Snelle , correcte levering, mooie planten

Bestelproces is eenvoudig. Veel info over de planten te vinden. Planten zijn zorgvuldig verpakt, van goede kwaliteit en worden snel geleverd.

• Snelheid/Levertijd

Het is de derde keer dat ik bestel bij Tuinplantenwinkel. nl en telkens verloop alles perfect ,laatste keer waren we niet thuis is alles netjes achter het huis gezet ,alles goed verpakt kan niks mee gebeuren, En vriendelijke en deskundige klantenservice ik kan ze aan iedereen aanbevelen

Expertise en zorgvuldigheid

Heldere website, prima bestelservice en logistiek, mooie boompjes en met zorg verpakt. Hieruit spreekt expertise en zorgvuldigheid.

• Snelheid/Levertijd

Uitstekende kwaliteit van de tuinplanten

Hele snelle levering, goede kwaliteit en bezorgkosten in vergelijking met andere aanbieders erg laag

• Snelheid/Levertijd

Met je kopje koffie in de hand winkelen in een tuincentrum.. heerlijk!

Een erg goede site, waar je als leek een boel leert en je eigen tuin kan samenstellen. Ook prima advies tussendoor en de planten zijn geleverd op een voor ons goed tijdstip. Ze werden bij onze tuin gezet en zo ook wel 30 zakken grond. Alles goed verpakt en mooie planten. Zeer tevreden!!

mooie plant snel geleverd

mooie plant snel geleverd

Top weer!

Net als alle andere keren top! Goede service, snelle bezorging (binnen een week in drukke tijden) en mooie/goede planten. De planten worden altijd heel zorgvuldig verpakt.

Mijn Favoriet

Na meerdere bestellingen is het elke keer weer Top. Gemakkelijk online shoppen, duidelijke uitleg wat je kan verwachten. Ondanks de waarschuwing voor drukte nog altijd binnen 4 dagen geleverd gehad op de door mij aangewezen plek. Nu had ik enkele XL planten en die zien er prachtig uit. Ik vind de tuinplantenwinkel echt een aanrader om online voor de tuin te kopen. Ik maak altijd gebruik van AfterPay en dat bevalt mij ook heel goed.

Goede service. Denken mee. Mooie planten voor prima prijs

Goede service tot in de tuin op de plek die jij wilt. Verkopers denken met je mee. Mooi planten, goede kwaliteit

• Snelheid/Levertijd

Al vele malen planten besteld en het is altijd top.

Wat je ook besteld het is allemaal superkwaliteit.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

Fantastisch goed bedrijf

Erg aardig en komen na wat ze beloven. Keurig nette bezorging!

Prettige online planten shoppen

Duidelijke en makkelijk online te bestellen van planten. Met genoeg keuze, duidelijke foto's erbij, meerdere grootes van planten/bomen en struiken te bestellen. En dat voor een betaalbare prijs. De planten zijn netjes verpakt in doos. Wordt netjes bezorgd, je kunt zelfs een plek aangeven ook meer te zetten als je niet thuis bent.

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en goed verpakt

Prettige webshop en snelle levering van planten die goed verpakt zijn

Alles netjes afgeleverd

• Snelheid/Levertijd

Zeer goed. Snelle en zeer professionele afhandeling.

Dit is mijn 5de bestelling en weer perfect verzorgt. Hier kunt u met een gerust hart uw planten bestellen. Rik Zeeland

Positief

Al mijn planten besteld op één adres, binnen 5 dagen geleverd. Planten zijn zoals verwacht, erg tevreden. Gehele voortuin aan kunnen planten in een weekend.

• Snelheid/Levertijd

Ondanks Corona een snelle leververing en door vriendelijke mensen, uiteraard zijn de planten ook geweldig en netjes ingepakt.

• Snelheid/Levertijd

Tot in de achtertuin bezorgd en goede kwaliteit voor een mooie prijs

heel goed

Precies zoals service er uit hoort te zien

• Snelheid/Levertijd

Prima service en de planten netjes verpakt in een doos aangeleverd, we zijn zeer tevreden.

Van A tot Z goed geregeld

De website is erg duidelijk, voor iemand die echt geen groene vingers heeft is dat heel fijn :) Er werd netjes gemaild wanneer de bestelling geleverd zou worden. De planten waren netjes verpakt, de bezorger zette alles zelfs netjes op z’n plek. Super fijn!

• Snelheid/Levertijd

Dik tevreden, planten zagen er super uit, netjes verpakt en bezorgd.

Mooi verpakt, netjes bezorgd, communicatie over wanneer de bestelling geleverd kon worden zou iets beter kunnen.

Kwalitatief goed product

Bestellen via de website verliep zeer stroef. Aantal keren geprobeerd maar de “winkelmand” was onzichtbaar. Uiteindelijk ( na 1 week) pas gelukt om bestelling te plaatsen. Kwaliteit van het product is goed.

Erg goede kwaliteit!

Goede bezorgdienst en mooie kwaliteit planten! Zeker voor herhaling vatbaar!

• Snelheid/Levertijd

Je weet precies wat je koopt

Door de duidelijke website met veel voorbeelden van de planten en bomen in bloei en bijv. herfst, weet je exact wat je koopt. Bij ontvangst niet teleurgesteld: een vrolijke (eigen) bezorger die met trots de planten komt afleveren. Planten die er er goed en stevig uitzien! Goede kwaliteit! Wij komen zeker terug!

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Gratis bezorgd bij bestellingen vanaf €75,-, Bezorgkosten slechts €7,95 bij bestellingen onder €75,-, Aangroeigarantie, 5% korting bij bestelling boven €495,- en 7,5% korting bij bestelling boven €795,-