Prima en snel

Snelle levering, prima prijs/kwaliteit en apparaat doet wat het moet doen.

Prettig kontakt met Rudy

Op internet lagere prijs gevonden dit aan H&V doorgegeven en hun prijs is aangepast. Snelle en correcte levering ook hun pakket dienst is top.

Hey Theo, Bedankt voor u fijne Review! Wij vinden het leuk dat u de tijd voor ons neemt.

Alles naar wens

De behandeling van de order is vlekkeloos verlopen. Het product is volledig naar wens.

Geweldig wat een prima service

Ik had een wachtwoord herstel nodig, prima opgelost en wat een geweldige supportservice.

Beste Arie, Leuk dat u ons beoordeelt! Ik zal het doorgeven aan onze Technische Support afdeling.

prefect

goede telefonische begeleiding en zeer vakkundig personeel

Goede service!

Goed geholpen met teamviewer

tegenvaller

Best wel wat producten afgenomen maar vandaag een teleurstelling in kennis ondervonden. Duhua NVR besteld omdat de mobiele app net ff wat lekkerder werkt als de Hivision. Tijdens installatie lukte het me niet direct wat ze vooraf beloofde. De support haakte bij mijn verzoek naar de installatietip. Alarmsysteemexpert blijkt dan toch niet echt de kennis in huis te hebben. Verder gaan zoeken en advies gevraagd bij een ander bedrijf/expert en die wist mij te vertellen dat er wat parameters op de hikvision cameras veranderd moeten worden. Foei foei foei expertjes.

Ruim de tijd gekregen voor een duidelijke uitleg.

Ruim de tijd gekregen voor een duidelijke uitleg. Diverse producten werden live gedemonstreerd. Offerte meegekregen en dag erna direct met nog wat extra korting besteld. Dag daarna werd alles netjes afgeleverd.

Goeie service en snelle levering.

Zeer net bedrijf met perfecte uitleg over de Systemen.

Duidelijk uitleg in hun showroom in Gorinchem. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

camera's voldoen niet qua kwaliteit

Ondanks een goed onthaal in jullie showroom, ben ik niet echt tevreden van het resultaat van mijn aankoop. Als er een wagen langs rijd op 6 meter afstand van de camera kan ik de nummerplaat niet eens lezen, zelfs niet bij het op pauze zetten bij het bekijken van de opname. Dit mag je toch op zen minst verwachten, of zie ik dit verkeerd? H&V mag me steeds contacteren om dit te herbekijken. Het betreft aankooporder/bestelling O2019-6062.

Prima verlopen.

1 minpuntje, vandaag voor 1500 besteld was wederom niet de volgende dag geleverd, pas de dag daarna.

De zending goed en volledig ontvangen

De bijgeleverde technische brochure van de recorder is uitsluitend in het engels . Ik had graag de brochure in het nederlands ontvangen zodat ik de installatie degelijk kan uitvoeren. Mvg. Raf

Goede website, snelle service, goed advies

Lekker overzichtelijke website, en toch hele scherpe prijzen. Na een belletje met één van de medewerkers over beveilingscameras was ik er snel uit. Levering ging snel en met prettige communicatie.

Hey Hendrik, Leuk om dit van u te horen! Mochten er vragen zijn bij het installeren horen wij graag van u. Wij wensen u een fijn en veilig weekend toe!

Bestelling correct geleverd. Vlug antwoord op gestelde vragen na verkoop/levering.

Goede uitleg & begeleiding

Heel vriendelijk en zeer goed advies

Je wordt heel vriendelijk ontvangen en geven je goed advies over alle vragen die je stelt. Ze komen zelf ook met andere adviezen als dat je zelf zou willen.

Beste Wiert, Wij van ASE vinden het erg leuk dat u ons beoordeelt! Als er ooit nog vragen zijn dan horen we dat graag.

luisterend oor

duidelijkheid

Prima, ook met nalevering.

Duidelijk en vrijblijvend advies zonder al te veel toeters en bellen, In de winkel van H&V in Gorinchem en tot aanschaf van Jablotron 100 over gegaan. Het systeem konden we meteen meenemen op de brand/alarmmelders na, die waren binnen twee dagen bij ons. Montage is eenvoudig en de Installatie heeft onze zoon gedaan, ondanks dat hij ook zo'n systeem heeft is het allemaal nog niet heel eenvoudig. Dankzij telefonische en App. hulp werkte het systeem toch vrij snel en naar volle tevredenheid. Na 15 jaar Chubb-alarm is dit volgens ons een prima koop!

Hoi Frans, Wij vonden het erg leuk dat u bij ons in de Showroom was. Mijn collega die u geholpen heeft vond het erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Hier doen hij en wij erg ons best voor. Wij vinden dat iedereen het beste verdient! Het gaat tenslotte om uw veiligheid.

Prima en professioneel bedrijf

Goede informatie vooraf en de monteur was geweldig !

Perfect beeld

Goed en duidelijk advies gekregen tijdens mijn bezoek bij de showroom. We hebben zelf de camera's gemonteerd. De installatie werd gedaan via teamviewer door alarmsysteemExpert. Dit heb ik als prettig en zeer goed ervaren. Ook daarna nog een paar keer contact gehad voor fine tuning. Wat ons betreft allemaal super.

Hey Wil, Wij vinden het erg leuk dat u bij ons bent langs geweest, Wat wij nog leuker vinden is deze mooie review! Wij doen elke dag ons best om u en andere klanten blij te maken. Mochten er ooit nog iets zijn, Dan weet u ons te vinden!

gebrekkige documentatie

Het is (bijna) niet mogelijk zelf met alle bijbehorende software / applicaties een installatie uit te voeren. De documentatie is onvoldoende er ontbreken essentiële beschrijvingen, begrippen en omschrijvingen zijn niet duidelijk of strijdig. Eén grote puzzel. Nergens is een basisscenario met de verschillende onderdelen beschreven en welke stappen achtereenvolgens uitgevoerd moeten worden. Te fragmentarisch en niet compleet, niet zelf uit te zoeken. Voor de gemiddelde gebruiker hoogstwaarschijnlijk niet te doen.

Top bedrijf !!!

Heel goed advies gekregen

Bedankt Winston!

Deskundige uitleg en voorbeelden over mijn aankoop

Prima advies gehad over mijn aankoop. Dit alles keurig op afspraak en Corona-proef geholpen

Beste Thomas, Bedankt voor uw aankoop! Mocht u ons ooit nodig hebben bel ons dan gerust.

Prima service en snel verzonden, alleen bij DHL duurde 4dagen om te ontvangen.

Hey Mahenthiran, Erg vervelend dat de bezorging zo gelopen is, Fijn dat het pakket inmiddels wel ontvangen is!

Over H&V Beveiliging

AlarmsysteemExpert.nl staat garant voor kwalitatief hoogstaande producten, professionele installatie en heldere prijsafspraken. Wij benaderen de markt op een nieuwe manier, waardoor beveiliging voor iedereen toegankelijk wordt. Met ruim 20 jaar ervaring bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben voor zowel de zakelijke als de particuliere klant interessante all-in pakketten samengesteld, waardoor voor iedereen een gepast systeem te vinden is. Wanneer u specifieke wensen heeft, kunnen wij voor u een pakket op maat samenstellen.U bent bij ons verzekerd van de scherpste prijs, hoge kwaliteit, professionele installatie en uitstekende service, dus wacht niet langer en neem contact op voor vrijblijvend advies of kom langs in onze showroom