Niet in 1 keer, maar perfect geholpen

ABS rugzak besteld. ZIP-on welke bij de base rugzak hoorde niet meteen bijgeleverd. Berichtje over gestuurd en binnen no-time vriendelijk antwoord. Volgende dag had ik de ZIP-on alsnog binnen.

Geweldige winkel met super support

Super duidelijke website, ik was echter iets vergeten toe te voegen aan mijn bestelling. Dus ik maar co tact opnemen, binnen een half uur had ik reactie (zelfs na 19:00). Toen duidelijk was wat ik er bij wou eerst het erbij gezet en zelfs met de extra korting waar ik normaal gesproken ook recht op gehad gekregen. Ze waren super vriendelijk, het werd snel geleverd en product is in topconditie. 10/10 would buy here again!

Snel en in goede staat bezorgd; helaas paste de bestelde rugzak niet goed dus deze is retour gegaan

Dikke prima!!

Duidelijk en snel

Nog even gebeld voor de definitieve bestelling, goed en duidelijk geholpen. Pakket snel binnen. Goed voor elkaar daar.

Top advies en service

Goed advies gekregen en keurig geholpen zowel online als persoonlijk in de winkel. Ze weten waarover ze praten!

Slecht

Ik heb mijn pakket besteld vorige week vrijdag (13/11/20), met de hoop dit voorbije zondag te kunnen geven aan mijn broer als cadeau. Het pakket werd niet geleverd en het is druk voor iedereen wat ik ook begrijp. Dan merk ik zelf op dat mijn huisnummer niet is doorgegeven dus bel ik naar PostNL op dinsdag om mijn huisnummer door te geven, zij bevestigen mij dat het pakket dan zal worden geleverd vanaf dat dit is doorgeven. Ik bel woensdag terug om te zeggen dat ik niet thuis zal zijn en dat het pakket op een postpunt mag worden geleverd. Dit word blijkbaar automatisch gedaan als er 2x niemand thuis is. Ik krijg vandaag een mail dat het pakket word geleverd, 2 u later kijk ik op de track&trace : pakket worden terug gestuurd naar de afzender. Ik wou het cadeau morgen geven want mijn broer vertrekt op winterseizoen zaterdag. Ik ben hier echt niet over te spreken om eerlijk te zijn. Hoe gaat dit opgelost worden? Mvg Stefan De Mondt

Zoals ik van Snowcountry gewend ben

Geleverd zoals afgesproken in 24h. Product voldoet aan de verwachtingen Aan goede voorwaarden

Snelle en correcte levering.

Makkelijke en gebruiksvriendelijke site. Snelle levering. Mvg. Robbie

Perfecte service. Goede hulp en advies. Rustig de tijd gehad om schoenen te bootfitten

Zwaar aan te raden. Top spullen, top winkel en exceptioneel goede service.

Top service en product

Snelle service en levering.

Bestelde spullen zijn binnen 1 dag geleverd.

Ik heb een skihelm met goggles gekocht. Ik ben blij dat ik de diverse helmen ook in de fysieke winkel kon passen, zodat ik de best passende helm kon kopen.

op voorraad, goede prijs, goede beschrijving, supersnelle levering , netjes verpakt

Very good variety of snowboards

snowcountry has a very good variety of snowboard and ski equipment and awesome discounts from time to time. The delivery was also very quick. It is my second time I buy from them and I will buy again for sure! Highly recommend it.

TOP

Tijdige levering. Product voldoet volledig aan de verwachtingen

Snelle levering en zorgvuldig verpakt

Snowcountry is een betrouwbare partij. Zeker fijn om te weten als je een bestelling doet die best een hoge waarde heeft. Goed verpakt, met zorg in een fatsoenlijke doos en snel geleverd. Geeft een goed gevoel en ik ben heel blij met mijn bestelling!

Super snelle en persoonlijke service!

Goed bereikbaar, behulpzaam, vakkundig en snel! En dat allemaal voor een goede prijs!

Prima passend. Alleen even wennen met filter vervangen

Past goed en je kan hem zelf over je oren trekken. Bij wind.

Deskundige en snelle klantenservice, aantrekkelijk assortiment en dito prijzen

Voordat ik tot mijn aankoop overging, had ik eerst een paar keer contact gehad met de klantenservice. Ik was blij verrast met de snelle en deskundige reactie en de vriendelijkheid van de medewerkers. Dit contact verliep via chat, telefoon en mail. Ook ben ik zeer tevreden met het ruime assortiment aan topmerken en nog wel voor een scherpe prijs. Dat er ook nog een speciale actiekorting overheen ging, was helemaal mooi. En last but not least had ik mijn bestelling keurig verpakt en snel in huis. Blije klant dus hier :-) die zeker nog eens terugkomt!

top service

Skischoenen in de winkel "gebakken". Verleidelijk om meteen weer iets te kopen

Super service!! Zoals altijd.

Via de chat kon ik mijn vragen stellen en hierop kreeg ik gelijk antwoord. De artikelen hierna besteld en deze werden de volgende dag netjes geleverd. De service kan gewoon niet beter!! Keep up the good work

Zeer tevreden klant

Goede hulp via de chat en bestellen ging eenvoudig. De prijs was ook heel goed. De bestelling heb ik snel ontvangen. Kortom: ik ben zeer tevreden.

Snel geleverd, gratis geretourneerd, snel terugbetaald.

Kortom, zie titel. Al vaker heb ik producten bij SC besteld. Deze handschoenen in xxl waren mij net even te klein. Heb nu xxxl besteld.

Bestelling ontvangen

Goed verpakt , binnen afgesproken tijd geleverd.

TOP

Scherpe prijzen, snelle levering, correcte afhandeling en snelle klantenservice. Absolute aanrader