Betrouwbaar, veel keus, vriendelijk

Super mooie showroom, waar wij goed geholpen zijn! Aan iedereen aan te raden!!

Besteld en alles op tijd geleverd.

Kwaliteit prima.

Uitsteekbaar

Met persoonlijk advies in de showroom rustig een goede keus kunnen maken. We zijn zeer tevreden. Jammer dat je dit niet zo vaak in je leven doet.

Correcte bestelling en perfecte levering.

Het weekend is een obstakel.

Ondanks de onbekendheid voor ons - super = kwaliteit & professioneel

Handige website, degelijke kwaliteit, snel geleverd, verpakking verzorgd - gewoon een aanrader !

Snelle bezorging en super klantenservice

Goede ervaring bij dit bedrijf. Snelle levering en klantenservice reageert snel en denkt met je mee.

Voldoet aan de verwachtingen

Mooi bestek en snel geleverd

Het artikel was snel bezorgd, goed verpakt en glanzend

Behulpzaam bedrijf en een zeer tevreden klant.

Ik had een Villeroy en Boch bestekset gekocht, voor een betere prijs dan op de Villeroy en Boch website (zelfs na 10% nieuwsbrief korting). Binnen enkele werkdagen thuis ontvangen in uiteraard goede verpakking en een mooie bestekcassette, maar ik zag dat er op de achterzijden van sommige lepels het geslepen patroon iets was weggepolijst, wat jammer is. Dit aangegeven bij de klantenservice en foto’s doorgestuurd, waarna ik snel geholpen werd met vervangende lepels. Erg goed afgehandeld!

supersnel bezorgd

Supersnelle bezorging en goede prijzen

Blij met mijn bestelling.

Het bestek is van een goede kwaliteit en er was een snelle levering.

Snelle en vlotte levering

Snelle en vlotte levering. Alessi bestek in perfecte staat toegekomen.

Snelle verzending en prima verpakt

De 30-delige bestekset was bijzonder mooi en goed verpakt in een cassette en in een stevige doos. Binnen twee dagen had ik hem in huis. Top!

The cutlery is very nice

Solid and looking nicely

Alles netjes geleverd voor een goede prijs

Een mooie 24-delige Villeroy & Boch Victor Bestekset voor honderd piek keurig in een mooie doos.

Goede prijs, goede service

We hadden iets vergeten te bestellen, geen probleem, ff on hold en bijgeleverd bij de bestelling !

Alleen de afmetingen bij het bestek zou wel een extra service zijn.

Prima service.

Goede prijs - kwaliteit verhouding, snelle levering

Snelle reactie op mijn mail en snelle levering

Goeie kwaliteit

Zeer tevreden over de geleverde kwaliteit/prijs verhouding. Ook supersnel geleverd.

Snel, goede prijs/kwaliteit!

Levering binnen 24.00 uur. Alles goed verpakt en onbeschadigd. Prijs/kwaliteit uitstekend.

Goede en snelle service, mooie website

perfecte service ook!

Aardige ondernemer, veel keuze en klacht (oorzaak lag bij klein foutje producent) werd dezelfde dag volledig rechtgezet.

Vlot

Goede website, vlot geleverd, juiste verpakking. Vriendelijk aan de telefoon, geen probleem om te komen ruilen.

Goede service en mooi bestek

Fijn dat je op afspraak het bestek kan komen bekijken. De eigenaar heeft veel kennis en er is veel keus.