Top bedrijf !!!!!

Zeer snelle en correcte levering Tijdens montage kwam ik erachter dat extra bestelde onderdelen niet pasten Na contact met nautical kon Ik zonder problemen het retour sturen. Na montage heeft vriend er gelijk ook een besteld en deze is ook al geleverd

top Winkel

Ik ben zeer tevreden Duidelijke website met groot assortiment, Bestelling binnen 24 uur geleverd top winkel

Goede webshop met prima service en ook ophaal mogelijkheid. En....zijn telefonisch bereikbaar. Vriendelijk behulpzaam personeel.

Duidelijke website, bestelling snel in huis

Duidelijke website, bestelling snel in huis

Supersnelle levering, correcte prijzen en alles 100 % in orde

Supersnelle levering, correcte prijzen en alles 100 % in orde. Wat wil je nog meer ?

uitstekende communicatie, snelle levering

Ik ben uitermate tevreden over de communicatie naar de klant en de snelle levering door Nautic Gear. Alles is van mooie kwaliteit. Ik ben alleen wat bedroefd over het feit dat ik nu al enkele maanden wacht op levering van een 2e landvast.

Beste Evert, Dank voor je mooien en terechte opmerkingen / review. Ook wij wachten met smart op veel touw- en lijnenwerk. Deze zaken zijn door onze importeur helaas te laat besteld. Echter wij kunnen het hen niet kwalijk nemen. De melding in maart dat alles op slot moest zorgde voor het opschuiven van bestellingen en leveringen van fabrikanten. Dat speelt ons nu parten. Hopenlijk komen een aantal zaken de komende weken weer binnen. Zodra uw backorder binnen is sturen we die met voorrang aan u af. Bedankt voor uw geduld. Vriendelijke groet, Ad. Support.

Alles volgens afspraak

Correct en snel afgehandeld. Een echte aanrader.

Snel en goede communicatie

Bestelling werd snel geleverd en is helemaal in orde.

Geweldige snelle service en kwaliteit!

Binnen 1 dag stond de postbode voor de deur met mijn zwemtramp, keurig ingepakt, met ook nog een superscherpe prijs. Geweldige snelle actie. Complimenten!!

Duidelijke site en snel kunnen vinden wat ik nodig had. Na bestelling en betaling zijn de reddingsvesten binnen 24 uur geleverd. Kortom super service.

Bestelling snel geleverd

Bestelling binnen 24 uur geleverd tegen gunstige prijs.

Snel en goed.

Product snel gevonden, voldoet aan de gezochte specificatie. Snelle levering.

Makkelijk besteld, en goede communicatie

Na de bestelling kreeg ik een bevestiging van de bestelling maar geen mail meer over de verzending dacht ik na een mailtje kreeg ik gelijk reactie een vriendelijke reactie en bleek het in de Spam postvak gekomen te zijn. Daar bleek ik netjes alle info gekregen te hebben en was het pakketje al onderweg

Goede service en makkelijk telefonisch te bereiken top

heb div. Spullen hier besteld en iedere keer snel geleverd en goed advies gehad van vriendelijke man hele fijne zaak

Snelle levering en top service!

Al veel materialen bij Nauticgear besteld. Ben nog niet tegengekomen dat ze iets niet hebben, er is een ruim en divers aanbod! Duidelijke website, vriendelijk personeel en snelle levering. Keep it up!!

Hoi Chris, Dank voor je leuke review! In deze extreem drukkte tijden is zo'n leuk compliment waar we het voor doen!! Vriendelijke groet, Afd. Support Nautic Gear

Fijne service!

Aardig en vriendelijk op telefoon en af mn order snel in elkaar om het op te halen!

Snelle service goeie spullen

Netjes en snel gevonden wat ik zocht voldoende informatie over het product nette prijzen en snelle levering

Duidelijke catalogus ,snelle bediening

Prima prijs, bestelling direct op te halen in Veenendaal !

De prijzen bij Nautic Gear zijn scherp. Het bestellen gaat snel en eenvoudig. Ik kon de volgende dag de bestelling ophalen in Veenendaal.

Prima priduct

Hele snelle service, gelijk een bericht wanneer je je product kon ontvangen. Kom in de toekomst zeker weer en bestelling plaatsen.

strakke site met groot assortiment

Ik vond al snel wat ik zocht. Helaas was 1 artikel, waarvan ik er 2 nodig had niet op voorraad, site werd direct aangepast. Na overleg met klantenservice werden voorraad artikelen snel uitgeleverd. De nalevering verliep geheel volgens afspraak.

Snelle service en duidelijke site, ben zeer tevreden

Op voorraad en snel geleverd

Snel geleverd, hadden als enige product wat ik nodig had op voorraad.

Goede uitleg op website bij producten

Naast de variëteit aan producten is de echte toegevoegde waarde een uitgebreide toelichting op de website bij de producten. Hierdoor weet je wat je nodig hebt en bestel je.

Op voorraad en snel bezorgd

Marine speakers van boss besteld en hier op voorraad en bij een ander 14 dagen wachten en nog een bemini top besteld voor een lage prijs. Ik ben blij.