Prima produkt. Prima prijs

2e bestelling: ben zelf ook ondernemer: mijn spreuk is: Never changes a winning team

Zeer snel geleverd binnen 24 uur

heel flexibel ik had zelf een fout gemaakt dit werd direct door EHBO Koffer .nl snel opgelost waardoor ik alsnog de volgende dag alle bestelde items heb ontvangen. Echt Top

Veel EHBO spullen bested, gemakkelijk online te bestellen , snelle en goed verpakte levering.

snel en correct

Prima koffer

Complete koffer, prima prijs/kwaliteitsverhouding

prima geregeld

Fijne website en spullen snel en goed geleverd, ik ga vast nog eens iets bestellen.

Prima bedrijf Snel verzonden, goed materiaal

Prima bedrijf Snel verzonden, goed materiaal

Mooie producten, snelle levering

Via de webshop bestelling gedaan en keurig op tijd geleverd. Direct contact vlot en correct.

Snelle levering en duidelijk ingerichte webshop.

Een fijne webshop. Makkelijk te bladeren, goede kwaliteit producten. Een enkele keer mis ik een product en moet ik dat elders bestellen, maar over het algemeen een aan te raden winkel.

Snelle en correcte levering!!!

Bestelling via de website gedaan, benodigdheden makkelijk te vinden. Afhandeling ging vlot. bestelde goederen werden al de volgende dag correct geleverd. De order was goed uitgevoerd.

beetje lastig

had snel een nieuwe inhoud nodig, levering zou binnen 1 of 2 dagen zijn. Helaas werkte de koerier niet mee, na enige dagen wachten blijkt dat we zelf 20 km verderop het pakket kunnen ophalen. dat vinden we een slchte service. Ze hadden het pakketje ook achter kunnen laten bij de buren.

Snel en accuraat

De bestelling is snel en compleet geleverd

groot assortiment tijdig geleverd

uitstekend

het verliep allemaal naar onze wens!

Het bestellen, betalen en ontvangen was binnen een dag!

Prima prijs, snelle verzending

Prima prijs, snelle verzending

Zeer goede producten die snel geleverd worden

Heel veel keuze, 4 jaar houdbaar, goede kwaliteit en snelle levering

En een prima prijs!

SUPER, vlotte bestelling en levering

Het bestellen is overzichtelijk, er werd vlot per email een orderbevestiging en verzendbevestiging gestuurd. Levering was snel en bestelling was keurig verpakt. Door een eigen fout per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst. Ook de afhandeling hiervan keurig ondersteund door de klantenservice.

Top service snelle levering

EHBO koffer levert goede producten voor de juiste prijs. Blij met de oogdouche van Plum en de EHBO koffer is volledig up to date. Netjes geleverd met bevestigingsmateriaal.

Handig en snel bezorgd

Handige dispenser. In de middag besteld, de volgende morgen in huis

Zeer prettig

Uw collega van EHBO-koffer was zeer kundig, legde goed uit waarom we bepaalde artikelen nodig hadden maar gaf bijv. ook aan dat andere artikelen overbodig waren binnen ons bedrijf. Ik had dus het gevoel dat we niet onnodige dingen 'aangesmeerd' kregen.

Ruime keuze en snelle levering

Een groot assortiment met een prima prijs

Nette en goed ingedeelde koffer

Nette en stevige koffer, overzichtelijk ingedeeld. Snelle levering.

Goede kwaliteit en bezorging

Zo verder gaan.

snel

goede keus (assortiment) snel geleverd

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.