jammer

Keurig typenummer opgegeven. Prima hulp. Maar de rubber ring voor de vrieskist is vele malen te dun. Geld weg gegooid,

snelle service

Onderdelen zijn goed te vinden op de site en worden snel geleverd

Wat langer wachten, maar alles OK

Op de website kreeg ik het gevoel dat "vandaag besteld, uiterlijk overmorgen ontvangen". Dat bleek in mijn geval niet te kloppen. Vermoedelijk omdat mijn artikel niet in voorraad was en eerst besteld moest worden. Enkele dagen later dan verwacht werd het bestelde artikel netjes afgeleverd.

Snelle levering van bestelde goederen

Gebruiksvriendelijke website, goede prijzen en snelle levering.

Correcte service!

Microgolfoven-onderdeel nam 5 werkdagen levertermijn, da's toch iets langer dan er op de website stond vermeld "op voorraad". Correcte info gekregen per email over leverstatus. Onderdeel(inverter) zelf was in onberispelijke staat.

Product goed, bezorging slecht!

Het product was goed; makkelijk te bestellen en passend! Om de Service te verbeteren had ik graag tijdens bestellen graag de mogelijkheid gehad om meteen af te halen bij servicepunt. Nu kon ik pas dagen later over product beschikken. En bezorger had géén briefje achtergelaten. Kortom; DPD zéér slecht en de bezorgkosten niet waard!!

artikelen duidelijk te vinden

was op zoek naar koelkastdeurscharnieren, hier zijn er legio van. Deze site is mooi duidelijk of je de juiste gekozen hebt, foto van het onderdeel erbij is perfect om je definitieve keuze te maken. Zijn er blij mee. Groeten van Rob

Snelle levering en prima prijs.

Prima order afhandeling

Artikelen voor een goede prijs en op tijd geleverd, gewoon goed dus.

Goede en snelle levering van de juiste materialen

Goede en eenvoudige website en snelle levering

Snel en goede prijs

prijs was prima evenals de levertijd

Echt geweldige service

Ik bestel regelmatig op websites. De service die ik bij Witgoedparts heb ervaren, kom je niet vaak tegen. Echt attent en servicegericht. Ik had onderdelen nodig voor mijn oude koelkast. Er werden links naar mijn e-mailadres toegestuurd zodat ik geen vergissingen kon begaan. Ze zijn ook open en duidelijk over de levertijd. Ik beveel iedereen deze website aan.

Goed bedrijf

Er ging alleen iets fout met t wijzigen van afleveradres. Na mijn veranderingen van n ander leveradres werd t Artikel op t eerstr gegeven adres afgegeven. Niet handig!

Top service, snelle levering

Nadat het bestelde filter was bezorgd leek het erop dat deze niet paste in de wasmachine. Misschien het verkeerde part? Na contact met Letteke van Witgoedparts en het een en ander gecontroleerd te hebben bleek alles correct te zijn alleen paste het filter nog niet. Letteke heeft geregeld dat een collega mij dezelfde dag nog belde om te assisteren. En, het filter diende met wat kracht aangedraaid te worden. Top service, snelle levering. Zeker een aanrader!

Goed service

Verkeerd product geleverd, direkt ander gestuurd zonder probleem, dit noem ik goede service

Zeer snelle levering en goed product

Helemaal tevreden, aanrader!

Top en snel geregeld

Meteen de goede spullen snel in huis

Product is goed

Goed te vinden welk onderdeel je zoekt Communicatie na bestellen en betalen is duidelijk en overzichtelijk. Bezorging DPD duurt 2 dagen langer dan PostNL. De gehele service is goed PostNL heeft mijn voorkeur. Zal nu eerder bestellen waar snelle service nodig is.

snel en goed

Het door mij bestelde onderdeel was snel en goed verpakt geleverd. ook bestelproces was eenvoudig

Snelle correcte én goedkope levering.

perfect

snelle eerllijke prijzen, perfecte bediening

Niets aan toe te voegen!

goede levering tegen goede prijs

Perfect levering

Wat zoekwerk om het juiste product te vinden, maar dan gemakkelijk besteld en perfect geleverd.

Goede ervaring.

De ene dag besteld,de andere dag geleverd. Perfect.