Schijt aan de regels

Ze leveren dan wel je bestelde spullen, maar wat betreft communicatie en regels voor webshops hebben ze schijt aan de regels. IK zou hier niks meer bestellen, kans bestaat dat de webshop de zomer niet haalt.

Maanden geleden onderdeel besteld

Maanden geleden onderdeel besteld, en moest wachten tot ik bericht kreeg. Tot heden nog niets. Wat is hiervan de redenen?

Snel en vakkundig advies, wat in overleg geleverd word past en als het niet in de webshop te vinden is word het voor je uitgezocht! Top service

goed prima servies

Goede service op defecte onderdeel. Top!

Goede service op defecte onderdeel. Top!

…..

….

Betrouwbaar

Ik had een flessenrek voor de koelkast besteld, maar deze bleek helaas niet te passen. Witgoedparts deed niet moeilijk over het retourneren en stortte het aankoopbedrag + verzendkosten netjes terug.

Het juiste onderdeel snel geleverd

Motortje draaiplateau combi magnetron zelf vervangen. Bij Witgoedparts snel gevonden en besteld. In mijn geval de volgende dag in Eindhoven opgehaald. Plateau draait weer als nieuw.

Klantgericht

Had een flessenrek voor de koelkast besteld. Deze bleek niet te passen. Telefonisch contact gezocht. Vriendelijk geholpen.

niets op aan te merken

snel goede produkt

Bestellen en afleveren prima, bij retourneren verzendkosten eigen rekening

Bestelling en aflevering prima. 1 verkeerd besteld artikel retour gestuurd, verzendkosten voor mijn rekening. Terugbetaling van het retourgezonden artikel tot op heden nog niet ontvangen (nu 6 dagen geleden verzonden) Op de website staan niet alle maten erbij. dat wordt dus gokken.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden een aanrader.

Mijn oven werkt weer!

De bovenwarmte van mijn oven deed het niet meer. Nieuw element besteld, beschrijving op internet bekeken hoe ik deze kon verwisselen, en hij werkt weer helemaal top! Tip: maak een foto van de bedrading aan de binnenzijde voordat je alles los haalt. Ik heb flink gepuzzeld welke kleur waar moest, maar het is gelukt! Als je dit weet, is het echt super simpel!

veel produkten op de website te vinden, we hadden niet verwacht het onderdeel nog te kunnen vinden aangezien combi oven al wat jaartjes oud was . Gevonden en snel geleverd en past precies

Heel goed service.

Aanrader

Prima product en snelle levering

Volgens verwachting geleverde product.,bestel er zeker opnieuw!

Groot assortiment en snel geleverd

Ben heel tevreden: goedgeïnformeerde op de website en snelle levering.

Goede service en snel geleverd

Een flessenhouder voor de koelkast gekocht. Deze was de volgende dag al in huis. En past precies, dus ik ben super tevreden

perfecte service

Ik had verkeerde koelkast lades besteld, geen probleem , terug gestuurd en binnen no time de juiste ontvangen, top.

Zeer snel en goed telefonisch geholpen, daardoor kon ik gelijk op site bestellen. Alleen versturen duurde wat lang. 3 dagen.

Onderdeel voor afwasmachine besteld, volgende dag in huis!

Goede kwaliteit

Duur, tijdige levering

Een plastic onderdeeltje dat niet heel goedkoop was (voor wat het was), versturen via brievenbuspost, maar wel pakketpost rekenen. 20% extra winst, goed afgekeken van ebay! Het onderdeel was wel tijdig verstuurd, verder heeft de winkel de bestelling afgehandeld zoal verwacht.

Geen goed telefonisch contact. Terwijl jullie op de site aangeven: vragen, bel gerust.

Eerst telefonisch contact gehad met de vraag over een artikel over de bosch keukenmachine. Niet heel vriendelijk behandeld. Zeer ongeduldig.

prima geregeld

ok