Prima product en binnen afgesproken termijn geleverd

Kinderlaarsjes besteld, ik kon ze snel ophalen in de winkel en ze waren helemaal naar wens

Geweldige schoenen collecties

Een prachtige collectie met eigentijdse schoenen en laarzen.

Beste Lola, Bedankt voor de review. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Tara SHUZ

Snelle levering, tergend langzame terugbetaling.

Schoenen besteld, twee dagen later binnen. Helaas toch niet zo leuk, maar dat kan gebeuren als je online shop. Een maand geleden terug gestuurd en nog steeds geen terugbetaling ontvangen.

Beste Jacob, Zou u hierover contact met ons op willen nemen? Het is zeker niet de bedoeling dat het terugbetalen zo lang duurt. Misschien is er ergens in het proces iets niet goed gegaan! Met vriendelijke groet, Thom SHUZ

Slechte service

Verkeerde schoenen geleverd ten opzichte van bestelling. Fout werd over de schutting gegooid bij het schoenenmerk en ik moest de schoenen maar terug sturen en dat was het...want de schoenen waren uitverkocht. Waar de fout ligt interesseert me niet, die logt in ieder geval zeker niet bij mij en ik krijg niet eens compensatie, geen excuses. Vind het echt mega slecht! Ik koop dus ook nooit meer iets bij jullie!

Beste, Wij vinden het heel erg vervelend en jammer om te lezen dat u zo'n slechte ervaring heeft en dat het allemaal niet is gelopen zoals zou moeten. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Thom SHUZ

Heel slecht

Filiaal Haarlem onprofessioneel personeel..niet duidelijk en onbeschoft..op mijn feedback zei een Prisicilla..dan moet he maar niet in een webshop kopen! Manager ook bijzonder onbeschoft en totaal geen gevoel voor service.. hoog tijd voor een marketingcursus..Marloes van de Shuz webshop was wel servicegericht..ik koop nooit meer iets bij Shuz!

Beste Annette, Dit is natuurlijk níet de bedoeling. Wij hebben dit inmiddels doorgezet naar de juiste afdeling en gaan hier intern mee aan de slag. Onze excuses voor de negatieve ervaring! Met vriendelijke groet, Thom SHUZ

Zeer goede prijs, snel geleverd en makkelijk opgehaald in winkel

Beste AS, Bedankt voor de review. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Tara SHUZ

Snelle levering en perfect!

Beste Marielle, Bedankt voor de review. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Tara SHUZ

Altijd vlotte levering

Prima site om schoenen te bestellen. Na bestelling worden deze vlot geleverd.

Beste Frank, Bedankt voor de review. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Tara SHUZ

Via internet bestelde schoenen, afgehaald in de winkel in Hoorn. Prima service en heel vriendelijk personeel.

Beste Marianne, Bedankt voor de review. Veel plezier met uw nieuwe schoenen! Met vriendelijke groet, Tara SHUZ

Beste Christiaan, Bedankt voor de review. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Tara SHUZ

Fantastische service

Was niet in de gelegenheid om naar de winkel te komen, dus heb ik mijn schoenen via de webshop besteld. Snelle levering, goede service.

Beste Ingrid, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Tara SHUZ

Ik werd gewoon goed geholpen

Beste Kees, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Tara SHUZ

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gewoon goed

Beste Saskia, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Tara SHUZ

Gewoon goed

Gegaan zoals het hoort. Alleen de bezorging door postnl was slecht. Eerst was ik zogenaamd niet thuis. Daarna kwamen ze wel maar was het pakket open gemaakt. Gelukkig was alles nog oke.

Beste Jeff, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet verliep zoals het hoort. Gelukkig is het pakket toch nog goed aangekomen! Met vriendelijke groet, Tara SHUZ

uitstekend

uitstekend

Beste Loes, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Tara SHUZ

Mooie collectie, duidelijke foto’s Snelle levering

Beste Marly, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Tara SHUZ

Oké.

Voldeed geheel aan m'n verwachtingen zoals ik gewend ben van SHUZ. Mooie en kwalitatief goede schoenen. Wederom tevreden klant!

Beste Wil, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Tara SHUZ

Zoals het hoort!

Goede service, snelle levering en mooie producten

Beste Erwin, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Tara SHUZ

tevreden!

Prima service. Lekker snel.

Beste Mieke, Bedankt voor de positieve recensie! Met vriendelijke groet, Thom SHUZ

Bestelling op tijd

Mijn ervaring was zeer positief

Snelle levering en keurig verzorgd!

Uitstekende levering

Een paar leuke Steve maddens in de uitverkoop kunnen scoren! Binnen een paar dagen waren ze op het afleverpunt. Erg tevreden over de afhandeling

Totaal probleemloos

Prima eerste ervaring, hele proces van bestellen, betalen en leveren naadloos en snel.

Positief

Vlot geregeld, bezorgd en gecommuniceerd.