Overzichtelijke webshop en snelle levering

Webshop is overzichtelijk. De producten zijn netjes verpakt en snel geleverd.

Bezorging niet volgens afspraak

Voor 442 euro aan verf en verf benodigheden besteld bij verfplaza. Gevraagd om de levering bij de dichtsbijzijnde Jumbo met parkeerplaats te laten leveren. De bestelling is volgens door Post NL naar 3 verschillende locaties verstuurd, behalve de goede. Hier contact over gehad en volgens Verf-plaza was er- iets mis gegaan in de levering. Dit kan gebeuren.. netjes gevraagd of ze de bestelling alsnog naar de Jumbo kunnen sturen. Een deel van de bestelling is hier 1 dag later aangekomen. Het andere deel konden wij zelf maar beter ophalen, hier wordt totaal geen moeite voor gedaan en er wordt doodleuk verteld dat je beter de bestelling op de andere locatie zelf kan afhalen, omdat Post NL het waarschijnlijk weer op die locatie zou bezorgen, mocht de bestelling opnieuw worden verstuurd. Gelukkig lag de locatie waar het moest afgehaald worden midden in het centrum bij de readshop, deze winkel sluit om 18:00 hierdoor nog eerder van werk moeten weggaan. Vervolgens 750 meter vanaf de parkeerplek moeten lopen met 17 kg aan verf+verfspullen. Ook moesten ik hierdoor onnodige parkeerkosten betalen. Ik weet dat de bezorging niet door verfplaza is gedaan, maar zij zijn klant van Post NL en die moeten gewoon leveren waar het na toe moet. Verf Plaza neemt schijnbaar geen moeite voor haar klanten, om Post NL het probleem te laten oplossen.

Beste Darren, Bedankt voor het schrijven een review. Helaas is het bij uw bestelling misgegaan met de levering, onze excuses hiervoor. PostNL heeft de levering uiteindelijk bij twee verschillende afhaalpunten geleverd, terwijl dit gewoon op 1 afhaalpunt had moeten zijn. Helaas lag dit buiten onze macht om dit nog te veranderen. U gaf aan dat u haast had met het ontvangen van uw pakket. De snelste manier was dan ook om het pakket zelf op te halen. Wanneer wij de bestelling opnieuw hadden opgestuurd, was het weer een dag later geweest. Vandaar dat dit helaas zo heeft moeten lopen. De gemaakte parkeerkosten zullen wij uiteraard vergoeden, dat is geen enkel probleem. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl

Voldoet aan wens

Zocht spuitbus met mengkleur en dat bieden ze.

Snelle levering en uitstekende prijs/kwaliteit

Snelle levering, goede producten

Mooi assortiment met goede prijzen en erg snel geleverd.

Snel

Snel verf binnen voor een goede prijs

Geweldig geholpen, ook via whatsapp

Ik had per ongeluk de verkeerde lak en orimer combi besteld. Dit hebben ze opgemerkt en veranderd. Super ervaring!!

Snel geregeld

goeie prijs en snelle levering

goeie prijs en snelle levering

Alles perfect

super tevreden met de Sikkens verf (zowel de muur (Alphacryl) als de plafond verf), alsook de snelle levering, alles netjes verpakt, en zeer goede prijs.

Prima winkel.Goede prijs,overzichtelijk, snelle levering.

Top verf super snel in huis!

10 liter carbolineum achtige verf besteld en binnen een dag in huis. De verf geeft een prachtig glanzend resultaat na 3 lagen en trekt heel diep het hout in. Het afgeven wat in de beschrijving staat heb ik nog niet ervaren. Het kan niet anders dan verf die zo diep het hout in trekt goed verduurzaamd!

Alles volgens afspraak

Keurige service en netjes geholpen

Goed geholpen en snel geleverd

Goede klantenservice

Helaas was er een probleem met mijn bestelling (verkeerde kleur gemengd), maar na een snel telefoontje was alles opgelost. Goede klantenservice

Super snelle levering en kwaliteitsverf

Zie boven

prijs zeker ok

Zeer snelle levering, mijn eerste ervaring met Verf - plaza is ronduit positief.

Nooit teleurgesteld

Duidelijke website, duidelujke beschrijving van producten, Snel verwerking van bestellingen, klantvriendelijkheid, goede communicatie, zeer goede kwaliteit van producten. Meer had ik niet verwacht.

Keurige service en vooral goed verpakt.

Zie bovenstaande

Scherp geprijsd

Snel en correct geleverd

nette prijs en vlotte levering

Niet helemaal de juiste kleur

Ik had een Gamma kleur in Sigma verf besteld, en ik weet niet of het daar aan lag, maar de kleur lijkt zeker op het voorbeeld van Gamma zelf, maar het is ‘m niet. Het lijkt meer op een andere kleur uit de grote selectie testers die ik heb verzameld. Toch jammer, zeker voor die prijs.

Beste, Bedankt voor het schrijven van een review. U geeft aan dat de kleur goed op het voorbeeld van de Gamma lijkt, maar toch anders is. Dit kan wel eens te maken hebben met de glansgraad. Zo kan een kleur in het mat, anders ogen dan bijvoorbeeld zijdeglans. Toch is het allebei dezelfde kleur. We gaan contact met u opnemen om te kijken of dit het geval of dat er toch iets verkeerd is gegaan. Wij bieden namelijk kleurgarantie aan en dit willen we ook nakomen. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl

Snel service

Ik ben zeer tevreden over de service die jullie verlenen. Erg snel

Snelle levering. Alles in orde.

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.