Ga zo door, snelle levering en goede service.

Snelle levering en leuke prijs

Dat het snel is bezorgd

Toffe schoenen en snelle verzending

Helemaal tevreden!

Zitten goed, maat goed, staan goed.

Past bij veel outfits

Supergoed.

Goed en fijn geholpen in de winkel.

Geen contact mee te krijge

Zeer slechte communicatie. Ik probeer al sinds 5 uur geleden contact te krijgen via de chat en daarnaast een mail gestuurd. Dit nav een mail van hun. Mijn volgende aankoop zal op deze manier niet meer bij de Sacha zijn.

Mooi snel verzonden en ontvangen. Artikel zag er goed uit!

Mijn schoentjes kwamen snel binnen en heb niks geks ervaren!

Snelle levering & top items!

Super snelle levering, mooie sandalen: precies zoals omschreven, goede maat en mooie kwaliteit. Blij mee ♡.

Fijne duidelijke site en de dag erna had ik mijn sandalen al gekregen!! Geweldige sandalen zijn het ik kan ze lopen heerlijk ik kan ze iedereen aanbevelen!!

Snelle bezorging.

Cruijff sneakers online besteld met een aanzienlijke korting. De schoenen zitten perfect .

Sacha, prima winkel, aanrader.

Mooie schoenen van goede kwaliteit besteld. Prima verpakt, snel geleverd. Ben heel tevreden over digitaal shopoen bij Sacha.

Prima product Snelle levering

Goed geholpen bij de kassa nadat er iets mis was gegaan met de korting.

Leuke sneaker

Voor brede voeten niet geschikt daarom terug gestuurd. Zoals aanbevolen 1 maat kleiner besteld, was nog aan de ruime kant wat betreft de lengte.

Prima service en mooi paar schoenen ontvangen!

Niks anders dan zeer tevreden over contact en aankoop,

Top laarzen voor een nette prijs

Top laarzen voor een nette prijs

Hele mooie laarzen. Wel maat groter besteld. (40)

Prima om voor de eerste keer bij Sacha te bestellen. Alles verliep voorspoedig! Gr

Leuke schoen

Mooie sneakers , lopen en zitten prima

Super goed en vriendelijk geholpen bij Sacha winkel in Den Bosch

Snel en goed geleverd

Leuke bril die snel geleverd werd

Werkt makkelijk en overzichtelijk

Snel levering, leuke schoenen

Levering was snel en de schoen waren perfect voor de gelegenheid

Bedrijfsgegevens

Saal van Zwanenbergweg 10

5026 RN Tilburg

+31 (0)13 5952121

[email protected]

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.