Zeer goede service ook bij een probleem

Zeer prettig en snel geholpen, toen bleek dat na enkele dagen 1 van de 2 afstand bedieningen niet meer werkte. Contact gezocht en binnen enkele uren al een reactie met een formulier om het product te retourneren, product werd kostenloos vernieuwd voor een nieuw exemplaar. Zeer goede service!

Hoi Wouter, Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd neemt om een Review te plaatsen. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de geleverde service! We doen ons best!

Snelle en nette aflevering, toppy

zeer succesvol

Ik heb mijn bestellingen keurig en snel ontvangen na montage van alle onderdelen is Gijs gekomen en heeft alles in een oogwenk super geïnstalleerd. Ben zeer tevreden

Keurig geregeld

Goed geholpen , terug gebeld nadat ik een technische vraag had . Top

Zeer snelle levering!

Duidelijke overzichtelijke website, goede prijzen! En ruime voorraden! Bizar snelle levering! 's Ochtends besteld. 's avonds in huis! Dat met een zeer grote afstand. (Regio Utrecht - Groningen) Zonder extra verzendkosten! Hier kunnen andere bedrijven wat van leren!

Duidelijk uitleg

Tijdens mijn zoek tocht naar de juiste camera duidelijke uitleg gekregen. En nu de juiste keuze gemaakt

Geen klachten,

Netje verpakt en snelle levering. Eenvoudig bestellen. Duidelijke omschrijving. Enige nadeel is dat het wel iets duidelijker aangegeven kan worden det de recorder geen harde schijf heeft en dat deze er nog bij gekocht moet worden. Het staat wel in de omschrijving, maar mag wel iets meer er uit springen.

Beste Gerard, Bedankt voor uw bestelling, uw review & uw Tip. Wij gaan kijken naar een oplossing zodat we dit duidelijker kunnen maken!

snel verzenden, mooie aanbieden en prijs aanraden

Werkt zoals beloofd, levering ook keurig op tijd

gewoon keurig op tijd geleverd, product op tijd en in perfecte staat geleverd, product voldoet aan de vewachtingen. Klantenservice niet nodig gehad.

Beste Herjan, Fijn dat u de tijd neemt om een Review achter te laten. Mocht u de Klantenservice ooit wel nodig hebben staan we ook altijd voor u klaar! Bel gerust naar ons Hoofdkantoor voor al u vragen.

Snel en goed afgehandeld

Snelle en goede afwikkeling. Prima de luxe

goed product snelle levering

goed website alles lekker duidelijk en snelle levering

Duidelijke webshop , goede prijs kwaliteit verhoudingen

Snelle levering duidelijke omschrijving artikelen

No nonsense goede en duidelijke dienstverlening

Zowel door Mario in de winkel als Danny bij de installatie hebben ons uitstekend geholpen met de aanleg van ons alarm en camera’s. Beide dachten goed mee over de beste oplossing voor ons.

Keuze is reuze, daarom bij de heren op locatie komen kijken. Vanaf het eerste moment super geholpen, aanrader.

Bestelde een camera en UTP connectoren. de camera bleek een coax aansluiting te hebben (dat was niet de bedoeling) ze belde mij om even te overleggen of ik wel de juiste camera besteld had (niet dus) camera gewijzigd, beetje bijbetaald en alles snel ontvangen= TOP

Beste Len, Leuk dat je een Review plaatst! Mochten wij een situatie als deze ontdekken bellen wij inderdaad even op. Wij willen namelijk dat iedereen een tevreden gevoel heeft en een goed werkend systeem!

prima service

prima service en snelle levertijd

Goed en op tijd geleverd

Goed en op tijd geleverd.

Heldere uitleg bij aanschaf Ajax alarm en camera systeem, zeer tevreden!

Gezien de omvang van mijn aanschaf wilde ik deze op locatie eerst bekijken. In de showroom werd ik goed geholpen. Er werd voldoende tijd voor mij vrij gemaakt en al mijn vragen werden onder het genot van een bakkie koffie beantwoord. In de winkel tot aankoop over gegaan. Het Ajax alarm systeem is reeds door mij zelf geinstalleerd, en ging zoals uitgelegd erg makkelijk en functioneerd top. Met het camera systeem zal ik nog een beetje hulp nodig hebben. Maar ik weet zeker dat de mij toegezegde hulp ook zeker geboden gaat worden. Kort om, prima bedrijf met prima service. Tevreden klant!

Hey Frank, Bedankt voor deze uitgebreide Review, Wij zijn zelf ook heel blij met de Koffie! Als u inderdaad nog hulp nodig heeft met het Camerasysteem bel dan gerust op. Wij helpen u hierbij graag. Mochten er ooit problemen zijn hebben wij ook nog een Technische dienst. We zien u graag terug!

Goede technische ondersteuning

Snelle en goede service

's middags besteld, 's-avonds conform afspraak geleverd.

a

b

goede levering, helpdesk minder adequaat

Tijdens installatie vragen waarvoor ik terug gebeld zou worden. Helaas niet gebeurd, wel via mail geantwoord, iets waar ik op de ladder helaas niet naar kijk. Ben verder tevreden over bedrijf

Hey Servi, Excuus voor het late opbellen. We proberen iedereen Z.S.M te helpen helaas lukt dat niet altijd.

Snel en stipt geleverd

Prima product voor scherpe prijs

2e bestelling en 2e review en alweer tevreden

Telefonisch informatie gevraagd en perfect geholpen. Tevens extra informatie gekregen over mijn mogelijkheden waarvan ik niet van bestaan wist. Zelf ben ik van beroep elektrotechnisch en bij mij in de buurt zijn 2 bedrijven die alarmsystemen verkopen en installeren (ook waar ik werkzaam ben geweest) maar ik kies voor alarmsysteemexpert.nl Dit omdat de producten mooi zijn en beter bij mijn keuze passen en omdat de prijzen goed zijn. Verder ken ik persoonlijk ook geen ander bedrijf wat net zo behulpzaam is in uitleg en advies. De meeste bedrijven willen de klant niet zelf laten installeren maar is hier geen enkel probleem!

Hoi Daniel, Wij zijn erg blij met uw mooie Review!

perfecte levering en goede chat

Na controle via chat of het wel het juiste product was, besteld en een en ander werd keurig op tijd geleverd.

Beste Ad, Bedankt voor uw tijd dat u deze Review schrijft! Wij willen graag dat iedereen de juiste producten krijgt daarom nemen wij de tijd voor onze klanten om ze het juiste advies te geven.

Over H&V Beveiliging

AlarmsysteemExpert.nl staat garant voor kwalitatief hoogstaande producten, professionele installatie en heldere prijsafspraken. Wij benaderen de markt op een nieuwe manier, waardoor beveiliging voor iedereen toegankelijk wordt. Met ruim 20 jaar ervaring bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben voor zowel de zakelijke als de particuliere klant interessante all-in pakketten samengesteld, waardoor voor iedereen een gepast systeem te vinden is. Wanneer u specifieke wensen heeft, kunnen wij voor u een pakket op maat samenstellen.U bent bij ons verzekerd van de scherpste prijs, hoge kwaliteit, professionele installatie en uitstekende service, dus wacht niet langer en neem contact op voor vrijblijvend advies of kom langs in onze showroom