Goede service, vriendelijk en behulpzaam

De medewerkers van Snowcountry hebben mij goed geholpen met mijn vragen over rugzakken. Ze reageren altijd op emails, vaak heel snel, zelfs ook in het weekeinde. Een enkele keer binnen een paar dagen. Ze hebben ook nooit moeilijk gedaan met ruilen. Retoursturen ging ook moeiteloos. Idealiter had ik de rugzakken in de winkel kunnen passen, maar ivm Covid was de winkel gesloten. Door de goede service heb ik toch ook online enkele rugzakken kunnen uitproberen.

Bijzonder snelle levering van A-merk rugzak. Toch niet helemaal mijn keuze, want ik wilde iets stevigers, dus geretourneerd. Evenwel na telefonisch adviesgesprek met medewerker van Snowcountry op nieuw spoor gekomen en daardoor uitstekende rugzak gevonden!

Snelle & goed service

Snelle reactie toen ik een vraag had over een bestelling, ook snel verzonden en retour van een deel van de bestelling verliep soepel.

Kreeg meteen antwoord op mijn vragen en alles werd correct afgehandeld. super!

Prima service!

Prima service, zelfs nadat ik in eerst instantie teleurgesteld werd door gestegen prijzen. Schappelijk en snelle reacties via mail!

Dat is fijn om te horen Arjen. Bedankt voor je mooie review en hopelijk krijg je veel plezier van je board. Sportieve groet, //Dennis Team Snowcountry

Top!!

Mooie collectie snowboards tegen een zeer goede prijs. Heb een Jones Mountaintwin snowboard voor mijn zoon gekocht met Flow Fuse Hybrid bindingen. Snelle levering en keurig verpakt. Binnenkort bestel ik een Jones Flagship voor mezelf. Dikke aanrader!!!

Super set-up voor je zoon en een prachtige review voor ons. Top dank je wel. Sportieve groet, //Dennis Team Snowcountry

Snelle levering van bestelde product

Prima service. Snel geleverd. Mooie prijs.

Dank je wel voor de mooie review Hans

Na problemen tijdens eerste bestelling direct een fijne en snelle oplossing.

Nadat ik eerst een beschadigd product ontving, heb ik na contact met de klantenservice een snelle en fijne oplossing aangeboden gekregen. De mensen die ik sprak waren vriendelijk en e-mails met vragen over retourprocedures werden vaak binnen enkele uren beantwoord. Ik ben achteraf enorm tevreden over de hulp die ik kreeg, en de enorm snelle service bij klachten/vragen, iets wat ik nou niet ben gewend van andere bedrijven.

Super bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Doet ons goed te lezen dat ondanks de eerste negatieve ervaring jij positief bent over de geboden oplossing en het contact met ons. Nogmaals dank! Sportieve groet, //Dennis

Snelle levering. Product was heel, doos netjes.

Beste Jeroen, Bedankt voor je review en ik ben blij dat het snowboard netjes aankwam, anderzijds is dat ook wel het minste dat je mag verwachten :). Mooi board nu hopen op goede omstandigheden aankomende winter. Sportieve groet, //Dennis

Snelle levering super prijs prachtig product

Bedankt voor je bestelling en review! Je hebt inderdaad een hele goede deal te pakken, veel plezier ermee. Sportieve groet, //Dennis

Goed materiaal, goede levering, goede service!

Fijn dat Nederland een shop als Snowcountry heeft. Ook goed bereikbaar voor vragen of service.

Hi Dennis, Bedankt voor je bestelling en uiteraard je mooie review! Wordt zeer gewaardeerd :). Sportieve groet, //Dennis

Prima levering

Beetje onhandige site, moest veel wisselen tussen 'winkelmandje' en winkel om het duidelijk te hebben. Maar het lukt wel! Verder helemaal goed.

