Filters

10

Super fijne klantbenadering

Getled doen hun werk goed. Super snelle levering. Komen hun afspraken na. Goede verlichting

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service, overzichtelijke site

Overzichtelijke site, knappe prijzen, en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnel.

Na de bestelling kwamen de lampen en armaturen zeer snel binnen. Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Super snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goede service

Ik heb een aantal led tl lampen gekocht en ze werken perfect meer licht en zuiniger en een prima prijs. Voor iedereen die tl Balken heeft een aanrader ff de amaturen ombouwen en de lampen erin en branden maar. Zeer vriendelijke mensen en ze doen wat ze beloven.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle leveren en producten zoals omschreven.

Netjes geleverd, goed verpakt en alle artikelen zijn zoals vermeld op de website. Hoe de garantie is weet ik niet, daar heb ik geen gebruik van hoeven maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles helemaal naar wens

Alles snel en zoals beloofd

  • Aanbevelen? Ja
9

Is gewoon goed

Goed en compact verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
7

Sneller levering

Besteld en volgende dag de lampen al in huis. Alleen helaas jammer dat ik nieuwe lampjes moest bestellen, 1 lamp heeft het helaas maar 1 jaar uitgehouden...

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en snel

Snelle levering en snelle reactie op vragen

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

goede prijzen snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
1

ronduit slecht

Dit is weer z'n amateur bedrijf wat denkt ook een webshop te beginnen. Allereerst maakt niet uit wat je besteld. Pas over 2 dagen is het er (en dat lig niet aan postNL) Dan hebben ze vaak niet de goede spullen of goed advies. Klant vriendelijk zijn ze ook niet. Ondanks hun fouten. En dan kan er wel hieronder staan om mailtje te sturen om in orde te maken. Maar dat had ik allang gedaan, en die kans had ik al gegeven. Dus die reactie is zinloos en lucht. Ben heel redelijk, en gun iedereen wat, heb geduld maar stop met de webshop er alsjeblieft mee.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedenavond, U bent uiteraard vrij te beoordelen hoe u wilt, echter wil ik wel graag reageren. We hebben hier uitgebreid over gesproken, u heeft exact datgene gekregen wat u heeft besteld, dat staat zwart op wit op zowel de pakbon als de factuur. Dat u iets anders nodig heeft dan u besteld heeft kan uiteraard, echter is dat dus niet een 'fout' van onze kant. Om welles - nietes te voorkomen heb ik dus ook aangeboden om het gewoon om te ruilen, maar dat wou u niet. Ook daar bent u uiteraard vrij in, maar het was dus vrij simpel en kosteloos op te lossen. Om hier discussie te gaan voeren heeft mijns inziens weinig zin, maar ik wou uw uitleg wel graag even weerleggen en onze kant van het verhaal vermelden. Wat betreft leveren na 2 dagen door Post NL in plaats van na 1 dag, dat is denk ik prima uit te leggen. Zij hebben het extreem druk in de huidige periode waarin veel producten online worden besteld. Ze geven daarbij aan dat het niet altijd lukt om binnen 24 uur te leveren. In dit geval dus 2 dagen, wat denk ik nog best netjes is. U schrijft daarbij ook 'vaak verkeerde spullen', echter heeft u maar 1 keer besteld bij ons, dus die uitspraak is wat mij betreft niet fair. U gaf wel aan bij meerdere webshops te hebben besteld waarbij een en ander niet goed was gegaan, echter kunt u dat niet ons verwijten aangezien u maar 1 order heeft geplaatst. Zoals gezegd, wat ons betreft kan het alsnog gewoon worden opgelost, maar dan wel graag in alle redelijkheid. Met vriendelijke groet, Getled.

10

Goede communicatie

Enige vertwijfeling aangaande een product dat ik wilde bestellen. Goed opgepakt en super snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

LEDlamp niet meer leverbaar.

De bestelde LEDlamp was niet meer leverbaar. De alternatieven die men voorstelde pasten niet in de bestaande sparing. Na telefonisch overleg een alternatief gevonden. Was iets duurder maar dat is niet in rekening gebracht! Het armatuur had ik de volgende dag reeds in huis.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima de Luxe

Ik zocht ledlampen voor op een schip, dat zijn speciale lampjes en die zijn lastig te vinden. Als ze te vinden zijn dan zijn ze prijzig. Tot mijn verbazing heeft Getled.nl ze gewoon in de webwinkel en voor een heel klein prijsje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd goeie prijs

Mijn halogeen onder de keukenkastjes snel vervangen door LED met aanbieding incl trafo.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel geleverd

Vriendelijk geholpen aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed assortiment, snelle levering

Goed assortiment, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Een webshop zoals het hoort

Goed contact met de eigenaar van de webshop. Belt terug wanneer geen gehoor. Product zoals omschrevenen geeft advies

  • Aanbevelen? Ja
4

Lange afhandeling van retour zending

De aankoop verliep prima via de site. Ik heb alleen lamoen gekregen die niet werken op de dimmer die ik heb zowel led als niet led dimmer. Ik wil de lampen nu graag retourneren, maar krijg geen retour formulier toe gewend om de lampen terug te sturen. Ook de reactie van bij ons werkt die wel je moet er onze dimmer bij kopen, vind ik jammer aangezien ik al eerder geld voor dimmer had uitgegeven en ik niet nog weer een dimmer bij andere winkel wil gaan kopen. Daarom wil ik graag de lampen kosteloos terug sturen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Gewoon goed

De spullen werden heel snel geleverd en de kwaliteit was goed. Heldere instructies om de leestips in te korten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon goed

gewoon goed en super netjes verpakt

  • Aanbevelen? Ja
8

is goed

goed en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Op tijd besteld en ruim op tijd geleverd, Goede verpakking.

Netjes en op tijd afgeleverd door PostNL. Alle lof voor onze vaste bezorger

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend service

Uitstekend service.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd