Mooi product, goede service

Prachtige polywood ronde tafel met vier stoelen. Erg tevreden over. Tafel makkelijk in elkaar te zetten. En geleverd op de tijd die jezelf goed uitkomt. Maar waarom zoveel dik karton. Ik begrijp voor vervoer dat dit nodig is, maar het is best heel veel.

Uitgebreid aanbod, goede informatie, acceptabele prijzen, oplossingsgericht

Positieve ervaring bij zowel de aankoop als de levering. Niets negatiefs aan op te merken.

Mooi tuinstel

Mooi tuin stel, stoelen zitten heerlijk.

Goede service, houden zich aan de afspraken. Geweldige mooie loungeset, goede kwaliteit!

Foutje werd goed opgelost

Bij het leveren van de tuinset bleken er maar 2 stoelen in de vrachtwagen te liggen, dit terwijl er 6 waren besteld. De bezorger verontschuldigde zich direct en beloofde mij dat de stoelen snel zouden worden nageleverd. Hij heeft een handtekening gezet en zijn naam voor me opgeschreven. Nog dezelfde dag stond de bezorger opnieuw aan de deur, met de 4 andere stoelen!

Komen afspraken na en leveren goede kwaliteit

We hebben bij hun een lounge set gekocht en er tafel met vuurkorf. Goede en nette levering , degelijke kwaliteit, maar vooral ook goed geholpen in de winkel!

Helemaal geweldig

Super mooie meubels en personeel ook heel erg vriendelijk

Geen opdringerig gedoe in de winkel

Ik liep de winkel binnen omdat ik eens wilde zien wat de kwaliteit/prijs verhouding zou zijn. Er waren al plannen om een mooie grote zweefparasol te kopen. Mijn oog viel gelijk op een 3 x 4 meter. Erg aangenaam toen de verkoper passeerde en aangaf dat ik hem voor info mocht vragen en hij verder ging met zijn werk. Pas wanneer ik hem vroeg kwam hij met goede gerichte info. Geen gedram en getrek aan je en dat voelt dan erg aangenaam. Gelijk alles in een gekocht. Erg mooie zweefparasol. We zijn er zeer blij mee.

Super fijn geholpen.

De verkoper luisterde echt naar ons, we voelde ons erg welkom. Als we weer wat nodig hebben komen we zeker terug.

Super personeel

Wij zijn in Veenendaal geweest fijn personeel en heel erg goed geholpen wij zijn heel erg blij met de meubels !!!

Super fijne winkel

We werden super goed geholpen door de medewerkers. En de bezorgers waren keurig optijd en ze waren ook vriendelijk.

Fijn gewinkeld,vriendelijk personeel

Fijne winkel in Nunspeet, personeel was vriendelijk en niks was teveel. Kom er zeker terug voor een volgende aankoop

Fijn geholpen in de winkel!

Op een zaterdag binnen gewandeld. En binnen no time buiten met een super mooi tuinstel.

Jammer dat in de winkel niet is gezegd dat je alles zelf uit moet pakken en in elkaar zetten. Maar verder zijn het echt mooie spullen

Denken graag met je mee!

Erg prettig, zowel tijdens de online/telefonische aankoop als met de levering en het monteren.

Top winkel in alle opzichten!

Goed aanbod, klantvriendelijkheid voorop zowel in winkel als bij klantenservice als bezorger! Mooie kwalitatief prima tuinset voor een goede prijs! Top dus!

Leuke tuinbank, mooie kwaliteit en betaalbaar!

Heel blij met mijn aankoop, zelfs mooier dan op internet. Beetje onhandige doos, maar bezorgers waar uiterst servicegericht!

Kwaliteits spullen...!

De stoelen hadden we al een paar jaar, tafel erbij gekocht. Kleur van de tafel is nog exact als de stoelen. Super mooie kwaliteit. Verkoopster was ook zeer vriendelijk en de levering precies zoals afgesproken. Zeer tevreden.

We zijn blij met de mooie en duurzame keuze. TuinTafel en 6 tuinstoelen zien er prachtig uit.

Goed advies in de winkel en aflevering volgens planning.

Vriendelijke mensen, ruime keuze.

Vriendelijk te woord gestaan. Ruime keuze aan verschillend meubilair. Meedenken met oplossingen.

Alles in 1x goed!!

Duidelijke website, snelle (juiste) levering, accurate telefonische hulp en fantastische bezorgers, geweldig!!

Het is een prima product

Het zit geweldig

Goed geregeld, leuke banken!

Twee mooie teak tuinbanken besteld. We zijn er blij mee!

Uitstekend!!

Ruime keuze, redelijke prijzen, fijne bediening, snel aan huis geleverd. Prima!!

Preis Leistung gut. Schnelle Lieferung. Lieferung mit sehr hilfsbereiten Personal

Gute Qualität zu fairem Preis. Sehr nette und hilfsbereite Mitarbeiter bei der Lieferung Jederzeit weiter zu empfehlen

Groeneveldselaan 37 3902 HA Veenendaal

Over Tuinmeubelshop

Tuinmeubelshop is de specialist in tuinmeubelen zoals loungesets, tuinsets, tuinstoelen en tuintafels. Naast onze online store is het mogelijk om te komen proef zitten in 1 van onze 12 megastores. Onze verkoopadviseurs geven je deskundig advies over de invulling van je tuin. Binnen onze collectie tuinmeubels vind je landelijke, moderne, landelijk/moderne en retro stijlen. Omdat wij veel diverse stijlen tuinmeubelen hebben is er bijna altijd wel een tuinmeubel die bij je past. Onze tuinmeubels hebben wij bijna altijd uit voorraad leverbaar en kunnen wij binnen 3 werkdagen bij je aan huis bezorgen. Wij heten je hartelijk welkom op onze online store of in 1 van onze 12 megastores. www.tuinmeubelshop.nl