Lekker overzichtelijk en vriendelijke benadering

Helemaal top geregeld.

Dit lounge-pareltje is meer dan alleen een streling voor het oog!

Ik was al een tijdje op zoek naar een extra lounge zetel, als aanvulling bij de rest op mijn terras. Dit lounge-pareltje mocht zeker niet ontbreken. Het is meer dan een streling voor het oog, je geraakt er volgens mij niet meer uit, eens je er in gesetteld zit. De ronde vorm past perfect bij de strakke lijn indeling die ik al heb. Een aanrader voor wie graag vertoeft in eigen tuin! De levering verliep heel vlot binnen het gegeven tijdsslot, dikke pluim hiervoor! Eens besteld, had ik het het pareltje binnen de week al thuis, fantastisch toch!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Prima vriendelijke service en goede kwaliteit prijs verhouding Snel geleverd.

Aan de telefoon trof ik een vriendelijke medewerker en ook de bezorgers waren erg attent.

Snelle levering en goede producten

Heel goed geholpen in de winkel en snelle levering

Prettig geholpen, en de bezorging was keurig optijd en vriendelijk.

Een bedrijf om aan te bevelen

Dik voor elkaar

Bestelling gedaan en geweldig afgehandeld en geleverd. Kom zeker terug. Top

Zeer aangenaam

Verkeerde informatie maar eindstand tevreden!

Ik had online een dining loungeset gezien. Ik ben naar het filiaal in Utrecht gegaan om het product in het echt te zien. Ik was tevreden en ik wou de dining loungeset kopen. Meerdere dingen heb ik toen nog nagevraagd en wij hadden het zo afgesproken dat ik het product zoals in de winkel thuis zou krijgen. Op de factuur stond in eerste instantie de verkeerde kleur. Ik heb hierover gebeld en ik kreeg het filiaal telefonisch niet tepakken. De klantenservice had 2x een terug bel verzoek bij het filiaal ingediend. De volgende dag heb ik weer gebeld en de klanten service kreeg ze weer niet te pakken en zij heeft toen weer een terug belverzoek ingediend. Na 1 uur werd ik terug gebeld. Diegene aan de telefoon gaf aan dat hij nog al veel dingen aan zijn hoofd had en daarom was vergeten terug te bellen. Telefonisch mijn verhaal gedaan en een paar dagen daarna het product geleverd gekregen.

Prima.

Alles pefekt. I moest the aflever dag mt 2 weken uitstellen, en dat was ook geen enkel probleem. Tafel and 6 stoelen waren ook perfekt ingepakt! Paul Roos

Snel en goed geregeld !!

Was kortingscode vergeten in te vullen, gebeld en gelijk nieuwe Faktuur met korting eraf, heel blij mee. Tuinstel ziet er mooi uit, nu nog de zon.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Online. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Deskundig advies, snel geleverd

We zijn in den Bosch goed geholpen. Er werd alle tijd voor ons genomen en we kregen ook voldoende tijd om na te denken over onze aankoop. De medewerkers waren zeer vriendelijk en de tuinset werd snel en in goede staat geleverd.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Den Bosch. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Top zaak

In de winkel in Utrecht super leuk en goed geholpen door een vrouwelijke medewerkster. Er was niks te veel de medewerkster pakte de ene na de andere salon tafel om te kijken of het bij het set paste. Echt super geholpen ik zal deze zaak ook aan raden bij familie en kennissen. Je mag gerust weten wij waren ook bij kees Smit geweest maar daar konden we het niet vinden. Een tien met een griffel. Mag bovenstaande gebruiken voor reviews

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Utrecht. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Een keurig, correct bedrijf met prachtig tuinmeubilair!

Wij hebben diverse bedrijven bezocht en kwamen uiteindelijk bij Tuinmeubelshop in Nunspeet uit. We werden keurig geholpen. Binnen 10 minuten hadden we onze keuze gemaakt! De hele set is netjes volgens afspraak geleverd en de ontzettend zware granieten tuintafel werd door de bezorgers tot op de cm nauwkeurig geplaatst. Tuinmeubelshop is een super tevreden klant rijker!

