Snel geleverd en de tas was net zo mooi op de foto als in het echt!

Een goede website met de juiste informatie!

Beste Maud, Fijn om te horen. Geniet van je nieuwe tas! Groetjes, Ashley SHUZ

zeer teleurstellend

Ik heb mijn nieuwe schoenen besteld welke conform de site binnen enkele dagen geleverd zouden worden. Toen ik na bijna een week nog niets had ontvangen contact gezocht. Hierbij een verhaal dat ze namens Post NL excuses maken, dus verschuilen achter een ander. Neem verantwoordelijkheid en kom met een oplossing. Er zijn meer aanbieders dan alleen Post NL. Zeer negatieve ervaring dus, hier zeker geen ambassadeur van SHUZ gevonden.

Beste Sander, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling lang op zich laat wachten! Onze excuses voor het ongemak. Op dit moment is het inderdaad enorm druk bij Post NL. Hierdoor kan de levering langer duren dan verwacht. Erg vervelend natuurlijk! We zullen je feedback meenemen om te kijken naar een oplossing voor dit probleem. Ik hoop dat je inmiddels de bestelling in goede orde hebt ontvangen. Groetjes, Tara SHUZ

goede levering.

Beste Janny, Bedankt voor de review. Goed om te horen dat je tevreden bent! Groetjes, Ashley SHUZ

Precies wat je hoopt te ervaren als klant

De bestelling ging vlot en keurig en de afhandeling vervolgens ook. Simpelweg niks op aan te merken.

Beste Lyon, Dat vinden we erg fijn om te horen! Bedankt voor je review. Groetjes, Ashley SHUZ

Snel verwerkt, snel ontvangen! Dikke prima dus!

Beste Peter-Paul, Bedankt! Groetjes, Ashley SHUZ

Snelle levering daar word ik blij van

Besteld en een dag later in huis. Zending was goed en verzocht ingepakt.

Beste Chantel, Goed om te horen! Bedankt voor je positieve review. Groetjes, Ashley SHUZ

Vakantie voor de voetjes

Correcte en vlotte aflevering van zaaaalige schoenen

Beste Eline, Goed om te horen. Geniet van je nieuwe schoenen! Groetjes, Ashley SHUZ

Snel geleverd.

Top snel geleverd

Beste Majorie, Goed om te horen dat je tevreden bent! Groetjes, Ashley SHUZ

De bestelde schoenen werden vlot en goed geleverd.

Het bestelde keurig en vlot geleverd.

Beste Arie, Bedankt voor de positieve review! Groetjes, Ashley SHUZ

Voor het eerst hier besteld en is me zeker goed bevallen. Je wordt goed op de hoogte gehouden en schoenen had ik ook zo binnen. Kortom aanrader!!!

Beste Joan, Bedankt voor de review. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Ashley SHUZ

Gevarieerde keuze en kwaliteit

Er zijn voldoende keuzemogelijkheden en ik word door het aanbod vaker uitgedaagd eens wat anders te dragen. Er worden meerdere kwaliteiten / merken geboden, wat zeker van belang is omdat niet elk soort of merk geschikt is voor mijn voeten.

Beste Michel, Bedankt voor je leuke review! Groetjes, Ashley SHUZ

Uitstekende service, levering en product.

Geen enkel negatief punt te benoemen. Op tijd geleverd, netjes verpakt en een geweldig product.

Beste Michel, Bedankt voor de review. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Tara SHUZ

Super schnelle Lieferung, klasse Ware

Sehr gute Ware, schnelle Lieferung, top Qualität

Prachtige schoenen !

Ben zeer tevreden over de service , mooie schoenen zowel voor mannen als vrouwen

Beste Jo, Bedankt voor de review. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Tara SHUZ

Zoals altijd top

Shuz heeft een prachtige collectie schoenen. Mijn merk zit er altijd bij. Met de sale meteen voor mijn zoon mooie schoenen gekocht.

Beste Chris, Bedankt voor de review. We wensen je zoon veel plezier met zijn nieuwe schoenen. Groetjes, Tara SHUZ

Dik tevreden met de shoes van shuz!

Nieuwe schoenen bestel ik het liefst bij Shuz. Veel keus en vlotte levering. De klantenservice reageert snel op eventuele vragen. En terugsturen is meestal niet nodig maar altijd mogelijk.

Beste Hans, Bedankt voor de review. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Tara SHUZ

Helemaal niets op aan te merken....TOP !

Enorme keus en enorm snelle levering van herbestemde. Je wordt gied op de hoogte gehouden van status jouw bestelling. Kortom zeer tevreden en bestel zeker weer bij jullie. Dsnk en met vriendelijke groet

Beste Martha, Bedankt voor de review. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Tara SHUZ

Assortiment zeer goed, Service top!

Er was een issue die ik had gemeld via de mail. Hierop binnen zeer korte tijd reactie met direct een gepaste oplossing. Top dus!

Beste Gijs, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat het snel is opgelost. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Tara SHUZ

Bestellen was eenvoudig en snel

Blij met m’n sneakers! Bestellen ging makkelijk en snel. Bestelling in de winkel laten bezorgen

Beste Quirien, Bedankt voor de review. Veel plezier met je nieuwe sneakers! Groetjes, Tara SHUZ

Koop geregeld Magnanni’s bij Shuz! Goede service en snel geleverd.

Beste Wouter, Bedankt voor de review. Veel plezier met je Magnanni's! Groetjes, Tara SHUZ

uitstekend!

Mooi gevarieerd aanbod, snelle levering. Geen overvloedige opdringerige mailing.

Beste Maj, Bedankt voor de review. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Tara SHUZ

Zeer goede kwaliteit en een vlotte service!

Beste Britt, Bedankt voor de review. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Tara SHUZ

Goede prijs, mooie schoenen.

In zijn algemeenheid een goede ervarjng. In verhouding tov andere shops een wat lange levertijd en hogere verzendkosten. Wel goed dat ze afhaalpunten in NL hebben waardoor de verzendkosten gratis zijn. Met een goede aanbieding zou ik hier nogmaals bestellen!

Beste Iris, Bedankt voor de review en je feedback. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Tara SHUZ

Snel in huis en naar verwachting!

Beste Manon, Bedankt voor de review. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Tara SHUZ

Altijd mooie schoenen en goed advies

Je wordt er altijd vriendelijk en geduldig geholpen. Mooie ruime keus in kwaliteitsschoenen!

Beste Frank, Bedankt voor de review. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Tara SHUZ