Lampen besteld die niet voorradig bleken. Alternatief geleverd gekregen dat niet voldeed.

Ik heb lampen besteld die niet voorradig bleken te zijn en door leveringsproblemen voorlopig ook niet binnen zouden komen kan gebeuren maar jammer dat ze dan wel via de webshop besteld en afgerekend kunnen worden. Daarna heeft men het initiatief genomen een vervangende lamp te regelen, uiteraard erg netjes! Een vergelijkbare lamp van een ander merk maar deze blijken niet dimbaar te zijn waar ik meerdere malen expliciet om heb gevraagd. De lampen die ik geleverd heb gekregen waren ook nog eens de helft goedkoper geweest als ik ze elders had besteld. De communicatie via e-mail verloopt traag. Telefonisch wordt je prima te woord gestaan. Ik wacht momenteel op een retour label waardoor ik ze kan retourneren. hopelijk kan men de lampen die ik in eerste instantie had besteld later nog uitleveren.

Precies wat ik wou en snel geleverd

Goeie kwaliteit

Prima geregeld

Goed kloppend advies

Beste spullen voor een nette prijs

Ruim assortiment, nette prijs, snelle verzending en in 1 keer goed. Is de tweede keer in korte tijd dat ik hier bestel en helemaal goed.

Zeer goede levering

Geen commentaar, als ik weer wat nodig heb weet ik waar ik moet zijn

Zeer klantgericht

Ik ben erg tevreden met Getled. Ik had iets verkeerd besteld en zij waren direct bereid de verkeerde lampen terug te nemen en nieuwe te leveren en sphere bedrag van de aankoop te crediteren.

Niet goed

Te dure verzendkosten.

Mooie spullen

Nergens kunnen vinden wat ik zocht totdat ik hier aanbelandde. Mooie set verlichting voor een nette prijs.

goede service!

Mijn vraag werd direct opgepakt en behandeld. Goede service

prima snelle levering

geheel volgens verwachting van eerdere leveringen!

Correct en snel

Producten zijn goed afgebeeld en omschreven. Tevens worden de noodzakelijke aanvullende producten in een duidelijk keuzemenu aangeboden.

Prima geregeld!

Prima contact, product volgende dag geleverd.

Mijn ervaring is respect en troost

Mijn ervaring is dat ik ben onder de indruk hoe Nederland met automatisering tijd mee gaat. De organisatie en samenwerking en kwaliteit van product echte super

zorgvuldig en correcte levering

vlot verloop met de bestellings

Snel geleverd en prima product!

Zie boven staande opmerking

Goede communicatie en snelle levering!

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Heb nog even contact gehad met een vraag betreft de voorraad en hier werd snel op gereageerd. Top dus!

Snel en goed geleverd

Ik had mijn bestelling de volgende dag al binnen en alles werkt prima.

Goede spul en snel geleverd

We hadden inmiddels al 24 van dezelfde spotjes in huis die uitstekend bevielen. Dus toen een plafonnetje in een slaapkamer werd vervangen, was de keuze eenvouidig. Om een uur of vier besteld, de volgende dag om 13.00 uur in huis.

mooie lampen ontvangen

alleen had ik 'n vraag gesteld via website maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.

Niet zo best

De ledstrip was na een paar uur al kapot, Hij hapert en flikkert, als je het aanraakt

Prima behandeling van een standaard opdracht

Normale juiste afloop van weborder. Afdoende informatie

goede service

correcte levering

Snel en prima; kortom helemaal niks mis mee

Op tijd geleverd alles volgens afspraak.

De levering is correct en snel

L.S, De levering is correct en snel

Zeer snelle verzending