Snelle levering, goeie kwaliteit planten.

De levering ging vlot en een mooie kwaliteit planten. Ook de service is prettig bij tuinplantenwinkel.nl. Over de jaren heen planten besteld waarvan ik geen uitval had van planten.

• Snelheid/Levertijd

Prachtige planten en service!

De site om je planten uit te zoeken en te selecteren is super fijn. Dat maakte dat ik graag bij Tuinplantenwinkel wilde bestellen. Bij de eerste levering werden de planten afgegeven en werd ik geweldig geholpen. Ik was blij verrast. Mooie planten trof ik vervolgens aan en zo heb ik inmiddels al meerdere keren een bestelling gedaan, zelfs voor de buren. Echt tevreden.

• Snelheid/Levertijd

Levering op tijd, volgens afspraak

Meerdere keren wat besteld, en ik ben tevreden over de prijs en kwaliteit, niets op aan te merken.

Helemaal prima!

Fijne terugkoppeling via internet, snelle bezorging van de producten en goed en deskundig geholpen door de bezorger.

• Snelheid/Levertijd

Goed, snel geleverd en gezonde planten

Fijne bezorgservice waardoor planten bijvoorbeeld niet onverwacht op een postdepot blijven staan. Planten zijn van goede kwaliteit.

Met zorg geleverd

Ook mijn 2e bestelling bij tuinplantenwinkel is naar volle tevredenheid. De planten zijn met veel zorg ingepakt en bezorgd. De fruitboompjes zijn zelfs groter dan verwacht en nu wordt het afwachten of we dit jaar al van heerlijke fruit kunnen genieten. Dank je wel!

• Snelheid/Levertijd

Duidelijke website, snelle levering en boompje zoals verwacht (nog kaal want het is winter). We kijken uit naar de lente. Ook de vragen die ik na de levering nog had werden per e-mail snel beantwoord.

Prima planten Prima service

• Snelheid/Levertijd

Voldoende keus voor een nette prijs

Voor opvulling van mijn bestaande beukenhaag had ik maar 2 beukenplantjes nodig. Bij tuinplantenwinkel.nl heeft men voldoende keus en ook de prijs is goed. Geen overdreven bezorgkosten en een snelle bezorging. Ga hier zeker vaker bestellen.

• Snelheid/Levertijd

Heel goede service en kwalitatief materiaal.

Uitstekende, snelle service

Tijdens lockdown een bestelling gedaan, stond dezelfde dag nog klaar. Afhalen ging makkelijk en snel, goede aanwijzing hoe en waar.

Goede kwaliteit planten

Ik heb nu al een paar keer besteld bij tuinplantenwinkel op aanraden van iemand. De kwaliteit van de planten is altijd goed. Ze slaan goed aan. Worden héél netjes verpakt en bezorgd. En ik kan de informatie die steeds wordt meegeleverd ook erg waarderen!

• Snelheid/Levertijd

Plantjes zien er goed uit, snel en netjes bezorgd

Plantjes waren veilig verpakt, zien er goed uit. Goede info over verzending. Staan in de grond kijk uit naar de zomer!

de goede zin

uitstekend

Precies zo als afgesproken

Zie boven

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Zeer goede service

Vorig jaar ook borderpakketten besteld. En nu ook fruitbomen. Makkelijk om te betalen, tevens achteraf. Snelle bezorging en netjes neergezet door eigen koerier op de afgesproken plaats. Als je een email stuurt krijg je ook heel snel antwoord. En de website is erg duidelijk.

• Snelheid/Levertijd

Super klantenservice, fijne en vriendelijke bezorgers, prachtige planten en bloemen!

Al meerdere keren besteld en altijd erg tevreden. Ook in het geven van advies, niet moeilijk doen ivm aanplantgarantie een absolute aanrader.

• Snelheid/Levertijd

snelle en correcte levering , mooi plantjes

Top bedrijf

Kom nu al jaren bij neutkens maar de webshop is net zo goed.

gewoon prima service

al meerdere keren besteld, goede gezonde planten met zorg geleverd prima service.

• Snelheid/Levertijd

De planten die ik bestelde werden netjes geleverd

• Snelheid/Levertijd

Ik ben zeer tevreden over de levering en kwaliteit van de planten van Tuinplantenwinkel.nl!

• Snelheid/Levertijd

Snelle verzending en goed verpakt.

Nu twee keer via de Tuinplanten winkel besteld. Het bevalt mij prima. Bestellen kan gemakkelijk via de site. Deze is heel duidelijk en netjes opgezet. Je kan in je account alles bijhouden. Verder hoef je niet thuis te zijn om de planten op een bepaalde plek te laten leveren door hun eigen bezorgservice. Qua keuze goed. Qua prijs gemiddeld.

Goed assortiment snelle levering

Heel tevreden

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit tuinplanten met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Gratis bezorgd bij bestellingen vanaf €75,-, Bezorgkosten slechts €7,95 bij bestellingen onder €75,-, Aangroeigarantie, 5% korting bij bestelling vanaf €595,-