Goede service netjes geleverd.

Geen problemen alles op tijd en snel.

Mooie fenders

Mijn bestelling correct en op tijd geleverd, Prima!!

Prima communicatie

Als je wat besteld wordt je gelijk op de hoogte gehouden vanaf het moment dat je betaald heb. Prima service, zelfs een juiste indicatie wanneer je item wordt afgeleverd.

goede service snel in huis en niet duur

Allemaal top geregeld

Bestelling geplaatst, keurig over het verdere verloop geïnformeerd in keurige mails. Alles keurig op tijd geleverd zoals beloofd. Website ook prima en duidelijk.

Gewoon goed

Netjes en snel geleverd.

Geen controle

Na mijn aankoop van 4 stootwillen was er al 1 lek. Worden deze niet gecontroleerd?

Geachte heer Vet, Dank voor uw review. Vervelend dat uw stootwil lek is. Als dat gebeurd is het meestal het ventiel. Omdat we op onze mail geen reactie kregen en u ook niet telefonisch kunnen bereiken hebben we alvast een nieuwe ventiel toegezonden aan u. In ons blog www.nauticgear.nl/blog/hoe-blaas-ik-een-fender-of-stootwil-op ziet u hoe eenvoudig het wisselen van een ventiel is. Mochten wij u verder van dienst kunnen zijn dan helpen we u graag! Vriendelijke groet, Nienke, Afd. Support Nautic Gear.

zeer tevreden

alles op tijd geleverd netjes verpakt Dikke duim Mijn volgende bestelling komt eraan

Snelle levering, goede prijs

Ik koop vaker bij Nautic Gear. Duidelijke website. snelle levering.

voortreffelijk, snel goed en niet te duur, dank

voortreffelijk, snel goed en niet te duur, dank

Makkelijk bestellen snel in huis

Fijne website om te winkelen

Vlotte verwerking en netjes geleverd.

Ruime keus, snelle levering.

Prima geregeld

her bestelde was op de aangegeven dag en tijd binnen

zeer snelle en vlotte levering

besteld en de dag nadien pakketje reeds in huis ...super gewoon . Knappe service

Correcte levering

Duidelijke omschrijving en redelijke prijzen.

Snelle correcte levering

Heldere webshop, breekbaar artikel goed verpakt. Juiste levering

Prima shop, snelle bezorging en goed verpakt!

Duidelijke website, snelle service

Positieve ervaring!!

Top bedrijf gemakkelijk website. Prima service

Geweldig bedrijf ruim assortiment goede service. En snel geleverd

Top service alles top geregeld

Bestelling geplaatst en supersnel geleverd.

Snelle levering en fijn dat ze met je meedenken.

Snel antwoord via de mail gekregen, prettige service.

vlotte afwerking en levering

vlotte snelle levering ,

Geen gezeur, binnen 3 dagen voor de deur

Soms is het gewoon lekker dat je wat besteld, 3 dagen niet oplet en verrast wordt door de bezorger. Top verlopen! En de boatsoap is ook nog eens heerlijk om mee te werken. Hier kom ik zeker nog eens terug.

Goede uitleg en goede levering

Dieseltank gekocht en had een paar vragen over wat ik precies nodig had. Via de telefoon was de uitleg goed en ben goed geholpen! Fijn om iemand aan de telefoon te hebben die er echt verstand van heeft. Levering was ook snel.