Uitstekend!!!

Goede producten, snelle levering en uitstekende service.

Snelle goede service

Product wat niet assortiment zat, heeft men, in overleg, toch kunnen leveren. Erg klantvriendelijk..!

na bestelling product snel geleverd

op een Maandag had ik iets besteld en 2 dagen later werd het bestelde product netjes thuisbezorgt snelle levering en service

Heel cooperatief. Prima service.

Heel cooperatief. Prima service.

Goede producten

Het bestelde super snel bezorgd

Al meerdere producten besteld altijd top!!

Duidelijke website en zeer snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding kom zeker een keer terug

Prima webwinkel

Snelle levering en goede prijzen.

Snelle en accurate levering

Uitgebreid assortiment met uitgekiende prijzen.

Punctueel

Lekker voordelig en vlot geleverd. Prima prijs kwaliteit verhouding

Prettige communicatie, goede levering

Prima inkopen doen

Snel en een goede prijs

Snelle levering en mooie prijs voor het product

Gewoon goed en snel

Goed aanbod van producten. Uitstekende levering.

Snelle levering. Product zoals gewenst.

Aankoop geslaagd.

Precies wat ik op dit moment zocht voor mijn boot.

Vlotte levering en redelijke prijs.

Snel en volgens afspraak

Product voldoet ruimschoots aan de verwachting, goede prijs en snelle levering. Ook de communicatie is prettig, zowel per mail als schriftelijk.

Goede snelle aflevering

Nautic Gear werkt snel en levert de juiste gekochte producten op tijd af.

Top! Keurig verzorgd en snel geleverd.

Zou er de volgende keer weer bestellen!

Goed product voor prima prijs.

Finlux DVB-T2 tv plus binnen antenne aangeschaft voor caravan ter vervanging van inmiddels onbruikbare DVB-T ontvanger. Gratis (FTA=Free To Air) tv zenders NPO 1,2 & 3 en de plaatselijke regionalen zenders prima in HD te ontvangen.

Heel deskundige en vriendelijke service !!

Mijn nieuwe tv met antenne op de camping in Drenthe werkte niet. De helpdesks van Coolblue en Philips gaven standaardantwoorden waar ik niet mee geholpen was. Bij Nautic Gear wisten ze meteen wat de oorzaak was. De antenne moest versterkt worden. Daar hadden ze een versterkertje voor. Maar, zeiden ze erbij, mogelijk kon de tv zelf dit signaal leveren en dan had ik dat versterkertje niet nodig. Een heel onbaatzuchtig advies!! Mijn tv kon het trouwens niet leveren en met het versterkertje van Nautic Gear werkte de tv vervolgens probleemloos.

Goede producten en zeer vriendelijke deskundige medewerkers!

Inmiddels een aantal keren een product gekocht. Telkens weer ervaar ik, dat er goede adviezen, gratis, worden gegeven door zeer deskundige medewerkers. De prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed. De serviceafdeling denkt goed mee als je bijvoorbeeld niet exact weet hoe je een probleem moet oplossen. Ik beveel dit bedrijf zeker aan. Pieter Adriaan Bruin......Linkedin

Prima en snel geleverd, daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen

Prima bedrijf en snelle levering

Super!!!

Mijn ouders zijn 4 maand met hun kotter weggeweest. Pa jarig. Nieuwe luiwagen wilde hij hebben. Al 4 jaar krijgt hij die van mij.... Oeps! Al een paar keer mis gegaan met levering ( te laat binnen) bij anderen. Nu hier besteld. TOP volgende dag in huis. Dus voortaan bestel ik hier!!!