Heb al vaker besteld en zoals altijd goede planten en service. Kan iedereen aanbevelen.

• Snelheid/Levertijd

Duidelijke omschrijving, snel en heel correct geleverd met eigen mensen, uitstekende kwaliteit.

Via de site verschillende planten en potgrond uitgezocht. Het werd zeer goed verpakt keurig afgeleverd door een medewerker van tuinplantenwereld. De planten zagen er fris en gezond uit en staan nu te stralen in de tuin. Erg tevreden

• Snelheid/Levertijd

De bestelling is snel geleverd en de planten zien er prima uit. De klimplant die ik had besteld is zelfs een stuk groter dan op de website is vermeld.

• Snelheid/Levertijd

Ben zeer tevreden over de kwaliteit,

Bestelling volgens afspraak geleverd, goede kwaliteit en raadgeving nadat er technische vragen waren.

niks op aan te merken!

mooie planten goed verpakt en op tijd geleverd! wat wil een mens nog meer.

positief

De planten waren keurig verpakt en kwamen daardoor onbeschadigd bij ons aan. Fijn dat ik van te voren aan kon geven dat ze direkt in de achtertuin konden worden neergezet. Zo hoefde er niet persé iemand thuis te zijn! Super geregeld!

• Snelheid/Levertijd

Prima levering van de planten

Netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling...mooi afgeleverd in een stevige doos op de afgesproken dag

geleverde planten goed

Mijn ervaring is positief w.b. de geleverde planten en heesters. Mijn ervaring is negatief w.b. de beschikbaarheid van planten en heesters: soms zijn producten niet weken, maar maanden uitverkocht. Betere planning/aanvoer zou niet verkeerd zijn.

• Snelheid/Levertijd

De beste online tuincentrum door eigen bezorgdienst

Door de eigen bezorgdienst komen de planten goed over. In tegenstelling tot tuincentra waar de planten soms een weekend in een distributiecentrum staan Aanrader!

• Snelheid/Levertijd

Een overzichtelijke en complete website

Het is een heel toegankelijke site. Je kunt alles gemakkelijk en snel vinden. Ik heb er alleen maar goeie ervaringen mee. Ook nadat ik een keer een foutje had gemaakt in de bestelling was dit na het sturen van een mailtje heel snel opgelost. Ook werd daarna nog gevraagd of alles goed was aangekomen. Top!

Perfecte snelle levering

De levering was sneller dan ik had verwacht. De chauffeur kon wegens wegwerkzaamheden niet direct bij ons huis geraken. Na enkele pogingen werd ik gebeld en 5 minuten later stond hij alsnog voor de deur. Heel vriendelijk en geduldig.

Prim op alle fronten

Helemaal goed

• Snelheid/Levertijd

Super ervaring fijne en snelle levering

Blij met aankoop en snelle nette levering

Een 1ste fantastische ervaring

Een duidelijke online shop met perfecte aflevering. We zijn ons bestelling zelf gaan afhalen in de winkel in Nederland en dit was perfect in orde. De winkel is ook een aanrader om eens langs te gaan.

prima bedrijf

zware bestelling keurig afgeleverd in de tuin heel fijn en.. sneller dan verwacht

Bomen netjes geleverd

Mooie bomen, snel geleverd

Gewoon heel goed

Ook goede en nette bezorging. Goed verpakt en goede kwaliteit planten. Chapeau.

Uitstekende producten en service

Snelle en correcte levering. Professioneel.

• Snelheid/Levertijd

Tevreden snelle correcte bezorging mooie boompjes

Ervaar als goed bedrijf

Super handig

De website ziet er duidelijk en overzichtelijk uit, de bezorging is top en ook nog eens goed betaalbaar.

• Snelheid/Levertijd

Mooie rozen, topkwaliteit en goed verpakt

Grote keuze in bloemen bij Tuinplantenwinkel.nl. topkwaliteit van plantjes. Levertijd was wel wat langer, waarschijnlijk door coronacrisis. Zeer tevreden.

Topfirma

Veruit het beste tuincentrum online waarmee ik ooit heb gewerkt! Hun planten en toebehoren zijn van topkwaliteit en de beloofde aangroeigarantie is geen ijdel woord maar pure realiteit. Voor zulke mensen maak ik graag reclame.

• Snelheid/Levertijd

Zeer snelle levering mooie planten

Goede site . Makkelijk vindbaar en al na 2 dagen werden de planten geleverd

Vlotte en kwaliteitsvolle service

Al een paar keren besteld bij Tuinplantenwinkel.nl Steeds een vlotte en degelijke service. De planten doen het erg goed in ons tuintje. Als ik planten zoek, ga ik altijd eerst kijken bij deze winkel.

Snel en correct

Snel, netjes en vriendelijk bezorgt. En de bomen staan fantastisch!

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Gratis bezorgd bij bestellingen vanaf €75,-, Bezorgkosten slechts €7,95 bij bestellingen onder €75,-, Aangroeigarantie, 5% korting bij bestelling boven €495,- en 7,5% korting bij bestelling boven €795,-