goede machine

Goede afzuiging door grote opening in boorkop. Droogboor heeft voldoende segmenten waardoor de boor uit de hand ook goed te positioneren is. Ik had een nieuwe carrat nat/droogmachine met droogboor. Dat was een ramp. De 62 mm boor had slechts drie segmenten en het gat was zo klein voor het afzuigen, dat de stofzuiger constant een alarm signaal gaf dat de afzuiging verstopt was. De weka machine heeft ook een fijn aanloop koppel zodat je geen klap krijg in de pols of de hand. Groet Eric

Kwaliteit perfect en Snel opgestuurd

Prima producten

Producten zijn prima, de levering kunnen ze beter niet via de DHL doen levering werd 3 en 4 werkdagen na uitgeleverd

Goed materiaal goede boren!

Was eerst sceptisch over de boren Maar de diamantboren droog werken perfect Ook met microklop functie!

bestelling klopt

de bestelde boren zijn snel geleverd, nu de eerste gaten mee geboord en moet toegeven zijn prima, over levens duur kunnen we nog niet oordelen.

snel geleverd

nette prijs en snel geleverd

Goede service en kwaliteit.

Spullen besteld (boormachine, borenset en verlengstukken) netjes thuis afgeleverd

zeer goed

top,met droogboren!

Pchaannemersbedrijf

Snelle levering, correcte service!

Altijd tijd voor de juiste oplossing! Zelfs op vrijdag tot 19.30 uur open voor het bedenken voor de juiste oplossingen (Martijn en Eric;)) Diacom is: •Service •Snelheid •Eerlijkheid •Kwaliteit •Garantie Kortom een bedrijf met het hart op de juiste plek voor diamantgereedschappen en de nummer ÉÉN in oplossingen voor de boor en zaag wereld.

Diamant droogboren

Zeer indrukwekkende kwaliteit doen niets onder de duurdere modellen. ik gebruik ze ook in percussie stand en gaan nog steeds goed door beton!

Topbedrijf

Goede service. Zeer snel leveringen op locatie ongeacht waar je zit op dat moment. Echt top.

Superservice

Als je t bedrijf niet zou kennen Dan denk je dat t in Rotterdam gevestigd is Geen woorden maar daden Super service zowel kantoor/ verkoop/als service werkplaats

iets langer geduurd maar perfect opgelost

Er was iets niet helemaal goed gegaan,maar is zeer goed opgelost hier zijn we tevreden mee ,komen zeker terug bedankt voor de oplossing .

fantastis

de snelheid van delevering doe zo verder

Zelfs in groningen

Zelfs een spoedje naar Groningen hebben de mannen super opgelost.

Al 35 jaar tevreden

Ook voor snelle reparaties het juiste adres

Vandaag besteld morgen in huis

Kwaliteit en prijs en goede levering

Topbedrijf en de juiste kennis

Goed advies en snelle levering.

Perfect geleverd en precies wat besteld is

Snelle levering en veel keuzes Goede kwaliteit

Goede kwaliteit! Snelle levering

TOP bedrijf!

Top zaak! altijd goede service en goed kwaliteit en super aardig vakkundig personeel... :-) Dikke Tip!

super

keurig verpakt en super snel geleverd

Snel geleverd en goed geholpen

Perfect meegedacht in het maken van de keuze en de dag erna geleverd

Over Diacom Trading BV

Diacom is in 1979 opgericht. In de afgelopen jaren heeft Diacom naam gevestigd in de markt van Diamantgereedschappen en zich met name gericht op de gespecialiseerde bedrijven die boren en zagen. Hierdoor hebben we veel ervaring en kunnen we meedenken in complexe stukken of maatwerk. Diacom is de enige leverancier in Nederland die diamantgereedschappen zelf produceert. Technisch hoogstaand en kwalitatief onovertroffen. Onze eigen merk producten worden in onze fabriek gemaakt. Dat is uniek in Nederland. hierdoor hebben wij de regie van het productieproces volledig in eigen handen en kunnen wij garant staan voor de degelijkheid en duurzaamheid van elk product.