Goed en snel geleverd

Spullen hebben nog een lange tht en waren keurig verpakt.

Goedemorgen Edwin, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de geleverde producten en dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven! Mochten er vragen zijn dan horen wij het heel graag. ^Sylvia EHBO-Koffer

Fantastische service

Correct, snel

Beste Sandra, Bedankt voor deze beoordeling! Heel fijn om te lezen dat U tevreden bent met onze service. Mochten er vragen zijn dan staan wij voor U klaar. ^Sylvia EHBO-Koffer

Lekker snel en prima spullen

Na bestellen werd er snel geleverd en je wordt ook goed op de hoogte gehouden van traject van verzenden.

Hi Miriam, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de geleverde service en dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven! ^Sylvia EHBO-koffer

Snelle bezorging, goede producten

De levering werd heel snel bezorgd. Allemaal prima producten.

Beste Victor, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling te posten over onze service! Super bedankt daarvoor! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. ^Sylvia EHBO-koffer

Zeer goede ervaring met ehbo koffer.nl

Bestellingen worden snel geleverd zeer goede kwaliteit

Alles super goed geregeld!

Ik heb een paar jaar geleden ook bij jullie een bestelling gedaan, ook prima geregeld, nu had ik voor mijn bedrijf weer spullen nodig dus heb ik die bij jullie besteld, weer goed en netjes geregeld, super bedankt! Theo Derksen Opleiding en Training EHBO en Reanimatie KvK-nr: 80518311 AGB-Code:41790010 Btw-nr: NL003452986B59

Hallo Theo, Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden en de tijd die je hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. ^Sylvia - EHBO-koffer.nl

Contact met klant kan beter.

Bij mijn laatste bestelling heb ik lang moeten wachten. Ik bestel regelmatig maar de afhandeling was erg vertraagd. Ik ben beter gewend van jullie. Heb nu wel een dubbele bestelling gekregen met verschillende facturen. Ga nog kijken waar dat verschil zit. Met vriendelijke groet, EHBO/BHV Vaessen Hub Vaessen.

Goedemorgen Hub, Bedankt voor je beoordeling! In verband met de feestdagen en de drukke nasleep in ons magazijn, kan het inderdaad voorkomen dat de bestellingen iets later geleverd word, excuus hiervoor! Wat betreft de dubbele bestelling en de verschillende facturen, neem even contact met ons op en dan kijken wij uiteraard heel graag met je mee. ^Sylvia

Snelle levering Jammer dat er niet een flesje desinfecteer in een compleet verbanddoos zit. 2 kleine desinfecteer doekjes is niet logisch. 1 keer gebruiken en hij is niet meer compleet. Denk er dus aan om een flesje desinfecteer te kopen als je een auto verbanddoos koopt.

Prima materiaal en snelle levering

Mijn bestelling was, zoals gewoonlijk, weer uitstekend

Goedemiddag, Wat super fijn om te lezen dat je wederom tevreden bent met onze service! Mocht er ooit iets zijn waar wij je mee kunnen helpen? Let us know! ^Sylvia - EHBO-koffer.nl

Snelle afhandeling van een order

Het is niet de eerste keer dat ik iets bij ehbo-koffer.nl bestel. Er is altijd snelle reactie na bestelling.

Beste Dorota, Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze service! We zijn dankbaar dat je de moeite hebt genomen om ons dit te laten weten. ^Sylvia

snel verzonden, goed verpakt, super!

Beste Manon, Klanttevredenheid is voor ons van groot belang, en we waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons dit te laten weten. Als er ooit iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. ^Sylvia

Waardeloos: besteld, betaald, bevestiging, helaas geen levering. Zelfs geen bericht over hoe/waarom.

Zeer slecht dat er geen status wordt gegeven!!! Al 5 dagen: niets...... Begrijpelijk dat mensen slecht spreken over webshop....... Moeten zelf steeds overal achteraan: ga voortaan toch liever naar gewone winkels/bedrijven. Boter bij de vis....luidt het gezegde.

