Super snel verzonden, snel app verkeer en goede erg vriendelijke service. Volgende x bestel ik weer bij jullie.

Betrouwbaar

Doet wat het beloofd

Snel

Snel alternatief voor bestelde verf

Snel besteld, snel geleverd

Fijne webshop. Je ziet snel wat je nodig hebt, kunt het makkelijk bestellen en hebt het snel in huis.

Goede service!

Ze denken met je mee en lossen het op. Levering is snel!

Uitstekende verzorging na mijn bestelling!

Zie boven.

Aantrekkelijk geprijsd en keurig vlotte afhandeling

Het product was keurig verpakt, vlot verzonden zodat ik er spoedig mee aan de slag kon.

Goede verf

Een mooie kast geverfd met de pure van Flexa. Heel tevreden

Zeer snelle levering en goede prijs

Om 14:00 besteld (sikkens rubbol xd op kleur) en de volgende dag al geleverd tegen een zeer scherpe prijs.

snelle levering, lage prijzen

veel kleurmogelijkheden, snelle levering.

Snel en makkelijk

Snel mijn verf en benodigdheden binnen gekregen tegen een prima prijs.

Snelle levering, goede prijs

Makkelijk bestellen, uitgebreid assortiment, goede prijs en snelle levering.

Snelle levering, prima verf!

Veel liters Sikkens Primer Extra met Rubbol XD high gloss gekocht. Was in 1 dag geleverd. Verft lekker en het schilderwerk zelf ziet er fantastisch uit! Als dit 10 jaar beschermd, woon ik voorlopig héél gelukkig.

Lang wachten maar goede klantendienst

Lang wachten maar goede klantendienst

Wat een helden zijn deze mensen!

Uitstekende service en prijzen. Ik werd gebeld omdat ik het verkeerde adres had opgegeven. Direct aangepast en verstuurd, schittermagisch.

Snelle levering, duidelijke communicatie

Snelle levering (België) en duidelijke communicatie over status en track&trace van de levering. Geleverde producten steeds correct

Snelle en nette levering

De bestelling was zeer snel en erg goed verpakt geleverd. Helemaal tevreden met de top producten die zij leveren

Alles goed verlopen

Alles netjes binnengekomen zoals besteld

Veelal scherp geprijsd, snel, no nonsense.

Zie boven.

Perfecte service

Snelle en perfecte levering. Ik ben volkomen tevreden..

Zoals ook vorige keer vlotte levering.

Vandaag besteld morgen in huis

Zie titel

Bituum teer verf

Super goed product. Makkelijk te verwerken Onze schuur ziet er weer super uit

Goed bedrijf

Voordelig en een snelle levering.

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.