Niets ontvangen

Niets ontvangen

Super makkelijk

Ik krijg het vandaag binnen.als ik tevreden wil ik de spullen die nodig zijn ook hier bestellen

Prima, van A-Z.

Goede communicatie met elkaar en dat is belangrijk.

Vriendelijk, snel, behulpzaam

Snelle service en antwoord snel op vragen wbt onderdeel

snelle levering, wel hoge bezorgkosten voor een klein onderdeel wat in de brievenbus past

perfect

gewoon top. 16:30 bellen voor een onderdeel en er toch nog ff werk van maken zodat je het de volgende dag hebt

Goed geholpen

Ik had een vraag over een product die ik besteld had werd gelijk goed geholpen Heel erg tevreden

Vlot en correct advies aan de telefoon, héél snel geleverd (in België)

Heel goed!

Goede onderdelen.

Offenga kon als enige 2 draagarmen van een e23 leveren en werden snel thuis gestuurd!

Besteld en de volgende dag bezorgd, goed verpakt.

Snelle levering en goede prijs voor de juiste onderdelen.

Makkelijk en duidelijke website

Als leek kun je snel de juiste en voor de goede auto producten vinden

Duidelijk voor onderdelen

Zocht een slang waar heel moeilijk aan te komen is niemand verkoopt het benaming wist ik niet en bij jullie duidelijk via tekening Helaas zocht ik nog een onderdeel maar die kon ik niet vinden maar ben hier al mee gered Top nou nog ff wachten tot het binnen is

Snelle levering, prima kwaliteits onderdeel voor BMW.

goed product en snel geleverd

goed product en snel geleverd

Top service!!!

Website overzichtelijk en onderdelen gelijk in keer goed voor de juiste type auto.

Ruime keuze in onderdelen

Geweldige service, en supersnelle levering

Ik was na apk keuring onderdelen nodig voor me auto maar kwam er niet helemaal uit. Heb toen gebeld met 1 van de medewerkers die mijn verhaal aanluisterde en mij netjes te woord stond. De beste man gaf mij de artikelnummers door die ik dan zo op hun website kon invoeren zodat ik de juiste onderdelen ervoor kreeg. Daarna gelijk besteld om 16:00 uur en 17:00 kreeg ik al een mail dat ze het al hadden verstuurd. Dus al bij een geweldige service en supersnelle levering

Snel gevonden, snel geleverd

Had op Marktplaats een gebruikte set dakdragers gekocht maar de kunststof lakbeschermers zaten natuurlijk nog in de dakrails van de vorige eigenaar geplakt. Even gegoogled en pats... in één keer raak! Snel besteld en twee dagen later in de brievenbus. Lekker hoor!

Supersnelle levering. Origineel product en prijs zeer scherp.

Duidelijk site en snelle levering

Makkelijk te bestellen en de algemene dingen hebben ze op voorraad. Echter de prijs (€7,25) voor het verzenden van een paar o-ringetjes vind ik wel overdreven.

Top product en fijne service!

Goed contact gehad met Offenga, prima levering en top product welke mooi gecombineerd staat met mijn auto. Een koop bij Offenga is aan te raden!

prijstechnisch zeer scherp en snelle levering

ik ben zeer tevreden over mijn bestelling voor mij was het de eerste keer

Snelle levering gewoon goed

Over Offenga BMW Specialist

Offenga is de voordeligste webshop van Nederland voor alle BMW onderdelen. Tevens is het een gewaardeerd garagebedrijf met ervaren BMW specialisten. Offenga onderscheidt zich van andere online aanbieders doordat de ervaren monteurs zelf werken met de producten die worden verkocht, zo kan Offenga goed adviseren of ondersteunen bij de keuze voor een product of alternatieven voor de reparatie van je BMW. Het is in 2005 opgericht door Jacob Offenga en gevestigd in Franeker. De (online) verkoop van BMW onderdelen is een belangrijk onderdeel. Inmiddels is de webshop door heel Nederland (en omringende landen) bekend. Kortom, Offenga is een gespecialiseerd garagebedrijf met onderdelen webshop voor en door BMW liefhebbers. Onze gekwalificeerde en ervaren monteurs blijven constant up to date doormiddel van specifieke opleidingen en cursussen. Bel ons gerust voor advies over een reparatie of producten in onze webshop. Het team van Offenga bestaat uit tien medewerkers, waarvan 4 monteurs en 6 actieve verkopers. Niet alleen de reguliere onderhoudswerkzaamheden aan je BMW zijn bij ons orde van de dag. Voor een complete motorombouw, in bestaande of compleet andere koets, draaien wij onze hand niet om. Vanwege onze scherpe tarieven, weten inmiddels ook BMW liefhebbers buiten Friesland ons te vinden.