Zeer vriendelijk en behulpzaam

In de winkel zeer goed geholpen. Zeer klantvriendelijk. En dacht heel ģoed mee. Had snel in de gaten wat onze smaak was. Levering was ik minder tevreden over. Komen bijna 2 uur later dan aangegeven. Bij 2x bellen naar de klantenservice legt men de schuld bij de chauffeur en de chauffeur v.v. Dus daar valt zeker nog winst te behalen. Maar over de showroom in 's-Hertogenbosch alleen maar vol lof.

Nette fijne winkel met een top service!!

Eerst rustig kunnen kijken, daarna fijn geholpen. Het bezorgen ging ook snel en die jongens waren ook netjes en beleefd. Al met al een fijne winkel met een top service!!

keurig op tijd bezorgd

boter bij de vis betalen tijdens ontvangst aflevering. geen vooruitbetaling dus . in de showroom uitgezocht moest hier wel vanuit delfzijl komen. vooruit betalen en dan narigheid niets voor mij . we zijn echt tevreden en weten dat we een kwaliteit produkt hebben gekocht en de verwachting is dat we er lange tijd gebruik van kunnen maken.

Prettig bezoek in de showroom, snelle levering aan huis

Prettig bezoek in de showroom, snelle nette aflevering thuis

We zijn tevreden !

Afspraken worden goed nagekomen . Correcte , snelle levering .

Snelle en correcte bediening

Zeer tevreden over de klantbediening. 1 stoel was een beetje scheef en is meteen opgelost (via tuincentrum in Veldhoven)

Geweldige mooie winkel

Mooie winkel veel uitzoek . Jammer dat ze niet alles in de winkel hebben staan om te bekijken

Uitstekende tuinmeubele shop, prima service

Na veel zoeken bij bekende oa Smit en ander grote tuinmeubelwinkels bij Tuinmeubel Shop in Nunspeet was het direct raak mede door aardig en deskundig personeel en een mooi en ruim assortiment Een schade geval was ook super snel opgelost al met al een 10+

Top ervaring

Wat een fijne winkel, aardige mensen die goed uit kunnen leggen wat ze in de winkel hebben staan. Levering netjes en goed verlopen.

Tuinmeubelshop, de shop waar de zon altijd schijnt…

Goed advies in de winkel gekregen, een mooie loungebank uitgezocht, keurig op tijd geleverd zonder problemen en nu genieten.

Volgens afspraak geleverd.

Wat een mooi product, goed verpakt en volgens afspraak geleverd!

Goed bereikbaar en service

Goede communicatie

Ik ben zeer tevreden over het bestellen en de communicatie per mail

Prettige enthousiaste verkoper, niet opdringerig

Snelle levering en komen de afspraken goed na

Super goed. Duidelijke voorlicjtong.

Hele goede service. Vriendelijk en prima stoelen. Enorme keuze.

Prima afspraken gemaakt

Levering compleet en op de afgesproken tijd Prima solide product

Aan al mijn wensen en verwachtingen werd voldaan.

Competitieve prijs voor een product van prima kwaliteit dat overeenkomstig de afspraak en dus tijdig werd geleverd zodat de jarige zonder uitstel van zijn cadeau kon genieten.

Tuinset besteld via de website. Na probleem rondom de leveringsdatum Afhandeling netjes en binnen de afgegeven bezorgdatum.

Wat een service!!!

Geweldige levering, zelfs het tuinblad omgeruild ter plekke. Zeer deskundige plaatsing. Super!!

Gewoonweg super!

In Sliedrecht fantastisch geholpen door Jan. Deze man heeft alles waargemaakt wat hij toe had gezegd. Tevens een pluim voor de "after sales". Geen moeilijk gedoe, er wordt direct en klantvriendelijk gehandeld.

Duidelijk en snel

Goede uitleg vooraf. Bij levering werd het waargemaakt.

Slecht, aftersales/service is een ramp

Na bezoek winkel Den Bosch div artikelen merk Presto besteld. Tot zover alles OK. Na aflevering (25-08) en uitpakken bleek slechte afwerking en vele beschadigingen. Dan begint het!! Ik met 1 stoel en hocker naar de winkel om het te laten zien, reactie wij zijn alleen verkooppunt en je wordt verwezen naar mail-adres. Dan maar mailen , na 3 dagen nog steeds geen reaktie, dan maar bellen. Zelf retourneren kan maar dan alleen in originele verpakking, dat wordt lastig als het al is uitgepakt. Om een lang verhaal kort te maken, 3 september bus gehuurd (kosten 87 euro) en de spullen teruggebracht naar Kesteren. Aankoopsom zou binnen 2 weken worden gerestitueerd, gisteren na opnieuw div. contacten bedrag ontvangen. Ook hier de nodige fouten, retourformulier/afgiftebewijs Kesteren zoek geraakt, administratie met vakantie, ja, ja. Misschien moeten ze eens in de leer gaan qua service bij van der Garde te Opheusden!! Wel wil ik Tom van Tuinmeubelshop complimenteren, was altijd vriendelijk en behulpzaam. Waarschijnlijk ook voor hem vechten tegen de interne bierkaai.

foute levering snel rechtgezet

Bijaankomst bleek één van de dozen een deel van de lounge in een foute kleur te bevatten. Na enkele mails over en weer werd dit euvel in enkele dagen tijd rechtgezet. Wat ik heel erg geapprecieerd heb. De loungeset zelf is ruimer dan ik me had voorgesteld. Hij voldoet zeker als je prijs en kwaliteit in acht neemt.

perfect

goede ervaring. in de winkel in Utrecht heel goed geholpen en advies gekregen, er wordt meegedacht wat er mogelijk is. plezierig winkelen

Professionele medewerkers

Een goede omgang met klanten