Mooie schoenen voor goede prijs

Snelle service en ontvangst van schoenen en schoenen zijn van goede kwaliteit

mooie laarzen en vlotte levering

goede ervaring en mooie laarzen

NIET BESTELLEN!

Waardeloos NIET BESTELLEN! Ik heb doktermartens in de sale gekocht, 140 euro. Kreeg ze toegestuurd, heb alleen 10 seconden de rechter schoen aangehad omdat hij te groot was. Daarna meteen terug in de doos gedaan en helaas kon ik het niet meteen retouneren ivm corona. Even later krijg ik mijn retour terug met een handgeschreven stuk dat dit niet de originele dokter martens waren. Volgends de een van de klantenservice lag het aan krasjes, maar nu word ik er van beschuldigd dat ikniet de originele laarzen heb terug gestuurd. Onacceptabel. Krijg een zielige 75€ Kadobon van hun, zovan ik wil daar nog bestellen??? NO WAY.

Schoenen komen overeen met de afbeelding. F

Goede prijs. Na 1 dag al in huis en aan mijn voeten

Tot nu toe ben echt tevreden

Het is prima , ben altijd tevreden over de bestelling en de bezigde tijd

Super snelle levering!

Mooie collectie. Veelal net wat luxer en super snelle levering. Ook de kosteloze retourmogelijkheden spraken mij aan!

Duidelijk goed

Ik zal hier vaker bestellen ze hebben leuke laarzen en voor een leuk prijsje.

Op tijd geleverd, en het product voldoet aan de verwachtingen.

1 minpuntje

Jammer dat je eerst het artikel moet terugsturen en dan een groter maat opnieuw moet bestellen ipv op de retourlabel kunnen aanvinken dat je wilt ruilen. Nu moet ik eerst het teruggestort geld afwachten en dan opnieuw bestellen. Voor de rest is het handig dat er een retoursticker bij komt zodat je het makkelijk kan terugsturen. Levering was ook snel.

Top service voor de scherpste prijs

Snelle levering tegen beste prijs

snel,goed en goede communicatie.

zeer tevreden. snelle service. goed verzorgd en een duidelijke communicatie.

Super mooie schoenen

Ze zitten super lekker en zien er echt tof uit! Super blij met mijn aankoop. Mijn wat bredere voeten passen er ook top in.

Alles prima!

Fijne schoenen en snelle levering

Goeie snelle service

Heerlijke winkel met breed assortiment

Alles is goed geregeld

Ik shop veel op internet en kan van Sacha zeggen dat zij een van mijn favorieten zijn geworden.

Goed geregeld

Snelle levering en snel bericht dat mijn geld binnen paar dagen terug komt voor wat ik heb terug gestuurd

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooi,hip, maar lagere kwaliteit

Mooi en hip Kwaliteit laag

TOP

Supersnelle en klantvriendelijke bezorgig. Goede kwaliteit /prijs verhouding. Hoge product-scores. Dankjewel vóór de goede service. Groetjes Michael.

Goede en snelle service, betaalbaar

Goede en snelle service

Super snelle levering

Ik had mijn schoenen de dag er na al binnen. Heel fijn!

Zeer tevreden over het heuptasje,niet over de bezorgdienst DHL

Heuptasje is van mooi leer en prijs- kwaliteit is goed. Helaas is de bezorgdienst die Sacha gebruikt DHL waardeloos. Voor een tweede keer niet thuis bezorgd (wel voor betaald) zgn. omdat ik niet thuis was. Gelogen, ben altijd thuis, nl. met pensioen. Misschien wordt het tijd voor een andere bezorgdienst, heb contact gehad met DHL hierover en het kan ze niets schelen.

snelle levering en comfortabele laars

Snelle levering. Netjes verpakt en heel fijn goede pasvorm.

Tevreden en blij.

Sacha is echt een aanrader !

Bestelling was snel en goed geleverd. Daarnaast is de kwaliteit van Sacha voortreffelijk! Ik ben erg blij met mijn nieuwe aankoop. Ik raadt Sacha aan iedereen aan

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!