vlotte levering en alles volgens de regels en goedkoper dan Bol.com

goed en volgens de planning geleverd

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Snelle levering, netjes verpakt zeker aan te bevelen.

Goeie website, ruime keuze en snelle levering

Wat een super snelle levering! Goed product en bij een vraag bedrijf goed en snel te bereiken

Kwaliteit en zeer snelle levering

Mooie en overzichtelijke website. Zeer snelle levering. Zeer goede kwaliteit dekzeil boot. Duidelijke omschrijving van product.

Topp!

Snel geleverd goed product

Makkelijk te bestellen , snel geleverd

Overzichtelijke website

Goede service en prettige contact!

Bij het ophalen van mijn bestelling in Veenendaal erg vriendelijke ontvangen en de juiste informatie gekregen op wat vragen die ik nog had over het product en inbouw daarvan.

Beloofde artikel vlot ontvangen.

Enig minpunt: verzonden in een veel te grote doos.

Inderdaad de volgende dag beschikbaar

Via internet besteld en de volgende dag kon het artikel worden opgehaald.

Snel, correct

De houten vlaggenstok is -qua kleur- niet conform de foto, wat ik wel jammer vind. Verder tevreden.

Snel besteld snel geleverd goede voorbereiding qua bedrading en bevestiging bijgeleverd I am happy

Snelle en correcte bezorging

Prettig en overzichtelijk

Prima ervaring, snelle levering.

Vrijdagmiddag besteld, zaterdag geleverd. Helemaal top !

erg tevreden

snelle levering, juiste maat, ik ben tevreden over de kwaliteit

Duidelijk site, snelle levering

Bestellen was makkelijk en duidelijk. De levering was snel, volgens afspraak.

zeer goed

Had een vraag gesteld over impeller en hierop werd prompt gereageerd . heb de info opgeslagen. Verder heb ik direct een bestelling geplaatst en deze reeds enkele dagen in mijn bezit heb. Alles volgens planning. Top

Kleurenblind

Prima site met veel producten. Waren snel (zoals toegezegd) binnen. Had onder andere wat landvasten gekocht. Wilde donkerblauw. Kwam in Lichtblauw. Het verschil tussen Blauw en Navy was mij op de site niet duidelijk. Maar we laten het maar zo. :-)

Was erg tevreden

Vriendelijk te woord gestaan , later de bestelling en correct afgehandeld .

Tevreden snelle levering!!!!

Zo gezegt. Zo gedaan

Snelle levering zoals afgesproken Super

Goede ervaring

Een goede aankoop , alles is vlot verlopen en een snelle en duidelijke verzending.

Snelle levering, materiaal voldoet volledig aan wat ik nodig heb

Bij de levering ontbrak & van de 8 stukken die ik bestelde, een kleine email was voldoende om dit recht te zetten en daags nadien ontving ik het 8ste stuk. Prima service.

Alles snel en perfect bezorgd

Alles was in orde zal er zeker nog bestellen