Goedemiddag Peter, Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan door de gebrekkige communicatie omtrent de status van uw bestelling. Wij begrijpen volledig hoe frustrerend dat kan zijn. Naar aanleiding van uw opmerkingen over het feit dat u zelf actief achter de status van uw bestelling moet aan gaan, hebben wij ons systeem grondig onderzocht. Tot onze spijt kunnen wij geen mailconversatie met u vinden. Om deze kwestie zo spoedig mogelijk op te lossen zal een medewerker van onze klantenservice contact met u opnemen om verdere details te bespreken. ^Sylvia

Snelle verzending en alles klopte

Snelle verzending met een groot assortiment, de uitbreiding hiervan is fijn omdat je nu niet meer bij vrschilende bedrijven wat moet bestellen.

Goede producten en service

Mijn EHBO-koffer had dringend nieuwe spullen nodig, en daarom heb ik besloten om een navulling te kopen bij EHBO-koffer.nl. De bestelling ging eenvoudig en de levering was snel. De EHBO-producten die ik heb ontvangen zijn goed en voldoen aan mijn verwachtingen. Nu is mijn EHBO-koffer weer goed gevuld. Ik zal zeker terugkomen!

Teleurstellend!

Ik heb een bestelling gedaan voor mijn winkel, nu inmiddels 10 dagen geleden. Geen communicatie, geen verzending. Op mijn e-mail wordt niet gereageerd. Om deze reden bestel ik normaal gesproken dus nooit met IDEAL, maar helaas heb ik dat deze keer dus wel gedaan. Voorlopig dus mijn geld kwijt en het vertrouwen.

Goedemorgen Cindy, Dank je wel voor jouw beoordeling. Het spijt ons dat jouw bestelling nog niet is afgeleverd. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. In deze beoordeling lees ik dat je ons eerder een e-mail hebt gestuurd maar ik zie ook dat één van mijn collega's hierop heeft gereageerd. Je gaf na zijn reactie aan dat je de voorkeur gaf aan verzending van de bestelling zonder de gaasjes, die helaas momenteel niet op voorraad zijn. Mijn collega heeft bevestigd dat dit direct in orde zal worden gemaakt. Ik wil je graag geruststellen dat ons magazijn momenteel bezig is met de verwerking van de bestelling. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je de bestelling spoedig zult ontvangen. Nogmaals onze excuses voor enig ongemak. ^Sylvia Klantenservice - EHBO-koffer.nl

Barslechte dienstverlening

In januari plaatste ik een bestelling voor een aantal producten. Na een 10-tal dagen waren de producten nog niet geleverd en had ik nog geen enkel bericht gekregen. Een mail om uitleg leverde geen enkele reactie. telefonisch werd afgesproken dat de producten zouden worden geleverd, op 1 ontbrekend product na. Meer dan 3 maanden later heb ik dit product nog steeds niet ontvangen. Meerder mails leverden geen enkele reactie en tijdens meerdere telefoongesprekken werden steeds beloften gedaan die niet werden nagekomen. Uiteindelijk liet ik telefonisch weten dat ik dit beu was en wenste terugbetaald te worden voor dat product. Andermaal een loze belofte blijkt nu. Bestellen bij deze firma? Bezin voor je begint.

Medio februari heb ik een ehbo-tas Sport besteld bij EHBO-koffer. Vorige week scheurde de tas bij de draagband. Dit gebeurde toen ik, met de draagband over mijn schouder, er mee onderweg was. Het was de derde keer dat ik de tas gebruikte. Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice. Drie dagen na mijn mail kreeg ik bericht van Sylvia dat ik een nieuwe tas zou worden opgestuurd. De dag erna had ik de nieuw koffer in huis. Goede service!!

Ons vaste besteladres.

