Website easy to browse, quick check-out, ultra fast delivery at really low cost (0.99€ by DHL) ! Really impressed by the amazing service. The shoes are of great quality leather too, and very comfortable. Super happy with my purchase and with this website. Highly recommend

Geweldiggggg

Handig mapje voor paar pasjes mooi uiterlijk . Snelle levering.

next day :)

easy to order, next day delivery

Leuke laarsjes

Mooie laarsjes. Perfecte pasvorm. Ik ben heel erg blij met deze laarsjes.

Mooie schoenen besteld en het was precies wat ik wilde. De levering was snel en zonder gedoe!

Topkwaliteit

Prachtige laars van goede kwaliteit

Erg goed geholpen

Aangezien ze mijn maat niet meer in de winkel hadden , stelde de verkoopster voor om te kijken of ze online nog te bestellen waren. Dat was inderdaad het geval en ben ik daar super blij mee.

Perfecte service en super vriendelijk.

Ik zag met passen links en rechts verschil in kleur. Gelijk een nieuw paar besteld en in het filiaal laten binnenkomen. Nu ook weer kleur verschil. Maar door deze 2 paar, elk paar met matchende kleur kunnen samenstellen. Gewoonweg top. Voor zowel jullie als mij. Daarboven nog gewezen op de garantie van een half jaar. Hartstikke tevreden. Fijne mensen.

Leuke, prettige schoenen. Precies zoals ik ze wilde hebben

Ik heb ze besteld en hoopte natuurlijk dat het precies zo zou zijn zoals omschreven op de site. En.. dat zijn ze. Daarbij was de levertijd super snel. Kortom, ik ben zéér tevreden.

In de winkel werd ik al goed geholpen.vanuit dat bezoek online besteld.echter de laars zat niet goed dus terug gestuurd.retourprocedure ging erg makkelijk dus dat nodigt eel uit een volgende keer weer iets te bestellen.

Goed geholpen zeer mooie laarzen

Ik heb in de winkel de laarzen gepast in een ander kleur en de kleur die ik wilde is thuis bezorgd. Ik ben netjes en vriendelijk geholpen en had de laarzen snel in huis! Ik ben er erg blij mee .

Tolle Stiefel, toller Service

Sehr schöne Stiefel in toller Farbe. Schneller Versand.

Très satisfaite de mon achat

Livraison ultra rapide ! Super agréable et contente de mon achat

Geweldige schoenen, goede service

Ze denken graag mee in Amersfoort en nemen de tijd voor je.

Snel geleverd Mooie laars

Prachtige laarzen. Heel tevreden

Heel tevreden met Sasha. Toffe laarzen N!

One line schoenen besteld, in de winkel afgehaald, bij een heel vriendelijke winkelbediende super goede service

Super service!

Super service en geweldige schoenen!!

Top . De schoenen op tijd ontvangen.

Positief.

Prima service en snelle afhandeling

Het bestel proces is snel en eenvoudig. Het product wordt volgens afspraak geleverd.

Fijne schoenen, goede levering

Super. Echt goed!

Eerlijk, snel, betrouwbaar.

vriendelijk en servicegericht

ophalen in de winkel ging makkelijk en snel en de medewerkster was heel vriendelijk

Zeer goede (klanten)service

Zeer goede klantenservice

Goede ervaring

Schoenen prima, lekkér op tij

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!