Prima zwemvest

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede website en bezorging!

Product voldeed precies aan mijn verwachting. Ook de levering - prima èn vlot!

Geweldig prima service

Om 16:00 uur besteld, en voor 17:00 uur ophalen, zo gemakkelijk kan het!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goed geholpen duidelijke informatie

Goede en snelle service.

Mooie makkelijke site en een snelle levering.

Heldere site, snelle levering

Op zoek naar een laadstroomregelaar deze op de site van NauticGear gevonden met een scherpe prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

perfecte bediening en alles op tijd

Bij telefonische info beleefd, behulpzaam en zeer ter zake kundig. Zeer concurrerend en kwalitatief uitstekend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en goede kwaliteit .

Kleine opmerking ; misschien is het handig als je spullen verkoopt die samen 1 geheel moeten vormen ( dit in mijn geval ) dat dit ook samen past / functioneert . Nu moest ik zelf een oplossing vinden zo dat het wel past ( en dat is gelukt ) . Verder prima materiaal . Henni

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede kwaliteit

De geleverde waterpomp voldoet volledig aan onze verwachtingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle jongens en meiden.

Top spullen en snel geleverd.

snelle en goede levering

het besteld was na een dag al in huis.

Goede service, snelle levering

Zeer ruim assortiment aan producten, overzichtelijke website en eenmaal besteld worden de spullen snel geleverd. Top!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering. Goed verpakt in een niet herkenbare doos van het bedrijf.

Onprofessioneel

Ik had een Besto Fishermen zwemvest besteld. Redelijk snel en netjes binnen. Echter viel mij twee dingen direct op: 1) het vest voelt verre van betrouwbaar en degelijk aan en 2) de kraag en capuchon is binnenste buiten genaaid. Nadat ik Nautic om uitleg vroeg, ontving ik het antwoord dat na controle alle vesten zo uitzien en dat het zo zou horen. Dit is simpelweg niet zo. Geen kraag en capuchon zou op deze manier ingezet worden. Aangezien het antwoord bij mij zeer onprofessioneel overkwam en het product zelf niet betrouwbaar voelt, heb ik het product na enkele terug gestuurd en mijn aankoop retourgevraagd. Ik raad dit product in elk geval niet aan. Over het bedrijf zelf kan ik feitelijk niet oordelen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Matig

Lange levertijd zonder melding. Alleen bestelde waterkaarten vlotte levering maar onderdelen als fenderhouders, bilgepompje met toebehoren lange levertijd

Prima firma

Snelle levering, komen afspraken na.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Volgens afspraak en degelijk verpakt

Zeer tevreden. Snelle afhandeling

Lange levertijd

Schakelpaneel zou levertijd 2a3 dagen hebben. Na 3 dagen zelf gebeld en paneel bleek ook bij de leverancier allpa niet op voorraad te zijn. Levertijd ca 4 weken. Omdat ik montage gepland had was dat even vervelend. Ander type besteld en die werd snel geleverd. Verder goede website, snelle levering en goede service.

Niks mis mee

Snel en correct

Snelle levering em goed tel. advies

Snelle levering em goed tel. advies

super

zeer snel en met alle gemak iets te bestellen

Klantvriendelijk

Klantvriendelijke oplossing.

Correct bedrijf !

Gemakkelijk besteld, goede communicatie via website / email en snelle levering. Top !

Mooie materialen

Goede spullen en snel geleverd. Tip. De verpakking mag iets kleiner. Handschoenen kunnen ook in envelop door brievenbus, scheelt verpakking.

Over Nautic Gear

Filter op Taal