prima conform de afspraak

conform de afspraak

Ontzettend goed. Vandaag contact gehad met hiphop. Net een kastje gekregen, blijkt dat het bovenbalk beschadigd was. Nu word er een nieuw blad bestuurt.

Reactie is netjes ,snel.

Erg klant vriendelijk, en goed service! Kan goed bij houden hoelaat ze komen, goed geregeld !

Snelle levering,goed product,nette duidelijke correcte bezorging.Ben erg tevreden over alles.

Duidelijke informatie, ging precies zoals gepland Goed geregeld

Goed bedrijf. Mooi spullen. 2 laden kasten

The service was good

Delivery and the product came exactly as expected.

Uitstekend.

Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen. Alles keurig en exact op de tijd geleverd.

Perfect op tijd en afspraak

De kapstok stond bij Bol.com €10,- duurder. Omdat ik liever het product rechtstreeks bij de leverancier koop dan bij Bol.com, die alle macht naar zich wil trekken, heb ik contact gezocht met Hioshop. Resultaat: ik heb de kapstok bij Hioshop gekocht en €10,- is op mijn bankrekening teruggestort.

Goed product goede kwaliteit . Afgesproken levertijd

prima product en tijdige levering!

Goede handleiding. Goed afgewerkte onderdelen. Gemakkelijk in elkaar te zetten.

Top ❤

Goeie prijskwaliteit, snelle levering , helemaal zoals afgebeeld ❤

Topp!

Snelle verzending word goed op de hoogte gehouden precies zoals op de afbeelding wel wat kleiner dan ik had verwacht en het was een heel bouwpakket maar eindresultaat super!

Was alles prima geregeld

Rommelig

Ik kreeg zoals afgesproken een mail met de bezorgdatum, maar omdat deze niet schikte heb ik gebeld en het laten aanpassen naar een andere dag. Maar die dag bleek niet te zijn doorgekomen waardoor ik het die dag niet kreeg, maar het zou een andere dag komen, die dag kreedg ik de mail dat ze onderweg waren met mijn bestelling maar opeens zag ik via de Track en Trace dat er iets mis was. Dus ook die dag kwam er niets maar er werd hierover ook geen contact met mij opgenomen. Dus ik wederom zelf bellen en toen bleek dat het bezorgbedrijf een deel van mijn bestelling kwijt was. Ik had voor die dag mensen geregeld om de kast in elkaar te zetten dus die moest ik last minute weer afzeggen. Hioshop zei dat zij er niets aan konden doen, dat het het bezorgbedrijf was en dat die erg inflexibel was en dat ik het dus kon vergeten die dag. Dus heb ik zelf achter het bezorgbv aan moeten zitten om te zorgen dat het alsnog werd geleverd, dit werd natuurlijk wel weer een dag later. Ik vond het allemaal erg rommelig en niet klantvriendelijk. En vervolgens ontvang ik de kast en het was een crime om die in elkaar te zetten en ook was de kwaliteit niet wat ik had verwacht van die prijs. Al met al ben ik wel blij met de kast omdat het in mijn slaapkamer mooi staat en je de kwaliteit niet direct er aan af ziet maar ik zou het zeker niet aanbevelen.

Beste Ana, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat het rommelig verlopen is rondom uw levering, onze excuses hiervoor. We doen ons best om alles zo goed mogelijk op te volgen en hierover te communiceren. Een goede klantenservice is zeer belangrijk voor ons, we waarderen uw feedback en nemen deze mee. Fijn om te horen dat uw kast verder naar tevredenheid is. Ik wens u nog een hele fijne dag toe, Met vriendelijke groet, Marlies via Hioshop.nl

Mooi kastje, beetje zwakke lak

Het is ontegenzeggelijk een mooi en veelkleurig ladenkastje. Minpunt is de niet zo sterke verfbehandeling aan de voorzijde. Door het openen en dichtdoen van de laden springen er kleine lakschilfers op de randen af. Is allemaal bij te werken maar een tweede, steviger, laklaag had dit kunnen voorkomen.

nog altijd wachtend op de levering

datum levering is niet gerespecteerd

Beste Frank, Bedankt voor uw beoordeling. Nadat wij deze ontvangen hebben, hebben wij contact met u opgenomen. Het bleek te gaan om een bestelling bij een andere webshop. U heeft uw bestelling bij ons in goede orde ontvangen op de afgesproken leverdatum. Wij zijn blij dit te horen. We wensen u nog een hele fijne dag toe, Met vriendelijke groet, Marlies via Hioshop.nl

Goede service!

Bestelling is goed gegaan, bezorging duidelijk aan gegeven, tevreden klant!

Blij verrast over de service en het snel en op tijd leveren.

Ik zal heer zeker een volgende keer bestellen.

Prima en leuk kastje

Leuk kastje met goede afmetingen. Uitermate geschikt voor een hal. Goede en volledige beschrijving om het in elkaar te zetten, alle schroefjes afzonderlijk verpakt. Website geeft duidelijke informatie over levering en transportbedrijf komt zijn afspraken na.

snel bezorgd

Prima service.

Uitstekende klantenservice

Heel fijn bedrijf, informatie op de website klopt. Klantenservice goed bereikbaar en geeft goede en volledige informatie. Helpen en denken mee. Bedrijf kan ik zeker aanbevelen. Mooie producten voor een goede prijs

Assemblage instructies niet erg duidelijk. Een boekje zonder tekst en een boekje met Japanse tekst