Levering

Helaas nog steeds mijn gekochte product niet in huis, terwijl levertijd 2 tot 3 dagen was. Nu een week geleden.

Goeie ervaring

Nette en duidelijke informatie

Scherpe prijs kwaliteitverhouding en goed advies

Goede snelle levering van bestelde products

Snel geleverd en helemaal blij

Precies zoals website zei, binnen een dag geleverd. We hadden een niet standaard verwarmingselement nodig en dat hadden ze. Goed verpakt en snel geleverd. Dank, Familie van den Heuvel

Geen communicatie ivm lange levertijd

Lampglaasje besteld voor afzuigkap. Ontving geen bestelstatus. Heb er zelf achteraan moeten bellen waar het onderdeel blijft, dus slechte communicatie. Onderdeel uiteindelijk wel geleverd.

Helemaal top

Product voldoet aan de verwachting en was zeer snel geleverd.

Goed product en snel geleverd.

Snel en nog belangrijker het juiste geleverd.

Wordt snel en goed geholpen

Je wordt telefonisch goed geholpen maar ook per e mail

goede service

prettige samenwerking en vlug en netjes geregeld

Snel en correcte levering

Het juiste onderdeel voor een redelijke prijs gevonden.

Niets te klagen, juist product en deed zijn werk meteen

Zeker voor onderdelen terug komen, top

Voldoende maar niet helemaal

Koelkastrubber Bosch voldoende snel geleverd en goed verpakt. Jammer genoeg voldeed dit onderdeel helemaal niet wegens te zwakke magneetband in vergelijking met het origineel. Er is zo'n 0,7 kg kracht nodig om de dichting in te drukken. En alleen die magneet houdt de deur dicht. Witgoedparts heeft wel mijn klacht beantwoord en zei dat de magneet moest geactiveerd worden met een föhn. Dit werkte niet. Mijn koelkastdeur blijft nu openstaan en noodgedwongen moet ik sterkere magneten en ijzerplaatjes gaan bevestigen: niet mooi! Aangezien het een origineel Bosch deel was hoop ik dat ze mijn klacht aan de fabrikant overmaken. Met zo'n 70 € was die dichting duur genoeg om kwaliteitsmagneten te krijgen!

Ik heb voor mijn siemens gasfornuis een onderdeel besteld en het is keurig geholpen. Ben blij er mee

Goede leverancier

bestelde onderdelen zijn netjes op tjid geleverd

Snelle levering, en goed product

Goed en snel

Onderdeel snel geleverd, was alleen door de bezorger bij een afhaalpunt afgegeven. Dat zonder aan mij te melden. Was zogezegd afgeleverd. Maar na een belletje met witgoedparts snel opgelost

Gewoon perfect

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden qua levering

Goede onderdeel, goed geholpen.

Via de Bosch site mijn onderdeel nummer gevonden. Via het onderdeelnummer in Google terecht gekomen bij witgoedparts. Deze gebeld en ze konden bevestigen dat dat het goede onderdeel was. Deze besteld en werd binnen 3 dagen geleverd. Apparaat werkt weer naar behoren. Helemaal tevreden.

Top winkel

Zeer gunstige prijs & snelle levering, helemaal top!

Uiteindelijk......... geleverd

Tja, Niet alles is natuurlijk direct leverbaar, ook al zijn we dat vaak wel gewent. 4 december 2021 besteld, 5 mei 2022 geleverd. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht nog iets te krijgen. Maar toegeven: uiteindelijk gewoon geleverd.

Snelle levering, nette prijs, tijdige informatie

Snelle juiste levering

s' Morgens besteld dag later al geleverd. Goed verpakt zelfs met plaatsingsinstructies.

100% tevreden

Zeer goede hulpvaardigheid en juiste keuze

Heel fijn.

Fijn uit de brand geholpen met een snelle levering.