zeer goede service

Bij Offenga angel eyes led lampjes gekocht waarbij één van de lampjes bleef knipperen. Het probleem uitgelegd en zonder problemen werd het lampje met weerstand en condensator toegestuurd. Top service, bedankt!

Top service, producen zijn naar wens

Fijne producten, snelle levering. Producten zijn van degelijke kwaliteit.

Mijn ervaring, kijk goed welk type auto je in bezit heb.

Onlangs een gril besteld voor een BMW 1 uit 2008, besteld, helaas paste deze niet, helaas 2x kosten betaald voor het leveren en terug sturen

Redelijk

Duurde ontzettend lang voor ik geholpen werd terwijl ik allang gezien was. Maar toen ik eenmaal geholpen werd gebeurde dit wel vriendelijk.

Goede snelle service

Goede snelle service

goede ervaring onderdeel in perfecte staat

tweedehands onderdelen besteld deze waren in perfecte staat en zeer correct geleverd

Onderdeel niet gelijk.

Bij het opzoeken van de kabelboom achterklep voor e61 LCI 2010 werd ik een vervangend onderdeel voorgesteld. Na levering bleek deze niet de kleuren en afwijkende draaddiktes te hebben. De snelheid van levering was zeer goed.

Beste Francis, Heeft u hierover contact opgenomen met onze klantenservice? Graag kijken we samen met u hoe dit kan, zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen Bedankt alvast.

Goede ervaring

Snelle bezorging, top service

Mijn ervaring tot nu toe is super

Ik ben BMW Specialist in Soest,en heb in de 15 jaar dat ik voor mezelf werk met een heleboel leveranciers zaken gedaan.Ik vind Offenga een bedrijf waar je goed en kundig word geholpen,een echte aanrader.

Zeer snelle en correcte levering

Top en zeer correcte prijzen.

prachtig

Snelle levering ondanks de grote drukten. Mijn bmw nieren pasten perfect, mijn auto is er mooi op vooruit gegaan

Niet goed

Auto blijft foutmelding geven ook all werkt alles correct???

Goedendag, Heeft u de module gecodeerd en geprogrammeerd? En zit er geen oxidatie in de lampstekker? dit komt namelijk vaak voor. Module is nieuw en verkopen we meerdere van per dag. geen problemen zover. Als u de module van links naar rechts verplaatst, kunt u zien of het aan de module ligt of aan de lamp / auto. Graag even contact zoeken met klantenservice aub. Bedankt. Team Offenga

Goede snelle service en levering

Ze hadden niet alles voorradig. Maar na wat rond bellen van een medewerker was dat toch rond binnen 24;uur. Prima

Levering en product ok

Gewoon goed.

doe niet aan tekst, je besteld, wordt snel geleverd, einde oefening.

Top bedrijf

Komt alles na Ik ben bij Offenga netjes te woord gestaan, vaker iets besteld, meer dan tevreden over Offenga

Een goede zaak

Na een bestelling via de mail, lag mijn bestelde onderdeel, op het afgesproken tijdstip, klaar. Vriendelijk personeel.

Snel geleverd en past perfect

De bestelling verliep vlot en mijn pakje werd snel geleverd.

Ik bestelde een sleutelhanger als kerstcadeau voor mijn broer. Het aanbod op de site was uitgebreid, maar niet té uitgebreid. Ik vond dus gemakkelijk iets wat mij lag. De site maakte het gemakkelijk om een bestelling te plaatsen, ook vanuit België. De levering van het pakje verliep ook vlotter dan verwacht, zeker in de drukke eindejaarsperiode. Ik ben dus zeker een tevreden klant!

snelle levering, goed advies

Goed alternatief voor anders complete originele delen.

Top snel geregeld

Erg duidelijk en uitstekende service

Al meerdere malen besteld voor mijn e39 en nog nooit iets verkeerds binnen gehad kort om erg tevreden

supersnel geleverd en keurig ingepakt thuisbezorgt.

supersnel geleverd. grille goed ingepakt en goed beschermd verstuurd.

offer a wide variety of BMW parts and an efficient service

I can find most of the BMW parts I need in Offenga and it always delivers the products quickly. Its service is very good!

Over Offenga BMW Specialist

Offenga is de voordeligste webshop van Nederland voor alle BMW onderdelen. Tevens is het een gewaardeerd garagebedrijf met ervaren BMW specialisten. Offenga onderscheidt zich van andere online aanbieders doordat de ervaren monteurs zelf werken met de producten die worden verkocht, zo kan Offenga goed adviseren of ondersteunen bij de keuze voor een product of alternatieven voor de reparatie van je BMW. Het is in 2005 opgericht door Jacob Offenga en gevestigd in Franeker. De (online) verkoop van BMW onderdelen is een belangrijk onderdeel. Inmiddels is de webshop door heel Nederland (en omringende landen) bekend. Kortom, Offenga is een gespecialiseerd garagebedrijf met onderdelen webshop voor en door BMW liefhebbers. Onze gekwalificeerde en ervaren monteurs blijven constant up to date doormiddel van specifieke opleidingen en cursussen. Bel ons gerust voor advies over een reparatie of producten in onze webshop. Het team van Offenga bestaat uit tien medewerkers, waarvan 4 monteurs en 6 actieve verkopers. Niet alleen de reguliere onderhoudswerkzaamheden aan je BMW zijn bij ons orde van de dag. Voor een complete motorombouw, in bestaande of compleet andere koets, draaien wij onze hand niet om. Vanwege onze scherpe tarieven, weten inmiddels ook BMW liefhebbers buiten Friesland ons te vinden.