Kinderschoen na 1 dag dragen beschadigd bij normaal gebruik geen resitutie

Kinderschoenen gekocht. Na 1 dag dragen bij normaal gebruik door nette dochter, zijn de schoenen direct grondig beschadigd. De buitenstof is duidelijk niet gemaakt voor op een schoen en er is sprake van een ontwerpfout of productiefout. We wilden retour sturen rekenend op garantie, maar niet gekregen. compleet belachelijk, Dit is een typisch geval waarin een winkel haar verantwoordelijkheid dient te pakken en dient te vergoeden. 1 dag gebruik is bewijsbaar met foto's ook is te zien dat rest van schoen nieuw is.

Shazam doet wat het beloofd

Leuke website, veel assortiment, duidelijke informatie, goede sale aanbiedingen, snelle levering, netjes verpakt.

Beste Monique, Bedankt voor jouw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat jij zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Ayla SHUZ

Bestelling snel ontvangen en tevreden met mijn aankoop.

Beste Roy, Bedankt voor jou positieve review. Wij wensen jou veel plezier met jouw nieuwe SHUZ. Tot snel! Met vriendelijke groet, Ayla SHUZ

Fijne site, mooie merken!

Geregeld schoenen besteld via Shuz. Mooie merken en een fijne site om te bestellen! Zal zeker niet mijn laatste bestelling zijn

Beste Sander, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou inderdaad snel weer terug! Met vriendelijke groet, Ayla SHUZ

Geweldige service en kwaliteit. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Echt top. Ik ben heel goed geholpen en op de hoogte gehouden van het verloop van mijn bestelling. Ik ga hier ZEKER vaker shoppen. ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️

Beste Niels, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou inderdaad snel weer voorbij komen in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Goede duidelijke webshop. Altijd alles goed en snelle levering.

Beste Wilma, Bedankt voor jouw positieve review. Wij wensen jou veel plezier met jouw nieuwe schoenen. Tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Bij SHUZ heb je altijd good moves!

Zeer uitgebreide collectie voor iedereen. Heb je klachten? Dan hebben zij altijd een passende oplossing. Super service!

Beste Magda, Bedankt voor jouw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat jij zo tevreden bent over onze service. Hopelijk zien wij jou snel weer langskomen. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Gevalletje jammer

Goeie service, snel antwoord op vragen. Ik zag de sneakers die ik had gekocht elders goedkoper. Dit compenseren ze helaas niet en moet ik dus jammer genoeg de schoenen terug sturen anders ben ik een dief voor mijn eigen portemonnee. Jammer voor mij maar ook voor Shuz.

Beste H, Bedankt voor jouw review en wat fijn om te horen dat jij tevreden bent over onze service. Jammer dat jij de schoenen terug heb moeten sturen, maar hopelijk zien wij jou toch nog een keer. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

correcte service

snelle levering , mooie schoenen, kortom een tevreden klant !!!!

Beste Ria, Bedankt voor jouw positieve review. Veel plezier met jouw nieuwe SHUZ en hopelijk zien wij jou snel weer, online of fysiek. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Keurige afhandeling van mijn bestelling

Online schoenen besteld die uit het Oosten des lands moesten komen. Keurig op de hoogte gehouden middels mail en na drie werkdagen bezorgd bij Shuz in Beverwijk. Blij met m’n schoenen en blij met de service van Shuz.

Beste Jan, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring bij SHUZ. Wij wensen jou heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Mooi vormgegeven, overzichtelijke website en uitstekende service

Heb een fijne ervaring met deze website, ben snel , aardig en goed geholpen door het vriendelijk personeel van Shuz. Deze webwinkel heeft meerdere schoenenwinkels in het land. Woon je niet in de buurt kan je het via de webwinkel ook fijn thuis bekijken en slagen. Ze hebben voor alle doelgroepen wel wat wils.

Hi Bianca, Bedankt voor nog een positieve en uitgebreide review! Leuk om te horen dat jij zo enthousiast bent over onze service, winkels en webshop. Wij hopen jou snel weer te zien in de winkel of online. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

seamless shopping experience

zowel het kopen, de bezorging en de (eventuele) retourprocedure zijn zo eenvoudig, helder en duidelijk dat er inderdaad sprake is van een naadloze koop ervaring. Hulde!

Beste Maarten, Bedankt voor jouw positieve review! Wij zijn blij om te horen dat jij tevreden bent over onze service en levering. Veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Wat een top winkel die Shuz!!

Altijd top om bij Shuz mijn schoenen te bestellen. Altijd op tijd ! Hier kun je op rekenen dat jouw bestelling in orde komt.

Beste Sandra, Bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat jij tevreden bent met onze levering en service. Wij wensen jou veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Na een paar prachtige instappers te hebben gekocht, bleek daar een productiefoutje in te zitten. Zonder problemen werden de schoenen teruggenomen en omgeruild voor een ander paar. Toen deze hetzelfde euvel vertoonden kreeg ik zonder problemen mijn geld terug. Ik werd daarbij zeer vriendelijk en professioneel behandeld. Wat mij betreft koop ik hier voortaan mijn schoenen. Top service!

