Goed product met goede prijs! Zeer snelle levering!

Goed product met goede prijs! Zeer snelle levering!

Mooie producten en goede service

Ze hebben precies wat ik zocht 12v led's en 12v dimmer

TOP !

Ledstrip 230V met voedingsadaptor en eindkapje mooi gemonteerd. Werkt perfect met ECODIM 07 dimmer (wel dimmercompensator moeten gebruiken om LEDgloeien bij uitgeschakelde dimmer te voorkomen)

Prima product snelle levering

Uiteindelijk goed opgelost

In de levering zat een andere ledlamp dan besteld. Nabraag leerde dat de bestelde lamp niet meer leverbaar was en ik kon hem retourneren. Op het voorstel om een extra lamp te leveren ivm " matching lights" in 2 fittings werd als optie bevestigd. Hierna ontving ik zonder extra kosten een 2de dezelfde ledlamp.

Prima website

Overzichtelijke website, uitgebreid assortiment. Snelle verzending!

Uitleg en artikel bestellen en levering waren heel goed.

Maar helaas kwam de verkeerde lamp deze was 24 volt en ik moest 12 volt hebben. Dus 24 volt teruggestuurd om te ruilen maar nog niets gehoord of gezien. Dus graag een reactie a.u.b.

Snel en betrouwbaar

Bestelling was snel geleverd en de kwaliteit prima.

Goed assortiment!

Als één van de weinige nog leverancier van een 30 CM LED TL-buis

Duidelijke website en snelle levering

Goede winkel met snelle service.

Compleet en snel geleverd.

Duidelijk website, producten snel te vinden. Verzend kosten voor klein pakketje van 3 lampjes wat aan de hoge kant. Levering was correct en snel.

Het gevraagde geleverd en op tijd

Een led lampje bleek defect. De dag erna een nieuwe in huis!

Zeer matig

Wilde pakketje elders ophalen. Dat kostte erg veel moeite. Klantenservice (chat) lichtte mij verkeerd voor. Alles kwam goed, maar met veel ergernis en moeite.

Goede, snelle service! ‘Groen’ in verpakkingen- geweldig!

prima en snel

Het was heel snel geleverd eigenlijk te snel vrijdag besteld en zaterdag geleverd ter wel ik op POST.NL keek het nog niet ontvangen was . Dus geluk dat ik toch thuis was .

Jurist en snel afgehandeld,

Alles snel afgehandeld.

Kwaliteit en snel geleverd.

------------------------------

Prima service!

Prima service! Goed product!

Innovatief produkt, moet zich in de praktijk nog bewijzen.

Erg innovatief product, zou fijn zijn wanneer de merktekens "A"en "B"op de lamp vermeld staan. Was in mijn geval bij beide geleverde lampen niet het geval. Lastig uitvinden welke nu welke stand is. Een korte installatie handleiding zou ook fijn zijn. Nu moet ik uitzoeken hoe bij het spanningsloos installeren van meerdere lampen >20st. dit kan doen zonder dat de lampen aan gaan. Erg hinderlijk bij de installatie op de zelfde spanningsgroep. Bij lamplevensduur ook de Lx/By waarden vermelden. Bv. L70/B50 30.000hr. Alleen circa 30.000hr is niet voldoende. PS: Ik beveel "JA" aan maar heb nog geen ervaring met het product. Aanbeveling is op basis van gepubliceerde gegevens. Met Vr. Groeten, Dick van Riel