Top.

Vriendelijke verkoper. Mooi tuinmeubilair gekocht. Op de afgesproken tijd bezorgd. Aanrader.

goed geholpen, prima tuinset

Meedenkende verkoper, snelle en goede levering

zeer goed

dat ik goed geholpen en geadviseerd bent

Fijn geholpen en snelle levering

Loungeset Marietta Wij hebben gekozen voor loungeset Marietta. Het is een super mooi en strak set. De rugleuning bij dit set is hoog en loopt schuin weg, dit is bij veel vergelijkbare sets niet het geval. Doordat het schuint wegloopt zit is echt relaxt, pluspunt! Het loungeset hebben we in een 'dichte' veranda staan, we hebben hier leuke salontafeltjes en een vloerkleed bij gekocht. Van de winter het houtkacheltje aan..helemaal zin in! Blij met deze aanwinst!

Goed en vriendelijk en vakkundig geholpen

Mijn ervaring met dit bedrijf is dat we goed zijn geholpen. Er was niets teveel om te laten zien Ook was de levering zeer vlot . Wij zijn erg blij met dit mooie tuinset

geweldig

super klantvriendelijk geholpen en bank snel en netjes geleverd.

Fijne winkelervaring

We werden vriendelijk welkom geheten door Anja. Tijdens het rond kijken kwam ze naar ons toe om te vragen of we zin hadden in koffie of thee. Verder liet ze ons vrij in het rondkijken en konden we bij vragen bij haar terecht. Niets opdringerig maar gewoon een leuk gesprek. Nadat we een aankoop gedaan hadden kregen we ook nog wat goede tips mee van haar. Echt een fijn ervaring... Anja je bent een topper...

Zeer te Vreede en goeie kwaliteit b

We zijn goed geholpen en zeer vriendelijk.

Ik kom toch elke keer weer uit op de Tuinmeubelshop qua prijs/prestatie

No nonsens bedrijf

Perfect van A tot Z

Goede voorlichting, niet opdringerig en perfecte levering en afhandeling

Ruime keuze in de webshop, gebruikersvriendelijk, gunstige prijs-kwaliteit en snelle levering.

De verkoper hebben ons goed geholpen.

Perfecte stoel

Afgelopen maandag ons Loungeset bezorgd Erg blij mee gelijk de zelfde avond nog een tweede stoel besteld Deze is vanmorgen bezorgd Erg blij mee set is nu voor ons helemaal af Wel een erg vroege inplan tijd vanmorgen tussen 6.28 en 8.25 Ze waren nou op tijd maar wel vreselijk vroeg ingepland Ga heerlijk van ons set genieten Dankjewel voor alle goede en snelle service

Helemaal prima

Mooie winkel, fijn personeel, bezorging volgens afspraak, gelijk reactie op mijn vraag via de app. Top!

Fantastisch geholpen, prachtige producten, prettige bezorging.

Wij hadden een prachtig teakhouten loungeset op het oog. We zijn goed geadviseerd en de bezorging ging snel en correct. Echt een aanrader! Tuinset staat hier inmiddels al twee maanden te shinen. Heel veel leuke reacties gehad.

Netjes verzorgd…

Wel even op de levering moeten wachten, maar na een belletje alles verder goed afgehandeld.

Afhandeling kapotte tuinset netje opgelost

Afhandeling kapotte tuinset netje opgelost

Bijzonder prettig.

Fijn winkel contact en goede correcte levering.

Goede service wordt er geboden

Netjes geholpen met duidelijke taal. En mooi op tijd geleverd. Ook vriendelijke en behulpzame jongens die alles kwamen brengen !

Zeer goed geholpen

Prettig geholpen in de winkel Snel geleverd Mooi profuct

Heel erg goed.

Komen afspraken na, zijn vriendelijk, hebben kennis van zaken, prijs/kwaliteit is goed en leveren netjes op tijd.

alles in orde

Alles zoals beloofd en zoals verwacht.

Vriendelijk

We zijn op een leuke en informele manier goed geholpen door de medewerker. We zijn erg blij met de keuze van loungeset. We hopen er nog lang van te mogen genieten.

Prima geholpen en snel geleverd

In de winkel in Sliedrecht zijn we vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Ook over de levering waren we tevreden.

Goede kwaliteit

Goed advies en snelle bezorging.

Over Tuinmeubelshop

Tuinmeubelshop is de specialist in tuinmeubelen zoals loungesets, tuinsets, tuinstoelen en tuintafels. Naast onze online store is het mogelijk om te komen proef zitten in 1 van onze 12 megastores. Onze verkoopadviseurs geven je deskundig advies over de invulling van je tuin. Binnen onze collectie tuinmeubels vind je landelijke, moderne, landelijk/moderne en retro stijlen. Omdat wij veel diverse stijlen tuinmeubelen hebben is er bijna altijd wel een tuinmeubel die bij je past. Onze tuinmeubels hebben wij bijna altijd uit voorraad leverbaar en kunnen wij binnen 3 werkdagen bij je aan huis bezorgen. Wij heten je hartelijk welkom op onze online store of in 1 van onze 12 megastores. www.tuinmeubelshop.nl