Prima planten tegen een prima prijs

Planten worden netjes verpakt, vriendelijke chauffeurs

• Snelheid/Levertijd

Een bedrijf die weet hoe het moet.

Het begon al bij de site mooi en super duidelijk. Bestellen ging ook goed. Vlot daarna kwam een bevestigings mail binnen. Een paar dagen later al keurig (in alle vroegte) werden de 200 planten bezorgd. En....... het zijn mooie volgroeide planten. Alles bij elkaar in één woord TOP! Heb ik nog meer planten nodig ga ik daar zeker weer bestellen. Met vriendelijke groet, Hanny Wielaard

• Snelheid/Levertijd

Correcte levering en goede kwaliteit planten.

Goed, snel en attent.

Duidelijke website met goede suggesties. Vlotte en attente levering.

• Snelheid/Levertijd

Perfect verpakt. Prima kwaliteit/prijs verhouding.

Eigen bezorgdienst. Planten die niet door de doos gestuiterd zijn.

Snelle levering, mooie boom

Besteld op zondag en 3 dagen later was mijn appelboom er al. Een mooie plant, goed ingepakt

Top bedrijf

Super service en naar Den Haag duurt het eigenlijk altijd maar 2 werkdagen. Al heel vaak planten besteld!

vriendelijk goed kwaliteit

perfect antwoord altijd mijn mail zijn vriendelijk en kwaliteit zeer goed chauffeur ook altijd vriendelijk en planten altijd van goed kwaliteit ik ben zeer tevreden zal er blijven bestellen

super snelle levering

Kruisbes struiken op stam besteld. Degelijk verpakt, nu afwachten of er volgend jaar kruisbessen aan komen. chauffeur was zeer vriendelijk ondanks het slechte weer.

• Snelheid/Levertijd

Mooie kwekerij, klantgericht, met de tijd meegaand

Prachtig gelegen kwekerij, de moeite waard om te bezoeken. Online winkelen is gebruiksvriendelijk met een overzichtelijke website. Mooie planten thuisbezorgd. Denken met de klant mee. Brabantse gemoedelijkheid in een modern jasje. Aanbevelenswaardig!

Keurig

• Snelheid/Levertijd

De eerste kennismaking op afstand was positief.

Probleemloze levering, helemaal als beloofd.

• Snelheid/Levertijd

Ga zeker nog een keer bestellen.

• Snelheid/Levertijd

Snel en correct geleverd, planten zagen er goed uit.

Levering als belooft en de planten waren goed verpakt. Planten zagen er goed uit en goede prijs / kwaliteit verhouding

• Snelheid/Levertijd

Super service, mooie planten en goede prijs.

Fijne website waar alles goed te vinden is. De planten worden in dozen zeer netjes afgeleverd en je hoeft niet eens ervoor thuis te blijven. Prijs is zeker lager dan bij de bekende tuincentra. Perfect gewoon.

Heel te vrede

Hele mooie planten Super netjes verzorgd en verpakt

Prima, mooie struiken

Snelle levering van een goed product

Snel

Bestelling snel geleverd en achteraf betalen mogelijk. Prijs is gunstig.

• Snelheid/Levertijd

Mooie plant, goed ingepakt, bedankbriefje maar ook bruikbare informatie meegeleverd!

• Snelheid/Levertijd

Zulke bezorging zie je niet vaak

Zonder rijbewijs en met complete tuin die aangelegd moest worden heb ik ruime ervaring met online planten bestellen bij allerhande webshop. Hoe het uiteindelijk aankomt is altijd weer de vraag, meestal redelijk goed, soms als één grote ravage. Maar toen kende ik tuinplantenwinkel nog niet (helaas). Zij komen gewoon met een vrachtwagen de planten brengen, recht op, goed verpakt in open doos. Ik was echt verbaasd. Wou dat ik dit eerder geweten had. Je ziet dat de planten amper te lijden hebben gehad onder het transport. Goede kwaliteit, stevige planten. Echt een aanrader.

Mooie planten, goede levering

Twee keer besteld, beide keren was ik net niet thuis toen de planten geleverd werden, maar ze werden netjes op de aangegeven plek neergezet. De planten zien erg goed uit, overeenkomstig de omschrijving. Ze staan nog niet zolang maar ze lijken prima aan te slaan.

Voor herhaling vatbaar

We waren niet thuis bij de levering en die werd correct geplaatst waar we het gevraagd hadden. De planten zijn degelijk verpakt om schade te voorkomen en het belangrijkste ze zijn van heel goede kwaliteit.

Eerste bestelling,nog geen ervaring

Snelle levering,mooie planten.

correcte communicatie

Makkelijk online te bestellen. Indien iets niet duidelijk is, kan je snel telefonisch contact nemen. De levering was een dagje vroeger dan doorgegeven maar dat was geen probleem. De plantjes zijn prima in orde. Nu nog even afwachten of ze ook goed opstarten....

• Snelheid/Levertijd

Prima kwaliteit en levert wat je er van verwacht!

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Gratis bezorgd bij bestellingen vanaf €75,-, Bezorgkosten slechts €7,95 bij bestellingen onder €75,-, Aangroeigarantie, 5% korting bij bestelling boven €495,- en 7,5% korting bij bestelling boven €795,-