Goede service en vriendelijke verkopers

Zeer vriendelijk ontvangen in de store en alles tot op de puntjes goed geregeld. Uitmuntende service, afspraken worden keurig nagekomen.

Ik ben heel vriendelijk en professioneel geholpen.

De vriendelijkheid en de professionaliteit van de bezorgers vond ik geweldig. Ze hebben mijn tuinset netjes bezorgd en de tafel zelfs in elkaar gezet. Dat zie je tegenwoordig niet meer zoveel. Heel erg bedankt voor de hulp die geboden werd.

Via de webshop 6 stoelen besteld. Levering zoals afgesproken. In de ochtend kwamen 2 vriendelijke mannen de stoelen afleveren. Wat zijn we blij met de stoelen, zien er mooi uit en zitten ook nog eens lekker en dan nog eens wat belangrijk is betaalbaar.

Goed advies, we konden rustig rondkijken en pas toen we advies wilden werden we geholpen. Bij onze twijfel werd de juiste tafel bij de stoelen van onze keus gevonden.

Mooi spul goede service netjes bezorgd

In alle rust tuinmeubels uitzoeken die jij wilt

We konden op ons gemak rondkijken en uitproberen. Geen agresieve verkoop technieken zodat je ontevreden naar huis gaat. Wij gingen naar huis met het bankstel wat we wilden! Ging er ook nog een korting van de prijs af!

Perfect geholpen

Wij kwamen de winkel binnen, wisten wat we wilden. Na duidelijke uitleg van de verkoper kwamen we wel uit bij andere stoelen die beter bij ons pasten.

Alles is naar wens

De geleverde tuinmeubels zijn helemaal naar wens. Snelle levering, goede prijs en goede kwaliteit.

Super fijn geholpen..en goede keuze gemaakt..zijn er blij mee staat al te pronken in onze tuin

We werden heel prettig geholpen. Kregen een fijne uitleg over de tuinset...en heel erg blij met de super snelle levering... Ga jullie zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen....Dochters ook enthousiast en komen ook zeker een bezoekje aan jullie brengen.

Prima mannen die het bij mij hebben geleverd.

Het was wel een beetje vroeg tussen 6.30en 8.30 zou het geleverd worden het werd uiteindelijk 7.30.

Kundige service en prima product(en)

Wij zijn klantgericht en kundig geholpen. Korte tijd later is onze tuinset volgens de geplande tijd keurig afgeleverd. De stoelen zitten geweldig ;-))

Uitstekende hulp winkel en levering ook.

Al eerder tuinset gekocht en toen ook tevreden en ook toen er iets met tafel was is het goed opgepakt en afgehandeld.

Geweldig geregeld

Na een kleine vergissing alsnog uitstekend opgelost!

Hele aardige verkopers

Nemen de tijd voor je ,goede uitleg wanneer het binnenkomt. Prettige sfeer. Goede kwaliteit producten.

Mooi meubel

Mooi meubel, zit heerlijk. Wel even op moeten wachten.

Top bedrijf met goede service.

We hebben een mooie nieuwe parasol uitgezocht bij Tuinmeubelshop in Almelo. Een week later werd de parasol al keurig thuis afgeleverd. Erg tevreden met onze nieuwe aankoop.

Goede ervaring

We zijn in de shop langs geweest om te kijken wat erg prettig was en ze lieten ons gewoon rustig aan rond kijken en zeiden dat als we hulp nodig hadden dan konden komen. Toen ik eruit was naar iemand toe gegaan en erg fijn en vriendelijk geholpen en goed advies gekregen. Op de vragen die ik had heb ik ook een goed antwoord en advies gekregen.

Gewoon top

Waren iets later door verkeersproblemen, maar alles werd keurig netjes afgeleverd en ook gemonteerd daar ik zelf rolstoel-gebonden ben. Dus gewoon TOP.

Vriendelijk, behulpzaam en komen afspraken perfect na.

Zeer fijn en gemoedelijk geholpen door Ruth. Er werd alle tijd genomen om alle opties te bekijken. We hebben hierdoor een heerlijk loungeset en een eettafel met stoelen gekocht waarbij de prijs ook nog eens meeviel. Tot slot alles perfect afgeleverd volgens afspraak.

Zeer te vreden

Goede kwaliteit loungebank gekocht. En de prijs was ook in goede verhouding. En precies wat we zochten.

Prima service, ruim aanbod

Goede ervaring met de vestiging in Sliedrecht. Goede communicatie.

Alles netjes bezorgt

Alles is netjes op tijd bezorgt en het staat nu in onze tuin mooi te wezen

Heb hier een mooie loungeset gekocht voor een goede prijs. We zijn er erg tevreden mee. We hadden wel een hoekstuk met wat schade, gemeld en zeer snel hebben ze het opgelost. Mijn complimenten aan het bedrijf. Als mensen op zoek zijn naar een tuinset of iets dergelijks, raden we tuinmeubelshop zeer aan.

Snelle en goede levering.

Superfijn dat ik alsnog de 10% summerkorting gekregen heb! Op mail via [email protected] werd na 5 dagen nog steeds niet gereageerd, maar op verkoop@tuinmeubelshop wel! Daar moest eerst 2x een telefoongesprek aan vooraf gaan voordat ik het goede mailadres te pakken had. Dat is nog wel een verbeterpuntje! Maar uiteindelijk gelukt met een positief resultaat! Het geld was in no time teruggestort. Voor de rest alle lof voor het geleverde artikel!

Prettig geholpen en onder het genot van koffie heerlijk kunnen uittesten

Toch blij dat we langs gegaan zijn. In het echt is het toch anders. Diverse spreken getest en rond verschillende tafels gezet. Uiteindelijk de keuze gemaakt. Prima geholpen, vriendelijk personeel en goeie koffie!

Groeneveldselaan 37 A

3902 HA Veenendaal

Over Tuinmeubelshop

Tuinmeubelshop is de specialist in tuinmeubelen zoals loungesets, tuinsets, tuinstoelen en tuintafels. Naast onze online store is het mogelijk om te komen proef zitten in 1 van onze 12 megastores. Onze verkoopadviseurs geven je deskundig advies over de invulling van je tuin. Binnen onze collectie tuinmeubels vind je landelijke, moderne, landelijk/moderne en retro stijlen. Omdat wij veel diverse stijlen tuinmeubelen hebben is er bijna altijd wel een tuinmeubel die bij je past. Onze tuinmeubels hebben wij bijna altijd uit voorraad leverbaar en kunnen wij binnen 3 werkdagen bij je aan huis bezorgen. Wij heten je hartelijk welkom op onze online store of in 1 van onze 12 megastores. www.tuinmeubelshop.nl