Zeer positief

Was probleem met artikel. Zeer snel opgelost!

Matig

Bij de eerste bezorging was de glasplaat in duizend stukjes. Op de verpakking stond ook niet dat het breekbaar was. Mail gestuurd en daar is snel op gereageerd. Nieuwe glasplaat gestuurd , maar weer geen stikkers dat het breekbaar was. Zeer kleine schilfers van de hoeken van de glasplaat, aanvaardbaar voor mij.

Beste V.Uljee, Bedankt voor uw feedback en excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren bij de eerste bezorging. We begrijpen hoe vervelend het kan zijn om een gebroken product te ontvangen. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we het probleem hebben aangepakt. We hebben uw opmerking over het ontbreken van een breekbaarheidswaarschuwing op de verpakking genoteerd en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst wordt verbeterd om soortgelijke incidenten te voorkomen. Het verheugt ons te horen dat onze klantenservice snel heeft gereageerd en een nieuwe glasplaat heeft besteld. We zullen uw opmerkingen over de kleine schilfers aan de hoeken van de glasplaat doorgeven aan de leverancier. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We hopen dat u van uw product geniet en staan altijd klaar om te helpen als u verdere vragen of opmerkingen heeft. Met vriendelijke groet, Marlies - Hioshop.nl

direct antwoord op vragen

Elke mail die ik stuurde werd dezelfde dag beantwoord. Antwoorden waren duidelijk en werden nagekomen. Hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

perfecte service

snel geleverd. Helaas was een plank gebroken, maar een nieuwe is direct verzonden. prima service dus.

Slecht

Beloofde levertermijn, ook op website aangegeven klopt niet meer dan 3 weken later geleverd

Beste Hans, Bedankt voor het delen van uw ervaring met betrekking tot de levering van ons product. Het spijt ons dat de beloofde levertermijn niet werd nagekomen en dat u langer moest wachten dan verwacht. We streven er voortdurend naar om onze beloften na te komen, maar helaas kunnen er soms omstandigheden optreden die van invloed zijn op de levertijd. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. We hopen dat het bestelde product helemaal naar tevredenheid is. We wensen u nog een prettige dag toe, Met vriendelijke groet, Marlies - Hioshop.nl

goed te bereiken, denken mee

De kast die ik heb gekocht via Hioshop bevalt me goed. Het was wel een hele klus om hem 1. in de juiste kamer te krijgen en 2. om alles in elkaar te zetten. Gezien de prijs is de kwaliteit, vooral de stevigheid van de kast, me een beetje tegengevallen. Hij is wel heel mooi en biedt voldoende ruimte. In de communicatie met hioshop kreeg ik vlot reactie en werd er goed meegedacht over wanneer de kast het best bezorgd kon worden.

slechte tekening om bed in elkaar te krijgen, slechte inbus, die brak, moest nieuwe kopen, bed gamme

Beste Claudia, Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden bij het monteren van het bed. We begrijpen hoe belangrijk duidelijke instructies en goed montage materiaal zijn voor een effectieve montage. We nemen nota van uw klacht en streven ernaar om deze ervaring te verbeteren. Wanneer u problemen ervaart met het bed zelf, adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder. Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Marlies - Hioshop

De kast was zoals ik verwachtte.

Prima smalle kast voor veger en stofzuiger. Dat ik op de 5e etage woon was geen probleem. De bezorger zei: "Zegt u maar waar u hem hebben wilt". Netjes!

Had een kledingkast besteld Kreeg netjes een mail welke dag het geleverd zou worden Was een zelf bouwpakket van 3 paketten Netjes afgeleverd en neer gezet waar ik vroeg het neer te zetten Was goed verpakt De kast ook hellemaal goed Prijs ook goed. Kortom zeer tevreden

Snel ontvangen en voldoet aan de verwachtingen. Netjes afgewerkte schoenenkast.

Satisfactory products and customer service

The delivery of the products as well as customer service were good. The products themselves are satisfactory, however, there is huge space for improvement, especially the Nada bed frame.

Leuk en vlot geholpen!

