Zeer vlotte correcte afspraken en levering!!!

Zeer correct en snel geholpen

Treurig

Wacht nog steeds

Beste, Heeft u hierover contact gehad met onze klantenservice? Ik zie dat het om een embleem gaat. deze worden in een brievenbuspakketje verstuurd. het kan zijn dat dit ergens bij PostNL mis gaat. We kunnen uiteraard een nieuwe toesturen, want deze had er al lang moeten zijn. Track & trace geeft ook aan dat het pakket op 31 Mei is ontvangen door PostNL We horen het graag.

Zeer effectief werkende organisatie

Mijn bestellingen werden na contact gewoon samengevoegd en na het terugsturen van het uiteindelijk niet noodzakelijke artikel verrekend

Goede en snelle service

Alles netjes en snel!

Snel geleverd en goed product

Product voldoet aan de verwachtingen en was supergoed verpakt en snel geleverd.

Zeer tevreden. Snelle service

Snel en goed bezorgd

Heb een bestelling geplaatst, en het is snel binnen een dag opgestuurd en kon kiezen tussen een pakket of brievenbus pakje en ik koos voor een brievenbus pakketje en dat toen het aankwam lag het netjes in me mijn brievenbus. En kon de onderdeel nergens vinden en gelukkig bij offenga wel!

Top! Snel besteld en snel geleverd. Bij bellen snel en nuttig antwoord!

Duidelijk en snel

Snel geleverd, duidelijke website en goed op de hoogte gehouden.

Verzending

Donderdag 2 juni iets besteld. Word pas maandag 7 juni eind van de middag verzonden. Erg jammer.

Beste Dion, De slotbout die u op 2 Juni bestelde was op dat moment niet voorradig. Die is de maandag erop weer bij ons binnen gekomen waarna wij deze meteen hebben verzonden. Bij het artikel stond op dat moment "mail voor levertijd" Wellicht heeft u deze voorraadstatus niet gezien op moment van bestellen.

Leuke aanbod, snel geleverd.

Voldoende keuze, voorraad en had het zo binnen.

Prima website

Goed geregeld!

Op de website zijn de artikelen goed vindbaar en voorzien van duidelijke informatie. Producten snel en volgens afspraak geleverd! Top!

Top in zowel aanbod als snelheid van leveren

Erg goed.

Sneller levering en kwalitatief

Onderdeel besteld en meteen dezelfde dag verzonden en volgende dag in huis! Heel fijn als je je auto gerepareerd moet hebben

Zeer snel geleverd

Super!!

mooie originele stukken

Ik was zeer verheugd deze bestelling te ontvangen dit was nog het enige tekort voor mijn nieuwe wagen

Mooie kwaliteit en snel geleverd!

Zie boven.

prima assortiment tegen concurrerende prijzen, snelle levering

Bij vergelijking van prijzen en assortiment scoort Offenga zeer goed!

SUPER

Vrijdag middag besteld. Zaterdag ochtend al binnen in Maastricht. En gekregen wat ik nodig had. Super.

product paste perfect

goed site en onderdeel paste ook echt!

Top, goed geregeld en snel geleverd

Ben nieuwe klant en eerste bestelling gedaan. Erg goed geregeld en ben zeker tevreden. Hoop dat het ook in de toekomst zo blijft.

Goede service!

Duidelijke site en snelle leverering. Ik zou hier zeker nog een keer wat bestellen!

Zeer goede en snelle service

Vriendelijk en professioneel geholpen. Er stond bij het artikelen geen afbeelding online dus als dubbel check ben ik gaan bellen. Tijdens het gesprek hebben ze meteen de afbeelding toegevoegd wat nog een extra bevestiging was dat het om het juiste artikel ging. Tot de volgende bestelling!

Over Offenga BMW Specialist

Offenga is de voordeligste webshop van Nederland voor alle BMW onderdelen. Tevens is het een gewaardeerd garagebedrijf met ervaren BMW specialisten. Offenga onderscheidt zich van andere online aanbieders doordat de ervaren monteurs zelf werken met de producten die worden verkocht, zo kan Offenga goed adviseren of ondersteunen bij de keuze voor een product of alternatieven voor de reparatie van je BMW. Het is in 2005 opgericht door Jacob Offenga en gevestigd in Franeker. De (online) verkoop van BMW onderdelen is een belangrijk onderdeel. Inmiddels is de webshop door heel Nederland (en omringende landen) bekend. Kortom, Offenga is een gespecialiseerd garagebedrijf met onderdelen webshop voor en door BMW liefhebbers. Onze gekwalificeerde en ervaren monteurs blijven constant up to date doormiddel van specifieke opleidingen en cursussen. Bel ons gerust voor advies over een reparatie of producten in onze webshop. Het team van Offenga bestaat uit tien medewerkers, waarvan 4 monteurs en 6 actieve verkopers. Niet alleen de reguliere onderhoudswerkzaamheden aan je BMW zijn bij ons orde van de dag. Voor een complete motorombouw, in bestaande of compleet andere koets, draaien wij onze hand niet om. Vanwege onze scherpe tarieven, weten inmiddels ook BMW liefhebbers buiten Friesland ons te vinden.