prima service en snelle afhandeling van bestellingen

prima service en snelle afhandeling van bestellingen. Doordat mijn pakket was beschadigd bij aflevering heb ik het niet aangenomen en is het retour gezonden. Na controle door Nautic gear is het weer naar mij verzonden en was mijn bestelling weer snel in mijn bezit. prima afhandeling.

SUPER SNELLE LEVERING

17.50 UUR BESTELD VOLGENDE OCHTEND IN HUIS

Verdeeld genoegen

Levering prima, maar de bezighoud-therapie via het internet die daarbij wordt opgetuigd is wel aan vernieuwend toezicht toe (Om maar eens wat te noemen: 5 'verplichte' velden voor de beoordeling, met vragen waarop het gewenste antwoord er niet bij staat!)

professioneel, snel en prettig

goede en snelle levering

alles goed en duidelijk

Excellente service en uitmuntende levering

Er was geen wachttijd en de dag erna volgde de levering zoals genoteerd stond in de mail , vriendelijke persoon en heel beleefd . Op deze manier is het heel leuk om zaken met jullie te doen , zeker een aanrader

Correct, klantvriendelijk en efficiënt, heerlijk!

Tijdig gemaild, supersnel verzonden, goed verpakt. Die snelheid hoeft van mij niet zo, maar veel mensen zullen dat waarderen.

Snelle levering en een goed product

Mijn bestelling werd snel en goed afgeleverd. Ik ben erg blij met mijn Foetsie kachel!

heel goed

vandaag besteld, en inderdaad de volgende dag in huis

Super snel geleverd. Mooi product

Zeer snelle levering

Snel geleverd de versterker en speakers, nu aansluiten

Mijn bestelling van een Impellerpomp was heel snel geleverd en voldeed aan de verwachting,dus helemaal top

Keurige overzichtelijke site

Ben zeer tevreden over het product wat mij geleverd is. Kreeg netjes een mail toen product weer in voorraad was en zelfde dag nog besteld en volgende dag keurig verpakt al in huis. Product voldoet volledig aan mn wensen en ben er heel blij mee.

keurig verzorgd.

Product stond in backorder. Na de bevestiging was de levering zeer vlot.

Prima ervaring...snelle levering en overzichtelijke website.

Prima ervaring...snelle levering en overzichtelijke website.

Snelle verzending en goede kwaliteit

Erg tevreden, vooral over de snelle nette verzending.

geweldig service.

helaas verkeerde zending van u kant,had paraffine besteld en kreeg petrolum. Toch blijft ik klant bij u.

Goede afhandeling vaan de bestelling

Vlotte levering van de bestelde goederen

Snelle en perfecte levering

Vandaag bestellen morgen binnen super

Produkten ok, maar de verpakking van de meerpennen is ronduit gevaarlijk!

De produkten zijn goed . Jammer genoeg geen levering naar Luxemburg en dus erg omstandig om naar Duitsland te laten leveren. Alles is tegenwoordig verpakt, maar jullie meerpennen niet. Die staken half uit het pakket en waren ronduit gevaarlijk voor leveranciers en mijn nichtje die de boel in Duitsland ging halen. Verder tevreden.

supersnel en kloppend!!

Dank voor de prima service

Goede communicatie, behulpzaam en volgens afspraak!

Goede communicatie, behulpzaam en volgens afspraak!

goed geregeld

Snelle levering , mooi led tv’tje prima allemaal

Gewoon vlot geleverd , niets op aan te merken

Na contact via de support tot volle tevredenheid geholpen en waar nodig advies gehad. Jasper en Vincent dachten goed mee en ik kreeg een prima aanbieding.