Ja, ik ben blij

Na lang zoeken eindelijk het formaat Roel papier gevonden wat ik zocht. Ik was nog wel een beetje bang dat de omschrijving niet helemaal goed was maar dat was het precies. De kwaliteit is prima en het was razendsnel opgestuurd.

Top alles priem

alles naar wens verlopen van kopen tot levering.

Snel geleverd, goedkoper dan de rest

Ik ben hier een stuk voordeliger uit dan bij mijn vorige leverancier, scheelt 20 euro Makkelijk besteld en super snel geleverd Helemaal top

Alles naar wens ,op een ding na , waarom komt het pakketje met de pakketdienst , terwijl het makkelijk als brievenbus post verstuurd kan worden. Dat is voor de klant goedkoper en beter voor het milieu . Groetjes , een tevreden klant .

Perfecte aankoop

Zeer tevreden in de zin dat ik mijn product eindelijk vond voor een redelijk prijs. Enigste minpunt is de prijs van de levering voor Belgie (8,40 eur) vind ik wel te hoog. Om deze reden heb ik direct ook 8 stuks gekocht. Misschien andere alternatieven gebruiken dan Bpost .... ?

Professionelle Firma mit tollen Mitarbeiter

Professioneller Online Shop mit Super Preisen tollen Mitarbeiter man wird über jeden Schritt der Bestellung per Mail Informiert einziges Manko das Bestellen auf Deutsch Funktionierte nicht . Da hatte die Seite einen Fehler aber es gien auch auf Niederländisch mit Übersetzung App heute zu Tage kein Problem. PS: Versand Kosten sind auch Super nicht wie bei uns in Deutschland 30 KG Drucker von den Niederlande nach Deutschland 10Euro. Danke !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snelle en correcte afhandeling

Overzichtelijke website met ruim assortiment tegen scherpe prijzen. Snelle levering en goede communicatie mbt orderbevestiging en verzending.

Snel en goedkoop

Ik had leesbrillen besteld waar ik meestal 2X meer voor betaal. Gewoon op voorraad en snel en netjes verzonden. Prima!

Verpakkingsmateriaal slecht

Kreeg mijn bestelde spuitbus lijm binnen, stond echt versteld dat deze nog is aangekomen. Om de bus was een stuk karton gedaan de onder en boven kant stond gewoon open je kon de bus er zo tussen uithalen. Ik sta echt versteld dat de bus lijm er tijdens het transport niet uit gevallen is.

Gezien de bedrijfsnaam voor de zekerheid vooraf even de reviews bekeken. Die waren positief dus zelf ook een bestelling geplaatst. Goede prijzen, snelle verzending en levering. Perfect. Een betrouwbare winkel. Minpuntje: de drie pakjes werden in een enorme doos geleverd.

Volgens afspraak.

2 keer besteld en volgens afspraak geleverd. Toppie

snel geleverd

en geleverd wat besteld was! klasse

Gewoon goed

Ik verwachtte weken te moeten wachten op mijn bestelling maar deze werd binnen een dag bezorgd. Wat ik jammer vind is dat een pakket dat in de brievenbus had gepast, in een veel te grote doos afgeleverd wordt door een vervoersbedrijf dat zich niet aan de bezorgtijd houdt.

Goede service!

uitstekende service, scherpe prijzen!

Volgens B Post waren we niet thuis...een leugen uit gemakszucht...

Niet jullie schuld natuurlijk...maar verander maar van koerier. Met Post NL betere ervaringen...Shame on the Belgians (again), zullen we maar toegeven. We zullen onze agenda wel een paar km verder gaan halen. Goed bestede verzendingskosten???

Zonder meer goed

Besteld, levertijd toegezegd en afgeleverd op beloofde moment. En zo hoort het eigenlijk maar gebeurt nog maar weinig helaas. Ga zo door.

Heel tevreden

Makkelijk te bestellen, snelle levering, keurig verpakt en product zoals omschreven.

Ruim aanbod en goede service

Nu ruim een jaar zakelijke klant en zeer tevreden over het aanbod, prijs en service.

goede service, jammer dat artikel wel niet meer beschikbaar was en toch op de site stond.

ja

niet goed

ik heb een bestelling op 4 november gedaan we zijn nu 7november en nog altijd geen nieuws dat mijn bestelling verzonden is en heb ook 2 e mails gestuurd en geen antwoorden

correcte levering en houden zich aan afspraken

Zeer snelle levering en houden zich correct aan gemaakte afspraken. Zeer goede prijs / kwalteit van de producten.

Alles heel vlot verlopen!

Stipt geleverd, goed verpakt, goeie prijs

Product goed, verpakking veel te groit

Mijn producten waren goed, levering ook ok, maar de doos was wel 10 x het volume van het product. Maar goed dat de EU hier regelgeving voor gaat maken. Zoveel extra volume vervoeren gaat nergens over. Omdat het product zo klein was zit er heel veel plastic in de doos om het besteld niet te laten schuiven.

Artikelen zien er heel mooi uit en heb ze volledig goed ontvangen. De kwaliteit is uitstekend geniet ervan! Hartstikke bedankt voor uw medewerking!

goedkope en degelijke kantoorartikelen gemakkelijk online te bestellen

Ben erg tevreden met mijn kleurpotloden en puntenslijper op batterijen, alles mooi op tijd geleverd en ingepakt. ook erg behulpzaam personeel als er zich een probleem voordoet.

Over Goedkoopste-Kantoorartikelen.nl

Goedkoopste-Kantoorartikelen.nl is de meest complete en voordeligste aanbieder van kantoorartikelen en computer- en printer supplies.