Vriendelijke en aangename servoce

Aangename vriendelijke verkoopster..niet opdringerig...

Zeer vriendelijk personeel.!

vriendelijk behulpzaam personeel

Groot aanbod schoenen, en behulpzaam vriendelijk personeel!

Geleverd volgens de informatie op jullie website. Ik werd vervolgens goed op de hoogte gehouden van de bezorging.

Snelle goede levering.

Niets op aan te merken. Zeer snelle levering en alles precies zoals beloofd.

super!

Super blij met mijn nieuwe vlotte stoere echt leren enkellaarsjes! Voor een zeer mooie prijs! Goed geholpen in de winkel. TOP!

Fantastich

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Perfect .. snelle service ... en duidelijk

Super makkelijk te bestellen... snelle service ...

Prima service !

Entièrement satisfaite

Bottes magnifiques Rien à redire Livraison rapide Merci beaucoup

Mooie schoenen, snelle service.

Mooie zwarte bikerboots van Ps Poelman besteld. Goede pasvorm, en mooi glad leer. Ben er blij mee.

Snelle levering van een goed artikel.

Leuke laarsjes gekocht voor een heel goede prijs

Keurig verpakt en snel geleverd.

Heel goede service.

Ik ben heel erg goed geholpen. Heel aardig en behulpzaam personeel.

Top service.

Alleen jammer dat ze geen halve maten hebben. Ik val precies er tussen in. Dus heb ze tot mijn spijt terug moeten sturen. ☹️

Goed geholpen

Goede ervaring

Goede prijs snelle levering

Goede prijs snelle levering

prima,

Jammer dat de E5 kortingscode niet werkte voor het bestellen van de schoenen na inschrijving.

perfecte service

Heel goed geholpen bij Sacha Breda. Snelle en fijne service

beautiful

They are very nice and I'm very happy with my purchase.

Mooie laarsjes besteld in de winkel en snel thuis bezorgd

Ik zag in de etalage een paar mooie laarsjes, binnen in de winkel bleken deze niet in maat 39 te worden gemaakt. De verkoopster heeft gekeken of maat 40 op voorraad was maar ook deze waren er niet. De verkoopster stelde voor om deze te bestellen en thuis te laten bezorgen, dat heb ik dan ook gedaan. Op koopzondag besteld en twee dagen later zijn de laarsjes perfect bezorgd. Alleen wel een gemis dat Sacha geen heren schoenen heeft in maat 39, als dat wel zo was dan had de score 5 sterren geweest. Verder prima tevreden.

Makkelijk en snel!

Gebruiksvriendelijk En goede producten. Alles is snel in huis en je kan op verschillende de manieren betalen.

Blij met m'n schoenen

Very good.

Very good service.

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!