Laarzen zitten heerlijk !!

Bedankt voor uw bericht, Wat fijn dat u tevreden bent en dat de laarzen fijn zitten.

Top laarsjes, uitstekende pasvorm.

Mooie laarsjes met plateauzolen. Pasvorm is prima

Bedankt voor uw review, Wat fijn dat de pasvorm goed is, Wij wensen u veel plezier met u aankoop

goede kwaliteit laarsjes en snelle levering

Mooie laarsjes en ketting met kraaltjes gekocht via internet, snelle levering

Bedankt voor uw review, Wat fijn dat de levering snel was en dat de artikelen na wens zijn!

Prima en snelle levering.

Schoenen waren binnen 1 dag in huis, maar na 1 keer dragen was de neus al beschadigd. Terug naar de winkel gegaan in de Passage in Den Haag en ik werd met open armen ontvangen. De medewerkster reageerde betrokken en dacht mee voor een oplossing. Zij hebben mij een nieuw paar schoenen gegeven en deden nergens moeilijk over. Winkels/medewerkers die zo met je meedenken is lastig te vinden tegenwoordig. Dank voor de goede service!

Bedankt voor uw review, Wat fijn dat u zo goed bent geholpen en alsnog een mooi paar heeft mogen ontvangen!

Keurige bezorging ,en zorgvuldig verpakt en bovenal mooie kwaliteitsproducten ,kortom een tevreden klant Groet Jacqueline

Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen deze review te schrijven. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de service van Sacha. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen.

Agressieve verkoop

Agressieve verkoop door bedrijfsleidster zeer onprettig. Heb wel gemerkt als je op maandag of dinsdag 100%beter geholpen word. Dus wil je prettig geholpen worden en ook de tijd krijgen om ontspannen in de winkel kijken ga dan niet op die andere dagen want deze dame wilt sltijd het laatste woord hebben en gelijl hebben. Laat mij maar geholpen worden door de andere meiden die de klant als koning behandelen.

Beste Sabine, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u een nare ervaring hebt gehad in het filiaal. Als u dit willen toelichten bij de manager van het filiaal, dan vragen wij u vriendelijk aan de klantenservice door te geven om welk filiaal dit gaat. Hopelijk kunnen wij iets voor u betekenen.

Zeer tevreden klant

Ik heb online een bestelling gedaan en dit ging vrij makkelijk. 2 dagen later was het binnen en de schoenen zijn perfect.

Bedankt voor uw review, Wat fijn dat de levering snel is gegaan en dat u tevreden bent over de schoenen

Te laat

Direct retour gestuurd nog geen geld terug op mijn bank duurt wel heel lang

Beste Anne, Bedankt voor uw review. Normaal gesproken worden de retourzendingen snel verwerkt. We willen u vragen contact op te nemen met de klantenservice zodat zij het voor u kunnen oplossen.

Super!!!

Snelle en correcte levering.

Bedankt voor uw review, Wat fijn dat u te spreken bent over de snelle levering, Veel plezier met u aankoop.

Snelle levering en top product

Fijne schoenen!

De schoenen zijn mooi afgewerkt en lopen erg lekker. Er is leer verwerkt in de bovenkant, maar da's niet veel, de rest is kunststof. Dat merk je wel, toch een beetje zweterig. Wel jammer, maar het nadeel weegt niet op tegen de voordelen.

Gewoon tevreden

Zoals t hoort, bestellen , ontvangen, betalen, klaar

Bedankt voor uw review! We zijn uiteraard erg verheugd om te lezen dat u tevreden bent over de service/producten van Sacha. Wij zien u graag terug in onze webshop.

Mooie laarzen snelle levering goede service

Mooie laarzen ..goed contact na vraag

Super!!!

Super!!!!!

Heel erg bedankt voor deze review. Leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over Sacha. Graag verwelkomen wij u een volgende keer weer!

Snelle levering, en goede kwaliteit schoenen. Je word ook goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Zitten fantastisch!

Zeegroene enkellaarsjes met hak gekocht. Hak vond ik best hoog aangezien ik een kleine maat 36 heb. Doordat de laarsjes perfect zitten kan ik ondanks hoge hak erg goed op lopen. De voet van de laarsjes vallen smal, voor mijn voeten prima. Erg blij mee!

Slaag vaak bij Sacha, leuk assortiment. Vind het altijd netjes ingepakt en de service is super!

topservice!

goeie en snelle service en super gave sneakers!

Veel keus en snelle service

Zeer snelle levering.(Op Dinsdag besteld en Woensdag al bezorgd) Veel betaal mogelijkheden en ,e.v.t retour sturen ook geen probleem

de bestelling duidelijk op de mail, snelle bezorging

slippers mooi en zitten perfect

geweldig

erg leuke sneakers op de site gezien en wilde toch graag in de winkel passen, na het maken van een afspraak in filiaal Enschede erg leuk verwelkomt, helaas hadden ze de schoenen die ik graag wilde niet in mijn maat, ze heeft er werkelijk alles aan gedaan dat ik een soort gelijke schoen kon passen voor de pasvorm en deze zaten heerlijk, de bestelling vervolgens in de winkel gedaan en de volgende dag kreeg ik ze thuis bezorgt met winkel garantie! complimenten aan de verkoopster die mij heeft geholpen! super lief en wilde echt alles doen om mij blij te maken!

Snel geleverd, snel geregeld

Top ervaring. De schoenen zag ik bij Optima Vita en heb ze meteen besteld. Kreeg meteen als optie om er sokken bij te bestellen. Dit heb ik gedaan omdat ik altijd op zoek ben naar de juiste sokken die blijven zitten. De sokken zien er anders uit dan alle sokken die ik ooit heb gezien, maar het werkt wel! Ze blijven zitten, en zijn niet zichtbaar. De schoenen zitten ook mega fijn!

Ze zitten HEERLIJK

Twijfelde over de soepelheid omdat het geen virginia pascal 1460 is, maar het is een fijn zacht suede leer. Niet hoeven onlopen.

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!