Grandioos

Besteld en de volgende dag al in huis

Very professional service

I found the team to be friendly, professional and very helpful in identifying the appropriate parts for my problem.

Prima product

Mij eerste ervaring met Nautic Gear, hier heb ik de Cobb Pro Compact aangeschaft. Het product is prima, net zoals bij andere verkoop kanalen. Op het web etc. zijn niet direct de verschillen tussen Cobb Pro en Compact duidelijk zichtbaar. Dus contact op genomen met het bedrijf, voor mijn gevoel kan hier de kennis /kunde over het product wel een beetje worden verhoogd. Niet veel betere info dan wat op de dozen staat kwam ik niet, beetje jammer! Dus maar weer het internet opgegaan daar mijn vragen opgezocht. De reden waarom ik toch de aankoop heb door laten gaan was de aanbieding van 1 set Cobb Stones pak van 6 en dat maakte het voordeliger. Hoop dat Nautic Gear hier iets mee doet want het is een leuk product, zelf zo leuk dat wanneer je het in gebruik neemt het uitnodigt om meer er mee te doen .. de Cobb kan zich zelf verkopen! De prijzen zijn nagenoeg identiek (afgezien van aanbiedingen). dus een personal touch zo de deal kunnen maken :-)

Tevreden van de service

Tevreden van de service van nautic gear minder van post nl . 5 dagen voor de levering er was en niet aan huis geleverd zoals gevraagd.

Snelle en goede service

Erg tevreden met de snelle levering en service

uitstekend

goede site om te bestellen, snelle levering uitstekend verpakt

Prima ervaring snelle levering

Duidelijke website en snelle levering top

vlot en goed

Een goede site en vlotte levering.

Bestelling kwam snel

Spelled en goede services

Zeer puntuwele services

Snel bezorgd en volgens afspraak

Goed geregeld

Vlot als altijd

Op zondag besteld en maandagochtend gehaald. Top.

de ruddesafe type 3 besteld. vlotte levering en mooie prijs.

Makkelijk en snel!

Snel verstuurd en goed ingepakt aangekomen:)

alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak.

Ik heb erg lang moeten wachten op mijn artikelen

Nadat ik contact heb opgenomen met jullie of er al zicht was op mijn bestelling was het geleverd in 3 dagen. Wat bij mij overkomt dat het door jullie was vergeten. Dat kan gebeuren maar geef dan ook even een replay op mijn vraag. Mijn bestelling is goed aangekomen en prima geregeld.

No hassle, good price, fast response and delivery. Great service!

Dealing with Nautic gear was easy, straight forward, fast delivery of the right product for the best price.

perfecte informatie en afhandeling van de bestelling

Telefonisch terzakekundig voorgelicht. Vlotte afhandeling van de bestelling die ik binnen enkele uren kon afhalen in Veenendaal. Vriendelijk klantencontact.

Keurig verzorgd en netjes verpakt

Overzichtelijke website en snelle levering

Duidelijke site en vlotte levering

Duidelijke site en vlotte levering

Geleverde product niet bruikbaar

Geleverde mastbeugel voor aqua signal toplicht was voor een kleiner model. Dat dit niet een universele beugel was voor aqua signal staat niet bij de product specs.

geweldig

enkele onderdelen besteld zeeeeer snelle levering top organisatie

Vrijdagmiddag besteld, zaterdag in huis.

Bestelling snel geleverd

Het bestelde snel geleverd

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.