De site is overzichtelijk, en het bestellen gaat snel en efficiënt. Ik vind het alleen vreemd dat de schoenen die ik heb besteld een tijdje geleden in de winkel lagen, en nu staat er dat ze helemaal vanuit Alkmaar moeten komen. Dat kan efficiënter lijkt mij.

Goede websitebezoek en snelle levering al met al top!

Snelle levering en hele leuke schoenen

Top bedrijf!

Prachtige schoenen en super snel geleverd. Kan niet anders zeggen dan dat SHUZ een top bedrijf is. Wat een mooie en kwalitatief goeie schoen. SHUZ bedankt!

Snel en correct afgeleverd.

Prachtige schoenen en voldoen aan beschrijving van de site.

Toppie

Mooie schoenen geheel leer ontzettend tevreden

De max!

Ik keek uit naar mijn pakje en werd heel goed op de hoogte gebracht wanneer dit geleverd zou worden!

Snelle levering en schoenen zijn precies zoals de omschrijving

Fantastische webwinkel

Nadat ik op de zeer overzichtelijke site heb gekeken, een bestelling geplaatst. Perfecte communicatie middels mail. En zeer goed verpakt ontvangen. Snelle levering.

Snelle verzending, Prima service

Snelle levering, mooie collectie, prima service.

Prima service snel bestellen

Zeer goede service

Via de website schoenen besteld en laten bezorgen in Haarlem. Bij het ophalen bleek dat ik een vergissing bij het bestellen had gemaakt. Ik kreeg dus niet de schoenen die Ik dacht besteld te hebben. Het personeel was zeer behulpzaam, zodat ik de verkeerde bestelde schoenen meteen zonder problemen kon omwisselen voor de schoenen die ik graag wilde hebben. Top!

Goed te vinden op internet

Snel geleverd en netjes verpakt

Alles liep zoals je hoopt dat het loopt.

Mijn schoenen waren inderdaad de bestelde schoenen. Ik werd op de hoogte gehouden van het vlotte verzendtraject. En als het niet goed was geweest, had ik gratis kunnen retourneren. Dat is allemaal wel eens anders gegaan.

Had de verkeerde schoenen besteld, perfect opgelost!!

Prima schoen

Door de Corona drukte toch een snelle levering.

Snelle levering !!

Prachtige schoenen en met zichtbare aandacht ingepakt en verstuurd. Erg blij mee!

Alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld

TOP!

My order, from product selection to fulfillment and (international) delivery exceeded all expectations! Well done!!

Bestelde artikel bleek niet meer leverbaar

Bestelde artikelen bleek niet meer leverbaar, geld wel snel teruggestort

Matig

Heb onlangs een bestelling geplaatst en artikel bleek niet op voorraad te zijn. Ben daarover niet ingelicht. Heb zelf contact moeten zoeken hoe het zat met mijn bestelling. Weet niet of ik nog een keer iets zou bestellen.

Gedaan wat ze beloofden, dus prima!

Top, je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en snel in huis.

Fijne en mooie webshop en de schoenen zitten heerlijk!

Mooie winkel met hele mooie schoenen

Prachtige schoenen en leuke tassen , riemen sokken enz. Het personeel is ervaren en vriendelijk. Kortom een topwinkel

Een beetje rommelig

We hebben 3 paar schoenen besteld en krijgen netjes bevestiging dat het geleverd met datum. Maar bij eerste levering blijkt dat de bestelde artikelen in meerdere leveringen komt. Het zou handig zijn dat bij de bevestigingsmail en in het winkelwagentje duidelijk wordt aangegeven. Dat scheelt weer vragen achteraf. Bij retourneren van 2 van de bestelde schoenen heb ik nu ook maar weer een creditfactuur van één paar ontvangen. Dat vind ik wel erg slordig voor een webwinkel. Maar mijn andere ervaringen met Shuz en de bijbehorende fysieke winkels was altijd goed. De reactie op mijn mailtjes zijn tot nu toe ook netjes en snel. Ik ga er dan ook maar Van uit dat het om een dipje gaat in deze covid 19 tijd.