Bestelling is erg zorgvuldig geleverd!! Goede verpakking stevige dozen.

Bestelling is erg zorgvuldig geleverd!! Goede verpakking stevige dozen. Prettige aflevering door eigen vriendelijke chauffeur.

Prima planten en service

Prima snelle en betrouwbare levering

Best oke.

Blauwe hortensia’s besteld. Forever and ever. Zijn nu nog wit maar heb et vertrouwen in dat zr blauw worden. Gaan het zien.

• Snelheid/Levertijd

Drie planten besteld, leuke prijzen, in goede staat aangekomen.

Super service!

Mooie boom online besteld. Netjes aan huis afgeleverd. Al na twee dagen. Super service. Erg tevreden!

• Snelheid/Levertijd

Handige website met goede zoekfuncties en selectiemogelijkheden. Bestelde planten zijn netjes afgeleverd. Er had van mij nog wel een aanplantinstructie bijgevoegd mogen zijn.

• Snelheid/Levertijd

Prima planten, erg netjes bezorgd. Mooi op tijd. Leveren wat ze zeggen. Vriendelijke chauffeurs. Waarschuwen ook op tijd wanneer het komt. Zeer tevreden.

Fijne ervaring

Mooie planten

Prima planten, vlotte bezorging

Mooi plantmateriaal, goed verpakt en vlot bezorgd. Daarbij een goede prijsstelling.

Goede dienst.

Mooie en gezonde bessen op stam. Snel leverancier. Zeker aanraden.

• Snelheid/Levertijd

Prijs, kwaliteit en service allemaal top

Bodembedekkers besteld via duidelijke website. Plantjes werden goed verpakt in plastic kratten aangeleverd door een vriendelijke chauffeur. Lege kratten werden na aanmelding op een andere dag weer opgehaald. De plantjes slaan direct goed aan na deze gepoot te hebben.

• Snelheid/Levertijd

Prachtige planten en snelle levering

Ik had een flinke bestelling gedaan en die is keurig op tijd geleverd door de eigen bezorgdienst. De planten waren netjes ingepakt en prachtig groen en gezond. Erg blij mee.

• Snelheid/Levertijd

Veel keuze van planten met een mooie prijs

• Snelheid/Levertijd

Nette complete tijdige goed verpakte levering van voornamelijk planten en struiken. Twee struikjes wel gezet, maar of ze aanslaan is de vraag. Ze zagen er niet zo florissant uit.

Alles perfect

Mooie planten en afgeleverd op de gevraagde locatie bij mijn huis.

• Snelheid/Levertijd

zeer goede kwaliteit, keurige levering conform afspraak

De planten ( Hortensia's ) werden keurig afgeleverd door eigen bezorgdienst. Vriendelijke chauffeur. Elke plant was netjes verpakt met folie om beschadigen in de doos te voorkomen. Planten waren groter dan verwacht. De bovenkant van de potten netjes afdekt met een laagje Franse boomschors. Super tevreden.

Goede kwaliteit. Snelle levering

Ben volledig verrast door de goede dienstverlening van uw bedrijf. Sneller dan in België. Planten van uitstekende kwaliteit !

• Snelheid/Levertijd

Planten werden snel bezorgd en allemaal in goede staat. De aarde was zelfs vochtig van de planten. Ik ga zeker hier nog eens bestellen.

• Snelheid/Levertijd

De eerste keer dat ik planten via internet kocht. Was benieuwd hoe dat zou gaan. De planten die ik nodig had kon ik makkelijk bestellen via de site. Prima prijzen voor de planten. En de planten werden keurig verpakt bezorgd. Kortom alles was top!

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit planten en zeer stipte en nette verzorging

Helemaal prima!

Nette en goede service

Ik had een grote hoeveelheid nodig, ivm het aanplanten van een nieuwe haag. Fijn dat ze dit aan de deur komen leveren. Alleen omschrijving op website komt niet helemaal overeen, met wat er geleverd is. Stond bij potmaat 17 cm, maar bleek slechts 14 cm te zijn. Dus moest even rekenen hoe ver ik ze uit elkaar moest zetten.

• Snelheid/Levertijd

Klantenservice Tuinplantenwinkel.nl Bedankt voor het geven van een review. We vonden uw opmerking betreffende de potmaat opmerkelijk. We denken toch echt dat u er per abuis langs gekeken heeft want er staat een duidelijk schema met hoogte maten en potmaten bij deze ilex soort en de planthoogte die u gekozen heeft word geleverd in een pot 14 cm zoals we aangeven. Dat is verder geen probleem maar er is dus exact geleverd wat we aangeven. Succes met uw haag dat komt zeker goed

Mooie plantjes snel geleverd voor een hele nette prijs.

Goede kwaliteit plantjes snel geleverd gekregen. En de prijs was erg goed.

Kwaliteit

Prachtige kwaliteit planten! Goede eigen bezorgdienst, planten goed en zorgvuldig vervoerd. Voor mij is tuinplantenwinkel.nl mijn favoriet.

Helemaal tevreden.

Snel besteld, snel geleverd, top kwaliteit.

Uitstekende communicatie en levering

Ruime keuze, mooie planten en levering volgens afspraak. Prima partner om zaken mee te doen.

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit tuinplanten met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Bezorgkosten altijd slechts €9,95 per bestelling en Aangroeigarantie.