super

Voor het eerst hier schoenen gekocht maar zeker niet voor het laatst. ruim assortiment en zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers echt TOP.

Goed, snelle levering

Enige opmerking is dat ik iets bestel boven de 50 euro dus geen verzendkosten moet betalen, dan een cadeaubon van 30 euro gebruik en vervolgens wel verzendkosten moet betalen. Dit lijkt mij niet eerlijk gezien ik die 30 euro ook al betaald heb ik de vorm van een cadeaubon!

Geleverd wat besteld is en snel !!

Pracht schoenen, Top.

Mooie degelijke tas

Snelle levertijd en mooie degelijke tas

De laarzen waren snel bij mij en ze zien er top uit! Ook lopen ze heerlijk ( niet onbelangrijk)

Snelle levering van top schoenen

Schoenen voor een mooie prijs, duidelijke website, snelle levering.

Na bestelling snelle levering en stevig verpakt.

Snelle levering, makkelijk retour.

Fijne webshop. Makkelijk bestellen en retour. Laarzen waren precies als afbeelding..

Fantastisch!

Vriendelijk personeel en servicegericht! Ga zo door!

Webshop waar niets op aan te merken is. Goed verpakt, snel bezorgd.

Slechte kwaliteit

2e keer dat ik de laarzen draag gaan ze al kapot en dat voor laarzen van €150,00

Très satisfaite !

Je suis ravie pour le service obtenu, ainsi que pour la qualité du produit que j'ai reçu ! Merci !

uitstekend

Snel geleverd. Artikel zoals aangeboden.

Mooie schoenen

Zoals verwacht

Snelle service van het juiste product

Geweldige laarzen!

Perfect. Snel geleverd.. blij met de shopper

Hoi Maureen, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de shopper snel geleverd is. Veel plezier ermee gewenst. Graag tot ziens bij Sacha! Groeten, Sara Sacha Shoes

Ruime keuze en snelle levering

Er is een ruime keuze uit verschillende stijlen. Snelle levering.

Hoi Jolanda, Hartelijk dank voor de mooie review met 5 sterren, super! Leuk om te horen dat de collectie je bevalt. Graag tot de volgende keer bij Sacha! Groeten, Sara Sacha Shoes

De maat klopt! De schag zakt niet in/af Zeer mooie laars!

Hoi Maril, Dank je wel dat je ons zo'n mooie beoordeling hebt gegeven! Super om te lezen dat je tevreden bent met de laarzen :-) Graag tot de volgende keer bij Sacha! Groeten, Sara Sacha Shoes

Snelle levering, mooie laarzen

Makkelijk besteld, levering binnen 2 werkdagen en heel blij met mijn nieuwe laarzen. Altijd maatvast dus makkelijk om online te bestellen.

Hoi Tabitha, Erg leuk dat je ons zo'n mooie beoordeling hebt gegeven. Daar worden wij uiteraard erg blij van! Veel plezier met de nieuwe laarzen gewenst. Graag tot ziens in onze webshop of één van onze filialen. Groeten, Sara Sacha Shoes

Snelle.levering goede service

Via about you besteld.online. Laarsjes uiteindelijk retour via de Sacha winkel. Prima geregeld n snel. Vriendelijk personeel.

Hoi Inge, Super om te horen dat je tevreden bent over onze service. Graag tot ziens bij Sacha! Groeten, Sara Sacha Shoes

Goede geholpen en goede service.

Goede service en leuk/vriendelijk personeel wat je advies geeft.

Hoi Linda, Bedankt voor deze super review! Super dat je enthousiast bent over ons personeel. Graag tot ziens in onze webshop of één van onze filialen. Groeten, Sara Sacha Shoes

Snelle levering, goede kwaliteit.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Prima prijs-kwaliteit en snelle levering

Premier passage dans la boutique

Accueil agréable belle boutique

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!