Dik tevreden!

Via de mail om een advies gevraagd en heel snel antwoord gekregen waardoor de keuze voor mij makkelijk werd. Product was tijdelijk niet op voorraad, maar zodra het er was kreeg ik een verzendbericht. Helaas was er geen track and trace ingevuld, maar na een mailtje kreeg ik binnen een uur een reactie met alsnog de track and trace. Dezelfde avond kwam het binnen en er dik tevreden mee!

Niet tevreden?

Ook dan prima service

de helft van de producten doet het niet

ik heb 2 powerbanks besteld in nieuwstaat en 1 doet het niet.

Voor een externe monitor een 30.000 mAh powerbank en een USB-C PD lader aangeschaft. Duidelijke omschrijvingen op de site zorgden voor een snelle keuze, die ook in de praktijk goed uitpakt. Pakje werd keurig de volgende werkdag bezorgd.

Goed persoonlijk advies

Goed persoonlijk advies gekregen over powerbank en snellader voor fietsnavigatie op gsm

Perfecte service

Snel geleverd en goede kwaliteit

GEWELDIG WAT EEN SENEEL LEVERING

supersnelle en goede levering van de 2 bestelde Xiaomi Powerbank 20.000 mAh V3 USB-C PD. zeer tevreden

Super kontent !

Vlugge levering + goeie communicatie

Super snel geleverd in prima materiaal.

Kopen op het internet is altijd een beetje gokken! Deze shop krijgt van mij 10 op 10!

zoals iedereen het wil , snelle en correcte levering

correcte en snelle bezorging van het bestelde materiaal

Zeer goede ervaring

Correct advies op vragen en supersnelle levering. Dus voor mij de maximale score

Niets op aan te merken. Bestellen en volgende dag in huis.

Super vlotte verzending

Praktische usb-c out/input met 2 usb-a output. Extra service multikabeltje gratis meegeleverd voor Samsung/Apple/laptops. Zelf laden en ontladen. Top.

Zeer snel geleverd ( volgende dag). Kwaliteit van verpakking zeer goe ( niet teveel gewoon veilig). En het belangrijkst , de producten zijn van een hoge kwaliteit.

Zeer snelle levering (de volgende dag al). Correcte correspondentie. Goed verpakt.

fijne webshop

duidelijke webshop, scherpe prijzen, goede levering, fijn

Bestel bij een specialist.....

Externe batterij besteld bij een supergroot internationaal webshop... Werkte voor geen meter... stopte gelijk bij zeer geringe afname (fijnstofmeter) dan uiteindelijk lees je de reviews en je bent niet de enige... Bij externebatterij.nl lees je alles wat je wilt weten en toont aan dat je beter bij een specialist kan bestellen.... Je besteld een A merk..... Een snelle levering.... keurig verpakt met wat extra's in de doos (toeval wilde dat ik dat ook nog nodig had) Aanrader.....

Goede en snelle levering. Prima service en leuke producten voor goede prijzen.

Prachtig product

Ben heel tevreden. Snelle levering en product voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen.

Ik las op internet negatieve berichten over deaflevering Fabeltje ! Goede verpakking keurig op tijd en ik werd via E-mail Goed op de voortgang op de hoogte gehouden Topple !!

Goede ervaring

Het begon met een chat en kwam tot een koop.

Goede snelle service

Goede en snelle service,

Top levering..........

Man man man je besteld iets op woensdag en ik zie elke dag het weer een dag opschuiven. Vrijdag zou de eerste levering zijn maar nee. Dan zaterdag en helaas dan maandag en weer helaas nu kijk ik en wordt het weer dinsdag. Wat een gedoe en product hard nodig voor mijn werk. Fijn dat je een mailtje krijgt hoe de bevindingen zijn en je product laat nog steeds op zich wachten. Beetje vreemd bij andere webshops heb ik die woensdag producten besteld en die waren netjes de volgende dag binnen.

Beste, Ik zie dat PostNL er langer over gedaan heeft dan normaal. Toch blijft het binnen de verwachte levertermijn van het door u bestelde artikel van 1-3 werkdagen. We zetten alles op alles in deze tijden en hopen dat u ook begrip heeft op de logistieke druk momenteel. Met vriendelijke groet, Team ExterneBatterij

Goed product. Laat verstuurd

Betrouwbare PowerBank

Pas mijn 3e PowerBank NI besteld en goed verpakt en snel ontvangen. Na opladen een fijn gevoel om tijdens het reizen er één bij je in de tas te hebben. Laatste uitvoeringen nu met 2 usb uitgangen, dus de laptop én de telefoon gelijktijdig opladen. Top! Kortom een tevreden gebruiker. Aanbevolen.

Statensingel 28 2805BE Gouda

085-2012603

Over Externebatterij.nl

'Power on the move' Wij zijn specialisten op het gebied van powerbanks. Bij ons krijg je: ✓ Kwaliteit - A-merken ✓ Ruime voorraad - actuele voorraad indicatie ✓ Service - Advies tot afterservice ✓ Snelle levering We kunnen het ons voorstellen dat je advies wilt over de juiste keuze powerbank. Daarom kan je ons bereiken per telefoon, e-mail of livechat. Zo kan je zelf kiezen wat je het prettigst vindt. Wij doen er alles aan om al je vragen snel en naar tevredenheid te beantwoorden zodat je weet waar je aan toe bent. Benieuwd naar interessante nieuwtjes of tips & tricks voor powerbanks? Bekijk ons blog op ExterneBatterij.nl/Blog