Goede levering en artikelkeuze

Redelijk snel geleverd. Mooi samengepakt in een plastic zakje. Klein genoeg verpakt om door de brievenbus te kunnen. Komt overeen met de beschrijving. Goede prijs en genoeg productkeuze.

Op de website kon ik vlot de items vinden die ik nodig had. Helaas werd het pakket, door niet helemaal juiste verwerking van de adres gegevens, op een andere plek afgeleverd maar door de track and trace en de medewerking van het andere bedrijf, kon dit snel opgelost worden.

Snelle en goede producten

Koffer a zeer uitgebreide koffie met goede spullen

Snelle en correcte levering

Alles netjes op tijd geleverd.

Goede kwaliteit en prijs klasse via de site kon alles vinden wat ik wou

Professioneel.

Gedegen site en dienstverlening.

Snelle, accurate levering

Wij hebben voor het eerst een bestelling gedaan voor aanvulling van materialen en zijn zeer tevreden. Bestellen gaat heel gemakkelijk en de levering was er heel snel. Prima service!

Goed!

Snel en netjes verpakt. De koffer en inhoud zien er netjes uit.

Makkelijke en duidelijk web site. Snelle levering

Snelle verzending; goede spullen

Snelle verzending; goede spullen

Betaalbare verbandmiddelen en materialen

Snelle levering, goede website, goede artikelen.

De website is heel duidelijk, de levering is heel snel en de artikelen waren van een goede kwaliteit.

snel verstuurd

Positief

Snelle en correcte levering

Perfect, snelle levering

Goed verpakt met alle verband

Snelle en makkelijke service

Het was snel geregeld, makkelijk controleren en snel in huis.

is goed en snel

ben zeer tevreden ook fijn dat je af en toe een mailtje krijgt. Om je te helpen onthouden dat je de EHBO koffer na moet kijken. alles wordt snel geleverd en is goed.

prima spullen

Fijne site, snelle levering, goed verpakt en goede spullen.

Complete E.H.B.O set voorheen redelijke prijs ,snel geleverd

Makkelijk, en veel goedkoper , als je zelf alles bij elkaar moet zoeken. Snel in huis .

Compleet!

Snelle, complete levering

Goed geregeld, goede prijs!

Goed geregeld, goede prijs! en snel geleverd

Goed en goedkoop

Goedkoper dan op andere sites, snelle levering en prima kwaliteit

Prachtige stevige koffer

Goede inhoud, geweldig georganiseerd.

Voor het eerst besteld, netjes terug gebeld als eerste klant. Op tijd en een verzorgd product.

Top bedrijf - die snel levert wat je bestelt.

Vergeleken met andere webshops spreekt men hier duidelijk taal. Je weet waar je aan toe bent met je bestelling. Producten zijn van de hoogste kwaliteit. En snel in huis.

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.