excellent service

staff very helpfully. had issues getting delivery to Ireland on the website , but was sorted straight away when i contacted them over the phone. very happy to use again.

Zoals het hoort

Bestellen ging makkelijk, kwalitatief fantastische verf. Levering echt de volgende dag. Niets op aan te merken.

Zorgzame aftersales

Ik werd na het plaatsen van mijn bestelling gebeld om aan te geven dat de combinatie van verf gereedschappen niet de meest logische was. Het was handiger om een grotere verf emmer te nemen omdat de roller er anders niet in past. Ik heb netjes de goede emmer gekregen ipv wat ik besteld had.

Efficiënt en snelle correcte levering

Zeer goede verf en snel geleverd

Geweldige service

Alleen omdat de prijzen op ongeveer de helft van die van de bouwmarkt liggen is het al de moeite waard! Maar ook geweldige service en de volgende dag al in huis :)

Prima service!

Snel geleverd!

Supersnelle levering en goed ingepakt!

Gewoon top!

Top, helemaal niks mis mee

Snel bezorgd

duidelijke info website, snelle levering goed product

Top, snel en perfect

Duidelijke site, snelle levering vandaag besteld en volgende dag inderdaad in huis. Goed verpakt en weer mooi kleurtje aangebracht. Tot de volgende keer en Verfplaza geeft alles weer wat meer kleur

Top deal

Snelle levering tegen redelijke prijs

Snel en kwaliteit

perfekt

Alles verliep perfekt. Ook het verfblik, wat ik besteld had, ziet er tip-top uit. Levering was nog eerder dan het berichtje aangaf. Helemaal top!

Uitstekende snelle service

Gebeld met de vraag of een sikkens primer ook in een bepaalde kleur leverbaar was die niet op de site stond. Ik werd binnen vijf minuten teruggebeld nadat men met sikkens had overlegd dat het kon. Keurig op tijd thuis afgeleverd en zelfs de korting die ik was vergeten in te vullen op de site werd alsnog terug gestort.

Keurig op tijd

Prima, dag later in huis. Netjes verpakt.

Duidelijke snelle correcte levering.

Alles correct verlopen. Top

Simpel en snel verstuurd.

Duidelijke site, goed verpakt.

Goed behandeld, bestelling op tijd ontvangen.

<<< TOP >>>

Veel keuze, redelijk betaalbaar ( voordelig). En een snelle levering van de producten. Zeker een aanrader.

Betrouwbaar

Product waar wij naar op zoek waren was hier ruim goedkoper dan elders en supersnel en netjes geleverd.

snelle levering!

Fijne begeleiding vanuit Verf-plaza

Verf besteld, vervolgens gebeld vanwege kleurcode. Vanuit Verf-plaza correct opgepakt. Onverwacht goede service. Jammer dat ik de naam van de man niet meer weet, hij verdient een compliment. Verf op tijd verzonden en ontvangen.

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.