prima service

Prima service en nette afhandeling

perfect

snelle en perfecte service

Alles goed afgeleverd en voldoet volgens verwachting

Prima product, geleverd volgens afspraak. Wij zijn bijzonder tevreden met de vlotte levering van onze tuinstoelen.

Vriendelijk,deskundig en snelle levering

zie boven

Heerlijke stoelen!

Eindelijk lekker in t zonnetje of onder de parasol zitten in comfortabele stoelen! Hadden we veel eerder moeten aanschaffen. Volgend voorjaar bestellen we een tweede voetenbankje erbij. ( Buckingham diningstoelen)

Prima geholpen door de verkoopster

Goed geholpen en volgens afspraak zijn de meubelen afgeleverd. Het

Ben netjes geholpen door de medewerker en de service was goed.

uitstekende service

Tuinset ging kapot (gesprongen aan bovenzijde) was 2 jaar en 1 maand oud dus fabrikant wilde geen garantie meer geven! Maar tuinmeubelshop deed dit wel. Zij vonden het niet terecht dat de fabrikant het af liet weten. Krijg nu een waarden bon om straks weer bij hun te besteden. Dat noem ik nu uitstekende service!! En fabrikant u kunt een hoop leren van deze uitstekende service want van uw merk koop ik nooit meer iets.

Een mooi en stijlvol tuinset gekocht, en geleverd.

Bij de tuinmeubelshop een tuinset gekocht. Voor de prijs die we waren overeengekomen, werd het netjes thuis bezorgd, en de tafel vakkundig in elkaar gezet. Daarna nog wat advies gekregen voor het onderhoud. Tenslotte werd al het afvalkarton meegenomen. Een mooie aankoop, waar we nog jarenlang plezier van zullen hebben.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Wij zijn heel openhartig en goed geholpen. We kregen een duidelijk advies en kregen ook de gelegenheid om samen nog even rustig te overleggen voordat we ondergingen tot de koop van een héél leuk passerend tuinset. Ben er elke dag happy mee.

Zeer goede kwaliteit

Zeer tevreden over de kwaliteit en de snelle levering van de prachtige Lincoln Bistroset.

Prima service en mooi produkt.

Hoekbank niet op voorraad, moest besteld worden, maar kwam toch eerder dan verwacht. Stevige kwaliteit. Vriendelijke verkopers. En de hoekbank zelf bevalt ons heel goed. Al veel van genoten deze zomer.

Service

Gewoon goed!

Gewoon goed!

Fijne meubels

In de showroom ontvingen wij prima service en goede adviezen. De bestelde tuinmeubelen werden keurig volgens afspraak geleverd en gemonteerd. Fijn bedrijf.

In de winkel goed geholpen . Snelle levering , vriendelijke man . Dachten hem te helpen met een hondje , hij dacht een echte hond . Zei nee want dan beschadigd de tafel . Wij hebben laten zien wat we bedoelde , toen moest hij toch ook lachen . Had er nog nooit van gehoord .

Fijne tuinset

Heel blij met onze nieuwe tuinset Zit heerlijk en een plaatje op ons bordes

Geweldig; top aankoop

We hebben enorm veel plezier van onze aankoop. Zeker gezien de warmte in augustus. De kussens zitten heerlijk en het is een echte top-aankoop. We hopen er nog jaren van te genieten.

Geweldig bedrijf geeft goede service

Wij hebben mooie tuinstoelen gekocht van het merk Hartman bij de Tuinmeubelshop van der Garde in Veenendaal, bij thuis komst miste ik een klein onderdeeltje van de stoel, de mensen van de Tuinmeubelshop bestelde gelijk het originele onderdeel en werd naar ons huisadres gestuurd, ook werd ik doormiddel van mail verkeer goed op de hoogte gehouden door het vriendelijke personeel van de Tuinmeubelshop te Veenendaal, echt top jongens en heel veel dank voor de goede service, klasse.

Geweldig! Wij hebben onze overkapping ‘de Cabana’ volledig ingericht met meubels van de Tuinmeubel Shop. De loungeset en kleurrijke eettafel set zijn niet alleen stijlvol en modern, maar ook erg comfortabel. De service en levering was prima. Wij bevelen de Tuinmeubel Shop aan.

Ruime keuze, voor ieder wat wils.

Tuinmeubelshop Gouda heeft een ruime keuze aan tuinmeubelen en leuke tuinsets. Personeel is behulpzaam die ons ook goed heeft geadviseerd en zich niet aan ons opdrong. We konden op ons gemak rondkijken en hadden alle tijd om een keuze maken. Onze keuze, de Santika Cinta hoekbank, bevalt ons prima en is precies wat wij zochten.

Fantastische uitstraling, service en snelle levering!!!

Wij zijn enorm blij met de aanschaf van de prachtige loungeset 4 Seasons Outdoor Patio! Hij is stijlvol, zit heerlijk en voldoet aan al onze verwachtingen. Dankjewel tuinmeubelshop Den Bosch voor de goede service en snelle levering!!!

Top voor elkaar

De levering was goed geregeld, mijn set was zorgvuldig ingepakt waaruit blijkt dat ze het goed begrijpen en mijn set zag er ook super uit en dat voor een mooie prijs. Ik ben dus erg tevreden

goede service

Goed geholpen in de winkel ( Sliedrecht) daarna juiste info in de mail en keurig gebeld voor de levering. Artikelen waren goed verpakt en compleet geleverd. Echt alleen maar pluspunten. Nu genieten van onze mooie tuinsets.

Geweldig assortiment en deskundig advies

Voor de 2 de keer hebben wij onze tuin met tuinmeubels in gericht 3 jaar geleden met een geweldige loungeset voor bij het vakantiehuis en nu voor onze nieuwe woning in Ede. We zijn er nu ook weer erg blij mee.