heel goede prijs!

heel goede prijs!

Keurige service

Snel geleverd tegen scherpe prijs. Ik had zelf een fout gemaakt met het kleur nummer. Hier werd even over gebeld en is recht gezet.

Bestellen en volgende dag in huis.Alles keurig verpakt dus voor mij PERFECT.

Nog steeds prima service.

Alles volgens afspraak (van de website) en verwachting (met telefonisch contact bij onduidelijkheid).

Snelle levering, goede prijzen

Erg goed geholpen, nog even gebeld of de afwijkende kleur die ik zocht leverbaar was, geen enkel probleem en de dag erna werd de bestelling al geleverd. Erg ruim assortiment.

Prima assistentie

De verf die ik had besteld, was niet op voorraad. Dit was irritant maar het alternatief en hulp, maakte een hoop goed.

Snelle levering, goede service, goede kleur die je vraagt

Goede ervaring , snelle levering, prima verf.

Prima bedrijf

Snel, goed en betrouwbaar

keurige afhandeling

makkelijke website, eenvoudig te bestellen. aanvankelijk verkeerde kleur ontvangen maar keurig en snel opgelost

Fijne snelle levering. Telefonisch vriendelijk geholpen.

Bepaalde basis verf bleek tijdelijk niet voorradig te zijn.Keurig telefoontje gehad om andere oplossing te zoeken.Fijn dat er meegedacht wordt.Zeker aan te raden deze winkel.

Precies zoals het hoort

Snelle levering zonder poeha. Zoals het hoort. Ik koop er telkens weer opnieuw. Top.

Goede service en snelle levering

Goede service tijdens telefonisch contact En een snelle levering en zeer goed ingepakt.

Keurig, correct en netjes geleverd, alles volgens afspraak.

Kwaliteit de Sikkens verf, ik had nog nooit met Sikkens geschilderd maar wil niet meer anders. Echt schilders kwaliteit. De prijs is hoog maar hiervoor krijg je ook de gewenste kwaliteit. Zal in de toekomst zeker meer bij u bestellen. Otto

Netjes

Perfect!

Besteld en 2 dagrn later in huis. Ideaal!

Uitstekende service. Was niet alles geleverd en Met een speciale bode werd het s’avonds bezorgd. Als ik weer verf nodig heb weet ik bij wie ik moet zijn. Herman Polman

Suler

Zeer snelle levering fewoon top

Goede service en goede prijs/ kwaliteitverhouding.

Idem zie hierboven

Super handig!

Rond 14:30 besteld de volgende ochtend in huis. Goed verpakt. Scheelt tijd en is voordelig. Ruime keuzes.

Prima webwinkel

Snel geleverd, keurig verpakt en de kleur is prima. Wat ik zou verbeteren: - De kleurcode was een beetje spannend. Er stond niet direct duidelijk bij uitgelegd welke opties er waren, ik heb dan ook de code van een andere site gebruikt (Sikkens zelf) in de hoop dat dit goed ging. Ging goed. Maar daar had ik wat begeleiding wel fijn gevonden. - Ik had letterlijk een streepje verf nodig. Wij hebben één donkere muur, de schilder heeft geen restverf achtergelaten. Helaas donderde er een houtblok tegenaan waardoor er net een stukje stucwerk uitsloeg met verf. Nu heb ik een liter verf waar ik niets meer doe. Een kleinere hoeveelheid bestelbaar maken zou dus top zijn voor mensen met iets soortgelijks. Als het al niet voor het geld is, dan wel voor het milieu.

Verf-plaza.nl: een woord is een woord, ook via de website.

Fijn om met verf-plaza.nl te werken: prima directe verwerking van de bestelling (ook bij mengverven) en tijdige levering volgens afspraak.

Correcte service. Netjes geleverd op tijd.

Snelle levering, goed verpakt. Top.

snel en correct geleverd

Vandaag besteld morgen geleverd

Over Verf-plaza.nl

Online verf kopen met de service van een fysieke verfspeciaalzaak. Verf-plaza.nl is een online verfwinkel gespecialiseerd in verf en verfbenodigdheden. Wij hebben een ruim assortiment professionele en semi-professionele verf met bekende merken zoals Sikkens, Flexa en CetaBever. Ons personeel bestaat uit deskundige met jarenlange ervaring. Ook zijn wij een Erkend Sikkens dealer, hierdoor bent u als klant zeker van dat u officiële Sikkens verf koopt en professioneel advies krijgt. Wij verzenden alle bestelling vanaf €50,- gratis door heel Nederland en België.