Precies zoals het zou moeten gaan

Redelijke website, compleet assortiment, goede communicatie, nakomen van alle afspraken en uiterst correcte en prettige levering door de chauffeur.

Assortiment en kwaliteit

De leveringen duurde even, maar goede kwaliteit en ruime keuze. Als ik iets nodig heb,vind ik het altijd

Vergoeding kapotte planten

In het voorjaar waren er enkele beukplanten kapot gegaan. Communicatie daarover was goed en afspraken zijn nagekomen

• Snelheid/Levertijd

Bestelling helemaal perfect uitgevoerd; top!

Prachtige planten heel snel bezorgd en bijzonder goed verpakt. Het ging daarbij ook om 3 zuilbomen van 3,50m, dus geen kleinigheid. Onze welverdiende complimenten.

• Snelheid/Levertijd

Voor de kwaliteit, levering en service een dikke pluim.

Ik zal een volgende keer hier zeker weer bestellen. Voor mijn aanvullende bestelling op dezelfde dag heb ik gevraagd om deze te combineren. Hierdoor zou ik eigenlijk verzendkosten moeten betalen maar deze waren binnen enkele dagen gecrediteerd. Verpakking van de planten was perfect in makkelijk te hanteren dozen.

Super goed

Goede levering vriendelijke chauffeur. het is top bedrijf ik ben zeer tevreden .je ziet mij zeker terug.

Mooie planten netjes verpakt

Goed, snelle levering ook via e-mail netjes geholpen.

• Snelheid/Levertijd

Snel en zeer klantgericht!

Supersnel, fijne service aan de telefoon en toen bleek dat ik een te hoge boom had besteld werd deze zonder problemen een dag later omgeruild.

• Snelheid/Levertijd

Keurig verzorgd door mensen die houden van planten

Ik ben mijn bestelling bij de winkel gaan ophalen en kreeg zo nog wat tips mee. Fijn was dat!

• Snelheid/Levertijd

Duidelijke afspraken, goede service ! Happy :-)

Nu de plantjes nog ! Hopelijk 'settelen' ze snel ;-)

Prima snelle levering

Top Kwaliteit

fantastisch

zeer goed

Netjes verzorgd

Zeer netjes verpakt

mooie planten

goede informatie op de website

Mooie planten

Heb patio fruit besteld, er werd een mooie struik geleverd die traag groeit maar wel vruchten gaat dragen. Plant ziet er goed uit met een mooie kluit in een pot.

• Snelheid/Levertijd

Keurige levering, goed verpakt. Hele mooie planten. Je krijgt echt “waar” voor je geld. Zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer mooie verzorgde planten

Mooie gezonde planten op een heel vlugge manier geleverd

• Snelheid/Levertijd

keurig verpakt en prima planten

zoals beloofd op de website

• Snelheid/Levertijd

Prima service en volgens afspraak op tijd vakkundig afgeleverd.

Goede kwaliteit bomen en andere planten . Veel keuze en als het even niet op de site staat wordt er voor gezorgd. Goed advies persoonlijk in de winkel.

• Snelheid/Levertijd

Mijn ervaring met tuinplanten winkel is erg positief geweest, duidelijke website, nette prijzen en een compliment voor de aflevering.

• Snelheid/Levertijd

Levering was keurig en product ook

3 leibomen besteld. De bomen werden keurig afgeleverd en ze zagen er heel mooi uit. Duidelijke beschrijving van hoe de bomen gepland diende te worden. Al met al prima!

Mooie planten, prima levering

Mooie planten prima levering

Zeer positief

Planten werden vlug geleverd, goed verpakt door een vrolijke bezorger. Een verademing in corona-tijden. Heb ze dezelfde dag nog geplant. Heb natuurlijk geen idee hoe goed de planten gaan groeien in de lente. Geeft nog iets extra's om naar uit te kijken.

Goede producten, snelle levering

Tuinplantenwinkel beloofd geen schade door transport. Zorg dan voor een goede instructie voor de (externe) bezorgers. Mijn Perzische slaapboom werd behoorlijk grof uit de andere bomen getrokken. met als gevolg dat aan een kant de takken waren afgebroken en ik dus ook de andere kant direct moest terug snoeien. Verder werd een van de klimrozen (Rosa New Dawn) een oud exemplaar geleverd wat zijn beste tijd gehad heeft. Dit kan beter. Als de standaard kwaliteit niet meer voorradig is: klant bellen voor een alternatief!

• Snelheid/Levertijd

Mooie planten, goed verpakt, snel geleverd.

Duidelijk site met correcte omschrijvingen. Goed verzorgde plantjes, netjes verpakt en snel geleverd

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Gratis bezorgd bij bestellingen vanaf €75,-, Bezorgkosten slechts €7,95 bij bestellingen onder €75,-, Aangroeigarantie, 5% korting bij bestelling boven €495,- en 7,5% korting bij bestelling boven €795,-