Bestellen en levering ging als een malle.

Duidelijke website helpt perfect bij het zoeken naar je de schoenen die je zoekt. En het leveren ging ook erg snel. Ik had ze de volgende dag al in huis. In deze Corona tijd zat een bezoekje aan de winkel er even niet in. Dan is het wel fijn om te weten dat je gratis kunt retourneren!

Mooie schoenen

Schoenen werden snel geleverd ondanks het virus. Werd netjes op de hoogte gehouden.

Werd netjes op de hoogte gehouden. Schoenen werden optijd geleverd. Netjes in verpakking doos en alles waren nog goed.

Snelle en goede service

Mooi snel en makkelijk.

Collega stuurde foto van haar aankoop bij jullie. Dacht ga ook eens kijken. Zag deze schoen, besteld en had ze de volgende dag al in huis!

Mooie website makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Helaas retour moeten sturen door omstandigheden.

Snelle levering en precies zoals ik had verwacht!

Ik had twee leuke zonnebrillen besteld en de volgende dag waren de brillen binnen. Precies zoals ik had verwacht en goede kwaliteit.

Voor schoenen kom ik alleen bij Sacha

Goed en snel

Artiekel was snel binnen en werd goed op de hoogte gehouden over de status van verzending.

Altijd betaalbare, mooie schoenen van goede kwaliteit

Haal al jaren mijn schoenen in de winkels van Sacha shoes. Door de corona crisis één keer geprobeerd om via internet te kopen en dát is óók goéd bevallen. Ik ben, opnieuw, héél erg blij met mijn aankoop bij Sacha shoes!!

Ondanks de corona toch snelle levering

Snelle levering ondanks corona virus. Overzichtelijke site, goede prijzen.

Duidelijke foto's goede verzending slecht verpakkingsmateriaal

De verzending was snel de schoenen kwamen goed overeen met de foto. Het verpakkingsmateriaal van een zak is superondhandig open te krijgen en ook weer dicht te doen als je retour zend. Het is erg krap en scheurt te gemakkelijk een doos is veel handiger met schoenen dozen.

Top . Snelle levering

Helemaal goed

Zéér tevreden!!

Weer onwijze fijne gave sneakers gekocht. Levering was perfect, ik ben zéér tevreden en loop weer op wolkjes ; )

Mooie laarzen en netjes bezorgd

Super gave cowboy laarzen zitten ook qua maat goed erg blij mee 😄

Leuke schoenen en leuke prijs

Persoonlijke en snelle service!

Prijskwaliteit en snelle service ineen, wat wil je nog meer!

Netjes en snel in huis

Duidelijk, snelle levering

Duidelijke site en achteraf betalen is ook mogelijk. Ideaal als de maat toch niet goed blijkt te zijn.

Heel leuk

Deze schoenen zijn heel leuk. Ze zijn heel goed koop en ze lopen heel goed. Ze passen bij alles.

Keurig op tijd.de juiste maat

super service

paar cowboylaarzen besteld, prachtige kwaliteit en de volgende dag al in huis. Echt geweldig!!

Bestelplezier vanuit de luie stoel

Dit was een positieve ervaring: bestellen makkelijk, product voldoet aan verwachting, snelle levering, kortom: Prima

Heel erg mooi

Hele snelle levering, mooie schoenen precies als op de afbeelding en de perfecte maat.

online bestellen prima

om via de website te bestellen ging eenvoudig schoenen werden snel geleverd.Schoenen waren niet geschikt voor mijn steunzolen en het leer was erg stug dus retour gestuurd.

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!