De bestelling voldeed precies aan de verwachting.

Snel het juiste in huis

Eindelijk het onderdeel dat ik zocht gevonde voor een goede prijs. Bestellen ging gemakkelijk en het werd ook nog snel thuis geleverd.

Prima site en snelle levering.

Zoeken en bestellen was erg eenvoudig. Na betaling snelle en duidelijk E-mail. Levering de volgende dag. Prima, eenvoudig, correct en snel.

snelle levering en juiste onderdeel.

Meermaals hier onderdelen gekocht en altijd goed.

Prettige ervaringen met deze firma. Goede duidelijke site. Altijd de onderdelen te vinden. Bezorging is wat minder met deze postdienst moet een paar dagen wachten. Beter zou zijn postnl dan is het de volgende dag in huis.

Echt top klasse

Zeer goede prijzen en goed communicatie middels email. Levering snel en accuraat

onderdeel snel gevonden, snel besteld en snel geleverd.

onderdeel op website snel gevonden, redelijke prijs, snel besteld en snel geleverd. Kwaliteit van onderdeel lijkt prima.

Voldoende

Onderdeel besteld , geen orderbevestiging email ontvangen. Gemaild onderdeel wordt vandaag verzonden. 2 weken later ontvangen omdat het vakantie sluiting was. Onderdeel elders besteld zodat ik verder kon met de herstelling .

Té veel verpakking

Zes dozen konden in die grote doos, er zat er maar één in die gevuld was. Beetje super overbodig, dus qua verspilling kan dat tellen!

Prima service en snelle levering.

Ik had een nieuwe pomp voor mijn oude wasmachine nodig en de verkoper wist direct om welke pomp het ging en dat deze op voorraad was. ik had hem de volgende dag al in huis.

snel ontvangen

ik heb het product snel ontvangen maar teruggestuurd de volgende dag was niet het goede product maar nog steeds geen geld terugontvangen

Vriendelijk, vlot en snel geholpen.

Snelle, vriendelijke hulp werd geboden bij het zoeken naar nieuwe wasmachine-onderdelen. Na het plaatsen van de bestelling (Zondag) ontving ik mijn onderdelen in België op dinsdag. Top!

Super snelle service. Mooie prijs voor goed produkt

Originele Bosch flessenrack. Snel geleverd voor een goede prijs. Bedankt voor de goede service en goed produkt. Als er weer iets stuk gaat aan witgoed, bestel ik hier.

Heel fijn dat je deze internetwinkel telefonisch kan bereiken.

Goede site en de onderdelen zijn t.o.v een ander goedkoper en dat is ook belangrijk.

Gewoon prettig

Je besteld wat en je wordt goed geiformeerd

Netjes en snel en goedkoop

alles goed te vinden op de site.

prima service, en snel!

Service zoals je die van een goede webwinkel mag verwachten.

Een sproeikop voor een oudere afwasmachine was nergens meer te krijgen. Wel bij Witgoedparts. En gewoon de volgende dag in huis.

Perfect advies, snelle levering!

Kon niet juiste onderdeel vinden, na kort telefoontje goed geholpen, volgende dag in huis en uiteindelijk weer een werkende afwasmachine!

Fijn zaken doen met dit bedrijf.

Hele snelle levering!

's-Avonds besteld, dag erop al in huis! Perfect.

Duidelijke website en snelle reactie

Prima artikel geleverd. Helaas is het een dag bij de vervoerder blijven liggen, dus pas 2 dagen later in huis.

snel en goed product

Had al eerder dit product bestel en was er vrede over dus nog een

Pluspunten

goede service en afhandeling.

• Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Duidelijke goede website met prettige zoekmachine.

Over Witgoedparts