snelle en correcte levering

hier kun je rustig iets bestellen. keurig krijg je je bestelde artikelen verpakt. en een snelle levering...

Gewèldig!

In deze Coronatijd zó snel bezorgd! Geweldig! Bovendien een goed product tegen een scherpe prijs, opnieuw geweldig!

Goede producten, maar zeker tegen scherpere prijzen bij concurrent te koop.

Producten zijn goed, maar zeker niet scherp geprijsd. Daarnaast werken zij met DHL als vervoerder. Deze vervoerder is het nog nooit gelukt om een levering op het juiste adres te alten plaatsvinden. Met deze prijsstelling en DHL als vervoerder adviseer ik iedereen om nog even verder te zoeken.

Value for money

Ik heb een autoverbanddoos/EHBO koffer gekocht. Mooi compleet en prettig geprijsd. Er zijn goedkopere te vinden maar deze zinnia inhoud niet te vergelijken.

Niet helemaal tevreden

Volgens mij heb ik van de 3 rolletjes leukofix Inplaats van 9,2 mtr de rolletjes van 5 meter gehad. Ik ga ze niet afrollen om na te meten. Dus u krijgt het voordeel van de twijfel. O ja, neem een andere bezorgdienst dan DHL. Die komen de afspraken niet na. Met vriendelijke groet Alex

mooi assortiment en keurige levering

Aangenaam verrast door het assortiment en de levering. een vast adres voor de toekomst!

Vlot geleverd. Netjes verpakt.

Alles wat ik nodig had op één site te vinden. Het is vlot geleverd ondanks de december drukte. En was netjes verpakt verzonden.

Netjes datgene geleverd wat ik had besteld

Ondanks de drukte van de feestdagen werden mijn spullen toch netjes op tijd geleverd.

Prima service en snelle levering

De inhoud van onze verbandtrommel was heel oud en we wilden het graag vervangen. Dat gaat heel makkelijk door artikelen aan te vinken in een lijst met geadviseerde producten. De levering was snel en eventueel bijbestellen gaat ook makkelijk.

snel keurig verpakte levering.

overzichtelijke site en bestellijsten.

TOP service

Snel geleverd en goede kwaliteit voor schappelijke prijs. Zeker een aanrader

Snelle levering en goede kwaliteit

Binnen 2 dgn had ik alles netjes binnen. Goede kwaliteit spullen en niet duur.

Correcte levering

De eerste bestelling bij ehbo- koffer.nl is prima gegaan. Alle artikelen zijn correct geleverd, waarvoor mijn hartelijke dank.

Mooi volledige EHBO kist

Online besteld en de volgende dag al in huis. De EHBO doos is stevig en hangt met de bij geleverde beugel bij ons in de bijkeuken op ooghoogte. De doos is zeer volledig.

prima verzorgt en snel

Zeer verzorgt en snel

Betaalbaar maatwerk.

Voor het vervangen van de steriele inhoud van de EHBO-koffers in ons bedrijf was ik al een tijdje op zoek naar een betaalbare leverancier die maatwerk levert. In EHBO-koffer.nl heb ik deze gevonden.

Keurig geleverd

Precies wat ik besteld had en keurig geleverd

Heel snel geleverd

Mijn ervaring is goed Ik ga vaker hier bestellen

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding

Goede en snelle service

Goede kwaliteit zoals het vermeld staat op de web

Gewoonweg Goed

Alle producten binnen gekregen. Wat later door de drukte maar begrijpelijk! Zeer tevreden!

Goed en snel geleverd goed materieel zeker om aan te bevelen

Goede website met scherpe prijzen

De website is duidelijk en ik vind de prijzen bij de laagste die ik heb kunnen vinden maar de afhandeling en minder tot geen verzendkosten maakt het aantrekkelijk om weer terug te komen bij deze site

Snel en accuraat

Bestelling snel geleverd en volgens omschrijving.

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.