Kwaliteits check?

Strip functioneerde niet na het uitpakken. Gecommuniceerd met het bedrijf en na een dag kreeg ik een reactie dat ze er op terug zouden komen. Dat moet nog steeds gebeuren, ondertussen heb ik het euvel zelf opgelost. Ik ben van oorsprong elektrotechneut en zag dat de strip te weinig body had om contact te maken met de pennen. Een kunstof plaatje bracht uitkomst, nu doet de strip het prima. De gootjes met venster zijn overigens prima. Conclusie? Wellicht een idee om het verkochte te checken voordat het de deur uitgaat? En, kom je beloftes na........ Dat is zo belangrijk...... Verder prima en goed te dimmen via kaku.

Ruime sortering in producten.

Ook moeilijker te verkrijgen, minder gangbare producten zijn voorradig en vlot leverbaar.

Mooie product een snel geleverd

Makkelijke site en snel geleverd

Prima product met heldere handleiding

Waar voor uw geld

Goed spul maar trage levering

Heb hier nu 2x besteld omdat er staat op de website binnen 1-2 werkdagen geleverd maar dit waren er echter 5. Ik bestelde juist omdat ik hoopte op een snelle levering. 1e keer niet waar gemaakt en 2e x ook niet. tegenwoordig komen deze dingen ook binnen een week uit China dus wacht 2 dagen langer heb je ze vele malen goedkoper en nog binnen het termijn

Beste Sayar, Dank voor uw reactie. Wij versturen orders voor 15.30 a 16.00 uur nog dezelfde dag, echter hebben wij helaas geen invloed op de levertijd van Post NL. Voor het overgrote deel gaat dit heel goed, echter komt het inderdaad wel eens voor de laatste tijd dat het vertraagd is bij de postdienst. Met vriendelijke groet, Getled.

Gepersonaliseerde licht slang

Ze hebben mij zeer goed geholpen met mijn idee wat ik had en alles netjes geleverd zoals afgesproken

Uitstekend!

Snelle levering, prima kwaliteit-prijs!

Niet mijn bedrijf

Je besteld een 3wat lamp en je krijgt een 2 wat en dan zeggen ze dat het nieuw is en 3 wat geeft ja ja dat geloven ze zelf ik niet meer bij dit bedrijf sorry

Goedemiddag, Dank voor uw review. Er was inderdaad een update van de lamp waardoor deze van 3 Watt naar 2 Watt vermogen is gegaan, maar met dezelfde lichtopbrengst. Zou dus normaal gesproken geen probleem moeten zijn. Indien dit toch een probleem was hebben we voorgesteld kosteloos te retourneren, maar daar geen reactie meer op gehad. Met vriendelijke groet, Getled.

Met Gedled de juiste keuze gemaakt àlles oké

Nieuwe ledspot 5w 3000k goed passend

Oké

Uitstekend verzorgd

Goede prijs en snel geleverd

Tijdige en snelle levering

Product geleverd zoals besteld en op tijd.

Ik werd op een online vraag keurig gebeld. Top

Nog geen erg positieve ervaring

Tot op heden mijn product niet ontvangen,dat doen andere verkopers op internet beter.

Order klopte niet met getoonde foto en voor een artikel van € 2,50 wordt bijna 7 euro verzendkosten

Zeer slecht, hierover gereclameerd maar na een week nog niet opgelost

Zeer slechte service

Een foute bestelling. Aangegeven met als resultaat een nietszeggend antwoord. Stuur maar terug, maar geen excuus en een aanbod om de fout te herstellen.

Mooi product aan een scherpe prijs!

De 230V ledstrip geeft een mooi warm licht en is handig om aan te sluiten omdat er geen driver meer tussen moet.

Mooie goede spullen

Ik had ledstrips en aansluit draden gekocht, helaas werkte dat niet goed, maar na aanpassing en doorsolderen werkte het perfect!

altijd gericht bezig voor een oplossing

Snel en goed.

Duidelijk presentatie v h artikel. Makkelijk te bestellen en snel en netjes geleverd.

Lampjes van slechte kwaliteit

Helaas breken de pootjes van de lampjes af. Ze zijn te dun op in een normale spot te plaatsen.

Produkt retour en binnen 5 werkdagen geld terug

Product voeldoet niet aan mijn verwachtingen, geldverspilling

Ledstrip voldeed niet aan verwachtingen. Retourneren helaas ook lastig.. dus een geldverspilling.