Perfecte slippers

Zitten goed en snel geleverd. Wat wil je nog meer?

Eerste keer hier besteld.

Snelle levering, vriendelijke bezorger.. Goede kwaliteit.

Goed optijd ontvangen en duidelijk instructies voor betalen en retour

Behulpzaam

Ben erg blij hoe ik geduldig ben geholpen voor een hak waarvan ik erg lang twijfelde, op advies erover na te denken en hem achter kon laten, later weer terug gekomen weer gepast en was er hellemaal gek op! tot nu geen twijfels meer, ben blij ermee!

Fijn geholpen en leuke schoenen

Vreselijk lieve en attente dame, heeft echt alles gedaan om de schoenen te vinden en ja met resultaat. Ga zeker terug en ben blij met mijn aankoop.

geweldige schoenen!

De schoenen zitten als gegoten. Misschien dat als je de bandjes wat strakker doet, het gespje ietwat zeer doet. Dit moet je zelf aanvoelen als je de sleehak aandoet. Als je ze goed aandoet heb je er geen last van. Zowel onder een strandjurkje, als onder een jeans erg leuk!

Fijn geholpen en nice new shoes!

Fijn geholpen en nice new shoes!

Dit is de eerste keer bij Sacha met een fijn resultaat.8,5

niet prettige sandaal

De zool van de sandaal is in verhouding met de bovenkant veel te zwaar, dus het loopt absoluut niet prettig. Daarom teruggestuurd.

Zeer fijn geholpen

Fijn geholpen en fijn advies

vriendelijk en een goede service

Prima bezorging

Prima bezorging via DHL en de schoenen zitten heerlijk.

Mooi assortiment, snelle levering

Was aan weken aan het jagen op een paar slippers waarvan mijn maat steeds uitverkocht was. Gelukkig toch nog een paar online gevonden die ik nu met veel plezier draag. Ik heb ze in de sale gekocht, voor de originele prijs (80 euro) zou ik ze denk ik wel hebben laten staan. Eenmaal besteld werden de slippers snel geleverd.

Zeer gevarieerd assortiment voor mannen met smaak.

Elke keer dat ik in een winkel van Sascha kom zie ik wel een interessant paar schoenen. Soms moet ik gewoon aan de winkel voorbij gaan, anders puilt mijn schoenenkast uit.

Perfect !

snelle levering.

Hele leuke en servicegerichte medewerker. Ben erg goed geholpen!

Uitstekende snelle levering

Twee paar schoenen besteld en een dag later al in huis!

1 email en het is geregeld, top.

zoals ik hierboven heb vermeld.

De winkelmedewerkers waren heel vriendelijk en behulpzaam.

schitterend

Mooie aanbod en prima service.

Fantastisch echt waar op tijd on line bezorgd was de volgende dag al schoenen echt goed en precies zoals ze waren afgebeeld!! Ook in de winkel waar ik koop, in Haarlem grote Houtstraat, fijn geholpen door de verkoopsters daar!! Warme douche zoals ik het noem!! Mooie laarzen gekocht die met mijn toch moeilijke voeten onwijs zitten als slofjes!! Dus niets dan goeds ! Groetjes Alice van der Horst Thomasse

sacha shoes

zowel online als in de winkels top! heel vriendelijk en behulpzaam personeel en goeie service, ook als er eens een keer iets niet goed zou zijn... Zeer goede kwaliteit schoenen. Gaan er altijd met plezier shoppen. Ga zo door!

Goede service!

Hele leuke en hulpzame personeel.

Mooie schoenen en zitten lekker.

Ik vind dit fijne schoenen omdat de binnenzool eruit kan zodat mijn steunzolen er in kunnen. Ook leuk dat er een rits is ipv veters, vind ik mooier want veter worden altijd smoezelig.

Snelle levering en sandalen voldoen prima aan verwachting, echter

heb ze echter moeten retourneren maar dat ligt aan inmiddels ingezakte voeten en zal naar de winkel moeten voor 'maatwerk'. Schoenen retour en top voor de verdere afhandeling! Happy met Sacha.

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!