Filters

10

Goede infornatie en bezorging op de afgesproken dag.

Service is prima. Informatie voor bezorging klopt.

  • Aanbevelen? Ja
1

Ondermaats

3 weken lang lag de leveringsdatum van 5 gigantische meubelstukken vast op een welbepaalde datum zonder enig voorbehoud. Voor ons was deze datum essentieel aangezien we dit zo hadden ingepland (met dag verlof) en het een tweede verblijf betrof op meer dan een uur rijden. Aangezien de levering reeds om 8u smorgens kon plaatsvinden, waren we de avond ervoor dan ook al ter plaatse. Onze verrassing was dan ook enorm wanneer we om 21u32 opeens een bericht ontvingen dat de levering niet de dag erna maar de dag daarna zou plaatsvinden. Op dat uur was het onmogelijk om nog iemand telefonisch te bereiken. We stuurden dan maar een e-mail waar we nooit een antwoord mochten op ontvangen. Wanneer we bij de opening van de klantendienst om 8u meteen belden, meldde de vrouw ons leukweg dat er niets aan te doen was en dat ze zelfs niet kon garanderen dat de levering de dag erna smorgens zou plaatsvinden, en dit zonder enige schaamte of schuldbesef voor de hele situatie. Qua klantvriendelijkheid is dit volledig ondermaats. De bevestiging van leveringstijd dat 3 weken onveranderd bleef, had minstens gewag kunnen maken dat dit onder voorbehoud was. Hoe kunnen klanten zich anders organiseren? Temeer het een levering betrof van 5 gigantische items in een appartementsgebouw, waar wij met 2 een extra dag verlof hebben moeten voor nemen. Of een verontschuldiging voor de chaotische situatie was ook welkom geweest ipv de vrouw van de klantendienst die zeer weinig moeite deed om ons te helpen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Axelle, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet op de afgesproken dag geleverd is en dat dit voor veel ongemak gezorgd heeft. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben getracht contact met u te zoeken, maar dit is helaas nog niet gelukt. Wij kunnen niet terugvinden in ons systeem dat u contact heeft gezocht met onze klantenservice. We vermoeden dat u contact heeft gehad met de klantenservice van de bezorgdienst. Graag komen we in contact met u aangaande uw klacht. Met vriendelijke groet, Marlies namens Hioshop.nl

10

Prima service

Produkt helemaal zoals gehoopt..snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
7

goed

Wel te laat geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Hioshop is een zeer klantgerichte online dienstverlener!

Met producten die we bij Hioshop besteld en geleverd hebben gekregen waar enkele problemen. Van 1 product waren 2 van de 8 exemplaren niet deugdelijk. Hioshop heeft direct 2 nieuwe gestuurd, zeer netjes. De oude exemplaren hoefden niet terug. We hadden een probleem met Dynologic die de spullen moest brengen. Dynologic heeft op de dag van levering alles namelijk op het laatste moment gecanceld. Hioshop heeft binnen enkele minuten na ons bericht hierover direct actie ondernomen en probleem opgelost. Heel fijn Hioshop! Het laatste punt is dat van de 2 nageleverde exemplaren 1 ervan enkele kleine beschadigen vertoonde, waar uit blijkt dat hij eerder aan iemand geleverd is en retour gekomen is, dat is toch niet prettig. We hebben het zo gelaten omdat de beschadigingen niet groot genoeg waren. Maar al met al zouden we zeker weer bij Hioshop bestellen!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed bevallen bij deze schop

Voor aanpassing in onze woonkamer zocht ik aparte kastjes. Deze schop verkoopt ook speciale kastjes . Zit aan de prijs,kwaliteit van sandiavische niveau . 2 kastjes besteld van het speciale soort . Goed te bestellen /keuze in leveringsdatum heel practies. Bezorger heeft de dozen netjes op de plekken gezet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Mooie producten en goede service. Ik wilde mijn bestelde kast ruilen en dat ging nog omdat een medewerker erachteraan ging. Helaas een beschadiging door transport, maar dit is goed opgelost. Tevens snelle retourbetaling!

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden klant

Ik ben tevreden met de levering van mijn bestelling bij Hioshop.nl. De tafel is na een weekje wachten op het afgesproken tijdstip bezorgd. Ik ben er bij mee!

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles tip top

Vriendelijke klantendienst. Alles netjes geleverd. Goede kwaliteit aan een mooie prijs.

