Snelle levering en vriendelijk in de winkel

Helaas was het paar schoenen dat ik heel graag wilde niet meer in mijn maat aanwezig in de winkel. Via de winkel online besteld en na 2 werkdagen had ik het paar in huis. Ze lopen fantastisch!

geweldig

Gewoon super mooie schoenen laarzen alles vindt ik geweldig bij jullie. koop al jaren bij jullie TOP

Snelle service maar slechte kwaliteit schoenen

Voor 90 euro schoenen besteld, maar helaas na iets meer dan een half jaar en zonder intens gebruik, al rijp voor de vuilnis. De hele zool heeft losgelaten en de schoenmaker kan er niets mee!

Goed geholpen!

Klantvriendelijk een zeer kundig geholpen door verkoper Edwin. Door zijn klantgerichte adviezen hebben wij 3 paar schoenen gekocht.

Top immer wieder

Gute kauf abwiekelung Sehr gute waren Qualität

Goede ervaring

Helaas te smal voor mijn voeten.

SUPER

Je recommande à 100% ce site !! Je suis ravie de mon achat, les bottines sont superbes. Et la qualité est top ! Rapidité de livraison! Bref tout était parfait !

Heel goed personeel

Ik werd zeer vriendelijk en goed door het personeel geholpen. Mijn maat was niet in de winkel, maar ik heb in de winkel mijn maat besteld en de volgende dag had ik mijn laarzen al thuisbezorgd gekregen.

Poor customer service

Went to the shop to buy shoes they only had one shoe and couldn’t find the other. Then proceeded to order it online, I then find out that although my address is correct in the confirmation email, they failed to send it correctly to DHL, so then I call to resolve the issue only for them to tell me to order the shoes again - no compensation offered and they even laughed and said they couldn’t do anything. Never ordering from Sacha again

Fijne medewerkers

Ik had een paar laarzen gezien maar ze hadden mijn maat niet. De verkoopster had meteen op internet mijn maat besteld en ik heb ze 2 dagen erna thuis geleverd gekregen. Helaas pasten ze niet en heb ze teruggebracht naar de winkel. Ook nu waren ze weer supervriendelijk en mijn geld was binnen een uur weer op mijn rekening teruggestort.

Goede service en klantvriendelijkheid

Ik werd heel goed geholpen door de medewerker

Niet op mijn adres ingeleveerd

Volgende keer schoenen op mijn adres inlevelen

Fantastische laarzen

Mijn laarzen zijn supersnel geleverd en zijn precies zoals verwacht. Mooi materiaal en perfecte kleur. Erg fijn dat er achteraf betaald kan worden.

De schoenen waren heel snel in huis. Helaas nu al kapot .

Snelle en juiste levering goede producten

Producten snel geleverd en voldoen aan verwachting

Prima aankoop en snelle levering!

Mooie kwaliteit suède tas en snelle levering.

Netjes afgeleverd

Snelle net service en de laarsjes zien er echt heel netjes uit.

Goed service

In de winkel lag het laatste paar, waar ik kleurverschil zag. Het personeel ging gelijk kijken of er nog een paar besteld kon worden en een paar dagen later, had ik mijn mooie schoenen zonder kleurverschil in huis.

Prachtige laarzen,helaas is mijn maat heel vaak uitverkocht

Dus heb nog geen ervaring m.b.t. het kopen van laarzen

De schoenen van Sacha zijn altijd top.

Mooie schoenen en snelle levering

Makkelijke website, snelle levering en mooie schoenen.

Mooie schoenen die heerlijk lopen!

Schoenen lopen als pantoffels

Prachtige schoenen

Ik ben heel blij met mijn nieuwe laarsjes, ze werden snel geleverd.

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!