Product zoals beloofd en snel verzonden

Alles was top!

Goed service nettjes geholpen!

Ben fijn geholpen

Top!!

Leuke laarsjes besteld en gelijk de volgende dag had ik ze al. Ik ben er heel blij mee!!

duidelijke site en snelle service

Een zeer overzichterlijke site waardoor de keuze makkelijk is. Echter..het aantal schoenen is zo groot en mooi dat de keuze alsnog moeilijk is..Een waarlijk luxe probleem. De betaling en de snelle levering maakt het helemaal af.

Superleuk personeel die een mooie collectie verkoopt

Wat een leuk personeel staat er in Eindhoven in de grote straat! Ik pakte een schoen die nog niet uitgepakt was in het magazijn, maar dat maakte niets uit want binnen no time had ik een paar aan mijn voeten! De verkoopster dacht met me mee, zonder pusherig te zijn; wat ik zéér waardeer! Al met al een hele fijne ervaring bij Sacha, en mn schoenen zitten ook nog eens geweldig!

Snelle levering, voldoet aan verwachting, mooi product, goed verpakt

Zie boven

Snelle service en goede kwaliteit!

Zeer plezierig en snel online shoppen bij Sacha! Dochter dolblij met mooie schoenen en sneller dan verwacht geleverd!

Goede service en snelle levering.

Goede service!

Mijn vriendin en ik wilden dezelfde schoenen en hebben dezelfde maat. Er was maar 1 paar in de winkel beschikbaar. Maar het tweede paar werd netjes nagestuurd. Heel mooie schoenen en top service van Sascha!

Duidelijke website, gebruikersvriendelijk

Duidelijk website, gebruikersvriendelijk, goede omschrijving van het product en foto's. Meerdere betalingsmogelijkheden. Snelle verzending. Helaas heb ik product geretourneerd, retourservice ook prima geregeld. Kom zeker nog een keer terug bij Sacha.

Heel blij.!

Mooie Laars, snel bezorging.! Super

Kleur pasvorm prijs prima

Maat 40 oké

Snel en netjes afgehandeld aaa

Ik had mijn pakketjes zeer snel. Helaas viel één van mijn bestellingen te ruim, waardoor ik dit terug moest sturen. Dit ging ook zeer makkelijk en snel. Ik kijk nu of mijn geld ook snel teruggestort wordt.

Goede winterschoenen snel geleverd

Alles conform verwachting, geen klachten of bedenkingen.

In de winkel zag ik een paar mooie sneakers. Er was een aanbieding van 2e voor de halve prijs. Helaas was mijn maat er niet meer. Online was de actie echter 20% korting. Dat vond ik wel jammer. Ik zie liever een omni channel systeem waarbij een klant alles hetzelfde ervaart. De levering van de schoenen was vrij lang, maar werd wel van te voren netjes vermeld. Ik ben heel happy met mijn nieuwe sneakers!!

Gelukkig, mijn favoriete laarzen nog in het assortiment!

Snel ontvangen en goed verpakt. Fraaie laarzen. Zeer tevreden.

Fijne schoenen

Fijne schoenen, goede pasvorm, redelijk snel geleverd.

Prima schoenen

Sjiek materiaal

Mooie schoenen, snelle levering en goede prijs

Ik schommel meestal tussen maat 42 en 43. Voor Rehab is 42 prima.

snelle verzending

snelle verzending , mooie schoenen

Snelle levering snelle retour

Helaas was het niet gepassend. Wel snelle levering en retour

Snelle levering.

Mooie laarzen en ze lopen heerlijk.

Top product. snel geleverd. ik bestel snel nog een een paar in een andere kleur

Echt super! Snelle levering!

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!