Product is precies als omschreven en snel geleverd.

Snelle levering van te vervangen onderdelen

Niet ingewikkeld zoeken

Veel onderdelen sites zijn lastig om te zoeken naar wat je nodig hebt. Deze site viel best mee en de prijs is ook normaal.

Verkeerd geleverd.

Op moment van bestelling waren de rubberen voetjes online op voorraad. Atag Pelgrim Etna Voetje pannendrager Atag fornuis 88018789 400218. Na bestelling geplaatst te hebben, kreeg ik geen bevestiging wanneer ze verstuurd zouden worden. Telefonisch niet bereikbaar. Na een week wel telefonisch contact. Artikel bleek niet leverbaar. Mog order annuleren of afwachten. Gekozen voor afwachten. Echter zijn er nu alternatieven geleverd niet passen, waar ik niet om gevraagd heb.

Beschadigd verzonden goederen

De netjes verpakte accessoires waren beschadigd. Ik kan niet anders concluderen dat ze beschadigd waren voor verzending

Voordelig en precies wat besteld

Een goede ervaring maar niet heel snel (5 dagen)

snelle levering nette prijs

thermostaat van koelkast defect volgens youtube film goed zelf te doen kan ook eigenlijks niet fout stekkers passen maar op 1 maar was nog wel even uitdaging om de schakel uniot te demonteern

Monday ordered and received on wednesday. Exzellent Service!!

denk goed mee

Oke

Was snel bezorgd

Witgoedparts levert onderdeel tegen de laagste prijs

Prijs onderdeel 10-15% goedkoper dan elders en keurig verpakt en op tijd geleverd met duidelijke berichtgeving over de status van de levering.

Fijn dat ik het kon krijgen.

Had graag nog geweten hoe lang de vertraging ongeveer zou zijn als het niet binnen 1 dag geleverd kon worden.

Was goed

Ik kon het product snel vinden.

Langzame afhandeling

Product is goed, maar duurt lang voor t verzonden en geleverd is.

Snelle levering maar slecht pakkerdienst DPD

Alles ging voorspoedi: bestellen,betalen,versturen. Maar DPD is de slechtste pakket dienst ooit. Je moet je pakketje zelf ophalen. Bezorger belt van te voren dat hij er in 2 minuten is en je moet zelf je paket uit de bestelbus halen. Nog nooit mee gemaakt.

Snel en goed verpakt ontvangen.

Positief afgehandeld

Levering onvoldoende,

Ik vind het erg jammer dat de flessen gelekt aankwamen. Dit kan voorkomen worden door flessen recht op in een doos te zetten. Een vervoerder smijt de eenmaal met dozen en als flessen liggend verpakt zijn met wat papier, maar niet stevig bij elkaar, is lekkage groter. Dit is mijn enige minpunt. Prijs is goed en een snelle levering.

Goede ervaring, super snelle levering

Makkelijk, duidelijke informatie, snelle levering, kortom 5*

Gewoon goede service

Goede en ook snelle sevice

Was eerst verkeerd geleverd (kan altijd gebeuren) na 1 telefoontje was het direct geregeld. De volgende dag kwam het juiste onderdeel. Top!

Ik heb maar 1 keer wat besteld. Mijn ervaring is beper

Beroerde communicatieskills

Ten tijde van bestellen werd gezegd: normaliter morgen in huis. Vanwege drukte bij de post kan het iets langer duren. Na 1 week navraag gedaan, geen reactie. Bij de 2e navraag was de reactie het moet nog binnenkomen. Vertel mensen gewoon hoe het zit dan weten ze waar ze aan toe zijn en wees ook zo beleefd om te reageren als eind navraag doet. Daarna het bestelde in goede orde ontvangen

Fijn dat er nog onderdelen te koop zijn voor onze afzuigkap die 17 jaar oud is. Voor een laag bedrag weer een goedwerkende kap. Goede website, snelle en correcte levering.