Mooie planten, goede service.

Bestellen was even een klusje. Maar bezorging was prima. Planten waren met zorg verpakt. Nu staan ze in de tuin en doen het super!!

• Snelheid/Levertijd

Alles precies volgens afspraak geleverd.

Een prima bedrijf !

• Snelheid/Levertijd

Meeste planten waren mooi. Een wat mindere plant.

Goed!

Goede kwaliteit planten, netjes en snel afgeleverd

• Snelheid/Levertijd

Super snelle en vriendelijke levering

Super snelle en vriendelijke levering! Heel veel mooie plantjes gekregen met duidelijke markering! Helaas hadden een aantal van de zonnehoed en phlox het wel zwaar, die waren behoorlijk aangevreten door slakken en zelfs in het potje vond ik kleine slakjes.

• Snelheid/Levertijd

Mooie planten en goede levering

Klantenservice is vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat er nu een minimum orderbedrag is van € 50.

• Snelheid/Levertijd

Prima service, goede planten en snelle levering

Mooie plantjes tegen een goede prijs en snel geleverd. Bakken werden ook weer snel opgehaald nadat we gemeld hadden dat ze klaar stonden

Altijd uitstekende planten

Meermaals besteld, altijd uitstekend!

Prima winkel!

Planten zagen er aanvankelijk wat uitgedroogd uit maar eenmaal in de grond en met wat water doen ze het allemaal goed. Levering was prima.

Goede service, mooie planten

Een plant bleek niet op voorraad. Ik werd daar keurig over gebeld en mijn geld werd vlot teruggestort. De overige planten staan er prima bij in de tuin.

• Snelheid/Levertijd

Prima, perfect alles groeit goed aan.

Keurig afgeleverd! Mooie planten

• Snelheid/Levertijd

Wederom zeer tevreden over geleverde planten en ook over de gevoerde e-mail communicatie.

Goede producten

Ik bestel altijd bij Tuinplanten winkel. De planten, struiken, bomen van Tuinplantenwinkel groeien als kool. Eigen bezorgdienst is ook erg prettig.

• Snelheid/Levertijd

Alsof je ze zelf ophaalt, zo fris

Ik bestel vaak bij tuinplantenwinkel. Het bespaart zoveel tijd en de planten zijn altijd mooi en fris. De eigen bezorgdienst staat garant voor onbeschadigde planten en struiken.

Prima planten en heel netjes bezorgd

Prima planten en heel netjes bezorgd

Goede service en klantgericht

Goed advies ook na het leveren van de planten.

• Snelheid/Levertijd

Brede collectie planten en snelle levering

Brede collectie planten van over het algemeen goede kwaliteit en snelle, betrouwbare levering

geweldig

Mooie planten goede prijs aardige chauffeur

• Snelheid/Levertijd

een ruim aanbod van goede kwaliteit planten

gemakkelijk te bestellen via een overzichtelijke en informatierijke website.

Tijdige levering van kwaliteitsspullen

Doen wat beloofd wordt

• Snelheid/Levertijd

Mooie planten, snel en goed bezorgd door de eigen bezorgdienst.

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en super communicatie

Goede spullen, leveren snel en denken mee. Ook heel fijne en snelle reactie op vragen per mail, gewoon een fijn bedrijf!

• Snelheid/Levertijd

Prachtige, stevige planten gekregen.

De rozen op stam zijn prachtig, geuren heerlijk en hebben een mooie kleur. Ik ben fan!

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

Perfect zoals altijd

Snel geleverd en goede kwaliteit

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit tuinplanten met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Bezorgkosten altijd slechts €8,95 per bestelling en Aangroeigarantie.