Nautic Gear OK, POSTNL zwaar in de fout...

Bestelling en service van Nautic Gear kan wat mij betreft niet beter. Bij POSTNL loopt het minder : mijn bestelling werd op de oprit voor de garage langs de straat gedeponeerd: ondanks het feit dat ik thuis was (en er speciaal voor was thuisgebleven) werd er niet aangebeld. - Er is dus ook geen ontvangstbewijs getekend... - Het pakket heeft daar een ganse namiddag gelegen ( ik wist dus van niets) terwijl ik in een toeristisch dorp woon waar tientallen passanten het zonder moete hadden kunnen meenemen... - De levering op zich had trouwens de dag voordien moeten plaatsvinden ( volgens track and trace). - Ik heb hiervoor bij POSTNL geen klacht ingediend, enkel en alleen omdat dit voor leveringen in het buitenland enkel tijdens de kantooruren en telefonisch kan (hun website is dus ook niet erg gebruiksvriendelijk...) verder alles OK !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Slecht heb mijn bestelling niet ondvangen

Ik heb een feun bestelt op 12vold wel betaald ,maar nog niks ondvangen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Eddy, Wij leveren geen feun op 12 volt. De bestelling die u bij ons gedaan heeft is direct verwerkt en aan u verzonden. Vergist u zich mogelijk in de webwinkel? Vriendelijke groet, Nienke Afd Support

Een gedeelte van de bestelling liet op zich wachten door vertraging toeleverancier. Na telefonisch contact probleem opgelost en ze kwamen na wat beloofd was. Top bedrijf.

Snelle handelingen

Ze doen wat ze zeggen

Beoordeling

Goede snelle afhandeling van bestelde producten

Makkelijk te vinden

Mijn product was makkelijk te vinden en kon de aantallen tijdens het afrekenen nog aanpassen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top, meedenken en niet te beroerd om mijn bestelling in tweeën te versturen, chapeau!!

Klasse!

Prima webwinkel

Prima webwinkel, helaas in mijn geval een vertraagde bezorging van Post NL, maar dan kan Nautic Gear niks aan doen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Precies zoals het moet. Geen loze beloften, op tijd en netjes geprijsd

Zoals een webwinkel hoort te werken, incluis after sales

Grandioos

Grandiose aanbieder van Watersport artikelen.

Snel helder en bereikbaar

Prima bedrijf en helder bestelproces

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne website en het gewenste product was snel leverbaar (t.o.v. andere aanbieders) bezorging door postnl kwam echter niet overeen met de afgesproken leverdatum. Echter is dit niet aan Nautic Gear te wijten, maar aan de bezorgservice.

Prima duidelijkesite

fijn

Prachtig dienblad

Super snel in huis

Onprofessioneel

Ik had een Besto Fishermen zwemvest besteld. Redelijk snel en netjes binnen. Echter viel mij twee dingen direct op: 1) het vest voelt verre van betrouwbaar en degelijk aan en 2) de kraag en capuchon is binnenste buiten genaaid. Nadat ik Nautic om uitleg vroeg, ontving ik het antwoord dat na controle alle vesten zo uitzien en dat het zo zou horen. Dit is simpelweg niet zo. Geen kraag en capuchon zou op deze manier ingezet worden. Aangezien het antwoord bij mij zeer onprofessioneel overkwam en het product zelf niet betrouwbaar voelt, heb ik het product na enkele terug gestuurd en mijn aankoop retourgevraagd. Ik raad dit product in elk geval niet aan. Over het bedrijf zelf kan ik feitelijk niet oordelen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hi Marco, De cappuchon van de Besto Fishermen is niet verkeerd gestikt. Wanneer deze andersom zou worden gemonteerd door de fabrikant zou, wanneer de capuchon niet gedragen wordt, en dat is in 99 % het geval, de stiknaad zichtbaar zijn. Nu is alleen de stiknaad zichtbaar wanneer de capuchon ook daadwerkelijk gebruikt wordt. De Besto Fisherman is een zeer goed zwemvest voor de sportvisser. Wanneer het vest niet aan u verwachtingen voldoet is dat uiteraard jammer. Daarom kunt u het ook retourneren en crediteren we u het aankoopbedrag. We hebben gepoogd nogmaals met u contact op te nemen om u eea uit te leggen. Een mail hierover is eveneens aan u verzonden. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen begroeten bij ons! Vriednelijke groet, Nienke Afd. Support.

Op tijd besteld, incompleet geleverd, snel opgelost

Proteq boot parasol besteld. Maar de spanbanden zaten er niet bij ontdekte ik op de boot. Ja, ik had thuis alles al na moeten kijken. Na een mail werden de spanbanden snel nagestuurd en ik werd gebeld met excuses wat ik erg netjes vond.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nette en een goede website gewoon top. 👍

Een nette plezierige website , zeer overzichtelijk en ook zeer compleet. Verder een snelle service,en goed verpakt aangekomen das ook wel fijn. Ben tevreden met hoe verloop was.

Zeer slecht

Wel betaald ….niets ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste heer Grein, 3de door u besteld, 5de door ons aantoonbaar verzonden en afgeleverd. Vergissing misschien? We hebben u tevens een mail verzonden hierover. Mocht u toch een klacht hebben dan helpen we u graag deze op te lossen. Vriendelijke groet, Afd. Support Nautic Gear.

Matig

Lange levertijd zonder melding. Alleen bestelde waterkaarten vlotte levering maar onderdelen als fenderhouders, bilgepompje met toebehoren lange levertijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer Gramsbergen, Het merendeel van de bestellingen gaan op tijd de deur uit. Echter, een enkel keer hebben we te maken met een vertraging in de toeleverancie. Onze melding hierover heeft u helaas niet bereikt, zo begrepen we van u. Dat is bijzonder jammer en had deze beoordeling mogelijk positief gemaakt. Vriendelijke groet, Afd. Support.

lekker goed en makkelijk

keurige prijzen, goede aflevering.

Duidelijk, Snel en Compleet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Razendsnelle levering. (Als postNL meewerkt)

Enkele uren na m'n bestelling veranderde ineens de afleverdatum van zaterdag naar maandag. Zeer tevreden over Nautic gear. Dorus Overgoor

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering van mooie verduisterende stof

Over Nautic Gear

Filter op Taal