Alles vlot verlopen.

Goede producten en snel geleverd.

Zeer vlotte service.

supersnel

Moest snel een navigatielamp hebben. Volgende dag al bezorgd, super!

top service

snelle levering van de bestelde lampjes keurig verpakt

Netjes geen overdreven grote doos

Duim op voor jullie.

Levering was snel

Maar hellaas we hebben in een zij stuk van se tent groot gat in een raam zo uit de doos Hopelijk word dit snel door u op gelost daar wij er op deze manier weinig plezier van zullen hebben

Snel en correcte levering

De bestelling is snel geleverd. Ondanks de mogelijke vertraging vanwegde de Corona crisis.

op tijd geleverd en alles zoals beloofd.

Snel en netjes geleverd.

Snelle verzending en goed geholpen

Snelle verzending, goed materialen, telefonisch ook goed geholpen en klantvriendelijk

Gewoon goed voor wat ik had besteld

Alles zoals het geschreven stond.

Volgende keer weer,en een aanrader.

Product en levering prima in orde

Goed product op tijd geleverd prima in orde dus.

Lampen besteld die niet voorradig bleken. Alternatief geleverd gekregen dat niet voldeed.

Ik heb lampen besteld die niet voorradig bleken te zijn en door leveringsproblemen voorlopig ook niet binnen zouden komen kan gebeuren maar jammer dat ze dan wel via de webshop besteld en afgerekend kunnen worden. Daarna heeft men het initiatief genomen een vervangende lamp te regelen, uiteraard erg netjes! Een vergelijkbare lamp van een ander merk maar deze blijken niet dimbaar te zijn waar ik meerdere malen expliciet om heb gevraagd. De lampen die ik geleverd heb gekregen waren ook nog eens de helft goedkoper geweest als ik ze elders had besteld. De communicatie via e-mail verloopt traag. Telefonisch wordt je prima te woord gestaan. Ik wacht momenteel op een retour label waardoor ik ze kan retourneren. hopelijk kan men de lampen die ik in eerste instantie had besteld later nog uitleveren.

Precies wat ik wou en snel geleverd

Goeie kwaliteit

Prima geregeld

Goed kloppend advies

Beste spullen voor een nette prijs

Ruim assortiment, nette prijs, snelle verzending en in 1 keer goed. Is de tweede keer in korte tijd dat ik hier bestel en helemaal goed.

Zeer goede levering

Geen commentaar, als ik weer wat nodig heb weet ik waar ik moet zijn

Zeer klantgericht

Ik ben erg tevreden met Getled. Ik had iets verkeerd besteld en zij waren direct bereid de verkeerde lampen terug te nemen en nieuwe te leveren en sphere bedrag van de aankoop te crediteren.

Niet goed

Te dure verzendkosten.

Mooie spullen

Nergens kunnen vinden wat ik zocht totdat ik hier aanbelandde. Mooie set verlichting voor een nette prijs.

goede service!

Mijn vraag werd direct opgepakt en behandeld. Goede service

prima snelle levering

geheel volgens verwachting van eerdere leveringen!