en zij hebben het beste product voor de scherpste prijs, kortom doen wat ze zeggen

Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw mooie review en het fantastische cijfer dat u ons geeft. Ons team is elke dag druk om het voor de klant zo makkelijk mogelijk te maken. Dit geldt voor de website maar ook zeker voor het bestellen en de afronding ervan. We vinden het fijn om te horen dat alles soepel is verlopen met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Eerste bestelling gedaan, verliep niet geheel vlekkeloos

Bij een orde bedrag van ruim 400 euro worden bezorgkosten berekend

Goedemiddag meneer, Bedankt voor uw review. Helaas is er in de orderverwerking iets mis gegaan. Dat kan gebeuren .. waar mensen werken worden er wel eens fouten gemaakt. Het gaat er dan om dat deze opgelost worden. Mijns inziens is dit netjes gedaan. Wat betreft de verzendkosten, de transportkosten zijn mede door de brandstofprijzen enorm gestegen. Voor uw bestelling was er bij desbetreffende leverancier nog eens voor €836 aanschaf nodig om in aanmerking te komen voor gratis levering. Op het moment dat u uw producten in uw winkelwagen deponeert staat dit ook aangegeven. Desondanks dat hopen we u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

vriendelijke mensen

asbest saneren,nieuw dak erop. We zijn ermee bezig. Diesel besteld,wat een prijsverschil! stroom en gas;het is altijd een doolhof.Het geeft mij een beter gevoel dat er een partij is die ik kan vertrouwen en die mij een kant op stuurt.

Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer. We zijn blij met uw enthousiaste reactie! Ons team is elke dag druk om de website zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk te maken maar ook zeker om u te helpen te besparen op allerlei bedrijfskosten. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Snel, makkelijk en voordelig

Snel, makkelijk en voordelig

Goedemiddag meneer/mevrouw, Bedankt voor uw mooie review en het voortreffelijke cijfer dat u ons geeft. Ons team streeft naar een zo duidelijk mogelijke website en het zo makkelijk mogelijk bestellen van uw benodigdheden. Snel, makkelijk en voordelig zouden onze kernwoorden kunnen zijn! Wanneer er toch vragen zijn dan zijn we u graag van dienst en is een telefoontje naar ons kantoor de snelste oplossing. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Vriendelijke telefoniste, goede terugkoppeling vraag. Grootste deel bestelling moet nog geleverd worden.

Goedemiddag Meneer/ mevrouw, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer. We waarderen uw mooie mooie woorden hopen dat de levering van uw bestelling ook naar wens verloopt. We hopen u nog u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

besteld en gevraagd de bestelling naar voren te halen,hierop is perfect gereageerd 1

Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer. We vinden het fijn om te horen dat u onze inspanningen op prijs stelt. We kunnen niet altijd garanderen dat iets ook lukt maar we zetten altijd ons beste beentje voor :-) We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Dikke prima!

Oormerken bestellen gaat makkelijk en als er hulp nodig is word je super geholpen. Dikke prima!

Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw mooie review en het cijfer dat u ons geeft. We vinden het leuk om te horen dat u super tevreden bent met onze oormerken en de service die we daarop hebben. Heeft u ook al eens op onze website gekeken om zo nog meer te kunnen besparen? U kan hierbij denken aan middelen tegen diarree, kalverspenen, kalveremmers, kalverdekjes en krachtvoer. Mogen er nog vragen zijn dan helpen we u graag. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

is goed

prijsvergelijken

Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u ons geeft. Ons team is elke dag druk om de website zo overzichtelijk mogelijk te houden zodat u makkelijk kan vinden wat u nodig heeft. Of dit nu voor prijsvergelijken is of om een bestelling te plaatsen. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Altijd goede ervaringen met farmers4all.

Ik ben al jaren lid van farmers4all. Ik denk al vanaf het begin. Ik ben lid geworden in het begin om medicijnen voor de koeien te kunnen kopen. Daar heb ik in de tijd een enorme besparing mee behaald. Nu kijk ik regelmatig wat de voer prijzen zijn en meststoffen. Of ik koop het bij farmers4all of bij mijn leverancier hier in de buurt. Maar zo is de prijs transparant voor mij. Soja is ook een aanrader om te vergelijken.

Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw mooie review en het schitterende cijfer dat u ons geeft. We vinden het fijn om te horen dat u veel gebruik maakt van onze website, zowel om de prijzen te vergelijken als om te bestellen. U geeft aan ook regelmatig naar de voerprijzen te kijken. Heeft u ook al eens een offerte voor krachtvoer aangevraagd? Zo nee, dan is dit echt een aanrader! We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

prima service

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review en het cijfer dat u ons geeft. Ons team zet zich elke dag weer voor 100% in om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. We stellen het op prijs om dit van onze klanten terug te mogen horen. Dankjewel daarvoor! Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

ik vindt de prijs historie wat je kunt zien , fijn

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review en het mooie cijfer dat daarbij hoort. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde diensten en dat u de prijshistorie op onze website waardeert. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Goeie prijs. Snel geleverd

Goeie prijs. Snel geleverd

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer dat u ons geeft. Elke dag is ons team druk om de prijzen en de website zo actueel mogelijk te houden. Mogen er vragen zijn dan helpen wij u graag. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

E

E

Goedemorgen, Bedankt voor het fantastische cijfer dat u ons geeft. Soms behoeft een cijfer geen uitleg. En laat dit het geval zijn bij uw review. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Altijd een goed advies en een goede prijs!!

Bel soms voor informatie, wordt dan altijd goed geholpen. De prijs is altijd concurerent.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u ons geeft. Ons team staat elke dag klaar om onze klanten zo goed als mogelijk is te helpen bij vragen en/of bestellingen. We vinden het dan ook fijn om te horen dat u onze inspanningen op prijs stelt. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

wel scherp, maar niet altijd de scherpste

veel producten tegen marktprijzen

Goedemorgen Tom, Bedankt voor uw review en het bijbehorende cijfer. Als team doen we ons uiterste best om de kostprijs zo laag mogelijk te houden voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

woudbloemweg 8

7701 PG Dedemsvaart

Over Farmers4all B.V.

Farmers4all is het bemiddelingscollectief voor u als agrarisch ondernemer, om u het voordeel in tijd en geld te bieden dat u verdient. Het is een webshop waar u bijna alles vindt van wat u nodig heeft voor uw bedrijfsvoering, waar en wanneer u wilt, u bepaalt het zelf. Alleen als u lid bent ziet u de productprijzen. Ons aanbod varieert van oormerken tot diesel, en van ledverlichting tot energie. Met meer dan 3000 leden staan we samen sterk. Farmers4all is in 2004 opgericht door Richard Kimmann, voormalig melkveehouder. Hij heeft van zijn levensmissie zijn werk gemaakt: zo veel mogelijk voordeel halen voor agrarisch ondernemers. Samen met zijn deskundige team spreekt hij met leveranciers scherpe tarieven af, zodat u geen tijd kwijt bent met prijsvergelijk en een eerlijke prijs betaalt. Bovendien wordt de kwaliteit van de producten nauwlettend in de gaten gehouden. Kortom: Farmers4all zet uw voordeel op nummer 1. Top 5 voordeel voor agrarisch ondernemers Kostprijsverlaging Tijdsbesparing Kwaliteitsbewaking Deskundig team staat voor u klaar Wekelijkse online nieuwsbrief met voordeel Geniet van al dit voordeel voor slechts € 87,50 excl. btw per jaar. Omgerekend nog geen € 0.24 per dag. Dit lidmaatschapsgeld heeft u bij aanschaf van onze producten snel terug verdiend! Liever eerst een proefabonnement? Uiteraard is dat ook mogelijk. Bovendien kunt u gebruikmaken van een gratis voordeelberekening voor uw agrarische onderneming. Na 3 maanden stopt het proefabonnement automatisch. Belt u gerust met ons team 0523- 681357