Slechte klantenservice en communicatie

Op de website leek het alsof het allemaal snel en gemakkelijk zou zijn, dit bleek niet het geval. Wij bestelden de wasmachine, waarna we hoorden dat dat model niet op voorraad was. Kregen twee weken niets te horen. Ik heb toen nogmaals gebeld om te vragen of wij een ander model konden krijgen, er stond namelijk niet op de website dat het model dat we bestelden niet op voorraad was. Toen ik belde bleek spontaan dat de wasmachine tóch wel ineens op voorraad te zijn. Ik zou daarna een link krijgen voor het bezorgmoment. Deze link ontving ik maar deed het niet. Hierna heb ik de klantenservice 4 keer moeten bellen voordat het eindelijk ingepland was. De dag van tevoren kreeg ik een bezorgtijd door, dit zou tussen 15.00 en 16.00. Ik ben hier speciaal voor thuisgebleven. Toen het 16.00 was geweest had ik nog een mail gekregen waarin stond dat het tijdstip was veranderd naar 2 uur later. De bezorging van de wasmachine zelf was verder prima.

Zeer slecht: lease hier niet je spullen!!

Ze geven aan dat ze het voordeligst zijn voor studenten maar dit is totaal niet het geval!! Ze proberen op alle mogelijke manieren geld te krijgen en kijken totaal niet naar de situatie van iemand. Klantenservice mailen helpt dan ook niet, want dan krijg je alleen maar standaardantwoorden. Wij als studenten moesten plotseling verhuizen en in ons nieuwe tijdelijke huis is het niet mogelijk om de wasmachine/droger te plaatsen (past namelijk niet). Hierdoor vroegen we om hulp bij de klantenservice. Je mag niet eerder opzeggen in elk geval, terwijl ze makkelijk de machines door kunnen leasen. We vroegen daarna of het dan mogelijk is om de resterende maanden te blijven betalen, maar dat ze de machines wel al komen ophalen omdat we die nergens neer kunnen zetten. Ook dit is niet mogelijk, want dan moet je een boete betalen van 150euro. Totaal niet flexibel, terwijl ze weten dat ze met studenten te maken hebben en dat studenten niet alles gemakkelijk kunnen veroorloven. Tip: lease hier dan niet je machines, wij gaan voortaan voor SPASH

Vrij snel en goede service

Ze waren wat later dan aangegeven in de eerste instantie, maar het was binnen 5 minuten gedaan. Ik ben tevreden!

Zuiver!

Ze kwamen mijn wasmachine supersnel installeren. De installeur heeft alles soepel gedaan en mij heel duidelijk uitgelegd hoe alles werkt. Ik vond het super! Product werkt ook gewoon super!

prima, uitstekende service

werkt zeer goed.

Absoluut niet mee in zee gaan!

Vooraf telefonisch contact gehad om alles te bespreken. Vervolgens nog via de mail. Daarin werd aangegeven wat je klaar moest hebben liggen voor de aflevering. Op de dag van aflevering vrij genomen. Komen de bezorgers en deze geven aan dat ze ook opeens 3 maanden bankafschriften moeten hebben. Nou daar trap ik natuurlijk niet in. Als dit vooraf was gecommuniceerd trouwens ook niet. De bezorgers zijn daarom zonder aflevering weggegaan. Ik heb vervolgens contact opgenomen. Ze waren zogenaamd verbaasd aan de telefoon.. ik zou later teruggebeld worden want ze kon haar collega niet bereiken.. nou dat is natuurlijk nooit meer gebeurd. Mensen! Trap er niet in en geef nooit je bankafschriften af. Ze weten dat ze zoiets niet mogen vragen en zetten het daarom ook niet zwart op wit. Ik dacht ook wat een makkelijke constructie zodat ik nog even kan doorsparen voor een dure wasmachine. Maar ben blij dat ik er nu 1 in de aanbieding heb gevonden en helemaal zonder gezeik van mezelf is.

Vermoeiend

Vijf keer aan de telefoon gezeten om een wijziging in het contract te bespreken, maar het bleef fout in het systeem staan. Steeds werd gezegd dat het werd veranderd, maar dit gebeurde niet. Ook sprak ik steeds met iemand anders waardoor ik het verhaal elke keer opnieuw moest uitleggen en het leek niet begrepen te worden. Vervolgens kreeg ik na 5 telefoontjes alsnóg een verkeerde levering..

