fantastische koperservaring

van het moment dat we de showroom kwamen binnen gelopen tot en met het moment dat de bestelling geleverd is, hebben wij alleen maar positieve ervaringen: - geen opdringerige verkopers - klant is koning - deskundig advies - meedenken met de klant - bestelling snel, goed verpakt en door een vriendelijke chauffeur afgeleverd

Goed geholpen in de showroom en daarna netjes thuis geleverd door vriendelijke bezorgers.

Uitstekend!

Loungebank online besteld en snel geleverd en hij voldoet volledig aan onze verwachtingen. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Geduldig en behulpzaam waren de medewerkers

De enige toegangsweg naar ons huis was geblokkeerd door een vrachtwagen die zijn vracht moest lossen. Dat duurde ongeveer een half uur. De medewerkers wachten geduldig. Er is geholpen om wieltjes in een zeer zware voet te plaatsen. En er is advies gegeven over het uitpakken van een ander onderdeel.

Klantvriendelijk geholpen door Twan uit Almelo

Zelf bij telefonisch contact goed geholpen.

Levering compleet en op aangegeven datum/tijdstip

Bestelling on line gedaan. Kreeg geen bevestigingsmail. Vraag gesteld on line aan servicedesk. Geen reactie op de vraag. Later maar eens gebeld. Daar werd mij verzekerd dat de bestelling wel degelijk was doorgekomen en heel snel geleverd kon worden, ondanks het feit dat bij de online bestelling werd gemeld dat er een levertijd van ca 3 weken zou zijn. Ondanks de toezegging hiervan geen bevestigingsmail ontvangen. Wel een mail ontvangen om de reactie van de servicedesk op mijn vraag te beoordelen. Dat was onmogelijk omdat er geen reactie was geweest. Ook de dag voor levering geen bericht ontvangen wanneer de levering te verwachten was. Telefonisch tijdstip doorgekregen. Ik ben zeer tevreden over het bestelde tuinmeubilair en de wijze waarop het was verpakt en geleverd.

grote keuze, en mooie prijzen !!!!!!

Het personeel is erg vriendelijk, en behulpzaam. Ook de afhandeling met onze aankoop hebben we als zeer prettig ervaren. De bezorgers waren ook erg vriendelijk. Nu heerlijk genieten van onze nieuwe loungeset. Het is een pareltje in onze tuin geworden, we zijn er heel erg blij mee !!!!

Enthousiast

Dankzij het ruime assortiment in de winkel en het goede advies van het vriendelijke personeel kunnen wij nu genieten van onze nieuwe loungebank.

top zaak

geweldige service,komt zijn afspraken na en prijs niet te duur, zeker aan te raden.

Slechte aflever service

Ik heb een mooie set besteld voor EUR 2.800,--. De tuinmeubels voldoen aan mijn verwachting alleen de tafel met de mogelijkheid deze hoog en laag in te stellen voldeed niet. Na contact met klantenservice is mij verzocht een filmpje te maken waarin wij op de tafel drukken om deze in de lage stand te zetten, hetgeen niet lukte. Ik heb mijn broer (30 jaar ervaring als automonteur) verzocht alles nogmaals na te kijken en gelukkig kon hij dit probleem na veel gepuzzel oplossen. Kortom deze ellende was niet nodig geweest als de meubels, zoals afgesproken met de verkoper, gebruiksklaar bij mij thuis geplaatst waren en niet in dozen verpakt werden achtergelaten in de tuin. Ik heb de service van jullie als Kwalitatief Uiterst Teleurstellend (KUT) ervaren.

Levertijd zoals verwacht, keuze optimaal uit kiezen van dag voor levering, hierna netjes binnen tijdsbestek geleverd zoals vermeldt in de mail, alle spullen fijn achter in de tuin gezet, in de winkel goed geholpen, spullen werden in opstelliing neergezet zoals we het wilden hebben.

Geweldige service

Jaren terug tuinstel gekocht en nu terug gekomen omdat we in onze nieuwe tuin een loungeset wilde… Goed/vriendelijk geholpen en vandaag door vriendelijke bezorgers de set ontvangen en net met volle tevredenheid neergezet. Totale service TOP

Fijn shoppen, kwaliteit staat voorop.

Wij zijn in de winkel in Nunspeet geweest. Veel keuze, fijn geholpen, mooie winkel.

Snel geleverd, aardige bezorgers

Snel zoals beloofd geleverd. Zelfs nog iets eerder als verwacht dus helemaal goed. Vriendelijke bezorgers.

Veel keus fijn geholpen.

Lekkere overzichtelijke showroom met veel keus. Aardige mensen ze komen ook met idieën als je zelf twijfelt Heel fijn geholpen en super dat het zo snel gebracht werd . Goede service.

Netjes op tijd geleverd en prima verpakt. Zou jullie aanbevelen aan een ieder die hierom vraagt.

Prima ervaring met deze winkel.

Op de juiste dag geleverd en prima chauffeurs. Kan het iedereen aanraden om met deze winkel zaken te doen.

Vlotte en fijne levering, mooie producten

Snelle service via de chat, vlotte levering aan de huis (snel inplannen, juiste tijdstip aangegeven), steeds beschikbaar om extra info te geven over producten (zoals videocall om de items in de showroom te tonen omdat wij in België wonen en niet konden langskomen),

Heel goede ervaring. Ik werd door een vriendelijke meneer geholpen. Goed geïnformeerd over mijn aankoop. Hij nam alle tijd voor om mij te helpen. Voor mijn tuinaccesoires ga ik zeker terug. Hun spullen zijn van goede kwaliteit en ook betaalbaar. Vestiging Veldhoven is zeker een aanrader.

Goede service!

Super fijn dat de bezorgers mij hielpen om alle stukken van de loungebank naar boven te brengen via een trap. Was niet onwijs ruim, dus super bedankt :)

Afspraken nagekomen, prettige service en het product is correct geleverd

Alles klopt

Voor en na aankoop een goed gevoel bij Tuinmeubelshop

Onlangs een aantal tuinmeubelaanbieders online en fysiek bezocht vanwege plannen voor een nieuwe tuinmeubel/diningset. Bij Tuinmeubelshop Almelo een passende set van 6 stoelen + granieten tafel gevonden. Uiteindelijk een passende prijs afgesproken en deal gesloten. Er ging bij de bezorging (binnen 1 week) iets fout, maar dit werd zeer snel in onderling overleg op bevredigende wijze door de leverancier opgelost. We zijn zeer tevreden over de aangeschafte producten. Ze zijn een eye-catcher op ons terras. De betaling kon gewoon bij aflevering via de pin. Gelet op onze leeftijd is dit mogelijk de laatste aanschaf van een dining-set, maar we kunnen een ieder dit bedrijf aanbevelen. Vriendelijke en deskundige medewerkers en heldere productinformatie op de website. Goed gevoel.

Super geholpen

Alles werd ons gevraagd en ongevraagd geweldig uitgelegd. Van verkoop praatje tot bezorging echt super

Prettige ervaring mat de verkoper

Zeer goede ervaring en gekwalificeerd.

Helemaal naar mijn zin

Ik wilde eea aanpassen en dat was mogelijk. Goede informatie van de verkoper. Keurig verpakt en op tijd afgeleverd. Nu nog wat zon en een cocktail…