Goede en snelle service

De vrouw aan de telefoon was erg vriendelijk en behulpzaam.

Goede communicatie via e-mail en goede pakketverzorging

Super goed geholpen.

Ik heb een nieuwe diepvries lade en koelkast lade voor mijn Bosch Koelvrieskast gekocht. Omdat de artikelnummers op de website en uit het schema van Bosch niet overeenstemmen heb ik even gebeld met de klantenservice van Witgoedparts. Ik werd goed geholpen waardoor ik mijn bestelling snel kon plaatsen. Ook na ontvangst van het pakket kreeg ik goede telefonische hulp om een onderdeeltje over te zetten van de oude naar de nieuwe groente lade. Top bedrijf, fijne mensen en ik kan iedereen Witgoedparts aanbevelen.

Koelkastbak past helaas niet

Past niet, retour zenden

Beste, Wat vervelend om te horen. Zou u contact met ons op kunnen nemen zodat ik u helpen met het vinden van de juiste koelkastbak? Met vriendelijke groet, Team Witgoedparts

keurige behandeling en nakomen van afspraak

Ga zo door

Geachte lezer, ik ben zeer tevreden over het zakendoen met Witgoedparts. Jullie coulence is buitengewoon, hiervoor hartelijk dank mvg. A. Kamphuis

te veel info

heb 6 mailtjes ontvangen . snap dat U mij op de hoogte wil houden maar vind t wel erg veel . dit is de 7e !

Snelle service en levering. Ondertussen goed op de hoogte gehouden verloop verzending.

correct verzorgd

prima geregeld

Glasdeur oven was gebroken. Naast snelle levering (artikel kon 1 uur na online bestellen opgehaald worden) ook een goede prijs. Bij afhalen kreeg ik nog een aantal tips voor montage.

Super snelle levering!!!

Juiste product geleverd, binnen 1 dag al in huis!

Goed. Snel in huis.

Artikel was zo gevonden en snel in huis

duidelijke order plaatsing en stipte levering

product goed te vinden duidelijke bestelling correcte levering

Nog niet geleverd

Mijn order is nog niet geleverd en dan krijg ik een mail met de vraag wat mijn ervaring is. Ik heb het product nog niet eens ontvangen

Beste, Ik zie dat uw pakket op depot van DPD Ligt. Ik ga meteen contact op nemen en vragen of ze uw pakket zo snel mogelijk uitleveren. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke gore, Team Witgoedparts

Snelle levering, goede service

Bestelde artikel was snel verzonden, bij aankomst bleek het echter niet het bestelde artikel te zijn. Na 1 telefoontje direct opgelost en het juiste artikel werd alsnog direct verzonden.

Snel en correct

zoal eerder gezegd correct en snel

Gister besteld vandaag al in huis!

Super snelle levering en duidelijk beschrijving van product bij type koelkast

Op basis van type koelkast scharnieren gezocht en beschrijving was zeer duidelijk. Bestellen en geleverd

prima.

Snel en correct

Prima service. Onderdeel stond niet op de website maar na telefoongesprek bleek het toch op voorraad te zijn. Na 5 minuten op op website zodat ik het kon bestellen.

super goede service en advies

na een verkeerde bestelling toch nog een goed advies en omruiling was geen enkel probleem. top geregeld