Goede en snelle levering en zeer klantvriendelijk.

Ik heb een tuinset gekocht en een loungeset. Bij levering bleek er een schade te zitten aan de stoel. Dit werd direct opgelost. De meubels zitten prima en dat voor een betaalbare prijs. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Gewoon goed

Was goed in elkaar te zetten

Mooie, robuuste stoelen en uitstekende bezorging

Wij hebben 8 stoelen besteld en zijn heel erg tevreden over de kwaliteit, maar ook over de bezorging. Snel bezorgd en een hele vriendelijke, gezellige bezorger.

Goeie spullen nette bezorging..

Mooie showroom, vriendelijk geholpen Optijd bezorgt door een vriendelijk en een beleeftde jongeman. SUPER.

Zeer netjes en snel geholpen

Bezorging was goed. Het tuinsetje zit goed. Alleen het nadeel is zodra ik opsta van me stoel springt de hond erin. Die vindt het ook lekker liggen denk ik.

Supertevreden

Wat een mooie tuintafel; prachtig hout en mooi metaal. Heel blij mee! Bovendien nog een goede en snelle levering. Top!

Mooie loungeset

Volgens afspraak

Snel geleverd, super fijn terras, erg blij mee voor onder onze nieuwe overkapping!!

Een mooie luxe tuinmeubelshop

De lounge set Santika Sovita open gekocht. Een eyecather in onze veranda. Zo super blij mee. Ze hebben genoeg keuze dus voor iedereen wat wils. Wij zijn blij en gaan zeker nog terug voor een mooie bijpassende tuinset. Je wordt er zeer vriendelijk geholpen met een super goede service. Wij vonden dat een Brokking gebakje waard!!

Erg goed geholpen door een enthousiaste , betrokken verkoopster

Mijn gekozen tuinmeubels staan gezellig in de tuin . Nu nog wachten op de zon. Snel thuisbezorgd wat op voorraad was en nu nog even geduld voordat de stoelen er zijn . Bezorgers waren correct en vriendelijk behulpzaam

Werden in de shop (Gouda) heel vriendelijk en enthousiast te woord gestaan, kregen toch ook uitgebreid de tijd om de sets te proberen. Louncheset en tafel bestelt en de louncheset kon al heel snel geleverd worden. Tafel was helaas niet op voorraad, maar daar werden we netjes over gebeld en komt wat later. Set staat nu heel mooi in de tuin, laat de zomer maar komen

Beste keuze en uitstekende service

Qua prijs en assortiment absolute winnaar. Levering op tijd en netjes uitgevoerd.

Levering goed! Services uitermate slecht.

De levering en het bestellen ging goed. Helaas is de services slecht. Alvanaf augustus een kapotte stoel die omgeruild zou worden maar wat helaas nog niet is gebeurd. Je wordt weinig op de hoogte gehouden. Moet zelf steeds bellen, mailen....en ik wordt aan een lijntje gehouden. Ik snap je hebt te maken met een leverancier en het is mogelijk dat deze stoel niet meer leverbaar is....maar zoek een oplossing voor de klant en hou de klant op de hoogte. Het niet reageren op mails daar ben je als winkel verantwoordelijk voor. Dus nee ik raad deze winkel niet aan!!!!

Top service!!!!!

Mijn ervaring met de tuinmeubelshop is geweldig en verdienen een dikke pluim!! November 2020 lounge-bank gekocht en in februari 2021 zie ik dat er 1 poot gescheurd is van de bank,waarop ik direct contact zocht met betreffende zaak. Erg vervelend natuurlijk maar t werd keurig opgelost. Het bedrijf heeft in maart de bank omgeruild ( i.v.m. corona ) We zitten inmiddels als vorsten!!! Tuinmeubelshop Veenendaal Bedankt!!

Geweldig.

Onze ervaring is heel erg goed. Gaan de winkel in om te kijken, worden heel goed geholpen en binnen 4 dagen staat alles al in onze tuin en kan het heerlijke buitenleven beginnen!!! We genieten enorm van de heerlijke loungebank. Volgens onze dochter onze allerbeste aankoop ooit!

Kijkt met je mee

Fijne en snelle service tegen lage prijs. Ze kijken en denken met je mee. Bedankt!

Prettig geholpen in de winkel in Nunspeet

Vlotte levering

Mooie kwaliteit, snelle levering.

Mooie tuinstoelen, heel blij mee. Goede bezorging ook.

Geweldige service en top levering!

Goede en snelle respons op vragen. De levering was echt top. Vriendelijke chauffeur en het was echt top dat je kan betalen per pin bij levering! Perfect zeker voor in deze rara tijd!

Prachtige stevig tafel en mooi in elkaar gezet door vakkundig personeel

Prachtig stevige tafel vakkundig in elkaar gezet door goed en vriendelijk personeel

Zoals het hoort.

Mooie lounchset bestelt. Alles netjes zoals beloofd geleverd. Helaas bleek de glasplaat van de tafel beschadigd te zijn. Binnen een week werd een oplossing geboden. De glasplaat wordt kosteloos omgeruild. Service top. Communicatie top. Klantenservice top. Klant vriendelijkheid top.

Snelle levering en goede service!

Heel blij dat het artikel met een bijzondere maat dat ik zocht wat elders niet te koop was bij Tuinmeubelshop bijzonder snel geleverd werd

Nuchter, transparant en top geregeld

Na de lockdown waren we een van de eersten die weer naar de showroom mochten komen. Leuke ervaring! De kids lekker rommelen en spelen in het speelhuisje, en wij konden zo alle soorten banken uitproberen. Al onze vragen werden lekker nuchter en transparant beantwoord. Ook over mogelijkheden om op een later moment te bestellen. We zijn enthousiast over de bank die we hebben gekocht. Hij werd geleverd volgens afspraak en nu staat ie te stralen in onze tuin. Wat wil je nu nog meer?

Goede uitleg en mooie kwaliteit van het set

Vriendelijk personeel goed ontvangen goede uitleg en alles volgens coronaregels super tevreden alleen jammer dat er geen uitleg was om t zelf in elkaar te zetten is geweest en wij drie uur bijna bezig waren voor 1900 verwachten we wel eigelijk dat jullie dat gedaan zouden hebben heel jammer dat is de enigste krietiek die ik wil melden