top!

wat een toffe (internet) winkel, een snoepwinkel voor volwassenen op wintersport gebied! ik ben super geholpen en heel blij met mijn aankopen op het gebied van splitboarden. Voor een volgende set ga ik zeker of skies voor mijn kinderen ga ik zeker weer naar Snowcountry!

Prima, het was een eenvoudige bestelling die zonder problemen en snel is uitgevoerd.

Fijne en vriendelijke klantenservice

Het contact met de klantenservice liep fijn. Altijd snel en vriendelijk geholpen. Bestelling was snel verzonden en goed ingepakt.

Top winkel

Zeer goede winkel voor de wintersport. Goed advies en uitleg. Echt top!

Snelle levering en na keuze een gratis retournering

Snelle levering en na keuze uit de producten een gratis retournering. Producten zoals verwacht. Super.

Fijne webshop met zeer snelle reactie op navragen.

Zeer prettig, zelfs toen bleek dat een product onverhoopt niet op voorraad was werd alles zeer snel gecommuniceerd en opgelost naar behoren. Een echte aanrader!

Superwinkel

Goede uitleg vooraf gekregen, snelle verzending, gewoon top

Super goed materiaal en snel geleverd

Ik raad het iedereen aan

Duidelijk en snel

Even telefonisch geïnformeerd op voorhand ivm de levertijd. Geen wachttijd en vriendelijk geantwoord op mijn vraag. En inderdaad werd de rugzak die ik voor 22u besteld had ‘s anderdaags , netjes verpakt , en op de vooropgestelde tijd geleverd.

Snel, betrouwbaar en compleet

Board, bindingen en tas s'avond besteld en einde van de volgende dag geleverd. Alles in perfecte staat, goede en snelle service. Zou er zo weer een keer bestellen.

excellent

Really good service, fast and affordable delivery! Im very happy with this website!

Snel en uitstekend

Super Biolite accessoires en snelle levering.

Mooie producten, super snelle en goede service!

Van ski's tot thermosflessen gekocht bij Snowcountry. Mooie merken en topkwaliteits producten, aangesloten mensen, super snelle en goede service en levering.

Blij met mijn aangeschafte rugzak. Mooie prijs en snel verstuurd.

Snelle vriendelijke service

Zeer snelle levering en afhandeling van retour. Vriendelijke meewerkende klantenservice.

Snel geleverd, goede service

Duidelijke en uitgebreide productinformatie. Ik had twee slaapzakken besteld om ze te kunnen vergelijken. Het retourneren was gemakkelijk en gratis.

Snelle levering!

Direct de volgende dag bezorgd. Tja, wat kan ik er verder over vertellen :-)

Prima en snelle levering!

Zoals beloofd volgende dag in huis!

Super service!

Snelle levering en super vriendelijke medewerkers

In 1 woord uitstekend.

Prima prijs, snel geleverd en prima verpakt.

Goede service en snelle verzending

Rugzak was zoals omschreven. Snel verstuurd en snel ontvangen

Superfijne winkel

Van bestellen tot bezorgen heel goed gedaan. Mooi assortiment!

TOP

Goede & snelle service!

Snel geleverd en op de hoogte gehouden van m'n bestelling.

Krijgt waar je om vraagt. Ik heb eerst de winkel gebeld over het product. Werd netjes te woord gestaan.

Maakt waar wat een webshop zou moeten waarmaken

Twee dingen besteld. Verzonden en ontvangen binnen de gestelde termijn. Bleek een verkeerde bij te zitten. Gebeld (vlotte reactie aan de telefoon, maar vooral een eerlijke), rechtgezet en netjes terugbetaald gekregen. Kortom als je zo'n klantenservice bied naast het snelle verzenden (ook PostNL werkte eens mee), dan kan ik niets anders dan Snowcountry aanbevelen.