snel en nette prijzen

Via de zoek opdrachten werd ik snel en duidelijk verwezen naar de juiste oplossingen. Overzichtelijk en gebruiksvriendelijke website.

Duidelijk en super snel geregeld!

Het boeken via Hotels.nl is duidelijk en super snel geregeld. Het aanbod en de kwaliteit/prijsverhouding is goed. Al meerdere keren via Hotels.nl geboekt en zeer tevreden.

Supersnel geregeld

gebruikersvriendelijke site, eenvoudig boeken

Snel, zonder rompslomp, geen creditcard nodig

Snel, zonder rompslomp, geen creditcard nodig, gewoon Ideal

vlotte boeking

toppie

snel en duidelijk

Voor de derde maal met de kleinkinderen geweldig

snel, efficiënt en makkelijk doorheen te navigeren.

Uitnodigend, overzichtelijk en goede aanbiedingen

Handige website, die uitnodigend is. Het aanbod is duidelijk, overzichtelijk en ik heb een aantal leuke en goede aanbiedingen kunnen vergelijken.

geweldig

veel keuze lage prijzen

Prima en duidelijk

Overzichtelijk En snel

Helemaal geweldig!

Al een aantal keren via hotels.nl een kamer geboekt. Het is overzichtelijk, je kan een thema kiezen, je hoeft nog geen plaats van verblijf in te vullen, en zo zijn er nog veel meer gemakken. Al met al een hele fijne site

Goede prijs en alles is netjes geregeld

Een Parel voor Maassluis

Een fantastisch mooi Hotel, op een uniek mooie locatie. Mij een hele eer om hun gasten te hebben mogen varen op rondvaartboot Maassluis de Slakkenvaart.

In korte tijd hotel kunnen boeken en geen verborgen kosten. Een aanrader.. ga zeker vaker gebruik maken van deze site

Eenvoudig en makkelijk reserveren.

Binnen 5 minuten reservering kunnen regelen.

Leuke aanbiedingen voor een leuke prijs. Bij vragen of problemen, wordt er altijd goed gereageerd

Prima goed!

Boeking ging prima

Hele goeie ervaring ik boek altijd bij jullie top geregeld allemaal groetjes jolanda

Onverwachts voordeel / Onvoldoende prijsinzicht

Vele verwarrende prijzen voor m.i. dezelfde kamers wel/geen ontbijt en geen totaalbedrag. Abusievelijk ergens op de plausibele middelste prijs geklikt en met 3 personen werd het totaalbedrag 3x de prijs. Na opnieuw de goede prijs te kiezen kwam het laagste tarief ten opzichte van alle concurrerende sites tevoorschijn. Dit uiteraard geboekt. In de bevestiging kwam helaas niet de door mij genoemde opmerking dat er een hond meekomt. Hiervoor moet ik denk ik op een andere manier contact opnemen.

Super snelle website met makkelijke functies

Zie boven

zeer klant vriendelijke site

makelijk en snel reserveren

overzichtelijk, makkelijk te boeken, mooie aanbiedingen

Altijd als wij naar een hotelletje (meestal Van der Valk) willen, kijken we als eerste op hotels.nl. En daar blijft het ook bij, we vinden altijd wat we zoeken. Hele mooie aanbiedingen met goede uitleg en foto's. Daarna is het heel makkelijk boeken, in een minuut is het gepiept. Voor ons is Hotels.nl een blijvertje, ga zo door! Jullie superfans, Marleen en Hans Weterings

efficient

Over Hotels.nl