Snelle en correcte levering.

Mooi assortiment en duidelijke website.

heel prettig en vlot geholpen

Ik had een online bestelling geplaatst, het was niet het goede artikel. de helpdesk heeft dit vlot aangepast naar het juiste!

Goede klandizie

Goed geholpen.

prima producten erg snel geleverd

top snelbinnen besteld wat ik nodig had

goede ondersteuningen, snelle levering van goede kwaliteit

voldoende keus, voldoende gedocumenteerd op de website, goede telefonische ondersteuningen, snelle levering van een goede kwaliteit product, tegen een goede kwaliteit / prijs / performance verhouding, en in dit geval een flexibel instel baar product .

Ik heb slechts 2 van de 4 artikelen ontvangen( nadat ik zelf contact gezocht had).

Tot nu toe slecht

Goede afhandeling van de bestelling. Snelle levering, goede prijs.

Topbedrijf

Supersnelle leveringen en feedback van customersupport als je vragen hebt ... Alles duidelijk en helder en geen half werk Superbedrijf en ik ben zeer tevreden

Snel, scherpe prijs en duidelijle site

Snel.geleverd tegen een goede prijs en ook nog een extraatje in de doos in de vorm een mooi tijdschrift, top.!

snelle service, competitief in prijs

snelle service, competitief in prijs geregeld aanbiedingen via site, en toch word je niet bedolven onder de nieuwsbriefmails...

Super winkel met snelle levertijden

Fijne overzichtelijke website. Snelle levertijden. Topwinkel!!

Top, snel, vriendelijk

Goed en overzichtelijk.

Goede website. Bestellingen komen op tijd binnen. Prima.

Goede producten tegen een scherpe prijs.

Een 12C LED TV stabilisator besteld. Volgende dag al in huis. Bij het uitpakken bleek extra stekkertje niet in de verpakking te zitten. Een mail verzonden naar Nautic Gear. Even later alweer een mail terug, dat het ontbrekende stekkertje nagestuurd wordt, zonder kosten voor cliënt. TOP service.

Snel

Uit voorraad Binnen een dag geleverd

Snelle levering. Goede website. Juiste product voor een scherpe prijs.

Hele fijne ervaring keer op keer.

Dit bedrijf doet er alles aan om je bestelling op tijd binnen te krijgen. En mocht je eventueel vragen over een product hebben. Dan is er altijd wel iemand die er van af weet. Een voor mij fijn bedrijf waar ik al het nodige besteld heb. En zeer zeker blijf bestellen in de toekomst. Van mij krijgen ze een dikke 10!

Makkelijk besteld, supersnel geleverd.

Makkelijk besteld, supersnel geleverd.

Zoals verwacht mag worden: zeer correct

Uitstekende administratieve begeleiding, communicatie prima voor elkaar en goede materialen. Kortom: aan te bevelen!

Uitstekende service en snelle levering

Besteld en de volgende dag geleverd. Niet elke shop doet dat, ondanks beloften

Producten voldoen aan de verwachting en werden 1,5 dag bezorgd.

Duidelijke website

Makkelijk bestelproces, snelle levering en prima kwaliteit

Prachtige laarzen: value for money

Duidelijke website. Snelle levering. Goed product.

Snelle en goed afhandelling

Snelle en goed afhandelling