Super goed geholpen en top aankoop gedaan

Voordat ik ging kopen heb ik via Facebook contact gezocht en super goed advies gekregen over een nieuw snowboard. Na goed advies heb ik mijn nieuwe snowboard gekocht.

Duidelijke website en snelle levering

De door mij bestelde Adidas bril werd snel geleverd en de informatie op de website klopte. Ik werd tijdens het bestel en lever proces goed op de hoogte gehouden.

Goed advies

Goed advies en goed geholpen

Goed advies en snelle levering

Voor ik ging bestellen eerst gebeld met snowcountry voor advies m.b.t. een snowboard en bindingen. Ben goed geholpen en geadviseerd over eventuele mogelijkheden en voor en nadelen van bepaalde producten. Na bestelling werden de producten snel en compleet geleverd.

Supergoed geholpen!

Plezier contact, snelle levering en uitstekende service.

Zeer uitgebreid aanbod en deskundig advies

Ik ben erg goed geholpen door Wouter!

Perfect!

Alles verliep perfect zoals vermeld.

fatastic shopping

I bought capita doa, union strata, jones storm chaser, jones apollo, I've got a perfect shopping experience here. The salesperson's presentation is very professional and enthusiastic. I will continue to shop here!!!

Mijn bestelling werd de volgende dag gratis bezorgd. De informatie vooraf was duidelijk. Het product zelf was afgeprijsd.

Goede kwaliteit, prima service

Mooie, warme en goed geprijsde kwaliteits snowboots ontvangen. Fijne meedenkende klantenservice, klasse!

Snelle levering, prachtige producten en achteraf betalen na meerdere kleuren en maten thuis te laten komen om ze te proberen. Geweldig! Een van de betere webshop ervaringen die ik gehad heb!

Ik heb hier niets verkeerd over te zeggen. Vrij snelle levering, mooi ingepakt, geen beschadigingen. Ik ben een tevreden klant. Juist 1 vraag los van dit, sturen jullie soms gratis stickers op? Van merken rondom skate / snowboard merken,... Gtrz Laurents

Fijne site met snelle afhandeling.

Alles zoals ik het gewenst heb. Fijne site, snelle verzending en producten in perfecte staat binnen. Bedankt!

Positief verassende levertijd

Super fijne levering en contact!!

Na het bestellen van een nieuwe ski en rugzak super tevreden over snowcountry! Over de ski’s is er heel snel contact opgenomen door snowcountry voor de afstelling. Bij snelle levering waren de beide pakketten super netjes verpakt.

In een woord TOP!! Snelle leveringen

Super snelle levering en serviceTOP!! En daarbij ook nog de goedkoopste dan alle andere aanbieders online en winkel Wij hebben de back pack osprey fairview trek 50 besteld kado voor onze dochter . Ze was hier super blij mee. Kan iedereen snowcountry aanbevelen!

Goede kwaliteit, goede prijs en levertijd.

Goede kwaliteit, goede prijs en levertijd

Goede service, komt afspraak na en scherpe prijzen

Gebeld over informatie en de maat van de backpack. Goed geholpen en binnen 1 dag geleverd zoals beloofd. En de prijs stuk lager als de rest. Ik ben tevreden.!

Super snelle service

Snelle levering zeer goede verzending

altijd fijn om bij snowcountry te zijn

snel en goede service, telefonische uitleg was erg prettig

zeker het persoonlijke gesprek via de telefoon was erg goed.. ga zo door mannu.

alles OK

Perfect service!

The shop offers a big variety of products. My snowboard arrived on the next day in perfect condition. Totally recommend it!

Vlotte en correcte afhandeling

Scherpe prijs en goede communicatie.

Snelle levering van prima product

Product zoals omschreven. Snelle levering.