Scherpe prijzen, uitgebreid assortiment en goede service

Levering zoals beloofd en voordeliger dan elders

Perfect en snel geleverd.

Perfect en snel geleverd.

Produkt optijd zoals beloofd geleverd

Produkt zoal beloofd optijd heleverd.

Snelle en correcte levering. Zeer blij met de aangekochte materialen.

zie onder.

Mijn bestelling is goed verlopen. Alleen spijtig dat ik ondanks aanmelding geen gebruik kon maken van de 5 euro korting die jullie aanboden. Misschien kunnen jullie die alsnog terug storten op mijn rekening. Vriendelijke groet, Lies.

Hoi Lies, Bedankt voor je review. Wij geven echter geen €5 aanmeldingskorting/welkomstkorting. Misschien verwart u ons met een andere webshop? Sportieve Groet, Snowcountry

erg tevreden

snelle levering, goed product

Uitstekende en snelle service!

Uitstekende en snelle service!

Goede info site, snelle bezorging

nice, veery nice !

niet zo heel veel sneeuw deze tijd van het jaar … maar tijdens mijn zoektocht naar een degelijke rugzak toch op deze site terecht gekomen … zeer goeie prijs, supersnelle levering ! topservice ! iedereen blij ! p-)

Top ervaring!

Goede aftersales

Ik heb twee lawinepiepers gekocht Keurig teruggebeld door Mike voor instellingen Top service

Supersnelle levering

In de avond besteld, de volgende ochtend al geleverd! Dikke prima. Product cfm omschrijving en netjes verpakt. Prijs vh artikel fors lager dan bij andere aanbieders!

Snel en netjes geleverd!

Product snel en netjes geleverd! Goed ingepakt, geen beschadigingen! Helemaal top!

Snelle levering, duidelijke communicatie. Hydroflask en metalen doppers besteld. Metalen doppers vind ik persoonlijk iets aan de dunne kant, ik denk dat er snel deukjes in gaan komen. We gaan het zien.

Perfekt!!!!

Nadat ik telefonisch contact had gehad over voorraad meteen via website besteld en de volgende dag was alles geleverd. Bedankt hiervoor.

Snelle levering, geweldig product.

Ik had het de ene dag besteld en de dag er op kwam het op tijd binnen. Geweldig!

Duidelijk. Soepele bestelprocedure en retourmogelijkhwid

Veel is mogelijk en wat kan gaat prima. Snel verzonden en gekregen

Blij met de geleverde bestelling

Blij met de geleverde bestelling. Snel afgehandeld & precies wat ik dacht te ontvangen. Dank!

Goede bereikbaarheid, voorlichting en snelle bezorging

Echt helemaal top

Snelle levering. Mijn beker zat goed ingepakt.

Hele fijne fles, zo drink je makkelijk 2 ltr p dag

Fijne fles Gebruik um bij sporten Tijdens wandelen En in en om het huis

Snelle levering en goede service.

Leveren en bestellen top

Uitstekende collectie en snelle bezorging

Snowcountry heeft een eer overzichtelijke website, een uitstekende collectie, scherpe prijzen en vlotte thuisbezorging. Wat wil je nog meer?

Snelle service,pracht spullen!

Zeer goed advies concurrerende prijzen en volgende dag al binnen !!!

Zeer goed advies concurrerende prijzen en volgende dag al binnen netjes afgesteld op doorgegeven skischoen maat en Din maat tbv ervaring en gewicht zelf natuurlijk nog gecheckt maar stond perfect echt Top!!!