Goede service maar met een kanttekening. Het stukje speciale gereedschap dat ik kocht voor het verwijderen van de brandstof pomp van mijn bmw f11 3.0 diesel paste niet om het ketting te ontspannen. Kostte maar 15 euro, dus niet meer terug gebracht of nog over gehad.

Was even wachten maar goed geregeld.

Nieuwe grill besteld vooŕ mijn iX3, zodat deze er uitziet als een echte BMW. Levering duurde even, maar dat was bekend toen ik de grill bestelde. Bestelproces was goed en goed geinformeerd. Bedankt daarvoor.

perfect, snelle levering, goede website

zeer tevreden, duidelijke website met extra info om juiste onderdeel voor jouw auto te garanderen. snelle levering en ook daadwerkelijk uitgevoerd. reële prijzen. helaas niet alles wat ik zoek op voorraad.

Zeer proffesioneel!

Zeer goede service en voor een eerlijke prijs! Echt tevreden van dees bedrijf

Super goed geholpen en snelle levering

Snel telefonisch advies en volgende dag in huis Kortom: A1

Bestelling snel geleverd, dag na aanvraag goed verpakt, voor herhaling vatbaar.

Betrouwbaar garage. De beste prijs en kwaliteit. Doe zo verder.

Grandioos

einde dag besteld andere dag vroeg binnen !!

goede en snelle service

Goedkope oplossing voor airbag probleem

Goede en snelle levering.

Veel keuze in assortiment, en snelle levering van de bestelling

Ik heb het jou een keer ontmoet DAAR BIJ DE WATERKANT DAAR BIJ DE WATERKANT 2X

Juiste product snelle levering

Snelle levering lag wel 2 dagen tewachten op post kantoor zonder dat Ik er van af wist.

Duidelijke website, snelle levering, top!

Super dat je onderdelen kan zoeken op chassisnummer.

super

mooi bedrijf levert snel hier mogen veel een voorbeeld aan nemen

Zeer tevreden.

Top service.doe zo verder.

Zeer vriendelijk!

Moest een nieuw logo en naafkappen hebben voor m’n BMW, maar wist niet welke te bestellen. Even gebeld en zeer vriendelijk geholpen, kortom een topservice!

Snel en netjes geleverd

Geheel volgens beschrijving snel en netjes geleverd

Originele onderdelen en zeer snelle levering

Originele onderdelen en zeer snelle levering

Super snel en perfect

Heel erg blij In minder dan 24 uren thuis

Gewoon goede service

Snel en correct geleverd

Snel het correcte onderdeel kunnen vinden op de site. Werd vervolgens snel geleverd in een goed beschermende verpakking.

Snel ontvangen

Om 15 uur onderdelen besteld de volgende dag in huis.

Maatwerk met een glimlach, wat wil je nog meer

Ook een initiele verkeerde verzending werd vriendelijk en servicegericht opgelost

Verkeerde bouten

Dat is toevallig. Heb gisteren mijn wielen gewisseld en kwam er achter dat jullie mij de verkeerde Wielbouten hebben gestuurd.

uitstekend

ruim assortiment met onderdelen. Fijn ook dat er voor 1 type onderdeel meerdere opties zijn.

Over Offenga BMW Specialist

Offenga is de voordeligste webshop van Nederland voor alle BMW onderdelen. Tevens is het een gewaardeerd garagebedrijf met ervaren BMW specialisten. Offenga onderscheidt zich van andere online aanbieders doordat de ervaren monteurs zelf werken met de producten die worden verkocht, zo kan Offenga goed adviseren of ondersteunen bij de keuze voor een product of alternatieven voor de reparatie van je BMW. Het is in 2005 opgericht door Jacob Offenga en gevestigd in Franeker. De (online) verkoop van BMW onderdelen is een belangrijk onderdeel. Inmiddels is de webshop door heel Nederland (en omringende landen) bekend. Kortom, Offenga is een gespecialiseerd garagebedrijf met onderdelen webshop voor en door BMW liefhebbers. Onze gekwalificeerde en ervaren monteurs blijven constant up to date doormiddel van specifieke opleidingen en cursussen. Bel ons gerust voor advies over een reparatie of producten in onze webshop. Het team van Offenga bestaat uit tien medewerkers, waarvan 4 monteurs en 6 actieve verkopers. Niet alleen de reguliere onderhoudswerkzaamheden aan je BMW zijn bij ons orde van de dag. Voor een complete motorombouw, in bestaande of compleet andere koets, draaien wij onze hand niet om. Vanwege onze scherpe tarieven, weten inmiddels ook BMW liefhebbers buiten Friesland ons te vinden.