Wel verborgen kosten

Beweren dat er geen verborgen kosten zijn op de hoofdpagina en een leuk prijsje voor te stellen lijkt leuk. Maar bij de keuze van het hotel komt er alsnog, in lichte kleine letters vermeld, 4,95 per persoon per nacht aan servicekosten bij. Door het zo te doen Verberg je de kosten om ze daarna in het klein, heel stiekem nog even te melden. Ik noem dat wel verborgen kosten. De prijs bij de zoekresultaten krijg je nooit. Ook dat de servicekosten per nacht zijn is onzinnig. Administratief is het dezelfde handeling. Ik vind dit sneaky waar andere boekingssites eerlijker zijn.

Beste, jammer dat u dit zo ervaart. Alle kosten zijn in iedere stap vermeld op de website, van de zoekresultaten tot het boekingsformulier. U bent natuurlijk vrij om elders te boeken (op andere websites betaalt u wel meer in totaal, zelfs als de servicekosten meegerekend zijn).

unkompliziert

bisher alles ok

Ging in 1 x goed

heel goed en overzichtelijk

heel goed

Helder en duidelijk

Nooit problemen gehad, integendeel prima service

Simpel en makkelijk

Niet eerste keer dat we hiermee boeken, lekker eenvoudig en snel. Ga zo door Hotels.nl

Geen extra kosten goed om schreven!

gewoon goed

Altijd duidelijk en geen gezeik.

perfect

altijd duidelijk. makkelijk in te vullen.

Makkelijk, duidelijk en snel te boeken

Makkelijk, duidelijk en snel te boek en

Handig praktisch precies wat ik wilde

Snel gevonden wat ik wilde zonder gedoe

Als prettig

Snelle boeking

Is mijn eerste boeking dus vertrouw er op dat het goed is geregeld

Hotels.nl mooi overzichtelijk en makkelijk.

Wij hebben al vaker bij hotels.nl geboekt,en dat scheelt vaak ook nog flink met de andere sites.

vlot boeken!

Lekker snel en goedkoop boeken!

Super goeie Aanbiedingen

Ga zo door top .!!

Gemakkelijk boeken

Gemakkelijk boeken

Makkelijk boeken

Duidelijke website en prijzen. Heel snel kunnen boeken

Goede deal

Goede prijs met extra luxe,zoals up-grate luxe kamer ,gratis hammamdoek,badjad,slipper

gemakkelijk en vlot

Duidelijke website met alle gegevens. Het boeken is eenvoudig dus vlot gebeurd.

Wijziging boeking

Ik kon niet op "mijn boeking" en daarom gemaild met hotels.nl. Omdat ik een boeking wilde wijzigen. Ik ben supergoed geholpen. Ik beveel hen absoluut aan!

Wacht al 2 maanden op mijn geld!

Wij hadden eind januari voor 2weken een appartement gehuurd in Bonaire voor €2900,- binnen 24 uur waren wij aldaar terplaatse , in de advertentie stond dat het er stil was, daar bleek dat pal naast het complex veel bouw activiteiten was. We zijn ingesprek gegaan met eigenaars van complex en in teeede instantie met vriendelijke medewerkster van Hotel. nl . Ons werd toegezegd dat wij na 30 dagen ons geld terug gestort zouden krijgen. Na 32 gebeld, en wederom vriendelijk te woord gestaan er zou contact met de financiële afdeling opgenomen worden. Daarna werd het sti. We hebben alles zwart op wit! Ondanks dat wachten wij nog steeds op ons geld, schandalig!! Is het woord wat me helaas te binnen schiet! Groet P.koenders

Beste Paul, via Hotels.nl is het niet mogelijk om een hotel op Bonaire te boeken. Waarschijnlijk bedoelt u bijvoorbeeld Hotels.com. Wij vragen u daarom vriendelijk, om uw beoordeling te verwijderen of aan te passen.

Duidelijke website en goede deals

Duidelijke website, snel boeken en een hele goede deal voor hotel hartje centrum Amsterdam! Parkeergarage heel dichtbij en vooruit boeken scheelt!

Gebruiksvriendelijk website

Makkelijk een overzichtelijk website. Het is prettig dat je de keuze hebt om de verblijfkosten pas bij t hotel te betalen. Daarnaast is de periode om de boeking te kunnen annuleren geweldig!