Stipte en vriendelijke levering

Alles goed verlopen. Geplaatst waar gevraagd werd. Briefje in de postbus. Fijn!

• Snelheid/Levertijd

Heldere site en prima producten

Op de website de plantjes uitgezocht. Goede omschrijving van de planten en details over bloeitijden en hoogte e.d. Ook de levertijd is zeer netjes te noemen. Prima site. Bedtellen wij zeker nog een keer...

Toplevering van gezonde planrten

De betelde planten werden snel op het afgesproken tijdstip geleverd. Ze zagen er vooral goed verzorgd en gezond uit.

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en prima kwaliteit bomen en planten.

Goede planten en service

Plantjes snel geleverd en waren goed van kwaliteit. Ze zagen er goed uit bij levering. Nu nog afwachten of ze ook goed doorgroeien,

Alles volgens afspraak

Planten uitgezocht en besteld, enige dagen later stond de bezorger op de stoep. Plantjes waren in goede conditie en liepen al een beetje uit.

• Snelheid/Levertijd

Tevreden over planten en bezorging

Onze planten waren zorgvuldig verpakt. Kwaliteit van de producten prima. Complimenten over de afhandeling van onze bestelling.

• Snelheid/Levertijd

Wij zijn zeer tevereden over bestellen, leveren en kwalitiet planten

Zoals in de ene zin beschreven zijn wij tevreden over de kwaliteit en levering van de planten. Ook de website is overzichtelijk.

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit planten en een snelle en nette levering.

Goede kwaliteit planten en een snelle en nette levering.

• Snelheid/Levertijd

Super mooie planten en nette levering

Wij hebben het afgelopen jaar veelvuldig besteld bij Tuinplantenwinkel, vanwege volledige nieuwe aanplant van tuin. Alle planten zijn tot nu toe uitgelopen, levering is super en netjes altijd conform afspraak, mooie planten.

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering. Goede kwaliteit producten.

Snelle levering. Goede kwaliteit.

• Snelheid/Levertijd

Duidelijke website. Bestelling vlot te plaatsen. Volgens afspraak geleverd op juiste afleverdatum. Planten keurig verpakt. Goede kwaliteit planten!

mooie planten

zeer snelle levering

Prima kwaliteit en services

De stelling is snel, vakkundig verpakt en zeer vakkundig geleverd. De kwaliteit van de producten waren zeer goed. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

mooie planten, goede kwaliteit

mooie planten, goede kwaliteit vlotte levering, professioneel ingepakt één afwijking: de quercus green dwarf, boleik, heeft 220 cm als stamhoogte terwijl ik 180 cm bestelde ik heb de geplande standplaats wat herzien maar daardoor ontbreek ik nog een plant in de border. Hebben jullie liquidamber gum ball bol op stam van 150 cm (met bol ongeveer 180cm)? Zo ja, groeit die nog verder in de hoogte? dank voor een reactie

• Snelheid/Levertijd

Klantenservice Tuinplantenwinkel.nl Bedankt voor uw review. Houd er rekening mee dat een boom die geent is dus op een stam gezet is niet meer hoger word. De stamhoogte is bepalend en zal niet meer veranderen. Dit ter info voor u

Prima service!!

Prima service, goed geholpen na een " klach(je)" door ons. Goede kwaliteit van planten en bomen geleverd, keurige nette vriendelijke bezorger 👍👍👍

• Snelheid/Levertijd

Top producten en top service!

Heel veel lof over de communicatie, de producten en de snelle levering van Tuinplantenwinkel.nl!

• Snelheid/Levertijd

Zal nog bestellingen doen bij jullie.

Gode ervaring

Op tijd geleverd, keurige service

• Snelheid/Levertijd

Prima levering, mooie planten.

Ondanks de crisis zijn de planten snel geleverd.

• Snelheid/Levertijd

Planten goed verpakt en uitstekend afgeleverd.

Planten zijn goed verpakt, uitstekend bij voordeur afgeleverd. E.e.a. erg snel.

• Snelheid/Levertijd

Super planten, super service.

Snelle bezorging en wederom mooie planten. Nu ook bamboe besteld! Super tevreden.

• Snelheid/Levertijd

Prima geleverd volgens planning. Fijn dat er mogelijkheid is om aan te geven dat de bezorger het neer mag zetten.

• Snelheid/Levertijd

Snel afgeleverd. Planten zagen er uitstekend uit en keurig verpakt.

Op de overzichtelijke website de planten uitgezocht en besteld. De aflevering was snel en de planten waren keurig verpakt en stevige dozen. De planten zagen er goed verzorgd uit. Inmiddels alle planten in de tuin gezet en kunnen nu gaan groeien.

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering van mooie planten

Goed verpakte planten die direct de grond in konden. Jammer dat het tuincentrum tijdelijk gesloten is. Daar is het een lust voor het oog en is het kiezen van planten een belevenis.

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Gratis bezorgd bij bestellingen vanaf €75,-, Bezorgkosten slechts €7,95 bij bestellingen onder €75,-, Aangroeigarantie, 5% korting bij bestelling boven €495,- en 7,5% korting bij bestelling boven €795,-