Super kwaliteit schoenen

Besteld via website na 5 dagen opgehaald in de winkel! Kwaliteit is top en prijs was leuk! Uitverkoop: leuke prijsjes :))

Professioneel

Het is een fijne webshop. Goede service en snelle levering. Tevreden mee!

Jammer dat ik niet precies op de hoogte werd gebracht over mijn bestelling

Mijn bestelling kreeg ik in de avond met track en tracé nr. Maar het werd iedere dag verwacht. Week geduurd en vervolgens stond er niet meer te leveren. Toen zelf naar maar gebeld hoe dat zat. Jammer dat er staat binnen 1 a 3 werkdagen en pas na een week zelf moeten Bellen. Zou niet meer via de webshop bestellen en laten leveren in een filiaal

Shuz maakt zijn belofte waar

2 keer heb ik schoenen besteld bij Shuz, en beide keren zijn mijn bestellingen perfect afgehandeld

Keurig geleverd binnen goed termijn!

Zal zeker wederom wat bestellen!

Super service voor topprodukten!

Bestellen ging super vlot. Achteraf ook goed geïnformeerd over het verloop van de bestelling. Aanrader!!!

Goede service en stipt op tijd met de levering

Mooie aanbieding voir een prachtige schoen van kwaliteit

Dikke prima.

Website werkt goed. Telefonisch contact met de klantenservice was ook prima. Ideaal dat je het bij iedere shuz vestiging kunt laten bezorgen. Mocht het niet passen of naar je zin zijn kan je het direct achterlaten.

Gewoon goed

Snelle levering, alles aanwezig, makkelijk retour

Goede Service

Mijn levering was op tijd binnen. Nette en vlotte retourservice.

Super professional

Goed service, klant gericht En kwalitatief hoogwaardige

Supersnel thuisbezorgd!

Na even twijfelen toch vrijblijvend besteld . Wat een goede snelle service.... en ja... ik ben heel blij met mijn nieuwe schoenen!!

Fraaie schoenen voor redelijke prijs

Shuz heeft fraaie schoenen van een groot aantal bekende merken in een redelijke prijsklasse. Zoeken en bestellen gaat super makkelijk en je kunt je bestelling ook kosteloos ophalen bij een van hun winkels. TOP.

Prachtige collectie en supersnelle keurige levering.

Mooie merken en zorgvuldig en snel geleverd.

Probleemloos

Bestellen gaat vlot, snel reactie dat de bestelling is verzonden moest wel ruim 2 dagen lager wachten dan dat het op de afgesproken dag zou binnenkomen. Maat was gelukkig goed dus gelukkig geen after pay problemen.

Even een telefoontje of schoenen er waren nee dus ,geen probleem gewoon uit andere winkel over laten komen ook via website makkelijk met retour zenden.

Uitstekend! Voor herhaling vatbaar.

Fijne levering en netjes op tijd, schitterende schoenen zoals ze er op de foto’s uitzien.

Geweldige service

Zeer tevreden over de verzending van mijn bestelling. Ik bestel regelmatig schoenen etc en het is altijd perfect verzorgd, ook als ze in de sale gekocht zijn👍

Fantastische service

ALLES GOED VERPAKT EN SNEL GEPOST EN GEKREGEN

De boots werden correct en snel geleverd.

Gebruiksvriendelijke website en goede service

Snelle reacties van betreffende winkel wat betreft verzending en afhandeling order, ga vooral zo door 👌🏼

Goede snelle service

De schoenen kwamen zelfs een dag eerder dan gezegd... jammer dat ze niet goed zaten maar ook toen een goede en snelle afhandeling

Helemaal goed

Ik ben erg blij met de mogelijkheid om de schoenen uit de ene winkel naar de andere winkel te brengen! Dat scheelt mij een hoop gereis.

Het was een goede duidelijke bestelling.

Ik ben heel blij. En zal zeker eerder naar jullie winkel of side gaan. Nog naald bedankt voor de service. Gr.

1 klein min puntje dat het paar dagen duurt voor bestelling er is.