Laden reviews...
Laden reviews...
25 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen waarderen klanten de snelle leveringen en duidelijke informatie. Het bestelproces is eenvoudig en de verpakking is vaak netjes. Er is veel lof voor vriendelijkheid van het personeel en snelle afhandeling van problemen. Wel is er een enkele review waarin teleurstelling werd geuit over beloftes die niet nagekomen zouden zijn.
Ik hed te grote kaarsen besteld was mijn schuld
Beveelt niet aan
18 February 2026
Ko
SLiedrecht
Op deze website staat duidelijk beschreven hoe groot en vooral hoe dik de kaarsen zijn. Zoals het hoort. Prima kaarsen ook.
Beveelt aan
12 February 2026
Emilio
Rotterdam
Had kaarsen nodig voor een begrafenis. Dit ook vermeld via de mail. Ivm sneeuw kwam Post NL niet langs. Eigenaren hebben zelf pakket naar Post NL punt gebracht. Voor mij een uitstekende service en grote klantvriendelijkheid.
Beveelt aan
20 January 2026
Marca
Harderwijk
Snelle levering van de kaarsen.
Beveelt aan
2 January 2026
Ellen
Adam
Heldere website, vlotte levering. Kan niet beter.
Beveelt aan
1 January 2026
Cees
Leiderdorp
Strakke levering volgens afspraak, zelfs in de drukke kersttijd.
Beveelt aan
30 December 2025
Dirk
Maurik
Fijn, dat iemand de telefoon aannaam!
Beveelt aan
26 December 2025
Karin
Rotterdam
Perfecte behandeling van mijn gevraagde product!
Beveelt aan
22 December 2025
Wim
Naarden
Snelle verzending
Beveelt aan
22 December 2025
Judith
GROENLO
Makkelijk bestellen en een snelle levering en heel netjes ingepakt
Beveelt aan
20 December 2025
Pia
Westerbork
Het enige bedrijf dat nog kerstboom kaarsen had, nodig voor mijn kerst draaimolen.
Beveelt aan
18 December 2025
John
Maastricht
Overzichtelijke website, goede keuze kunnen maken. Zorgvuldig verpakt en snel geleverd
Beveelt aan
16 December 2025
AA
Bathmen
Mjjn bestelling adequaat verwerkt. Goed geinformeerd en bijzonder snel geleverd Waarvoor harteljjke dank.
Beveelt aan
15 December 2025
Frederique
Meppel
Alleen een rommeltje op het postkantoor, of de zending is weg of niet te vinden of het komt retour …
Beveelt aan
11 December 2025
Richard
Amsterdam
Vraag om snel leveren i.v.m. verkoopmomenten, in deze drukke tijd zijn netjes gehonoreerd
Beveelt aan
11 December 2025
P.C.
Zwolle
Twee van de 8 kaarsen gebroken aangekomen, werd direct een oplossing voor gevonden, mocht kaarsen houden en kreeg mijn geld terug
Beveelt aan
8 December 2025
Frida
Leiden
Bestelling online geplaatst vanuit het buitenland voor mijn ouders in nederland. Alles vlot verlopen. Prima kwaliteit. De bezorging verliep helaas iets minder vlot, maar dat is niet de schuld van kaarsen online.
Beveelt aan
3 December 2025
MH
Kerkrade
het bestellen ging heel makkelijk en de bezorging ging na een klein foutje van de chauffeur ook prima.
Beveelt aan
2 December 2025
HAJ
Enter
Snelle levering, goede kwaliteit, goed verpakt.
Beveelt aan
20 November 2025
Bert
Den Bosch
Bijzonder snel geleverd.
Beveelt aan
17 October 2025
Theo
Nijmegen
Toen PostNL een rommeltje maakte van de bezorging van onze bestelling ging de familie Keereweer all-out om het ongemak voor ons zoveel mogelijk te beperken. Halsoverkop werd de bestelling nogmaals samengesteld en verzonden zonder te wachten op verder bericht van PostNL over waar de eerste zending gebleven was. Wij voelden ons als (kleine) klant enorm gewaardeerd. De communicatie was voortreffelijk en de zorg en aandacht die KaarsenOnline ons betoonde was warm en oprecht. 'Ouderwetse' dienstverlening zoals die nog maar zelden voorkomt. Wij kunnen de familie Keereweer niet genoeg bedanken en bevelen KaarsenOnline van ganser harte aan.
