vriendelijke mensen

asbest saneren,nieuw dak erop. We zijn ermee bezig. Diesel besteld,wat een prijsverschil! stroom en gas;het is altijd een doolhof.Het geeft mij een beter gevoel dat er een partij is die ik kan vertrouwen en die mij een kant op stuurt.

Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer. We zijn blij met uw enthousiaste reactie! Ons team is elke dag druk om de website zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk te maken maar ook zeker om u te helpen te besparen op allerlei bedrijfskosten. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Snel, makkelijk en voordelig

Snel, makkelijk en voordelig

Goedemiddag meneer/mevrouw, Bedankt voor uw mooie review en het voortreffelijke cijfer dat u ons geeft. Ons team streeft naar een zo duidelijk mogelijke website en het zo makkelijk mogelijk bestellen van uw benodigdheden. Snel, makkelijk en voordelig zouden onze kernwoorden kunnen zijn! Wanneer er toch vragen zijn dan zijn we u graag van dienst en is een telefoontje naar ons kantoor de snelste oplossing. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Vriendelijke telefoniste, goede terugkoppeling vraag. Grootste deel bestelling moet nog geleverd worden.

Goedemiddag Meneer/ mevrouw, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer. We waarderen uw mooie mooie woorden hopen dat de levering van uw bestelling ook naar wens verloopt. We hopen u nog u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

besteld en gevraagd de bestelling naar voren te halen,hierop is perfect gereageerd 1

Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer. We vinden het fijn om te horen dat u onze inspanningen op prijs stelt. We kunnen niet altijd garanderen dat iets ook lukt maar we zetten altijd ons beste beentje voor :-) We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Dikke prima!

Oormerken bestellen gaat makkelijk en als er hulp nodig is word je super geholpen. Dikke prima!

Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw mooie review en het cijfer dat u ons geeft. We vinden het leuk om te horen dat u super tevreden bent met onze oormerken en de service die we daarop hebben. Heeft u ook al eens op onze website gekeken om zo nog meer te kunnen besparen? U kan hierbij denken aan middelen tegen diarree, kalverspenen, kalveremmers, kalverdekjes en krachtvoer. Mogen er nog vragen zijn dan helpen we u graag. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

is goed

prijsvergelijken

Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u ons geeft. Ons team is elke dag druk om de website zo overzichtelijk mogelijk te houden zodat u makkelijk kan vinden wat u nodig heeft. Of dit nu voor prijsvergelijken is of om een bestelling te plaatsen. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Altijd goede ervaringen met farmers4all.

Ik ben al jaren lid van farmers4all. Ik denk al vanaf het begin. Ik ben lid geworden in het begin om medicijnen voor de koeien te kunnen kopen. Daar heb ik in de tijd een enorme besparing mee behaald. Nu kijk ik regelmatig wat de voer prijzen zijn en meststoffen. Of ik koop het bij farmers4all of bij mijn leverancier hier in de buurt. Maar zo is de prijs transparant voor mij. Soja is ook een aanrader om te vergelijken.

Goedemorgen meneer, Bedankt voor uw mooie review en het schitterende cijfer dat u ons geeft. We vinden het fijn om te horen dat u veel gebruik maakt van onze website, zowel om de prijzen te vergelijken als om te bestellen. U geeft aan ook regelmatig naar de voerprijzen te kijken. Heeft u ook al eens een offerte voor krachtvoer aangevraagd? Zo nee, dan is dit echt een aanrader! We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

prima service

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review en het cijfer dat u ons geeft. Ons team zet zich elke dag weer voor 100% in om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. We stellen het op prijs om dit van onze klanten terug te mogen horen. Dankjewel daarvoor! Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

ik vindt de prijs historie wat je kunt zien , fijn

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review en het mooie cijfer dat daarbij hoort. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde diensten en dat u de prijshistorie op onze website waardeert. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Goeie prijs. Snel geleverd

Goeie prijs. Snel geleverd

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer dat u ons geeft. Elke dag is ons team druk om de prijzen en de website zo actueel mogelijk te houden. Mogen er vragen zijn dan helpen wij u graag. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

E

E

Goedemorgen, Bedankt voor het fantastische cijfer dat u ons geeft. Soms behoeft een cijfer geen uitleg. En laat dit het geval zijn bij uw review. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Altijd een goed advies en een goede prijs!!

Bel soms voor informatie, wordt dan altijd goed geholpen. De prijs is altijd concurerent.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review en het mooie cijfer dat u ons geeft. Ons team staat elke dag klaar om onze klanten zo goed als mogelijk is te helpen bij vragen en/of bestellingen. We vinden het dan ook fijn om te horen dat u onze inspanningen op prijs stelt. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

wel scherp, maar niet altijd de scherpste

veel producten tegen marktprijzen

Goedemorgen Tom, Bedankt voor uw review en het bijbehorende cijfer. Als team doen we ons uiterste best om de kostprijs zo laag mogelijk te houden voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Super snel

Goed contact en snelle levering

Goedemorgen Jan, Bedankt voor uw mooie review en het fantastische cijfer. Als team vinden we het fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde service. Mogen er nog vragen en/of opmerkingen zijn dan horen we die graag. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Laagste prijs/omschrijving vd kwaliteit artikel

