Rolluikje voor de middenconsole van mijn BMW 325ci. Goed ontvangen. Gemonteerd met behulp van een instructiefilmpje op YouTube was het een eenvoudig klusje.

Super !!

Zeer vriendelijk geholpen met mensen die er verstand van hebben !! Onderdeel volgende dag al binnen !!

Top service.

Levering duurde wat langer omdat een onderdeel nog niet binnen was maar na contact en in overleg was veel mogelijk. Fijne service. Onderdelen zien er goed uit en netjes verpakt.

Zeer goed !!!!!

Heel goed geen opmerkingen.

Overzichtelijke website Duidelijke webshop Snelle en nette levering

Makkelijk zoeken van de juiste passende onderdelen.

Makkelijk zoeken op de web site, niet alle producten op voorraad maar daar staat de levertijd bij vermeld. Bestellen gaat makkelijk producten zijn netjes verpakt. Geen klachten of opmerkingen.

Juiste onderdeel en snel geleverd.Top

Eerste keer hier onderdelen besteld en is goed bevallen. Juiste onderdelen gekregen en snel geleverd. Super.Bedankt.

Snelle reactie, snelle levering, helemaal oké dus.

snelle afhandeling en bezorging

onderdelen zoals omschreven en netjes verpakt en snelle levering gewoon top

prima zijn jullie

onderdeel past goed,heb ervaring met jullie dat jullie de originele onderdelen hebben.alleen zit ik mee dat jullie te duur zijn.als ik een auto heb van 2024 kan het nog.maar een bmw van 20 jaar terug met een dagwaarde van 3000 euro is het te duur om een onderdeel te kopen met de prijs van 2024.is mijn denken dat toen die tijd 20 jaar terug was die onderdeel goedkoper dan nu.straks kan ik de auto niet verkopen,maar slopen en onderdelen verkopen om iets eruit te halen

Top kwaliteit en snelle levering

Product zoals omschreven precies wat je mag verwachten

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Gewoon top !!

Snelle levering en een top service, doe zo verder.

Prima levering. Artikelen prima.

Kwaliteit en service prims

Goede info en snelle bezorging

Redelijk aan de prijs, maar wel goed

Kost wat, maar je hebt een getest origineel product wat werkt. Snelle verzending.

Snel en eenvoudig besteld en snel geleverd

Snel besteld en binnen no time binnen. Top

Beste Raymond Ik denk dat u zich vergist in het pakket. wij hebben een lamphouder met lampen toegestuurd. deze kan niet door een brievenbus en de verzendkosten die zijn berekend, zijn 7,95 Zou u uw review willen aanpassen. Bedankt alvast. Team Offenga BMW Specialist

Snelle en goede levering

Artikel makkelijk te vinden en na online bestellen snel in huis.

Na eerst per ongeluk het verkeerde item geleverd te hebben gekregen, was een mailtje en foto genoeg om direct het goede item te ontvangen. Prima service! En product is ook van goede kwaliteit.

Had wat vragen over een product werd gelijk goed geholpen + kwaliteit van een product! Top

Veilig en Snel geleverd

Mijn bestelling werd Veilig en Snel geleverd!

Wat een topervaring. Duidelijk kenners.

Een hogedrukpomp gekocht voor een scherpe prijs. Via de telefoon werd een goed advies meegegeven. Dank voor de snelle afwikkeling

uitstekend origineel produkt en snelle levering

goede site met orinele produkten tegen redelijke prijs en snelle afhandeling

Bedrijfsgegevens

De Vang 11

8801 RB Franeker

051-7390379

[email protected]

Over Offenga BMW Specialist

Offenga is de voordeligste webshop van Nederland voor alle BMW onderdelen. Tevens is het een gewaardeerd garagebedrijf met ervaren BMW specialisten. Offenga onderscheidt zich van andere online aanbieders doordat de ervaren monteurs zelf werken met de producten die worden verkocht, zo kan Offenga goed adviseren of ondersteunen bij de keuze voor een product of alternatieven voor de reparatie van je BMW. Het is in 2005 opgericht door Jacob Offenga en gevestigd in Franeker. De (online) verkoop van BMW onderdelen is een belangrijk onderdeel. Inmiddels is de webshop door heel Nederland (en omringende landen) bekend. Kortom, Offenga is een gespecialiseerd garagebedrijf met onderdelen webshop voor en door BMW liefhebbers. Onze gekwalificeerde en ervaren monteurs blijven constant up to date doormiddel van specifieke opleidingen en cursussen. Bel ons gerust voor advies over een reparatie of producten in onze webshop. Het team van Offenga bestaat uit twaalf medewerkers, waarvan 4 monteurs, 4 actieve (online) verkopers en 2 logistiek medewerkers.. Niet alleen de reguliere onderhoudswerkzaamheden aan je BMW zijn bij ons orde van de dag. Voor een complete motorombouw, in bestaande of compleet andere koets, draaien wij onze hand niet om. Vanwege onze scherpe tarieven, weten inmiddels ook BMW liefhebbers buiten Friesland ons te vinden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.