En goedkoop

Frustratie

Bestelling niet op huisadres..zoals gevraagd. Maar in een andere gemeente. Op een locatie af te halen. Op het tijdstip..zoals aangegeven was het gesloten. Smiddag weer retour door de sneeuw ,slechte wegen, op de fiets.

Geachte mevrouw van Soolingen, Wij zien in de link van UPS dat de dag na uw bestelling een afleverpoging is gedaan op uw huisadres, helaas was erop dat moment niemand aanwezig. I.v.m. de druk op de pakketbezorging i.c.m. de sneeuwval werd er maar één afleverpoging gedaan in deze periode. Als u het nieuws had gevolgd had u wellicht geweten dat alle niet essentiële winkels zijn gesloten tijdens de lockdown en dat er andere openingstijden kunnen gelden bij pakketshops. Helaas is in deze periode niets normaal. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Dennis Team Snowcountry

Goed en snel geleverd.

Xxx

Top service!

Vrijdagavond snowboots besteld omdat er sneeuw en koude voorspeld werd. Had ze zaterdag in huis en heb er meer dan een week heel veel plezier van gehad. Wellicht kom ik later nog eens terug voor wandelschoenen en een 40 liter rugzak.

ik wordt altijd goed en snel geholpen door Snowcountry

goede kwaliteit gear, snelle communicatie, simpele webshop. top!

Goed geregeld en snel geleverd

Alles naar wens verlopen.

Bestelling snel in huis en ben er super blij mee. Wanten van Arcteryx.

Goede website, top-collecties, duidelijk bestelproces en zeer klantvriendelijk retourproces en

Mooie website met een prachtig aanbod top-merken. Het bestelproces is helder en duidelijk, waarbij ook het retourproces bijzonder klantvriendelijk is

Fantastische service, mooie spullen

Winkelpersoneel denkt met je mee, zeer vriendelijk, geeft de ruimte om van alles uit te proberen. Uitstekende ervaring.

snelle levering, goede support

De bestelling was na enige tijd nog niet als bevestigd ontvangen. De opvolgende support, na reguliere openingstijden, was snel en volledig. Dit geeft uiteraard vertrouwen. De zending is snel ontvangen, dit was ook een voorkeur gezien de toepassing. Helaas bleek wel dat ik behoorlijk goedkoper uit was geweest bij andere partijen.

Goed uitgeruste winkel met uitstekende service

Uitgebreid assortiment en heel erg goed geholpen daar!

Snelle levering, prijstechnisch oke

Mooie sneeuwlaarzen de volgende dag al in huis.

Voor mijn man sneeuwlaarzen besteld omdat er zoveel sneeuw gevallen was. De mooie kwaliteitslaarzen werden de volgende dag al bezorgd. Mijn man heeft er dus nog dagenlang plezier van gehad.

Super ervaring

Snelle service en een geweldige prijs. Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het bestelproces! Hier kom ik zeker terug.

Zeer positief!

Kwalitatief goed en breed assortiment gecombineerd met specialistische kennis en prima prijzen. Daarnaast snelle bezorging en goede service. Retourneren van producten is soepel geregeld en geld wordt binnen enkele werkdagen terug gestort. Aanrader!

Helemaal happy met m'n nieuwe snowboard!

Mijn nieuwe snowboard (wel van het vorig seizoen, maar daarom juist scherp geprijsd!) werd keurig verpakt afgeleverd. Kleuren precies zoals op de website. Helemaal happy! Een aanrader!

Heerlijk warm

Met deze sneeuw heerlijk warme boots en al de dag na mijn bestelling binnen. Daar was ik erg blij mee.

zeer goed

ik moest cadeau hebben voor mijn kleinzoon hij is 1 maart jarig dus ik dacht zal maar op tijd bestellen. ik heb s.middags, besteld daags erna werd pakket al bezorgd, snowcountry krijgt van mij een dikke tien

fijne winkel

- alleen het deleten van artikelen was wat lastiger.

Uitstekend!!

Super zoals altijd

Behulpzame winkel

Heel fijn geholpen met advies door verschillende teamleden van Snowcountry. Ze hebben een gevarieerd aanbod in ski's en zijn goed bereikbaar. Bestelling en levering was zeer snel en gemakkelijk!

Geweldig ene dag besteld volgende dag in huis

Goedemiddag Ik had een paar snowboots Sorel besteld voor mijn kleinzoon ze zijn prachtig Hij heeft ze de hele week aan gehad in de sneeuw heerlijk warm en droge voeten Ik beveel jullie aan bij vrienden en kennissen Tot een volgende keer Vriendelijk groet Christa Lucke

Een paar Black Diamond wanten ‘s middags besteld en de volgende dag al in huis.

Goede service en advies. Snelle levering en top kwaliteit

Erg vriendelijke meneer aan de telefoon gehad die de tijd nam en meezocht voor een alternatief voor een uitverkocht product. Snelle levering en ben erg blij met de boots!

Super voor mekaar

Mooie snelle levering en de snowboots lopen super goed