Zeer klant onvriendelijk

Bij een verkeerde levering Mag je zelf weer het juiste artikel bestellen en moet je zelf het verkeerde artikel opsturen. Omdat dit twee keer verzendkosten zijn protesteerde ik. Hierop moest ik maar bestellen met ophalen en dan weer bellen dat hun de order weer omzetten naar versturen. Dit werdt echter vergeten. De verzendkosten van het verkeerde artikel zullen ze terugbetalen. Allemaal zeer omslachtig en zeer veel telefonisch contact.

Zoals het hoort

Helemaal goed

Snel, goed spul.

De zekering en zekeringhouder bleken zeer robust, prachtige kwaliteit. Ze zending was er binnen twee dagen.

Goe bezig

Perfect in service and timing.

Ok

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service

Snel en goed.

Bestelling volgende dag verzonden. Lage verzendkosten.

Alles prima

Goed .netjes .

Bestelling lag als vermeld na 2 dagen gereed in Veenendaal. Afhalen was gemakkelijk en zeer vriendelijk geholpen.

CORRECT - SNEL met INFO

YOP !

Zie onder

Duidelijke site. Snel contact. Snelle levering correct uitgevoerd.

Super snelle correcte service!

Super goed dankjewel

Ik ga zeker nog twee bestellen ze zijn mooi en geven een super geluid

Prima advies gehad aan de telefoon

Ik ben goed geholpen om mijn keuze te maken. Tevreden met mijn artikel en de snelle levering.

Informatie website niet actueel

Op zich geen slechte winkel maar informatie op de website kan beter. Ik had een boothoes besteld in de verwachting dezelfde kleur te krijgen als op de afbeelding. Maar ik kreeg een hele andere kleur. Gemaild en de eerstvolgende dag teruggebeld. Navraag bij fabrikant bleek dat het nieuwe model een andere kleur heeft. Ik heb er verder geen drukte van gemaakt maar ik vind het wel slordig dat de site in deze niet actueel is.

Altijd correct en op tijd

Altijd correct en op tijd

Super snel geleverd

Super snel de volgende dag geleverd

Super content

Ik ben zeer te vreden bij aankoop van artikelen goede levering ,super

Mooi product en snel geleverd Erg tevreden

Ok.

Prima hoor. Wel een tip. Ik had iets besteld en in de dagen erna las ik steeds order in verwerking. Heb maar eens gebeld en toen werd me verteld dat het item nog niet binnen was. Informeer in voorkomend geval de klant even zodat hij weet wat er aan de hand is i.p.v. de klant in het ongewisse ncq met vraagtekens te laten zitten Met vr. gr W.R.Duteweerd

Producten zijn ok, maar de levering ...

Beste, Producten zijn ok. Het is wel niet OK: De pakjesdienst had het pakje achtergelaten op de stoep en een diefstal werd op het laatste nippertje vermeden! Ik vind het ongepast dat een pakjesdienst je pakje achterlaat en dan nog op een drukke baan in een stad. Mijn opmerking gaat NIET over Nautic Gear, wel hun pakjesdienst!

Snelle levering en gratis extra lont.

Foetsie petroleum brander gekocht en is de volgende dag geleverd met gratis extra lont. Ook mijn vraag via de mail werd snel beantwoord. Helemaal top!

Beloofd de volgende dag binnen en dat was ook zo.