Ruime keus voor elk budget.

Goede website! Na het bestellen wordt je ook goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

zeer content

ik ben buitengewoon te spreken over hoe ik ben geholpen. de mensen van nauticgear zijn erg te zaken kundig en oplossingsgericht ingesteld ik heb nu een passende oplossing voor mijn probleem op een wijze waar ik zelf nog niet aan had gedacht. tevens was deze oplossing vele malen goedkoper. Nauticgear bedankt en tot de volgende

snel en accuraat

Ook mijn vraag om advies is telefonische goed behandeld.

gewoon uitstekend op alle vlakken

6 fenders gekocht en geleverd. Deze waren vacuum getrokken wat ik niet voorzien had. Na een telefoontje gewoon zonder vragen een gratis ventiel nagestuurd gekregen. Dus perfekte bestelling aan zeer goede prijs en ook zeer belangrijk dienst na verkoop super.

Ik had een onderdeel nodig voor mijn tank. het zat niet in het assortiment van nautic gear, ik had via de leverancier het artikel nummer opgevraagd en zonder moeite heeft nautic gear het op de site gezet zodat ik het kon bestellen super!!

Prima webshop!

Uitgebreid assortiment, goede beschrijvingen, snelle service en concurrerende prijzen. Om een 9 te behalen zou het retourbeleid moeten worden aangepast. Retourkosten zijn nu voor koper, waardoor het kostentechnisch soms geen zin heeft om een artikel te ruilen en je er mee blijft zitten.

Super snel geleverd en alles in orde goede kwaliteit

Heb site toevallig ontdekt en heb et alles gebond3n wat ik nodig had voor mijn boot

bestelling en levering ging prima. bestellen en betalen in de shop is niet echt logisch ingericht. ik bestelde een fender,daar moet ook een touw aan gesplist worden,kan dit ook inclusief aangeboden worden?

goede service

breed assortiment maar niet alles in de web is direct leverbaar

Goed product

Netjes geleverd precies zoals omschreven

...

Goed assortiment, vlot geleverd

Producten via de website besteld, klik & collect. Stond snel klaar en medewerkers waren vriendelijk.

Helemaal Toppie

Bestelling vlot gekregen.

Alles volgens afspraak

Bedrijf handeld volgens afspraakproduct naar verwachting, levering correct. Ook nog eens tegen concurerende prijs

Super snel geleverd en goed spul

Goede service en producten

Geleverde producten zijn in orde en de onderlinge communicatie verloopt goed.

Snel geleverd en prima telefonische informatie

Goede kwaliteit van de geleverde artikelen en een nette prijs.

Alles conform bestelling geleverd.

Vertrouwen

Uitstekend en snelle levering

Goed, snel en keurig

Mijn bestelling was lekker snel en keurig afgehandeld.

Juiste snelle levering

Levert correct uit

Goede snelle levering

Ik heb echter ,nog niet alles uitgepakt maar ga er van uit dat hij compleet is ,zo gauw als het wat warmer weer wordt gaan wij hem monteren.

Excellent

Afgehandeld zoals het hoort.

Netjes en op tijd geleverd.