Snel geleverd alleen verkeerde product.

Snel geleverd de volgende dag al in huis. Een Gaby’s dolhouse beker besteld en andere gekregen. Voor mijn dochter geen ramp want die is er meer dan tevreden mee. Heb het er zelf bij gelaten omdat me dochter deze ook mooi vind.

Top website

Mooie webshop, netjes verstuurd, snelle levering.

Snelle levering. Product is precies als omschrijving. Top!

Kon geen bestelling plaatsen

Bij het afrekenen kreeg ik steeds de melding "geen kaart bekend met dit nummer". Ongeacht de betaalmethode die ik koos. Uiteindelijk maar via een andere site besteld.

geweldig

Top.. en super snel geleverd

Alleen bestelling kwam op zaterdag,terwijl de bestelling al op vrijdag bezorgd zou zijn,maar dat ligt aan DHL en niet aan Toyhouse

Goed, betrouwbaar

Snel, goed, beste prijs

Snelke verzending en prima geprijsd

Geen minpunten

Snelle levering helemaal topp

Superrrr snelle levering

Zeer slecht

Een Shackels groot besteld via de site. Een roze met een tube tabasco. Conform het plaatje (zelf aangeklikt welke ik wilde hebben,) Kreeg ik eindelijke pakket binnen. Géen bericht gehad dat het verstuurd was via DHL. Na anderhalve week gebeld waar het pakket bleef. U heeft een bericht gehad van DHL gehad. Nee, heb ik niet gehad, ander had ik niet hoeven bellen. Een Jörgen aan de lijn een beetje onbeschoft "heeft u uw mail zeker niet goed gecheckt (??) Krijg ik eindelijk het pakketje, zit de verkeerde Shackle er in. Maar weer gebeld, kreeg ik een Niels aan de telefoon. Sorry, maar er staat onder het model `" wordt willekeurig verstuurd" (????) Het is niet anders, "had u beter moeten lezen" Dus je klikt een model aan, en dan moet de klant maar wachten wat je krijgt(??) Die Niels had een empathie van een doperwt. Wordt terugsturen en nooit meer daar bestellen.

Super tevreden

Nooit lange wachttijden en mooi verpakt

Ik bestelde vrijdagavond om 17u30 en had mijn pakje dinsdag binnen. Zeer leuk pakje voor onder onze boom !

Supersnel

Supersnel

snelle correcte levering

Ben blij met dir bedrijf.

Teleurgesteld

Mijn nichtje is momenteel gek op de grote knuffels van Snacles. En dan met name de dragon. Besteld en zie op de site een klein regeltje staan dat er willekeurig wordt opgestuurd, dus niet kiezen! Ik heb een meneer aan de telefoon gehad en hij bevestigt dat! Ik mocht niet kiezen! Dus heb een andere snacles binnen gekregen!

Snel en goed verzorgd.

Netjes verpakt bij elkaar geleverd

2 artikelen kwamen netjes in papier gewikkeld binnen in een envelop.

Goede klantenservice

Ik had bij Toyhouse een cadeautje besteld. Helaas is dit pakket door DHL kwijtgeraakt. Dit is door Toyhouse goed afgehandeld. Ze hadden helaas het artikel niet meer op voorraad, maar kreeg binnen 2 dagen mijn geld terug. Een situatie waar Toyhouse niets aan kon doen, maar wat ze wel goed hebben opgelost.

Snel en correct

Na bestelling, snel kontact over hoe de kadobon te krijgen.. De bon leuk ingepakt en verstuurd.

Ouderwetse service

Eerst gebeld of artikel in voorraad was en waneer ik het zou kunnen verwachten. Antwoordt: Wij pakken het direct in enorm 17.00 uur word je pakket opgehaald voor verzending. Ik denk dat je hem morgen zal ontvangen maar met de feestdagen drukte kan het ook een dag later worden. Was de volgende dag al thuisbezorgd. Vriendelijk bedrijf met ouderwetse service.

Niets toe te voegen, ok

Zeer snelle levering