Ruime keus, goed advies en vlotte levering

Ruim en goed professioneel assortiment. Gedegen advies bij vragen die ook snel beantwoord worden.

Goede en snelle service.

Heb al vaker bij Verf-Plazza schilders producten besteld,altijd goede en snelle service. Heb ook altijd al de bestelde spullen gekregen alsmede ook de juiste kleuren van de bestelde verven. En ook belangrijk haast altijd goedkoper dan elders.

Snel besteld en snel geleverd

Alles ging vlot

Eenvoudig bestelproces en levering zeer snel

Ik had op vrijdag besteld. Dacht eigenlijk dat ik te laat was voor het weekend, maar het werd meteen de zaterdag al bezorgd, had ik niet verwacht, top!

Doet wat werd afgesproken

prima service

Scherpe prijzen

Snelle levering , goede prijs

We wilden onze kozijnen verven maar onze verf was te oud. 2 dagen later werd het al geleverd en de kozijnem zien er weer top uit.

Blij verrast door de snelle levering, door heel Nederla

Zat dat moment in het Noorden in het vakantiehuisje van de familie, zat verlegen om de juiste verf, maar ik was positief verrast dat ze zo snel kunnen leveren. De combinatie van Verf-plaza en de Post is

Prima service - snelle levering

Bestelde producten snel geleverd en daarnaast erg goede service.

Zeer goede service

Er werd zeer goed meegedacht over mijn project en er werd zelfs 2 x teruggebeld om advies te geven!

Goede service, snelle levering

Werd goed op de hoogte gehouden omtrent de levering van mijn bestelling. Doe graag weer zaken met verf-plaza

Snel en goede kwaliteit

Goed en snel

Prima service konden ook minder courante kleur zonder probleem leveren TOP

Snel en service gericht

Zeer snelle levering en bij vragen neemt men contact op met zijn klanten. SUPER!

Snelle levering, snelle reactie op vraag, prima service

Sikkens lak besteld en misverstand prima opgelost. Snelle levering, snelle reactie op vraag, prima service.

Top eerste klas

Zeer snelle levering en super vriendelijk. Pas onze 2de bestelling geplaatst.

Prima levering

Helaas vanwege drukte later dan gepland geleverd (2x). Maar daar is in deze tijd niet heel veel aan te doen.

snelle afhandeling

erg snel

gewoon goed en snel

duidelijke site en een snelle levering van de verf op ral kleur die overigens hellemaal perfect was

Deskundige advisering en keurige levering.

Ik had diverse kleurcodes, die alle perfect in de juiste kleuren werden omgezet.

Online bestellen is altijd maar weer de vraag hoe het afloopt. Omdat we in een lastige crisis zitten deed de levering wat langer op zich wachten. Hiervoor werd ik netjes van op de hoogte gehouden per telefoon. Dat is net iets persoonlijker. Al met al ben ik dik tevreden!

Geen bouwmarkt kwaliteit maar echt professioneel.

Voor iedereen aan aanrader, en mocht er onverhoopt een probleempje zijn wordt dit gelijk opgepakt en hersteld.

Meedenken en super service

Tweemaal een order geplaatst voor verf waarvan de kleur moeilijk te mengen was in grote hoeveelheden. Er werd telkens uitstekend telefonisch overleg gepleegd om een oplossing op maat te creëren. Vervolgens ook supersnel verzonden!

Snel en correct

Zeer snelle levering, goed verpakt. Online besteld dus verder geen ervaring met de medewerkers. Maar zeer tevreden. .

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.