Snelle levering,

Product /trui precies het zelfde als de foto's/omschrijving

Snelle levering, prettig contact

Mijn bestelling werd snel geleverd en was keurig ingepakt. Heel tevreden!

Super snelle leveri g

Eerste bestelling gedaan,zeker niet de laatste. En hele snelle levering...top.!!!

Uitstekend!

Snelle levering. Mooie schoenen.

Schoenen ‘s middags online bestelt. Kreeg dezelfde avond nog een mail dat ze ingepakt waren en dat ze verzonden zouden worden. De dag erna had ik ze al in huis. Fijne schoenen en precies wat ik zocht. Ik ben helemaal blij!!!

Fijne webshop met mooie merken en snel geleverd

Shoeclub is ern fijne webshop met goede keuze mogelijkheden. Normaal behoorlijk aan de prijs maar in de sale kan je weleens mazzel hebben. Levering is vlot.

Mooie merken en veel keus, behalve in de sale.

Wij bestellen regelmatig bij Show club, het liefst in de sale. Dan is de collectie wel erg beperkt qua merken, modellen en maten. Snelle levering.

Snelle verzending en nette afhandeling

Helaas de juiste maat schoenen voor mijn zoontje niet meer op voorraad maar netjes afgehandeld. Gratis verzending en retour is top

Snel geleverd, geld ook snel retour

Prima! Snel geleverd. 1 paar gehouden, de andere retour. Snel verwerkt en ook snel geld terugontvangen. Mooie schoenen gekocht met leuke actiecode bovenop de afprijzing, dus helemaal blij mee!

Snelle levering, lange afhandeling bij retourzending.

De bestelling was snel binnen, echter wanneer het retour wordt gezonden duurt het een week voordat je geld wordt teruggestort. Het duurt dus erg lang voordat het wordt verwerkt.

Fijne klantenservice, schoenen verschillende kleur

Schoentjes voor onze dochter besteld. Goede en snelle levering. Helaas bleek dat de schoentjes veel kleurverschil hadden. Zoveel dat het twee verschillende schoentjes leken. Klantenservice wilde graag meekijken en zoeken. Heel fijn! Helaas niet gelukt, uitverkocht, schoentjes retour. Nette afwikkeling met terugbetalen.

Goede prijs, snelle levering

Ik zocht bepaalde schoen van Unisa en deze was hier het goedkoopst.

Goede service 👍

Perfekt afgehandeld

Zeer snelle levering (verzending op zondag!) en heel goed op de hoogte gehouden. Mooie schoenen in perfekte staat. Uitverkoopprijs echt value for money.

Snelle zending, goede zaak!

Erg blij met mijn schoenen! Snelle transactie, snel ontvangen echt top!

Zeer tevreden over product, levering en service!

Helemaal top!

Snelle levering!

Geweldige zaak

Zeer uitgebreide collectie schoenen, erg mooie zaak! Ik koop hier regelmatig mooie schoenen met mijn vrouw

De klant is hier nog echt de koning!!!

Super ! Heerlijk gewinkeld onder het genot van een espresso. Bedankt !!

Pluspunten

Goede customercare

Voor deze verwende besteller was de verzendtijd van 3 werkdagen wat lang

Pluspunten

Snelle levering en goede communicatie!

Pluspunten

Correcte en snelle levering. Goede communicatie via de mail. Ben zeer tevreden!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mooi assortiment

Slechte klantenservice en communicatie op de website. Cadeaubonnen zijn niet te retourneren, dan word je verplicht hier te blijven kopen, zonder dat dit duidelijk op de website staat. En de retourzending werd pas verwerkt toen ik er zelf achteraan belde.

Pluspunten

Super levering.

Prima zo.