Fijne overzichtelijke webwinkel

Mijn ervaring met Shuz webwinkel is uitstekend bevallen. De website is heel fijn om te winkelen , alles staat overzichtelijk op soort schoenen. Ik heb de Veja Campo witte sneaker gekocht en deze zitten zo heerlijk. Ik zag de afkomst van de sneakers ze zijn Fairtrade ,duurzaam en ze lopen lekker. Ik heb maat 38 en ze vallen bij mij ook zo.

Beste Bianca, Bedankt voor jouw positieve review en heel fijn om te horen dat jouw shopervaring zo goed was! Heel veel plezier met jouw nieuwe SHUZ van Veja en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Top schoenen!

Shuz selecteert altijd mooie merken schoenen volgens de laatste trends. Prettige website, snelle levering en top service!

Beste M, Bedankt voor jouw positieve review! Wij zijn blij om te horen dat jij zo enthousiast bent over ons aanbod en onze service. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Mooie schoen, zit erg goed

Voldoet aan de verwachting, kleur, maat en materiaal erg goed

Beste Agnes, Bedankt voor jouw positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuw SHUZ. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

De Floris van Bommel gympen waren zo mooi . Dat ze binnen een dag gestolen zijn. Er was dus ook iemand anders die de gympen erg mooi vond. Om het maar van de positieve kant te bekijken. Wij hebben een goede smaak

Beste Helene, Bedankt voor jouw review! Dat is toch wel enorm balen, maar wel super dat jij het van de positieve kant bekijkt. Hopelijk zien wij jou snel in één van onze winkels of via onze website voor een nieuw paar SHUZ! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

De mooiste schoenen & Top kwaliteit

Mooie schoenen, helemaal mijn stijl, sportief en chique. Lopen als pantoffels. Heerlijk!!

Beste Nardy, Bedankt voor jouw positieve review! Heel veel plezier van jouw nieuwe SHUZ en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Supermooie sneakers, snel bezorgd

Ik ben superblij met mijn nieuwe coole sneakersvan Hoff. Ze lopen zalig. De verzending gebeurde heel snel en vlot. Ik raad Shuz aan, ik kom hier zeker of eens webshoppen.

Beste Annelies, Bedankt voor jouw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat jij tevreden bent met jouw nieuwe SHUZ en onze service. Hopelijk tot snel in één van onze winkels of via onze webshop natuurlijk! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Snelle levering, prachtige schoen

Prachtige sneakers, snelle levering. Zeer tevreden!!

Beste San, Bedankt voor jouw review. Heel veel plezier van jouw nieuwe sneakers en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Goede ervaring en dito levering

Sneakers besteld op deze site. Ruime keuze, goede omschrijving, foto's en snelle levering. Zeker een aanrader.

Beste Marjan, Bedankt voor jouw positieve review en fijn om te horen dat jij blij bent met onze service! Veel plezier met jouw nieuwe sneakers en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Super schoenen ik kon er gelijk een hele dag op lopen.

Prijs en kwaliteit komen overeen, mooie kleuren en materialen, heel goede pasvorm

Beste Anneke, Bedankt voor jouw positieve review. Heel veel plezier van jouw nieuwe SHUZ en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Ik bestel eigenlijk alleen bij Shuz mijn schoenen on-line. Gaat snel, goede kwaliteit en bij problemen word je snel geholpen. Kreeg een keer een paar schoenen met verschillende maten, gebeld en werd direct opgelost. Of je nu schoenen of laarzen besteld, alles wordt keurig verpakt in goede doos, verstuurd. Retourneren is daardoor ook geen probleem. Dankzij het zeer ruime assortiment, kan ik elke keer weer slagen bij Shuz!

Beste Jet, Bedankt voor jouw positieve review! Wij vinden het erg leuk om te horen dat jij jouw SHUZ altijd bij ons besteld en dat jij tevreden bent met onze service. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Ze zitten als pantoffeltjes

Verheug mij weer op het weekend, heb ik 2 dagen deze overheerlijk zittende pantoffels aan Man wat zitten die dingen lekker, veder licht en zien er nog top uit ook Echt een aanrader, en binnen 24uur in huis

Beste Rob, Bedankt voor jouw review en wat fijn om te horen dat jij zo geniet van jouw heerlijke pantoffels. Geniet ervan en hopelijk tot snel in één van onze winkels of online! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

De beste winkel voor schoenen!

