Snelle en vriendelijke service

Snel gebracht, prettige service van de bezorgers, goede uitleg over de Wasmachine

Top wasmachine en droger!

Erg modern. Veel keuzes in settings om je was te doen. Al een paar keer gebruikt en het doet het goed. Kleren wassen schoon en droger doet zijn werk. Ook makkelijk om schoon te maken. Alleen stond er dat een borstel meegeleverd wordt om het schoon te maken. Deze heb ik niet ontvangen bij de levering.

Super behulpzaam!

Het was heel lastig om de oude wasmachine weg te krijgen waar hij stond en de nieuwe daar weer neer te zetten, omdat hij door een heel klein raampje moest, maar ze hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het lukte. Echt top installateurs!

Hele aardige monteur

Hele vriendelijke man. Werd snel opgehangen.

Net als altijd heel goed geregeld

Tevreden!

Snelle communicatie en (volgens mijn huisgenoot) hele vriendelijke monteurs!

Bezorgers op tijd en goede service verleend.

Bezorgers op tijd en goede service verleend.

Contact en service was goed !

Ik had een goede ervaring ! De contact en service waren goed vriendelijk mensen. De bezorger waren vriendelijk en hebben netjes gewerkt. Toen me droger en wasmachine waren bezorg hebben de bezorgers me goed uitgelegd hoe de wasmachine en droger werkte !! Super tevreden mee.

komen afspraken na

Monteurs waren exact op tijd, brachten het apparaat naar boven, sloten het aan en gaven instructies, precies als omschreven op hun site. Ook nog vriendelijke mensen, die telefonisch makkelijk bereikbaar zijn. Denken met je mee. Conclusie: prima.

Geen nonsens verhalen

Ik huur vanaf 2014 bij jullie een wasmachine, mijn ervaringen zijn gewoon heel goed met dit bedrijf. Heb nooit klachten gehad of iets waar ik niet helemaal mee tevreden ben. Gewoon nakomen wat ze zeggen en of beloven en zo hoort het. in een woord super.

Geweldige service

Geweldig personeel en geweldige service altijd zowel telefonisch als aan huis.

Goede en Snelle Service

Donderdag besteld en Dinsdag geleverd en geïnstalleerd. In 20min waren ze weer weg met de oude wasmachine.

Geweldig goed geholpen, super vriendelijk. Veel verstand van zijn werk en het mooiste de hele gewerkt met een glimlach

absurd duur

Absurd duur voor wat je krijgt, stop hiermee. KOOP GEWOON JE ZOOI, DES NOODS TWEEDEHANDS. Van de andere kant, iedereen die überhaupt overweegt dit soort zooi te huren vraagt er ook gewoon om.

Goede communicatie en snelle service

Goede communicatie en snelle service!

Snelle levering, gelijk aangesloten en vriendelijke werknemers!

Zeer vriendelijke bezorgers

Ik vond de bezorging zeer vriendelijk. Echt een hele goede service van zeer vriendelijke medewerkers. Telefonisch vond ik geen fijne ervaring. Ik had niet het gevoel dat de telefonist de moeite en de tijd nam om al mijn vragen te beantwoorden. Naar mijn idee was hij het op een gegeven moment zat en probeerde hij van me af te komen. Hierdoor wist ik niet of de droger verzekerd is. Ik kreeg van de bezorger te horen dat ik hiervoor moest bijbetalen. Dit had ik willen weten voordat de droger geïnstalleerd werd. Ik baal er een beetje van want ik weet nu niet of ik de juiste beslissing heb genomen. Graag iets meer tijd voor de intake aan de telefoon nemen. Ik kies voor niet aanbevelen omdat er geen weet ik niet tussen staat. Het hangt een beetje van de definitieve afhandeling of ik dit aanbeveel of niet.

Slechte klantenservice en communicatie

Op de website leek het alsof het allemaal snel en gemakkelijk zou zijn, dit bleek niet het geval. Wij bestelden de wasmachine, waarna we hoorden dat dat model niet op voorraad was. Kregen twee weken niets te horen. Ik heb toen nogmaals gebeld om te vragen of wij een ander model konden krijgen, er stond namelijk niet op de website dat het model dat we bestelden niet op voorraad was. Toen ik belde bleek spontaan dat de wasmachine tóch wel ineens op voorraad te zijn. Ik zou daarna een link krijgen voor het bezorgmoment. Deze link ontving ik maar deed het niet. Hierna heb ik de klantenservice 4 keer moeten bellen voordat het eindelijk ingepland was. De dag van tevoren kreeg ik een bezorgtijd door, dit zou tussen 15.00 en 16.00. Ik ben hier speciaal voor thuisgebleven. Toen het 16.00 was geweest had ik nog een mail gekregen waarin stond dat het tijdstip was veranderd naar 2 uur later. De bezorging van de wasmachine zelf was verder prima.

Zeer slecht: lease hier niet je spullen!!

Ze geven aan dat ze het voordeligst zijn voor studenten maar dit is totaal niet het geval!! Ze proberen op alle mogelijke manieren geld te krijgen en kijken totaal niet naar de situatie van iemand. Klantenservice mailen helpt dan ook niet, want dan krijg je alleen maar standaardantwoorden. Wij als studenten moesten plotseling verhuizen en in ons nieuwe tijdelijke huis is het niet mogelijk om de wasmachine/droger te plaatsen (past namelijk niet). Hierdoor vroegen we om hulp bij de klantenservice. Je mag niet eerder opzeggen in elk geval, terwijl ze makkelijk de machines door kunnen leasen. We vroegen daarna of het dan mogelijk is om de resterende maanden te blijven betalen, maar dat ze de machines wel al komen ophalen omdat we die nergens neer kunnen zetten. Ook dit is niet mogelijk, want dan moet je een boete betalen van 150euro. Totaal niet flexibel, terwijl ze weten dat ze met studenten te maken hebben en dat studenten niet alles gemakkelijk kunnen veroorloven. Tip: lease hier dan niet je machines, wij gaan voortaan voor SPASH

Vrij snel en goede service

Ze waren wat later dan aangegeven in de eerste instantie, maar het was binnen 5 minuten gedaan. Ik ben tevreden!

Zuiver!

Ze kwamen mijn wasmachine supersnel installeren. De installeur heeft alles soepel gedaan en mij heel duidelijk uitgelegd hoe alles werkt. Ik vond het super! Product werkt ook gewoon super!

prima, uitstekende service

werkt zeer goed.

Absoluut niet mee in zee gaan!

Vooraf telefonisch contact gehad om alles te bespreken. Vervolgens nog via de mail. Daarin werd aangegeven wat je klaar moest hebben liggen voor de aflevering. Op de dag van aflevering vrij genomen. Komen de bezorgers en deze geven aan dat ze ook opeens 3 maanden bankafschriften moeten hebben. Nou daar trap ik natuurlijk niet in. Als dit vooraf was gecommuniceerd trouwens ook niet. De bezorgers zijn daarom zonder aflevering weggegaan. Ik heb vervolgens contact opgenomen. Ze waren zogenaamd verbaasd aan de telefoon.. ik zou later teruggebeld worden want ze kon haar collega niet bereiken.. nou dat is natuurlijk nooit meer gebeurd. Mensen! Trap er niet in en geef nooit je bankafschriften af. Ze weten dat ze zoiets niet mogen vragen en zetten het daarom ook niet zwart op wit. Ik dacht ook wat een makkelijke constructie zodat ik nog even kan doorsparen voor een dure wasmachine. Maar ben blij dat ik er nu 1 in de aanbieding heb gevonden en helemaal zonder gezeik van mezelf is.