Prima service - klein minpuntje

Goede service, prima prijs-kwaliteit, maar paar roerhoutjes bij dure verf zou wel prettig zijn.

Goede prijzen, snel geleverd.

Website was duidelijk en overzichtelijk. De verf is snel geleverd en door een stevige verpakking heel aangekomen.

Ruim aanbod en snelle levering. Goede verfmerken voor weinig geld.

Volle tevredenheid !

Duidelijke webwinkel, zeer goede prijzen en snelle levering. Ook vlotte reactie bij foutje door de koerierdienst.

Oplossingsgericht en klantvriendelijk

De verf die ik bestelde en betaald had bleek niet op voorraad. Ze hebben dit super netjes opgelost. Dat het niet op tijd kwam lag aan post nl. Ook was de verf netjes verpakt.

snelle levering, goede service

Goede service, snel en goedkoop

Paar emmers verf besteld; de meeste waren er gelijk al de volgende dag. Helaas was er iets misgegaan en miste er 1 pot. Deze is na een kort mailtje direct verstuurd en was er 1 dag later. Geen gedoe, gewoon goed.

Gemakkelijk verf online bestellen

Vlugge levering, goedkoper dan ergens anders. Goed verpakt, veel uitleg.

Zeer snelle levering en alle materialen waren goed en stevig ingepakt. Binnenkort ga ik ermee aan de slag, nu al zin in ;-)

Makkelijke site, netjes gebeld over een item die niet voorradig was. Hier een passende oplossing voor gevonden. Volgende dag geleverd. Kan geen op af aanmerkingen bedenken.

Snel geleverd en komen afspraken na!

Leveren snel en communiceren alles goed!

Prima professionele materialen die worden verkocht tegen concurrerende prijzen. Daarnaast is de service erg goed en de leveringen gaan erg vlot.

Geweldige service!

Het plaatsen van de bestelling was makkelijk, ook het kiezen van uiteenlopende verfleuren geen probleem. De prijzen waren daarnaast zo mooi dat ik voor mijn project A-kwaleit verf heb gekozen. Tot slot kwam mijn bestelling binnen 24 uur en perfect verpakt aan. Geweldig!

Goede verf en dek uitstekend

Goede adviezen, scherpe prijzen.

Voor advies werd uitgebreid de tijd genomen. Spullen werden snel en goed verzonden. Scherpe prijzen. Waren paar rolletjes tape vergeten. Dit via de app. in avond gemeld, meteen nagezonden en volgende dag in huis. Super opgelost!! Nu aantal keer besteld, fijn bedrijf.

Prima service.

Hier vaker verf besteld en altijd keurig optijd geleverd.

gunstige prijs en snelle levering

Zo hoort het !

Snel en keurig verpakt is de verf aangekomen ! Precies zoals je het mag verwachten !! Opvallend goed gedaan , als ik het vergelijk met andere bedrijven !

Top advies en volgende dag in huis

Zeer behulpzame vlugge correcte mensen

Gewoon Top en blijven voortdoen zo. Een voorbeeld van handel drijven voor velen onder ons. Belgen kunnen nog veel leren van Hollanders want ben tot hiertoe nog niet in het zak gezet. En door mijn eigen volk wel.

Snelle levering, goede kwaliteit

Overzichtelijke site; vlotte afhandeling. Levering de volgende dag volgens planning. Goed gegaan.

Een prima eerste ervaring met Verf-plaza!

Artikelen snel en goed geleverd. Artikelen die niet leverbaar waren werden in overleg voor een (betere) vervanger geleverd. Top!

Super goeie service. Werd s avonds gebeld dat er iets niet op voorraad was en kreeg een ander product gratis erbij. Super netjes.

Super snel geleverd

Duidelijke site en ruim assortiment ! En de volgende dag had ik de verf in huis en dat is ideaal als je door wilt verven !!

Zijn heel goed geholpen.

Wilden via internet bestellen. Maar vonden het moeilijk de voor ons juiste verf te kiezen op de pagina. Na telefonisch overleg de bestelling geplaatst. Vriendelijk te woord gestaan. Helemaal top.

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.