Snel en goed geleverd

Alles makkelijk te bestellen en goede producten

Snelle service tegen een prima prijs

Omschrijving van het product (12volt smart TV) op de site was duidelijk, bestelling verliep vlot, prijs was goed, levering was snel en in een goede verpakking. Wat wil een mens nog meer?

Snel en correct

Behoorlijke verpakking op maat ik zie wel eens anders erg tevreden en zeker voor herhaling valt baar

Over de gehele lijn van voorafgaande telefonische bevraging specificaties tot levering van kwalitatieve materialen zeer tevreden.

Snelle levering en goede service

Ik doe geregeld zaken met Nautic Gear en naartevredenheid.

goede artikel voor opbouw van mijn scooter , bedankt voor snelle levering.

Laarzen besteld en opgehaald in Veenendaal

Makkelijk via de website besteld. Daarna goed op de hoogte gehouden van de bestelling in opeenvolgende mails. Alles lag klaar en een uitstekende service aan de balie.

Zoals verwacht mag worden ...

Carterpomp bestelt en de volgende dag geleverd zoals afgesproken.

Goed en snel geleverd

Ik had de Tamalex 7*50 verrekijker besteld en de volgende dag al geleverd. Verrekijker voldoet aan de verwachting zoals op de website vermeldt.

Het kan in een woord, TOP

Weer een snelle en correcte levering van Nauric Gear ontvangen.

uitstekend

Snelle levering Prima prijs

Snelle en correcte levering!

Bestelde product is netjes en op tijd geleverd!

Snelle en correcte levering

Mooi set meters

Men heeft exact gedaan wat beloofd is.

Prijs/kwaliteit super.

Goede kwaliteit en zeer scherpe prijs

goed geregeld

Prima webshop

Snelle levering, goed verpakt.

Keurig en correct!

Mijn 1e ervaring was niet zo best...maar dit kwam omdat ik naar Veenendaal was gereden om iets te kopen en werd daar weg gestuurd omdat het een webwinkel was. En verkochten niets direct....was een verordening van de gemeente Veenendaal. Ging dus zeer kwaad en zonder spullen retour naar huis... Dit alles keurig recht gezet door Nautic Gear.

Geachte heer van Kempen, Wij zijn een online winkel, geen fysieke winkel. U bent altijd welkom om snel iets af te halen, echter wel nadat u online uw bestelling heeft geplaatst. Dit voorkomt namlijk dit soort vervelende situaties. Heeft overigens niks met de gemeente Veenendaal te maken, voorheen in Ede, bij onze vorige vestiging was het niet anders. Wegsturen doen we echt niet, echter we zijn niet ingesteld op contante verkopen. Dat is nou het verschil tussen een winkel en een online winkel. Gelukkig hebben we u toch nog naar tevredenheid kunnen helpen, en daar zijn we blij om. U, en ook andere klanten zijn van harte welkom om een online geplaaste bestelling bij ons af te halen bij onze vestiging in Veenendaal. Vriendelijke groet, Marcel, Afd. Support

Snel en goed ontvangen wat ik bestelde.

Het pakket dat ik bestelde heb ik compleet, zonder beschadiging, met een duidelijke handleiding, goed verpakt en snel ontvangen.

goed komen afspraak stipt na

bestelling ging goed, uitstekende communicatie

niet goed: mailtjes met verzoek om te beoordelen achteraf. inclusief reminder. ik wens géén beoordelingen in te vullen voor alles wat ik aanschaf. Voor mij zou het beter werken als er één keer een mailtje komt (dus geen reminders) waar ik zelf kan bepalen òf ik wil beoordelen.

1ste ervaring met dit bedrijf en niets op aan te merken.

prima service

Een heel snelle levering

Product is goed verpakt en snel geleverd.