snel geleverd

handleiding kan beter

Geleverd als gevraagd!

Ik heb mijn bestelde product netjes en op tijd ontvangen, klus weer geklaard en iedereen blij.

Goed geregeld

Stekkerdimmer besteld na wat zoekwerk op internet en via ET48 gekocht. Artikel snel ontvangen en werkt perfect.

Livraison rapide et conforme

Livraison rapide

Netjes geregeld allemaal.

Had eerst een ander type dimmer in gebruik genomen. Bleek niet de goede te zijn. Werd dus probleemloos opgelost. Oude retour, geld terug en nieuwe besteld en snel geleverd.

PRIMA !!

ALLES IN ORDE

ok

xx

Tradim Goed en voordelig

Tradim dimmer 12V besteld en supersnel ontvangen. Werkt nog beter dan de originele, dimt van 0 tot 100%. Alleen bevestiging van de snoeren wat lastig, maar zit het eenmaal, dan werkt het uit de kunst.

Snelle levering, vriendelijke service

snel antwoord op vragen mbt. produkt, volgende dag in huis

Wat ik heb besteld heb ik ook gekregen, harstikke fijn.

nvt

Mooie prijs

Snel geleverd.

cde passée le 9 juillet

après avoir envoyé un mail pour demander le délai de livraison , j' ai eu réponse dès le lendemain ....parfait..... et j' ai reçu ma cde le 15 juillet Pour moi , c' est parfait ; cordialement

Snelle en goede levering

top!

Goed verpakt en snel geleverd.

Goede service en snelle levering

Snelle, accurate, snelle en nette aflevering. Verpakking had wat kleiner en mogelijk voor brievenbus geschikte aflevering gemaakt kunnen worden

Precies gekregen wat ik nodig had

Snelle levering, precies zoals aangeduid op de website

correct

Terugname afvalemmer naar wens afgewerkt

Snelle en goede levering

Op zaterdag middag mijn eerste bestelling hier gedaan. Kreeg direct een terugkoppeling van de bestelde artikelen. Even later kreeg ik een berichtje dat mijn bestelling was aangeboden bij PostNL. En op maandag was mijn bestelling al binnen.

Primer pedido y sin ningún problemas. Material según especificado.

Material de acuerdo con lo indicado en la web. Comunicación e información correcta del vendedor. El envío más lento del indicado del indicado en el pedido.

Artikel zoals omschreven en netjes afgeleverd.

Communicatie per email is traag. Het artikel wat ik wilde was in eerste instantie niet op voorraad. Nadat ik hierover per email een vraag had gesteld duurde het een week voordat ik een reactie terug kreeg. Daar kan nog wel wat aan verbeterd worden. Snoerdimmer besteld en nadat deze op voorraad was is deze ook snel bezorgd. Gelukkig dat de verzending een stuk beter geregeld is.

Snelle levering. Een product wat werkt tegen een redelijke prijs. Ga zo door.