Beveelt aan
4 October 2025
Leonard Willem
Rhenen
Ondanks dat ik geen bevestigingsmail had ontvangen, zijn de kaarsen keurig geleverd. Werd keurig te woord gestaan en geholpen om dit kleine oneffenheid op te lossen. Chapeau
Beveelt aan
2 October 2025
Joop
Rotterdam
Ik had op korte termijn kaarsen van een speciaal formaat nodig en belde daarvoor met KaarsenOnline. Die konden snel leveren en toen toch de specifieke maat niet beschikbaar was hebben ze zonder meerprijs een heel goed (duurder) alternatief geleverd. Top service.
Beveelt aan
25 August 2025
Dirk
Rotterdam
Drie weken voor onze bruiloft hebben wij contact opgenomen met dit bedrijf om te vragen of zij een persoonlijke opdruk konden maken op twee kaarsen, als aandenken voor twee overleden dierbaren. Er werd ons verzekerd dat dit “makkelijk haalbaar” was. Op basis daarvan hebben wij twee kaarsen besteld voor maar liefst €***. Een week later stuurden wij opnieuw een bericht om te checken of alles goed liep. Zie hieronder de berichten. Iedere keer komen ze de belofte niet na. Pas drie dagen voor onze bruiloft kregen wij ineens het bericht dat “de machine gisteren kapot is gegaan” en dat het dus niet meer zou lukken. Drie dagen van tevoren! Geen alternatief en geen oplossing. Vind het veruit belachelijk aangezien ze weten van wat voor waarden de kaarsen zijn. Wij voelen ons besodemieterd. Niet alleen door het mislopen van een emotioneel belangrijk onderdeel van onze dag, maar ook door de loze beloftes en het gebrek aan professionaliteit. Ons advies: ga absoluut niet in zee met dit bedrijf. Ze zijn onbetrouwbaar en onprofessioneel.
Beveelt niet aan
11 August 2025
Bas
Helmond
Beste,
Vriendelijk dank voor het schrijven van de beoordeling. U schrijft de boosheid en frustraties in deze beoordeling van u af. En dan snappen wij heel goed en is geen enkel probleem. Wij vinden het ook heel erg vervelend dat dit u is overkomen. Dat hebben wij u ook al kenbaar gemaakt en uiteraard met de op zijn plaats zijnde oprechte excuses. Deze gaan wij nog een keer maken aan het einde van onze reactie. Echter willen wij ook gelijk kenbaar maken, en dit weet u, dat het voor ons echt overmacht is geweest.
U heeft inderdaad bij ons 2 kaarsen besteld en op tijd. Deze gaan mee in de planning en op binnenkomst worden de orders afgehandeld. Na de bestelling heeft u nog navraag gedaan of de bestanden die geprint mochten worden goed waren. Wij hebben bevestigd dat die prima waren. Een week voor de uiterste leverdatum is deze order opgepakt. Dat was net voor het weekend en toen laat in de middag bleek de printer, die nodig is om hetgeen bedrukt moet worden, het te begeven. Er is direct een nieuwe besteld die normaal op maandag geleverd zou worden. Het betreft een zeer speciale printer die je niet even bij de Mediamarkt kan kopen. Maar dat gebeurde niet. Dinsdagmorgen werd de printer nog steeds niet geleverd en hebben wij u hiervan op de hoogte gesteld.
Normaal is zo'n vertraging vaak geen probleem maar in u geval zeker wel. Een alternatief aanbieden was geen optie daar wij niets konden printen. Normaal als er iets niet goed gaat bieden wij gelijk een alternatief aan. Zo werken wij al bijna 13 jaar met deze webshop.
U spreekt over loze beloftes, onprofessioneel en u voelt zich besodemieterd.
Wij hebben geen loze beloftes gedaan maar werden geconfronteerd met iets waar wij even geen invloed op hadden. Wij werken met deze webshop 13 jaar en professioneel werken staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hebben u natuurlijk niet besodemieterd. Dat zou impliceren dat wij willens en wetens dit hebben veroorzaakt. Dat is echt absoluut niet het geval.
Dit is de eerste keer in 13 jaar dat het voor een klant, in dit geval voor u, zo vervelend afloopt. Wij vinden het echt heel erg maar het is voor ons echt overmacht geweest. Maar dat neemt niet weg dat wij nogmaals onze oprechte excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Sorry.
Chris en Liranda Keereweer
Kaarsen-online.
mijn bestellingen zijn snel geleverd dus hoef er niet op te wachten en de postnl brengt het mooi op tijd
Beveelt aan
9 August 2025
ingrid
anna paulowna
Roelvinkstraat 71
7101GN Winterswijk
Branch
Interieur, Wonen
Specializations
Kaarsen, Decoratie
Webshops