probleem uiteindelijk verholpen maar wel erg traag

het feit dat je de helpdesk alleen kan mailen met een hulpvraag werkt erg vertragend. ik ben in een soort 'loop' belandt waarin me steeds dezelfde vragen werden gesteld met steeds dezelfde antwoorden. waardoor het onnodig lang duurde voordat mijn probleem verholpen was. bovendien wordt dan ook niet goed geluisterd. als blijkt dat je al 2 weken met hetzelfde probleem zit, dan vind ik het wel zo klantvriendelijk als iemand je gaat bellen om echt te helpen! ik heb uiteindelijk zelf iemand in moeten laten vliegen om het probleem te verhelpen. dat hielp overigens niet omdat het probleem bij de server van mijn domein lag terwijl er al 2 weken werd gezegd dat het probleem in mijn eigen systeem lag.

Website hosting is goed, email is matig

Ik blijf problemen ondervinden met het zenden naar Yahoo adressen en vind dat heel erg storend omdat juist twee van mijn beste vrienden Yahoo email adressen hebben. Oplossen van het probleem duurt ook te lang. Dit is al de tweede keer dat ik langere tijd problemen heb gehad met verzenden naar Yahoo adressen. Ik zit er nu serieus om te denken om mijn email en websites zelf te gaan hosten op een server.

Snel, en naar wens

kreeg snel reactie, en werd vriendelijk geholpen

Snel, duidelijk en goed

Snel een antwoord op een vraag en een goede oplossing geboden.

Uitmunten

Ik kan niets anders zeggen dat dit een top bedrijf is die mee denkt en leeft, zeer hulpzaam, uitstekende service en vriendelijke oplossingsgericht mederwerkers

weet wat ik moet doen

Geen toegang tot de inlog, wel herinnering ontvangen. Gegevens laten opzoeken en opsturen via een ticket zodat wij een nieuwe inlog kunnen krijgen.

Snelle en professionele ondersteuning

Al twee jaar snelle en goede ondersteuning van de helpdesk van MijnDomein. Ik ben tevreden.

goed geholpen

Goed bereikbaar, goede service

super service!

zonder moeite en kosten wordt je snel en vakkundig geholpen! dikke duim omhoog!

Goede ervaring

Prima en een snel antwoord op mijn vragen

Snel, professioneel en persoonlijk

Erg blij dat ik uiteindelijk (na het vergelijken van vele aanbieders) heb gekozen voor mijndomein, voor het bouwen van mijn website. Zonder enige ervaring is het toch gelukt een duidelijke website in elkaar te zetten. Hulp via de helpdesk is kundig, snel en duidelijk. Erg blij mee!!

Probleem snel opgelost en netjes bericht van gehad.

het is opgelost

Het heeft wel wat tijd nodig gehad, maar het was ook niet iets alle daags denk ik.

helpdesk is snel en punctueel,

snel geholpen en direct afgehandeld. wat ik online niet kon vinden in de FAQ was binnen no-time afgehandeld via de chat. wel moet je je eerst door de FAQ worstelen om tot de chat te komen.

Snel en kundig support

Bij mijndomein krijg ik altijd snel contact met een medewerker - en altijd een duidelijk antwoord waar ik meteen mee geholpen ben.

Top service en snelle reactie

Geen mail ontvangen om mijn domeinnaam op te zeggen, binnen 2 minuten was alles geregeld. Helemaal top.

Perfecte hulp zonder bullshit.

Snel geholpen, geen onnodige geneuzel, meteen mijn vraag beantwoord. Snelle service en aardige chat-medewerker. Zou het zeker aanbevelen.

helder en snel

Snel en goed, geen nummertje

Je krijgt het gevoel dat je een klant bent en niet een van de zoveel mensen die tegelijk een vraag stelt.

Ben duidelijk geïnformeerd.

Ben prima geholpen.

Fijne, persoonlijke, snelle service

De hulp van Eline van Mijn Domein was erg fijn, snel en vriendelijk!

Enorm service gericht.

Ik heb een paar domeinnamen geregistreerd staan bij mijn domein. Nu blijkt na het ontvangen de factuur dat op 1 domeinnaam mail en webhosting te staan ingesteld wat niet in gebruik is. Met de prettige ondersteuning van de klantenservice hebben zij mij hier zeer goed geholpen met het uitschakelen van de mail en webhosting en een aanpassing van de factuur. Zeer uitzonderlijk aangezien zij niet verplicht zijn om deze correctie uit te voeren.