A1 Trainingen is een opleider op het gebied van BHV, EHBO, Medical First Aid & Medical Care. Wij verbruiken dus best veel verbandmiddelen tijdens onze cursussen. De kant en klare sets bieden niet dat wat wij zoeken, dus stellen we zelf de oefensets samen. Met de snelle levering van EHBO-Koffer.nl hebben wij alle bestelde middelen binnen no-time in huis. Goede kwaliteit tegen een zeer schappelijke prijs. Wij hebben al heel veel leveranciers gehad, maar tot op heden steekt EHBO-Koffer.nl er met kop en schouders bovenuit wat betreft onze tevredenheid. Tuurlijk mist er wel eens iets, maar 1 mailtje of belletje en direct wordt het opgelost. Waar mensen werken worden wel eens fouten gemaakt. Ook voor complete koffers, tassen, en dozen verwijzen wij onze cursisten door naar deze website.

Alles netjes thuis bezorgd

Ik had mijn ehbo doos aangevuld. En alles is netjes en snel bezorgd.

Heel erg tegenvallend.

Na mijn bestelling en betaling kreeg ik al gelijk een berichtje dat het druk was en door strikte lockdowns in China mijn bestelling langer onderweg kon zijn. Toen ik het woord China zag staan dacht ik gelijk; toch niet van Ali? Want dan had ik beter zelf daar iets kunnen bestellen en veel goedkoper. De lange wachttijd bleek achteraf mee te vallen maar de EHBO doos viel me erg tegen. Een hele grote plaat erop met EHBO-koffer.nl, dat vind ik eruit zien als reclame. En de inhoud viel me erg tegen, het goedkoopste van het goedkoopste tot aan de verbandschaar toe. Een behoorlijke doos met een halve vulling, zo ziet het eruit. Het was een van mijn kerstkado's, maar dit durf ik echt niet kado te geven. Heel jammer en toch nog € 20,75 betaald en dan nog de verzendkosten erbij. Ik kreeg zelfs een mail met de vraag of ik mijn negatieve beoordeling wilde aanpassen. Hier komt het; 20 december heb ik mijn tegenvallende EHBO doos teruggestuurd. Ik wacht nogsteeds op teruggave van mijn geld en verzendkosten maar nogsteeds niets teruggekregen. Dit bedrijf valt me zo ontzettend tegen. Eerst een doos die zwaar tegenviel en nu dit. Bedenk goed wat je hier besteld want teruggave van je geld laat erg lang op zich wachten.

Beste Yvonne, Allereerst bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Wij willen tenslotte altijd beter worden en dat kunnen wij alleen door ervaringen te horen zoals die van jou. Je hebt inmiddels een mail van ons ontvangen. We willen het uiteraard graag met je oplossen en ervoor zorgen dat je alsnog tevreden bent met ons. Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons van je reactie te voorzien. Alvast bedankt! Na aanleiding van ons contact: Hi Yvonne, Jammer dan we geen geschikt alternatief voor je hebben. We horen graag hoe je onze service hebt ervaren zodat wij hier van kunnen leren en onze service nog beter te maken. Alvast bedankt! Reactie na herbeoordeling: Hi Yvonne, Nou dit is allemaal niet zo verlopen als je van ons gewend mag zijn. Ik heb je een aanvullende mail gestuurd en direct actie ondernomen. Hopelijk heb je het contact met de klantenservice wel als positief ervaren en wij zullen dit zeker mee nemen om onze service te verbeteren.

EHBO-koffer lost uiteindelijk problemen op....

Het product is goed, maar het bedrijf is onbeschoft. Los van de lange levertijd, is de communicatie van dit bedrijf extreem slecht. En als je dan een geschil met ze hebt over de betaling, dan beloven ze van alles, maar ze maken het niet waar. Ze laten het betalingsgeschil dan oplopen zonder de vragen m.b.t. de betaling te beantwoorden, reageren nergens meer op, en schakelen dan plotseling een incassobureau in. Wanneer je hierover bij het bedrijf navraag doet wordt er ook compleet niet gereageerd. Het bedrijf negeert elk commentaar, en vermijd elke discussie, en speelt het keihard richting de goedwillende klant. UPDATE !!! ========= Uiteindelijk heeft EHBO-koffer het probleem opgelost, en dit naar volle tevredenheid. Overigens alle credits hiervoor aan de klantenservice die alles in het werk hebben gesteld een oplossing te forceren. In het bijzonder dank aan Kim, die deze situatie heeft opgelost. We hopen van harte dat onze ervaringen die uiteindelijk zijn opgelost zullen leiden tot een beter functioneren van de diverse afdelingen t.o.v. elkaar en tot betere communicatie tussen afdelingen, en richting klanten.

