Niets op aan te merken

Goed bevallen.

Planten keurig bezorgd

Fijne, duidelijke website met uitgebreide informatie. Makkelijk bestelproces. En keurig thuisbezorgd met duidelijke bezorgtijden en mogelijkheden.

Een aanrader!

Al meerdere keren bij besteld. Steeds mooie planten aan goede prijs en met zorg verpakt. Pluspunt is hun eigen leverdienst waardoor de planten onbeschadigd geleverd worden

Prachtige planten

In alle opzichten een fijn adres om tuinplanten te bestellen. Mooie planten, snelle bezorging, goed verpakt lage bezorgkosten. Iets extra’s aan je bestelling toevoegen is (te) bewerkelijk. Is uiteindelijk wel gelukt met behulpzame medeweker.

Goede prijs snelle levering

Goed verzorgde planten , mooie prijzen goed verpakt verzonden .

• Snelheid/Levertijd

Zoals de vorige keren was alles keurig en goed verpakt.

Prima service en aflevering

Vriendelijk en bij de tweede bestelling behulpzaam. Een aanrader!!

heel goed

Alles wordt op een snelle manier gebracht, en chauffeur is vriendelijk

• Snelheid/Levertijd

Snelle bezorging en vriendelijke bezorger.

Super en alles is naar wens , de tuinturf ligt er al op .

Gemakkelijk bestellen, vlotte levering

De website om te bestellen werkt prima met duidelijke omschrijvingen, Vooral door de filters is het gemakkelijk zoeken. De planten werden keurig en op tijd bezorgd.

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit planten, waar voor je geld

Normaal gesproken Wil ik een plant eerst zien voor ik hem koop omdat elk exemplaar anders is. Deze keer heb ik de gok gewaagd omdat we al eens in het tuincentrum in Knegsel geweest zijn en de planten daar er allemaal goed uitzien. Alle planten zijn keurig verpakt en zien er allemaal even mooi uit. Onze tuin is nu helemaal winterklaar

n.v.t.

Voor een bestelling van 6 artikelen heb ik anderhalf uur nodig gehad. Bij toevoegen van een artikel verdween weer een eerder ingevoerd artikel. Dit gebeurde met enige regelmaat. Ook de aantallen bleven niet hetzelfde. 10 Stuks werden ineens 20 stuks.

• Snelheid/Levertijd

Klantenservice Tuinplantenwinkel.nl Wat jammer van uw beoordeling ! We begrijpen niets van uw beoordeling en ondervinden geen technische storingen op onze webwinkel. Iets gaat er niet goed bij u maar ons inziens kan dat niet aan onze kant zijn dat moet met uw situatie thuis te maken hebben, maar we begrijpen uw frustratie maar om ons daarvoor met een onvoldoende te beoordelen om iets waar we totaal niets aan kunnen doen begrijpen we niet. Maar geen probleem elke beoordeling word geplaatst dus ook die van u. Succes met uw aankoop dat komt in ieder geval wel goed.

Top bedrif

Alles goed Kwaliteit Levertijd

• Snelheid/Levertijd

Makkelijke website om te zoeken en bestellen. Snelle levering en netjes verpakt. Goede communicatie over de levering.

Helemaal goed

Alles netjes verpakt.

Soepele levering

Planten vlot geleverd, goed verpakt en met uitgebreide handleiding over hoe om te gaan met aanplanten in laat najaar.

Hele mooie planten

Super kwaliteit en goede snelle service. Ik bestel voortaan altijd hier mijn planten en bomen.

• Snelheid/Levertijd

website is wonderful, plants arrive in good health

I really like using your website, I get all the information I need and more. The deliveries are always within a reasonable time, the plants arrive healthy and ready for planting.

• Snelheid/Levertijd

Correcte uitvoering van de bestelling

Duidelijke site, eenvoudige procedure. Stipte levering, eigen leverdienst is een pluspunt voor schappelijke prijs.

• Snelheid/Levertijd

Producten en ondersteuning blijven top

Groot aanbod, snelle levering en ondersteuning bij eventuele vragen. Quasi mijn hele tuin komt ondertussen van hier.

Tevreden met mijn kakibomen

Ik geef nu reeds 4 sterren voor de vlotte levering met eigen bezorgdienst en de mooie bomen en als ze overleven geef ik 5 sterren!

• Snelheid/Levertijd

Netjes bedrijf komt na wat ze beloven

Had planten uitgezocht en besteld 4 dagen erna werden ze keurig geleverd in prima en perfecte dozen prima ga zo door

• Snelheid/Levertijd

Planten zien er heel goed uit, prima service & communicatie.

De planten zien er kwalitatief heel goed uit, de bezorging ging rustig en goed. Op vragen en verzoeken wordt heel snel gereageerd….en er wordt met je meegedacht. De kwekerij zelf ziet er ook toppie uit, leuk om rond te struinen….en op al je vragen krijg je uitgebreid en vriendelijk antwoord. Ik kom hier zeker terug!

Service en kwaliteit top

Ik heb de eerste x gebeld voor advies. Prima. Niet alles was op voorraad zoals ik besteld maar in overleg werd er goed geleverd. Ook bezorging is top. Erg vriendelijk en snel! Tevreden klant.

Geweldige service

Ik werd netjes even gebeld toen de bezorging eraan kwam. Ik had aangegeven pas in het weekend tijd te hebben om de fruitbomen te planten en toen werd de bezorging op vrijdagmiddag ingepland. Erg fijn! Nu hopen dat ze allemaal gaan groeien :)

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit tuinplanten met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Bezorgkosten altijd slechts €8,95 per bestelling en Aangroeigarantie.