Goed bereikbaar, betrouwbaar.

Per internet besteld, PTT post werkte mee, de volgende dag geleverd.

Aanrader qua service en levering!

Zeer tevreden! Klantcontact is prettig, levering is snel. Website helder en zoekfunctie werkt goed.

Snelle en correcte levering

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan bij Nautic Gear. Altijd is de levering snel en correct. Daarom kijk ik, wanneer ik iets nodig heb, altijd eerst of Nautic Gear het kan leveren. Pas wanneer zij het niet in het assortiment hebben ga ik naar een andere (web)winkel.

Snelle service en snel antwoord bij vragen alleen klopte de gegeven info niet helemaal maar dat heb ik al laten weten.

Geef enkele berichtgeving na 4 dagen na betaling

Nalatige opvolging na betaling

Geachte heer Coenegracht, Wij begrijpen niet goed uw beoordeling en uw opmerking. Uw pakket is volgens het trackingnummer op 18 juni j.l. bij u bezorgd. Mocht u op onze mail doelen dan kan deze mogelijk in uw spambox zijn beland. Als u hulp nodig verzoeken wij altijd direct contact met ons op te nemen als er wat mis zou zijn, want we helpen u graag! Bovenstaande hebben wij ook als boodschap achtergelaten op uw antwoordapparaat. Vriendelijke groet, Nienke Afd. Support Nautic Gear

Goed en snel

Gelijk de volgende dag in huis. Keurig!

In de middag besteld en de andere morgen binnen.!! Zeer goed verpakt klasse.

Goed assortiment en snelle levering

Het vinden van het juiste product is simpel tot aan het bestellen en afleveren verloopt het zoals je zou verwachten.

perfect

snelle afhandeling. duidelijke communicatie wanneer het bestelde product wordt geleverd

top juiste service en snelle levering voor de juiste prijs.

top juiste service en snelle levering voor de juiste prijs.

Gemengde gevoelens

Hoewel de levering van mijn uiteindelijke order probleemloos was was ik teleurgesteld dat de door mij gewenste kijker die in de website werd geadverteerd eerst out of stock was maar na een telefoontje van mij in het geheel niet meer leverbaar bleek. Slordig beter up-to-date houden van Uw webshop gewenst

Geachte heer Den Hollander, dank voor uw review. Binnen de watersport worden wij niet pro-actief vanuit een leverancier gemaild wanneer producten die wij besteld hebben uitgefaseerd worden, en dus niet meer leverbaar zijn, zoals o.a bij deze verrekijker het geval was. Juist om te voorkomen dat niet-leverbare producten verkocht worden, zijn deze dan ook niet bestelbaar. Dat was ook bij u product het geval, daarom kon u het niet bestellen, maar wel u mailadres achterlaten. Het zelfde product, in een andere kleur was wel bij ons voorradig en vonden het leuk dat we die aan u mochten leveren. Dat deze dan ook nog binnen 16 uur bij u is afgeleverd is helemaal mooi! Wij wensen u dan ook veel plezier met de mooie verrekijker en hopen u een volgende keer weer te mogen begroeten. Vriendelijke groet, Nienke, Afd. Support Nautic Gear.

Product is naar oude adres verstuurd

Ondanks dat ik nieuwe adres wel heb opgegeven. Daarna niks meer vernomen

Snelle uitstekende levering.

Zeer tevreden...

alles netjes en snel geleverd.

zoals altijd prima in orde!

Zoals wel vaker, eerst snel en duidelijk telefonisch advies. Daarna correcte levering.

Al jaren een vertrouwde leverancier met zeer vriendelijke en deskundige medewerkers. Is standaard mijn eerste keus.

Snel, correct, kwaliteit

Had een nieuwe boot gekocht, dan wil je graag alles weer in goede staat maken. Naast het assortiment, de eenvoud van bestellen, zijn de leveringen goed verpakt, en snel ter plekke. Helemaal blij met deze om-line shop. Ook de filmpjes bij sommige producten zijn.prettig voor het maken van een gewogen oordeel.

Tevreden klant

Vlotte service, correcte levering, prima product

Goed verpakt en snelle levering

Snelle levering goede kwaliteit tafel en top assortiment

Vind het een beetje vreemd als je per 4 fenders een vulknippel krijgt en je koopt er 8 dat je er dan maar 1 krijgt. Voor de rest goede prijs kwaliteit verhouding en lekker snel

voldoet aan verwachting.

bestelling binnen 1 dag in huis.

Snelle levering van top accessoires voor de boot

Bestelling wordt snel geleverd. En als je bestelling terug stuurt vind restitutie van de betaalde bestelling snel plaats. Dus geen dagen wachten op je geld. Goede kwaliteit van de geleverde spullen. Ga zo door.

Producten zijn snel geleverd. Wel kreeg ik mailtjes over afronden van betalingen. Dit doet het systeem denk ik als je producten selecteert en daarna besluit om niet te kopen. Dit is een pintje dat verbeterd kan worden.

Slechte service

Heb een impeller setje besteld de helft zat er niet bij na gebeld te hebben zou ik terug gebeld worden niks gehoord .nog een keer gebeld zou weer terug gebeld worden nog niks gehoord .kan de waterpomp nu niet in elkaar zetten en dus nie varen dus niet zo blij Mvg martin

Prima afhandeling en een snelle service