Goede en Snelle service

Niet dat gekregen wat we verwacht hadden. Namelijk servicegoed met anti-slip onderkant, helaas.

Snelle bezorgservice maar geen gratis retour helaas ondanks de bestelling van boven de 100 euro.

Snel en correct

Supersnelle levering

Vrijdagmiddag besteld en zaterdag afgeleverd, zeer snel. Alles in orde met de levering. Top!

Prima levering

Nette prijs alleen tijdens de bestelling problemen gehad met de website. Foutmeldingen waardoor er geen afronding mogelijk was.

Dikke Prima !

Prima prijs snelle levering van een Talamex biminitop, correcte klantenservice . Volgende keer graag weer .

bestelling op tijd en in goede staat

Snel in huis Mooie spullen

Snelle, correcte service aan scherpe prijzen

Duidelijke website met uitgebreid gamma. Ene dag besteld en volgende dag netjes geleverd op postnl punt nabij jachthaven!

PERFEKT

Mijn ervaring met Nautic Geat is toppie!!

Goed en nettjes geregeld

1 dingetje voor garantie netjes opgelost geen probleem

super snelle service

s avonds besteld volgende dag 10.00 geleverd hoe is het mogelijk.Top !!

Prima spullen, supersnel geleverd

Prima spullen, supersnel geleverd

Mooie, duidelijke website. Heel veel keus.Bestellen gaat heel makkelijk en de artikelen had ik snel in huis. Niks op aan te merken, gewoon een aanrader

Snelle verzending en groot assortiment

Nette overzichtelijke site

Overzichtelijke site, fijne aanbiedingen...en super snelle service....top!

Goed maar.......

Alles netjes op tijd geleverd, had er een bilge filter (jabsco bij zonder klik connector naar 19mm ook stond er niets over beschreven bij de filter dat je die appart moest bijbestellen. Vond ik echt een gemist kans.

Keurige en snelle levering

Keurige en snelle levering

Snel handelen

Uitstekend geholpen met uitleg en snelle levering

Keurig en vakkundig te woord gestaan. Snelle levering

alles in de puntjes geregeld

Prima!!!

Alles stipt volgens afspraak!!!

Ik raad deze webshop aan

Duidelijke website, shop werkt ook goed, betaling ging ook zonder problemen. Het moeilijkste was welke kleur reddingsvest ik moest kiezen.