Volgende dag geleverd. Product was precies zoals ik had verwacht.

Geven goede adviezen

Goed advies gekregen voor uitbreiding van mijn bestaande camera beveiliging. extra camera besteld.

Goede voorlichting

Door goede voorlichting, was keuze makkelijk te maken.

Altijd snelle en correcte service

NVR na 10jaar de geest gegeven, op zaterdag een offerte aangevraagd en dinsadg reeds geleverd

Goede service, en gemotiveerd personeel

Kan er kort over zijn. Je word hier gewoon goed geholpen. Ga zo door.

Uitstekend geholpen, mooi assortiment

In mijn zoektocht naar een geschikt alarmsysteem kwam ik eigenlijk per toeval bij de H&V showroom terecht. Ik werd vriendelijk ontvangen en er werd alle tijd voor me genomen om alle opties te bespreken. Uiteindelijk ben ik de zelfde dag nog met een voor mij geschikt systeem de winkel uit gelopen. De installatie was zo geregeld. Ik ben zeer tevreden!

Zeer kundig advies en een hele goede service

Dit is de enige echte, meedenken en goede oplossingen aandragen.

Snelle en correcte bezorging

Snelle en correcte bezorging en voor scherpe prijzen.

Zeer gemotiveerde medewerkers met kennis goede produkten

Al vaker wat besteld en deze komt na wat ze beloven zeer goede kennis van zaken. Als je er op de een of andere manier niet uitkomt krijg je meteen iemand aan de telefoon die je verder helpt.

Prima en goede service!

Al jaren vaste klant altijd prima geholpen en goede service!

Best denkbare service en advies

Samen nieuw systeem voor nieuwbouwwoning samengesteld. Later met enkele uitdagingen perfect geholpen, zowel telefonisch als in de showroom.

snel antwoord, snel offerte, snel geleverd!

ik had een vraag gesteld voor een bepaald artikel...in het weekend...en kreeg zelfs nog in het weekend antwoord en een offerte!

Prima bedrijf. Correcte levering

Snelle levering, kortom wat moet ik er nog meer over zeggen?

Goed geholpen door René,dicht bij.

René heeft ons goed geholpen,we zijn er voor de eerste x en dit maakte niet uit.We waren een oude alarm in gebruik aan het nemen en hadden niet veel nodig.misschien in de toekomst, ben zelf erg geïnteresseerd in de camera's systemen.

Vriendelijke en deskundige uitleg

In de winkel in Gorinchem correct en geduldig te woord gestaan. We hebben van Hikvision 3 camera's, de ophangbeugels, een harde schijf en het beeldscherm gekocht. Uiteindelijk qua kosten iets lager uitgekomen door het goede advies, dan eerst zelf berekend.

Super service, mensen met verstand van zaken, betrouwbaarheid van fysieke winkel, snelle levering!

Wederom zeer tevreden over de levering, inmiddels diverse producten besteld van alarmsysteem tot camerasysteem.

Bedrijfsnaam niet gestolen

Vriendelijke bediening met kennis van zaken. Alle systemen te bezichtigen in de store.

Fijn bedrijf en een uitstekend alarmsysteem

Het Ajax alarmsysteem is een degelijke home-security kit voorzien van een chique look. De hardware is robuust en kan tegen een stootje. Omdat de configuratie via de IOS-app verloopt is het beheren van dit systeem erg eenvoudig en gemakkelijk in het gebruik. Rene van H&V-beveiliging (De alarmsysteem expert) in Gorinchem heeft mij, onder het genot van een goede bak koffie, perfect geholpen. Ik ben dan ook blij dat ik de moeite heb genomen om naar de winkel te rijden om de juiste keuze te maken. Hier is de klant nog koning! Kortom een topproduct en een klantvriendelijk bedrijf.

Prima follow up maar verzending ging verkeerd

Het bestelde werd niet volgens afsprak geleverd, maar vanuit H en V is er alles aan gedaan dat te herstellen.

Prima service, prima prijs/kwaliteitsverhouding

Ik kan geen enkel negatief punt of punt van verbetering noemen!

Professionele info en Sneek levering

Ik wist niet welke valera in moest kopen, chat gestart met verkoopster Wilma, ze vroeg wat info over men situatie, ik heb dan nog wat foto’s doorgestuurd van de omgeving. Zij heeft een goede camera voor uitgekozen. Toen hij geïnstalleerd was zag ik alles uitkomen van wat ze me beloofd had. Ivrieger had in een bullet camera en zei stelde een bowl voor. Dan een bepaalde camera gekozen omdat hij niet zo hoog komt te hangen. Dit zijn dingen waar ik nooit aan gedacht zou hebben. Ik heb nu een super breed beeld van men hele voortuin.

Prima. Snelle levering

Bij het assembleren van de NVR is men 1 schroefje vergeten waarmee de kap wordt vastgezet op de bodemplaat. Geen reden om terug te sturen. Wel om door te geven aan Hikvision.

Prettige en deskundige medewerkers

Ik ben snel en deskundige geholpen bij het oplossen van een technisch probleem.

Kwaliteitsvol en snelle levering!

Levering was zeer snel (1 dag) en de producten werken goed

Over H&V Beveiliging