Niet alleen top professionals, maar ook zeldzaam persoonlijk!

Liranda en Chris runnen een kaarsenwinkel. Wie van kaarsen houdt, houdt van sfeer, warmte en waarde. Ik merk, keer op keer, dat zij, in zekere zin, zelf kaarsen zijn. Ze zorgen voor licht en warmte. Cees Baan

De dag na bestelling vond de aflevering al plaats.

Mooie kwaliteit, snelle levering.

Voor moederdag een toch wel speciale kaars besteld. Even gebeld en alle info ontvangen wat nodig was. Levering in veilige doos en prima bescherming. Gewoon TOP!

Mooi product snelle levering

Perfect.

Ruim assortiment voor keuze kerkkaars. Snelle levering en geleverd naar verwachting! Top. Bedankt.

Super service levering kaarsen na fout postbezorging

Na bestelling kaarsen redelijk snel bevestiging van verzending. Echter, na bijna een week nog geen kaars gezien. Na contact met kaarsen-online bleek pakketje niet vindbaar. Gisteren heeft kaarsen-online opnieuw mijn bestelling verzonden met als compensatie extra waxinelichten. Superblij mee en fantastisch en vooral snel geregeld! Dank jullie wel!!

Super snel geleverd chapeau 👌👌

Voor mijn moeder besteld gaat elke dag een kaarsje opsteken. Super snel geleverd en de bezorger was super aardig de kaarsjes voor haar in de berging gezet heel attent want mijn moeder wordt volgende maand 90

snelle en goede service

Doet wat er wordt beloofd en snelle service

Uitstekende online shop.

Goede service en adviezen. De kerkkaarsen zijn wat duurder dan de standaardkaarsen maar de prijs zeker waard.

snelle levering en mooie kaarsen

alles keurig afgeleverd en sneller dan ik dacht

Zeer servicegericht. Erg blij met de goede service en snelle afhandeling.

Één tevreden klant

Kwaliteit top Levering top Dank je wel voor de correcte serviy

Goede kwaliteit en zeer snelle levering

Kerk kaarsen zijn niet overal te vinden, maar heir wel, en van goede kwaliteit

Topshop!

Zoals altijd is de bestelde kaars weer keurig op tijd en in goede staat ontvangen!

het werkt zoals het moet,

goede service, mooie kaarsen ( nog niet-gebruikers). ik zou nog wat meer keus in lengte maten zien.

De kaarsen zijn goed en de aflevering ook.

Als bovenstaand.

Goede ervaring mee.

Goede ervaring mee. Prima kaarsen en de levering is uitstekend.

Goed gesorteerde, gespecialiseerde webshop met prima afwikkelprocedures.

Natuurlijk had ik mijn bestelling te laat geplaatst wat tijdige levering in verband met de kerstdrukte dubieus maakte. Na een telefoontje toch dat extra beetje aandacht en aanpassing gekregen wat de kans op succes kon verbeteren. En voila..,....

Goede kwaliteit

Zowel de kaarsen en het leverproces waren prima!

prima afhandeling ondanks een haperende betalingsmodule

Als ik wee kaarsen nodig heb weet ik een prima adres dat de slogan vlug veilig en voordelig waarmaakt

Makkelijk bestelen en vlotte correcte en supersnelle levering!

Geweldige service!

Bij de zending onderweg ging van alles mis, zowel bij het afleveradres als bij de afleveraar. Dit werd uitstekend opgelost!

Goed en snel

Snelle en goefe levering

Snelle en correcte levering!

Gemakkelijk besteld op de duidelijke website. En zoals beloofd snel en correct geleverd.

Uiterst correct

Snel, efficiënt en effectief. Bij de niet correcte toezending werd dit per ommegaande heel goed afgehandeld. Erg prettige indruk van het bedrijf