Perfecte service

Alvorens dimmers aan te schaffen heb ik deze firma een mail met mijn vragen gestuurd. Er werd direct gereageerd en heldere antwoorden gegeven op mijn vragen. Daarop heb ik de dimmers aangeschaft die uitstekend voldoen aan mijn wensen. Ik kan iedereen deze firma aanraden die de klant met raad en daad bijstaan.

Prima bedrijf!!

Toegankelijk webshop. Overzichtelijk. Snel besteld. Supersnelle levering. Top!!

smooth transaction.

Great service

Goed product voor goeie prijs met goeie levering

Goed product voor goeie prijs met goeie levering

Prima sortiment en vlotte verzending

Vlotte afhandeling van eenvoudige site

Product voldoet aan verwachting. Snelle levering. Goede prijs.

I got what I ordered and paid for. As it should be.

Quickly.

Snel en goed geleverd tegen een goede prijs

Prima dimmer ontvangen Heeft het probleem gelijk opgelost

Respect du délai

Conforme à ma demande

Erg goed en flexibele support

De knoppen paste niet goed op mijn duo dimmer. Na een mailtje aan de klantenservice kreeg ik direct, zonder gedoe, een adapter toegestuurd. Dank daarvoor.

Artikel gemakkelijk gevonden op de website

Très rapidement livré

Et produits conformes

Excellent

Ordered the item, riceved in acceptable time. All good, thanks.

Good and fast service.

Good and fast service.

Customer service + 5 Stars

I purchased a dimmer from them recently to power a much loved IKEA light. After a couple of months the dimmer started to behave erratically… So I emailed them. They replied within a couple of hours and asked a few questions about the fitting. So I sent photographs. Almost instantly I received an email to say a replacement had been sent (via UPS%) free of charge. This arrived to the UK from the Netherlands in two days.. So I wholeheartedly recommend them! Thank you for superb service Robert

Snel en op tijd

Snel en op tijd

snel geholpen prima.

uitstekend geholpen via internet mede door zeer vriendelijke medewerker

Product niet volgens omschrijving

Als ik een trafo bestel van 50-150 Watt/VA mag je er vanuit gaan dat 130 Watt geen probleem is. Echter toch wel. Bij verwijderen van 6 x 5 Watt lampje is deze trafo bruikbaar. Helaas.

Bij de specificatie van de trafo staat vermeld dat de trafo max 80% van het vermogen belast mag worden.

Very effiecient

The dimmers arrived quickly. Price was good and product was exactly as described. Will use them again

Mijn ervaring met ET48 is super !!

Wij hadden bij ET48.com een vloerdimmer besteld en keurig binnen gekregen. Maar deze dimmer bleek na verkeerde montage wellicht het toch niet te doen. Na het sturen van een mail naar ET48, kon de dimmer retour gestuurd worden en kreeg terstond een nieuwe dimmer. Eenmaal opnieuw aangesloten op de lamp, branden de lampjes weer als van ouds !! Bedankt, voor de goede service !! :-))

Goede prijs prestatie!

En snel in huis!

tevreden

aantrekkelijke prijs

Redelijk, tikkeltje ouderwetse uitvoering.

Kan de dimmer die twee circuits kan aansturen er een uitgeschakeld worden zodat er een circuit is die regelbaar is en een circuit alleen aan/uit geschakeld kan worden.

super

Commande arrivée très rapidement pour mon besoin

Aalsbergen 9

6942 SE Didam