Vanwege een technische storing wilde m’n creditcard betaling niet lukken. Hierop de volgende dat gebeld met hioshop, waarna ik vlot en vriendelijk werd geholpen. De grootste verrassing was de door ons bestelde schoenenkast. Deze overtrof onze verwachtingen. “Een plaatje, zo mooi!”

Barok TV kast zwart besteld, patinering had ik iets anders voorgesteld. Voorkant zat met kale streepjes, gebeld met klantenservice en dit hoorde zo. Ik kon zelfde verf krijgen om het weg te werken. Werd gelijk opgestuurd. Goed opgelost. Heel blij met de nieuwe zwarte TV kast, compleet geleverd, dus ook geen bouwpakket.

Zeer goede service

Goed bereikbaar, vriendelijk, komen spraken goed na, goed op de hoogte gehouden.

Mooie kast en snelle levering

Mooie degelijke kast, de montage is goed te doen middels de handleiding. Wij zijn er blij mee

Zeer tevreden , een goed contact met medewerkers , heb tuinstoelen besteld gingen per 2 stuks in verpakking heb 2 stuks dus 4 stoelen besteld. Dit bleek niet helemaal goed in de website te staan , ik kreeg maar 2 stoelen. Dit stond niet helemaal goed in de website te staan , ik kreeg de 2 andere stoelen meteen toegestuurd , met de excuses sorry onze fout. Komt er op neer dat ik 4 stoelen voor de prijs van 2 heb gekregen. Zo een eerlijkheid maak je niet veel meer mee , geen gezeur top . Een reden om hier al mijn tuin meubels in de toekomst .

Snel geleverd, eenvoudig te monteren, goede kwaliteit. Wel jammer dat de kastjes en laden onder het bed slecht een derde van de ruimte gebruiken. Dat hebben we opgelost door de lade groter te laten maken, zodat de bergruimte onder het bed ook volledig gebruikt kan worden.

Kan beter

1 bodem van de la was te klein

Beste Marcel, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te horen dat u niet helemaal tevreden bent. We raden u aan contact op te nemen met onze klantenservice wanneer er iets mis is met een onderdeel. Zij kunnen het oplossen door kosteloos een nieuw onderdeel na te laten zenden. Nog een hele fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Marlies - Hioshop.nl

Nette service

Nette service

Perfecte communicatie en afhandeling na een vergissing

Was in eerste instantie wat misgegaan tijdens het leveringsproces. Vervolgens contact gehad met Marlies van de klantenservice en die heeft het zeer netjes afgehandeld. Product was zoals verwacht en op basis van de communicatie alleen al was mijn ervaring een 10.

Waardeloos dat er geen losse onderdelen besteld kunnen worden.

Het is toch vd gekke dat er geen lossen omderdelen besteld kunnen worden.

Beste Frank, Bedankt voor uw beoordeling. Uw feedback is waardevol voor ons. Helaas is het niet mogelijk om losse plankensets te bestellen voor de door u aangeschafte kledingkast. Wij hebben uw wens doorgegeven, zodat er bekeken kan worden of het in de toekomst wel een mogelijkheid kan zijn om losse onderdelen aan te bieden. Hopelijk is de kledingkast verder naar tevredenheid. Wij wensen u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Marlies - Hioshop.nl

Dik tevreden.

Voor het eerst gekocht bij Hioshop. Artikel voldoet prima, snelle levering. We zijn tevreden.

Eetbank slechte kwaliteit

We hebben een zwarte Eetbank besteld. Kwaliteit daarvan is zeer slecht. De Eetbank is niet stevig en kraakt in het midden. Het is erg fragiel en we durven onze gasten niet erop te laten zitten. Het lijkt net of de bank in het midden breekt. Daarnaast is er geen verder informatie te vinden over hoeveel gewicht de Eetbank aankan.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij raden u aan contact op te nemen met de klantenservice, zodat uw klacht in behandeling genomen kan worden en u een gepaste oplossing geboden kan worden. Wij wensen u nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Marlies - Hioshop.nl

Mooi product, volgens mij planning geleverd.

Schoenenkast gekocht. Mooi product, netjes vervoerd, en volgens planning geleverd.