Valse voorspiegeling

Ik heb me aangemeld voor een e.mail adres er stond op 1 jaar 1,00 euro nu krijg ik een rekening van 101.00 euro direct te betalen Alleen een mail adres wie ik nog nooit heb gebruikt Er staat geen uitleg bij voor wat ik moet betalen En informatie van mijndomein is helemaal niet mogelijk en uitschrijven is ook niet mogelijk dit is zo moeilijk dat je weer een brief moet sturen ik vind dit schandalig Ik weet echt niet wat te doen ook geen telefoon nr voor contact Mvg travelcampers

Goedemiddag, Van een onverwacht hoge rekening wordt niemand blij! Ik zie dat dit een rekening voor meerdere domeinnamen en pakketten betreft en dat wij vanaf 17-11-2019 op gegevens van je wachten zodat wij je opzegging kunnen doorvoeren. Deze mag je aan de hand van je ticket insturen of via beoordeling@mijndomein.nl zodat ik het door onze experts voor je op kan laten pakken.

Waardeloze helpdesk, van het kastje naar de muur en na 16 dagen nog geen oplossing

Al ruim twee weken ben ik in contact met de (slecht bereikbare) helpdesk van MijnDomein. Nadat er een fout is gemaakt in het SSL van één van mijn websites is de website nu al twee weken slecht bereikbaar. MijnDomein heeft de fout toegegeven en al meerdere malen aangegeven dat het verholpen was, maar tot op heden is er niets veranderd of opgelost. Door middel van een on- en offline campagne hebben we met veel promotie naar de lancering van de website toegewerkt, het is dan een totale afgang als bij de lancering blijkt dat mensen de website amper kunnen bezoeken vanwege een fout SSL-certificaat. Contact met de helpdesk kan alleen via het online systeem, waar reacties vaak dagen uitblijven. Ik werk met meerdere hostingproviders voor verschillende websites, maar zo'n slechte service als hier heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Hele slechte ervaring ,zal het niet aanbevelen ,het overgestelde eerder

Zeer slecht!! Zeer ontevreden!!!

Hoi Sharona, Ik ben voor je aan het kijken wat er mis is gegaan, maar zie met dit e-mailadres slechts 1 contactmoment. Dit is in 2016 geweest en lijkt mij niet een reden om nu deze beoordeling te geven. Wil je via beoordeling@mijndomein.nl laten weten over welk ticket dit probleem gaat en op welk nummer je bereikbaar bent? Dan kijk ik het graag voor je na om te zien of ik hierin iets voor je kan betekenen.

Snelle service. Mijn vraag is snel behandeld. Mensen moeten niet zeuren dat MijnDomein te duur is. Je ziet altijd duidelijk de prijs wat je moet betalen.

Even balen, omdat ik de omschrijving niet goed terugvond in de faq maar wel heel goed geholpen.

Het was wel even zoeken naar 'hoe leg ik contact'? Als je niet helemaal thuis bent in de systeemterminologie. Daar baalde ik aanvankelijk van. Bah, ik kan niet bellen. Maar toen ik het contactformulier had ingevuld was er redelijk snel contact, helder advies en was het vooral het stoeien met mijn eigen systeem (Mac) wat maakte dat het probleem nog niet werd opgelost. Toen het advies nog eens goed las, zag ik dat ik niet alleen een toegangscode heb voor jullie website maar ook om een aparte om 'zaken' erachter op te kunnen lossen. Misschien handig om dat nog meer te benadrukken.

Communicatie duurt wel even per mail, telefoon zou stuk sneller zijn

Goede ervaring met meiden/vrouwen van Mijndomijn. Keurig en duidelijk, niets op aan te merken Zoals eerder vermeld, doorlooptijd/communicatie heeft wel wat tijd gekost en zou m.i. met 2/3 verkort kunnen worden als er per tel interactieve communicatie was. Chatten / mailen is niet de sterkste kant van een grijsaard die meer van een directe actie/communicatie houdt

Snelle afhandeling

De helpdesk van mijn domein heeft me snel en adequaat geholpen met het oplossen van mijn probleem

Kon niet beter

Niet veel flauwekul gewoon recht door zee mijn probleem opgelost,wou dat dat overal zo zou zijn dan was het leven een stuk gemakkelijker,Chapeau

Super geholpen

Drama

Alleen maar standaard verhalen.

perfecte ondersteuning

er werd goed meegedacht

Na enkele chat sessies kan ik weer e-mails verzenden vanuit mijn Outlook. Goed en duidelijk geholpen.

