Slecht verpakt!

De powerbank had in zijn verpakking geen bescherming en deze word zonder verdere bescherming of verpakking in een enveloppe geschoven en verstuurd. Over het algemeen doen vervoersbedrijven er ook niet heel voorzichtig mee en hier word het door de brievenbus op een stenen vloer gegooid. Ik kan me niet voorstellen dat batterijen dat heel prettig vinden. Verder heb ik niks te klagen.

Mooie lader, werkt prima, snelle levering

Bij bestellingen van producten worden er deellevering gedaan. Bij mij ging dit mis maar dit is in overleg goed opgelost.

Niet tevreden

Op de website staat dat je de bestelling de volgende dag krijgt als je vóór 23.00 de bestelling doet. Niet dus. Na 2 dagen navraag gedaan en het antwoord was dat de bestelde powerbank niet op voorraad was. Ik kon wel een andere krijgen. Daar niet voor gekozen. Uiteindelijk bericht dat deze direct via de leverancier verzonden zal worden. Vier dagen na bestelling de powerbank ontvangen. Dit had gecommuniceerd moeten worden. Een BlitzWolf lightning kabel van 2 meter besteld. Na 3 dagen een Anker lightning kabel van 1.8 meter ontvangen (als aparte levering)

Scherpe prijs en snel geleverd.

Alle stappen in het bestelproces lopen probleemloos en het product is snel in huis. Alles zonder poespas.

Snelle en goede dienstverlening

Bestelling is heel snel en volgens verwachting geleverd

Goede ervaring

De powerbank die ik had besteld kwam iets later dan verwacht. Ik stuurde een mailtje met de vraag hoe het er voor stond met mijn bestelling en kreeg zeer snel reactie. Er werd toegegeven dat er iets vertraging was maar dat mijn bestelling er de volgende dag zou moeten zijn, dit klopte! Al met al nette service en het product is precies zoals beschreven.

supersnelle levering in een dag

Heel fijn dat de levering zo snel ging want ik was mijn oude Anker powerbank verloren en kan niet zonder. Ik twijfel niet aan de kwaliteit van het product want ik heb hele goede ervaringen met mijn oude Anker.

Goede spullen snelle service en gunstige tarieven

Ik koop al enige tijd bij Externebatterij en ben altijd zeer tevreden. Heb ook eens contact met ze gehad over de kleinste en sterke batterij voor lange fietstocht, goed advies gekregen.

Op zondag besteld, dinsdag geleverd.

Ik had een powerbank nodig voor mijn IPhone en IPad ivm ziekenhuisopname. Op zondag besteld en op tijd geleverd, geweldige service.

Pakket toch ontvangen

Ik heb donderdag betaald en later een mail gekregen dat de postnl link zou volgen. Deze mail is nooit gekomen. Wat er wel kwam was een ongemarkeerd Amazon pakketje met eenzelfde powerbank. Echter, ik had toevallig ook eerder een order bij Amazon gedaan (en gecancelled; iets met een buitenlandse factuur). Dat zorgde wel voor veel verwarring aan mijn kant (en ik had de powerbank bijna teruggestuurd naar Amazon...) Uiteindelijk heel netjes afgehandeld / nagebeld.

Snelle levering. Prima!!

Uitstekend product die aan alle verwachtingen ruimschoots voldoet.

Niet verder zoeken en hier je powebank bestellen. Super snelle levering en nergens anders goedkoper.

Heel goed.

Mail verzonden met een aantal vragen aan EB en de volgende dag al een reactie. Deze reactie en advies van Peter was voor mij (75+) erg duidelijk. Direct besloten om de geadviseerde Powerbank te bestellen bij EB. 's-Middags besteld en volgende ochtend al bezorgd door PostNL. De Powerbank was degelijk verpakt en als extra 2 hebbedingetjes in de doos, leuke gebaar van EB. Samengevat: aanrader dit bedrijf.