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Nunspeet. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Mooie tuinmeubelen en goede service

In de showroom goed begeleid in het aanschaffen van de juiste tuin loungeset. Een deskundige verkoopster heeft ons alle voor en nadelen van diverse loungesets laten zien waatdoor wij nu een mooi en lekker zittende set thuis hebben. Dankuwel.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Gastvrij en behulpzaam. Wessels een mensen mens

Alle tijd voor me genomen. Een ander ding was: de thuisbezorging. Maar dat gaat weer over een andere schijf. Door mijn rugklachten ben ik 4 uur bezig geweest om alles uit de dozen te krijgen en in elkaar te zetten ( tafel). Daar ben ik dagen van kapot geweest.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Sliedrecht. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Goede service, snelle levering en goede prijzen

Zijn in zwijndrecht geweest en zijn goed geholpen. Prijs is niet te hoog. Levering is netjes en snel. Kortom, we zijn er blij mee.

Alles liep op rolletjes

Fijne adviseur Martijn in de Cruqius . Prima bezorging en blij met de comfortabele loungehoek.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Cruquius. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Is goed en netjes geleverd

Het bestellen online ging prima Ik werd goed op ge hoogte gehouden En de verzorging ging goed Het was een aardige man die het kwam brengen Dus ik ben een zeer tevreden klant

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop online. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Super.

Goed advies in de zaak. Aardige en behulpzame bezorger. Bezorgmoment werd nageleefd. Al met al ik beveel jullie aan bij mijn vrienden/kennissen.

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Veenendaal. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Heel blij met de tafel,goede service en kwaliteit,makkelijk in mekaarzetten

Goede service, snelle levering

Vriendelijk en beleefd personeel. We zijn goed en prettig geholpen in Gouda. We mochten de opstelling even aanpassen en een tafeltje van een andere set proberen. Er is veel mogelijk ook maatwerk, erg fijn. Bij thuiskomst na aankoop van loungeset hebben we telefonisch nog een kussentas kunnen toevoegen. Handig!

Goedendag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen bij uw bezoek aan Tuinmeubelshop Gouda. We geven deze mooie feedback aan hun door. We wensen u veel plezier met uw mooie aankoop. Met zonnige groet, Daan Tuinmeubelshop

Tuinmeubelshop is TOP

Op zoek naar een kleine handige tuintafel vond ik die bij Tuinmeubelshop Gouda. Wilde toch eerst overleggen met mijn man. De verkoper was zo vriendelijk om een print te maken en ik mocht ook een foto maken van de tafel. Mijn man vond de tafel mooi. Dus naar de winkel gebeld voor overleg. Dezelfde verkoper die ik gesproken had kreeg ik aan de telefoon. Hij heeft de bestelling voor mij geregeld en afspraak gemaakt voor de bezorging. Betalen kon achteraf bij de levering. Top was dat. Afgelopen week werd de tuintafel netjes geleverd. Ik raad iedereen aan naar TUINMEUBELSHOP te gaan!!!!!

Heel goed geholpen in de showroom. Aardige verkoopster.

Mooie tuinsets tegen een redelijke prijs

Fantastische set en personeel

Geweldig vriendelijk geholpen tijdens het uitkiezen van de juiste set en super behulpzaam tijdens het leveren van de set.

Over Tuinmeubelshop

Tuinmeubelshop is de specialist in tuinmeubelen zoals loungesets, tuinsets, tuinstoelen en tuintafels. Naast onze online store is het mogelijk om te komen proef zitten in 1 van onze 12 megastores. Onze verkoopadviseurs geven je deskundig advies over de invulling van je tuin. Binnen onze collectie tuinmeubels vind je landelijke, moderne, landelijk/moderne en retro stijlen. Omdat wij veel diverse stijlen tuinmeubelen hebben is er bijna altijd wel een tuinmeubel die bij je past. Onze tuinmeubels hebben wij bijna altijd uit voorraad leverbaar en kunnen wij binnen 3 werkdagen bij je aan huis bezorgen. Wij heten je hartelijk welkom op onze online store of in 1 van onze 12 megastores. www.tuinmeubelshop.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.