Garantieprobleem prima opgelost

Ik heb in de afgelopen 2 jaar diverse camera's en een NVR van Dahua gekocht. Prima kwaliteit en snelle levering. Onlangs kwam ik erachter dat een bepaalde storing aan de camera zelf lag. Dit viel binnen de garantietermijn. Netjes en snel opgelost ik kreeg binnen no-time een nieuwe camera.

Na wat vervelende ervaringen met een product heeft men dit probleem na een jaar uitstekend opgelost. Nieuw apparaat aangeboden en door hun geïnstalleerd en dit geheel onder service, dus geen factuur. Top.

Produkt is goed verpakt maar trage levering.

Ik had dringend iets nodig. Aangezien er stond “volgende dag geleverd” snel daar besteld ook al was het duurder dan andere webshops. Jammer genoeg 3 dagen later pas ontvangen.

Goede service en snelle levering

Had informatie gevraagd over een camera. Kreeg goed advies en binnen een dag na betaling kreeg ik alles geleverd

Goede producten icm goed advies.

Prima geadviseerd, technisch vraagstuk opgelost en keurig terugbelactie

Prima service.

Na uitleg en bestelling product snel geleverd.

Een dikke pluim voor Ronald.......een medewerker met geduld en werkt eraan tot de oplossing compleet is en volledig werkt. TOP

Prima informatie en service

Wordt elke keer netje geholpen en van advies voorzien.

Meedenken en inleven in de situatie.

Super geholpen met de ideeën die vorm gegeven moesten worden. Ik ben blij met de aankoop en ik kom zeker terug voor de uitbreiding van de installatie.

Deskundig

Goed en deskundig geholpen ben.

Snelle levering en goede afhandeling van een door mij veroorzaakt probleem.

Prodcuten werden zeer snel geleverd na goed advies. Ook een door mij verkeerd bestelde switch werd snel gecrediteerd.

Goed meedenkend goed advies

Als onervaren koper goed geholpen en geadviseerd.

Beste Erfahrungen

Ich habe eine komplette Jablotron-100-Anlage in einem meiner Gebäude installiert. Alles mit Unterstützung der Leute von "alarmsysteemexpert.nl". Selbst die Software via iPhone funktioniert tadellos. Und auch die Konfiguration via F-Link klappte bestens. Fazit: würde ich jederzeit wieder hier kaufen. Besten Dank!

Goede service, ook als er iets mis gaat.

Ondanks een foutje met de levering door UPS hartstikke netjes geholpen en snel alsnog mijn bestelling binnen.

Snelle en correcte levering van de spullen! Tevens prima prijs/kwaliteit verhouding.

Duidelijke website en snelle levering

Door een duidelijke en goede webshop meteen de juiste artikelen kunnen bestellen en daarbij ook nog snel geleverd

Snelle levering goed verpakt

Spullen zijn wederom snel geleverd.

Snelle verzending

Dahua camera's snel ontvangen. Quick start is nagenoeg onleesbaar vanwege het kleine lettertype. Tip: stuur een afmeting A4 mee of een PDF via een link.

Uitstekende service en kwaliteit

Zeer ervaren medewerkers die voor alles een passende oplossing hebben. Uitstekende service en goed bereikbaar. geweldig.

Snelle levering en duidelijke uitleg.

Zeer goede website en duidelijke uitleg wat betreft de mogelijkheden.

super

zeer goede service

Geen opmerking alles volgens afspraak.

Snelle en nette levering.

Goede prijs, snelle levering

Blij mee. Netjes verpakt.

Prima webshop

Een nog snellere levering had een 10 opgeleverd.... je moet wat te verbeteren hebben toch...

service professionaliteit

in al die jaren dat we van de diensten van H&V beveiliging gebruik maken kan ik alleen maar zeggen dat dit een professioneel bedrijf is