Voor de eerste x bij jullie online besteld was tot nu toe prima. Heb 1 paar geretourneerd dus even afwachten hoe snel dit wordt geregeld.

fast delivery / return lable inculded no hassle

fast delivery / return label included no hassle not like some other retailers saving cost

Snelle nette levering

N.a.v. een opmerking bij de gouden sandaal: dat ze klein uitvallen een maat groter bestellen, 38 en 39 besteld maar de gouden sandaal valt niet groot, gewoon mijn eigen maat (38)nodig

Super snelle en professionele service, ook bij retours!

Topservice! Snel en professioneel, ook bij retours!

mooi optijd geleverd ik had verkeerde maat besteld, mail gestuurd en snel antwoord gekregen top zede schoenen pasten toch bevallen prima zien er mooi uit

Mooi

Schoenen zijn heerlijk zacht geen pijn gehad. Kralen zijn schattig

Mijn jeans slippers gehouden zitten super leuk de sandalen waar zeer mooi maar iets minder aanlijn voet maar super goede service bij het terug sturen niets van problemen ik beveel zeker de winkel Sacha aan christelle

Alles verliep heel vlot. Zowel aankoop, verzending, factuur.

Snelle levering en goede product omschrijving

Ik ben super blij met de aankoop. Foto's waren verder ook duidelijk online en het is ook exact het product wat je krijgt. Bestelling heb ik ook snel mogen ontvangen. Al met al was het een fijne ervaring.

Weinig verzendkosten en vlot bezorgd

Mooie zwarte puffer uitgezocht. Ruim maar niet te groot. Na een paar dagen netjes bezorgd. Blij mee!

Super mooi en ze zitten comfortabel

Super mooi en ze zitten comfortabel. Mijn dochter is ook fan van deze sandalen.

Prima schoen, snelle levering

Ben erg blij met mijn nieuwe sneakers. Zitten goed.

Snelle verzending en goed verpakt! True to size.

Goede ervaring

Besteld,op tijd gekregen ,in goede staat ,nix meer aan toe te voegen,prima dus

Efficacité

Très bien

Ze zijn goed

En passen goed

Geweldig!!

Erg blij mee

Mooi en goed

Snel verzonden goed verpakt mooie schoenen

Erg blij met mijn nieuwe schoenen

Goede service!

Goede en snelle service

Al jaren koop ik mijn schoenen bij Sacha en ik ben niet een keer teleurgesteld. Prima winkel en webshop!

prima en snel

Snel geleverd.

Schoenen vielen in de smaak

Nvt

Saal van Zwanenbergweg 10

5026 RN Tilburg

+31 (0)13 5952121

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!