Alleen maar lof

Klantgericht, servicegericht en een complete mooie collectie. Alle aankopen waren top, geen enkel minpuntje te bedenken. Als dat al zo zou zijn, wordt t opgelost. Alle vertrouwen in SHUZ.

Snelle service! Super gave schoenen! Zeer klantvriendelijk! Doe online en ook in winkel shoppen! Top zaak

Top assortiment en prima sale

Ik heb een zwak voor mooie Spaanse en Italiaanse schoenen. Veter, gesp, sneaker, boot: ik lust alles. Vooral Magnanni, Santoni en zeker ook Harris. Bij Shuz kan ik alles vinden, echt top. Ik ben heel blij met mijn felblauwe Harris Tributo sneakers en kom gauw weer terug!

Correcte en snelle levering! Mooi assortiment van schoenen.

Super snelle levering

Super snelle levering. Goede merken.

Schoenen goed. Service ver onder maat

Niet gewend van shuz. 2x top schoenen 1x laat geleverd en retour nog steeds niet verwerkt. Door eerste opmerking net een voldoende maar los een bestelling graag binnen 2 weken op.

Mooie schoenen snel geleverd

Perfecte snelle levering!

De bestelling werd nog eerder afgeleverd dan verwacht en was vakkundig ingepakt.

Vlotte levering

Assortiment prima,fijne webshop.

top!

supper snelle levering en sneakers ook nog goedkoper dan bij de concurrenten

Sevice, afhandeling geweldig snel en goed. Prima. Ik kom er graag terug.

Snel bestellen, snelle levering en leuke schoenen!

Geweldige winkel met een geweldig assortiment

Altijd aardig in de winkels en online altijd goed.

Fijne website!

Mooie merken en schitterende schoenen. Ook 'n redelijk snelle levering. Kortom, 'n aanrader!

Positief! Vrijdagavond besteld en direct opgestuurd. Helaas vertraging bij postNL dus maandag daadwerkelijk ontvangen. Netjes ingepakt met extra beschermtas erbij!

Lang wachten.

Ik zit al meer dan een week te wachten op mijn bestelling!!!!

Beste Frank, Bedankt voor je review. We denken dat er iets mis is gegaan met het ontvangen van de emails. Waarschijnlijk zijn de emails in de ongewenste mail of reclame folder map gekomen. Je hebt namelijk op 6 juli in de avond een bestelling bij SHUZ geplaatst, dat de dag erop 7 juli is verwerkt en verzonden. De bestelling ligt al vanaf 9 juli in de Letterbox waar je voor hebt gekozen als afleveradres. Mocht je de Track&Trace code nogmaals willen ontvangen, adviseren we om contact op te nemen met onze klantenservice. Telefoon: 0251 76 72 71 Email: webshop@shuz.nl Van maandag tot en met vrijdag kun je ons bereiken van 9:00 tot 17:00 uur. Op zaterdag van van 10:00 tot 17:00 uur. We vertrouwen erop je voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, SHUZ

Super!!!

Geweldige service, goed verpakt en snel geleverd.

Top goede kwaliteit en top service

Schoenen voor mij maar ook mijn man waren toppers mooie merken in de sale ook nog eens voor een leuke prijs. Zou zo weer een bestelling doen. En dat alles mooi op tijd!!! Goed bezig daar.

Beste aanbieding voor de schoenen die ik wilde.

Via Google bij ze terechtgekomen aangezien ik een specifiek paar wilde hebben en daar de laagste prijs van zocht. Prima webshop. Enige puntjes van kritiek: dat je ouderwets verzendkosten moet betalen voor een paar van bijna 150 euro (qua klantenbinding kan dit echt anders). Ze waren dan alsnog de goedkoopste dus daarom nog wel acceptabel. Andere puntje is dat het invouwpapier in de doos niet meer origineel was (was vervangen voor een Shuz versie) en er een kleine vlek op de witte zool zat. Door de prijs acceptabel, maar als je ze toch opnieuw inpakt is het een kleine moeite om dat even optisch te laten verdwijnen. Al met al prima webwinkel voor de sale.

Conform afspraak zeer snel geleverd. Goeie site.

Nadat ik thuiskwam met mijn nieuwe schoenen zag ik dat er een stukje naast de naad gestikt was. Teruggegaan en kreeg meerdere opties als oplossing aangeboden. Erg vriendelijk personeel! (:

De schoenen die ik bestelde waren exact zoals op de website beschreven. De levering was erg snel binnen drie dagen. Heel blij met de service.

Prachtige laarsjes

Heb prachtige laarsjes gekocht, stevige zool, goed comfort, goede flexibiliteit, ventileren goed en heb geen last van zweet voeten, m’n laarsjes vormen ook goed naar m’n voeten. Ik weet zeker dat ik een mooi paar laarsjes heb gekocht!

Gewoon altijd goed, prima service!

Al vele bestellingen gedaan via de site van Shuz en alleen maar goede ervaringen. Kwaliteit van de schoenen/laarzen is prima en bij problemen wordt er een goede oplossing geboden. Duidelijk 1 van mijn favoriete sites om schoenen te bestellen.

Alles verliep prima

Prima ervaring met Shuz. Ik kende ze helemaal niet maar zocht op bepaalde schoenen welke ik graag wilde hebben. Zo kwam ik bij Shuz terecht. Schoenen werden snel geleverd en waren in prima staat.