nog niet gebruikt maar ziet er goed uit!

nog niet gebruikt maar ziet er goed uit!

Snelle en correcte afhandeling zoals altijd.

Snelle en correcte afhandeling zoals altijd.

Werd super geholpen via de chat functie

ik wist wel welk type board ik moest hebben maar met zoveel keuze word het bijna onmogelijk om te kiezen. Ik heb de chat aangezet en kreeg advies voor board en bijbehorende binding! Zo blij ermee. Top service!

Communicatie rondom bestelling was prima en producten ontvangen zoals verwacht

An de telefoon, geïnteresseerd, klantenvriendelijk, adviserend. Snelle levering en service, super!!

Alles ging prima

Goede informatie via de chat functie, snel en behulpzaam. Levering de volgende dag zoals beloofd.

Prima levering

Bestelling gedaan en netjes geleverd op tijd met juiste informatie ...

Vlotte bestelling, betaling en zeer snelle levering!

Goed advies, kennis van zaken, snel

Snel voorzien van de benodigde informatie via de chat. Deskundige medewerkers. Snelle levering!

Goed!

Snel geleverd en retour service is makkelijk!

Snelle levering en goede service

Snowboard met bindingen besteld en een dag later geleverd. Netjes verpakt! Helaas ontbrak een snowboard tas (actie bij dit board), maar dit was met een simpel mailtje opgelost. Een dag later werd deze bezorgd, en super kwaliteit! Dit was de eerste keer dat ik hier bestelde maar dat ga ik beslist vaker doen.

Smooth

Ordered and arrived the day after.

Mooi assortiment!

Snelle levering.

Top service en gezelligheid

Kon terecht om m’n Skis op te halen. Fijn te woord gestaan. Helaas geen hamburger uit het groene ei gekregen.

Goedkoopste en duidelijke site met snelle levering

Aangekochte wandelschoenen waren het goedkoopste bij Snowcountry inclusief levering. Twee dagen later was het pakket al thuis geleverd.

Goede service en fijne prijs

goede service en fijne prijs

5 Star!

Goed product, top service en snelle levering.

Goede prijs....op tijd bezorgd

Een online bestelling zoals het hoort te gaan....top!!

Probleemloze bestelling

Voor de eerste keer bij dit bedrijf iets online gekocht. Zonder problemen werd het product snel bij mij geleverd. Prima!

supersnel en prijs oke

voor een leuke prijs goede wandelschoenen kunnen bestellen en de volgende dag al in huis! Chapeau!

Snelle service en heel behulpzaam bij problemen met verzending

Snelle bestelling en verzending, uitstekende hulp bij problemen met verzending bij postNL

Snelle levering, en duidelijke communicatie

Alles wat ik verwacht van een webshop: snelle levering en duidelijke communicatie. Product info op website ook heel netjes

Prima ervaren

Heb een tent gekocht, daadwerkelijke kleuren komen niet overeen met wat je ziet op internet. Daar heb ik vragen over gesteld en ben daar goed over geïnformeerd. Levering via post.nl netjes, contact via de mail goed en vlotjes.

Top goede prijs .Snelgeleverd

Aanrader!

Veel keuze, goede communicatie, snelle levering