Superblij met mijn vrolijke drinkfles van goede kwaliteit

De levering was snel, de website overzichtelijk, de betaling makkelijk. Heel veel gemak dus waar ik van kon profiteren. Ik neem hem vanmiddag mee op reis! Gezonde groetjes, Annemieke dekeukenvanannemieke.nl

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle, duidelijke en overzichtelijke met mooie prijzen!

Snowcountry leverde mijn bestelde koffer zelfs sneller dan nodig was! De prijs voor de koffer was ook nog eens de scherpste welke ik online kon vinden. De koffer kwam in een grote doos (ik bestelde een duffelbag welke makkelijk plat gedrukt kon worden en geleverd in een kleinere box). Al met al een zeer goede ervaring met dit bedrijf. Bij eventuele volgende reisbenodigdheden bezoek ik Snowcountry zeker eerst!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs, snel bezorgd.

Super !!!

alles prima verlopen. geen minpunten.

Makkelijke en snel

Het retour zenden van mijn product ging makkelijk en snel. Aankoopbedrag was ook snel terug betaald

Zonder meer uitstekende service

Op maandag heel mooie Salomon skis and Komperdell stokken besteld en die kwamen donderdag al in Australie aan. Perfect! Alleen jammer dat ik geen betaling met mijn Nederlandse rekening kon doen omdat de betalingskeuze met Klarna en Ideal wegvalt als je Australie als adreskeuze geeft. Kostte me daardoor een extra 15 euro in bank kosten. Evengoed waren de totale kosten inclusief UPS vracht 45% lager dan in Australie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Delivery was fast, product is impeccable, the price was ok.

I had a really positive experience. Easy to order and fast 24 hour delivery.

Bestelling snel binnen. Helaas na 30 dagen problemen aan product. Snel geholpen door klantenservice en product vervangen zonder problemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prices on point, Fast delivery, very nice customer service

Ordered two alpine packs. delivery was very very fast and customer service very helpful with the return. Definitely recommended!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service en snelle bezorging!

Ondanks het vergeten in te vullen van het vooraf monteren van mijn bindingen op de ski's was er maar één mailtje nodig om ervoor te zorgen dat snowcountry dit alsnog deed. Alles vlekkeloos en supersnel geregeld! Ik kom zeker terug!

Snelle verzending!

Hele snelle verzending en verpakking is recyclebaar!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service en supersnel geleverd

ik vond dit een leuke ervaring om een keer hier te bestellen ik had alleen het verkeerde besteld dus daarom heb ik mijn aanschaf geretourneerd. voor de rest ging alles super goed

Supersnel en -correct.

Geen ander woord aan toe te voegen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Last minit wilden we een jack. Kon gehaald worden. Goed geholpen, snelle service. Goed bereikbaar!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle afhandeling. Goede klantenservice.

Duidelijk te woord gestaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie webshop met goede prijzen!

Een erg uitgebreide webshop met erg scherpe prijzen, ik kon het nergens goedkoper vinden. Aangezien ik voor het eerst losse ski-bindingen kocht heb ik een aantal vragen gesteld via de site/mail. Deze werden erg snel en goed beantwoord. Er werd ook aangeboden om de bindingen in de showroom te laten monteren, wederom goedkoper dan op andere plaatsen. Erg tevreden dus

Lekker makkelijk en snel

Alles was erg snel gefixt en duidelijk tot het einde

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De verpakking van mijn Warpspeed was uitstekend, top!

De foto's zonder kleurfilter op de site plaatsen, zodat de kleuren te zien zijn als de werkelijkheid.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle reactie als je vragen hebt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Keurig op tijd geleverd, netjes verpakt en goede, gedetailleerde communicatie over de verzendstatus van mijn bestelling. Topwinkel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Grote collectie en goed advies. Even verzetten van de bindingen is geen probleem.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snel, deskundig

Bindingen waren niet goed passend afgesteld ondanks doorgeven zoolmaat

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Erg mooie ski. Perfecte service bingingen goed gemonteerd erg blij mee

Nvt

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Groot assortiment, snelle levering, Voor Nederland prima prijzen

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd

Over Snowcountry

Filter op Taal