Prachtige planten

Na contact met klantenservice, snelle kevering!

Goeie kwaliteit planten, prima prijs, snelle levering

Goeie kwaliteit planten, prima prijs, snelle levering

• Snelheid/Levertijd

Zoals gebruikelijk....zeer goede service en uitstekende kwaliteit van planten

Ben al enkele jaren klant bij Neutkens Tuinplantenwinkel. Zoals steeds geven ze een goede service, adviezen en een uitstekende kwaliteit van de planten. Helaas waren niet alle planten voorradig, maar die bestellen we in het najaar extra bij.

Snelle correcte levering.

Keurig verpakt in bovenzijde open doos zonder beschadigingen en binnen verwachte levertijd.

Uitstekend!

• Snelheid/Levertijd

Hele goede service, snelle levering, goed product

Ik ben zeer tevreden met deze shop, zeer klantvriendelijk, snelle service en uitstekend product.

Heel goede service

Top kwaliteit snelle levering waar anders bestel ik geen planten meer gewoon nog Bij hun tuinplantenwinkel.nl

Snelle levering mooie planten

pakket met planten was goed verpakt , planten waren goed vers en vol.

• Snelheid/Levertijd

Super kwaliteit voor een scherpe prijs!

Nette levering goed verpakt, vriendelijke bezorgster. En goede kwaliteit! Volgende keer koop ik hier zeker weer.

mooie planten besteld

mooie planten , snel verzonden en netjes / goed verpakt .

• Snelheid/Levertijd

Mooie planten, perfect ingepakt en bezorgd

Mooie planten, perfect ingepakt en bezorgd. Alles was goed bewaterd, stevig ingepakt en vooral mooi! De bezorgster was vriendelijk, op tijd en heeft de bestelling overduidelijk met voorzichtigheid verhandeld.

• Snelheid/Levertijd

Mooie plant voor goede prijs

Bruidslauier plant besteld, op tijd geleverd en een hele mooie gezonde plant ontvangen. Prima.

Planten zijn top

Ik hen 16 planten gekocht Ze zijn binnen 3 dagen bezorger Goed verpakt En voldoende water Planten zijn goed Voldoen aan mijn verwachtingen

• Snelheid/Levertijd

Snel geleverd en goed materiaal

• Snelheid/Levertijd

Mooi aanbod voor een goede prijs en snelle levering

Was op zoek naar bodembedekkers voor 8 m2 tuin. Duidelijke omschrijving welke bodembedekkers in volle zon konden en hoeveel ik nodig had. Helaas waren een aantal soorten uitverkocht, dus gekozen voor een soort. Levering was binnen 2 dagen, supersnel!

Perfecte levering

De planten waren super goed ingepakt, en een hele vriendelijke bezorger. Ook waren het hele mooie planten

• Snelheid/Levertijd

In 1 word gewoon geweldig, ik bestel nu alleen nog bij hun, snelle service, mooie planten in erg goede staat, bij vragen of garantie word je super snel geholpen, ja ik ben gewoon heel blij!

• Snelheid/Levertijd

Binnen enkele dagen geleverd,top!

Prima verpakking.

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit voor goede prijs

Planten en kruiden groeien heel goed met minimale verzorging. Lever tijd was wel wat langer en veel kruiden waren langere tijd niet op voorraad waardoor ik niet alles in 1x kon bestellen

• Snelheid/Levertijd

Duidelijke website en geleverd binnen de termijn

Heel netjes afgeleverd in een grote doos en de planten waren in goede staat. Aardige bezorger ook.

• Snelheid/Levertijd

Fantastiche goede aflevering van de planten en eigen bezorgservice

De planten die ik bestelde werden keurig verpakt afgeleverd. Daarnaast waren ze goed vochtig. De prijs kwaliteit verhouding is geweldig. Ook de eigen bezorgservice is zeker een pre.

• Snelheid/Levertijd

Werd erg prettig geholpen, dat voelt erg fijn

Heb mijn plant besteld en werd bijzonder snel bezorgd. Het was een cadeau en het was belangrijk dat ik het vlug had. Prima geregeld. Keurig verpakt , dat geeft vertrouwen.

• Snelheid/Levertijd

Weer goede ervaring met tuinplantenwinkel.nl

Echt een aanrader. Goed verpakt; snel geleverd. Jammer alleen dat veel planten niet voorradig zijn.

• Snelheid/Levertijd

Super content en snelle levering

Zeker een aanrader

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Gratis bezorgd bij bestellingen vanaf €75,-, Bezorgkosten slechts €7,95 bij bestellingen onder €75,-, Aangroeigarantie, 5% korting bij bestelling boven €495,- en 7,5% korting bij bestelling boven €795,-