Snel en goed verpakt geleverd

Aanvulling op mijn bestek besteld. Dit werd snel en netjes verpakt geleverd. Heel blij mee.

Topbedrijf!

Klantgerichte, vriendelijke en deskundige informatie. Groot en gevarieerd aanbod

Prachtige doos zeer bruikbaar

Iets te weinig voor. De kleine messen

Snel en netjes geleverd

Zeer goed we hebben diezelfde week nog een bestelling geplaatst.

Good place to buy cutlery

Good selection of products, fair prices, fast delivery.

Goede ervaring!

Snelle levering, en het bestekset was verpakt in een mooie doos!

goeie levering, alleen opm over de product keuze

Verschil gewoon bestek en dessertbestek was nergens te lezen in afmetingen

Geachte heer Otto, Hartelijk dank voor uw review en opmerking. Bij de losse bestekdelen hebben wij de lengtes wel vermeld (onder tab "gegevens") maar bij de 4 delige couverts inderdaad niet. Ik ga intern overleggen of wij dat niet kunnen veranderen. Veel plezier met uw aankoop en graag tot een volgende keer. Bart van Schie Bestekshop.nl

Alles verlopen zoals opgegeven bij bestelling

Overzichtelijk en alles goed aangegeven voor de bestelling te kunnen plaatsen.

Ruime keuze; snel geleverd; prima product!

Makkelijk bestellen en adequate levering

Bestellen ging eenvoudig, de informatie over de levering was duidelijk en de levering zelf was zoals toegezegd. De bestekset voldeed volledig aan de verwachting

Bestekhouderset Wolf 35 delig

Mooi uitgevoerd bestekhouders. Messenhouder liggen de messen dicht op elkaar vooral met een dikke heft. Messenhouder de afstanden van de messen groter maken. Ik heb het zo opgelost dat de messen aan weerszijden van de houder geplaatst worden.

Heb gewoon een vork gevonden in een massa

Mooi bestek en wil nu wel compleet alessi-dressed

Super aanbieding

Mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Prima service en goede uitleg van de bestellen.

Prima service. Aardige man en goede hulp bij keuze.

Top.

Snelle levering. Mooi bestek. Flink afgeprijsd.

Kende jullie niet, maar tevreden hoe alles vlot en snel is af gehandeld

Zeer snelle service binnen 24 uur, top!!

Keurig op tijd ontvangen en heel netjes verpakt

Mijn bestelling is keurig verpakt op tijd aangekomen.

snel geleverd

produkten zoals omschreven, redelijke prijs.

Uiterst correct in afhandeling garantie

Mijn citruspers die via Bol.com bij Bestekshop was besteld ging na iets meer dan een jaar kapot. vervolgens foto van het probleem opgestuurd naar Bestekshop en gevraagd naar de mogelijke oplossingen. Het betreffende onderdeel bleek niet meer leverbaar. Vervolgens is binnen een week een volledig nieuw exemplaar, met ook inmiddels verbeterde onderdelen geleverd. Prima service bij problemen dus ook!

Positieve ervaring

Goede communicatie en service. Snelle levering. Kwaliteitsvolle artikelen. Zeker aan te bevelen webshop.

Betrouwbare levering

Ik was op zoek naar een lepel van Alessi Dry bestek dat tussen dessert lepel en koffielepel ligt qua afmetingen. De lengte van de lepel is 14.5 cm. Ik heb gegokt op basis van de website maar twee maal verkeerd gegokt. Ik had eerst wat meer info hebben gevraagd alvorens te bestellen. Heb dus nog steeds niet wat ik graag had maar geeft niet. Misschien kan ik nog op de kop tikken.

betrouwbaar

Precies zoals gecommuniceerd bezorgd. Geen vertraging ondanks coronatijd. Net verpakt en duidelijke mails.

Niets op aan te merken!!

Gewoon wat je mag verwachten!!

Mooi bestek