Ik heb een website kunnen maken, wat voor mij onmogelijk leek.

Ik heb met plezier op een creatieve manier een website kunnen maken, waar ik met plezier naar kijk, en op deze manier onze kerk gemeenschap naar buiten heb kunnen brengen. Ook het verversen van gegevens is op deze manier via mijn domein geen enkel probleem. De service bij een probleem die ik ondervond door een verkeerde handeling, is uitstekend verholpen met hulp van mijn domein.

Prima hosting

Het bouwen van een website vond ik nog vrij ingewikkeld, omdat ik een bepaalde opmaak wilde. Uiteindelijk was het wel gelukt, maar het heeft heel veel tijd gekost. Eenmaal klaar was het ook prima. De service is ook uitstekend. Als ik mailde kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Zo ben ik ook goed geholpen tijdens de verhuizing van mijn domeinnaam naar een andere hostingbedrijf. Met mijn andere website zat ik bij dat hostingbedrijf en vind ik gebruiksvriendelijker, vandaar de overstap. Ik beveel Mijndomein van harte aan, ondanks dat ik het zelf wat ingewikkeld vond.

Prettige en deskundige contacten

Helaas blijft er een klein, schijnbaar ‘onoplosbaar’ probleempje over, en wel dat van dat pop up windowtje, met de boodschap dat in Outlook op mijn iMac de email wél encrypted wordt verzonden, maar niet beveiligd is.

Super snelle reactie en adequate antwoorden

Gewoon in één bericht duidelijk waar je aan toe bent en het antwoord op mijn vraag. En dat bijna met kerende post super

Instellingsproblemen email snel en vakkundig opgelost

erg tevreden met websitemaker

Ik kreeg te horen dat mijn oude programma waar ik mijn website mee maakte, niet meer van deze tijd was, overgestapt op websitemaker een weekje rustig bezig geweest en hij staat weer op het net ...wat een makkelijk programma ….even wat veranderen drukken op publiceren en het staat er al weer . Ik ben 70 jaar en heb weer een mooie website op het net staan.

Snel en uitstekende kwaliteit

Binnen enkele minuten op een paar vragen direct prima antwoorden, zodat ik direct weer verder kon.

Al is het probleem nog zo groot, het wordt opgelost!

Met tussenpozen krijg ik een foutmelding dat mijn mail niet is verzonden. De oorzaak leek maar niet te vinden. Suzanne van Mijn Domein heeft mij systematisch door het systeem laten lopen en elke keer weer aanvullende raad gegeven. De eindconclusie is dat het probleem opgelost is. En daarnaast krijg ik de mededeling dat ik direct weer contact kan zoeken als het toch weer mis gaat. Prima service.

Snel en informatief geholpen

Snel geholpen een database fout bij Wordpress op te lossen, waardoor websites weer werkten. Tevens goede toelichting gekregen over het hoe en waarom, waarmee herhaling van de problemen voorkomen kan worden.

Gratis uitproberen websitebuilder.

Niks gratis uitproberen. Mail ontvangen, maar geen mogelijkheid om gratis uit te proberen, daarvoor in de plaats een video kijken, Schijnbaar alleen maar om je email-adres te krijgen. kunnen ze 3 reclame mailtjes sturen.

zeer snel en goed geholpen!!

Er werd snel gereageerd en mijn probleem werd direct ter hand genomen. Er werd zelfs meer gedaan. Super!!! Goede communicatie ook.

gewoon super geweldig

support, service, geduld, reactiesnelheid, vriendelijkheid

Formidabele helpdeskondersteuning!

MijnDomein heeft handleidingen en WalkThroughs (van die beschrijvingen die je volledig door een "game" leiden...) van uitstekende kwaliteit, meer dan 90 % van problemen zijn zo voor iedereen op te lossen. Maar, die resterende 10% dan? Nou, er zijn ook nog bevlogen klantgerichte mensen te vinden die je via chat of e-mail van dienst kunnen zijn. Snel en met persoonlijke toewijding. Ook voor zaken die net wat verder buiten het gebruikelijke liggen. Met een bijna verrassende oplossingsgerichtheid. Nee, niet verrassend. MijnDomein is betrouwbaar en goed. Ik raad het graag aan, heb er van alles voor mezelf en anderen geregeld en blijf dat na veel jaren doen. Met plezier en vertrouwen. Dank je wel, MijnDomein en Daniël. :-)