Bedankt voor de snelle service!

Problemen met de mailserver, ik kreeg geen email meer binnen vanaf het formulier op de website. Gelukkig weer snel opgelost door mijn domein.nl top!

LAF BEDRIJF

Abbo word automatisch verlengd en al ben je 1 dag te laat met opzeggen, je moet alnosg voor het hele jaar betalen. Zeg je het een dag later op en wil je geld terug voor de 11 maanden waar je geen gebruik maakt van hun service? MOOI PECH! Dat doen ze niet :) Laffe medewerkers in chat die niet kunnen meedenken in de situatie, en zeggen dat je zelf een fout hebt gemaakt. Ze zeggen zelfs dat ze jou er niet mee kunnen helpen terwijl het hun service is. Gaat hier niet erom dat ik mijn geld terug wil, ik wil alleen voor het juiste pakket betalen. Niet een waar ik geen gebruik van maak ;) Klacht ingediend. LAF BEDRIJF.

onprofessioneel bedrijf

Ik kan niet beoordelen hoe de site inhoudelijk werkt. Wat ik wel kan beoordelen is het volgende: Opzeggen wordt bijna onmogelijk gemaakt, hulp daarbij wordt alleen gegeven dor en link waarbij het eea ook onnodig lastig wordt gemaakt. Heb al een jaar voor niets betaald en nu stuurt men ook doodleuk voor het jaar daarna. In oplossingen denken kan men niet. Jammer want door dit soort acties zijn er steeds meer ontevreden mensen.

Malafide praktijken

Malafide praktijken! Stilzwijgend contracten verlengen, niet duidelijke prijs omschrijvingen en lekker maken met grote aanbiedingen. Bij hulp is er geen gehoor en de klantenservice is slechter als slecht. Een tip voor een ieder: Zoek een andere aanbieder!! Dit betreffen geldwolven die niets geven om klantenservice of binding.

Very responsive support team

The support team is very swift in response, solving the problems and debugging.

Vakkundig en plezier geholpen, waarvoor dank!

Vakkundig en plezier geholpen, waarvoor dank!

Altijd goede en snelle service

Altijd binnen no time een reactie op support vragen en altijd even vriendelijk. Ook een goede prijs/kwaliteit verhouding en zo nu en dan leuke aanbiedingen voor uitbreidingen op een bestaand pakket.

Snel, behulpzaam, prettig

Fijn om te werken via de chat van MijnDomein. Ik had wat vragen over een aanbieding en werd snel en deskundig geholpen!

Redelijk snel en zeer effectief en efficiënt geholpen

Ik had een duidelijke vraag en kreeg een duidelijk antwoord op mijn vraag hoe ik de hosting van mijn website kan regelen. Fijn ook dat het het eerste jaar gratis is. Ik ga met veel plezier aan de slag met mijn website.

Behulpzaam en oplossigsgericht

Ik wilde 2 emails met elkaar koppelen Daniel heeft mij goed op weg geholpen. Hij is oplossingericht en behulpzaam. Bedankt

Fijne, snelle service en duidelijke uitleg

Ik krijg altijd snel een duidelijke uitleg en advies wat ik moet doen bij (technische) problemen met de website.

Snelle reactie

Enorm goed geholpen door Daniel en hopelijk kan ik weer gebruik maken van jetpack met woocommerce.

super snelle reactie en actie

Super geholpen door Daniel

Overzichtelijk, precies, en snel!

Overzichtelijk, precies, en snel!

Snel en efficiënt gereageerd, fijn!

Snel en efficiënt gereageerd, fijn!

snel en goed geholpen!

Grootste oplichters die er bestaan!

Grootste oplichters die er bestaan bieden een domein aan voor 1 euro en het jaar daarna berekenen ze 200 euro zonder je hier over te informeren! Domein opgezegd en niet akkoord gegaan met de factuur, zijn niet voor reden vatbaar en willen er niet op een menselijke manier met je uitkomen. Daarentegen sturen ze direct incasso bureau op je af waardoor de kosten zijn opgelopen naar ruim 900 euro. Doe dus nooit zaken met deze oplichters!!!

Mijn website was niet meer online en in de chat met 2 minuten opgelost!

snel en goed geholpen

dezelfde middag nog een reactie gekregen en ook de oplossingen waarmee ik aan de slag kan gaan. Echt heel fijn. Bedankt !

Ik ben geholpen met de vraag , duidelijk en zeer behulpzaam

Ik ben geholpen met de vraag , duidelijk en zeer behulpzaam

Snelle hulp via de chatfunctie

Snel de problemen opgezocht en verwezen naar een mogelijke oplossing...

snel geregeld ook in het weekend!

Problemen snel geregeld ook in het weekend!

Supergoede ondersteuning. Snel, Accuraat en oplossing gericht.

Snelle en effectieve wijze van hulp bieden!

Gisteren een melding gedaan omdat ik van mijn smartphone ineens geen mail meer kon verzenden. De melding was dat er geen contact met de server gemaakt kon worden. Inkomende mails ging prima. Vanmiddag kreeg ik een bericht "of ik de poort van de uitgaande mail wilde wijzigen" en het probleem was verholpen. Hartelijk dank, Christo!

Super snel, aardig en luisteren naar je!

Sinds ik ben begonnen met het maken van een webshop bij mijndomein heb ik een groot aantal vragen via de mail gesteld. Ik ben pietje precies en wil alles perfect hebben en daarom stelde ik elke dag wel 1 of 2 vragen. Op al die vragen kreeg ik vaak binnen 1 dag antwoord en zelfs in het weekend! Na alle vragen bleven ze aardig en hadden ze voor alles een oplossing. Als ze nog geen oplossing ervoor hadden dan gingen ze samen met collega’s op zoek naar de beste oplossing. Fantastisch hoe ze mij hebben geholpen!!