Uitsekende service en levertijd. Mooie planten!

Niet zo veel besteld 12 mos plantes maar bestellen ging zeer eenvoudig en mijn bestelling werd snel en vorg, 8:00 uur, geleverd in een box met een plastic tas erin. Uitstekend.

Wat een mooie planten!

Ben niet zo van het bestellen van planten via internet. Je ziet niet wat de kwaliteit is van wat je koopt. Ik was blij verrast. Planten snel geleverd. Super verpakt en van goede kwaliteit! Wat een service. Voor herhaling vatbaar!

• Snelheid/Levertijd

Mooie bomen; heldere plantinstructie.

Duidelijke website. Leveren wat ze beloven.

• Snelheid/Levertijd

Hele goeie ervaringen, goed verzorgd, goed bezorgd, goede produkten!

Wij hebben diverse bestelling bij Tuinplantenwinkel gedaan en altijd met volle tevredenheid. Mooie, uitgebreide site vol informatie, eenvoudig bestellen en snelle bezorging. Alles goed verpakt en prima kwaliteit.

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en prima product!

Net en vlot geleverd, deugdelijk verpakt en een deugdelijk product.

• Snelheid/Levertijd

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop

Een goede webwinkel met duidelijke werkwijze, hoge kwaliteit Van planten en zorgvuldige levering.

• Snelheid/Levertijd

Planten zien er prachtig uit en levering zeer snel

Top bedrijf

• Snelheid/Levertijd

snelle levering en mooie plant

plant is geleverd en was zoals verwacht. kwam goed aan en ook snel genoeg.

• Snelheid/Levertijd

Mooie planten en snelle levering

Voor het eerst planten online besteld omdat ik bij het tuincentrum in de buurt niet vond wat ik wilde. Ik was verrast door de kwaliteit van de planten. Ze waren netjes verpakt en heel snel geleverd. Tuinplantenwinkel.nl heeft ook een uitgebreid assortiment en een volgend keer bestel ik zeker weer bij dit bedrijf!

snelle service

tevreden van de snelle service maar ik stel me wel de vraag of de aangekomen bestelling correct was het was een cadeau voor mijn tante , ik had een sterappel besteld , zover als ik weet zijn dit kleine volle rode appelen maar aan de boom hangen kleine groene appelen wat dus volgens mij geen sterappel kan zijn voor de rest zeer tevreden

• Snelheid/Levertijd

Klantenservice Tuinplantenwinkel.nl Bedankt voor het geven van een review. Uw opmerking is begrijpelijk alleen jammer dat u het niet even gevraagd heeft aan onze klantenservice dan hadden we u uitgelegd waarom de appel er nu zo uitziet. Het zit namelijk zo. U heeft een sterappel uit de nieuwe serie bomen deze staan tegen elkaar aan en zitten vol in de groei vandaar het frisse blad. Doordat ze zo korte tegen elkaar staan komt er geen of nauwelijks zonlicht bij de vruchten die onder in de plant zitten en kleuren de appels niet op zoals het wel zou moeten zijn. Dat is niet erg en zal in uw tuin gaan veranderen en uw tante zal zien dat er niets mis is. Ons advies is altijd als er twijfels of op en aanmerkingen zijn ons even te mailen elke vraag word serieus beantwoord. Succes met de sterappel dat gaat zeker goed komen.

Goed artikel en snelle levering

• Snelheid/Levertijd

Duidelijke webshop snelle levering goede kwaliteit plant

Had niet verwacht mijn bestelling al zo snel binnen te hebben en de kwaliteit was boven verwachting top

Wederom zeer goed

Wederom besteld, goede kwaliteit. Zeer snelle levering, ondanks corona vertraging op 2 dagen binnen. Super.

Mooie planten, goede service

Snelle levering en mooie planten. Daarna ook snelle beantwoording van een vraag die ik had.

Goed maar

Wel de halve dag binnen gezeten was nl geen bezorgtijd bij gemeld.

• Snelheid/Levertijd

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Na bestelling werden de planten na 2 dagen goed verpakt, bezorgd. De kwaliteit van de planten en bollen is prima.

• Snelheid/Levertijd

Keurig verzorgd en op tijd geleverd.Nu afwachten met de groei.

Plantjes zien er bij levering goed uit,keurig verpakt.

Snelle keurige levering

Ik heb voor het eerst hier besteld en het was meer dan prima. Mooie geznde planten, snelle levering.

Super ..betaling, levering, prima

Ik bestel graag nog eens bij tuinplantenwinkel.

Uitstekend!

Allès gaat goed!

Alles verliep zoals bedoeld

Dit is mijn eerste aankoop bij de Tuinplantenwinkel. De planten zien er goed uit. Volgend voorjaar kan ik er beter over oordelen. Kunt u er volgende keer ook een duidelijk plant- en voedingsadvies bij in doen ? De eerste roos bloeit nu en hij of zij is prachtig !

• Snelheid/Levertijd

Goede service en snelle levering

Goede planten

• Snelheid/Levertijd

Snel en zeer goed verpakt.

Heel goede en snelle levering. Planten/ bomen zien er bij aankomst goed verzorgd uit

• Snelheid/Levertijd

Mooie planten met een zeer goede afspraken voor levring.

Mooie en gezonde planten. Zeer goede levering. Vlotte afspraken.

Goede kwaliteit planten

De planten waren goed verzorgd verpakt en van uitstekende kwaliteit. Ze staan heel mooi in de voortuin! Het aanbod is erg uitgebreid waardoor je meer keuze hebt en leukere planten dan bij de Intratuin.

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Gratis bezorgd bij bestellingen vanaf €75,-, Bezorgkosten slechts €7,95 bij bestellingen onder €75,-, Aangroeigarantie, 5% korting bij bestelling boven €495,- en 7,5% korting bij bestelling boven €795,-