Tevreden met het product en de communicatie!

In corona jaar 2020 waren mijn gewenste producten niet te bestellen en een jaar later kreeg ik een berichtje of ik nog geïnteresseerd was. Nu heb ik alsnog de kaarsen kunnen bestellen die ik graag wilde hebben. Dat is toch service! De levering bij het PostNL punt was wat onduidelijk en Chris en Liranda hebben per omgaande de juiste informatie doorgestuurd.

Top,,

Hele fijne kaarsen.

Ondanks de kleine bestelling, een zeer snelle opvolging en levering. U ziet mij zeker terug! Een welgemeende dank u.

Heb best lang moeten zoeken achter het formaat kaarsen voor in mijn tinnen lamp uiteindelijk hier gevonden en super snelle levering.Alleen had ik nog wel 1 opmerking waarom het doosje met 100 kaarsen niet nogeens ineen andere doos verpakt want tijdens het vervoer wordt er gewoon mee gesmeten.

goede service en levering

alles ging vlot

Fantastisch verpakt

Was goed verpakt

very good selection, fast delivery

very good selection of candles, fast delivery, well packaged, overall very satisfied.

hoe komt het dat ik 5 km moet rijden voor en afhaal punt

en waarom mag ik zelf geen afhaal punt te kiezen

Vriendelijk dank voor de beoordeling. U heeft ervoor gekozen om de kaarsen aan huis te laten leveren. Dat doet u altijd zo. Echter u was niet thuis en dan worden de kaarsen naar een afhaalpunt gebracht. Dat dit 5 km bij u vandaag is is uiteraard vervelend doch daar hebben wij helaas geen invloed op. Wij hopen echter wel dat u net als altijd tevreden bent over het product. Wij zien u graag terug in onze webwinkel. Vr. gr. Chris en Liranda Keereweer www.kaarsen-online.nl

helemaal goed

Alles prima verzorgd.

Zal zeker nog eens kaarsen bestellen

is allemaal heel goed verlopen

mijn ervaring is als zeer goed te omschrijven

Mooie kaars, zeer snel geleverd.

Beoordeling is niet op basis van product.

Product is simpelweg wat je bestelt, niks aan op te merken. Zeer vlotte verzending ook, binnen anderhalf dag had ik het product in huis. Echter met verzendingkosten kostte dit al met al 30 euro voor een zak waxinelichtjes, lokale winkel had op het moment geen voorraad waar je dezelfde zak voor slechts een paar euro op de kop tikt. Goed alternatief dus, maar verhouding kwa prijs ligt een flink stuk hoger.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Er was een kaars te weinig geleverd. Maar dit is perfect en snel opgelost

Snelle service en top producten

Druip kaarsen besteld en 2 dagen later al in huis. Goede service. Bedankt

Prachtig assortiment en duidelijke website

Mooie assortiment kaarsen en een duidelijke website Snelle levering. Dus ben zeertevreden

Uitstekend product!

Hele mooie druipkaarsen. Daarnaast was de levering heel snel en correct.

Uiterst correct; van bestellen tot uitlevering.

Fijn om hier zaken mee te hebben gedaan.

netjes

geen problemen alles netjes en vlot

TOP!

Nu door de Corona maatregelen alle vele winkels gesloten zijn heb ik deze joekels van kaarsen online gekocht. Uitstekende keuze, leuk afgeprijsd, en een snelle levering. Helemaal goed om het in deze tijd binnen gezellig te maken.

Snelle levering, uitstekend!

Uitstekende info, snelle levering, helemaal goed!

Mooie kaarsen

Goede kaarsen, goed verpakt. Leveren duurde wel aantal dagen. Jammer dat er niet meer kleuren beschikbaar zijn en meer maten.

Dik in orde

Zeer snelle levering, produkt heeft de kwaliteit die ik verwachtte.

Snelle levering en netjes verpakt.

Nog even kijken of de kaarsen inderdaad 7,5 uren lang branden.