Het plannen van een afspraak ging heel slecht. Ik werd heel vaak gebeld gsmst en gemaild terwijl er al een afspraak stond. Dat was waarschijnlijk niet goed opgeschreven. Ik heb het echt als spam ervaren zoveel gecontacteerd te worden via verschillende wegen terwijl er gewoon een afspraak stond. Voor de rest was het prima geregeld met het wisselen van de wasmachines

Houden zich niet aan opzegtermijn

In de algemene voorwaarden staat dat het contract met een maand opzegtermijn kan worden beëindigd. In de praktijk beroepen ze zich op oude algemene voorwaarden waarbij het contract telkens stilzwijgend met een jaar wordt verlengd.

Amazing!

Goede Service!

Enorm onredelijk

Stel, je huurt al 5 jaar een product, en krijgt te horen dat opzeggen niet kan. Het contract is namelijk telkens stilzwijgend met een jaar verlengd. Resultaat: wij zitten nog een jaar vast aan een wasmachine terwijl we al een nieuwe hebben. Bij contact is er 0 tegemoetkoming vanuit het bedrijf.

Tv LG

De levering van mijn product ging erg snel en de uitleg was ook heel duidelijk

Prettig

Gewoon goede service. Enige probleem is dat de gang beetje vies achtergelaten was omdat de wasmachine voor een deel gesleept werd en er een zwarte streep werd achtergelaten. Dit was makkelijk schoon te maken en het wasmachine hok zelf was ook niet super schoon dus niet een heel groot probleem.

Beste

Was makkelijk en snel

Geweldig voor ons huisje

Dit bedrijf heeft mijn studentenhuis gered! De installatie ging prima en alles werd netjes gedaan. Wij leasen alles en dit scheelt ons heel veel geld. Het apparaat werkt goed en we zijn er heel erg blij mee. Stel dat er een keer iets kapot gaat, dan wordt het meteen gerepareerd. Wij raden dit bedrijf echt aan!

Prettig

Het is een geluk als je je eigen was mag doen en dat voor huren met deze prijs! Ja deze student is daar erg blij mee!!

Top!!

Na het aanmelden kreeg ik al snel een belletje om alles door te spreken. Een week later stond me wasmachine die overigens door 2 toppers is neergezet. Iets wat helemaal niet had gehoeven maar ze hebben me zelfs kort even de programma's uitgelegd! Kortom ontzettend blij dat ik op deze manier mijn wasjes kan draaien

matig

me tv die geleverd is zitten kieren tussen foto’s van gemaakt degene wie bezorgde en nogsteeds niks gehoord

Eenvoudig en prettig

Goed!

Goed product voor goede prijs

Een hele prettige ervaring

De samenwerking verliep goed en de service was uitstekend.

Perfecte service, goed apparatuur, goede prijzen!

Heel tevreden met smartstudentdeals! Huur al jaren van ze en krijg elke keer mooie apparaten. Als er iets kapot is komen ze heel snel langs, en heel fijn dat ze het ook kosteloos leveren en ophalen!

Service erg slecht wanneer er iets niet in orde is.

Met de wasmachine zijn wij in principe erg blij. Maar toen er lekkage optrad door een montagefout van monteurs van SmartStudentDeals.nl en wij contact probeerden op te nemen met SmartStudentDeals.nl werden wij genegeerd. We hebben meermaals geprobeerd te bellen en veelvuldig gemaild, maar nooit hebben wij reactie mogen ontvangen. Als wij al iemand aan de telefoon kregen, werd de haak erop gegooid bij het noemen van ons adres. Dat zij geen verantwoording nemen voor de lekkage is niet netjes, maar het probleem geheel doodzwijgen kan écht niet binnen een professioneel bedrijf. Geen communicatie en het negeren van klanten vinden wij uit den boze.

Ze willen alleen maar geld!! Pas op, lease hier niks!!!

1 dag Telaat met betalen? Dan heb je meteen €40.- incassokosten aan je broek hangen. Zo kom je er nooit uit, want ze blijven maar verhogen!! Elbuco Finance is puur een narcistische instelling, ik waarschuw dan ook iedereen om geen zaken hiermee te doen, zoek gewoon een normaal, en eerlijk bedrijf die moeite doet voor hun klanten. In plaats van verder in de problemen of schulden helpen.. iedereen heeft weleens betalingsproblemen, maar als je dan iedere week opnieuw een verhoging krijgt dan is GRACE VAN EMDEN denk ik heel erg levensmoe!!!