Makkelijke website, makkelijk een bestelling te plaatsen, snelle levering

Snelle levering, goed assortiment.

Uitmunted

bestelling in goede orde ontvangen, netjes verpakt en volgende dag al in huis.

Goede producten, snelle levering.

Diverse artikelen besteld. Deze werden snl en goedverpakt geleverd. Kwaliteit is prima.

Klantenservice houdt je prima op de hoogte van de voortgang van jebestelling

Mijn bestelling had ik de 27ste binnen moeten hebben. Maandag een herinnering gestuurd.dinsdag direct bericht. Blijkt dat ze dezelfde dag nog mij bericht hadden gedaan van vertragingvan 4 dagen. Was bij mijin de spambox terecht gekomen. Vandaag 2 april ontvangen. Lesson learned.check je spam.

zie onder

Het is een mooie koffer met een mooie inhoud maar het zou nog mooier geweest zijn als er ook een mooie complete inhoud lijst bij had gezeten die ik nu moest zoeken in een woud van lijsten die niet per lijst waren uit te printen

Supersnel binnen en goed verpakt

Bestelling doen was gemakkelijk, vervolgens de volgende dag al goed verpakt binnen.

Overzichtelijke website en de levering is ook prima geregeld!

De website is duidelijk en makkelijk artikelen te bestellen. De levering van mijn bestelde artikelen zijn ook zoals afgesproken afgeleverd.

Alles snel en compleet thuis geleverd.

super

bestelling perfect afgeleverd

Heel goed en snel verzonden

Prima service na eenvoudig bestel proces.

Het bestel proces is zeer eenvoudig en intuitief. Zelfs gedurende de Corona crisis werden onze spullen de volgende dag al geleverd. Dit was boven verwachting.

Eerste kennismaking perfect.

Voor het eerst kennis gemaakt met EHBO-koffer.nl. Dit bedrijf was een van de weinigen die mij kon helpen aan het product wat ik nodig had. Het bestellen via de website ging erg goed en de levering was op tijd en op maat.

EHBO-koffer komt zijn afspraken van een snelle levering na.

makkelijk en snel.

makkelijk te bestellen door overzichtelijke site, ruime assortiment. Snelle bezorging.

Perfecte levering, goed verpakt. Duidelijke site

Snel correct duidelijk.

Snelle levering, goeie beschrijving,

top !

Makkelijk en snelle levering .

Alles op de website is heel duidelijk en dus makkelijk te vinden. Daarnaast is de levering ook super snel wat heel fijn is!

Goed waardevol

Alles wat je nodig hebt

Nice

Redelijke kwaliteit

Erg overzichtelijk en snelle levering. Product zoals omschreven. Goede kwaliteit.

Goede en snelle service

Was iets vergeten op geplaatste bestelling, na telefoontje goed opgelost.

Gewoon zoals je verwacht

Site is overzichtelijk. Bestelling wordt op tijd geleverd zoals je mag verwachten van een online shop.

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.