Zoals je hoopt zo is het

Prima product met prima service

Kwaliteit en uitstraling!

Het tuinstel staat prachtig, nog niet van kunnen genieten I.v.m.het weer maar dat gaat ongetwijfeld gebeuren.

Volgens afspraak geleverd. Ziet er goed uit, laat de zomer maar beginnen.

Verschrikkelijke after sales. Slechte communicatie.

Koop hier niet! Tuinmeubelshop is er alleen voor je als het goed gaat, maar de after sales is echt bedroevend. In juni een tuintafel gekocht. Tot zover alles goed. De tafel ging in augustus kapot (defecte schroefdraad vd tafelpoot). Dat kan natuurlijk gebeuren, maar de afwikkeling van tuinmeubelshop was ronduit slecht en schandalig: - Ik heb circa 10x contact moeten opnemen. Vaak kreeg ik geen reactie of pas na enkele weken. - In de communicatie verder vaak beloftes gedaan die niet werden waargemaakt. (“Volgende week is de nieuwe tafelpoot binnen” maar vervolgens hoorde ik weer weken niks) - Het heeft uiteindelijk 5 maanden geduurd voor de defecte tafelpoot werd geprepareerd. - De schuld werd afgeschoven op de fabrikant. “We zijn in afwachting van een nieuwe tafelpoot”. Dit simpelweg echter niet de waar: in de laatste 2 telefoongesprekken werd 2x aangegeven dat nieuwe tafelpoot binnen was. Wat schetst mijn verbazing bij de reparatie: “nee hoor. We hebben geen vervangende tafelpoot. We komen de schroefdraad repareren.” Dat had dus ook wel vier maanden eerder gekund! Koop hier dus niet!

Mooie bank met goede kussens

Zoals de titel al aangeeft het is een mooie bank met goede stevige kussens. De levering en informatievoorziening was netjes en op tijd. Wij zijn zeer tevreden en hebben zelfs nu (januari) al kunnen genieten van de zon.

Mooie prijs goede kwaliteit zitten heerlijk staan mooi en netjes op tijd grleverd.

snelle en betrouwbare levering

goede ervaring met Tuinmeubelshop. Snelle en betrouwbare levering.

Prijs, klantvriendelijkheid en levering zijn top!

Prijs, klantvriendelijkheid en levering zijn top! Ik heb nog niet alles kunnen bekijken omdat ik het opgeslagen heb tot het voorjaar, maar wat ik gezien heb ziet er heel goed uit!

Mooi setje erg licht. Goed over nagedacht met de zuignappen voor het blad. Zit super. Nu nog even mooi weer.

Nog geen ervaring

Gezien de weersomstandigheden nog geen ervaring. De temperaturen nodigen niet uit om gezellig buiten te zitten met een hapje en een drankje om zodoende de tafel in alle hoogtes te ervaren. Hij staat klaar en werkt goed.

Prima geholpen door de verkoopster Anneke uitstekende service

Prima geholpen door de verkoopster Anneke uitstekende service Vriendelijk, deskundig en snelle levering Prima product, geleverd volgens afspraak. Wij zijn bijzonder tevreden met de vlotte levering van onze tuinmeubel

Het is inmiddels geen weer meer om buiten te zitten echter toch maar een nieuw loungeset aangeschaft. De aankoop in de winkel in Veenendaal was erg prettig. We kregen ook netjes een mail met de tijdsindicatie van levering. De levering gebeurde al na 3 dagen. Het loungeset werd bezorgd door een hele nette en vriendelijke chauffeur, ik bood aan om te helpen met uitladen maar dit wou hij niet hebben! Kortom wij zijn erg tevreden over het loungeset en het totale verloop.

prima service

Prima service en nette afhandeling

perfect

snelle en perfecte service

Alles goed afgeleverd en voldoet volgens verwachting

Prima product, geleverd volgens afspraak. Wij zijn bijzonder tevreden met de vlotte levering van onze tuinstoelen.

Vriendelijk,deskundig en snelle levering

zie boven

Heerlijke stoelen!

Eindelijk lekker in t zonnetje of onder de parasol zitten in comfortabele stoelen! Hadden we veel eerder moeten aanschaffen. Volgend voorjaar bestellen we een tweede voetenbankje erbij. ( Buckingham diningstoelen)

Prima geholpen door de verkoopster

Goed geholpen en volgens afspraak zijn de meubelen afgeleverd. Het

Ben netjes geholpen door de medewerker en de service was goed.

uitstekende service

Tuinset ging kapot (gesprongen aan bovenzijde) was 2 jaar en 1 maand oud dus fabrikant wilde geen garantie meer geven! Maar tuinmeubelshop deed dit wel. Zij vonden het niet terecht dat de fabrikant het af liet weten. Krijg nu een waarden bon om straks weer bij hun te besteden. Dat noem ik nu uitstekende service!! En fabrikant u kunt een hoop leren van deze uitstekende service want van uw merk koop ik nooit meer iets.

Een mooi en stijlvol tuinset gekocht, en geleverd.

Bij de tuinmeubelshop een tuinset gekocht. Voor de prijs die we waren overeengekomen, werd het netjes thuis bezorgd, en de tafel vakkundig in elkaar gezet. Daarna nog wat advies gekregen voor het onderhoud. Tenslotte werd al het afvalkarton meegenomen. Een mooie aankoop, waar we nog jarenlang plezier van zullen hebben.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Wij zijn heel openhartig en goed geholpen. We kregen een duidelijk advies en kregen ook de gelegenheid om samen nog even rustig te overleggen voordat we ondergingen tot de koop van een héél leuk passerend tuinset. Ben er elke dag happy mee.

Zeer goede kwaliteit

Zeer tevreden over de kwaliteit en de snelle levering van de prachtige Lincoln Bistroset.

Prima service en mooi produkt.

Hoekbank niet op voorraad, moest besteld worden, maar kwam toch eerder dan verwacht. Stevige kwaliteit. Vriendelijke verkopers. En de hoekbank zelf bevalt ons heel goed. Al veel van genoten deze zomer.

Service