Prima op tijd Gr Tonny

Snelle service. Nu nog even inlopen

Doen wat ze moeten doen.

Ruime keuze in stijlen en kleuren. Makkelijk besteld en ontvangen. Kwaliteit van het product is uitstekend.

Supermooie schoentjes voor een hele leuke prijs

Snel geleverd en zitten prima

Super snelle levering

Maat perfect, super snelle levering

Snelle levering en goed kwaliteit

Mijn slippers waren snel binnen. En de kwaliteit is super!

Super!!

De artikelen in de webshop zijn mallelijk te vinden, en supersnelle levering..

Arrogante verkoopster

Heerlijke winkel waar ik altijd graag kom maar vandaag werd ik geholpen door een verkoopster die arrogant en onbeleefd was. Nare ervaring. Nooit eerder daar meegemaakt.

topservice

te klein bestelde schoenen,geruild in de winkel en mijn geld werd meteen terug gestort,zodat mijn schoonzoon meteen andere kon kopen

Perfecte service!

De volgende dag was de bestelling al binnen. Netjes gepoetst geleverd, zoals beloofd.

Ruim assortiment voor leuke prijzen

Via de site bikerboots besteld. Snelle levering. Zitten zalig!!!

Top kwaliteit snelle levering

Top winkel snelle service

Mooie tas, snel verzonden en goed verpakt. Goede service

snelle levering, mooie schoenen

Mooie schoenen, zitten perfect, kwaliteit op lange termijn kan ik uiteraard nog niets over zeggen maar eerste indruk is goed.

EMI

Good.

De handeling op de webshop is simpel en goef

Super, netjes, mooie prijs en ze zitten heerlijk

Van zoeken tot aan ophalen ging soepel en professioneel. Ook Zeer tevreden over de winkel in LWD.

Uncomfortable boots

This is a review for their shoes not the employees. The girl who helped me was so nice and it was a great experience. Unfortunately the shoes suck. I got lace up combat boots of the Sacha brand and they are cute but so uncomfortable. So much extra/thick fabric around the lower ankles that its painful going down steps as it really pushes in and pinches you. The heel also rubs in a weird way I've never had before. You don't realize until you wear them a bit and by that point there is no returning them. Just go for Docs, you'll have the same shoes as everyone else but at least they will be comfortable.

• Would you recommend us? No

Mijn schoenenwinkel

Ik koop mijn hele leven al mijn schoenen bij Sacha. Niet alleen vanwege de leuke schoenen, maar ook vanwege de kwaliteit. Snelle levering, altijd een goed aangevulde voorraad, goede prijs-kwaliteit verhouding en ontevredenheden worden (als die er al zijn) snel en klantvriendelijk verholpen. Zeker een aanrader!

goede snelle levering

goede prijs kwaliteit verhouding en levering altijd op tijd.

Zeer plezierige ervaring

Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Ferdinant Bolstraat Amsterdam en Leidsestraat Amsterdam. Groot compliment voor de service en personeel.

Goede prijs kwaliteit

Muiltje is precies als de afbeelding en maat is ook goed

Goed werkende website and snelle levering!

Goed werkende website waardoor het vinden van wat ik zocht snel ging. Na bestellen is het voor mij belangrijk om snel mijn aankoop te ontvangen. Dit gebeurde ook! Hartelijk dank van een blije klant

Snelle levering, blij met de sandalen, maar wacht nog op verwerking retour

Snelle levering, blij met de sandalen, maar wacht nog op verwerking retour

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!