Goede winkel, vriendelijk personeel met veel ervaring! Ik ben leuk geholpen en ben met hele mooie schoenen naar huis gegaan!

SUPER VRIENDELIJK!!

Ik kom hier zo graag omdat ik altijd zo goed word geholpen! Super personeel!

Cijfer 10 dik verdiend!

Super goed en vriendelijk geholpen. Super aardige, gezellige en behulpzame meiden. Mogen jullle trots op zijn!!

Een Top schoenen winkel

Super klantvriendelijke medewerkers en behulpzaam. Ik ben altijd tevreden met de schoenen van Sacha en overige artikelen. Ik vind het altijd erg prettig winkelen bij Sacha. Vanwege de kwaliteit van Sacha artikelen heb ik er langer plezier van. En schoenen en of laarzen zitten altijd zo goed en lekker. Kortom ik ben helemaal tevreden met Sacha.

supper leuke behulpzame verkoopsters

wat een leuk team daar in amsterdam

Zeer klantvriendelijke dames met goed advies.

Aangenaam

Leuke store

Kom al 25 jaar bij Sacha een van mijn favoriete shops

Top winkel

Vriendelijke service en mooie diversiteit aan schoenen

Goede dienstverlening bij Sacha Brugge

Super geholpen, ook voor de sale artikelen. Ik kreeg goede adviezen, zoals het bestellen van de ontbrekende maten en ook nog eens voor de sale prijzen. En de mogelijkheid om deze op te halen in de stad waar je woont (voor mij is dit in Nederland). Ik ben meer dan tevreden.

Vriendelijk personeel, behulpzaam en meedenkend!

Vriendelijk personeel, behulpzaam, heerlijke koffie en leuke collectie!

Uitstekend geholpen.

Men moest voor mij op zoek naar een andere maat, dit gebeurde echt met de glimlach. Ook het aanmaken van een klantenaccount was zo gepiept, door echter een internetprobleem heeft de verkoopster het later opnieuw ingesteld waardoor ik nog mocht deelnemen om de aankoopprijs terug te winnen.

Gewoon een hele fijne winkel.

Goede service en fijn personeel.

Geweldige service!

2 hele vriendelijke en lieve meiden.

Behulpzaam en vriendelijke verkoopster

Zonder aan te dringen,heel vriendelijk en de juiste maat was niet meer in voorraad en de jongedame heeft ons heel goed uitgelegd hoe we via jullie web shop konden bestellen en ons schoenen konden laten leveren

Goed geholpen en was erg gezellig!

Leuke ervaring!

Ik ben samen met mijn dochter naar Sacha in Rotterdam (Koopgoot) gegaan en was leuke ervaring! We zijn goed geholpen door zeer vriendelijke personeel en kregen we ook super leuke korting op onze schoenen!

Leuk winkelen!

Mooie en nieuwe winkel! Behulpzaam & vriendelijk personeel!

Great service!

Zeer tevreden over de service van Sacha in de winkel.

Hele maal top

Ik werd goed geholpen en het personeel is ook heel vriendelijk en het is een mooie winkel

Een perfecte klantvriendelijke service !

Vriendelijke, behulpzame, klantvriendelijke dames !

Tevreden de deur uitlopen.

Ook als je geen aankoop hebt gedaan, ga je alsnog tevreden de deur uit en kom je terug.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel !

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel !

Over Sacha