Very please with the purchase. The delivery was very quick.

Doen wat ze beloven

Heel correct

snel en mooi

Mooi bestek. Ook goed verpakt dus onbeschadigd aangekomen. Nog mooier dan op de website

Bestel hier niks!

Ik heb enkele weken geleden een bestekset besteld bij de Bestekshop en heb helaas een zeer slechte ervaring gehad. Kort na mijn bestelling kreeg ik een mail van DPD dat mijn pakket was geleverd. Tot mijn grote verbazing bleek bij thuiskomst dat er geen pakket voor mij klaar lag. Bij nader onderzoek in de mail bleek dat mijn pakket was afgeleverd bij een adres in Doetichem, terwijl ik in een dorp bij Den Bosch woon, totaal niet in de buurt van Doetichem. Ik heb meteen contact opgenomen met Bestekshop, die vervolgens contact opnam met DPD. Tot mijn verbazing kreeg ik van Bestekshop te horen dat ik zelf zou hebben aangegeven dat het adres gewijzigd moest worden naar het adres in Doetichem. Dit is absoluut niet waar, aangezien ik niemand ken die daar woont en ik nooit zo’n verzoek heb ingediend. De eindconclusie is dat Bestekshop weigert om het probleem op te lossen en de klant laat zitten met een hoge rekening en zonder bestek. Deze ervaring laat zien dat Bestekshop geen verantwoordelijkheid neemt voor hun fouten en de klant in de kou laat staan. Absoluut geen aanrader om hier te bestellen!

Beste Fleur, Het verhaal steekt iets anders in elkaar dan je hierboven voorstelt. Wij hebben daar al contact over gehad en verder laat ik het hierbij. Groet, Bestekshop.nl

Goede en snelle levering

Het artikel werd snel geleverd en goed verpakt.

Prima winkel

Bestelling netjes verpakt, goede producten. Had het verkeerde besteld, retour gestuurd en binnen een week netjes terugbetaald. Fijne winkel!

Goed geleverd

Alles goed geleverd. V&B bestekset besteld. Kreeg ik ze in kleine 1 persoons verpakkingen, een kartonen doos vol met 1 persoons verpakkingen.

Niks mis mee.

Niks mis mee.

Duidelijke webshop

Snelle afhandeling

Netjes en op tijd geleverd .

Op tijd geleverd conform de bestelling, netjes op de hoogte gehouden door bezorger. Verbeterpuntje: even een bevestigings mail sturen van je bestelling, voor de rest allemaal top.

Geen problemen

Vriendelijk en professioneel

Zeer prettig

De webshop heeft ook een keurig bezoekadres waar we heel prettig zijn geholpen. We hebben alle bestekken daar kunnen zien en proberen en een goede keuze kunnen maken en direct mee kunnen nemen.

Snelle service van kwaliteitsproduct

Snelle service van kwaliteitsproduct

Makkelijk te bestellen en snel geleverd op de aangegeven datum en tijd

Mooie producten

Makkelijk en snel

In de soepgelopen

Ik bestelde het bestek hoewel. ik dicht bij u woon(Soest) omdat ik heel moeilijk loop en bijna 90 ben. De bezorging bijOranjePark werd aangekondigd,we wonen in een klein appartement begane grond. Net in die dagen stierf mijn man.. De bel heb ik niet gehoord en nu kreeg ik bericht dat het pakket naar Baarn was gestuurd. Er is geen sprake van dat ik het pakket kan komen halen. Ik nam dus aan dat u het terug zou krijgen en wel zou reageren..Ik hoop dat u een mogelijkheidziet het opnieuw te sturen,liefst 'smorgens want dan zit er iemand bij de receptie. Kunt u anders het geld retourneren? Hartelijk dank alvast! Vriendelijke groeten, MG Kuiper van Hall

Super goed bedrijf

Het bestek werd met heel snel bezorgd. Nadat ik het pakket had teruggezonden omdat het niet helemaal paste werd het betaalde geld onmiddellijk gerestitueerd!

Service zeer correct, vriendelijk en snel.

Fijne service

Ik ben even langsgegaan om het bestek echt met eigen ogen te kunnen zien. Mooie en duidelijke showroom fijn advies bij de keuze voor ons bestek. Uiteindelijk heel blij met de keuze die ik heb gemaakt.

Conform afspraak geleverd in een mooie cassette.

Persoonlijke touch

Ging in eerste instantie niet goed met de bezorging van mijn bestelling maar netjes opgelost door persoonlijk contact en snelle nieuwe verzending.

Alles volgens de regels van 't gemaakte 'bestek'!

We moeten de bestelde en afgeleverde gebaksvorkjes nog gaan gebruiken, maar we weten zeker, al is het gebak misschien een keer wat minder lekker, door het gebruik deze vorkjes doet je 't dat vergeten.

Snel geregeld, uitstekende service

Snel verzonden; goed verpakt en een klein probleem werd vriendelijk en onmiddellijk opgelost. Perfect!

Slotlaan 138

3701GS Zeist