Product netjes verpakt en snel geleverd

Duidelijk en snel

Goede omschrijving van product online en snelle service.

Zeer goede service

Kwaliteitsonderdelen, die niet meer door de officiële BMW garage aangeboden worden.

Vlotte service

Geen opmerkingen. Snelle en correct.

Makkelijk bestellen, snelle levering. Wel beperkte onderdelen voor mijn BMW

Snelle levering, helaas zijn niet alle onderdelen van mijn 7 serie beschikbaar. Verder mis ik reviews van producten

Snelle reactie, goeie service

Bestelling gedaan, gelijk een mail met bevestiging dat het artikel op de post ging.

Accuraat en snel

Het bestelde onderdeel was exact wat ik nodig had en de volgende dag geleverd

besteld en gekregen wat ik verwachtte

Product keurig optijd en volgens verwachting

Top . Service

perfect

correcte prijs en snelle levering een echte aanrader

Snelle en goede service

Alles naar wens, inclusief snelle levering

Uiterst professionele aanpak, top service, correcte en snelle levering. Heel leuke ervaring. Ik blijf klant en kan offenga ten zeerste aanbevelen.

Altijd correct!

Bestel al jaren bij Offenga. Nooit gezeik, en altijd keurig geholpen.

Helemaal goed

Goede kwaliteit producten, goede website en alles mooi verpakt. Misschien zijn de producten een beetje aan de dure kant maar ik ben zeer tevreden!!!

Keurig, mooi product en nette afhandeling

Zie boven

Goede onderdelen snelle service

Goed en snel geholpen voor een nette prijs

Iets duurder zeer ruim aanbod en zeer snel geleverd

juiste uitleg en goed product

gebeld, de uitleg alles goed verlopen

Uitstekend service snel geleverd

Goede kwaliteit en goede communicatie

snelle service, super geregeld, zelfs na sluitingstijd!

Keurig verpakt onderdeel na sluitingstijd buiten neergelegd zodat we toch nog de auto konden repareren!

Goede website snelle levering.

Item zoals beschreven

Netjes via bericht info van bmw item raamrubber ontvangen. Vervolgens besteld en past perfect.

Over Offenga BMW Specialist

Offenga is de voordeligste webshop van Nederland voor alle BMW onderdelen. Tevens is het een gewaardeerd garagebedrijf met ervaren BMW specialisten. Offenga onderscheidt zich van andere online aanbieders doordat de ervaren monteurs zelf werken met de producten die worden verkocht, zo kan Offenga goed adviseren of ondersteunen bij de keuze voor een product of alternatieven voor de reparatie van je BMW. Het is in 2005 opgericht door Jacob Offenga en gevestigd in Franeker. De (online) verkoop van BMW onderdelen is een belangrijk onderdeel. Inmiddels is de webshop door heel Nederland (en omringende landen) bekend. Kortom, Offenga is een gespecialiseerd garagebedrijf met onderdelen webshop voor en door BMW liefhebbers. Onze gekwalificeerde en ervaren monteurs blijven constant up to date doormiddel van specifieke opleidingen en cursussen. Bel ons gerust voor advies over een reparatie of producten in onze webshop. Het team van Offenga bestaat uit tien medewerkers, waarvan 4 monteurs en 6 actieve verkopers. Niet alleen de reguliere onderhoudswerkzaamheden aan je BMW zijn bij ons orde van de dag. Voor een complete motorombouw, in bestaande of compleet andere koets, draaien wij onze hand niet om. Vanwege onze scherpe tarieven, weten inmiddels ook BMW liefhebbers buiten Friesland ons te vinden.