Fast delivery

Fast delivery, right product and good price.

na teleurstrellende late reactie. probleem toch opgelost

na trage reactie probleem goed opgelost

Topservice!!!!!!!!

Lampje was kapot. Met een topservice opgelost

Vragen worden vlot en deskundig beantwoord. Men heeft de nodige technische kennis in huis. Het bestelde was netjes verpakt en zag er goed uit. Vlotte levering.

Sérieux et rapide

Petit problème à la livraison sur les quantités commandées qui a été réglé sans aucun problème. Je n'hésiterais pas a repasser commande!

Parfait

RAS, transaction parfaite

Heel prettig

Na telefonisch overleg welke dimmer het beste zou functioneren met de ledverlichting, kregen wij de volgende dag de dimmer in huis. Top hoor. Snelle en goede service. Bedankt hiervoor.

Efficiency

Easy to order and quick delivery

Zeer snelle levering

Goed product

Sehr gute Ware, extrem schneller Versandt (aus den Niederlanden!) --> sehr zu empfehlen

Die Ware ist unschlagbar günstig, aber von sehr guter Qualität.

Uitstekende lampen en levering ervan

10 gu10 led lampen gekocht, deze waren snel geleverd en snel geïnstalleerd. De lampen waren verpakt in een misschien te grote doos. Maar op veilig spelen is het beste met breekbare zaken!

Ottimo

Prodotto conforme alla descrizione e venditore affidabile e preciso Grazie

Notice Kaoyi KFT gradateur sol 35-150watt

Bonjour je suis mitigé sur l expérience avec le site ET48.com Je suis très satisfait sur la réalisation de ma commande sur le site, le délai et la rapidité de la livraison de ma commande Mais déçu de la notice qui est fausse pour les branchements (il y a une inversion dans les phase et le neutre sur le produit // notice) Heureusement j ai des notions d' électricité et j ai corrigé l'erreur et le produit (Kaoyi KFT gradateur de sol 35-150Watt noir ) Ma lampe fonctionne à nouveau Mon retour d'expérience est dans le but de vous apportiez une correction pour vos futurs clients Bien cordialement

Article correspond à ma demande

Entreprise sérieuse. Livraison rapide Je recommande

Proffesioneel advies en oplossing gericht

De trafo van mijn halogeen plafondlamp met 15 lampjes was stuk. Omdat het een uitlopende trafo was had ik gebeld of deze nog in voorraad was bij ET48.COM. daarbij werd ik zo prettig te woord gestaan en vroeg de persoon zich af “waarom ga je niet naar LED over?” Dat vond ik zo’n geweldige service. Dat maak je bij heel weinig online shop’s nog mee. Daar is het verkopen het belangrijkste. Maar bij ET48.COM kreeg ik ook nog eens een super advies. Daarbij was de oplossing ook nog eens voordeliger en ook voor de toekomst. Vandaar voor dit bedrijf en deze persoon een dikke 10!

Goed product met adequate afhandeling

Goed product met adequate afhandeling

Prima prijs prestaties. Op tijd en goed geïnformeerd

Erg tevreden

OK

OK

Bestelling op tijd, goed verpakt en op tijd!

Snelle bezorging en een Goedwerkende snoerdimmer voor 12Volt voor halogeenlampen

Très efficace

Navigation facile sur le site. Commande et paiement se font en qq cliques Envoi rapide et soigné. Parfait

il est toujours intéressant de traduire les textes français en particulier, vous pensez savoir ce que ça dit, mais ça semble un peu plus bordeaux en français ;) merci pour votre critique en beau français

Goed advies

Zeer goed advies en snelle levering

zeer tevreden

Prima product en netjes op tijd geleverd.

Alle info was duidelijk en werd ook zo uitgevoerd.

Top bedrijf en goed advies

Ik ben top geholpen door Harm Peters. Ik wou graag een oude lamp ombouwen naar een led lamp met dimmer en door het juiste advies is dat gelukt. Bedankt voor de juiste spullen en informatie!