Rundherum zufrieden!

Toller und netter Service im Shop, grosse Auswahl mit Top-Qualität und fairen Preisen. Schnelle und zuverlässige Lieferung von sehr netten Mitarbeitern. Alles in allem sehr empfehlenswert.

Mooi product tegen een marktcomforme prijs

Aflevering ging prima de chauffeur was alleen en had helaas geen hondje (tool) bij om de tafel/glasplaat veilig in de tuin te krijgen. Gelukkig heb ik er zelf een en heb hem nog even geholpen. (waar ik eigenlijk 50 euro voor betaalde) Dus zorg dat de chauffers zo'n hond bij zich hebben. Product in prima staat mooie diner set grt Bert

Goed geholpen en geadviseerd tijdens het aankoopproces. Bezorging was ook prima.

Ge-wel-dig!!!

Zeer correct, zoals afgesproken, op tijd geleverd.

We zijn zeer correct geholpen in de winkel. Koop was snel gesloten na duidelijke uitleg. Na een paar weken werden de stoelen keurig op tijd en onbeschadigd geleverd. Helemaal top.

Uitstekende service en meedenkend

Men dacht mee met wat onze wensen waren. Snel en goed geleverd. Prima service.

Mooie bank snel bezorgd

Mooie bank snel bezorgd

alles volgens afspraak en correct

over de hele zaak is niets op aan te merken, alles is comfort de afspraak gedaan of afgehandeld.

Alleen zoals bij alle andere klusjes de zitting eerst verkeerd om gemonteerd. Verder de bezorging en verpakking goed verzorgd.

Vriendelijk geholpen en bezorging binnen de afgesproken tijd.

Vriendelijk personeel in de winkel en een vriendelijke bezorger. Wel was het ondersteboven gezet en bovenop de doos stond, niet met een mes openen gelukkig wist ik zelf al dat je dan schade kan veroorzaken dus was al voorzichtig. Verder heel tevreden.

Perfect!!

Mooi op tijd, vlotte afhandeling, aardig personeel.

Komen na wat beloofd is.

Behandeling in de winkel was Top en de levering was ook netjes.

klantvriendelijkheid bestaat nog

We hebben met een aantal vestigingen contact gehad in verband met onze aankopen. Zulk vriendelijk, behulpzaam en bekwaam personeel kom je maar zelden tegen. Hier betaal je met plezier voor de geleverde tuinmeubelen. De levering "full service" is echt full service. Dikke pluim voor de totale organisatie!!

Precies op de tijd geleverd volgens afspraak

Tijdig geïnformeerd en snelle afhandeling

Bar slecht

Half april een tafel besteld die half mei - nog voor Pinksteren - geleverd zou worden. Helaas niet. Bij navraag werd gezegd dat de levering vertraagd was tot half juli. Tot nu toe geen tafel en ook geen bericht over nogmaals vertraagde levering.

enthousiast

Bij tuinmeubelshop worden kwalitatief mooie artikelen gepresenteerd en het enthousiasme, hulpvaardigheid en vriendelijkheid onder het personeel is groot. Marco heeft ons heel fijn geholpen in Sliedrecht.

Alles op voorraad klopt niet altijd

Nadat wij 6 stoelen en een tafel gekocht hadden kregen we een mailtje dat levering niet direct kon plaatsvinden. Uiteindelijk duurde het circa 3 maanden voordat de stoelen geleverd werden. In de winkel is de slogan dat alles op voorraad is. Dat klopt dus niet altijd. Voor het overige ben ik tevreden.

Fijne mensen die de spullen netjes hebben afgeleverd.

Goede zaak met goede service en altijd te bereiken of bellen je terug. Van te voren krijg je een mail hoe laat de spullen worden gebracht. Dik tevreden over deze zaak en ga er heen mensen! Leuke spullen en betaalbaar!!

Snel, vriendelijk en goed geholpen!

Ruime keuze, gelegenheid tot eerst zelfstandig rustig rond te kijken voordat de verkoper ons benaderde. Goede uitleg en juiste antwoorden. Vriendelijk en snel geholpen ook bij de afhandeling van de aankoop. Levering zeer snel en correct!

Vriendelijke verkoper ben zeer tevreden met tuin tafel en stoelen

Mooie meubels. En prima afgeleverd. Heel tevreden. Alleen het weer nog.....

Fantastische stoelen, laat de zomer maar komen !!!

Het heeft even geduurd, maar was het wachten waard !!!

Zeer te vrede!

We gingen bij de Supermarkt op vakantie spullen voor de barbecue halen helaas geen wegwerp barbecue. Me vrouw had jullie winkel in Nunspeet al gezien en daaronder zit de tuinwinkel. Zeg tegen haar we gaan daar een barbecue halen! We lopen daar naartoe en ik loop direct de trap op naar jullie winkel. Zij helemaal verrast we waren al een tijdje op zoek naar een all weather lounge set en daar stond hij direct voor onze neus. Super vriendelijke verkoper hielp ons proef zitten met een bakje koffie en direct bestel en de week erop al geleverd op afgesproken tijd echt erg netjes! Wij zijn zeer te vrede nog bedankt!

Afspraak is afspraak. Geen druk. Op tijd en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Top product

Tuintafel gekocht bij jullie, zeer stevige kwaliteit voor een leuke prijs