Voor mij de eerste keer dat ik kaarsen bestelde online. Ik had grote nodig, van die lange althaar kaarsen. Zijn na een paar dagen prima geleverd, maar doordat ik geen notificatie had ontvangen van kaarsenonline of DHL kwamen ze na een dag of 3 toch als een verrassing. Verder goed verpakt, alleen het verpakkingsmateriaal zijn van die piepschuimen vlokken. Hele kamer onder voordat ik de kaarsen uit de doos had. Daar zouden ze misschien iets beters voor kunnen bedenken.

Dank vriendelijk voor deze beoordeling. Kaarsen zijn echt heel kwetsbaar tijdens het vervoeren. Zeker de kaarsen met een lengte van 60 cm door u besteld. Daardoor verpakken wij deze heel goed. De piepschuim vlokken zijn wel afbreekbaar en daardoor minder schadelijk voor het milieu. Graag tot de volgende keer. Vr.gr. Chris en Liranda Keereweer www.kaarsen-online.nl

Heel vlotte service en alles absoluut supergoed verpakt

Op een zondag besteld en de woensdag al thuis geleverd. Dus ze komen absoluut hun belofte na. Je bestelling wordt ook heel goed verpakt zodat er weinig of geen kans is op beschadiging. Ben absoluut tevreden

Snel geleverd, mooi assortiment

perfecte levering

Mooie grote kaars besteld. Goed aangekomen door goed te zijn verpakt.

Geweldige kwaliteit, en snelle levering

Geweldige kwaliteit en prima snelle verzending

Simpel te bestellen en alles goed geregeld en netjes op tijd.

gewoon goed geregeld. Nette verwerking en netjes op tijd geleverd zoals in de voorwaarden vermeld. Ben ook (bij andere webshops)wel eens anders gewend!

Heel positief.

Een snelle bezorging fijn.

Correcte afhandeling van aanschaf van kaaren

Goede manier van omgaan met klant ook al is laatstgenoemde niet gecharmeerd van deze wijze van aanschaffen van benodigdheden als kaarsen

Niet alleen top professionals, maar ook zeldzaam persoonlijk!

Liranda en Chris runnen een kaarsenwinkel. Wie van kaarsen houdt, houdt van sfeer, warmte en waarde. Ik merk, keer op keer, dat zij, in zekere zin, zelf kaarsen zijn. Ze zorgen voor licht en warmte. Cees Baan

De dag na bestelling vond de aflevering al plaats.

Mooie kwaliteit, snelle levering.

Voor moederdag een toch wel speciale kaars besteld. Even gebeld en alle info ontvangen wat nodig was. Levering in veilige doos en prima bescherming. Gewoon TOP!

Mooi product snelle levering

Perfect.

Ruim assortiment voor keuze kerkkaars. Snelle levering en geleverd naar verwachting! Top. Bedankt.

Super service levering kaarsen na fout postbezorging

Na bestelling kaarsen redelijk snel bevestiging van verzending. Echter, na bijna een week nog geen kaars gezien. Na contact met kaarsen-online bleek pakketje niet vindbaar. Gisteren heeft kaarsen-online opnieuw mijn bestelling verzonden met als compensatie extra waxinelichten. Superblij mee en fantastisch en vooral snel geregeld! Dank jullie wel!!

Super snel geleverd chapeau 👌👌

Voor mijn moeder besteld gaat elke dag een kaarsje opsteken. Super snel geleverd en de bezorger was super aardig de kaarsjes voor haar in de berging gezet heel attent want mijn moeder wordt volgende maand 90

snelle en goede service

Doet wat er wordt beloofd en snelle service

Uitstekende online shop.

Goede service en adviezen. De kerkkaarsen zijn wat duurder dan de standaardkaarsen maar de prijs zeker waard.

snelle levering en mooie kaarsen

alles keurig afgeleverd en sneller dan ik dacht

Zeer servicegericht. Erg blij met de goede service en snelle afhandeling.

Één tevreden klant

Kwaliteit top Levering top Dank je wel voor de correcte serviy

Goede kwaliteit en zeer snelle levering

Kerk kaarsen zijn niet overal te vinden, maar heir wel, en van goede kwaliteit

Topshop!

Zoals altijd is de bestelde kaars weer keurig op tijd en in goede staat ontvangen!

het werkt zoals het moet,

goede service, mooie kaarsen ( nog niet-gebruikers). ik zou nog wat meer keus in lengte maten zien.

De kaarsen zijn goed en de aflevering ook.

Als bovenstaand.

Goede ervaring mee.

Goede ervaring mee. Prima kaarsen en de levering is uitstekend.