Snel

Zoals verwacht

Fantastic. True to the size and accurate product with quality.

Good

Verkeerd onderdeel.

Wel snel geleverd maar past niet goed.

vlotte service

prijs/kwaliteit ok in combinatie met goede service

Vlot geleverd en de onderdelen passen prima

Scharnieren ter vervanging voor die van de deur van mijn inbouwkoelkast: prima maat en kwaliteit

Prima geregeld allemaal

Komen beloftes na

Onderdeel was niet beschikbaar. Regelmatig geïnformeerd wanneer weer leverbaar. Prima

Goede service!

Onmiddellijk nieuw onderdeel aangeleverd nadat eerste levering beschadigd was aangekomen

snelle leverring

Prima geregeld en ontvangen

Prima geregeld en ontvangen

Matig

Lijkt alsof er niemand met plezier werkt bij dit bedrijf. Wanneer er om advies gevraagd wordt, wordt er met disrespect met je gepraat.

prettig geregeld

met een vraag via telefoon was het zoeken naar het juiste product opgelost !!!!

heel lange levertijd

bestellen is goed maar levertijd is erg slecht

Correct product, op tijd geleverd

Duidelijk omschreven op website, volgende dag geleverd.

Gen antwoord

Geachte Heer Mevrouw, Hieronder ziet u een paar documenten foto's  en factuur. Ik heb vandaag de onderdeel gekregen die 63.95 euro in plaats van 86.99 euro. U kunt zien op de website dat de onderdeel van 86.99 euro op voorraad  staat vandaar dat ik ook die heb besteld.  Ik heb net met het bedrijf gesproken en ze zeggen dat mijn bestelde onderdeel niet op voorraad is en ook niet meer verkrijgbaar is. Bij deze wil ik mijn resterende bedrag weer terug op mijn rekening want ik meer betaald. Of natuurlijk als u de originele onderdeel die ik had besteld wel hebt zou ik graag die thuis willen ontvangen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd hoop snel wat van u terug te horen. Met vriendelijke groeten,

Duidelijke website, snelle levering.

prima service

Goedkoop en goed

Goed ingepakt, redelijk snel Verzonden

Goede en snelle service

Fijne aardige mensen. In plaats van het op te halen toch besloten om het te laten verzenden. 1 belletje en binnen 5 minuten geregeld. De volgende dag al mijn spullen ontvangen

Prima site waar je duidelijk kunt zien wat je bestelt

Hoed en origineel Miele onderdeel besteld voor onze koelkast. Van Miele kreeg een paar sagen later bericht in de vorm van een mail met een tekening met het verkeerde onderdeel erin aangewezen…

Het is prettig als een product koopt in de webshop en je kan het ophalen. Een onderdeel van €2,90 en dan €5.90 betalen voor verzending betalen is niet fijn . Vandaar dat ik het even ophalen heel fijn vind.

Goed, snel en goedkoop!

Meteen verstuurd. Volgende werkdag binnen.