Goede service en kwaliteitsverhouding

Snelle en duidelijke informatie en service!

Duidelijke site, snelle levering, goed product

Prima site, alles netjes ontvangen

Het enige minpunt was dat het toch wel een aantal dagen duurde... dit nog een week nadat de mail was ontvangen dat het spoedig verzonden zou worden. Dit zou iets beter kunnen. De producten gewoon goed.

Goede verf tegen spot prijzen!

Erg goede kwaliteit met ruime keuze uit kleuren van alle verschillende merken! Levering snel en precies volgens afspraak

De keuze is reuze

Een duidelijke en overzichtelijke website waar je gemakkelijk een keuze kunt maken uit het grote assortiment. De producten zijn goed beschreven en er zit een specificatie blad bij. Je weet dus vooraf goed wat je aanschaft wat een gerust gevoel geeft voor een goede prijs. De bestelde verf werd keurig verpakt (randen afgeplakt - stevige doos) en snel geleverd. Er waren zelfs roerhoutjes meegeleverd.

Goeie service

Heel fijn advies gekregen. Helemaal top

De leveringssnelheid die wordt toegezegd, wordt niet nagekomen.

Zelf een keer gemaild en twee keer gebeld. Bij de tweede keer kreeg als antwoord dat ik nog gebeld zou worden, omdat er een liter terpentine niet geleverd kon worden (?). Zondag besteld en pas donderdag in huis. Zat wel Koningsdag tussen, maar dan nog... Bestelling is verder prima afgeleverd.

Snelle afhandeling, concurrerende prijs, goede service.

goed en snel geleverd

nvt

Doen wat ze zeggen

ze doen wat ze noteren op de website. Telefonisch netjes te woord gestaan en goede adviezen mogen ontvangen. De producten worden netjes geleverd en zijn met zorg verpakt.

Werd gebeld dat er een kleur niet op voorraad was en werd meteen een aanpassing gedaan. Was prettig contact

Goed advies snel geleverd

Goed advies en snelle levering.

Telefonisch goed advies gekregen waar ruim de tijd voor werd genomen. Levering ging zoals op de site vermeld staat, voor 15 uue besteld de dag erna in huis

Ik wilde een carboleum die goed het oude tuinhuisje weer een frisse aanblik zou geven, en dat is gelukt. Heerlijk smeerbaar, na een paar dagen op het hout lijkt hij in ieder geval een kwaliteits carboleum.

Fijne service

Een deel van mijn bestelling was niet direct leverbaar. Ik werd netjes gebeld of ik de bestelling dan in delen of in één keer wilde ontvangen.

Snelle service en levering. Kleur old flax wel heel anders dan bij een ander bestelde winkel mernkleurcode old flax

Snel bezorgd goed ingepakt Was top !

Duidelijke website en scherpe prijzen

Website is overzichtelijk. Scherpe prijzen voor kwaliteit producten

Ik wist al van te voren wat ik nodig had, en kon met een paar klicken alles bestellen, en alles voor een zeer gunstige prijs, Hoefde niet in de bouwmarkt te lang zoeken en lopen. Dus ik vond het in een woord: Geweldig

Alles goed geregeld

Was op tijd binnen, niks op aan te merken

Fijne zaak en altijd bereid om advies te vragen. Service is ok en binnen 1 dag leverbaar.

Goed, snel, juiste prijs

Maakt het beloofde waar.

Prima geholpen en snelle levering!

Helemaal tevreden :-)

Goede en snelle service

Bij ontvangst is het blik verf beschadigd waardoor het blik niet goed afgesloten kan worden. Die avond een mail gestuurd en die zelfde avond ook direct een reactie gehad met het voorstel het blik te retourneren en verf plaza zou een nieuw blik versturen. Het nieuwe blik had ik sneller binnen dan dat ik de mogelijkheid had het beschadigde blik te retourneren, al met al een snelle, goede en vriendelijke service.

Goeie verf

Beste Ria, Bedankt voor je review!

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.