Gemakkelijk een hotel te vinden, foto's die duidelijk een beeld geven naar wat je verwacht.

Gemakkelijk een hotel te vinden, foto's die duidelijk een beeld geven naar wat je kan verwachten. Alle info zijn duidelijk en genoeg. Zoeken is heel makkelijk.

Sehr gute Angebote

Immer wieder gute Angebote erhalten.

Makkelijk te boeken

Hotels.nl is goedkoper dan alle andere sites en makkelijk te boeken.

Duidelijk omschreven

Beste Rashied, niet voor alle tarieven brengen wij servicekosten in rekening, wel voor onze supervoordelige en exclusieve aanbiedingen. Deze zijn meestal ook inclusief servicekosten nog steeds goedkoper dan op andere websites. U hebt wel meerdere weken tot maanden tijd, om deze te betalen. De servicekosten worden ook in het geval van annuleren in rekening gebracht, zoals op meerdere plekken aangegeven tijdens het oriënteren en boeken. In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk, om de servicekosten kwijt te schelden. Neem contact op met klantenservice@hotels.nl en geef uw boekingsnummer door, dan kijken wij graag, wat we voor u kunnen betekenen.

uitstekend

nooit geen problemen overzichtelijke site zaken goed op orde een dikke 10

Makkelijk en duidelijk

Prettig overzichtelijk en duidelijk ga zo door!!!

Top hotel geboekt voor een mooie prijs

Makkelijk en snel twee kamers kunnen boeken. Alles wordt duidelijk aangegeven. Prijs is beduidend minder dan op andere sites! Zelfs met ontbijt erbij ;-)

Top hotel geboekt voor een mooie prijs

Bedankt Gwen, leuk om te horen! We doen ons best om de laagste actieprijzen aan te kunnen bieden.

Top website

Goede,makkelijke website

Goede ervaringen met Hotels.nl

De website van Hotels.nl geeft een eerlijke en duidelijke presentatie van arrangementen. De doelstelling is heel service gericht met: a- betalingsvoorwaarden die veelal luiden dat in het hotel kan worden betaald; b- annuleringsmogelijkheden die soepel gehanteerd worden; c- gunstige prijsstelling voor de aanbiedingen; d- goede afspraken met de hotels zodat ook persoonlijke communicatie vlot begripvol verloopt

Wat fijn dat je zo tevreden bent met ons John!

mooie aanbiedingen

mooie aanbiedingen voor 1 overnachting

Goede service nog betere aanbiedingen

Als ik een nachtje in een hotel wil boeken kijk ik altijd eerst op hotels.nl om te kijken of er nog goede aanbiedingen zijn. Die zijn er bijna altijd wel met vaak vele extra’s die je anders niet krijgt.

Super om te horen, dat je zo tevreden bent met onze aanbiedingen Marlou!

Prima site

Ik heb geregeld boekingen gedaan via hotels.nl en tot nu toe is me dat heel goed gegaan! Ik ben zeer tevreden

Geweldig site.

Duidelijk... Aantrekkelijke aanbieding en.

Goede informatie, overzichtelijk, prima!

Goede informatie, overzichtelijk, Prima!

Altijd een verassing

Altijd een verassing waar we heen gaan. Heerlijk, beetje rond snuffelen op de site. Komen we leuk hotel tegen dan boeken we een nacht. Vaak betaalbaar, soms lig het per hotel wat er nog aan verborgen kosten zitten zoals parkeerkaarten. Maar daar kan hotels.nl niks aan doen, de meeste foto’s op hun site zijn vaak de werkeljke kamers of soms nog wel is mooier mee gemaakt!

Bedankt voor de leuke beoordeling Marc, fijn, dat jullie zo tevreden zijn met onze website en aanbiedingen!

Heel goed en gemakkelijk te boeken ook duidelijk in verband prijs super

Top acties

Ik heb hier al vaker geboekt en was altijd tevreden. Je betaalt wel servicekosten (die netjes op de pagina en tijdens het boeken vermeld staan in tegenstelling tot andere partijen), maar het lukt echt niet om de kamer ergens anders goedkoper te krijgen, zelfs niet direct bij het hotel. Het zoekgemak op de website vind ik persoonlijk minder, maar meestal boek ik toch een aanbieding uit de nieuwsbrief.

Waardeloos initiatief met verborgen kosten

Vorige maand naar ik vermeen direct bij Ibis Kamer geboekt. Bij het boeken enkel hotelkosten vermeldt. Alles netjes bij het hotel betaald. Dan krijg je achteraf toch nog een aanmaning voor extra boekingskosten waarvan ik nooit op de hoogte was. Laat maar voor de rechtbank komen. Stakkers!! Na verzoek van hotels om mijn beoordeling te wijzigen blijf ik bij mijn standpunt dat mijn ervaring en het factuurtje met verborgen kosten achteraf niet betoverend werkt. Klacht is ook niet opgepakt en opgelost. Gemiste kans !

ZEER SLECHT.

Nergens wordt duidelijk vermeld dat je ten alle tijde servicekosten betaald. Je verwacht net als bij booking.com een reservering te kunnen maken en deze zoals vermeld weer kosteloos te kunnen annuleren. Helaas! Eén druk op de knop bevestigen en daarna kom je er pas achter dat je servicekosten moet betalen. Bij annulering krijg ik een mail dat deze kosten niet restitueerbaar zijn en ten alle tijde betaald moeten worden. Vraag me af of dit wettelijk mag. Lijkt me overduidelijk een voorbeeld van misleiding!!!

Oplichters

Tijdens boeken. Kom je der achter dat reservering kosten nog moeten der bij komen en als je Wilt annuleren... krijg je de reservering kost niet terug.

super makkelijke boeking

binnen 3 klikken geboekt en betalen bij aankomst voor 18 uur.

prachtig hotel

geweldig eten en de bediening is top

u verleent goede service

Ik heb al vaker in uw hotel gelogeerd.

de website doet raar

De website is verder prima. Maar ik druk op bevestigen en krijg weer een in te vullen reservering formulier. Hopelijk heb ik nu geen twee keer gereserveerd. Als ik later mijn servicekosten wil betalen en dan daarvoor nog even terug ga. Kan ik dus niet meer de service kosten betalen.