goede service

keurig verzonden en ze hebben wat je zoekt

Geweldige communicatie, snelle levering

Snelle goede service

k..bedrijf

1 onderdeeltje van nog geen € 20,00 besteld 23 emails ontvangen hierover, totale onzin.

Goede service. Snelle levering.

Was goed geregeld en product was goed , gelijk erin gezet , en hij werkt weer goed.

Prima, keurig geregeld en op tijd bezorgd.

helemaal geweldig

snelle afhandeling van de bestelling. keurig verpakt ben snel verzonden.

Bestellen en kwaliteit goed, communicatie kan veel beter

Online besteld en in de advertentie staat binnen 1 dag geleverd. Bestelproces ging prima en de standaard communicatie over de bestelling ook. Maar helaas werd het bestelde helemaal niet binnen 1 dag geleverd en er kwam ook geen berichtje waarom niet. Na 5 dagen maar eens gebeld en toen bleek het artikel helemaal niet beschikbaar te zijn. Artikel zou de volgende dag binnen komen en direct worden verzonden. Helaas heeft het nog ruim een week geduurd voordat de e-mail kwam dat het artikel verzonden was. In de tussen tijd dus ook geen bericht van vertraging. Bestelde artikel was van goede kwaliteit en wat ik nodig had. Verbeterpunt: communicatie over de vertraagde levering kan veel beter.

Heel goed!

Had het artikel binnen een dag, heel fijn!

Snel en juiste levering.

Snel en juiste levering binnen de afgesproken levertijd

Werd gebeld zodra mijn bestelling klaar lag om af te halen. Top service!

Duidelijke website en snelle levering

De website is duidelijk en gebruiksvriendelijk waardoor de producten goed te vinden zijn. En het werd de volgende dag al geleverd. Top!

Product voldeed aan verwachting en was snel bezorgd.

Product voldeed aan verwachting en snelle bezorging.

goede website

Onderdeel bestellen, in 2 werkdagen juist afgeleverd. Siemens ovenraam + rubber ring in een uur gemonteerd. Ong. 100 Euro verdiend.

Op zaterdag een bestelling geplaatst. Verzoek gedaan om bericht te sturen als het verzonden was, werd ik gelijk gebeld op zaterdag, dat artikel op voorraad was en ingepakt en maandag verzonden werd en keurig dinsdag in huis. Wat een nette en service!

HELEMAAL TOP

Een prima overzichtelijke website en daarnaast snelle verzending met een prima vervoerder helemaal Toppie. Mvgr L. H.

Fout in levertijd op website

Maandagochtend besteld, vrijdag bezorgd. Dat is toch wat anders dan vermeld op de site 'voor 18:00 besteld, vandaag verzonden'. Ze zijn wel telefonisch bereikbaar, dat verzacht de pijn.

Redelijk

Er stond dat we het bestelde met 2 dagen in huis zouden hebben maar dat werden 4 dagen Er stond dat tussen 9.25 en 10.25 uur het pakketje zou komen Opeens kregen we bericht dat we niet open deden en dat we het ergens op konden halen in Opheusden Mijn man er gelijk heen en trof daar de chauffeur nog Zei dat hij 3 x gebeld had is beslist niet waar we zaten in de kamer Denk dat hij een appartement te lastig vond en het daarom gelijk naar afhaal punt heeft gebracht waardeloos Ik zou nooit meer iets via DPD versturen als ik u was

Duidelijke referenties met de originele fabrieksnummers maakt het zoeken naar het juiste artikel gemakkelijk en verkleint de kans op fouten. Niet te duur en vlot geleverd.

Prima bedrijf!

Heb contact gehad of het onderdeel wat ik had gevonden op de website ook in mijn type vaatwasser paste? Daarop kreeg ik meteen een bevestigend antwoord. Voor de toekomst hebben ze deze info meteen ook bij het onderdeel geplaatst.

Wat een service!!!

Prima telefonische informatie en na toch nog verkeerd besteld, alsnog door de firma bestelling hersteld en zeer snel het juiste afgezonden. Betere service kan echt niet en daardoor een goede reden voor een nieuwe aankoop. DIT is KLANTENSERVICE met hoofdletters. Hartelijke dank. Gé van der Water, Rijnsburg.

dit is zoals online bestellen georganiseerd moet worden. Goede website, makkelijk bestellen en binnen 24 uur leveren.

Uitstekend geholpen

Mijn koelkast lekt niet meer! Telefonisch vriendelijk en heel geduldig geholpen om precies de goede onderdelen voor het vriesvak van mijn oude koelkast te kunnen bestellen. Zonder assistentie had ik zo goed als zeker de onderdelen niet gevonden of de verkeerde besteld.

Snel in huis, goede prijs !!