Goed product

Netjes op de aangegeven plaats neergezet .

• Snelheid/Levertijd

Goede snelle levering, goede kwaliteit plantjes!

• Snelheid/Levertijd

Super! Goede kwaliteit, degelijk verpakt en snel geleverd!

Vond op de site snel wat ik zocht, goede prijs/kwaliteit, met zorg verzonden en netjes bezorgd. En dus ook als je wat verder weg woont , met 2-3 dagen bezorgd!

• Snelheid/Levertijd

Snel en netjes verpakt . mooie bomen en planten .

• Snelheid/Levertijd

Een heel goede service en alles netjes bezorgd

Vriendelijk personeel en alles op tijd bezorgd en goed verpakt.Goede kwaliteit planten.

heel goed

maandag planten besteld donderdag aan gekomen keurig verpakt zeker een aanrader

• Snelheid/Levertijd

Binnen een paar dagen geleverd en goede communicatie

Ik kreeg geen orderbevestiging maar de klantenservice heeft me vrijwel direct hiermee geholpen. Binnen een paar dagen was de levering en de planten zien er prima uit.

2e bestelling hier, wederom top

Duidelijke app, snelle service en reactie bij vragen, vriendelijk en belangrijkste, goede kwaliteit planten.

Heel goed!

Planten werden heel netjes verpakt geleverd. Ze zagen er goed uit en nu, na een paar weken, blijkt ook dat ze het allemaal goed doen.

Professionele aanpak

Net zoals mijn vorige bestellingen, alles op en top in orde.

Zeer goede site

Snel geleverd En zeer goed verpakt

• Snelheid/Levertijd

Mooie plantjes, voor een mooie prijs

Het was de eerste ervaring maar het was boven verwachting en ik vind het een veel betere kwaliteit dan een intra…. bijvoorbeeld. En top dat je bij elke plant ziet waar die moet komen te staan en hoe groot hij word etc

Zeer goede kwaliteit planten

De bestelde planten zijn van zeer goede kwaliteit, goed verzorgd verpakt en afgeleverd. Klein minpuntje dat je om 05.00 uur een melding krijgt dat de chauffeur om 08.00 uur op de stoep staat. Deze mail wil je de avond ervoor ontvangen, ik lees mijn mail niet om 05.00 uur.

kan niet beter

snelle levering vriendelijke chauffeur zeer goede prijzen zeer goed materiaal doe zo verder

• Snelheid/Levertijd

Prima,prachtige planten stipt geleverd door vriendelijk persoon

Goede kwaliteit planten

Fijne bezorger en kwaliteit planten goed

Altijd helemaal prima!

Ik vind het geweldig dat ik online gezonde tuinplanten kan kopen, en dat dat voor een hele vriendelijke prijs verzonden wordt door jullie eigen bezorgdienst! Het minimum orderbedrag van € 50,- vind ik daarom heel redelijk. Ondertussen heb ik al heel wat bestellingen gedaan, en is er een chauffeur van jullie op dit moment onderweg naar mij met weer een nieuwe bestelling. Komt straks tussen 12.50 en 13.50u aan. Tuinplantenwinkel.nl blinkt hier in uit. Hun T&T-systeem is heel erg accuraat. Het feit dat je aan kan geven waar je bestelling neergezet kan worden als je niet thuis bent vind ik heel erg fijn. Je hoeft niet per se thuis te blijven, de chauffeurs zetten het heel netjes op de afgesproken plaats. Overigens bellen ze altijd eerst aan, maar ja, ik ben doof, dus hoor de deurbel nooit. Toch komt 't altijd weer goed. Erg fijn! Er zijn genoeg webshops die planten verkopen, maar ik ben nog geen webshop tegengekomen die ook zelf zorgt voor de verzending. Daarin blinkt Tuinplantenwinkel.nl in uit. Vijf dik verdiende sterren!

• Snelheid/Levertijd

Mooie sterke planten super nette en snelle levering

Mooie planten snelle service planten zijn allemaal aangegroeid. Super blij mee

• Snelheid/Levertijd

Snelle bezorging en goede planten

Mijn planten zijn snel en goed verpakt bezorgd. Ook het assortiment is groot

• Snelheid/Levertijd

Alles zeer net en op uur dat doorgegeven werd geleverd.

Al meerdere malen planten besteld, ondertussen bestellen de kids ook hun planten er al, Mooi en net geleverd, Uur wanneer planten geleverd worden, klopt, Zeer verzorgde planten.

• Snelheid/Levertijd

maakt waar wat men zegt.

al diverse malen bij tuinplantenwinkel planten besteld. deze komen netjes verpakt en zonder schade aan,en mocht er een plant door omstandigheden niet aanslaan, dan komt men de aanplant garantie volledig na, top onderneming

• Snelheid/Levertijd

Snel geleverd, netjes verpakt.

Aanbevolen als goede planten leverancier.

Altijd goed.

De mooiste planten en struiken. Fijne bezorgers. Al een aantal jaren en mijn tuintje staat vol.

Mooie struiken en planten

Vlotte levering op tijdstip zoals afgesproken. Alles netjes in potten en grote dozen. En de planten en struiken zien er heel goed uit.

Helemaal top

Werd zelfs gebeld door een medewerker over mijn bestelling

sneidershoek 5

5511 KR Knegsel

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit tuinplanten met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Bezorgkosten altijd slechts €9,95 per bestelling en Aangroeigarantie.