We zijn zeer tevreden

De bestelling voldoet aan onze verwachtingen. We zullen zeker vaker bestellingen plaatsen.

super snel geleverd!

makkelijk online te bestellen en heel snel binnen

Super correct geleverd en tevens voortreffelijk materiaal!

Correcte levering en op de afgesproken tijd .

snelle levering en goed verpakt

EHBO-koffer.nl heeft een fijne en goede site voor bestellingen inzake BHV. Alles is per stuk te bestellen en tegen een goede prijs. Er wordt snel geleverd je ontvangt een trackandtrace code en kan als bedrijf per factuur betalen.

Snel geleverd, top!

Duidelijke site, en snel geleverd!

Eenvoudig besteld en snel en kompleet geleverd.

De website is overzichtelijk en er kan eenvoudig worden besteld om je ehbo koffer bij te vullen. Levering is de volgende dag ook gelijk binnen.

Goede producten

snelle levering tegen scherpe prijzen

levering was in lijn met verwachtingen

levering was in lijn met verwachtingen

snelle levering prima artikel

makkelijk kiezen op de site door vergelijkingsmogelijkheid, waardoor je de koffer met de juiste inhoud krijgt voor het doel waarvoor je hem wilt gebruiken

Producten zijn zoals beschreven en ook snel geleverd.

Overzichtelijke webwinkel, producten zijn zoals beschreven, goed verpak en levering was ook binnen de aangegeven tijd.

goede service, communicatie en artikelen

goede communicatie, iets was niet op voorraad, dit werd netjes in een persoonlijke mail vermeld. produkten voldoen aan de verwachtingen.

Snel en eerlijk!

Bestelling: netjes en duidelijk Volgens afspraak geleverd. Bestelde artikelen zien er verzorgd uit. Zou er waarschijnlijk weer bestellen!

Snelle service prima afwikkeling

perfect gedaan

Perfect en snel gedaan. THanks

Eenvoudig bestellen en snelle levering

Overzichtelijke webwinkel en uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Prima producten tegen een hele schappelijke prijs

De site is heel duidelijk en overzichtelijk en ik had snel gevonden wat ik zocht. De verzending duurde wat langer dan had gemoeten maar werd later alsnog goed afgehandeld.

Prima en snelle levering

Bestel regelmatig en nooit tot teleurstelling geleid

Snel geleverd, goed product

Snel geleverd, goed product

Overzichtelijke website en snelle levering.

Prima verder zonder woorden

zie boven

Gewoon zoals het moet.

gemakkelijke site , eenvoudig kijken klikken en bestellen

Correcte en complete levering.

Makkelijk bestellen, snelle levering en goed produkt.

Prima produkt

De geleverde koffer voldoet helemaal aan mijn verwachting op basis van de informatie op de website.

Goede communicatie, snelle verzending en goed verpakt.

Fijne overzichtelijke website en snelle levering. Niet alle producten waren op voorraad, maar dat is duidelijk aangegeven. Wij zullen hier zeker de volgende keer weer onze producten bestellen.

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.