prima en netjes

goede site, nette levertijd

Wacht al meer dan een week op mijn bestelling (geen communicatie mogelijk)

Helaas al meer dan een week bezig mijn bestelde spullen in huis te krijgen, klantenservice niet bereikbaar en op de chat word niet gereageerd.....

Perfect en op tijd geleverd

Niks op aan te merken. Snel geleverd en compleet.

Priem.

Oke.

Een compleet EHBO pakket voor mijn gastouderopvang

Na mijn EHBO cursus voor kinderen, kregen we te horen dat je EHBO thuis op orde moest zijn. Thuis bleek dat bij mij niet zo te zijn dus een kinderdagverblijf pakket gekocht. Nu ben ik weer helemaal bij de tijd.

Vragen aan klantenservice worden niet opgevolgd

De offerte kwam vlot. Product besteld, geen bevestiging van bestelling ontvangen. Mijn vragen via mail en chat over de plaatsing van mijn bestelling blijven onbeantwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle levering en goed product.

Netjes verpakt, goede materialen

Goede producten snelle levering

Een fijn aanbod en goede kwaliteit producten met snelle en nette levering.

snel

bestelling snel binnen, klein bestellingsfout snel zonder problemen opgelost.

het is verkeerd bezorgt niks gehad

Komen niet hun beliftes na

Bestwllen op de website gaat makkelijk en keuze is zeer ruim. Ook de prijzenzijn zeer goed. Er word echter niet binnen een dag geleverd. Ik wacht al vier dagen op mijn bestelling. Ik heb zelfs nog geen track & trace nummer gekregen. Ook op mijn mijn mailtjes word niet goed gereageerd

Goede kwaliteit, goede service

Erg positief product, ook extra ruimte om eigen voorraad bij te voegen.

Eenvoudig bestellen, zeer vlot geleverd.

Eenvoudige bestelling, zeer vlotte levering

zeer compact en alles wat je nodig hebt

zie boven

Snel en correct ontvangen

Ik heb voor onze vereniging icepacks besteld- deze waren al op- en de eerstvolgende werkdag werd het bezorgd. Zeer fijn.

Snel en goede producten!

Snel geleverde goede producten! Veel keuze op de website.

Snelle levering en het ziet er goed uit

Zie boven

Prima site, snelle levering

De site is goed toegankelijk, makkelijk en snel. Bezorging is goed.

Snelle en complete levering

Naast snelle en complete levering ook zeer tevreden over de inhoud van de EHBO koffer

Product wat overal is uitverkocht, heeft EHBO-koffer wel!

Heel fijn dat EHBO-koffer wel het product kan leveren, wat geen enkele Nederlandse webshop of winkel meer kan leveren. Nadeel is alleen wel dat ik een minimale bestelwaarde moest hebben, om überhaupt te bestellen. Mijn product kost 13 euro, dus had er 2 van in mijn winkelmandje kunnen doen, maar uiteindelijk de bestelwaarde met andere producten kunnen aanvullen.

Zoals het hoort!

Bestelling gemakkelijk te doen adh van checklist. Snelle levering, gewoon prima!

Koffer netjes op tijd geleverd.

Super geregeld

Super geregeld

Goed product, goede prijs.

Levering was wat moeizaam, en kantenservice was ondanks de correcte uren slechts per mail bereikbaar. Maar ik ben toch goed en snel geholpen.

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.