Top service en super mooie collectie !

Geweldig geholpen in de winkel in Alkmaar, mooie jas gekocht . De medewerkers waren zeer Klantvriendelijk, meedenkend en service verlenend waardoor ik door hun medewerking online nog een leren Jasje heb gekocht. Top!

Beste Wendy, Wat goed om te horen dat jij zo fijn geholpen bent! Veel plezier gewenst met jouw nieuwe aankopen en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Super veel keuze, mooie kwaliteit en een snelle levering!

Voldaan aan de persoonlijke keuze!

Beste Yolande, Bedankt voor jouw positieve review. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Super eficientes

Encontré lo que queria y me lo mandaron a casa aunque el precio del transporte para mi un poco excesivo El producto fenomenal

• ¿Nos recomendarías?

Hola Yolande, Gracias por tu revisión positiva. Le deseamos mucha diversión con su compra. Atentamente, Shanice SHUZ

Mooie brede collectie. Aantrekkelijke website. Goede service

Mooie brede collectie Aantrekkelijke website. Goede service. Kortom ik koop graag bij Shuz!

Beste Tineke, Wat fijn om te horen dat jij jouw nieuwe paar schoenen graag bij SHUZ koopt. Bedankt voor je review en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Super fijne laarzen

Hele mooie laarzen, mooie kleur kan overal heel goed bij. Zitten heel erg lekker en vallen goed op maat Snelle verzending. Deze laarzen zijn echt een aanrader

Beste Madelief, Wat goed om te horen dat jouw nieuwe paar laarzen zo goed bevalt! Bedankt voor je positieve review en veel plezier gewenst met jouw aankoop. Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Uitstekend!!

Zeer toegankelijk, behulpzaam hele plezierige site en winkel.

Beste J.j., Bedankt voor je positieve review. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Goede en snelle service. Zeer veel keuze. Fijn eerst thuis passen en dan betalen!

Beste C., Goed om te horen dat jij zo enthousiast bent. Bedankt voor je review en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Snelle levering en keurig verpakt

Snelle levering, goede service

Beste Carina, Bedankt voor je positieve review! Geniet van je dag. Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Super sneakers

Ik heb prachtige sneakers besteld van Philippe Model. Wat zijn ze mooi en, minstens zo belangrijk, wat zitten ze heerlijk. Super snelle levering en heel erg goed verpakt. Niks aan toe te voegen. Aanrader!

Beste Gea, Fijn om te horen dat jij zo blij bent met jouw nieuwe paar van Philippe Model. Wij zijn het helemaal met je eens! Bedankt voor je positieve review en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Snelle levering, perfecte service

Mail gestuurd met een vraag en kreeg een snelle reactie. Levering was ook top! 5 sterren!

Beste Inez, Goed om te horen dat jij zo fijn geholpen bent! Bedankt voor je positieve review. Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Topservice! En snelle levering!

Een webwinkel met veel keuze. Hun snelle levering is top! Ik shop hier graag.

Beste Arianne, Bedankt voor je positieve review! Geniet van je dag en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Heel leuk!!!

Ik heb goede ervaringen opgedaan. Leuke hippe schoenen Altijd weer !!! Groetjes uit Duitsland

Beste Mechthild, Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt opgedaan. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Kwaliteits schoenen

Groot aanbod van prachtige schoenen in vele stijlen. Snelle bezorging en retourneren gaat heel makkelijk. Ook in de winkel vriendelijke bediening en goede service. Hele fijne winkel.

Beste Marloes, Goed om te horen dat je zo enthousiast bent! Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Fijne merken met snelle levering

Mijn maat was helaas niet meer beschikbaar in de winkel maar via de webshop had ik ze alsnog de volgende dag in huis.

Beste Marloes, Jammer dat jouw paar niet op voorraad was in de winkel, maar gelukkig ben je online geslaagd! Veel plezier gewenst met jouw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Supersnel, eenvoudig en goed

Eenvoudig te bestellen, en betalen en zeer snel geleverd!

Beste Wilma, Goed om te horen dat jij zo enthousiast bent! Veel plezier gewenst met jouw nieuwe paar! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Super goed een probleem opgelost toppie

Spontane webshop telefoniste en goed geholpen.volgende dag in huis top

Beste Yvonne, Fijn om te horen dat jij zo goed geholpen bent. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Geweldige schoenen super service.

Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe schoenen! Heel fijn dat ik meerdere paren kon laten komen en terig kon sturen wat niet paste.

Beste Martine, Goed om te horen dat jij blij bent met jouw nieuwe paar! Hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Na mijn eerste aankoop volgde snel de tweede

Ruim assortiment, snelle levering en goede service. Na mijn eerste aankoop volgde snel de volgende. Beste site voor nieuwe schoenen. Top.

Beste Marc, Bedankt voor jouw enthousiaste review. Veel plezier gewenst met jouw nieuwe aankoop. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ

Goede en snelle levering

Makkelijk besteld, betaald en snel maar ook in in mooie sterke verpakking geleverd. Al met al zeer tevreden

Beste M., Goed om te horen dat jouw schoenen helemaal netjes verpakt bij je aan zijn gekomen. Veel plezier gewenst met je aankoop en bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Sanne SHUZ

Supersnelle, prima verzending van superleuke schoenen

Ik ben zeer tevreden en ga zeker vaker bestellen bij Shuz #ergleukenaam - blijft lekker hangen

Beste Petra, Fijn dat je nieuwe schoenen zo snel binnen waren. Bedankt voor je enthousiaste review en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Sanne SHUZ

Goede en snelle service

Ruim aanbod schoenen. Fijne merken, waaronder Toral. Besteld en snel bezorgd.

Beste Marlies, Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over ons aanbod en merken. Bedantk voor je review en veel plezier gewenst met je nieuwe paar Toral schoenen! Met vriendelijke groet, Sanne SHUZ

Zeer snelle levering alleen jammer dat pakjesbedrijf onze schoenen eerst niet meer vond maar dagje later hadden ze gevonden en bezorgd.

Beste Jennifer, Bedankt voor je leuke reactie. Fijn om te horen dat het netjes is opgelost. Veel plezier en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Laura SHUZ

Topschoenen en supersnelle levering!

Voor mijn weekendtrip vond ik mooie sneakers van Michael Kors bij SHUZ. Sportief en chique! Ik was wel een beetje bang dat ze er niet op tijd zouden zijn gezien mijn ervaring met andere winkels. Maar precies op schema geleverd dus mijn weekend was top!

Prima service en prijs

Ik zag Mario schoenen met lichtjes op de reclame. De maat van mijn zoontje nergens verkrijgbaar. Tot ik SHUZ tegen kwam naar lang zoeken en ze wel hadden. Ik had nog nooit van SHUZ gehoord. Maar leveren snel met een prima prijs.

Beste Remko, Wat goed om te horen dat je de schoenen voor je zoontje bij ons wel hebt weten te vinden. Bedankt voor je positieve review en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Sanne SHUZ

Prima, volgens verwachting

Geleverd zoals verwacht, goed verpakt en snel

Beste Niek, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier gewenst met je aankoop en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Laura SHUZ