Top 👍👍👍

Top product en top levering.

Hetgeen wordt beloofd wordt nagekomen en ook een prima telefonisch advies gekregen mbt ja/nee op voorraad. Dus voor 17.00 uur besteld en inderdaad de andere dag geleverd.

Vriendelijke mensen maar afspraken worden niet nagekomen

Eerst kwam de fiets een dag te laat vervolgens geen instructie hoe in elkaar te zetten. Na contact met de klantenservice de belofte gekregen dat ik een instructie gemaild zou krijgen, mail is nooit aangekomen. Met dank aan YouTube fiets in elkaar gezet. Achterwiel was niet goed afgesteld. Al met al mooie fiets maar tot nu toe geen prettige ervaring.

Prima geregeld

snelle levering en vaak mooie aan biedingen

snelle levering en vaak mooie aan biedingen

alles volgens afspraak geleverd

prima prijs - kwaliteit snelle levering alles volgens afspraak en bestelling

Niks dan goeds

Duidelijk, snel en volgens afspraak, eerste bestelling was top.

Whale waterpomp besteld, snel geleverd alleen de pomp is niet zo stil als de beschrijving beloofd.

zeer goed

goedkoopste op het internet en een snelle levering.

Werd vriendelijk telefonisch te woord gestaan tijdens mijn telefonisch contact met een vraag. Werd zelfs later teruggebeld (om dingen af te stemmen zodat alles duidelijk was) ivm afhalen vd order in de winkel. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

prima product en service

snelle levering, goede kwaliteit

Prima en snelle levering

Voor de eerste keer hier besteld. Zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle service en het juiste artikel ontvangen

Bijzonder snelle service en voor de tweede maal een nieuwe bestelling, de juiste artikelen ontvangen. Alleen bij de meters was lastig het exterieur te zien en wijken ook in afmetingen af van zowel het huis als de (sier)ring. Dat bleek het verschil tussen CN en Wema meters. Omdat ik dat pas na twee weken moest gebruiken, maar een tweede meter van het het merk CN besteld. Dus de WEMA brandstofmeter blijkt overbodig.

Keurig!

Prima geholpen en snel te woord gestaan. PostNL was zwaar in gebreken bij levering, maar we hebben het samen goed kunnen oplossen.

Very quick delivery

Super snel gelevert, tegen een mooie prijs.

Bij volgende bestellingen heeft Nautic Gear zeker mijn aandacht.

Uitstekend!!!

Goede producten, snelle levering en uitstekende service.

Snelle goede service

Product wat niet assortiment zat, heeft men, in overleg, toch kunnen leveren. Erg klantvriendelijk..!

na bestelling product snel geleverd

op een Maandag had ik iets besteld en 2 dagen later werd het bestelde product netjes thuisbezorgt snelle levering en service

Heel cooperatief. Prima service.

Heel cooperatief. Prima service.

Goede producten

Het bestelde super snel bezorgd

Al meerdere producten besteld altijd top!!

Duidelijke website en zeer snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding kom zeker een keer terug

Prima webwinkel

Snelle levering en goede prijzen.