zeer goed

top,met droogboren!

Pchaannemersbedrijf

Snelle levering, correcte service!

Altijd tijd voor de juiste oplossing! Zelfs op vrijdag tot 19.30 uur open voor het bedenken voor de juiste oplossingen (Martijn en Eric;)) Diacom is: •Service •Snelheid •Eerlijkheid •Kwaliteit •Garantie Kortom een bedrijf met het hart op de juiste plek voor diamantgereedschappen en de nummer ÉÉN in oplossingen voor de boor en zaag wereld.

Diamant droogboren

Zeer indrukwekkende kwaliteit doen niets onder de duurdere modellen. ik gebruik ze ook in percussie stand en gaan nog steeds goed door beton!

Topbedrijf

Goede service. Zeer snel leveringen op locatie ongeacht waar je zit op dat moment. Echt top.

Superservice

Als je t bedrijf niet zou kennen Dan denk je dat t in Rotterdam gevestigd is Geen woorden maar daden Super service zowel kantoor/ verkoop/als service werkplaats

iets langer geduurd maar perfect opgelost

Er was iets niet helemaal goed gegaan,maar is zeer goed opgelost hier zijn we tevreden mee ,komen zeker terug bedankt voor de oplossing .

fantastis

de snelheid van delevering doe zo verder

Zelfs in groningen

Zelfs een spoedje naar Groningen hebben de mannen super opgelost.

Al 35 jaar tevreden

Ook voor snelle reparaties het juiste adres

Vandaag besteld morgen in huis

Kwaliteit en prijs en goede levering

Topbedrijf en de juiste kennis

Goed advies en snelle levering.

Perfect geleverd en precies wat besteld is

Snelle levering en veel keuzes Goede kwaliteit

Goede kwaliteit! Snelle levering

TOP bedrijf!

Top zaak! altijd goede service en goed kwaliteit en super aardig vakkundig personeel... :-) Dikke Tip!

super

keurig verpakt en super snel geleverd

Snel geleverd en goed geholpen

Perfect meegedacht in het maken van de keuze en de dag erna geleverd

Top super snel geleverd

Gevoelige onderdelen besteld, snel binnen en top verpakt

top bedrijf

zeer tevreden klant

Website inloggen traag en bestellingstatus niet up to date

Bestelling geplaatst inclusief account gemaakt. Daarna blijft alles op Processing staan terwijl bestelling wel wordt verstuurd. Ook geen track en tracé gehad. Moest zelf bellen wanneer de bestelling binnen kwam. Verpakking wel zeer netjes. Verder netjes behandeld

Beste Antwan, Bedankt voor de beoordeling. Ik ben al bezig de performance issues bij onder andere het inloggen te laten onderzoeken, en ik verwacht dat dit binnenkort weer is opgelost. De Track & Trace, zou verstuurd moeten worden bij het verzenden, maar ik ga kijken wat ik kan doen om dit proces rondom verzending en orderstatus te verbeteren en betrouwbaarder te maken. Nogmaals bedankt voor de feedback. Met vriendelijk groet, Joscha Filius

snel en goed

snel en goed

Goede kwaliteit en snelle levering

Zeer positief.

Pluspunten

Geweldig bedrijf Goede service Snelle levering Top loop ermee weg

NVT

• Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

als je eenmaal een prijs hebt afgesproken is het materiaal er wel snel maar voor je die prijs hebt ik zit nog steeds op een prijs van zaagbladen Ø 200 te wachten waar ik op 3 april om heb gevraagd aan Derrick

Mike terug halen toen ging alles sneller en beter

• Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, we zullen uw aandachtspunten zeker meenemen en onze vertegenwoordigers op de hoogte brengen.

Over Diacom Trading BV

Diacom is in 1979 opgericht. In de afgelopen jaren heeft Diacom naam gevestigd in de markt van Diamantgereedschappen en zich met name gericht op de gespecialiseerde bedrijven die boren en zagen. Hierdoor hebben we veel ervaring en kunnen we meedenken in complexe stukken of maatwerk. Diacom is de enige leverancier in Nederland die diamantgereedschappen zelf produceert. Technisch hoogstaand en kwalitatief onovertroffen. Onze eigen merk producten worden in onze fabriek gemaakt. Dat is uniek in Nederland. hierdoor hebben wij de regie van het productieproces volledig in eigen handen en kunnen wij garant staan voor de degelijkheid en duurzaamheid van elk product.