23-01: Beste Eddy, Inmiddels heb ik meermaals geprobeerd contact met je te leggen maar krijg helaas geen gehoor meer. Zoals we hebben besproken heb ik de case voor je afgesloten en zijn erg benieuwd of de afhandeling goed is verlopen. Zou je nog op ons kunnen reageren? Alvast bedankt! Beste Eddy, Inmiddels hebben we goed contact met elkaar gehad en hebben we de zaak kunnen afhandelen. Ik hoor graag hoe je de afhandeling en contact met mij hebt ervaren. Vriendelijke groet, Kim - EHBO-koffer.nl

Geen enkele reactie op retouraanvraag

Bestelling geleverd gekregen, maar 1 koffer die niet voldeed en moet terug, maar ja dan is er de grote stilte. 2 x mail en via hun website geprobeerd contact te krijgen, maar nu al 2 weken geen enkele reactie. heel jammer dit. Aangepast: Mijn mail was in de spam terecht gekomen. Heb besloten te bellen en werd heel vriendelijk geholpen. Een dag erna had ik een nieuwe koffer in de bus. Dus dat was een verassing. Dus ondanks de vertraging toch nog prima opgelost !

Hi Carlo, Naar welk emailadres heb je deze mails gestuurd? En is je probleem ondertussen wel opgelost? We zijn ook telefonisch bereikbaar via 0333030860 of per mail via [email protected] Ik hoor graag van je zodat we je zo spoedig mogelijk kunnen helpen.

Nog steeds geen koffer!

Mijn bestelling voor ehbo koffer 17 juni geplaatst, we zijn vandaag 11 JULI en nog steeds geen koffer, het ligt ook niet aan DHL, of welke koeriersdienst dat ze gebruiken. Maar aan dit bedrijf zelf. Het is zelfs nog niet verzonden. Nog 6 dagen en er is al een maand over gegaan! Een schande, hier bestel ik nooit meer. Ik ben benieuwd wanneer ik mijn koffer in huis ga hebben.

Hi Joyce, Door diverse omstandigheden duurt een levering inderdaad een heel stuk langer dan je gewend mag zijn. Onze excuses hiervoor. Kan je je bestelnummer mailen naar [email protected] dan zal ik zorg dragen dat je bestelling zo spoedig mogelijk verzonden wordt. Ik hoor het graag van je.

Reeds dag na bestelling geleverd

Bijzonder duidelijke site. Als je niet goed weet wat in een EHBO-koffer hoort, kan je dat makkelijk terugvinden. Voorraden aanvullen zijn bijzonder gemakkelijk. Producten kunnen apart maar ook voordelig in een navulpak gekocht worden. Er zijn gespecialiseerde koffers voor verschillende industrieën en organisaties. Puik werk. Ook bijzonder snelle levering, had mijn producten reeds de dag erna. Nu, 't zal ook wel zo zijn, dat je soms wat langer zal moeten wachten , maar dat is dan zo. Prima bedrijf!

Te gekke webshop

Snel geleverd, ruime keuze!

Over EHBO-koffer.nl

Wij leveren sinds 2010 EHBO & BHV artikelen aan bedrijven, scholen en particulieren in Nederland, België & Duitsland. Door onze klantgerichte service, expertise en scherpe prijzen onderscheiden wij ons van de markt. Al onze koffers en verbandmiddelen zijn van de hoogste kwaliteit en voldoen aan de laatste richtlijnen.