Beste Mike, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring bij SHUZ en wat fijn dat het zo goed opgelost kon worden. Hopelijk 'zien' wij jouw snel weer online of misschien wel in één van onze winkels. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Prima schoenen voor een prima prijs

Beste Willem, Bedankt voor jouw review en veel plezier met jouw nieuwe SHUZ! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Kwaliteit, service, communicatie en levering allemaal goed, duidelijk en snel. Zeer tevreden

Beste Peter, Bedankt voor jouw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat jij tevreden bent over onze service en wensen jou heel veel plezier met jouw aankoop. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Volgende dag levering netjes ingepakt

Eindelijk de Axel Arigato schoenen die ik wilde in de juiste maat in de sale! Netjes ingepakt kwamen ze al de volgende dag.

Beste Kelly, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen jou veel plezier met jouw nieuwe schoenen van Axel Arigato. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Fantastische service⭐️

Heel vriendelijk geholpen bij het ophalen van mijn schoenen. Samen gekeken of het wel fijn liep en mooi stond. Als niet beviel mocht ik andere uitkiezen. Nemen echt de tijd voor je, daarom kom ik al jaren in deze zaak!

Beste Michelle, Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. Echt superleuk om te lezen dat jij tevreden bent met onze service en dat jij goed geholpen bent. Veel plezier van jouw nieuwe aankoop en hopelijk zien wij jou snel weer in één van onze winkels of online. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Altijd tevreden

Altijd snelle levering en tevreden over de kwaliteit!

Beste Wilma, Bedankt voor jouw positieve review. Goed om te horen dat jij altijd tevreden bent over onze service en daarom hopen wij jou snel weer terug te zien! Veel plezier van jouw nieuwe schoenen. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Duidelijke website Levering ging snel, binnen de opgegeven levertijd. Bestelde Schoenen waren goed verpakt, en voldeden aan de verwachtingen.

Beste Pascal, Bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te horen dat alles zo naar wens is voor jou. Heel veel plezier van jouw nieuwe paar schoenen en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Snelle levering, mooi verpakt en indien nodig, makkelijke retour

Snelle levering, mooi verpakt en indien nodig, makkelijke retour

Beste Veerle, Bedankt voor jouw positieve review. Wij wensen jou heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Fantastisch ervaring. Super vriendelijke medewerkers

Ik koop mijn schoenen heel vaak bij Shuz. Iedereen is altijd extreem vriendelijk en dat maakt het ervaring leuker

Beste Eduardo, Bedankt voor jouw positieve review. Wij vinden het leuk om te horen dat jouw ervaring met het shoppen bij SHUZ positief is. Wij wensen jou heel veel plezier met jouw nieuwe schoenen en hopelijk zien wij jou snel weer in één van onze winkels! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Mooie site ben erg blij met mijn mooie hoff sneackers.

Beste Cindy, Bedankt voor jouw positieve review. Wij wensen jouw heel veel plezier met jouw nieuwe sneakers en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Slecht behandeld in Enschede

Mijn vrouw en ik werder vroeger altijd goed geholpen door een jonge knul, (die volgens mij naar Haarlem is nu) Die wist alles over schoenen en je bleef maar kopen bij hem. Afgelopen week geholpen door een blonde dame en wat zijn wij naar behandeld. Afsnauwend kijken, arrogantie, denkende dat we niks kunnen/gaan kopen en nog veel meer. Helaas is deze winkel nu een klant kwijt, ik wou graag twee paar Hogan’s maar dat hebben we maar gekocht bij Jurgen Langenzaal. Helaas is deze winkel niet meer zoals voorheen. Allemaal meiden die er werken omdat het moet, maar hebben geen enige kennis van schoenen. Misschien dat mijn vrouw en ik maar naar Haarlem gaan en onze schoenspecialist daar gaan bezoeken.

Beste Jasper, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat je een onprettige ervaring hebt gehad in één van onze filialen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Onze oprechte excuses hiervoor. Ons streven is om de beste service aan onze klanten te bieden. We zouden graag wat meer informatie van je willen ontvangen, om voor ons duidelijk te krijgen waarom je de winkelervaring als onprettig hebt ervaren. Wij zullen dit na jouw reactie verder intern gaan oppakken. We zouden jou willen vragen hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, te bereiken op: Telefoon: 0251 76 72 71 Email: webshop@shuz.nl Van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. Op zaterdag van van 10:00 tot 17:00 uur. We zien jouw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, SHUZ

Super goede service

De post was te laat met aflevering en was verwisseld met andere levering. De klantenservice gebeld en deze hebben het nagekeken en godd opgelost. Dank daarvoor. Espadrillas zjjn naar wens van mjjn man en zitten zeer comfortabel en lekker licht.

Beste Antonio, Bedankt voor jouw positieve review over onze klantenservice. Heel veel plezier met de nieuwe espadrilles en graag tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