Mooie collectie, super aanbiedingen, ruime keuze, snelle levering! Deze webshop is een absolute aanrader!

Zo zou het bij elk bedrijf moeten gaan! Snel, overzichtelijk en duidelijk voor iedereen!! Zowel voor het bestellen als het retouren.

Beste Debby, Wat super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over SHUZ! Wij waarderen jouw positieve reactie enorm. Hopelijk zien we je snel weer terug. Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Toppers

Zeer tevreden over mijn aankoop bij Shuz, zorgvuldig verpakt en snelle verzending! Ga wel liever naar de winkel omdat het personeel vakmensen zijn altijd vriendelijk en geven je een gevoel echt welkom te zijn. Die ervaring heb je bij een web aankoop natuurlijk niet maar mag zeker niet klagen.

Beste Patrick, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met SHUZ en het personeel. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Geniet van jouw aankopen en hopelijk zien we je gauw terug in één van onze winkels. Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Uitstekende klantenservice

Reeds meerdere malen schoenen besteld en steeds alles in orde. Ook bij eventuele retour alles prima afhandeling.

Beste Steven, Goed om te horen dat je tevreden bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Geniet van de schoenen en hopelijk zien we jou snel weer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Goede prijs en snelle levering.

Verbeterpunt: geen verzendkosten boven bepaald bedrag.

Beste Maria, Bedankt voor het delen van jouw review. Tijdens de sale periodes hanteren wij niet standaard gratis verzending. Mocht je dit vervelend vinden ben je altijd welkom in één van onze winkels. Ik hoop dat je alsnog bent geslaagd bij SHUZ en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Uitstekende service!

Uitstekende service bij zowel online/offline verkoop. Geven goed advies over het product.

Beste Joost, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Super erg bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring en de review. We kijken ernaar uit om je nog vele jaren van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Lekkere pantoffels snel aan

Pantoffels kwamen redelijk snel zodat weer warme voeten had.

Beste Estrella, Goed om te horen dat je snel hebt kunnen genieten van jouw pantoffels. Bedankt voor het delen van je positieve review. Geniet van je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

de beste kwaliteit en service

Wij kopen graag en altijd bij Shuz, de kwaliteit van de schoenen en laarzen zijn altijd zeer goed en de expertise en gezelligheid van het personeel maakt de shuz ervaring zeer geslaagd.

Beste Sylvia, Wat leuk om te horen dat je zo te spreken bent over SHUZ en al een tijdje klantentrouw bent. We zijn blij dat je onze klantvriendelijkheid en vakkundigheid waardeert. We kijken ernaar uit om je nog vele jaren van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Fijne (online) winkel met geweldig assortiment!

Shuz is mijn favoriete (online)schoenenwinkel! Prachtig en kwalitatief assortiment, prima service en snelle levering. Ik ben blij met Shuz!

Beste Mark, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review. Dat waarderen wij enorm! Heel veel plezier met jouw aankopen en hopelijk zien we je snel weer terug in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Snelle levering, makkelijk retour, goede service

Ben erg tevreden over online winkelen bij Shuz. Levering is snel, retourneren wordt je makkelijk gemaakt. Service is oke. Ben overigens ook tevreden over shoppen in de winkel in Gouda, ( andere geen ervaring) Personeel is vriendelijk en betrokken, ik loop daar makkelijk naar binnen, ook als ik niet van plan ben om iets te kopen. Niet het gevoel dat me iets opgedrongen wordt. Erg prettig.

Beste Ria, Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met SHUZ. Fijn dat jouw ervaring in de winkel zo goed is. Geniet van jouw aankopen en hopelijk zien we je weer snel terug in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Goeie service, snel bezorgd

Ik heb enorm mooie laarzen besteld voor een mooie aanbiedingsprijs. Vroeg me af of het allemaal wel betrouwbaar is, omdat ze er zo goed uitzagen en in verhouding goed geprijs waren. Maar d ebestelling was snel en netjes geleverd en ik ben erg tevreden. En blij met m'n laarzen!

