Goede producten en snel geleverd in België.

Bestelling binnen 24h ontvangen in België. Aan te bevelen.

Goede en snelle communicatie en levering.

Geen opmerkingen, bestelling snel en correct geleverd.

Heb eerst met de klantenservice gebeld. Die hebben mij super opweg geholpen en konden mij van goed advies voorzien. Onderdelen besteld en volgende dag in huis!

Cruciaal onderdeeltje zo maar op voorraad!

BMW E61

Heel goed geholpen aan de telefoon

Laatst een oliefilterhuis nodig voor een W11B16A cooperS helaas niet op voorraad hopelijk de volgende x wel raak

Een bestelling gedaan en niet alles is gekomen

Een bestelling gedaan en niet àlles binnengekregen, heb contact gehad met het klantenservice en komen ook niet tot een oplossing. Ik bestel hier nooit weer

Beste Ryan, De artikelen die u heeft besteld, zijn netjes afgeleverd. u heeft 1 velg-embleem besteld en betaald en had verwacht dat dat er 4 waren. Dat is u ook door onze klantenservice uitgelegd. gaat om dit product. https://www.offenga.nl/bmw-onderdelen/wielen-en-banden/naafafdekking-stickers/velg-embleem-origineel Kan eigenlijk geen mistverstand door ontstaan, jammer dat u ons daar op afrekent. Wellicht levert een andere shop er wel 4 voor de prijs van 1. Desalniettemin succes daarmee.

Uitstekende klantenservice

Product zoals omschreven en klantenservice heeft me prima geholpen met mijn per ongeluk dubbele bestelling. Koop hier zeker weer !

Snelle service, duidelijke website

Prima ervaring, goed functionerende webshop

Goede en snelle service

Lekker vlot en gemakkelijk

Ging prima

Goed werkende website!

Na de bestelling zeer snel de onderdelen binnen.

Bestelling gedaan

Lang moeten wachten op pakketje. Bleek dat het pakket verwisseld was, met dat van een andere klant. Krijg ik later het pakketje ns een week. Zien ik dat het zegel is verbroken. Ik plaats het artikelen dit werkt niet. Krijg ik een mail of ik tevreden ben, waarop ik het verhaal heb verteld met de vraag , hoe stuur ik dit retour. Vervolgens verneem ik niets meer Pt lindhout Notenhout 50A 1787RJ. Julianadorp 06 13136533

Prima accu, makkelijk zelf te plaatsen

Prima accu, levering zou sneller mogen, kon nu de auto een week niet gebruiken.

alles prima maar alleen beetje lange levertijd

zakelijk beetje lange levertijd

Geweldige service

Helemaal top nu 2 keer besteld 1x product besteld had ik niet goed gedaan en was snel opgelost. 2de keer product geleverd alleen was beschadigd. Zonder discussie snel een nieuwe verstuurd.

SUPER!

Super makkelijk bestellen en altijd snel geleverd , ga zo door

Rolluikje voor de middenconsole van mijn BMW 325ci. Goed ontvangen. Gemonteerd met behulp van een instructiefilmpje op YouTube was het een eenvoudig klusje.

Super !!

Zeer vriendelijk geholpen met mensen die er verstand van hebben !! Onderdeel volgende dag al binnen !!

Top service.

Levering duurde wat langer omdat een onderdeel nog niet binnen was maar na contact en in overleg was veel mogelijk. Fijne service. Onderdelen zien er goed uit en netjes verpakt.

Zeer goed !!!!!

Heel goed geen opmerkingen.

Overzichtelijke website Duidelijke webshop Snelle en nette levering

Makkelijk zoeken van de juiste passende onderdelen.

Makkelijk zoeken op de web site, niet alle producten op voorraad maar daar staat de levertijd bij vermeld. Bestellen gaat makkelijk producten zijn netjes verpakt. Geen klachten of opmerkingen.

Juiste onderdeel en snel geleverd.Top

Eerste keer hier onderdelen besteld en is goed bevallen. Juiste onderdelen gekregen en snel geleverd. Super.Bedankt.

Snelle reactie, snelle levering, helemaal oké dus.

De Vang 11

8801 RB Franeker

Over Offenga BMW Specialist

Offenga is de voordeligste webshop van Nederland voor alle BMW onderdelen. Tevens is het een gewaardeerd garagebedrijf met ervaren BMW specialisten. Offenga onderscheidt zich van andere online aanbieders doordat de ervaren monteurs zelf werken met de producten die worden verkocht, zo kan Offenga goed adviseren of ondersteunen bij de keuze voor een product of alternatieven voor de reparatie van je BMW. Het is in 2005 opgericht door Jacob Offenga en gevestigd in Franeker. De (online) verkoop van BMW onderdelen is een belangrijk onderdeel. Inmiddels is de webshop door heel Nederland (en omringende landen) bekend. Kortom, Offenga is een gespecialiseerd garagebedrijf met onderdelen webshop voor en door BMW liefhebbers. Onze gekwalificeerde en ervaren monteurs blijven constant up to date doormiddel van specifieke opleidingen en cursussen. Bel ons gerust voor advies over een reparatie of producten in onze webshop. Het team van Offenga bestaat uit twaalf medewerkers, waarvan 4 monteurs, 4 actieve (online) verkopers en 2 logistiek medewerkers.. Niet alleen de reguliere onderhoudswerkzaamheden aan je BMW zijn bij ons orde van de dag. Voor een complete motorombouw, in bestaande of compleet andere koets, draaien wij onze hand niet om. Vanwege onze scherpe tarieven, weten inmiddels ook BMW liefhebbers buiten Friesland ons te vinden.