Snelle levering, maar weinig tweedehands onderdelen voor een BMW E61.

Best service, amazing

All was good

Goede en snelle service

Snel en correct

Smiddags besteld en binnen half uur kreeg ik al een mail dat het op de post was! Niks op aan te merken!

Bekeken, besteld en ontvangen. Super.

Profesioneel

Goede site met goede uitleg erbij indien nodig, en snel In huis een bedrijf om aan te raden

Goede snelle klantenservice en verzending

Ik had een vraag over een bepaald onderdeel dus e-mailtje gestuurd en nog geen dag later al antwoord met een linkje voor het desbetreffende onderdeel. Deze was niet op voorraad maar alsnog binnen een week was het bezorgd.

Goed geregeld

Goed produkt

Snelle levering,goed produkt

Goed telefonisch advies gekregen, foutieve levering werd direct opgelost

Eerst telefonisch contact gehad en prima advies gekregen hoe het onderdeel te demonteren en nieuwe te monteren. Helaas verkeerde onderdeel geleverd gekregen ondanks juiste bestelling. Werd na telefoontje diezelfde dag direct opgelost. Zonder verzendkosten foutief geleverd onderdeel kunnen retourneren. Top service en erg tevreden over Offenga!

Spiegelkap besteld voor een e46. 2 dagen later in huis.

Correcte service

Groot assortiment, product voldoet aan hoe het op de site staat en een vlotte levering

zeer goed en kundig

snel opgestuurd

Prima product, snel geleverd.

Top service!

Gebruiksvriendelijke site, snel geleverd!

Geen opvolging bij problemen post nl levering

Post nl heeft pakket anders geleverd

Alle OEM Bmw onderdelen voor een goede prijs binnen een dag geleverd.

BMW emblemen.

Het BMW embleem voor op de kofferklep past perfect, de naafkapjes op de velgen klemmen niet goed in de velg!!! Snelle levering, leuk aanbod aan onderdelen!

Goede kwaliteit, ook bij gebruikte producten , acceptabele prijs en prima service

Keurig

Netjes geleverd wat ik besteld heb

Teleurgesteld

Helaas deed 1 van de bobines het niet die ik had gekocht. Pakket seal was tevens al open bij ontvangst van pakket. Ondanks twijfel toch de bobine geprobeerd en de auto ging juist hierdoor constant in 'noodloop' en draaide op 3 cilinders. Elders een nieuwe bobine gehaald en het probleem was opgelost. Opmerkelijk vond ik ook de productie datum van dit product. Datum die op bobine stond was 22-10-12. Ik vraag mij dan ook af of dit product al 11 jaar bij Offenga op de plank ligt en het daarom niet doet. Verder retour aangevraagd, dat ging goed. Wel wederom teleurgesteld dat ik zelf voor de kosten van verzending moest opdraaien.

Goed geregeld

Na overleg de goede spullen gekregen

Goeie spullen, perfecte service en snel geleverd!

Helder telefonisch advies. Kwalitatief goede spullen en snelle levering.

Mooie grill besteld, top kwaliteit !

mooie website met duidelijke tekst en foto's en snelle verzending

Over Offenga BMW Specialist

Offenga is de voordeligste webshop van Nederland voor alle BMW onderdelen. Tevens is het een gewaardeerd garagebedrijf met ervaren BMW specialisten. Offenga onderscheidt zich van andere online aanbieders doordat de ervaren monteurs zelf werken met de producten die worden verkocht, zo kan Offenga goed adviseren of ondersteunen bij de keuze voor een product of alternatieven voor de reparatie van je BMW. Het is in 2005 opgericht door Jacob Offenga en gevestigd in Franeker. De (online) verkoop van BMW onderdelen is een belangrijk onderdeel. Inmiddels is de webshop door heel Nederland (en omringende landen) bekend. Kortom, Offenga is een gespecialiseerd garagebedrijf met onderdelen webshop voor en door BMW liefhebbers. Onze gekwalificeerde en ervaren monteurs blijven constant up to date doormiddel van specifieke opleidingen en cursussen. Bel ons gerust voor advies over een reparatie of producten in onze webshop. Het team van Offenga bestaat uit tien medewerkers, waarvan 4 monteurs en 6 actieve verkopers. Niet alleen de reguliere onderhoudswerkzaamheden aan je BMW zijn bij ons orde van de dag. Voor een complete motorombouw, in bestaande of compleet andere koets, draaien wij onze hand niet om. Vanwege onze scherpe tarieven, weten inmiddels ook BMW liefhebbers buiten Friesland ons te vinden.