Prima powerbank en snel geleverd.

Powerbank werd binnen enkele dagen geleverd. Eerste ervaringen met de powerbank zijn uitstekend.

De door mij bestelde powerbank bleek niet voorradig. Ik werd de dag na mijn bestelling via e-mail daarvan op de hoogte gebracht en er werd meteen een alternatief geboden: een duurdere variant voor de prijs van de door mij bestelde batterij. De volgende dag had ik m in huis. Dat heet klantenservice! Chapeau, Externebatterij.nl!

Had een bestelling geplaatst die niet meer leverbaar was ,kwamen met een goede oplossing en werd zeer snel geleverd Ik ben erg tevreden

Snel, correct,en extra cadeau

Mijn product werd de volgende dag geleverd, het product is van goede kwaliteit en werkt perfect! In de toekomst ga ik zeker nog bestellen bij externebatterij.nl

Ze doen wat ze beloven

Ze doen wat ze beloven

Mijn artikel bleek niet op voorrraad en toen snel en doortastend een alternatief gekregen

Snelle en correcte levering

De USB lader schijnt correct te werken. De levering was ook volgens de belofte. De drie gratis bijgeleverde kabeltjes waren een verrassing. Jammer genoeg werken ze niet om apparaten op te laden. Eens ik mijn eigen kabeltje gebruikte marcheerde het wel, dus gelukkig lag het niet aan de lader, maar aan de kabeltjes.

prima, goed advies, goed geleverd

prima, goed advies over de verschillende oplaadsnelheden, goed geleverd

Goede afwikkeling van retourzending

Hele goede service

Ik had een powerbank besteld van 60 euro. Helaas kreeg ik te horen dat de desbetreffende powerbank niet meer beschikbaar was. Ze boden mij daarom een andere powerbank aan (vergelijkbaar in kwaliteit, misschien zelfs iets beter), die 90 euro was. Ik hoefde echter niks bij te betalen en kreeg de andere powerbank zelfs met nog een paar extra kabels en touchscreen handschoenen geleverd. Verder ook zeer tevreden over de powerbank zelf. Al met al dus een fijne ervaring met een hele goede service!

Perfecte service

Na mijn order werd er nog niks verstuurd. Ook geen mail gehad. Toen heb ik een mail terug gestuurd en kreeg gelijk antwoord met dat ze mijn order handmatig zouden verwerken en wat extra’s zouden sturen. Paar dagen laten mijn order en extra’s gelijk gehad. Perfecte service!

Ik had 3 accu’s besteld deze waren niet meer leverbaar waarna ik keurig een mail kreeg met het aanbod 3 betere/duurdere te krijgen voor de prijs van de oorspronkelijke die ik wou

erg goed +extra

Komen de afspraak goed na

Snelle en juiste levering

Product en support uitstekend

Zoals altijd een prima powerbank ontvangen. Telefonische bereikbaarheid kan verbeterd worden. Ook zouden powerbanks die niet meer leverbaar zijn van de website moeten worden gehaald. Hun aanwezigheid is verwarrend. Een review lezen van iets dat niet meer verkrijgbaar is lijkt me zinloos.

Verkeerd product geleverd en geen reactie op mijn e-mail/vraag.

Ik heb een ander product geleverd gekregen dan besteld. Ik had een witte "Movadi Movadi ZM10 10.000 mAh" power bank besteld en ik ontving een zwarte "Zmi Mi Power Bank 10000Mah" power bank. Omdat ik geen zin had in gedoe over het terugzenden van het pakket en wachten op vervanging/terugbetaling, heb ik dat maar zo gelaten. Echter, bij de power bank die ik toegestuurd kreeg, zat alleen een Chinese handleiding. Op mijn e-mail aan Externebatterij.nl of ik een Nederlands- of Engelstalige handleiding toegestuurd kon krijgen, is niet gereageerd.

Prima powerbank

uitstenkende levrling

goede en snelle levering en de powerbank is goed

Geweldige service! Gewoon zoals je hoopt teverwachten.

Ik had nog niet eerder van jullie gehoord, maar jullie leveren op korte termijn goede kwaliteit powerbanks. Ik ben zeer tevreden, want jullie waren de enigen op dat moment die Anker 20000 mAh beschikbaar hadden. Hierdoor kan ik straks met genoeg batterij op zak backpacken!

Makkelijk te bestellen, snelle levering en goed resultaat

Slecht, nog niks geleverd

Slecht, nog niks geleverd

Heel goed!

Goed apparaat degelijk en kan zowel de telefoon als laptop mee opladen!

Laad snel op (zowel de powerbank als de telefoon)

Kwalitatief goed, snel geleverd en goedkoop

Heb een powerbank besteld die pass-through charging moest ondersteunen. Op externebatterij.nl vond ik als enige website duidelijk aangegeven of dit zo was, en kon ik zelfs tegen een erg goede prijs een powerbank bestellen. Die werd al de volgende dag bezorgd, terwijl ik op zondag bestelde.

Over Externebatterij.nl

'Power on the move' Wij zijn specialisten op het gebied van powerbanks. Bij ons krijg je: ✓ Kwaliteit - A-merken ✓ Ruime voorraad - actuele voorraad indicatie ✓ Service - Advies tot afterservice ✓ Snelle levering We kunnen het ons voorstellen dat je advies wilt over de juiste keuze powerbank. Daarom kan je ons bereiken per telefoon, e-mail of livechat. Zo kan je zelf kiezen wat je het prettigst vindt. Wij doen er alles aan om al je vragen snel en naar tevredenheid te beantwoorden zodat je weet waar je aan toe bent. Benieuwd naar interessante nieuwtjes of tips & tricks voor powerbanks? Bekijk ons blog op ExterneBatterij.nl/Blog