Erg fijne en snelle samenwerking

Helder zoek en bestelproces. Snelle levering en prima nazorg. Voorbeeldig (letterlijk; hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen). Ik had 1 tip en die is ook gelijk voortvarend opgepakt. Fijn dat er nog zulke professionals zijn.

Snelle service nette prijs

Besteld, en keurig snel geleverd

helaas foute onderdeel, wel binnen afzienbare tijd het geld terug gestort gekregen. en goed geadviseerd !

Prima kwaliteit, snel geleverd.

Ik zocht een BMW 3 embleem en kocht een "alternatieve" versie bij Offenga. De kwaliteit bleek prima te zijn en het paste perfect. Voor een goede prijs. En de levering was snel.

Snel het juiste artikel

Eenvoudig het juiste artikel gevonden bestelt en geleverd.

Goede website, snelle service

Fijne website en service. De onderdelen die ik besteld waren ook echt op voorraad en snel geleverd.

Zeer goede hulp bij herstelling

Je zoekt een onderdeel, je kijkt op de website van Offenga. Je hebt dan een zeer goed overzicht waar en wanneer dit onderdeel gebruikt kan worden. (welk model en welk bouwjaar is compatibel) Je bestelt het deel en het onderdeel past en werkt!

Dikke prima

Gemakkelijk snel geregeld en vlot ontvangen.

goed bedrijf

Snelle en goede service.

Zeer netjes afgehandeld

Ruitenwisser steun besteld en de volgende dag al binnen dat is service !!!

zeer goed

gemaild of dit onderdeel wat ik nodig had wel de juiste was. gelijk reactie gekregen via de mail dat het het goede onderdeel is voor mijn auto. dus zeer tevreden over Offenga.

onderdeel was compleet en zeer snel geleverd.

ik ben blij dat er nog bedrijven zijn die wel nakomen wat men aangeeft. Het onderdeel was op voorraad en is zeer snel bij ons geleverd. Offenga is zeker een aanrader voor bmw onderdelen. wij zijn in iedergeval erg blij!

Top service en materiaal van goede kwaliteit

Subliem

Heb mijn BMW emblemen snel binnen 2 dagen gekregen en ze zitten op de velgen.

Het is hee goed gedaan met mijn bestelling. 9

Blij met nieuwe logo

Past uitstekend en auto ziet eruit als herboren. Zojuist een 2e besteld.

Snelle en correcte afhandeling

Zeer vlotte levering

gewoon perfect

artikel was op voorraad, bestelling eenvoudig, levering snel en op afgesproken tijdstip

Blij verrast

Na een melding op het dashboard “beveilig tegen wegrollen” naar BMW-dealer gegaan. Versnellingshendel vervangen en 1100€ dokken! Zoeken en nu blijkt er een veertje kapot te zijn. Ik vind 12€ voor een veertje wat aan de hoge kant maar toch besteld. Ga het nu zelf repareren. Over duurzaamheid gesproken, dit weet de dealer toch ook.

Mooie site, mooie producten

Mooie site, mooie producten

Helemaal top. Makkelijk en snel!

De plek voor BMW artikelen

Prima, super snelle service!

Online een onderdeel voor mijn BMW besteld dat ik de volgende dag geleverd kreeg. Toen bleek dat ik de verkeerde besteld had heb ik deze retour gemeld en teruggestuurd! ook dit werd keurig en super snel afgehandeld .. het juiste onderdeel dat ik ondertussen besteld had werd ook weer na 1 dag geleverd. TOP!

Prima service en afhandeling

Ik had autoonderdelen gekocht voor een goede prijs. Echter was bij monteren 1 onderdeel kapot. Maar kreeg hem zonder problemen een nieuwe opgestuurd. Dus heel blij met de goede en snelle service die is geboden.

Top service en correcte afhandeling.

Ik heb recent een BMW onderdeel besteld en dat kwam op de aangegeven dag netjes bij mij thuis aan. Het pakket opengemaakt en het onderdeel blijkt incompleet te zijn t.o.v. de beschrijving bij het onderdeel. Dit bleek te zijn veroorzaakt door andere fabrikant en de omschrijving was (nog) niet aangepast op de webwinkel. Afgesproken dat het ontbrekende onderdeel alsnog geleverd zou worden indien ik het nodig had en anders zou er een geldbedrag teruggestort worden. Ik kon het ontbrekende onderdeel overzetten en dit gemeld waardoor er een bedrag zou worden teruggestort. Dit bedrag heb ik nu ontvangen en ik moet zeggen dat dit ruim het ongemak compenseerd. Dus Offenga komt gemaakte afspraken na en biedt een top service.

Over Offenga BMW Specialist

Offenga is de voordeligste webshop van Nederland voor alle BMW onderdelen. Tevens is het een gewaardeerd garagebedrijf met ervaren BMW specialisten. Offenga onderscheidt zich van andere online aanbieders doordat de ervaren monteurs zelf werken met de producten die worden verkocht, zo kan Offenga goed adviseren of ondersteunen bij de keuze voor een product of alternatieven voor de reparatie van je BMW. Het is in 2005 opgericht door Jacob Offenga en gevestigd in Franeker. De (online) verkoop van BMW onderdelen is een belangrijk onderdeel. Inmiddels is de webshop door heel Nederland (en omringende landen) bekend. Kortom, Offenga is een gespecialiseerd garagebedrijf met onderdelen webshop voor en door BMW liefhebbers. Onze gekwalificeerde en ervaren monteurs blijven constant up to date doormiddel van specifieke opleidingen en cursussen. Bel ons gerust voor advies over een reparatie of producten in onze webshop. Het team van Offenga bestaat uit tien medewerkers, waarvan 4 monteurs en 6 actieve verkopers. Niet alleen de reguliere onderhoudswerkzaamheden aan je BMW zijn bij ons orde van de dag. Voor een complete motorombouw, in bestaande of compleet andere koets, draaien wij onze hand niet om. Vanwege onze scherpe tarieven, weten inmiddels ook BMW liefhebbers buiten Friesland ons te vinden.