Fantastisch dat ik mijn stukgevallen koffiekan via u kon vervangen. Ben er heel blij mee!

Zie boven

Service is prima en helemaal op orde

Ik ben zeer tevreden over hoe het allemaal is gegaan

Deskundig advies.

Prima service. Kennis van zaken.

Ik heb nog steeds niets ontvangen

Wel allemaal mail maar geen bezorging en wel link om extra te betalen maar geen pakketje

Goed en origineel product voor een mooie prijs

Degelijk en goed passend product, zelfs compleet met montage handleiding. Snel een netjes bezorgd.

Matig, moest zelf de actie bij jullie opgang brengen

Na 6 weken geïnformeerd en toen bleek dar het nog in gang gezet moest worden door een interne fout

Leveringstijd zou iets korter mogen

Zeer klantvriendelijk

Wij hadden een onderdeel besteld voor onze vaatwasser. Daar zou ongeveer 5 dagen levertijd opzitten. Direct de volgende dag worden we gebeld dat het toch langer duurt, of wij de bestelling toch willen annuleren. Uiteindelijk binnen 3 weken toch het onderdeel in huis.

Zoals beloofd

Snelle levering en goede kwaliteit

Voor mijn Siemens snijmachine was ik al tijden op zoek naar nieuwe messen. Helaas zijn deze bijna niet meer verkrijgbaar. Op deze site kwam ik ze tegen, dacht ik. Bij navraag bleken dit niet de goede te zijn. Ik kreeg gelijk door welke ik wel moest hebben. Gelijk drie besteld en toen bleef het stil... Maar na één telefoontje werd duidelijk dat zij er maar 1 op voorraad hadden. Het duurde wat langer dan gehoopt maar vandaag kreeg ik de laatste en was mijn bestelling compleet en hoop ik dat ik weer een tijd vooruit kan!

Zeer tevreden over de snelle levering.

Prima, goed geholpen

Op zoek naar een onderdeel werd ik snel geholpen door een vriendelijke man. Duidelijk in uitleg. Prima!

Overzichtelijk, snel en accuraat

Ik had een vervangend onderdeel nodig voor mijn Bosch koffiemachine. De site van Witgoedparts is zeer overzichtelijk en zij hadden dit onderdeel op voorraad tegen de meest gunstige prijs en levering. En ja, de levering na één dag na bestellen mag je snel noemen. Ook de vele mogelijkheden om te betalen is een vermelding waard. Kortom, 5 sterren en wat mij betreft is deze onderdelen site een dikke aanbeveling. Keep up the good work!

Overzichtelijk om te bestellen , vlot geleverd.

Gewoon goed gegaan

Prima website. Product nog niet ontvangen.

Is al 4 dagen vertraagd bij DPD. Kan witgoedparts niks aan doen. Wel vervelend dat DPD zo traag is gezien het product dagelijks nodig is.

Helaas moest ik het onderdeel terugsturen. Ik wacht op de terugbetaling. Goede communicatie hierover.

Vlotte levering, stevig verpakt.

Correct geleverd wat werd gevraagd

Je zoekt een technisch onderdeel. Je bestelling plaatsen en je krijgt het gewoon.

prima service

ik had vrijdags voor 18.00 u art besteld, dinsdag pas binnen. excuses gehad, verder prima in orde

good

Poper time and product delivery

Vlotte verwerking en correcte prijzen!

Snel en professionele

Quick and efficient order and delivery. Aanraden!

Goed en snel

Goed en snel geleverd

Duurt lang een pakking opsturen dit kan toch met briefpost

Nog niet geleverd