Uitstekende service, Mijn bestelling had ik gisteren gedaan en vandaag al geleverd. Supersnelle levering supersnelle service en goede prijzen.

Goede en vlotte service.

Keus genoeg en snel

Een aantal bedrijven maken goed gebruik van zoek woorden en eenmaal op de website hebben ze het niet in het assortiment gelukkig deze wel precies wat ik moest hebben en prima site

Fast delivery

Fast delivery

Slechte service

op 03/10/19 een bestelling geplaatst voor 15.00 u en BETAALD op 10/09/19 nog steeds geen bestelling ontvangen . is steeds de fout van DHL meneer was niet aanwezig op dit adres !!!! voor alle duidelijkheid DHL heeft zich niet eens aangeboden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zeer vlotte bestelling en levering tegen goede prijs!

Duidelijke site met mooi aanbod en correcte prijzen.

Snelle levering, goed product

Had de producten snel nodig. Meteen volgende dag geleverd. Zeer tevreden.

Snel te bestellen, snelle levering

Eigenlijk heb ik met bovenstaand alles al gezegd. Duidelijke site, genoeg info, snel besteld en snelle levering! Dus super tevreden!

snelle levering, goede service

goede en overzichterlijke site en een goede en snelle levering

het is een mooie en duidelijke site, de geleverde producten werden op tijd geleverd.

Snel, professioneel en behulpzaam

Helaas was mijn bestelling kwijtgeraakt door DHL maar het is heel vakkundig en netjes opgepakt! Zo hoor je als klant behandeld te worden!

Goede Service

Een snelle levering en als je vragen hebt geven ze snel antwoord, ik bestel zeker weer

Snelle levering, zeker aan te bevelen

Is correct en duidelijk opgesteld

Duidelijke uitleg bij elk materiaal dat je nodig hebt. Het is ook heel overzichtelijk!

EHBO lege koffer

Perfect tegen goede prijs geleverd erg blij mee bedankt

Prima leermateriaal

We gaan deze koffer gebruiken voor de ehbo-lessen aan onze klusklas, Vaktalent.

Snelle levering en makkelijk te bestellen

uitstekende webwinkel

Keuze gemaakt op de makkelijke eenvoudige website. Het assortiment is ruim voldoende om een keuze te maken. Als school hebben we de voorkeur om achteraf betalen en dat kan probleemloos bij EHBO-koffer.nl We zullen in de toekomst graag weer gebruik maken van deze diensten. gr. van Maasdijkschool

Snel geleverd en super medewerking als je iets specifieks zoekt

vlotte service

handige website, vlotte levering

Prima en snel geleverd

Goede en snelle service.

Ik heb een bestelling geplaatst en de bestelling werdt snel en correct afgeleverd , en de prijs is ook best oke.

TOP

doen de slogan 'gisteren besteld, vandaag in huis' alle eer aan!

Kwaliteit, tegen goede prijs. Snel geleverd

Een setje ehbo-benodigdheden besteld. Qua prijs zat het wel goed voor het artikel wat ik nodig had. Snel thuisbezorgd ook. Kwaliteit van de materialen lijkt tot dusverre uitstekend te zijn.

Snelle en correcte levering!

De producten waren snel te vinden op de website en worden snel geleverd.

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.