Snelle correcte levering!

Nice 5 sterren..😃

Dik in orde prijs kwaliteit verhouding..

Snelle levering met de juiste afspraken

Top.

Prima communicatie over produkten

Werd gebeld voor overleg. Zeer attent.

Snelle levering.

Mis een tip als men overboeking doet. Het koppelen aan een af. Zodat de betaling ook onmiddellijk kan plaats vinden . En zo nog sneller kan geleverd worden

duidelijk, professionele producten, voordelig en snelle levering.

duidelijke informatie over de producten, een ruim assortiment voor een gunstige prijs. Snelle levering goede communicatie.

Super snel geleverd.

Snelle levering en goede producten👍.

Snelle levering en prima verpakt

Geweldige service

Ik kreeg mijn verf thuis maar er zat een lek in de bijbehorende tube met verharder. Na één mailtje kreeg ik direct een reactie dat ze een nieuw blik zouden sturen en na twee dagen had ik het in huis.

Zeer klant vriendelijk

Goed ,vriendelijk en snel geleverd

bestelling en levering zeer goed,en correct op de hoogte gebracht.

alles zeer correct

super

super!

Had in een paar dagen het binnen, heb ook wel eens 5 dagen moeten wachten

Ruim assortiment. Ik mis alleen een kwast. Kleine opmerking: Het pakket stond voor de deur terwijl wij niets thuis waren.

Excellente service!

- Indien een produkt niet op voorraad is wordt je persoonlijk gecontacteerd om je op de hoogte te brengen wanneer de vermoedelijke leverdatum is. - na het contacteren van Verf-Plaza bij het opmerken van een foute sticker op een blik ( vermelding van een andere kleur als effectief in het blik zit ), wordt deze gelijk gewisseld - snelle levering

Gewoon netjes

Bestellen gaat snel en bezorging ook!

Keurig volgens afspraak

Keurig volgens afspraak

Zeer snelle adequate afhandeling

Zowel het bestellen als het telefonische contact verliepen goed. Prima bedrijf waar ik graag nog eens terugkom.

Te laat bezorgd

Voor 15uur besteld, de volgende xag in huis is niet waargemaakt. Daardoor had ik het product te laat in huis

Snelle levering en netjes verpakt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle verzending en goede prijs

6 potten Veveo AC plus gekocht. De volgende dag al in huis en prima verpakt.

Goede website snel gevonden , goede omschrijving, duidelijke betaling.

Helemaal goed

Alles prima Snelle levering

Uitstekende zaak

Ze zijn snel met reageren op vragen en er wordt snel geleverd. Zeker een aanrader.

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.