Beste, Ten eerste bedankt voor je mooie en terechte review. Ben blij dat we je niet weggejaagd hebben met de bug in de site. Als het goed is hebben we het probleem verholpen en kan je nu weer rechtstreeks switchen tussen productpagina en winkelwagentje. Sportieve groet, //Dennis

vlotte bestelling

zoeken in de webshop zelf kon beter (weinig filters soms) maar toch gemakkelijk gevonden wat zocht. zeer vlotte afhandeling van de bestelling.

Beste Bart, Bedankt voor je mooie review en fijn dat je hier de tijd voor hebt willen nemen. Wij gaan proberen de filters verder uit te breiden en zijn ook bezig een productvergelijker te ontwikkelen. Om klanten beter te voorzien van advies en te voorkomen dat "verkeerde" producten worden verkocht. Je hebt in ieder geval een hele mooie set aangeschaft en daar valt weinig op aan te merken. Sportieve groet, //Dennis

Niet de goedkoopste, wel één van de beste! Prima producten, vlotte levering en uitstekende service. Deze club is tenminste wel bereikbaar als je vragen hebt. Super!

Bedankt voor je mooie review! Dit is wat je hoopt te bereiken bij klanten en maakt helemaal mijn dag :). Dank je wel. Sportieve groet, //Dennis Team Snowcountry

Goedkoop en snel!

Ik was op zoek naar een specifieke slaapzak die ik zag bij een andere outdoor winkel. Toen ik googlede, vond ik hem goedkoper bij Snowcountry. Goede uitleg er ook bij op de site. Heb hem gekocht en hij was er de volgende dag al. Super service.

Beste Nikki, Bedankt voor je mooie review. Prijs is enkel zaligmakend als de rest ook klopt, gelukkig was dit het geval. Sportieve groet, //Dennis Team Snowcountry

Overzichtelijk, snel en fijne berichtgeving over de bestelling.

Alles prima voor melaar.

Beste Richard, Dat is wat proberen te bereiken met Snowcountry, bedankt voor je review. Vriendelijke groet, Wouter

Snel en correct

Snelle en correcte levering. Besteld op zondag, dinsdag werd alles geleverd (in Belgie)

Bedankt voor je review Paul, leuk om te lezen!

Snelle levering, schoenen zitten perfect

Bedankt voor de review Cil! Blij dat de schoenen goed zitten :).

Snel geleverd en voldoet aan de verwachting

Heb een board besteld dat als demo is gebruikt. Ziet er nog prima uit voor de prijs die ik heb betaald. Was ook snel geleverd zoals altijd.

Daar doen wij het voor Ed! Hopen dat je veel plezier aan je board gaat beleven.

Goede service en vakbekwame medewerkers voor strakke prijs Top!

Splitboard met bindingen en stijgvellen gekocht, dit is het adres hiervoor! Erg goed geholpen door aardige vakbekwame medewerkers Top! Kan niet wachten tot ik weer op wintersport kan!

De langste dag is weer geweest Ronald, dus winter is coming :).

Ik had bindingen gekocht en had wat vragen. Ik kreeg hier snel en duidelijk antwoord op. Binnen een dag had ik de bindingen in huis. Heel fijn geholpen!

Fijn om te horen Joey, bedankt voor je review!

wat een heerlijk positief bedrijf

Voor mij zoon een paar bindingen besteld, hierbij goed en snel advies gekregen.

Top Ivo, dit is natuurlijk waar wij het voor doen en jou review maakt ons happy! Thanks

Wederom een uitstekende ervaring!

Echt een plezier en mij go-to winkel als het om wintersport artikelen gaat

Jou review zegt alles waar wij het voor doen! Super bedankt! Sportieve groet, //Dennis en uiteraard ons hele team

Ze komen hun afspraken na.

Eenvoudig te bestellen. Op tijd geleverd. Dienst verlening zoals het hoort te zijn.

En een top klant! Dank je wel!

Snelle en kwaliteistvolle levering van een degelijk product!

Bedankt voor de mooie review Jan!