Tevreden klant

Ik ben tevreden met de levering van mijn bestelling bij Hioshop.nl. De tafel is na een weekje wachten op het afgesproken tijdstip bezorgd. Ik ben er bij mee!

Alles tip top

Vriendelijke klantendienst. Alles netjes geleverd. Goede kwaliteit aan een mooie prijs.

vriendelijk geholpen bij mijn vragen, eerlijke info

Ik heb diverse malen gebeld en gevraagd om aanvullende informatie over het bed wat ik overwoog te bestellen. De dame van Hioshop kon de info niet direct leveren vanuit de leverancier, maar ze heeft mij vriendelijk te woord gestaan en ook meegedacht. Dit waardeer ik.

Fijne boekenkast (als bouwpakket) Zoon is er blij mee.

Alles ging goed, de levering en later het retour zenden omdat ik niet het juiste meubel besteld had.

Vriendelijke medewerkers

Meubelstuk helaas beschadigd aangekomen, medewerker heeft geprobeerd een nieuw onderdeel te bestellen maar helaas was deze niet voorradig. Daarom zijn ze mij op een andere manier tegemoet gekomen waarvoor dank. Je krijgt snelle oplossingen en reacties.

fraaie, degelijke ladenkast voor een redelijke prijs

de kast vond ik op de site al mooi. eenmaal bezorgd, bleek alles zoals op het beeld. De kast moet je zelf in elkaar zetten, dat was voor mij wel een klus. vooral ook omdat tegenwoordig geen tekst wordt gebruikt, maar uistluitend afbeeldingen. maar gelukkig was het materiaal degelijk, aantal schroeven etc, klopte. Dus nu staat de ladenkast te pronken naast mijn bed.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

De afspraak komen ze na. Bij aflevering zeer vriendelijk en behulpzaam

Slecht

Dure stoel en dan zo'n slechte uitvoering, mijn schoonzoon noemde het een knakending. Schroef zonder schroefdraad, kortom weinig kwaliteit voor zoveel geld.

Beste Ans, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met uw meubel. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben geprobeerd contact met u te zoeken, maar dit is helaas nog niet gelukt. U bent van harte welkom om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we samen met u kunnen kijken naar de mogelijkheden. We wensen u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Marlies via Hioshop.nl

Mooie kwaliteit meubelen die bezorgd werden op het door mij gekozen moment. Heel vriendelijk geholpen aan de telefoon zowel bij vooraf informeren als bij het extra controleren van mijn bestelling.

Een nadeel : voorgestelde leveringdatum met 2 weken verlengd. Een houten plug te weinig, alle andere aantallen correct.

Prima service, goed product

De bestelde kasten vergden wel wat tijd en inzicht om te monteren en de eerste dagen kwam er een sterke geur vanaf. Die is nu na een week verdwenen en hebben we smaakvolle en praktische kasten staan!

prettig, maar 1 opmerkingen

Het was bij de buren afgeleverd, maar er zat geen kaartje door de brievenbus. S'avond op de track en trace gekeken, en toen kwam ik erachter. Liever een kaartje door de deur.

De geleverde kast was beschadigd. Werd vlot geregeld en er werd een nieuwe geleverd.

Mooie stevige kast

Ladenkast besteld, snel en goed geleverd. Mooie zware kwaliteit. Was ook niet erg moeilijk in elkaar te zetten. Rustig aan en stap voor stap de beschrijving volgen. Voldoet zeker aan de verwachting.

Bij ontvangst gezien dat er 1 van de 3 bestellingen beschadigd was. Na 1 telefoontje een en mail was alles opgelost.

goede klantenservice

2x contact gehad na bestelling, reacties met oplossing binnen 24 uur , zonder discussie * bij bestelling typo in emailadres, na melding meteen aangepast en bevestiging nagestuurd * pakket kwam beschadigd aan, inhoud ook beschadigd. Gebeld , foto's doorgestuurd en ik krijg nieuwe planken opgestuurd, terwijl het hoogstwaarschijnlijk schuld van transporteur is en niet van Hioshop.

Goederen nog niet ontvangen

Duurt lang.

Beste Hans, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben contact gehad en inmiddels heeft u uw bestelling goed ontvangen. Helaas was de levering een dag vertraagd vanwege transportproblemen. Vervolgens heeft u de levering een week verplaatst en had u de bestelling nog niet in huis ten tijde van de uitnodiging om een beoordeling te schrijven. Gelukkig heeft u inmiddels alles naar tevredenheid ontvangen. Wij wensen u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Marlies via Hioshop.nl

Goede service.

Vlotte samenstelling

Heel duidelijk betreffende leveringstijd! Handig verpakt met een helder plan om het te kunnen samenstellen. Het resultaat is zoals in de folders of boekjes!

Mooie schoenenkasten, blij mee.

Fijn geregeld

Klantenservice top

Gelijk geholpen bij problemen

Nabestelling wordt niet geleverd

Jammer dat het al ruim 2 weken duurt voor de goede schroeven geleverd worden. Als dat al gaat gebeuren. Krijg geen reacties meer op mijn vragen.

Beste Ingrid, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben het via de mail kunnen oplossen. U ontvangt vandaag de bestelde schroeven. Omdat de schroeven vanuit de leverancier moesten komen, was er een iets langere levertijd helaas. Mijn excuses voor het ongemak. Ik wens u nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Marlies via Hioshop.nl

Mooi product ontvangen

Ben blij met de kast die ik heb ontvangen, maar het is jammer dat de levertijd zo lang was. Daarnaast had ik niet verwacht dat het een bouwpakket zou zijn, maar had eerder een kast verwacht die al in elkaar zat. Ben er alsnog blij mee, maar dit had beter gecommuniceerd kunnen zijn. Prijs was wel zeer scherp.

Lochemseweg 33 7244RR Barchem