Toppie

Prijs kwaliteit snelle levering

Wist niet eens dat Sacha online ook kon toevallig kwam ik tegen hele mooie schoenen ook nog afgeprijsd en vlug geleverd dankjewel

Correct

Ik werd in Amersfoort zeer correct behandeld !

Op tijd in de winkel, heel vriendelijk geholpen!

Schoenen van mijn man waren binnen half jaar kapot , kregen refund omdat ze niet meer te bestellen waren. Andere Schoenen gekocht, ook niet op voorraad maar wel te bestellen. Thuis bezorgd. Geduldig en bekwaam personeel .

Erg tevreden

Sasha heeft altijd veel leuke schoenen, ik heb deze keer 6 paar online gekocht en ze zitten allemaal erg goed en zijn prachtig.

Fantastisch geholpen!!

De twee meiden hebben fantastisch geholpen! Mij.. maar vooral ook mijn zwangere vrouw. Ik denk dat bijna alle sandalen en schoenen uit de kast zijn getrokken zonder enige zucht of vermoeide blik! Echt goed service!

Prettig shoppen

Goede foto’s op de website. Mooi product voor een goede prijs. Prijs en kwaliteit zijn in overeenstemming.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Kom nog wel eens terug.

Mooie aanbieding, snel in huis

super bestel en retour proces

super bestel en retour proces

Snel geleverd!

Snelle levering, blij mee

Snelle en correcte levering

2 paar bijzondere print heren schoenen gekocht. Netjes en op tijd geleverd, en de schoenen zijn precies hoe je ze besteld hebt. Zeer goed.

Heel tevreden

Ruime keus, klantvriendelijk, snelle bezorging. N goede keus.

Prima product mooi

Prima. Ben erg tevreden over de manier waarop ik geholpen werd.

Ik werd in de winkel prima geholpen. Mijn juiste maat was er niet. Deze werd nageleverd en was binnen enkel dagen thuis bezorgd. Het is een fijne winkel, met een ruime keuze in schoenen.

Altijd leuke mooie aparte schoenen die je niet overal kan kopen.

Lopen lekker, zien er goed uit. Ik ben een contente mens.

Slechte heren sandalen cognac

Mijn sandalen waren snel geleverd, dus dat is bij Sacha voor elkaar. Het product "heren sandalen" in cognac kleur zijn erg slecht. Ik heb ze thuis aangepast voor 10 minuten en het tussenstuk tussen de grote teen en de naastliggende teen deed al snel veel pijn op de kleinere teen. Het leer snijd in de teen en laat een blauwe plek achter. Toen ik de sandalen uit deed, bleef er verf van het leer achter op mijn voetzolen en dus zijn de sandalen van binnen al beschadigd. Nu kan ik ze dus niet meer terugsturen, want ja ik heb ze gepast en zijn in 10 minuten al beschadigd, zonder maar een meter te hebben gelopen. Ik zou zeggen, koop deze sandalen niet. Sacha, jullie hebben mij gewoon ondeugdelijke sandalen verkocht.

Top geholpen en oprecht

Hele leuke dames in Arnhem, hebben me met veel passie en vriendelijkheid geholpen. Geweldige kwaliteit schoenen gekocht, ben heel tevreden!

Geweldig geholpen door Kevin in de winkel in Heerlen!!

Redelijk tot goed

De zendingen was vergeten denk ik !?? Maar is daarna snel opgelost....

Mooie sandaal en snel geleverd

De sandaal die mijn dochter na lang zoeken vond was in de winkel niet op voorraad in de juiste kleur en maat.in de winkel direct online besteld, waren super snel geleverd!

Alles is perfect verlopen!

Goede service, de schoenen kwamen op tijd en ze zijn heel mooi.

Product zoals verwacht en snelle levering

Leuk assortiment, prima service

Leuk assortiment en prima service. De gekozen sneakers werden volgens afspraak geleverd. Retourneren was eenvoudig.

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!