Beste Mirjam, Wat fijn om te horen dat het allemaal goed is verlopen. Hopelijk zien we je gauw weer een keer terug in één van onze winkels of online. Geniet van de nieuwe laarzen! Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Snelle levering!

Goede website en snelle levering van de schoenen. Betaling via Klarna mogelijk en dat vind ik altijd een groot voordeel.

Beste Mech, We zijn blij om te horen dat je zo een goede ervaring hebt gehad en je snel hebt kunnen genieten van de nieuwe schoenen. Bedankt voor het delen van jouw positieve review. En hopelijk zien we je snel terug. Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Mooie winkel en webshop

Online prachtige laarzen besteld van Lauro. Ook kom ik regelmatig in de mooie winkel in Amersfoort, echt een aanrader!

Beste Marjolein, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Geniet van jouw leuke laarzen! En we hopen je snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Fantastische en heerlijk dragende collectie!

De schoenen, die ik gekocht heb bij Shuz, lopen het lekkerst en zien er modieus uit!

Beste Hetty, Super fijn om te horen dat je zo blij bent met jouw aankoop. Bedankt voor het delen van je positieve review. Heel veel plezier met het dragen van de schoenen en we kijken ernaar uit om je nog vele jaren van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Goede service, mooie collectie en snelle levering.

De enige winkel waar ik schoenen koop. Altijd de juiste schoenen te vinden voor iedere gelegenheid. Service welke je verwacht krijg je.

Beste Marien, Bedankt voor je klantentrouw bij SHUZ. We zijn blij dat je de klantvriendelijkheid en service waardeert. We kijken ernaar uit om je nog vele jaren van de dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Joël SHUZ

Tweede hands schoenen

Let op dat Shuz showroom modellen verkoopt als nieuw, dit wordt niet duidelijk aangegeven tijdens het bestel proces. De eigenaar heeft mij, na een verschil van inzicht, gebeld en persoonlijk geadviseerd om schoen lekker in een winkel te kopen. De manier van communiceren was uiterst onplezierig en service niveau verre van hetgeen ik gewend ben. Geen aanrader om schoenen te kopen

Bestelling geannuleerd

Mijn bestelling werd aan het einde van de dag geannuleerd, ik had vroeg in de ochtend besteld. Hoezo kan ik iets bestellen als het niet meer in voorraad is? Wordt afgescheept in de email met een tegoedbon zodat ze hopen dat je alsnog andere schoenen koopt. Niet door mij meer in ieder geval.

Kwaliteit van service en schoenen

Al jaren klant bij Shuz in Enschede. Hier is men klantvriendelijk en is men vakkundig Daarom waardeer ik het advies

Geweldige service en vakkundig

Dame die mij hielp gaf met veel geduld expertise waardevolle informatie. En zeker niet opdringerig

Beste Hennie, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Wat een fantastische service en collectie.

Nadat in mijn bestelling online heb geplaatst ontving ik mijn schoenen binnen enkele dagen. De schoenen zijn modern en van fantastische kwaliteit.

Beste Renee, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Misleid door leveren van Cypres schoen ipv geadverteerde Daniël Kenneth

Op de website wordt geadverteerd met Daniël kenneth terwijl de schoen van een heel ander merk is.

Deskundige winkel met mooie collectie

Al jaren koop ik bij Shuz mijn schoenen.. Mooie merken die mij passen en daardoor zeer tevreden.

Beste Marco, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Mooie collectie en behulpzame medewerkers

Nette winkel, mooie merken en de medewerk(st)ers zijn vlot en behulpzaam. Online bestellen gaat ook erg eenvoudig!

Beste Dine, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Mooie schoenen en netjes afgeleverd.

Meerdere malen schoenen besteld. Voldoen altijd aan de verwachtingen.

Beste Maarten, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ

Fijne website, mooie selectie schoenen.

Een fijne website en mooie exclusieve merken. Plus goede verzending. Wordt keurig en netjes verpakt geleverd en ook het retourneren is heel gemakkelijk! Kortom... ik ben een Shuz-fan!

Beste Liesbeth, Leuk om te horen dat je zo blij bent met SHUZ. Bedankt voor het delen van je positieve review! Hopelijk zien wij jou snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Lizzy SHUZ