Niks op aan te merken. Prima

Nog steeds top

Snelle service.

Snel geleverd en het onderdeel paste!

Snel geleverd en het onderdeel paste.

Uitstekend geholpen en snelle levering

Het ging om een scharnier voor een inbouw koelkast. Kwam er niet 100% zeker uit op de website. Een belletje bracht de oplossing. Inmiddels gaat de koelkast weer dicht.

Duimpje

Duim

Uitskened!

2 nieuwe scharnieren voor mijn oude Bauknecht vaatwasser gekocht. Ze passen perfect! Goede kwaliteit, ruim assortiment en snelle verzending! ...alleen jammer dat ze kiezen voor DPD als vervoerder, dat is (nog steeds) een drama daar....

Waardeloos

Vrieslade front aangekocht, zonder exacte afmetingen op de site, op de gok gekocht. Bleek te groot te zijn, retour kunnen sturen. €5,99 verzendkosten worden niet gecompenseerd plus retourkosten voor postnl €7,53. Totaal €13,52 armer en niets bereikt!

Een onderdeel voor Siemens koffiemachine besteld. Origineel product en zeker niet te duur. Wel wat lange levertijden (4 dagen).

Snelle goede levering

Snelle goede levering

Het is ging uitstekend goed

IK moet wel bij zeggen dat dit mijn eerste keer is. Maar als dit het beleid is, dan ben ik wel een terugkerende klant. En ik zou zeker anderen aanraden

Snelle levering maar hoge bezorgkosten

Wij hadden alleen een stelpoot nodig voor een vaatwasser en dan is €6 bezorgkosten aardig aan de prijs. Daarentegen was het wel snel geleverd.

Voor herhaling vatbaar

zee goed

Ruime keuze.

Ruime keuze en een redelijk snelle service. Wel wat veel updates mails van hen gekregen maar ook van dpd

verkeerde levering

verkeerde nummer van onderdeel geleverd en telefonisch onbereid baar

Top gegaan en snel geleverd!!!

Snelle levering en netjes afgehandeld. Product was in topstaat

Snelle levering voor goede prijs

zeer aantrekkelijk geprijsd tov andere leveranciers, snel geleverd.

Snel geleverd wat ik besteld heb

Bestelling was goed verpakt en op tijd geleverd. Onderdeel voldoet aan de beschrijving.

Top levering

Snelle levering . Goed verpakt.

Snel contact

Rooster voor de droger bestelt ..snel geleverd.

Was oke

Was oké

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Binnen de afgesproken tijd geleverd en het onderdeel werkt

Ik miste alleen een nieuw kabeltje. Het is dat de oude het nog deed, maar die hoort er wel bij naar mijn mening

Goed ervaring en behulpzaam

Na het bestellen namen ze met mij contact op om mij op de hoogte te hoeden dat er 2tot 3 weken wachttijd was . En na 3 weken heb ik zelf contact op genomen voor een stand van zaken er was nog steeds een levering probleem maar ze hebben mij toch binnen 3dagen geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering.

OverDPD ben ik niet tevreden. Ik kreeg geen tijdsmelding van bezorging, alleen de dag en dat ik een uur van tevoren een bericht zou krijgen. Om 9 uur stond de bezorger ineens aan de deur, maar geen melding.