Mensen die respect voor de klant

Zeer dankbaar en vriendelijk

niet goed gelijk verkeerd onderdeel gekregen

ik heb nieren besteld voor bmw e87 maar waren . niet de goeie en pasten ook niet , ze waren groter . als die die in mij bumper zitten .

Beste Sacha. Dat is vervelend te horen. er zijn bij de E87 nog wel een paar uitzonderingen waardoor een grille niet past. bijvoorbeeld met M-pakket en facelift en oud type. oud type met M-pakket is bijvoorbeeld weer hetzelfde als nieuw type zonder M-pakket. ik neem aan dat u inmiddels met onze klantenservice contact heeft gehad om uit te zoeken waar het mis is gegaan? Zo niet, dan gelieve dit even te doen, zodat u snel de juiste in huis heeft. Mvg. Team Offenga BMW Specialist.

Duidelijke webiste, makkelijk te bestellen, vlotte levering.

Snel geleverde originele onderdelen

Blij met de snelheid maar ook met de manier van verpakken, ziet er allemaal top uit.

Heb 1 set naafdoppen besteld en krijg er maar 1 toegestuurd.

Tot mijn verbazing ontvang ik 1 naafdop ipv i 1 set van 4 naafdoppen.

Goedemorgen, Vervelend te lezen dat er onduidelijkheid is geweest. Echter is de benaming van het artikel "naafdop" wat de suggestie wekt dat het om 1 exemplaar gaat. https://www.offenga.nl/bmw-onderdelen/wielen-en-banden/naafafdekking-stickers/naafdop-met-chroomrand-70mm ook staat er maar 1 op de foto. Wellicht heeft u eerst een ander artikel gezien waar er wel 4 bij stonden. https://www.offenga.nl/bmw-onderdelen/wielen-en-banden/naafafdekking-stickers/naafdopset-met-chroomrand-70mm Onze klantenservice heeft u inmiddels een mail gestuurd.

Duidelijke site, snelle levering

GOEDE SERVICE !!!

Snelle levering en goede service !!!

Een voorbeeld voor vele webwinkels!

Simpele bestelmethode, supersnel geleverd! Niks op aan te merken!

Super snelle levering

Correct

Mooie kwaliteit

Precies geleverd zoals afgesproken.

Website is erg prettig. Afhandeling 100%

Snelle en correcte levering!

Overzichtelijke webshop, duidelijke artikel beschrijving, snelle verzending.

Prima Service

Vlot en Voordelig, afspraak=afspraak

prima firma

Zeer makkelijk de juiste onderdelen bestellen

Degelijke onderdelen voor BMW aan competitieve prijzen.

De oliepeilstok is echt prima.

Goed aanbod, goede prijs, tijdige levering.

Goed aanbod, goede prijs. Levertermijn correct. Pakje in goede staat en kwalitatief onderdeel. Tevreden klant :)

Goed en snel Mis alleen meer keuze koplamp lijsten

Jullie zijn erg correct in alles.

Ik ben in het voorjaar bij je op de zaak geweest voor een elementje om het airbacklichtje uit te krijgen en vind ik om zo fijn te zijn geholpen door de medewerker. Waarom zou ik dan nu weer niet een bestelling doen, ik heb het nog niet ontvangen, door de telefoon werd gezegd dat het in backorders stond,ik hoop het zospoedig mogelijk te ontvangen. Met vriendelijke groet Wim schilders.

Goede service en snelle levering

afwachten.

De bestelling is snel geleverd , maar ik had graag geweten hoe de montage moet gebeuren , waar moet dit toestel geplaatst worden , een oude collega van mij bij bmw zegt dat de defekte doos moet verwijderd worden maar dan kan ik het nieuwe toestel niet in klikken , graag een antwoord voor de montage . Dank U.

Top service verstand van onderdelen en groeten aan Jacob de baas de betonafwerker van het nieuwe pand in Harlingen uit den haag

Helemaal top

Mooie stevige dopjes

Zeer gemakkelijke site, duidelijk en snelle levering

Over Offenga BMW Specialist

Offenga is de voordeligste webshop van Nederland voor alle BMW onderdelen. Tevens is het een gewaardeerd garagebedrijf met ervaren BMW specialisten. Offenga onderscheidt zich van andere online aanbieders doordat de ervaren monteurs zelf werken met de producten die worden verkocht, zo kan Offenga goed adviseren of ondersteunen bij de keuze voor een product of alternatieven voor de reparatie van je BMW. Het is in 2005 opgericht door Jacob Offenga en gevestigd in Franeker. De (online) verkoop van BMW onderdelen is een belangrijk onderdeel. Inmiddels is de webshop door heel Nederland (en omringende landen) bekend. Kortom, Offenga is een gespecialiseerd garagebedrijf met onderdelen webshop voor en door BMW liefhebbers. Onze gekwalificeerde en ervaren monteurs blijven constant up to date doormiddel van specifieke opleidingen en cursussen. Bel ons gerust voor advies over een reparatie of producten in onze webshop. Het team van Offenga bestaat uit tien medewerkers, waarvan 4 monteurs en 6 actieve verkopers. Niet alleen de reguliere onderhoudswerkzaamheden aan je BMW zijn bij ons orde van de dag. Voor een complete motorombouw, in bestaande of compleet andere koets, draaien wij onze hand niet om. Vanwege onze scherpe tarieven, weten inmiddels ook BMW liefhebbers buiten Friesland ons te vinden.