Een goede ervaring!

Schoenen in de winkel gevonden maar zat kleurverschil in. Dus nieuwe besteld online en deze kwamen met 3 dagen binnen. Helaas zaten ze me toch niet goed en ik kon de schoenen zonder moeite naar de winkel brengen en kreeg het geld snel terug op rekening gestort. Super service!

Heel tevreden

Heel tevreden

Recht toe, recht aan.

Alles werkt op de website. Alles werkt met betalen. Alles werkt met levering (eerder dan ik had verwacht: optie afhalen winkel). Medewerkster in de winkel was ontzettend professioneel en vriendelijk. Geen enkele opmerking verder.

Prachtige snakers

Zitten geweldig

Precies wat ik zocht

Snelle bezorging. Absoluut waar voor je geld!

Prima heel snel verzonden!

Perfect verzorgd

Alles ok

J’adore

Je les trouve superbes

Snelle levering!!

super

Snel bezorgd, niets op aan te merken.

Super gave laarzen, snelle levering

Hele mooie en gave laarzen besteld bij sasha, waren snel binnen en zagen er precies uit als op de foto!

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Prima heel vriendelijke dames

Proffesioneel

Afspraak volledig nagekomen!

De maat was niet in de winkel. De vriendelijke medewerker bood aan de schoenen gratis thuis te laten bezorgen. Ik betaalde in de winkel geen bezorgkosten en inderdaad: binnen enkele werkdagen kreeg ik de schoenen keurig verpakt thuis bezorgd.

Leuke hippe spullen en snelle levering

Prima shopervaring. Makkelijk kiezen, leuke spullen, snelle service, goed volgbaar. Niks aan toe te voegen.

Mooi produkt en snelle aflevering

Zeer goede, leuke service en al jaren mooie schoenen die ook nog lekker lopen.

Tevreden.

Ik ben tevreden met het product en de afhandeling.

Ik ben tevreden met het product en de afhandeling.

Supersnelle levering

Bestelling is snel geleverd en de schoenen zijn echt geweldig

Mooie schoenen, communicatie kan beter

Op een zondag schoenen online gekocht, kreeg een melding de schoenen 1 of 2 dagen later te ontvangen, met een link naar om de status te volgen. Als je op de link klikt kom je via je account bij de schoenen die je hebt besteld, klik je daarop is het volgende scherm leeg. Op woensdag nog geen schoenen, toen via chat met de klantenservice gehoord dat ze klaar stonden verstuurd te worden. Op donderdag nog niets te zien in mijn account, toen gebeld en kreeg te horen dat er een voorraadprobleem was en dat ze die dag verstuurd worden. Klopt, vrijdag ontvangen. Wat beter kan is de status in je account, als je op je bestelling klikt, is de pagina daar leeg, je hebt dan het idee dat er iets niet goed is gegaan.

Prima service.

Schoenen besteld en snel geleverd. Prima service dus.

Hele vriendelijk personeel

Goed geholpen

En mooie schoenen.

Mooie schoenen, snel ontvangen.

Ik vind Sascha een fijn schoenenmerk: modern, betaalbaar. Soms te veel hoge hakken bij de damesschoenen, maar deze editie prachtige kittenhakken! Blij mee!

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!