Al jaren mijn favorieten winkel voor kwaliteit en wat moois voor aan je voeten voor de m/v........etc. De beste merken en van hoge kwaliteit. Zowel in de winkel als online een goede service.

Beste Jeroen, Bedankt voor jouw positieve review en wat fijn om te horen dat jij zo enthousiast bent over de schoenen en de service bij SHUZ. Hopelijk zien wij jou snel weer in één van onze winkels of online! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Uitstekend!

Fijne winkel met hartelijk personeel.

Beste Jola, Bedankt voor jouw positieve review! Hopelijk tot snel in één van onze winkels! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Altijd tevreden over de schoenen bij Shuz!

De schoenen die ik bij Shuz bestel zitten altijd goed. Snelle levering en goede kwaliteit! Ik bestel online alleen maar bij Shuz omdat ik weet dat het altijd goed is!

Beste Monique, Bedankt voor jouw positieve review en wat fijn om te horen dat jij zo enthousiast bent over de schoenen en de service bij SHUZ. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Mooie schoen, snel geleverd en super verpakt!

Beste Annelies, Bedankt voor jouw positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe SHUZ en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Altijd Sin in Shuz!

Bij Shuz shoppen is een beleving: altijd een prachtige en verrassende collectie, gezelligheid in de winkel, fantastische sale, uitnodigende website, hoge scoringskansen, geluksmomentjes en niet te vergeten gelukkige voeten!

Beste Ruth, Bedankt voor jouw positieve review! Wat fijn om te horen dat jij zo enthousiast bent over jouw beleving bij SHUZ. Heel veel plezier gewenst met jouw nieuwe SHUZ en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

De lekkerste sneakers die ik tot nu toe gekocht heb.

Snelle levering. Sneakers die je aantrekt en niet meer uit wil doen van Philippe Model

Beste Marianne, Bedankt voor jouw positieve review! Heel veel plezier met jouw nieuwe SHUZ! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Snelle service en goede communicatie.

Beste Karin, Bedankt voor jouw positieve review! Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Mooie collectie, ruime keuze. Ik koop mijn schoenen altijd bij Shuz, zowel in de winkel (Enschede) als online. Nog nooit teleurgesteld.

Beste Anita, Bedankt voor jouw positieve review en wat leuk om te horen dat jij jouw schoenen altijd bij Shuz koopt. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Helemaal top!

Snelle levering en goede communicatie! Heel blij mee. :)

Beste Claudia, Bedankt voor jouw positieve review en wat fijn om te horen dat jij blij bent met de communicatie. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Uitstekend! Dikke 10.

Voor de eerste keer bij Shuz.nl grijze suède laarzen van Shabbies besteld. Mooie charmante laars met een stoer tintje. Lopen erg lekker! Snel bezorgd en keurig verpakt, echt een kadootje!

Beste Iertje, Wat fijn om te horen dat jij blij bent met jouw eerste aankoop bij SHUZ. Bedankt voor jouw positieve review en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Nog nooit zo goed geholpen!

In een woord FANTASTISCH. Vinay. je hebt mij en mijn vrouw super goed geholpen. Jou kennis en kwaliteiten in dit vak zijn speciaal. Jij hebt zelf nog niet door hoe blij jij jou klanten kan maken na een verkoop. Je hebt iets wat uniek is. Personeel mag enorm blij zijn met jou. We komen zeker bij jou terug. Dirk en Miranda

Beste Dirk en Miranda, Bedankt voor jullie mooie complimenten aan Vinay! Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Snelle levering, en goed product!!

Mijn laarzen werden snel geleverd en mooi verpakt. Goede service! Ik kom en bestel zeker weer!

Beste Marjan, Bedankt voor jouw positieve review en wat fijn om te horen dat jij blij bent met jouw SHUZ. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Mooie schoenen, snelle levering, uitstekende service!

Beste Jan-Hendrik, Bedankt voor jouw positieve review! Veel plezier jouw nieuwe SHUZ en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Florien SHUZ

Snelle levering en goede service

Het winkelen bij shuz is altijd prettig, zeker ook online. Het is duidelijk en een bestelling wordt keurig en snel geleverd.

Beste Annemieke, Bedankt voor jouw positieve review! Hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Shanice SHUZ