  • Aanbevelen? Ja
7

vriendelijk geholpen bij mijn vragen, eerlijke info

Ik heb diverse malen gebeld en gevraagd om aanvullende informatie over het bed wat ik overwoog te bestellen. De dame van Hioshop kon de info niet direct leveren vanuit de leverancier, maar ze heeft mij vriendelijk te woord gestaan en ook meegedacht. Dit waardeer ik.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Fijne boekenkast (als bouwpakket) Zoon is er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Alles ging goed, de levering en later het retour zenden omdat ik niet het juiste meubel besteld had.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke medewerkers

Meubelstuk helaas beschadigd aangekomen, medewerker heeft geprobeerd een nieuw onderdeel te bestellen maar helaas was deze niet voorradig. Daarom zijn ze mij op een andere manier tegemoet gekomen waarvoor dank. Je krijgt snelle oplossingen en reacties.

  • Aanbevelen? Ja
8

fraaie, degelijke ladenkast voor een redelijke prijs

de kast vond ik op de site al mooi. eenmaal bezorgd, bleek alles zoals op het beeld. De kast moet je zelf in elkaar zetten, dat was voor mij wel een klus. vooral ook omdat tegenwoordig geen tekst wordt gebruikt, maar uistluitend afbeeldingen. maar gelukkig was het materiaal degelijk, aantal schroeven etc, klopte. Dus nu staat de ladenkast te pronken naast mijn bed.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer vriendelijk en behulpzaam

De afspraak komen ze na. Bij aflevering zeer vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Dure stoel en dan zo'n slechte uitvoering, mijn schoonzoon noemde het een knakending. Schroef zonder schroefdraad, kortom weinig kwaliteit voor zoveel geld.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ans, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met uw meubel. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben geprobeerd contact met u te zoeken, maar dit is helaas nog niet gelukt. U bent van harte welkom om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we samen met u kunnen kijken naar de mogelijkheden. We wensen u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Marlies via Hioshop.nl

8

Top

Mooie kwaliteit meubelen die bezorgd werden op het door mij gekozen moment. Heel vriendelijk geholpen aan de telefoon zowel bij vooraf informeren als bij het extra controleren van mijn bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden

Een nadeel : voorgestelde leveringdatum met 2 weken verlengd. Een houten plug te weinig, alle andere aantallen correct.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service, goed product

De bestelde kasten vergden wel wat tijd en inzicht om te monteren en de eerste dagen kwam er een sterke geur vanaf. Die is nu na een week verdwenen en hebben we smaakvolle en praktische kasten staan!

  • Aanbevelen? Ja
7

prettig, maar 1 opmerkingen

Het was bij de buren afgeleverd, maar er zat geen kaartje door de brievenbus. S'avond op de track en trace gekeken, en toen kwam ik erachter. Liever een kaartje door de deur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

De geleverde kast was beschadigd. Werd vlot geregeld en er werd een nieuwe geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie stevige kast

Ladenkast besteld, snel en goed geleverd. Mooie zware kwaliteit. Was ook niet erg moeilijk in elkaar te zetten. Rustig aan en stap voor stap de beschrijving volgen. Voldoet zeker aan de verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Bij ontvangst gezien dat er 1 van de 3 bestellingen beschadigd was. Na 1 telefoontje een en mail was alles opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede klantenservice

2x contact gehad na bestelling, reacties met oplossing binnen 24 uur , zonder discussie * bij bestelling typo in emailadres, na melding meteen aangepast en bevestiging nagestuurd * pakket kwam beschadigd aan, inhoud ook beschadigd. Gebeld , foto's doorgestuurd en ik krijg nieuwe planken opgestuurd, terwijl het hoogstwaarschijnlijk schuld van transporteur is en niet van Hioshop.

  • Aanbevelen? Ja
4

Goederen nog niet ontvangen

Duurt lang.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Hans, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben contact gehad en inmiddels heeft u uw bestelling goed ontvangen. Helaas was de levering een dag vertraagd vanwege transportproblemen. Vervolgens heeft u de levering een week verplaatst en had u de bestelling nog niet in huis ten tijde van de uitnodiging om een beoordeling te schrijven. Gelukkig heeft u inmiddels alles naar tevredenheid ontvangen. Wij wensen u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Marlies via Hioshop.nl

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd