Top service en dito advies

Omdat de mogelijkheid bestaat om eerst een proefpotje van een bepaalde kleur te ontvangen kwam ik bij verfplaza terecht. In een fysieke winkel zie ik vaak door de bomen het bos niet meer ;-) Tevens kreeg ik een zeer uitgebreid advies via de mail. Prima prijzen en zeer klantvriendelijk!

telefonisch een bestelling gedaan, goed geholpen en we hadden het produkt de volgende dag..Top

Dat we zeer tevreden zijn en dat we een klant blijven,

Goed advies, snelle levering

Zeer positief, ik kom zeker terug

de levering was heel snel en de blikken verf waren zeer goed verpakt

tevreden

prettig telefonisch contact, snelle verzending

goede levering, snelle service

Verf is snel ontvangen en in goede orde. Verpakking zonder plastic!

Beste Henk, Bedankt voor je review! Onze pakketten worden inderdaad zonder plastic ingepakt. Wij gebruiken hiervoor gerecycled karton om zo milieuvriendelijk en veilig onze pakketten te versturen. Groeten, Team Verfplaza

Helemaal super

Was op zoek naar een kleur die ik niet direct kon vinden. Hier mailcontact over gehad en snel reactie. Verfkleur kon gemend worden dus direct besteld. Bestelling was snel binnen en prijs/kwaliteit helemaal in orde. Heel blij mee!

Snel en keurig vepakt

Ben nog niet zover met schilderen begonnen.

Vlotte levering.

Makkelijk besteld, snel in huis.

Snel geleverd!

Great

Great service and products

Goed en snel bezorgd

Goed en snel bezorgd.

Top, snelle reactie en snel verzonden

Via internet besteld en zelfde dag antwoord gekregen en verzonden de volgende dag in huis top service

Top bedrijf. Snelle levering

Goed bereikbaar voor vragen en snelle levering

super

goedkoop kwaliteit stevig verpakt snel geleverd

excelent

all was good

Contact opgenomen voor mijn bestelling. Kreeg snel een reactie en er werd goed mee gedacht. Bestelling ging vlot en ondanks de feestdagen de volgende dag mijn bestelling binnen.

Goede prijzen en een snelle levering. Op vragen geven ze ook snel en uitgebreid antwoord.

Besteld, goed afgeleverd.

Goed advies snelle levering

Topservice

Om 14:45 besteld volgende ochtend binnen

Snelle levering, goed verpakt!

Snel geleverd & goed verpakt

Zeer transportbestendig verpakt en supersnel geleverd. Top!

niet tevreden met hoeveelheid

heb 5lgroene carbolium besteld en na weging van de pot had ik 4kg vind ik niet kunnen grt

Beste Paul, Bedankt voor uw beoordeling. U had inderdaad 5 liter carboleum groen besteld en als het goed is heeft u ook 5 liter carboleum groen gekregen. 5 liter carboleum staat namelijk niet gelijk aan 5 kg carboleum. Dit omdat carboleum voor een groot deel bestaat uit terpentine en terpentine weegt minder zwaar dan water. Dus kan het kloppen dat 5 liter carboleum 4 kg weegt. Hopelijk verduidelijkt dit waarom het geen 5 kg hoeft te wegen. Mocht er toch minder inzitten dan 5 liter, dan zal er iets verkeerd gebeurd zijn en sturen we u natuurlijk de rest gewoon na. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl

Geweldige service, snelle levering!

Groot assortiment, snelle levering en vriendelijke service. Vanwege een fout in de bestelling, werd mij een geweldige oplossing aangeboden waarbij het juiste product mij werd toegesuurd en ik het verkeerde bestelde product kon retourneren.

Snelle levering en groot assortiment

Snelle levering en groot assortiment

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.