Goede ervaring mee.

Goede ervaring mee. Prima kaarsen en de levering is uitstekend.

Goed gesorteerde, gespecialiseerde webshop met prima afwikkelprocedures.

Natuurlijk had ik mijn bestelling te laat geplaatst wat tijdige levering in verband met de kerstdrukte dubieus maakte. Na een telefoontje toch dat extra beetje aandacht en aanpassing gekregen wat de kans op succes kon verbeteren. En voila..,....

Goede kwaliteit

Zowel de kaarsen en het leverproces waren prima!

prima afhandeling ondanks een haperende betalingsmodule

Als ik wee kaarsen nodig heb weet ik een prima adres dat de slogan vlug veilig en voordelig waarmaakt

Makkelijk bestelen en vlotte correcte en supersnelle levering!

Geweldige service!

Bij de zending onderweg ging van alles mis, zowel bij het afleveradres als bij de afleveraar. Dit werd uitstekend opgelost!

Goed en snel

Snelle en goefe levering

Snelle en correcte levering!

Gemakkelijk besteld op de duidelijke website. En zoals beloofd snel en correct geleverd.

Uiterst correct

Snel, efficiënt en effectief. Bij de niet correcte toezending werd dit per ommegaande heel goed afgehandeld. Erg prettige indruk van het bedrijf

Snel en goed geleverd.

In de drukke decembermaand een assortiment kaarsen besteld, binnen twee dagen in huis.

correct behandeld

Keurig geleverd en op tijd!!

Geweldig!!

Adequaat, snel, supercommunicatie!

To the point en doen wat ze zeggen

dudielijke communicatie en wat wordt beloofd klopt!

Uitstekende service.

Voor het eerst iets besteld bij uw bedrijf. De service was ongekend, elke stap in het verzendingsproces werd gemeld. Alle mededelingen klopten. Zeer snelle levering. Fantastische service.

Uitstekende kwaliteit

Keurige levering. Uitstekende kwaliteit kaarsen en veel keus.

Prima bedrijf

Snelle levering, TOP

Goede omschrijving en levering

Veel keuze uit diverse kaarsen. Ik had hele specifieke kaarsen nodig voor mijn kandelaar en gelukkig hadden ze die voor een leuke prijs. Levering was zeer vlot.

Goede en snelle service

Zie boven.

Nette en vlotte afhandeling

Snel gereageerd, vriendelijke benadering en goede afhandeling.

Ik had speciale kaarsen nodig en die hadden ze. Ze werden binnen twee dagen bezorgd. Prima dus

super service

Bestelling gedaan en een mail met een vraag gestuurd. Mail werd snel beantwoord en de bestelling was perfect op tijd binnen. Goede service!

Snel en correct

Duidelijke site, prijstechnisch goed, snelle levering

prima kaarsen en vlotte levering

Heb hier voor de 1 ste keer besteld . Heel vlugge levering en de kaarsen branden zeker 5 uur. Ben er heel blij mee.

Fast and correct.

Good choice, understandable website