Kwaliteit en klantvriendelijk

Altijd topkwaliteit geleverd aan een scherpe eerlijke prijs. Top levering met eigen bezorgdiensten en erg vriendelijke bezorger. Eer aanrader voor toekomstige aankopen

Alles prima afgeleverd

Planten zagen er prima uit.

• Snelheid/Levertijd

Nette, duidelijke en overzichtelijke site met goede eigen bezorgservice

Erg fijn dat je een ander bezorgadres kunt opgeven, de planten waren namelijk niet voor mezelf. Ook nog eens een snelle levering met de eigen bezorgdienst helemaal in Friesland, terwijl Tuinplantenwinkel.nl zelf in het zuiden van Noord Brabant ligt. Chapeau!

Prima kwaliteit en levering

Ben al jaren klant, fijne mensen en hele goede service, en goede kwaliteit en snelle levering

Fantastisch!

Overzichtelijke website, snelle levering en goede communicatie.

• Snelheid/Levertijd

Telefonisch contact goed Klantvriendelijkheid goed Levering op tijd en keurig verzorgd Planten goede kwaliteit

• Snelheid/Levertijd

Ruime keuze en snelle levering

De keuze is goed omschreven. Verzending snel, netjes verpakt

• Snelheid/Levertijd

Mooie, sterke planten, goed verpakt en snel bezorg

Ik bestel al jaren mijn tuinplanten bij tuinplantenwinkel.nl en ben er zeer tevreden over. Niet duur, goede kwaliteit en snelle service.

• Snelheid/Levertijd

. Chauffeur zeer vriendelijk. . Mooi verzorgde planten. . Verpakking optimaal. . Alles beantwoord aan mijnverwachting.

• Snelheid/Levertijd

Koop en aflevering prima goede voorlichting

Koop telefonisch goede informatie . Bezorging op de Waddeneiland goed geregeld. Periode is nog veel te kort of alle planten zijn aangeslagen. Dat zie ik pas in de loop van het volgend voorjaar.

• Snelheid/Levertijd

Erg klantvriendelijk en hele mooie planten.

Telefonisch contact gehad omdat ik de bestelling wilde uitbreiden. Erg behulpzaam en klantvriendelijk. Bij de levering van de planten zag het er erg goed uit. Zowel de planten als de manier waarop ze verpakt waren. Helaas had de bezorgdienst niet aangebeld maar ze meteen in de voortuin gezet waar ik ze later vond. Maar dat werd door een externe partij gedaan.

• Snelheid/Levertijd

Adequaat telefonisch contact en levering volgens afspraak

Beuken haag besteld, en wilde ze graag op een bepaalde datum bezorgd hebben. Ze zijn netjes op de overeengekomen datum bezorgd. Zagen er netjes uit

Altijd goed verzorgd net weg gezet. Al met al SUPER

• Snelheid/Levertijd

prima, goed bestel en afleverproces

Gewoon goed

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit, service én eigen bezorgdienst!

Heel prettig. Planten worden aan huis afgeleverd met daarbij duidelijke informatie voor het planten. Ook de website is heel helder en prettig. Je kunt ook een verlanglijstje aanmaken. Super handig!

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit en snel geleverd

De geleverde planten en struiken zagen er mooi en fris uit. Er zat een duidelijke beschrijving bij en de planten struiken waren volgens afspraak netjes in de tuin gezet omdat wij niet thuis waren. Top.

Goede kwaliteit bomen

Keurige aflevering en goede kwaliteit

Helemaal primaire

Afgesproken tijd en plaats van neerzetten was ook oké

Snel & netjes geleverd. Goede kwaliteit

Phantom pluimhortensia's besteld via tuinplantenwinkel.nl. Super netjes, snel en correct geleverd. Afspraken zijn zeker nagekomen. Hortensia's afgelopen weekend in de grond gezet. Dus het echte resultaat zien we pas in de bloeiperiode. Zeer netjes verpakt. Top beschrijving erbij. De nazorg is natuurlijk heel belangrijk bij het bestellen van planten. De nazorg zorgt er uiteindelijk voor of men tevreden is of niet. Daarom is het zo goed dat hier op ingespeeld wordt en ik zou ook aanraden om dat te blijven doen :) Ik koop zeker nog een keer bij tuinplantenwinkel.nl!

Prima ervaring

Een prachtige tuinplant gekocht, voor een goede prijs.

• Snelheid/Levertijd

Dit is wat je noemt een goed webwinkel en zeker voor kwetsbaar materiaal als planten geweldig. Snelle bezorging en zeer nette aflevering met daarbij nog de nodige informatie. Fantastisch.

• Snelheid/Levertijd

Niet moeilijk te bestellen en een snelle, nette en vriendelijke levering.

De site was duidelijk om makkelijk te kunnen bestellen. De levering was snel en degene die kwam leveren was behulpzaam en buitengewoon vriendelijk. Als mijn bestelling in het voorjaar ook goed gaat groeien, maak ik van mijn 4 sterren, 5 sterren.

• Snelheid/Levertijd

Fantastisch ! Planten zien er bijzonder goed uit. Netjes bezorgd.

Ik ben zeer tevreden. De planten zien er erg goed uit. De planten zijn netjes op de afgesproken plek neergezet. Dit is de tweede keer dat ik bij tuinplantenwinkel.nl planten heb besteld. Ik ben erg tevreden en zal het in de toekomst zeker weer doen. Complimenten !

• Snelheid/Levertijd

Goede service, snelle respons en kwalitatieve planten

Wij zijn zeer tevreden over tuinplantenwinkel.nl. Bij vragen kregen wij zeer snel respons (zelfs op zondagavond) en er werd rekening gehouden met onze gewenste bezorgdatum. Levering gebeurde zoals van te voren was besproken. Alle planten waren goed verpakt.

• Snelheid/Levertijd

Netjes en op tijd bezorgd en goed verpakt

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Gratis bezorgd bij bestellingen vanaf €75,-, Bezorgkosten slechts €7,95 bij bestellingen onder €75,-, Aangroeigarantie, 5% korting bij bestelling boven €395,- en 10% korting bij bestelling boven €795,-