Service zoals het hoort.

Gekocht exemplaar was niet geschikt voor mijn telefoon. Contact per email, snel antwoord en advies welke wel zou moeten werken.

erg goed

bij bestelling goed geholpen. Ook contact gehad via WA en mail, hier word erg goed op gereageerd. Dat waardeer ik zeer vandaar 5 sterren. Pakje is daarna keurig op tijd bezorgt.

Goed en meedenkend

Toen bleek dat een bepaalde powerbank niet meer voorradig was en ook niet meer zou komen werd een alternatief aangeboden. Deze was ietsje goedkoper dan de eerste. Toen ik een Lightning kabel bij bestelde kreeg ik die gratis. Top service.

Mooi smalle en krachtige Powerbank

De Powerbank ziet er mooi, elegant en sterk uit. Er is ook een hoesje bijgeleverd wat hem beschermt tegen krassen. Wanneer je de Powerbank ontvangt zit hij halfvol. Ik heb mijn mobiel er al vier keer mee opgeladen en nu is hij bijna leeg. Er zit geen Lightning-kabeltje bij maar dat staat ook in de beschrijving. Prima, krachtig apparaat in een mooi design! Ben er erg blij mee

Good product arrived nicely.

Nice product, good price, fine delivery without missing or delaying. Thank you!

Powerbank Xiaomi 20.000mAh + extra PD lader

Goede ervaring met Webshop. Een van mijn artikelen waar niet meer voorradig, direct een tegen voorstel gekregen met een gelijkaardig duurder product, voor de zelfde prijs. Eerlijke webshop vlugge respons op problemen.

Niet ontvangen

Kreeg mail bijna jaar later. Na paar maanden zelf contact op moeten nemen en andere gekregen. Krijg nu random mail van de bestelling maar niks ontvangen.

Ik kan geen order vinden op basis van uw e-mailadres. Onze klantenservice zal met u contact opnemen en u informatie omtrent ordernummer / leveradres vragen. We lossen dit graag met u op!

Topspullen en dito service !!!

Hetgeen ik had besteld was voorlopig niet leverbaar en kreeg ik een prima alternatief dat ietsje duurder was… het verschil in prijs (rond de 15 euro) wilden ze voor de helft bijleggen, hoe klantvriendelijk is dát. Ben heel blij met het product (powerbank voor mobiele telefoon en tablet) Powercore III-20K (Anker).

Vlotte levering en product helemaal volgens verwachting

De betreffende powerbank was nergens op voorraad behalve bij externebatterij.nl. De powerbank werd vlot geleverd en voldoet aan alle verwachtingen. Het is, in tegenstelling tot eentje die ik eerder bij de bekende chinese reus (ali) heb besteld, wél een echte. Deze powerbank kan mijn laptop met een vermogen van 50W opladen. En levert ook daadwerkelijk een capaciteit van 74Wh. Ik heb dit gemeten met een Yojock usb tester.

Snel geleverd en makkelijk afgerekend

Prima ervaring bij externebawterij.nl. Tweede keer dat ik hier een pokerbank heb gekocht. Makkelijke site en snel bezorgd.

Over Externebatterij.nl

'Power on the move' Wij zijn specialisten op het gebied van powerbanks. Bij ons krijg je: ✓ Kwaliteit - A-merken ✓ Ruime voorraad - actuele voorraad indicatie ✓ Service - Advies tot afterservice ✓ Snelle levering We kunnen het ons voorstellen dat je advies wilt over de juiste keuze powerbank. Daarom kan je ons bereiken per telefoon, e-mail of livechat. Zo kan je zelf kiezen wat je het prettigst vindt. Wij doen er alles aan om al je vragen snel en naar tevredenheid te beantwoorden zodat je weet waar je aan toe bent. Benieuwd naar interessante nieuwtjes of tips & tricks voor powerbanks? Bekijk ons blog op ExterneBatterij.nl/Blog