Super snel

Lekker snel geleverd

super bedrijf!!!

Nauticgear combineert prima producten met een razend snelle levering

Goed verpakt Pakket volgende dag geleverd Goede prijs

Item was niet op voorraad maar daarna snelle levering

Plastic voet van bimini parasol was mogelijk meeverkocht met de boot. Toen wij het geleverde product zagen wisten wij zeker dat wij die nooit ontvangen hadden. Het was groot en paste niet in de parasolhoes. Nalevering kostte €26 en dat was toch wel prijzig. Desalniettemin blij dat de set weer compleet is. Dank

Snelle en keurige afhandeling. Goed verpakt. De volgende bestelling plaatsen we weer bij jullie.

Supersnelle en correcte levering

Bootonderdelen leverancier nr 1

Goede duidelijke snelle service

Duidelijke overzichtelijke site met kwalitatief zeer goede producten met een snelle heldere service.

Geleverde producten passen niet ??

De geleverde slangpilaren voor mijn jabsco waterpomp passen absolut niet , verkeerde diameter - blijkbaar zouden er verschillende diameters voor de aansluiting op de pomp moeten zijn - deze zijn niet weergegeven op de site en men gaat er dus vanuit dat deze op alle jabsco waterpompen hetzelfde zijn ??? Dus volledig verkeerde inlichtingen en daardoor ook een niet bruikbare aankoop !! Een misnoegde klant , Marc

S’avonds besteld volgende dag al binnen super

Super snel geleverd

Goed adres

Enorm assortiment Snelle levering

Goede service dank aan Marcel

Zeer goed geholpen.

Snelle levering.

Kwaliteit in alle opzichten

Prima levering van verschillende led-lampen voor de boot.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Snelle verzending en goede service bij defect

Snelle verzending en goede informatie omtrent de verzending. Twee lampjes gingen direct stuk na correct aansluiten. Opgestuurd en twee nieuwe ontvangen. Prima service.

Geleverd product was lek. Terug sturen voor eigen rekening was niet nodig nieuwe wordt opgestuurd. Prima service

Correcte, snelle levering.

Snelle levering van de juiste goederen zonder onnodige ‘ballast’

Maandag besteld, dinsdagmiddag geleverd.

Geweldige service

Supersnel een reactie en binnen 24 uur mijn bestelling stevig ingepakt mogen ontvangen.

duidelijke website, snelle levering correcte afhandeling

Mijn eerste bestelling. alles is correct verlopen

Ze zijn duidelijk met bestellen en wordt netjes doorgegeven over de status van je bestelling

... een goed assortiment waaruit ik de juiste keuze kon maken, vlotte afhandeling en levering

zeer tevreden///

Eerste maal maar spullen snel ontvangen en goed kunnen volgen

Geweldige online shop.

Dankzij Nautic Gear heel mijn boot kunnen opknappen en gemoderniseerd met moderne nautic gear spullen en apparatuur. Snelle levertermijnen. Verhouding prijs/kwaliteit niets op aan te merken. Ik ben een zeer tevreden klant.