Artikelen staan voor de laagste prijs op de site; de kwaliteit van het product staat matig omschreven. Als je hierover belt zoekt de medewerker het snel uit waardoor het duidelijker wordt. In het verleden kuilkleden gekocht voor iets lager prijs dan elders; maar de kwaliteit van de naden laat te wensen over waardoor er al veel versleten zijn. De duurdere versie van een andere firma is nog wel aanwezig op de kuil. (Zijn nog steeds goed) Farmers4all gaat wel beter de kwaliteit bewaken is mij toegezegd. Goede en snelle bereikbaarheid van helpdesk/medewerkers bij vragen.

positief

bij andere mogelijkheden dan besteld wordt overlegd

Goedemiddag meneer/ mevrouw Lieftink, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer dat u ons geeft. We vinden het fijn om te horen dat u onze service op prijs stelt. We proberen op allerlei manieren mee te denken met de klant, ook als het soms anders loopt dan gehoopt. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Nette prijs. Weinig gedoe

Goedemorgen Stefan, Bedankt voor uw mooie, positieve review en het bijbehorende cijfer dat u ons geeft. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde producten en diensten. Mogen er in de toekomst toch vragen zijn dan horen we deze graag van u. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Simpel telefonisch diesel bestellen en de volgende dag leveren.

Ben tevreden over Farmers4all.

Goedemorgen Martien, Bedankt voor uw review en het fantastische cijfer dat u ons geeft. Bij Farmers4All streven we naar een goede service. We vinden het dan ook fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We helpen u graag bij uw vragen en/of bestellingen. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

top

diesel besteld en de volgende dag geleverd.

Goedemiddag Johan, Bedankt voor uw mooie review en bijbehorende cijfer. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde service. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

supervriendelijk en zeer snelle levering

Super snelle levering en wanneer je belt voor informatie wordt je vriendelijk geholpen.

Goedemorgen meneer/ mevrouw van der Veen, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer. Wat fijn om complimenten te mogen ontvangen van onze klanten! Als team zijn we hier ontzettend blij mee! We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Correct en snelle afhandeling

Energie en diesel keurig geregeld

Goedemorgen meneer/ mevrouw Groendijk. Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer dat u ons geeft. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de geboden service. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Goed bedrijf volgens mij met eerlijke prijzen

Overzichtelijke site en juiste produkten voor agrarische ondernemers. Alleen vind ik verzendkosten hoog, maar daar kan Farmers niks aan doen waarschijnlijk.

Goedemorgen Bert, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer dat u ons geeft. Elke dag is ons team druk om de website zo overzichtelijk mogelijk te maken. Ook vullen we onze website aan met nieuwe producten. Mag het nu zo zijn dat u een product of productgroep mist op onze site dan horen we dit graag zodat we hiernaar kunnen gaan kijken. Omdat de producten via verschillende leveranciers geleverd worden zitten wij ook inderdaad vast aan de tarieven die zij rekenen aan verzendkosten. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Vlotte afhandeling

Goedemorgen Freek, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de geboden service en de afhandeling van uw bestelling. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Scherpe prijzen Goeie service

Goedemorgen Stefan, Bedankt voor uw mooie review en bijbehorende cijfer. Als team zijn we elke dag druk om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. We vinden het dan ook fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

zeer goed

Goedemorgen Ton, Bedankt voor uw mooie review en het bijbehorende cijfer dat u ons geeft. Ons team is elke dag druk om de website zo overzichtelijk mogelijk te houden. Ook streven naar een zo vlot mogelijke afhandeling van de gedane bestellingen. We vinden het fijn om te horen dat u hier tevreden over bent. Met vriendelijke groet, Team Farmers4All

Over Farmers4all B.V.

Farmers4all is het bemiddelingscollectief voor u als agrarisch ondernemer, om u het voordeel in tijd en geld te bieden dat u verdient. Het is een webshop waar u bijna alles vindt van wat u nodig heeft voor uw bedrijfsvoering, waar en wanneer u wilt, u bepaalt het zelf. Alleen als u lid bent ziet u de productprijzen. Ons aanbod varieert van oormerken tot diesel, en van ledverlichting tot energie. Met meer dan 3000 leden staan we samen sterk. Farmers4all is in 2004 opgericht door Richard Kimmann, voormalig melkveehouder. Hij heeft van zijn levensmissie zijn werk gemaakt: zo veel mogelijk voordeel halen voor agrarisch ondernemers. Samen met zijn deskundige team spreekt hij met leveranciers scherpe tarieven af, zodat u geen tijd kwijt bent met prijsvergelijk en een eerlijke prijs betaalt. Bovendien wordt de kwaliteit van de producten nauwlettend in de gaten gehouden. Kortom: Farmers4all zet uw voordeel op nummer 1. Top 5 voordeel voor agrarisch ondernemers Kostprijsverlaging Tijdsbesparing Kwaliteitsbewaking Deskundig team staat voor u klaar Wekelijkse online nieuwsbrief met voordeel Geniet van al dit voordeel voor slechts € 87,50 excl. btw per jaar. Omgerekend nog geen € 0.24 per dag. Dit lidmaatschapsgeld heeft u bij aanschaf van onze producten snel terug verdiend! Liever eerst een proefabonnement? Uiteraard is dat ook mogelijk. Bovendien kunt u gebruikmaken van een gratis voordeelberekening voor uw agrarische onderneming. Na 3 maanden stopt het proefabonnement automatisch. Belt u gerust met ons team 0523- 681357