betreft Halogeen Dimmer 12v

Snelle levering en netjes verpakt, artikel naar wens, prijs redelijk!

Snel geleverd helemaal top.

Na een vraag via de mail, over dit product. Snel een reactie en een goed advies wat ik moest hebben. Daarna besteld en was het snel geleverd. Goede communicatie ,goed advies en snel geleverd. Helemaal super. Ik ben zeer tevreden.

Uitstekend en snel

Prima en snel geleverd!!!!

Goed advies en snelle levertijd

Bij navraag over5 jaar geleden geleverde schakelaar goed alternatief aangeboden. Groeten Theo Rutten

Prima service, prima levering

Prima service, vlotte levering

Prima en snelle levering. 1e dimmer doet het. 2e nog niet gemonteerd.

Helaas had bezorgdienst pakketje geen briefje in brievenbus gedaan. Hierdoor lag pakketje ws al 2 dagen bij buren. In flat met sociale huurwoningen vind ik dat wel vervelend, dat je niet weet dat bezorger al is geweest en waar pakketje dan is afgegeven, maar daar kunt u weinig aan doen ws.

Goed advies!

Brilliant company

Excellent product, very fast delivery, many thanks

Goed product, voldoet aan beschrijving, wel dag te laat.

Trafo voor halogeenlamp besteld, prima ding. Volgens de site zou hij daags na bestelling geleverd worden, maar dat werd dus een dag later. Geen enkel probleem hoor, maar beter zeg je het niet toe.

Prima en snelle service

Helaas was mijn bestelde dimmer bij aankomst defect. Echter na een mailtje werd er direct een goed werkende opgestuurd. Prima en snelle service.

Zeer snelle levering en precies wat ik besteld had.

Zeer snelle levering en precies wat ik besteld had.

Probleemloos

Onze oude vloerdimmer bleek op een haar na te zijn uitgebrand. Gelukkig op tijd gezien en dus op zoek naar een vervanger Bij ET48.com bleek een ruime keuze vloer dimmers beschikbaar tegen scherpe prijzen. Goede communicatie. Snelle levering met DHL. Onze lamp kan weer een tijd mee!!

Snelle bezorging en keurig op tijd

Een tevreden klant.

Ich bin sehr zufrieden mit der Bestellung.

Von der Bestellung bis zur Lieferung, immer gut informiert. Vor der Bestellung hatte ich überlegt, ob ich eine Bestellung anlege, da ich diese Seite nicht kannte. Aber ich wurde zum Glück nicht enttäucht. Wie vorher geschrieben, der Informationsfluss ist prima. Da sollten ein paar Onlinefirmen sich informieren, wie das geht und es kopieren und einfügen. Ich vergebe gerne 4,5 Sterne. Es gibt ja immer etwas zu verbessern :-).

Excellent service

Excellent service

Zeer klantvriendelijk, snelle levering!!!

Snelle en verzorgde levering, klantenservice zeer bereikbaar, vriendelijke en meedenkende mdw., oplossingsgericht. Zeker een aanrader om er te shoppen als je kwaliteit wilt, betrouwbaar en eerlijk personeel!

Très bien

Article correspond. Envoi très rapide

I am 100% satisfied

Fast delivery

Prima, correct en behulpzaam en snel

Correcte behandeling, en gedegen uitleg per telefoon. Zeer behulpzaam

Snel en betrouwbaar, uitmuntend!

Product als omschreven en snel in huis, fijn!

Zoals een website en levering behoort te zijn

Duidelijke website, goede omschrijving product. Duidelijke montageinstructie. Correcte bezorging DHL Kortom zeer tevreden.

Einfacher Austausch

Lieferung erfolgte etwas verzögert

Prima service!

Dimmer defect na aansluiten. Zonder problemen meteen nieuwe dimmer ontvangen. Service is super!

délai de livraison respecté

cilis soigneusement préparé