Komen afspraken niet na

Artikel was niet op voorraad ondanks dat op de site stond van wel. Na telefoontje zou het artikel de volgende dag aanwezig zijn en zou direct door gestuurd worden. Ook dit is niet nagekomen. Hierdoor zat er een weekend tussen. In totaal had ik het artikel na 4 dagen in huis.

Snel en goed geleverd.

Mijn onderdeel was orgineel en bij hun het goedkoopst exact op de tijd afgeleverd als voorrecht.

ZEER SLECHT! Geen product gekregen wel betaald

Zeer slecht! Een product besteld en betaald. Niks ontvangen. Geen reactie op mail, messengerberichten en telefonisch ook niet bereikbaar. Oplichters

+++++++++++++++++

Zeer correct en snel ++++

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd, prima!

Snelle levering!

De website was zeer informatief, ik vond daardoor snel de bevestiging dat het onderdeel in mijn type wasdroger zou passen. De prijs was bovendien lager dan bij een concurrent waar ik de bestelling eerst wilde plaatsen.

Gewoon goed

Na een telefoontje wist ik precies wat ik moest bestellen. Kreeg direct een bestelnummer door. Product werd niet direct verstuurd, maar binnen ongeveer een week was het binnen. De verpakking was prima.

Waardeloos!

Ze leveren niet uit. Overal op de site staat voor een bepaalde tijd besteld zelfde dag verzonden. Ben nu twee weken verder en nog niks.! Op mails word niet gereageerd. Per chat ook niet. Telefoon nemen ze ook niet op. Voicemail inspreken heeft ook geen zin want terug bellen doen ze ook niet. Heb ze ontbinding van de overeenkomst gestuurd per mail omdat het gewoon te lang duurt en geen contact te leggen is. Geen reactie natuurlijk. Een deze dagen maar eens contact opnemen met mijn rechtbijstand. Waardeloze tent dus! Wil ze eigenlijk niet eens die verplichte 1e ster geven. Na deze beoordeling hebben ze toch nog het product verzonden(ondanks de ontbinding die ik had verzonden) later hebben ze me ook nog gebeld dat ivm verhuizing en ander bedrijf wat weg ging etc het extreem druk was geworden en dat er dingen mis gingen. Soort van excusses gekregen.

Snelle levering onderdeel, prima kwliteit

Vrijdag besteld, zaterdag in huis, top !

Snelle levering, goeie prijs en een orgineel onderdeel!

Alles prima, had niet beter kunnen zijn, echt een aanrader!

goede prijs en snelle levering

onderdelen snel en in goede orde ontvangen

Snelle levering, en goed verpakt.

Snel en goede service.

Snelle levering, juiste omschrijving.

Niet alles ontvangen

Ik heb een bestelling geplaatst van 2 stuks filters. Krijg er maar 1. Een mail gestuurd waarop ik geen reactie krijg.

Product na 14 dagen nog niet ontvangen

Ik vind het slecht dat ik na 14 dagen nog geen product heb ontvangen En hun telf niet kan bereiken Daardoor heb ik geen positieve ervaring Ik hoop dat ze het snel gaan oplossen.

Zeer vriendelijk aan de telefoon en bij afhalen. Goede prijs en zeer goede service

Goede service zowel aan telefoon als bij ophalen. Goede prijs. Prima. Uitstekend

Snel geleverd. Goede service.

Goed!

Correct, snel, goed!

Snel en keurig geleverd

Netjes verpakt en snel geleverd

Zeer goede servic

De eerste levering was snel bezorgd maar het was gebroken. Na een Telefoontje en excuses werd direct een nieuw onderdeel opgestuurd zonder enig weerwoord. Top

Goede en snelle levering

goede en snelle levering

Nette service en afhandeling van de bestelling

Snelle service, bezorging en degelijke verpakking.

Een bedrijf die de belofte ook waarmaakt als je op tijd bestelt

Klasse

kwaliteit , niet duur , snel

Mijn vaatwasmachine onderdeel werd snel geleverd en ik ben zeer tevreden.