Uitstekend en vriendelijke geholpen!

Uitstekend geholpen door een zeer vriendelijke en behulpzame dame. Niets was haar teveel. Gaf ons ruim de tijd om na te denken. Te vergelijken en dacht mee. Wist goed wat er in de winkel stond en dacht mee door op te zoeken of bepaalde tafels ook in de ons gevraagde maar was. Een dikke 5 sterren ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️

Alles naar wens

Mooie kwaliteit met vriendelijkheid en kennis aangeboden

Wij hebben onze prachtige loungebank in het filiaal in Veldhoven aangeschaft. We zijn zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Ik vind de keuze gevarieerd en zéér uitgebreid, en toch voelt het niet als een “grote winkel”. Oog voor het individu, zo hoort het ! Dank, team Tuinmeubelshop !

Alleen de juiste info

Goed geholpen. Kregen de info waar we om vroegen, klantvriendelijk.

zeer tevreden

Mooie producten en een goede service

De meubels, gelevert op de afgesproken tijd, mooi en goed verpakt.

Fantastisch!

Prachtige tuinmeubelset geleverd gekregen. Levering verliep vlekkeloos. Maar dan de grote verrassing……De bezorger had wat tijd over en heeft zowat de hele set in elkaar gezet. Wat een service!! Echt top! Dikke pluim voor dit bedrijf en zeker voor hun keurige bezorger!

Helemaal in onze nopjes

Mooie tuinset, helemaal naar onze wens. Goed geholpen, zo wel in de winkel als bij de aflevering.

Eenvoudige koop

Perfecte levering Prima koop

Zorgvuldige levering, zeer vriendelijke en deskundige medewerkers

In de winkel vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Er werd goed mee gedacht. Bezorgers waren zeer vriendelijk en deskundig. Tuinmeubelshop is een echte aanrader.

Prachtig

Prachtige aankoop. Kwaliteit. Stijl en klasse. Jammer dat het een week later na bezorging enorm gedaald is in prijs.

Top geholpen en afhandeling wat de prijs betreft ook goed opgepakt.

In de showroom kreeg ik goed advies waar nodig. Ik kreeg de tijd om zelf rustig rond te kijken en mijn uiteindelijke keuze te maken. We hadden een prijsafspraak waar ik later op terug ben gekomen. Dit werd keurig netjes opgepakt en naar tevredenheid afgesloten. Lounge set werd bezorgd en op de aangewezen plek neergezet. Zag later een kleine beschadiging. Dit gemeld. Per omgaande gelijk een nieuw pootje bezorgd gekregen. Erg tevreden over de manier van werken. Deze mensen zijn er voor jou als klant. Denken mee wanneer dat nodig is en leveren goede service.

Goede snelle service

Aardige verkopers Snelle en goede service

alles goed

goed geholpen en netjes bezorgt

Prima.

De lounge set past perfect in onze nieuwe overkapping.

Goed advies met de nieuwe aankoop en prima service!!

Goed advies met de nieuwe aankoop en prima service!! Zelfs na een aantal jaren nog als service klemmen gekregen voor ons Lounge set.

Voor de 3e keer een tevreden koper van een tuinset!

Deze keer een mooi, rieten loungeset gekocht in de zomeropruiming: Erg blij mee! De verkoper die mij hielp in de showroom te Veenendaal vertelde wel erg zijn eigen (langdradige) verhaal; dat vond ik wat storend! Voor de rest: prima tevreden, ook over het tijdstip en de manier van bezorgen!

afspraak = afspraak

Goed advies; eerlijk, betrouwbaar en snelle levering.

Vlotte bezorging tot in de tuin

Fijn geholpen in de winkel, ruime periode van van ca 2 maanden waarin we de tuinmeubels konden laten bezorgen, van snel tot even wachten. Netjes bezorgd tot in de tuin, uitleg van wat wat was. .

Gewoon no nonsense

Op een late zaterdagmiddag naar een tafel gaan kijken die we online gezien hadden. Prima geholpen met veel nuchterheid en zonder poespas. Volgens afspraak geleverd, maar verkeerd (gratis) beschermingsproduct meegeleverd. Wordt zonder omhaal binnenkort nageleverd. Prima voor elkaar dus.

prima ervaring bij Tuinmeubelshop

Ruime showroom in Den Bosch en overzichtelijk alles gepresenteerd.

Geweldige bezorger

Het bleek dat de telefoon van mijn man geen bereik had op de camping. De bezorger is naar de camping gereden en heeft daar rondvraag gedaan naar ons. Hulde voor deze bezorger voor zijn service, hij had ook terug kunnen rijden met de mededeling dat hij geen contact met ons kon krijgen.

Goed heholpen

In de winkel vriendelijk geholpen. Bezorging was super, de heren hebben mijn set goed naar boven gebracht. (Appartement ) Alles is netjes en vriendelijk en op tijd geleverd

fijne geholpen in de winkel

Wij zijn goed geholpen in de winkel. Er werd de tijd genomen en goed advies gegeven. Mooie tuinset gekocht en netjes thuis bezorgd. Zomerse producten en met een zonnig humeur geholpen!

Over Tuinmeubelshop

Tuinmeubelshop is de specialist in tuinmeubelen zoals loungesets, tuinsets, tuinstoelen en tuintafels. Naast onze online store is het mogelijk om te komen proef zitten in 1 van onze 12 megastores. Onze verkoopadviseurs geven je deskundig advies over de invulling van je tuin. Binnen onze collectie tuinmeubels vind je landelijke, moderne, landelijk/moderne en retro stijlen. Omdat wij veel diverse stijlen tuinmeubelen hebben is er bijna altijd wel een tuinmeubel die bij je past. Onze tuinmeubels hebben wij bijna altijd uit voorraad leverbaar en kunnen wij binnen 3 werkdagen bij je aan huis bezorgen. Wij heten je hartelijk welkom op onze online store of in 1 van onze 12 megastores. www.tuinmeubelshop.nl