Vlotte afwerking

Reservering goed te doen. Wel ff zoeken soms maar lukt allemaal prima.

Duidelijk en top aanbiedingen

Een duidelijke site. Makkelijk terug te vinden en zoekt waar je om vraagt. In een oogopslag zie je wat je kunt boeken, wat er beschikbaar is en wat de kosten zijn. Precies zoals je het graag wil. Zeer tevreden.

de bestelling verliep erg vlot

Prima keuze hotels en prijs

Grote keuze in hotels en zeer goede aanbiedingen. Ook heel fijn dat je nog altijd kunt annuleren.

Handige site, duidelijke informatie

Het boeken gaat snel. Vooral de filtermogelijkheid is handig.

Niet positief

Het was mij niet duidelijk dat ik €9,90 servicekosten aan Hotels.nl moest betalen

Boeken een fluitje van een cent

Makkelijk gebruiksvriendelijk

Makkelijk en snel

Mooi systeem

Duidelijk en vlot geboekt

duidelijk en overzichtelijk.

toch goedkoop

Op internet gaan de prijzen tijdens boeken omhoog. Niet bij hotels.nl

Topper

Ik vind in Corona tijden het een pluspunt dat we pas in het hotel betalen en door deze indien nodig gemakkelijk kunnen retourneren

Eenvoudig en snel te reserveren

Via Facebook een advertentie aangeklikt, zeer overzichtelijke website en heel eenvoudig te boeken!

Nadeel is, dat de betaling van de reserveringskosten niet met een creditcard (Visa) betaald kan worden.

zie onder

Het was erg eenvoudig om te boeken, in tegenstelling tot eerdere pogingen bij andere hotels

heerlijk

Het was heel goed verzorgd, heerlijk

Het ia altijd goed

Als er iets tussenkomt dat je niet kan is er nooit geen gezeur over het annulerenen het personeel blijft vriendelijk.

Makkelijk en snel

Was makkelijk en duidelijk

Ik boek altijd mijn overnachtingen via hotels.nl Alles verloopt altijd goed en ik ben blij met de duidelijke informatie!

Vlot

Boeking gaat vlot nette prijzen

Goede ervaringen mee

Uitstekend gemakkelijk te boeken. tegen mooie prijs

dat gaan we zien :)

***Massive *** Friendly ***

Personeel aan de Telefoon: =Altijd Vriendelijk en Behulpzaam= ...Want we hebben in het verleden door omstandigheden heel veel heen en weer geschoven met data's... Veranderen van Accomodatie... Het was nooit te veel gevraagd of niet haalbaar! We zijn Zéér Tevreden over Hotels.nl en proberen ook dit jaar weer een overnachting te boeken... Amor y Luz Dewie~Love Namo Amitabha Adios

Snel overzichtelijk

Snel en overzichtelijk en goede prijzen