Keurig geregeld en snel ontvangen!

Ik wilde graag een kleur testen die op onze muur moest komen. Bij Verf-plaza kon ik een klein blikje van 250 ml. bestellen. Vaak is de kleinste hoeveelheid van een mengkleur 1 liter en dat is veel te veel. Een testrollertje van 30 ml. is juist weer veel te weinig.

top!

Prima afgehandeld en de bestelling was in enkele minuten geregeld.

Goed, duidelijk, klantvirendelijk en kennis van zaken.

Spullen kan je ophalen binnen enkele minuten (wel even bellen). Deskundig en eerlijk advies. Vriendelijk en meedenkend. Hebben vrij veel spullen en op voorraad.

Snel en goed!

Bestellen en de volgende dag in huis. Goed ingepakt. Prima prijs! Een aanrader.

Komen afspraken goed na

Eerste zending was niet volledig. Na een mail snelle reactie meteen alles nagezonden.

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Prima service, kwaliteitsproducten en de juiste prijs! Meer kan ik er niet van maken.

Snel en goed verpakt geleverd.

Goede weergeven op de site en goede prijs kwaliteit

Duidelijke website en snelle levering

Overzichtelijke en duidelijke website. Meerdere keren hier besteld. Telkens een Snelle en goede levering. Ik ben Super tevreden.

Juiste kleuren, ontzettend snelle bezorging

De kleine kleurentester potjes zijn super! Een aantal besteld van verschillende merken en waren allemaal de dag erop in huis! Goede service en duidelijke site. Vergeleken met andere sites ook goede prijs!

Alles goed !

Makelijk bestellt! Schnell bezorgd! Alles goed!

Snel geleverd en prima verf

Binnen twee werkdagen de verf ontvangen. Met de Sikkens Rubol SB zien de kozijnen buiten er weer prima uit.

Snelle levering, top kwaliteit

Duidelijke website, snelle levering, goede prijs en kwaliteit verhouding

Betrouwbaar en snelle levering

Komt afspraken na. Volgende dag in huis. Alles netjes verpakt.

Duidelijke website en snelle levering

Overzichtelijke en duidelijke website. Snelle en goede levering. Super tevreden

De prijs is gewoon goed en de service en communicatie super. Snelle levering. Raad het iedereen aan.

Perfecte levering. Vandaag de verf gebruikt; perfect.

Vriendelijk en correct

Heel vriendelijk en correct, bij persoonlijke vergissing in de bestelling, telefonisch contact gekregen en zeer vriendelijk en snel verder geholpen!

Perfect verf!

Sikkens Easy Clean is geweldig. Daarvoor gebruikte ik verschillende verven uit winkels, meestal met korting gekocht;) Ik heb geld bespaard, maar ik ben erg ontevreden over het resultaat, allereerst vanwege het onvermogen om het vuil weg te vegen. Ik raad ook Primer Pure Acrylat ten zeerste aan. Het enige dat van streek is, is dat de kleur van de verf niet hetzelfde was als in de catalogus. Het ziet er aan de muur veel rijker uit dan in de catalogus. Ik moest de verf verdunnen met wit. Anders zijn we erg blij met het resultaat.

Behulpzaam personeel Vakkundig geholpen

Goede service en snelle levering

Ondanks dat 5 Liter niet meer op voorraad was, hebben ze bij Verf-plaza een 10 Liter bak gepakt en deze gehalveerd voor mij. Super service.

Geen bezorging

Na een week nog niet bezorgt. Gemeld en antwoord is dat ze het hebben verstuurd, maar ik heb het nog steeds niet ontvangen. Het dus nu mijn probleem. Gelukkig krijg ik wel dagelijks een email om te vragen om een beoordeling. Nou niet tevreden.

Beste Robert, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Helaas had uw bestelling vertraging bij PostNL opgelopen. PostNL heeft het momenteel veel drukker als normaal en hierdoor kan de levertijd in sommige gevallen langer zijn als gebruikelijk. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl

Snelle levering, duidelijke site.

Snelle levering, duidelijke site. Ook klantenservice via whatsapp uitstekend bereikbaar en snelle reactie.

Super snelle levering, enorm fijne service

- Goed contact via whatsapp & telefoon - Levering kwam dag erna - Al het materiaal goed ingepakt

prima geregeld en bezorgt

goed gemakkelijk en vlot besteld en bezorgt

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.