Artikel is goed

Het artikel, een piepklein onderdeeltje van een dimmer, is goed, maar de bezorgkosten zijn ontzettend hoog. €6,95 voor iets wat makkelijk in een envelopje verstuurd kon worden.

mooie led lampen

zeer snelle levering. mooie prijs. makkelijk te vinden op de site

Geen opmerkingen

Alles verliep soepel

Keurig op de hoogte gehouden en netjes verpakt.

alles klopt

snel

Goeie deal, snel, betrouwbaar.

zie boven

Snelle verzending

Goede omschrijving en snelle reactie van de verkoper Het werkt

super

Direct geleverd,prima kwaliteit

Aanrader voor LED´s... Top!

Snel en correct

Ledlampjes met G4-fitting waren zo ongeveer de enige modellen die in onze lampjes pasten. Vochtdicht gegoten en mooi rondom licht van een mooie warme kleur. Weliswaar redelijk aan de prijs. Hopelijk gaan ze daarvoor lang mee.

Snelle levering en snelle klantenservice.

Waardeloos bedrijf

Jammer dat op de foto de kast word uitgebeeld die ik zoek en me dan un totaal anderen kast opsturen 1000 tot 1500 wat en un telenfoon nummer is onbereik naar ga het maar uitproberen op me led strip 10m 12v hoop dat het goed gaat beetje contact was fijn geweest

Goedemiddag, In alle eerlijkheid kan ik niet zo heel veel wijs worden uit uw beoordeling. Ook kan ik me niet helemaal vinden in uw verhaal betreffende bereikbaarheid. We zijn altijd te bereiken op ons 050 nummer, welke doorgeschakeld wordt naar een 06 nummer indien er niet wordt opgenomen. Daarnaast zijn we ook per mail altijd bereikbaar. Daarnaast, mocht een product niet voldoen of niet geschikt zijn, wat natuurlijk kan, dan kan het altijd retour gestuurd worden en wordt de aankoop vergoed. U bent uiteraard vrij te schrijven wat u zelf wilt, echter is dit in mijn optiek een wat onsamenhangend verhaal waar wij ons als bedrijf niet in kunnen vinden. Uiteraard kunt u ons alsnog gewoon bereiken en zijn we ook bereid het artikel retour te nemen indien het niet geschikt is voor uw toepassing. Met vriendelijke groet, Getled.

Meteen mail of ik wel juiste artikelen besteld had. Niet dus en hebben ze meteen aangepast. Top.

Geweldig vlug geleverd jammer dat product er niet meer was maar daarom heel vlug geld weer op rekening

Groot assortiment, makkelijk te bestellen.

Groot assortiment, gemakkelijk te bestellen en een snelle levertijd.

Door goede oplettendheid is voorkomen dat ik een verkeerde accessoire heb gekocht. Ze hebben contact opgenomen of het wel klopte en daarna verandert zodat ik de goede accessoire kreeg.

Alles vlot verlopen.

Goede producten en snel geleverd.

Zeer vlotte service.

supersnel

Moest snel een navigatielamp hebben. Volgende dag al bezorgd, super!

top service

snelle levering van de bestelde lampjes keurig verpakt

Netjes geen overdreven grote doos

Duim op voor jullie.

Levering was snel

Maar hellaas we hebben in een zij stuk van se tent groot gat in een raam zo uit de doos Hopelijk word dit snel door u op gelost daar wij er op deze manier weinig plezier van zullen hebben

Snel en correcte levering

De bestelling is snel geleverd. Ondanks de mogelijke vertraging vanwegde de Corona crisis.