Goede service en goed assortiment

Goede website met duidelijke productomschrijving. De klantenservice is ook uitstekend. Geen 5 sterren omdat de verzendkosten, vooral voor brievenbuspost, aan de hoge kant zijn.

Snelle levering keurig verpakt

Great

Fast and good

Prima adres voor originele BMW onderdelen

Snelle en goede afhandeling!

Eenvoudige bestelling. Product snel afgehandeld en in stevige verpakking snel bezorgd!

zeer goed

Zeer uitgebreid assortiment en snel geleverd

Chinese rotzooi

Wat een troep, naafdopjes gekocht voor 40 euro. Blijft china rotzooi te zijn, 2 van de 4 gelijk kapot. 99% winst pakken op china zooi als zijnde bmw dealer, schandalig

Beste Alex, Vervelend te lezen dat het product niet naar wens is. Wij selecteren onze producten altijd op kwaliteit en niet altijd perse op de goedkoopste prijs. Wij staan derhalve dus ook achter onze geleverde producten. Wij kunnen u kosteloos een compleet nieuwe set toesturen. Vriendelijke groet, Offenga Klantenservice.

Helemaal super!

Gezocht naar after market embleem van bmw, juiste plek om te wezen! Hebben altijd wel op voorraad en leveren snel!!

Duidelijke website & goede en snelle levering

Wij waren op zoek naar een heel klein onderdeel voor onze BMW Z4. Deze was op voorraad bij Offenga. Het artikel besteld, er volgde duidelijke communicatie via e-mail en het artikel is snel geleverd.

Echt goed ik ben blij van bestelling

Snel bestelling en snel transport Product passt en was hetzelfde als op de foto

Verkeerde onderdeel

Het bestelde onderdeel was niet het juiste, het was voor de afvoer olie van de laad turbo en niet het bestelde inlaat o ringetje, uiteindelijk ben alsnog naar de bmw dealer geweest voor het juiste o ringetje inlaat smeerolie turbo, kosten bij de dealer 1,90 euro.

Snelle en goede service

Ik ben goed geholpen bij de aanschaf van het onderdeel. Direct antwoord op mijn vragen en een goed advies .

Top bedrijf

Prima webshop. Aantal keer onderdelen besteld en deze worden netjes verpakt en op de door jou gekozen dag geleverd. Top!!

Product netjes verpakt en snel geleverd

Duidelijk en snel

Goede omschrijving van product online en snelle service.

Zeer goede service

Kwaliteitsonderdelen, die niet meer door de officiële BMW garage aangeboden worden.

Vlotte service

Geen opmerkingen. Snelle en correct.

Makkelijk bestellen, snelle levering. Wel beperkte onderdelen voor mijn BMW

Snelle levering, helaas zijn niet alle onderdelen van mijn 7 serie beschikbaar. Verder mis ik reviews van producten

Snelle reactie, goeie service

Bestelling gedaan, gelijk een mail met bevestiging dat het artikel op de post ging.

Accuraat en snel

Het bestelde onderdeel was exact wat ik nodig had en de volgende dag geleverd

besteld en gekregen wat ik verwachtte

Product keurig optijd en volgens verwachting

Over Offenga BMW Specialist

Offenga is de voordeligste webshop van Nederland voor alle BMW onderdelen. Tevens is het een gewaardeerd garagebedrijf met ervaren BMW specialisten. Offenga onderscheidt zich van andere online aanbieders doordat de ervaren monteurs zelf werken met de producten die worden verkocht, zo kan Offenga goed adviseren of ondersteunen bij de keuze voor een product of alternatieven voor de reparatie van je BMW. Het is in 2005 opgericht door Jacob Offenga en gevestigd in Franeker. De (online) verkoop van BMW onderdelen is een belangrijk onderdeel. Inmiddels is de webshop door heel Nederland (en omringende landen) bekend. Kortom, Offenga is een gespecialiseerd garagebedrijf met onderdelen webshop voor en door BMW liefhebbers. Onze gekwalificeerde en ervaren monteurs blijven constant up to date doormiddel van specifieke opleidingen en cursussen. Bel ons gerust voor advies over een reparatie of producten in onze webshop. Het team van Offenga bestaat uit tien medewerkers, waarvan 4 monteurs en 6 actieve verkopers. Niet alleen de reguliere onderhoudswerkzaamheden aan je BMW zijn bij ons orde van de dag. Voor een complete motorombouw, in bestaande of compleet andere koets, draaien wij onze hand niet om. Vanwege onze scherpe tarieven, weten inmiddels ook BMW liefhebbers buiten Friesland ons te vinden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.