Alles netjes geleverd voor een goede prijs

Een mooie 24-delige Villeroy & Boch Victor Bestekset voor honderd piek keurig in een mooie doos.

Goede prijs, goede service

We hadden iets vergeten te bestellen, geen probleem, ff on hold en bijgeleverd bij de bestelling !

Alleen de afmetingen bij het bestek zou wel een extra service zijn.

Prima service.

Goede prijs - kwaliteit verhouding, snelle levering

Snelle reactie op mijn mail en snelle levering

Goeie kwaliteit

Zeer tevreden over de geleverde kwaliteit/prijs verhouding. Ook supersnel geleverd.

Snel, goede prijs/kwaliteit!

Levering binnen 24.00 uur. Alles goed verpakt en onbeschadigd. Prijs/kwaliteit uitstekend.

Goede en snelle service, mooie website

perfecte service ook!

Aardige ondernemer, veel keuze en klacht (oorzaak lag bij klein foutje producent) werd dezelfde dag volledig rechtgezet.

Vlot

Goede website, vlot geleverd, juiste verpakking. Vriendelijk aan de telefoon, geen probleem om te komen ruilen.

Goede service en mooi bestek

Fijn dat je op afspraak het bestek kan komen bekijken. De eigenaar heeft veel kennis en er is veel keus.

Snelle levering, mooi verpakt

Prima service.

Ruime keuze, reageren onmiddellijk op informatie vraag. Aanrader!

Mijn bestekken werden vlug en correct geleverd. Mijn bijkomende vragen via mail werden vrijwel onmiddellijk beantwoord. De bestelde goederen werden zeer goed verpakt.

Ik had een bestekset besteld. Het werd heel snel geleverd, maar op een van de messen zat een kras. Gebeld met de Bestekshop en ze hebben gelijk dezelfde dag een nieuwe mes opgestuurd. Dat vind ik een hele snelle service.

Mooie bestek en snel geleverd. Erg blij mee

Assortiment

Voldoende assortiment, zowel modern als klassiek in diverse prijsklasse.

precies wat ik zocht

Scherpe prijs, goede kwaliteit en snelle levering

Villeroy&Boch piemont bestek gekocht voor een scherpe prijs. Mooi product, prima kwaliteit. Snelle levering

mooi elegant bestek

de couverts die ik heb besteld zien er prachtig uit. Goed verpakt en snel geleverd.

Beste “bestekshop”, Het verbaasde ons dat bij het inpakken van het besteek in de doos niet alles er netjes in paste, misschien doen wij iets niet goed hoor. Ook zit er op een v/d grote vorken een oneffenheid aan de zij kant. Lijkt me goed dat jullie even contact met me opnemen. Verder uitermate tevreden. Vriendelijke groet Louis Berendsen (06-53920406)

Heel vlug en goed toegekomen

Heel vlug en goed toegekomen

Bijzonder slecht in klantenomgang

Ik heb een bestekcassette besteld als cadeau voor het personeel, uiteindelijk had ik er 29 nodig. Het duurde iets langer dan gepland. Toen het personeel eruit was wat zij wilde was - klaarblijkelijk - de herroepingstermijn van 14 dagen (!!) om. Dat kreeg ik bot met een sneer medegedeeld. Als gevolg daarvan heb ik besloten de gekochte cassette als voorbeeld te behouden en de andere 29 bij een andere bestekleverancier te kopen. Boontje komt om zijn loontje! Tja het s maar hoe je omgaat met klanten...

Geachte heer/mevrouw, Het klopt dat wij een herroepingstermijn hebben van 14 dagen. Deze 14 dagen wordt gerekend vanaf het moment dat de bestelling bezorgd is. Binnen deze 14 dagen kunt u bij ons aangeven dat u het bestelde wilt retourneren en daarna heeft u nog 14 dagen de tijd om het aan ons terug te leveren. Dit alles staat ook duidelijk in onze voorwaarden beschreven. Bij overschrijding van de eerste 14 dagen nemen wij retourmeldingen niet meer in behandeling. Ik heb de communicatie er nog even bij gezocht maar kan niets van een sneer vinden en ook de toon is naar mijn mening niet bot. Als u dit toch zo heeft ervaren dan bieden wij onze excuses daarvoor aan. Bestekshop.nl

Op tijd en goede kwaliteit.

Goede weergave van het aanbod.

alles top snel en mooi opgevolgd

top service verlening klantendienst duidelijk opvolging besteproces

Prima bestek

Precies geleverd wat ik besteld had. Goed verpakt.

Slotlaan 138 3701GS Zeist