gewoon prima

gezocht en direct kunnen bestellen en volgende dag bezorgd. top thx

prima, snelle bezorging

De bestelling was eenvoudig. De bezorging snel en op tijd

Hallo Douwe, Bedankt voor je review. gezien je tevredenheid lijkt me het cijfer niet te kloppen. kun je dit ergens aanpassen? Dankjwel!

Snel en in orde

Kleine bestelling, snel geleverd.

goede gedetailleerde snel reagerende website en top service

aantal onderdelen besteld die makkelijk te vinden waren via de kenteken check snelle service en snel thuis bezorgd kortom een goede site waar voor ieder wel wat te vinden is en te bestellen

Jammer dat er niet bij staat dat de accu ingeleerd moet worden

Nood accu besteld en gemonteerd. Het lampje gaat niet uit omdat de accu ingeprogrameerd moet worden bij de BMW Dealer.

Beste Matthijs, Vervelend te lezen dat je niet tevreden bent en over de omschrijving heen hebt gelezen. Dit staat er namelijk wel gewoon bij op onze website. https://www.offenga.nl/bmw-onderdelen/elektronica-divers/sensor-regelaar/sos-noodaccu desalniettemin hoop ik dat het alsnog gelukt is. Groeten, Klantenservice Offenga BMW Specialist

top geleverd

volgens afspraak netjes alles op tijg in huis.

Goede service en goed assortiment

Goede website met duidelijke productomschrijving. De klantenservice is ook uitstekend. Geen 5 sterren omdat de verzendkosten, vooral voor brievenbuspost, aan de hoge kant zijn.

Snelle levering keurig verpakt

Great

Fast and good

Prima adres voor originele BMW onderdelen

Snelle en goede afhandeling!

Eenvoudige bestelling. Product snel afgehandeld en in stevige verpakking snel bezorgd!

zeer goed

Zeer uitgebreid assortiment en snel geleverd

Chinese rotzooi

Wat een troep, naafdopjes gekocht voor 40 euro. Blijft china rotzooi te zijn, 2 van de 4 gelijk kapot. 99% winst pakken op china zooi als zijnde bmw dealer, schandalig

Beste Alex, Vervelend te lezen dat het product niet naar wens is. Wij selecteren onze producten altijd op kwaliteit en niet altijd perse op de goedkoopste prijs. Wij staan derhalve dus ook achter onze geleverde producten. Wij kunnen u kosteloos een compleet nieuwe set toesturen. Vriendelijke groet, Offenga Klantenservice.

Helemaal super!

Gezocht naar after market embleem van bmw, juiste plek om te wezen! Hebben altijd wel op voorraad en leveren snel!!

Duidelijke website & goede en snelle levering

Wij waren op zoek naar een heel klein onderdeel voor onze BMW Z4. Deze was op voorraad bij Offenga. Het artikel besteld, er volgde duidelijke communicatie via e-mail en het artikel is snel geleverd.

Echt goed ik ben blij van bestelling

Snel bestelling en snel transport Product passt en was hetzelfde als op de foto

Verkeerde onderdeel

Het bestelde onderdeel was niet het juiste, het was voor de afvoer olie van de laad turbo en niet het bestelde inlaat o ringetje, uiteindelijk ben alsnog naar de bmw dealer geweest voor het juiste o ringetje inlaat smeerolie turbo, kosten bij de dealer 1,90 euro.

Snelle en goede service

Ik ben goed geholpen bij de aanschaf van het onderdeel. Direct antwoord op mijn vragen en een goed advies .

Top bedrijf

Prima webshop. Aantal keer onderdelen besteld en deze worden netjes verpakt en op de door jou gekozen dag geleverd. Top!!

Product netjes verpakt en snel geleverd

Duidelijk en snel

Goede omschrijving van product online en snelle service.

Zeer goede service

Kwaliteitsonderdelen, die niet meer door de officiële BMW garage aangeboden worden.

Over Offenga BMW Specialist

Offenga is de voordeligste webshop van Nederland voor alle BMW onderdelen. Tevens is het een gewaardeerd garagebedrijf met ervaren BMW specialisten. Offenga onderscheidt zich van andere online aanbieders doordat de ervaren monteurs zelf werken met de producten die worden verkocht, zo kan Offenga goed adviseren of ondersteunen bij de keuze voor een product of alternatieven voor de reparatie van je BMW. Het is in 2005 opgericht door Jacob Offenga en gevestigd in Franeker. De (online) verkoop van BMW onderdelen is een belangrijk onderdeel. Inmiddels is de webshop door heel Nederland (en omringende landen) bekend. Kortom, Offenga is een gespecialiseerd garagebedrijf met onderdelen webshop voor en door BMW liefhebbers. Onze gekwalificeerde en ervaren monteurs blijven constant up to date doormiddel van specifieke opleidingen en cursussen. Bel ons gerust voor advies over een reparatie of producten in onze webshop. Het team van Offenga bestaat uit tien medewerkers, waarvan 4 monteurs en 6 actieve verkopers. Niet alleen de reguliere onderhoudswerkzaamheden aan je BMW zijn bij ons orde van de dag. Voor een complete motorombouw, in bestaande of compleet andere koets, draaien wij onze hand niet om. Vanwege onze scherpe tarieven, weten inmiddels ook BMW liefhebbers buiten Friesland ons te vinden.