Eerste plaats heel vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Een mooie showroom met een heel uitgebreide collectie. Ik heb Tuinmeubelshop (Sliedrecht) dan ook bij verschillende mensen aangeraden die nieuwe tuin of balkon meubels moeten hebben. Bezorging ook snel en netjes gegaan. Al met al zeer tevreden.

Fijn geholpen in de winkel. Op afgesproken datum bezorgd. Peachtige kwaliteit van de stoelen.

En nog een keer een tuinset!

Alweer 13 jaar geleden kochten we ons eerste mooie tuinset bij Tuinmeubelshop. Door een verandering in de tuin was deze iets te groot in doorsnee en paste niet onder de overkapping. Er moest dus een nieuwe tuinset komen. Omdat we destijds tevreden waren over Tuinmeubelshop zijn we daar naar terug gegaan en werden er in een mooie showroom in Den Bosch leuk en kundig geholpen door Ria. Besluit was snel genomen en de nieuwe tuinset was gekocht. De oude en nog zeer goede tuinset hebben wij verkocht en wordt nu elders met plezier gebruikt.

Zoals altijd: Gewoon goed !

Keurig geregeld vanaf aankoop tot aan de aflevering! Bedankt !

Goede ervaring

Behulpzaam personeel

Goed en vakkundig geholpen

Ruime keuze vakkundig geholpen

Keurig bezorgd

goede ervaring

Heb een goede ervaring gehad. Een fijn product is geleverd. Kan het zeker aanbevelen goede prijs en goede kwaliteit

Nette en complete levering van mooie hoekbank

Wij hebben een hoekbank gekocht bij Tuinmeubelshop. Het meubel is keurig volgens afspraak geleverd en zit heerlijk. De prijs is ook prima in orde. De bezorgers zijn correcte en behulpzame medewerkers.

Prima ,iets wat vroege levering(7.00)

Goed verpakte meubels. We hopen er veel zomers van te genieten.

Snel, duidelijk, goede kwaliteit

We hebben een mooie tuintafel gekocht. De levering was snel en alles is goed met ons gecommuniceerd. Toch hadden we nog een vraag over de levering. Tuinmeubelen is goed bereikbaar en je hebt snel het antwoord.

Grote keuze en goede levering

Grote keuze aan tuinmeubelen in elke prijsklasse. Levering heel goed. Duidelijk wanneer het geleverd wordt! Betaling doe je bij levering.

Goed verpakt en goed geregeld

Meubels goed verpakt ter bescherming, goede communicatie wat betreft koop en bezorging?

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Nunspeet. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Product en levering helemaal naar wens !

Loungefauteuil is prachtig qua ontwerp en qua stoffering , kleur etc .

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Super goede servixe

Goed geholpen in de winkel, gratis bezorgen op vakantie adres. Zeer behulpzame bezorgers

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Den Bosch. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Goed geregeld.

Prima bedrijf alles volgens afspraak top!!

Goede voorlichting

Het personeel denkt met je mee in de wensen die er zijn waardoor het ons gemakkelijker werd gemaakt om te kiezen. Prijs kwaliteit was voor ons erg belangrijk. Dat werd goed erkend door de meedewerker. Later iets wijzigen was geen enkel probleem.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Veenendaal. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Keurig geholpen

Goede uitleg en vriendelijk geholpen

Alles naar volle tevredenheid

Gemakkelijke website, fijne manier van betalen. Goede prijzen en fijne vervoerder met zeer correcte chauffeurs!

Erg vriendelijk ontvangen in de showroom. Fijn dat we eerst zelf op ons gemak mochten rond kijken en vervolgens nadat we geïnteresseerd waren in eettafel stoelen goed advies gekregen en fijn verder geholpen. Na aankoop met een goed gevoel vertrokken. En de volgende dag met schoonzus terug gekomen voor een eettafel voor haar! En ook goed geslaagd en ook weer goed geholpen. Ook over de ( snelle) aflevering zeer goed te spreken.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Utrecht. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Prettig

Super fijn geholpen door Frans, iemand die met je meedenkt op een zeer professionele manier heeft verstand van zaken en legt alles goed uit. We gingen voor een bepaalde set, maar door het meedenken van Frans toch voor een andere set gegaan en super blij mee, zeer klantvriendelijk en niet pusherig wat als zeer fijn door ons werd ervaren. Aanrader!

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Bergen op Zoom. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Vriendelijke chauffeurDil

Dit gaat over aflevering, chauffeur was gewillig en reed naar achterkant waar het gelost moet worden,ik heb een stoel geprobeerd en zit goed, maar toen begon het te regenen,heb de kussens binnen gelegd en bij gekochte hoes er over gedaan, en tafel binnen in elkaar gezet,wel een zeskant bout 6x40 tekort en grote ring,ben er naar Gamma om geweest.

Heel goed geholpen door vriendelijk personeel en wat wij niet wisten dat er ook nog 10% korting kregen en bij de bezorging werden de spullen nog netjes achterom gebracht

Heel erg tevreden.

Wij zijn heel erg goed geholpen door de medewerker,hij zocht en dacht ook heel goed mee naar de wensen die wij hadden. We komen zeker terug.

Prima geregeld

Online een tuinmeubel besteld en deze is keurig op de afgesproken datum bezorgd. Ik had de actie van extra 10% lentekorting niet aangevinkt bij het bestellen en kreeg deze keurig teruggestort. Communicatie over het bezorgmoment met de vervoerder was ook goed geregeld. Wel wat vroeg :-)

Over Tuinmeubelshop

Tuinmeubelshop is de specialist in tuinmeubelen zoals loungesets, tuinsets, tuinstoelen en tuintafels. Naast onze online store is het mogelijk om te komen proef zitten in 1 van onze 12 megastores. Onze verkoopadviseurs geven je deskundig advies over de invulling van je tuin. Binnen onze collectie tuinmeubels vind je landelijke, moderne, landelijk/moderne en retro stijlen. Omdat wij veel diverse stijlen tuinmeubelen hebben is er bijna altijd wel een tuinmeubel die bij je past. Onze tuinmeubels hebben wij bijna altijd uit voorraad leverbaar en kunnen wij binnen 3 werkdagen bij je aan huis bezorgen. Wij heten je hartelijk welkom op onze online store of in 1 van onze 12 megastores. www.tuinmeubelshop.nl