Snelle levering en goede kwaliteit is

Altijd super

Goede service en bezorging, ook een goed advies bij vragen

• Snelheid/Levertijd

Ik heb op een erg gemakkelijke manier een mooie gezonde plant kunne kopen

Goede website, veel keus, prima plant, dus gewoon dik om gebruik van te maken.

• Snelheid/Levertijd

Goede communicatie en prima bezorging

Fijne website, duidelijke communicatie mbt bezorging en snel bezorgd.

• Snelheid/Levertijd

Snel geleverd en prima planten

Snelle levering, goed verpakt en mooie planten.

• Snelheid/Levertijd

mooie planten goed verpakt en volgens afspraak op tijd geleverd.

mooie planten goed verpakt en volgens afspraak op tijd geleverd.

GEWELDIG

Vanochtend werd onze bestelling al vroeg geleverd. Bij het uitpakken werd ik helemaal vrolijk in deze Coronatijd. Wat een prachtige planten werden er geleverd. Een dikke pluim voor het bedrijf en alle medewerkers.

• Snelheid/Levertijd

Mooie sterke planten, nette levering

Heel tevreden

Snelle bezorging, goede kwaliteit en prijs

• Snelheid/Levertijd

Super snelle levering en keurig en netjes verzonden en ingepakt en daar bovenop een goede kwaliteit.

Een en al tevredenheid!👍👍👍

• Snelheid/Levertijd

Bestelling op een goede manier geleverd

De keuze in webwinkel voldeed aan mijn behoefte. Er was te vinden wat ik nodig had. Bestelling netjes afgeleverd. Planten zijn gepland. Ziet er goed uit. Nu nog afwachten hoe deze aangroeien.

• Snelheid/Levertijd

Uitstekend communicatie. Goede en snelle service

Mooie planten. Met zorg geleverd. Goede communicatie. Na bestellen had ik me bedacht en wilde andere plant. Dit was geen.problem en de bestelling is aangepast.

• Snelheid/Levertijd

Goede planten en snelle levering

Ik ben zeer tevreden over de planten en de snelle levering. De planten zien er mooi en Goed uit

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en mooie plant.

Gewoon goed.

Tijdens de cv-crisis de planten binnen een week in huis. Top service. Aardige bezorger.

Great service

Great prices, quick delivery, perfect online shopping experience.

• Snelheid/Levertijd

Hele goede en klantvriendelijke service

Bij mijn eerste bestelling was ik een plant vergeten en daar kwam ik na een uur al achrer. Na een mail aan de klantenservice kreeg ik de bezorgkosten van mijn nabestelling netjes terug gestort. Wat een nette service! De planten zijn ook netjes en snel bezorgd. Kortom, ik ben zeer tevreden en zal hier zeker vaker bestellen!!

• Snelheid/Levertijd

Goed en netjes afgehandeld.

Alles is goed en snel bezorgd.

Mooie kwaliteit

Plantjes zijn goed verpakt en van goede kwaliteit.

• Snelheid/Levertijd

Vandaag 7 april mijn bestelling ontvangen waaronder 1 salix op stam. Bij het planten bemerkte ik dat de plant ruim water had gekregen voordat hij aan zijn reis naar mij begon. Dat is super want zo slaat een plant goed aan doordat hij tijdens het transport niet verdroogd is. Ik ben zeer tevreden over deze service en kan iedereen aanbevelen om hier online te bestellen

goed en snel

zo op het oog prima planten en snel geleverd

• Snelheid/Levertijd

Heb alweer een nieuwe bestelling gedaan!!!

soms vraag je je af of je bepaalde producten wel online kunt bestellen. Bij tuinplanten hadden wij dat dus ook... Maar na de eerste levering van tuinplantenwinkel.nl waren we zo enthousiast, dat we vandaag weer een bestelling hebben gedaan! Dat we daarbij even wat geduld moesten hebben met bestellen, omdat door de drukte er even geen ruimte meer was, vinden wij niet erg! Dat is begrijpelijk in deze tijd. Alle begrip voor! En de contacten die ik heb gehad met hun medewerkers was ook altijd goed. Aanrader dus, en ik kijk al uit om de bestelling te ontvangen!!!

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en mooie planten

Ondanks dat aangegeven werd dat het ca. 10 werkdagen zou kunnen duren, was mijn bestelling op de derde dag al aanwezig. Ze werden keurig gebracht door een eigen chauffeur. Zitten nu een week in de grond en lijken al echt te gaan groeien!!

Snelle bezorging

Snelle bezorging, volgende dag al in huis. Plantjes nog erg klein, maar keurig verpakt. Aanrader

• Snelheid/Levertijd

Mooie planten en snel geleverd!

Ondanks de Corona-maatregelen rondom ons, werden de bestelde planten binnen een aantal dagen bij ons thuis geleverd. Alle specifieke soorten welke ik wilde krijgen waren beschikbaar bij Tuinplantenwinkel.nl. De planten zaten goed verpakt in dozen en werden door een eigen koerier gebracht. Helemaal blij mee!

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Gratis bezorgd bij bestellingen vanaf €75,-, Bezorgkosten slechts €7,95 bij bestellingen onder €75,-, Aangroeigarantie, 5% korting bij bestelling boven €495,- en 7,5% korting bij bestelling boven €795,-